• 50.

    לתגובה 49 חובה לקראו

    ר.ר.ר, 30/10/06 19:25

    אני יעשה לאחותך יא זבל..

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אתה בטח מתכוון לבנות של ה''יאהוד'', אך ככה היו עושים לבת שלך?! (ל''ת)

    מה היית אומר?!, 01/10/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    יש משהו מוזר במשפט הזה

    אילה, 30/09/06 16:55

    פעם אחת יצא זכאי מחוסר הוכחות פעם שניה יצא ממש פושע שאפילו אסור לו לערער איכשהו זה לא מסתדר לי - למה אחרי האונס הראשון לא ברחה ממנו? למה במילואים לא העיזה להתנגד או לספר למישהו? למה הייתה צריכה לחכות לכמה אונסים עד שדיברה? אולי היא גבולית? מוזר

    הגב לתגובה זו

    • לא כל אחת יכולה מיד להבין ולהחליט נכון

      בוריס, 30/09/06 18:55

      דבר עדין פסיכולוגית ונפשית.

      הגב לתגובה זו

      • זה ברור , אבל היה כתוב על 10 פעמים (ל''ת)

        אילה, 30/09/06 19:16

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    אונס רוצח את הנפש=מאסר עולם.

    אורנה, 30/09/06 10:11

    יצא בזול.....וחבל.
    אין ערך לחיי נשים ולנפשם......
    וכך זה נראה....
    האנסים צוחקים כל הדרך לכלא.....כמה ישאר לו אחרי ניקוי על התנהגות טובה?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אכן הכול תפור מראש

    חנן וייס,סא''ל מ, 29/09/06 23:21

    מצ''ח והפרליטות ובתי הדין משתמשים במונחים עתיקי יומין

    הם אומרים אונס אך לא מתכוונים לאונס ...

    למעשה כמו שאמר הפצ''ר, היום שופט מחוזי : מצ''ח יודעים רק לקחת דגימות שתן.

    ולא אשלח את בני אלא להיות שקמיסט בצבא.


    לא קבע לשעבר
    קצין לוחם קרבי בהנדסה קרבית
    קצין שיפוט בכיר, כלא 4
    משטרה צבאית

    www.wsoft.co.il

    הגב לתגובה זו

    • אכן אתה דפוק בשכל

      מתפרה, 30/09/06 00:03

      תגובות שלך שהארס נשפך מהן לכל הכיוונים, בלי שום קשר לנושא הכתבה, מעטרות כאן השכם וערב את עיתון.

      לו היתה בך טיפת הגינות ויושר היית מתייחס לגופו של נושא הכתבה ולא סתם זורק סיסמאות לחלל בגנות הצבא בלי קשר לכתבה.

      מה הקשר בין אונס חיילת לבין ההחלטה שלך לשלוח את בנך להיות שקמיסט ?
      או שמא זה ההגיון הצרוף והלוגי שדובר מגרונך או סחיבת חשבונות ישנה מאירוע X שאתה משליך על אירוע Y ?

      את מי זה מעניין בכלל שהיית לוחם בקרבי ?
      זה עושה אותך קדוש או שמא זו הסיבה שנדפק לך משהו בתאים האפורים ?

      מי אמר לך שהבן שלך יקשיב לאבא מתלהם ושטוף תאוות נקם כשהוא יגיע לגיל 18 ?

      ולסיום לנושא הכתבה : היה כאן אונס ! נקודה.

      הגב לתגובה זו

      • שקימסט, הפצ''ר אמר לא אני

        חנן וייס,סא''ל מ, 30/09/06 08:20

        ואני אכן מסכים שלא הייתי אומר לבני מה לעשות.

        מצ''ח מקבלים מסמכים -אומרים ''החרמנו''

        אונס הינו בכפיה בכוח, יש כאן מעשים אסורים בהסכמה, ואני אכן נגד המעשים הנ''ל בגלל ניצול וכפיה.

        הכרתי אשה או שניים, עסקים ונשים לא עושה בכפיה.

