• 115.

    לא רציתם את הרב לאו, קיבלתם את קצב,

    , 08/02/16 02:11

    והשאר זה כבר היסטוריה.

    IP: 95.86.86.105דווח על תגובה זו

  • 114.

    חובת הכתבים לבדוק את מיקרה סטן ושאר-

    אזרח, 01/02/07 13:50

    טלי,באמת ניזכרנו בזמנו בסיפור עם טלילה סטן,ולא יודעים אם זה נכון או לא אך חובה לברר עכשו כשהוא מועמד לנשיאות.
    בנוסף אם יש בהתנהגותו חמדנות לכסף כמו שניכתב כאן שוב חובה לברר.
    ניראה שאתם העיתונאים חייבים עכשו לברר לפרטים ולעומק על כל מועמד,כי לעם כבר אין כוח לעוד אכזבות .ניראה שזו ממש חובתכם כעיתונאים לעשות בירור בזמן לפני בחירות של אישים שונים,ולא אחרי .

    IP: 83.130.204.250דווח על תגובה זו

  • 113.

    תתבישי

    ארז, 27/01/07 23:37

    איך את מעזה ליכתוב כך על אדם שאת אפילו לא אפר לרגליו.
    הרי הסיבה האמיתי שלך מפני שהאדם דתי.
    ממש בחורה מתקדמת ובעד זכויות שוות לכולם.

    IP: 89.138.142.166דווח על תגובה זו

  • 112.

    טלי טעית ש ט ן

    אלי, 30/10/06 00:38

    טלי היקרה למי באמת
    ניראה שבועה של תא עשתה את שלה
    צאי מקליפה של הטומאה
    לא קוראים לה טלילה סטן
    אולי עלילה שטן
    ואין לך יותר טוב מיזה ליצור ריחוק בין העם ופילוג אלה להעזור לטומאה לישלוט ודווקא בחרו בך ואת עושה מלאכתך נאמנה
    טלי רק לצד הלא נכון
    תחשבי על זה לפני יוםם כיפורים הבא עלינו ומי מבטיח שנגיע ליום הכיפורים הבא ונעמוד בבושה לפני בורא עולם רוצי בקשי סליחה כי פרס לא יעזור לך בעולם למעלה כי פה הוא לא יכול לעזור לעצמו
    תמיד מקום שני

    IP: 80.178.119.141דווח על תגובה זו

  • 111.

    בטענתך- את מפילה את כל השאלות הקיומיות של היהדות על ראשו של הרב

    דנה, 28/10/06 22:56

    בטענתך- את מפילה את כל השאלות הקיומיות של היהדות על ראשו של הרב לאו ובכך שוללת את הלגטימיות שלו.
    זה מקביל ללשלול כל מועמד חילוני בגלל בעיות הסחר בנשים או מעמד האישה בפרסומות שקיים בעולמו.
    חבל שתמיד תמיד באיצטלה כ''כ נאורה מצליחים להיות תמיד כ''כ חשוכים.

    IP: 80.230.128.186דווח על תגובה זו

  • 110.

    על החכמה וההתעלות שבִּמְחילה

    מאיר גרייבר, 28/10/06 03:39

    כל זב-חוטם וטרוטת עיניים מסתתרים מאחורי כינוי או שם-שאינו-שמם וכך מרשים לעצמם להשליך רפש, להעלות שקרים, חצאי אמיתות, שמועות, דברי זדון, השמצות (של יחיד וציבור) ודברי-הבל, ומפיצים שנאה מבלי שיהיה להם אומץ לעמוד מאחורי דבריהם בשמם וכתובתם.

    אין דברים אלה מכוונים לכותבת טלי ליפקין-שחק. היא, ללא בושה, מכתירה דרך חיים של מגזר נכבד בעם ישראל בכינוי ''זרם עכור''. לטעמי, ואולי גם לדעתם של רבים אחרים, דוקא דרכו של שמגזר שמיצגת טלי ליפקין-שחק, הוא הזרם העכור!

    הכותבת מזכירה את טלילה סטן והדברים שפרסמה נגד ההרב לאו לפני שנים רבות על הטרדות מיניות והתביעה על הוצאת דיבה שהגיש הרב לאו ומשך אותה ''מסיבות שהיו עימו''. ''דברים שפרסמה'' טלילה סטן, אולי מתוך דחף לזכות בפרסום? אולי מסיבות אחרות ''השמורות עמה''?

    מלים אלה הביאו לפרץ של דברים באותו עניין, שחלקם השערות וחצאי אמיתות. היו מי שהסיקו שהיה ממש בדברי טלילה סטן, כי הרב לאו משך את התביעה. לא היה אדם שיעלה השערה שאולי העדיף הרב לאו את המחילה, שהיא מידה נאה יותר מתביעה לדין?

