כשכואבת לך השן אתה פונה לרופא שיניים. רופה שיניים שאתה סומך עליו ורק הוא מבין ברפואת שיניים. אתה לא תקום באמצע הטיפול ותתחיל לתת הערות לגבי טיב הסתימה נכון?
אותו המצב אצל המכונאי רכב שלך או האינסטלטור...כשאתה רוצה לבחון עם העבודה שנעשתה לך טובה..אתה מתייעץ עם מכונאי רכב מומחה או עם אינסטלטור מומחה ולא עם עיתונאית!
אנשי קראייטיב בארץ אומנם פונים בפרסומות לכל עם ישראל. אבל הם מומחים בתחומם, לכן רק אנשי קראיטיב יכולים להעביר ביקורת או לשפוט קראייטיב בצורה מקצועית!
עיתונאי או מבקר טלויזיה מעולם לא יצר פרסומת משלו הוא לא מבין בתחום ממש כמו שהוא לא מבין ברפואת שיניים או במכונאות רכב. אז למה הוא מעז להעביר ביקורת בתחום שהוא לא מבין בו?
אגב אני לא מנהל קראייטיב אלה ארט דיירקטור במשרד גדול ובכל פעם שאני קורא ביקורת על פרסמות אני תוהה...
האם הכותב/ת התמודד אי פעם עם בריף?
האם הוא כתב תסריט לפרסומת פעם בחייו?
אני בטוח שאם הוא או היא היו מספיק קראטיבים וטובים הם היו מפסיקים לכתוב בעיתון ועוברים לעבוד במשרד פרסום. אבל הם לא! וטוב שכך!