        ואכן הצבא כמו המדינה בנויים עקום, והכול מושחת, לא הרבה מושחת אלא הכול רקוב, למה, כי השיטה נוגדת את טבע האדם.

        האם את בוגרת מספיק ע''מ להבין ?!

        קצין שיפוט בכיר, כלא 400 צריפין,חיילות

        משטרה צבאית
        לא קבע לשעבר

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה זה אסור לערער? מי אתם? (ל''ת)

    ShowoffTeam?, 29/09/06 21:27

    הגב לתגובה זו

    • היוהרה לא צומחת על העצים - היא צומחת עם המעמד (ל''ת)

      הבנתם, 29/09/06 22:28

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    היא הלכה אתו למלון? הוא זכאי! (ל''ת)

    ABC, 29/09/06 21:12

    הגב לתגובה זו

    • נכון, בחורה לא הולכת למלון (ל''ת)

      כדי למצוץסוכריה, 29/09/06 21:23

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תפרו עליו תיק, הוא זכאי ! (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 29/09/06 20:00

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל- 43

      משה, 30/09/06 23:53

      נגיד היה ואם בית משפט עליון מחמיר בעונש אגב זה מה שיהיה גם אז מה תגידו לאן תפנו לאיזה בית משפט !!!

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה מגוחך!

    יבגני, 29/09/06 19:27

    מה רוצים השופטים? שכל גבר ידאג להתייעץ מראש עם עו''ד שיכין לו הסכם בכתב לקיום יחסי מין בכל פעם ושהאישה תצטרך לחתום עליו?!
    מה שקורה כשכל אישה יכולה להחליט שהגבר שהיא היתה איתו מרצונה החופשי הוא אנס - זה שהמושג 'אונס' מאבד מהחומרה האמיתית שלו.
    אונס הוא עבירה פלילית חמורה - אבל ידוע שלא היה כאן אונס במובן המקורי והנורמלי של המילה. מה שהיה כאן זה יחסים בין מפקד לפקודה. כן, אסור שזה יקרה - אבל 6 שנים בפועל והורדה לדרגת טוראי זו הגזמה קיצונית!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ידוע מזמן

    רואה בקלפים, 29/09/06 18:59

    תבדקו איפה הוא שירת כסא''ל ומה רץ עליו בנושא חיילות!!!
    הבחור חרמן כבר למעלה מ10 שנים!!!
    גם מרדכי טחן בלשכה בפיקודים-תפסיקו להתמם.מי שמשחק באש סופו להשרף.

    הגב לתגובה זו

    • חרמנים

      אב, 01/10/06 00:57

       סופם צריך להיות סרוס! ולא משנה מיהו! רק ככה זה יפסק! ואם לא יהיו עוד!

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    חיילת יקרה - נצלי את הזמן להשתקם!!

    מציע לסרס אותו, 29/09/06 18:47

    מפלצות כמוהו הם פצצת זמן מתקתקת. כל עוד ימשיך להסתובב בעולם עם המוסר המעוות שלו.
    סירוס יקל עליו ועל החברה אליה יחזור. זה הפתרון היחידי היעיל כנגד אנסים כמוהו!! (וכמו נשיא המדינה המכובד)

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    משה קצב שם פחות טוב מאמנון לוי?

    מה הקטע, מחפוז?, 29/09/06 18:33

    איציק מרדכי? מה הקשקוש הזה? לא צריך כל דבר להלביש על 'רקע גזעני' מה גם שלדרוזים מעמד מאוד מכובד במדינת ישראל. מחפוזי יכול להתבייש וגם אם היו קוראים לו עוזי הייתי מצפה שיתבייש.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בנות-זה לא משהוא שמובן מאיליו

    דרוזית, 29/09/06 18:12

    שמותר לנצל מינית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ולא חשוב מאיזה דת

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כול כלב ביג'י יומו...יאלללא לכלא (ל''ת)

    קובי, 29/09/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אינ לא מאמין

    שופט, 29/09/06 17:16

    אינני מבין את הטיעון של השופט בדבר החשש משוטטות של אנס מועד.
    הרי אחרי 4 שנים בהנחה שהתנגותו תהיה טובה הוא יצא לחופשי.......
    הוא מקבל עונש על מה שעשה אך הוא אינו סכנה לציבור.