    עם ישראל שש לעימותים. לא לשוא משתמשים לעיתים תכופות בביטוי ''להראות מאיפה משתין הדג'' . איננו מבינים משמעותו הנעלה של ויתור, את היופי שבפיוס, ההתעלות שבמחילה, הרוגע במילה טובה, החכמה שבפשרה . לא פלא הוא שמספר עורכי הדין בארץ הינו, יחסית, הגבוה ביותר בעולם!

    IP: 196.2.110.69דווח על תגובה זו

    • מה זה ''חצאי אמיתות'' ??????????????????????????? (ל''ת)

      מישהו תמים, 13/01/08 12:22


      IP: 89.138.141.103 דווח על תגובה זו

  • 109.

    צןדקת

    איילת, 25/10/06 17:46

    הפעם לשם שינוי ..
    אני מסכימה עם דברי טלי ליפקין...
    אנא כבוד הרב הסר מועמדותך...

    IP: 217.132.160.59דווח על תגובה זו

  • 108.

    מה זאת התרבות הזאת ?

    ., 25/10/06 01:46

    היום אני מתלונן על מישהו - למה הוא צריך להתפטר ולזרוק את כל מה שהוא עמל עליו כל השנים ?! היה משפט ?! מתי תבינו שיש אנשים שכבודם ומעמדם הוא קניינם יותר מכל עונש אחר - אז מדוע שיאבדו זאת ללא משפט ? ולו רק משום טענה ?!

    איזו מן תרבות זאת ?

    IP: 217.132.18.170דווח על תגובה זו

    • צודק. לא יתכן שנתיחס לכל השמצה כאילו היא אמת ודאית.

      נורמלית, 29/10/06 11:49

      צודק צודק צודק. כל פרחה תצא לתקשורת ,ותאמר שהוטרדה ע''י x או y והאומלל יאלץ להפסיק את כל חייו, ותוכניותיו- כי תלויים נגדו חשדות. די לטמטום.

      IP: 213.8.202.120 דווח על תגובה זו

  • 107.

    זו התנפלות בזויה על הרב

    ד''ר אליהו זייני, 24/10/06 14:06

    במאמר עיתונאי קלאסי זה היטיבה העיתונאית לנצל את העתיון - וכדרכה - כדי להבאיש ריחו של רב, במיטב שנאתה לכל מה שריח יהדות ובפרט ציונות דתית נודך ממנו. ההעלאה השפלה הזו באוב של טיעון מכוער שכל ילד קטן מבין שמקורו היה במתחרים שרצו להאביש את ריחו בפני בוחרים, הוא מעשה אמנם נפוץ במחוזותינו, ובפרט נאצל עיתונאים, אבל שפל מאד. די נאם שנאה, די עם הבאשה, ודי עם הכפשת היהדות והרבנים.

    IP: 88.154.48.132דווח על תגובה זו

  • 106.

    הרב לאו - כבוד הנשיא??

    דבורה גל, 24/10/06 11:22

    אכן מילים כדורבנות בכתבתה של טלי ליפקין-שחק. די לנו במכהנים למיניהם בכנסת ובממשלה שעל שמם רובצת , אם תביעה כיום, אם תביעה בעבר, אם השתקת תלונות בנושא טוהר מידות ומוסר לקוי . בל יציג את מועמדותו אדם שאינו יכוללשמש דוגמא לתפקיד כה נשגב, גם אם נעדר תוכן ממשי. ניצחון הדימוקרטיה אמור להתבטא ביכולת ובחובה של העם, של הכנסת, של הממשלה להימנע מלהכניס אנשים כגון אלה למשרות רמות, למרות שבוודאי, יש לא מעט, מבין חברי הכנסת והממשלה ואף רוה''מ כיום, שאינם זכים וצחים כפי שראוי שיהיו. ראוי , כפי שהתבטא בחריפות פרופ' הר-סגור, שיקומו אנשים כמו נשיא המדינה, קצב, שיתאבדו או שיתפטרו, אין מקום לפשרות על מעשיהם כפי שכל אזרח שעשה כן, נענש. אז אנא, כב' הרב לאו וכב' הקצב- לכו הביתה!.

    IP: 88.153.236.75דווח על תגובה זו

  • 105.

    הרב לאו הוא האזרח מס' 1, ישמעו אזניך את דברי עצמך... (ל''ת)

    יוסף, 24/10/06 11:15


    IP: 80.178.133.44דווח על תגובה זו

  • 104.

    מדינת ישראל ועם ישראל אינם ראויים לרב לאו (ל''ת)

    מדינה מושחתת, 24/10/06 10:55


    IP: 194.90.175.39דווח על תגובה זו

  • 103.

    ציצים וציציות

    זוכרת היטב, 24/10/06 10:34

    אני זוכרת היטב את הסיפור עם טלילה סטן וסיפרה שהרב הנכבד הציע לה: אני אראה לך את הציציות ואת תראי לי את הציצים. האם אנחנו צריכים ''קצב'' נוסף? הזהרו!!!