    אינני נכנס לסוגיה האם הוא זכאי לערער אך הטיעון נראה לי מעט מופרך.

    הגב לתגובה זו

    • השופט התכוון שהאדם הזה לא מבין מה זה חוק וכיבוד מעמד

      אז אמר שישוטט, 29/09/06 18:23

      מהר מאוד. כי גם אחרי שנשפט הוא מדבר בזילזול על נשים. כי הוא עוד שייך לתקופה של אדונים ומשרתות.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    כן - בנות למדו להתמודד - עם גברים שלא שולטים ביצרים שלהם

    ולא מכבדים, 29/09/06 17:13

    משפט ולכלא. יש חוקים במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שיבקש חנינה מהנשיא... חה חה חה (ל''ת)

    פינוקיו, 29/09/06 17:00

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק !!! חחההחהח (ל''ת)

      דנה, 29/09/06 19:28

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    שנים היה לה טוב לתת (גם א') ואז אוחזות במפתח הלב (ל''ת)

    נימני, 29/09/06 16:55

    הגב לתגובה זו

    • אם היה מכבד את מעמדו - לא היה צורך לאחז בכלום (ל''ת)

      אני, 29/09/06 19:20

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולי ואולי הוא לא אשם בכול למה מאמינים תמיד לנשים (ל''ת)

    אבי, 29/09/06 16:32

    הגב לתגובה זו

    • אכן במקרה הזה יש בעיה (ל''ת)

      אילה, 30/09/06 17:19

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    יצאת בזול, אצלי לא היית מגיע למשפט ! (ל''ת)

    אבא של חיילת, 29/09/06 16:23

    הגב לתגובה זו

    • למה היית מתמסר לו גם אתה (ל''ת)

      משינו, 29/09/06 17:46

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    נכון שמגיע לו, אבל ליהודי הם לא היו

    יעלה, 29/09/06 16:13

    נותנים עונש כזה אפילו על עבירה יותר מחרידה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. יהודי לא היה נענש כך.נמתין לעונשו של

      טליה, 29/09/06 16:26

      דורי קלגסבלד שהרג ''בשוגג''-שתי נפשות טהורות. יהא מעניין להשוות את העונשים.

      הגב לתגובה זו

      • יש הבדל גדול בין המקרים

        שגית, 29/09/06 16:42

        תאונה לצערי יכולה לקרות לכולנו. גם אם נעשה את מירב המאמצים להיות זהירים יכול להיות שבשנייה של אי תשומת לב נגדע חיים.
        צר לי אבל זו האמת.
        ואל תגידו לי זה לא יכול לקרות.

        המקרה של זאהר הוא שונה. האדם פשע מתוך בחירה ולא בשוגג ויש לכך השפעה עצומה על הענישה.

        הגב לתגובה זו

    • צריך לתפוס ולהחמיר בעונשם של כל המטרידים הקטנים הממלאים את ארצנו (ל''ת)

      לא חוכמה לתפוס, 29/09/06 19:55

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    צדק אחד ודין אחד לכולם, וכמובן גם לאנסים!!! (ל''ת)

    אונס עד כאן!!, 29/09/06 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מדהים חוסר הפרופורציה בין אישום אונס אחד למשנהו. בהרבה מקרים יצאו (ל''ת)

    גברים בזול מאוד, 29/09/06 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לבדוק את טענותיו (ל''ת)

    אזרח, 29/09/06 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני לא אעסיק יותר נשים אצלי בחברה (ל''ת)

    א, 29/09/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם הראיס קצב יקבל משבט צדק ? ? (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 29/09/06 15:02

    הגב לתגובה זו

    • nekave sheken (ל''ת)

      tal, 29/09/06 16:10

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לדעתי אין לדון במשפטים פליליים בצבא.יש בית משפט בלילי בישראל.