    IP: 192.117.104.48דווח על תגובה זו

    • אם תרשי לי לשחק בציצים שלך, ארשה לך לשחק בציציות שלי (ל''ת)

      תיקון קטן, 24/10/06 14:00


      IP: 62.0.134.49 דווח על תגובה זו

  • 102.

    דמות דתית חרדית לא יכולה לכהן כנשיא כל הציבור

    כי, 24/10/06 08:41

    היא פוסלת באופן גורף וחד משמעי אורח חיים שהוא לא דתי חרדי-פוסלת ומתנגדת ולא מקבלת-מטיפה נגד בפועל
    ''מפריעה'' לה שלא כולם דתיים חרדים.

    IP: 88.152.190.133דווח על תגובה זו

    • ונכון גם להיפך

      567, 24/10/06 11:18

      דמות חילונית פוסלת דתיות ואורטודוקסיות באופן גורף וחד משמעי, ומפריע לה שלא כולם חילוניים. אז מי צריך בכלל את המוסד הבזבזני הזה שלא תורם דבר לשום צד ולאף אחד, חוץ מאשר לעצמו ולבני משפחתו???

      IP: 132.64.73.254 דווח על תגובה זו

      • לחילוני לא איכפת ולא מפריע שחרדי יהיה חרדי

        ואין קבוצות, 24/10/06 12:23

        שאורח חייהן לא מוסרי או לא ראוי או לא רצוי או לא עולה בקנה אחד עם טקסט מחייב,כזה או אחר.
        (לא מדברים על פלילים, כמובן)

        IP: 88.152.190.133 דווח על תגובה זו

  • 101.

    לא מוחלט לרב לאו

    מוסר הנשיאות, 24/10/06 08:38

    הפתעה: לאט לאט מתברר שהנשיא הנוכחי יותר נקי מהמועמד לנשיא !!!!!!!

    IP: 88.154.25.9דווח על תגובה זו

  • 100.

    גם לאו וגם פרס שנחקר ע''י מבקר המדינה

    המבקרת1, 24/10/06 08:23

    שני אלו - עננה של חשדות על התנהלות לא כשירה מעל ראשם, פרס יכול עד מחרתיים לנסות לגייס קולות בכנסת אבל הוא עדיין בחקירת מבקר המדינה ואין הוא כשר לנשיאות.

    IP: 62.128.48.26דווח על תגובה זו

  • 99.

    מבלי להתווכח, כיצד זה שהרב לא הועמד לדין אם אכן הטריד מינית את

    צילקר רם, 24/10/06 08:02

    טלילה סטן?
    האם עובדה זו לא מסירה כשלעצמה את ''העננה'' הנטענת נגדו ?

    IP: 89.1.248.244דווח על תגובה זו

    • הסרת ''עננה''?

      דבורה גל, 24/10/06 11:42

      האם יש היתממות בתגובה זו או שמא תמיכה גורפת ללא קשר לעננה?! רובינו יודעים שלמרות בדימוקרטיה במדינתנו, אישים רבים, לא הועמדו לדין בשל מעשיהם בנבזיים בשל ''כוחות'' שונים גלויים או עלומים שפעלו לטובתם ודיברו בזכותם. איני פוסלת את הרב לאו כאדם חכם, נעים, גדול בתורה, אך משרת נשיא אינה משרה לכל דיכפין למרות שהנשיא קצב אינו מצדיק את היותו במשרה זו גם ללא הפרשייה המביכה. מסופקני אם נמצא אדם ישר, נקי וטהור מחשבות הראוי לכהן במשרה זו, כי הרי איוש משרות במדינתנו הינו בבחינת שמור לי ואשמור לך. בא להקיא מזה.

      IP: 88.153.236.75 דווח על תגובה זו

  • 98.

    הרב לאו לא מתאים?!...

    אליהו שמש, 24/10/06 06:30

    אם כל דברייך על הרב נכונים דווקא הרב מאיר לאו הוא המתאים ביותר מתוך שלושת המועמדים! : הוא בחברה טובה. והוא המוצלח ביותר , שהרי לא הצליחו לתפוש אותו....



    IP: 60.234.234.236דווח על תגובה זו

  • 97.

    גזענות בלי מסווה

    יאיר, 24/10/06 02:02

    ''זרם עכור'', כותבת ליפקין-שחק, וחושפת את מערומי טיעוניה הלבנים והגזעניים. דוברת האליטה הישנה מטעם עצמה חוששת יותר מכל להגמוניה ''הציונית'', ''הפמיניסטית'' ו''הנאורה''. הכל כמובן בה''א הידיעה. הרב לאו בעיניה איננו אלא ''האחר'', המאיים, השנוא. הקטע השפל ביותר בעיני במאמר, הוא מיחזור ה''טענות'' על ''עננה'' המלווה כביכול את הרב. זו חרפה עיתונאית ובושה לאינטליגנציה, והאמירה כי חובת ההוכחה רובצת על לאו בגלל העננות הללו - היא קשקוש מקושקש, מסוכן ובלתי מוסרי. אם טלי ליפקין-שחק יודעת משהו שאנחנו לא יודעים על פרשת טלילה סטן, תתכבד ותפרסם אותו בתום תחקיר מדוקדק ומדויק, כפי שעיתונאי אמור לעשות. ואם אין לה מה לחדש - ואין לה - מוטב שתחסוך מאתנו את השמועות המרושעות שהיא מפיצה. הסיבה שהיא בחרה בדרך השנייה זהה כמובן לסיבות שיש והיו לאורך ההיסטוריה האנושית לגזענים ואנטישמים מסוגה. אלה תמיד הקפידו לעטוף בטיעונים הנוגעים ל''פלילים'', ''ביטחון'', ''כלכלה'' וכו' את שנאתם הבוערת, חסרת הפשר, כלפי קבוצות וגזעים מסוימים.

    IP: 89.1.186.141דווח על תגובה זו

    • התגובה האינטליגנטית והראויה ביותר! (ל''ת)

      ארז, 24/10/06 09:47


      IP: 62.0.97.74 דווח על תגובה זו

    • אתם לא קולטים שהחילוניות יכולה להכיל תפישתית גם את החרדיות (ל''ת)

      וההיפך ,לא?, 24/10/06 12:25


      IP: 88.152.190.133 דווח על תגובה זו

    • דמגוג מסית ומרושע

      יאיר, 24/10/06 13:42

      אתה יכול להתמודד עם טיעוניה של הכותבת לגופם - אבל למה ישר לקפוץ ולהכריז עליהם כ''לבנים, גזעניים ואנטישמיים''?
      אמנם אני לא נוהג להשתמש במילים אלה, אשר מזמן היו צריכות להיזרק לפח האשפה של ההיסטוריה (אם כי דווקא היום התבשרנו שהגזענות מצטרפת לממשלתנו...), אבל בכל זאת:
      האם הרב לאו איננו ''לבן'' בדיוק כמו הכותבת?
      והאם הוא אינו משתייך בדיוק לאותו ''גזע'' (האם הכוונה ליהודים? לאשכזים? ללבנים?)
      ואיך יכול יהודי להיות אנטישמי?
      אם כוונתך היא שגב' ליפקין-שחק היא אנטי דתית, אמור זאת, ואל תסתתר מאחורי דמגוגיה גסה ושקרית.
      מילים יכולות להרוג, אתה זוכר?

      IP: 84.108.228.223 דווח על תגובה זו

  • 96.

    הרב לאו - מועמד יקר ומכובד !!

    אזרח חילוני, 24/10/06 01:52

    שום קופת שרצים אינה דבוקה עליו,
    ניצול שואה, שספרו הוא סיפור היהדות כולה. מקובל על כל המגזרים
    בעם ישראל. יחד עם זאת שמעון פרס
    הוא המועמד המוביל בשל תרומת ארוכת השנים לעם ולמדינה.

    IP: 74.73.131.104דווח על תגובה זו

  • 95.

    פרשיות ? מי פירקה שתי משפחות

    יודע ומכיר, 24/10/06 01:13

    טלי זלינגר ליפקין שחק וכו' . במקרה שלך זה אפילו לא בית מזכוכית .


    IP: 84.94.108.175דווח על תגובה זו

    • מה הקשר....??

      יעל, 24/10/06 11:57

      מה אתה יודע על אשר קרה...?ומלבד זאת הגב' ליפקין איננה רצה למשרה מעין זו...גם אם משהו חושב שהיה פגם בהתנהגותה..הרב לאו נושא קופה של שרצים שהודחקה בין היתר על ידי עיתונאים שידעו ושתקו...אותם עיתונאים שידעו ושתקו גם בענינו של קצב..איך הוא מעז לרוץ לנשיאות...? בהכירי את התנהגותו הנלוזה בעניני נשים והטרדות אני יכולה לומר שקראנו לו בזמנו ''הרב לאוו''...love

      IP: 85.159.160.205 דווח על תגובה זו

    • המושחתים לא מתייחסים לעבר של עצמם. יש לה רווח פוליטי מזה (ל''ת)

      דתית, 24/10/06 17:10


      IP: 85.250.68.79 דווח על תגובה זו

  • 94.

    אין אלה דרכי ה'. לכן צדיקים ייכשלו בם (ל''ת)

    דדוג, 23/10/06 23:20


    IP: 212.235.107.245דווח על תגובה זו

  • 93.

    מה גם לאו מתעסק עם נשים??? (ל''ת)

    רן, 23/10/06 23:15


    IP: 217.132.17.214דווח על תגובה זו

    • למה לא? גם הוא ממין זכר ולפני הכל הוא בנאדם (ל''ת)

      אילה, 24/10/06 11:10


      IP: 62.0.141.207 דווח על תגובה זו

  • 92.