    Ryan M. Lennon, 29/09/06 14:41

    אני לא מזכה ולא מרשיע את זאהר,אני לא שופט.
    אבל לא כל שופט בישראל ו/או משפטן מומחים בפלילים. בדיוק כפי שלא כל רופא הוא גניקולוג.
    כפי שברפואה יש התמחות ספציפית לכל תחום רפואי. כך גם בחוק ומשפט, יש למשפטנים התמחות ספציפית בפלילים ורק הם אמורים לשפוט ו/או לייצג בפלילים.
    לכן לא ניראה לי נכון לשפוט אדם בישראל בפלילים ע''י שופטים שאינם שופטים פליליסטים.
    במחילה מכבודם של השופטים הללו מהאוניברסיטה, לא אתם אמורים לשפוט בפלילים. גם כשאתם פרופסורים.

    הגב לתגובה זו

    • לריאן

      מוטי קליפורניה, 29/09/06 15:14

      אני בדעה שהם יכולים לשפוט אבל אם יש הבדל תהומי בין פסק הדין הראשון לשני יש לאפשר לו לערער בפני העליון.
      וגם אם הם שללו את זכותו לערער יכול בית הדין העליון להתערב ולבקש דיון חוזר בפניו.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    איציק מרדכי לא אנס ולא בטיח

    אני לא איציק, 29/09/06 14:38

    איציק מורדכי בקושי נמצא אשם בהטרדה קטנה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צדק עם כולם לא רק עם דרוזי (ל''ת)

    ענת, 29/09/06 14:28

    הגב לתגובה זו

    • give him a big fine and demote him but dont put in jail for 6 years (ל''ת)

      tal, 29/09/06 16:14

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    איציק מרדכי לא ישב יום אחד בכלא, אבל דרוזי נכנס לשנים (ל''ת)

    איפה הצדק?, 29/09/06 14:23

    הגב לתגובה זו

    • ובכן, איך זה שאיציק מרדכי לא ישב בכלא???

      נגה, 29/09/06 16:28

      אולי מפני שהוא יהודי????

      הגב לתגובה זו

    • איציק לא אנס, אלא עשה מעשה מגונה

      קובי, 29/09/06 17:49

      והוא קיבל ומקבל את שלו

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש לדעת

    מוטי קליפורניה, 29/09/06 14:22

    כי קיום יחסי-מין בין המשרתים בצבא בתחומי הבסיס הנו עברה על חוקי צה''ל.
    גם אם הם נעשים בהסכמה מלאה.
    ולא רק בין קצינים לחילות אלא גם בין חילים לחילות.
    מחוץ לתחומי הבסיס אין אסור כלשהוא!
    ואפילו שיש עשרות מאות ואלפים העוברים על חוק זה בתחומי הבסיסים.
    מכל מקום נחשב הדבר לעבירה על חוקי הצבא.
    וההחמרה היא לגבי קצינים האמורים לפקח על חוק זה שיקוים.



    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דורזים הם אחינו בדם וחבל שזה מה שקורה (ל''ת)

    לוחם מובחר, 29/09/06 14:11

    הגב לתגובה זו

    • אונס זה רצח

      א, 29/09/06 18:05

      זה לא קשור לדרוזים בלבד זה קשור לכל אנס באשר הוא ותפסיקו לרחם מגיע לו וכל גבר שאונס זה כמו רצח הוא קיבל רק!!6 שנים והיא כל החיים נהרסו לה

      הגב לתגובה זו

      • אל תגזימי אפשר להשתקם (ל''ת)

        אילה, 29/09/06 19:31

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    להרגע

    דוד, 29/09/06 14:09

    לכל אלה שמערבבים את הנשיא קצב, הרגעו. תתרכזו כעת במקרה הזה וגם תורו של קצב יגיע. האם ''פשלות'' בהקשר של קצב מצדיקות מעשה נבלה אחר? הגידו שהוא לא אשם, ועם זה אפשר להתווכח. אבל מה קשור לזה קצב?
    וכפי האימרה המזרח תיכונית בתרגום לעיברית - ''כל כלב יגיע יומו''.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם עונשו של הקצין