    טלי שכחת שזואת מדינה יהודית

    נוגה, 23/10/06 23:14

    מתפלא שכול מי שבתקשורת קובע עובדות מה טוב ומי יכול חבל לא מתאים לטלי הנאורה לפסול איש גדול שעושה רבות למען המדינה וחושבת שאת עושה אפה ואפה ואולי שכחת שכולנו אחים ואיפו צו פיוס כמה צביעות והתחסדות טלי במקום להפעיל אחדות את מחפשת מחלוקות וכאזרחית מזועזעת

    IP: 80.178.180.202דווח על תגובה זו

    • כתוב בתנ''ך שבמדינה יהודית מותר להטריד מינית? (ל''ת)

      מעניין, 24/10/06 13:43


      IP: 84.108.228.223 דווח על תגובה זו

  • 91.

    יש לה 4 שמות משפחה והיא מדברת

    אבי, 23/10/06 23:06

    מכיוון שלא נרד לרמתך כדאי שתבדקי ביומן מתי שמת עיין על הגברים שאת מחליפה כמו גרביים .
    אולי במקרה היתה גם איזו שהיא חפיפה בינהם מה שלא תורם לאמינותך .
    השנאה לא תעזור ולאו מתאים לנשיאות.
    נ.ב אני חילוני מתל אביב

    IP: 84.228.109.150דווח על תגובה זו

  • 90.

    מסכן אמנון (ל''ת)

    ליפסטיק שחק, 23/10/06 22:50


    IP: 85.250.93.119דווח על תגובה זו

  • 89.

    מי שגרה בבית זכוכית, מוטב לה שלא תשליך אבנים (ל''ת)

    אמנון ליפסטיק, 23/10/06 22:49


    IP: 85.250.136.215דווח על תגובה זו

  • 88.

    טלי תתביישי לך!!! כתבה אומללה (ל''ת)

    גיא, 23/10/06 22:47


    IP: 89.1.162.134דווח על תגובה זו

  • 87.

    מזמן לא קראתי דברי הבל כאלה

    רוני, 23/10/06 22:20

    טלי, אני לא מכירה אותך אבל את הרב לאו כן, כשכנה שלו, והסיבה היחידה שהוא לא צריך להיות נשיא זה בגלל שהוא לא צריך לייצג אנשים כמוך.. חבל,

    IP: 88.152.21.135דווח על תגובה זו

  • 86.

    הרב לא לא

    rrambam, 23/10/06 21:56

    ליבוביץ ממשיך להיות צודק. הזנאה של הדת.

    IP: 80.178.203.144דווח על תגובה זו

  • 85.

    נו באמת...רובי הליצן עדיף ??

    יוני אידלסון, 23/10/06 21:51

    הליצן עם בדיחות הקרש

    IP: 88.154.109.124דווח על תגובה זו

  • 84.

    כדאי להיבנס לקישור זה המכיל מידע מאזן לכתב המשמיצה הזאת.

    TDM, 23/10/06 21:46

    http://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/PrasIsrael/Tashsah/IsraelMeirLau/NimokimLau.htm

    IP: 83.130.220.72דווח על תגובה זו

  • 83.

    ברחוב החילוני בחלון הראווה האשה מוצגת כסחורה בשוק.

    לטלי, 23/10/06 21:29

    התקשורת היא עוזרת לספק את סחורת המפרסמים בכך שהם מציגים אותה לראווה לכל דורש.

    גם בחברה החילונית המון בעלים בוגדים בנשותיהם ויש להם ''פילגשים'' רבות.
    ואילו בחברה הדתית המספר של הבגידות הוא אפסי ואף לא קיים.

    אז מי כאן מפלה את מי?

    וגיוס לצבא זה לא מין כפייה חילונית?

    העובדות מדברות בעד עצמן

    IP: 84.109.4.114דווח על תגובה זו

  • 82.

    טלי ליפקין. מה זאת הכתבה המבישה הזאת??.

    TDM, 23/10/06 21:28

    בקשר לטענה הראשונה:
    שהרב לאו יסיר את מועמדותו בגלל שהוא מיצג את הזרם האורתודוקסי.
    בגלל שהוא דתי מאמין???
    ובתור זה את מתיימרת להיות מגנת המוסר?????

    דווקא עכשיו לאחר הקרע אם הציבור הדתי (בעקבות ההתנתקות) כדאי ואף ייטיב אם הנשיא יהיה דתי וממלכתי כאחד. כמו הרב לאו שידע לאחד את העם, ולהביא כבוד למדינה.

    את אמרת בעצם שלא יהיה נשיא כי את לא מאמינה בדרך חייב.
    זה טיעון עלוב מאוד. וסביר להניח שהמועמד שאת תומכת בו מסיבה מוזרה מאמין פחות או יותר בהשקפותיך.

    לטיעון השני אין סיבה להתייחס בכלל.
    ועצוב מאוד שהעלת טיעון זה.
    ואם אינך מבינה למה אז אלי כדאי שתלמדי על ''חזקת החפות'' ועל עקרונות דומים. ואולי גם תחשבי ותביני: שאם כל פעם שמישהי מגישה תלונה במשטרה זה מיד הופך אותה לצודקת ואת מי שהוגשה נגדו תלונה לאשם. יהיה עצוב מאוד לחיות במדינה בלשון המעטה כמובן.



    תפקיד הנשיא הוא תפקיד ממלכתי .
    ומי לא כמו הרב לאו, ניצול שואה (ואם יבחר יהיה ניצול השואה הראשון במעמד זה), ואדם מכובד וממלכתי זה מתאים יותר לתפקיד.
    מיותר לומר שאי התעסקותו בפוליטיקה רק מוסיפה לו נקודות!!!!!!!


    אני איני דתי.
    ותומך ברב לאו למרות שאני תומך בליכוד (למרות שרובי ריבלין גם כן מועמד ראוי ולולא מועמדותו האפשרית של הרב לאו הוא היה כמובן המועמד הראוי.)(לא הצבעתי לליכוד לכל המתעניין מכיוון שאני בן 16.5 וכמובן שאיני יכול) אני תומך ברב לאו ומאמין שהוא יהיה הנשיא הטוב ביותר אם יבחר..


    אני מקווה שתקראי את תגובתי הכנה (והארוכה) לתור שלך ותשכלי את דרך חשיבתך מחדש. ואת הערבוב שאת עושה בשוגג או שלא בשוגג בין אמונה דתית שלך לבין שיקוליך לתמיכה במועמד לנשיאות.

    תומר

    IP: 83.130.220.72דווח על תגובה זו

    • יפה הגבתה כל הכבוד

      עמוס, 23/10/06 23:23

      אבל אני משום מה קורא איזה נימה של איום מתוך הכתבה קצת בושה גברת ליפקין ופחות ערמומיות

      IP: 83.130.28.126 דווח על תגובה זו

  • 81.

    לרב לאו קופה של שרצים-חבויה באבנטו

    אלחנן, 23/10/06 21:01

    וחבל שעכשיו כל התקשורת תתחיל לחטט במה שנמנעה ממנו עד עכשיו

    IP: 88.153.196.88דווח על תגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      מישהי שיודעת, 24/10/06 11:58


      IP: 85.159.160.205 דווח על תגובה זו

  • 80.

    האיש הוא פתיין קטינות. מה הסוד בזה?

    מי ששמע ויודע, 23/10/06 21:00

    הסיבה שהוא לא ירוץ היא שהוא לא רוצהלפתוח את תיבת הפנדורה של הטענות נגדו בדבר פיתויי קטינות ויחסיו עם נשים מחוץ לנישואין. ואין לכך קשר להיותו אורתודוקסי. חוץ מזה הוא גם שקרן. אבל גם יתר המועמדים.

    IP: 217.132.28.44דווח על תגובה זו

  • 79.

    לכי- נבלה פוזלת! (ל''ת)

    קלפצוך, 23/10/06 20:41


    IP: 85.250.71.60דווח על תגובה זו

  • 78.

    טלי נגד ישראל

    צנחן מילואימניק, 23/10/06 20:39

    כמה טוב שיש לטלי ואנשי הבועה הנאורים את מי לתקוף....דתיים, ימניים, מתנחלים, נערי גבעות...אבל איך הם תוקפים אותם? הרי הם נאורים ופתוחים לכולם....???
    רק אם נדע לשמור על צביוננו היהודי והציוני נשרוד בארץ הזאת.
    דו-לאומיות לא תזכה אותנו בחיים טובים ארוכים.
    גם בגרמניה אסרו הנאצים ראשונים את היהודים המתבוללים והפסיקו ת פעילותם בטרם נשלחו ככל כל יהודי למשרפות.

    IP: 212.235.42.87דווח על תגובה זו

    • צנחן חמוד שלי ,אנא ענה לי על הקושייה...

      ויקטור עורקבי, 23/10/06 22:02

      ...שעוררת בסיפא של דבריך המחכימים והנבונים:היכן היה אלוהים כאשר נשלחו בני העם הנבחר למשרפות ?

      IP: 89.1.245.104 דווח על תגובה זו

      • דת ושואה

        מחמד, 24/10/06 12:26

        היכן שהוא עכשו

        לא מומלץ לך להתנצח על הנקודה הזו
        כי יש דתיים שיאכלו אותך גם בהנחה שאתה גאון.

        וחוץ מזה יש בזה קצת חוסר טעם
        תסכים איתי? (סכמנו כבר שאתה גאון)

        IP: 62.219.228.180 דווח על תגובה זו

  • 77.