    סגי, 29/09/06 13:46

    הוא תואם את החומרה ולכן הורידו לו דרגות, על אותו משקל באם קצב יימצא אשם אזי צריך להוריד לו את הקטן. בשני המקרים קשה לי לקבל את ההגדרה של אונס אלא היה כאן קיום יחסי מין מתוך הסכמה שבשלב מסוים הנשים כדרכן החליטו להתנקם. זה לא אונס ולא אלימות ולא פשע. להבהרה, אני חיי הרבה שנים, לא קיימתי אף פעם יחסי מין מחוץ למסגרת הנשויים ואינני חושב שזה מעשה הולם אך מכאן ועד אונס המרחק הוא רב. כל אדם בתפקיד ציבורי, ובמיוחד נבחר, צריך להיות מסולק אך שוב, אין זה פשע אלא דבר טבעי לחלוטין ולשם כך קיימים אנו. אונס אלים זה פשע חמור, שני אך לרצח, פה ואצל קצב לא היה אונס. שתי הנשים האלו עושות שרות דב לנשים בכללותן. הצעירה של רמון למשל צריכה להיות אסירת חודה שהבורא ברא אותה מושכת בעייני הגברים ולא להתלונן על כך כי ההפך הוא מצב מאד עצוב ורבות היו רוצות ורצות להתחלף.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מעניין כמה שנים יקבל קצב? (ל''ת)

    avi, 29/09/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כואב הלב. (ל''ת)

    על כל(!), 29/09/06 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה נהייה במדינה שלנו מלא חרמנים בכירים? (ל''ת)

    יגאל, 29/09/06 13:29

    הגב לתגובה זו

    • המרדף אחרי ה''חריץ'' משבש להם את השכל ! (ל''ת)

      חמיד, 30/09/06 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אונש גם לקצב יותר מ20 שנה!!!!!! (ל''ת)

    צדק, 29/09/06 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    וקצב מתכונן לפתוח את מושב הכנסת (ל''ת)

    האזרח, 29/09/06 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עשר נשים כנגד אחת נשיא כנגד קצין דרוזי י (ל''ת)

    דינה, 29/09/06 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דין אחד לנשיא ודין שונה לקצין דרוזי (ל''ת)

    בוזגלו, 29/09/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אי אפשר לטעון לגזענות כי גם הנשיא מואשם כרגע באותם פשעים. (ל''ת)

    שדגכ, 29/09/06 13:05

    הגב לתגובה זו

    • -אבל הגזר דין לא יהיה שווה בשווה (ל''ת)

      אזרח, 29/09/06 13:36

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם היו קוראים לו קצב,היה מזמן הולך הביתה (ל''ת)

    יעלי, 29/09/06 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא מגיע לו! המתלוננת משקרת!!

    לוסי, 29/09/06 13:01

    אני לא מאמינה למילה אחת שיוצאת למתלוננת מהפה.
    תתביישי לך !!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה למס''7

      מיקי3, 29/09/06 13:33

      חבל שאת לא מכירה את המתלוננת
      אני מבטיח לך שאים את היית עוברת את מה שהילדה עוברת דעתך הייתה שונה אים היא הייתה אחותך או הבת שלך לא היית מעיזה לפתוח את פיך.

      הגב לתגובה זו

    • אולי תגלי לנו, מדוע אינך מאמינה? (ל''ת)

      זרזיר, 29/09/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 7

      מורן, 01/10/06 00:00

      כנראה שההצלחה עברה לך למוח יותר מדי לכי לעבוד לשחק בקלפים או שאת סתם שקרנית ומחפשת מילוי חלל ריק תתביישי לעצמך את בחורה ואת צריכה להתבייש המון במקומך הייתי מבקשת סליחה ומחילה על פליטת פה אומללה כבר לפני ערב כיפור

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שמו לא משנה, הוא היה בעל דרגה גבוהה בצה'ל שמחייבת. הוא פישל בגדול..