    הרב לאו

    נטליה, 23/10/06 20:20

    טלי ליפקין שחק בכתבתה הצנועה המעיטה בסיבות לבקש מלאו לבטל מועמדותו. ידועה חמדנותו לכסף בבואו לחתונות שאין לו קשר למשפחות.דבר נוסף- הוא מייצג מיעוט בעם- ועדיין לא ברור מה יעשה בהגשת האמנה משגרירה חדשה- האם ילחץ את ידה? ומה יעשה לנשים בסוכות בבואן לברך את הנשיא.
    זכורה לי תוכניתו ברדיו ,,עשה לך רב'' כאשר אשה דתייה שאלה אם מותר לה להגיש מועמדות למועצה באיזור מגוריה- התשובה שלו הייתה שמוטב שתשאר בבית ותגדל את הילדים.

    IP: 84.229.40.215דווח על תגובה זו

  • 76.

    שאפו

    sara, 23/10/06 20:19

    כל הכבוד
    סוף סוף יצא המרצע מן השק
    תודה טלי

    IP: 80.178.154.12דווח על תגובה זו

  • 75.

    68, נראה שאתה חושב שהמדינה כולה חילונית

    יעל, 23/10/06 20:15

    אתה כותב שחילונים ו''הכת החרדית'' אלו שני קווים וכו'...אבל מי אמר שהעם היושב בציון רואה עצמו כאוכלוסיה הומוגנית חילונית.
    החרדים הם זרם ביהדות. כך גם החילונים. אם אותם אתה מגדיר ''כת'' הרי גם החילונים הם ''כת''.

    ולגברת שחק אני אומרת - האישה ושאיש שניהם נבראו בצלם אלוהים(זכר ונקבה ברא אותם) נכון שמצוות התורה לא תמיד זהות לגבר ולאישה. אך האישה גם היא מחוייבת להלכה ובטוחני שהרב לאו אמנם רואה את ההבדל הזה בקיום אי אלו מצוות(וודאי שנכדתו לא תעלה לתורה) אבל לא מן הנמנע שהוא יעודד אותה לרכוש השכלה, לעבוד, ולראות את עצמה כשווה לבעלה - וודאי לא נחותה ממנו. המציאות אמנם מורכבת וטעונה ולדעתי צריכות להעישות רפורמות בממסד הדתי - ברבנות - אך איפה המציאות אינה מורכבת? האם את חושבת שהנשיא וייצמן ז''ל העריך את האישה יותר? מסופקני, ויעידו נשים שהיו תחת פיקודו ..ואחרות.

    IP: 217.132.91.244דווח על תגובה זו

  • 74.

    עיוותים

    הצלם החובב, 23/10/06 20:12

    חבר'ה, האמינו לי: הכתבה מעוותת ו-מעוותת, ממש כמו התמונה של הכותבת. בחיים היא הרבה יותר סימפטית ונשית . האם ''היד הנעלמה'' לא הבחינה בין הטורף לבין קרבנו ושיפדה את שניהם בלי הבחנה? אתמהה.

    IP: 217.132.190.177דווח על תגובה זו

  • 73.

    לאו לא בא בחשבון--הוא נגד פמיניזם.חד הוריות.הומואים.חילונות.

    ***************, 23/10/06 20:09

    גדולים בכל נימי דתיותו...

    IP: 88.155.225.53דווח על תגובה זו

    • הוא נגד חילונות? ואתה לא נגד ''התחרדות''לפי התגובה שלך?

      מישהו, 23/10/06 21:30

      כמה רוע אפשר לבלוע

      IP: 84.109.4.114 דווח על תגובה זו

      • אני אומר מי שרוצה שיהיה חרדי..הוא לא אומר מי שרוצה שיהיה חילוני... (ל''ת)

        ***************, 24/10/06 08:32


        IP: 88.152.190.133 דווח על תגובה זו

  • 72.

    טיל לאו נגד תת-מקלע סטן

    א. בן דן, 23/10/06 19:45

    מבלי לנסות באמת לחדור מבעד לקורי הפרשה המוזכרת בכתבה של טלי, רצוי להדגיש למועמד - ובעצם לכל מועמד - את '' העיקרון הפיטרי'',שטבע ב-1969 הד''ר לורנס ג'. פיטר (עם ריימונד האל) :''בהירארכיה נוטה כל עובד לעלות עד לדרגת חוסר הכישרון שלו''. הפארפראזה - ברורה.

    IP: 217.132.190.177דווח על תגובה זו

  • 71.

    כל הפוסל פסול - במומו פוסל

    ראודור, 23/10/06 19:34

    בסופו של יום ושל הכתבה אתה נשאר עם הרושם ההולך ומתגבר שהגמל לא רואה את דבשתו שלו, ומוטב היה שהגב' טלי ליפקין-שחק-זלינגר -רפפורט לא הייתה משחיזה את עטה דווקא בנושאים אישיים, שמהווים לעתים מראה חודרנית וחושפנית אל מול המתקיף דווקא.וכן- גם טלילה סטן שמחה מן הסתם להתקשט בתואר ''צעירה'' ,כפי שהוזכר בכתבה, גם לאחר שנים כה רבות מפרסום הנושא והבלעתו,במקום בשם התואר הלא כל כך מחמיא אך העדכני ''אסטרולוגית ותיקה''.