    אביהו, 29/09/06 12:57

    אין כאן שום גזענות, אל תנסו אפילו ללכת לכיוון הזה. המדינה סמכה עליו עם סודות הצבא והפקידה בידיו חיילים רבים, בלי כל מחשבות על גזענות. הוא פשוט פישל בגדול.
    הוא פשוט הוכיח שהוא לא גבר, כי גבר אמיתי לא כופה בכח את רצונותיו על חלשים ממנו.

    זהאר, קח אחריות על המעשים שלך, שלם את העונש (שמגיע לך), שנה את דרכיך, ואלוהים יסלח לך.

    הגב לתגובה זו

    • תרצה את העונש והעם נסלח לך

      רמי, 29/09/06 13:34

      כל הכבוד לאישתך על התמיכה
      איך יכולתה לעשות את זה?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כאשר שופטים דרוזי, או ערבי, זה גזענות?!

    ירמיהו, 29/09/06 12:57

    רק במדינה מתפוררת , יכולות להשמע כאלה קריאות בבית משפט, המדינה הזו אחריתה תהיה קשה, משדרת חולשה פנימית, וחיצונית, רק שילטון אמיתי חזק, וצודק יכול לשנות זאת, כרגע הכל רקוב,!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מעשיו של קצב חמורים הרבה יותר האם גם העונש? (ל''ת)

    אילת, 29/09/06 12:55

    הגב לתגובה זו

    • למה?

      אני, 29/09/06 13:39

      לפי מה אונס אחד חמור מאונס אחר? (אם נצא מתוך נקודת הנחה שבאמת שניהם אנסו)

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה נאסר על אדם לערער לעליון?

    לא זכות בסיסית?, 29/09/06 12:54

    נשמע כמו זכות בסיסית בייחוד כשהעונש הוא שלילת חירות

    הגב לתגובה זו

    • גם כבוד האדם וחירותו היא זכות בסיסית

      מיכל, 29/09/06 13:17

      אבל עאטף שכח אותה...

      הגב לתגובה זו

    • כי יש חוק במדינה ולפיו...

      לא עוד כן עו''ד, 29/09/06 20:59

      אין לאדם זכות בלתי מוגבלת לערעורים כי אז כל אחד ימשיך ויערער (בעיקר בעלי ממון שיכולים להרשות לעצמם9 ואף אחד לא היה נענש כי היה ממשיך לערער ולערער ואז המדינה היתה מערערת והוא היה מערער וכן הלאה והלאה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    עונש קל מאוד (ל''ת)

    אב לבת חיילת, 29/09/06 12:41

    הגב לתגובה זו

    • 14 יום לאנסי הילדה בת ה-12 בחיל האוויר. (ל''ת)

      6 שנים 14 יום, 29/09/06 16:05

      הגב לתגובה זו

      • בחיל האויר זה לא בדיוק היה אונס !

        מן דהו, 30/09/06 09:45

        לילדה היה תאבון מיני מפותח והיא זו שפיתתה את החיילים,
        הם לא אנסו אותה, היא הייתה מעונינת
        יותר מהם...{זה כמובן לא מצדיק את מה שעשו) אבל בכל זאת יש הבדל...

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    מעניין איזה עונש היה ממקבל אם שמו היה קצב? (ל''ת)

    המטיף, 29/09/06 12:41

    הגב לתגובה זו

    • כפארות עליך

      לילי, 29/09/06 13:06

      אם השם שלו היה קצב לא היה מקבל עונש... בכלל לא היה נמצא אשם

      הגב לתגובה זו

    • יש למצות את הדין עם הנשיא קצב

      קצב, 29/09/06 14:06

      בגלל היות קצב נשיא יש להחמיר בעונשו יותר מאשר באזרח אחר.
      קצב ראוי בכל הבוז והסלידה בגלל האטימות שמגלה וזה שהוא כופה את עצמו על הציבור.
      קצב מופעל על ידי המאפיה, לאן נעלם עו''ד ליבאי?
      היכן היועץ המשפטי?

      הגב לתגובה זו

    • walo (ל''ת)

      tal, 29/09/06 16:13

      הגב לתגובה זו