    IP: 217.132.190.177דווח על תגובה זו

  • 70.

    חוץ מזה שתקפת אותו כי הוא חרדי לא עשית כלום

    ז.פ., 23/10/06 19:31

    את עוד שמאלנית יפת נפש, לי בתור חילוני ממש לא מפריע שהוא יהיה נשיא, מה רע בו ?

    את פסלת אותו רק כי הוא דתי.

    מה את כבר עשית בשביל מדינה ?

    IP: 83.130.187.246דווח על תגובה זו

  • 69.

    היה הווה ויהיה

    יצחק, 23/10/06 19:27

    יקירתי בהיסטוריה היהודית תמצאי הרבה זרמים שהיו ושאינם כבר איתנו (צרוקים, בייתוסים, קראים וכו') וכאלה שישנן איתנו היום (קונסרבטיבים, רפורמים, חילונים וכו') אך רק אחד שרד וישרוד (ע''פ העבר), הזרם העכור(אורתודכסים=חרדים, חרדים לאומיים).

    IP: 192.115.177.136דווח על תגובה זו

    • נחיה ונראה (ל''ת)

      בינתיים אל תכפו, 23/10/06 20:04


      IP: 88.155.225.53 דווח על תגובה זו

  • 68.

    חילונים ולאו השייך לכת החרדית זה כמו שני קווים מקבילים זה

    קווים מקבילים, 23/10/06 19:14

    כמו למצוא נקודות השקה בין מאמין ותומך במשנת אל קעדה לבין חילוני כמו טלי.זירת ה''פיוס'' היחידה היא ניתוק החרדים המסכנים את עתיד המדינה מהמדינה לחלוטין. מגיע להם מדינה ששם הם יתפללו לאלהים=בטוח לאומי שיתן להם כסף אז זהו זה שלא יהיה להם בטוח לאומי ונראה איך התפילות שלהם יושיעו אותם.....

    IP: 85.250.180.242דווח על תגובה זו

  • 67.

    אה נכון. ופרס לא הטריד מינית, אין לו מאהבת והוא מעולם לא גנב כסף. (ל''ת)

    יונתן, 23/10/06 19:12


    IP: 132.64.38.211דווח על תגובה זו

  • 66.

    מאמר מתנשא ואנטישמי ובעצם מליפקין-שחק לא ניתן לצפות למשהו אחר. (ל''ת)

    דרור, 23/10/06 19:10


    IP: 132.64.38.211דווח על תגובה זו

  • 65.

    מדינה של פקידות ומזכירות.

    נתן, 23/10/06 19:07

    באמת חשבתי, גברת שחק, מה יש לך נגד רב לאו? אולי תפסו אותו על גניבה מהסופר?
    או שפעם הוא ניסה לשלם בדולרים מזוייפים?
    אז מדובר על הטרדה מינית... נושא שבגינו
    אפשר לחסל קריירה של כל גבר -ולא משנה(
    ולך זה באמת לא משנה) עם הוא ניצול שוא או
    מפקד שלושת הפיקודים או שר שהנהיג רפורמות רבות במשק- העיקר שתמיד אפשר למצוא איזה פקידה שהוא חיבק אותה יתר על המידה, או
    שאמר לה :''את יכולה לקרוא לי איציק''.
    לא פלא שעוד מאת נהיה מדינה של פקידות ומזכירות.

    IP: 84.228.122.177דווח על תגובה זו

  • 64.

    לכבוד הרב לאו - אישי

    ישראל, 23/10/06 19:04

    ראשי התיבות של לאו משקפים את העבר ההוה והעתיד שלו

    בעבר - לי אני ואפסי
    בהוה - למעם אנשי ומשפחתי בעתיד - לעזאזל אמן ואמן
    וזו לא קלה אלא זה מה שיקרה לאדם שדורך על אנשים,שהוא חולה פרסום, נשים וכסף ושנפשו לא יודעת שובע מהנאות העולם הזה
    גם קורח ובלעם כוחם היה בפיהם, מוטב חצי לחם בנחת מאולי לחם שלם עם צרות הרי אתה יודע לצטט :''טובה פת חריבה ושלווה בה מבית מלא זבחי ריב'' לא, בטח זה לא מכוון אליך אז שיהיה לך בהצלחה בכישלון הבא.

    IP: 85.250.83.47דווח על תגובה זו

    • הרב לאו חוטא בתחפושת,מימים ימימה.איש בזוי (ל''ת)

      ט, 23/10/06 20:26


      IP: 84.94.49.47 דווח על תגובה זו

  • 63.

    כשבעלך היה נשוי היו לו יחסים איתך.?

    חיילת, 23/10/06 18:47

    זה נכון או שזו רק שמועה.? והנה הוא היה בתפקיד בכיר ומכובד.

    IP: 84.229.59.163דווח על תגובה זו

    • טלי ליפקין שחק

      דני, 23/10/06 19:44

      זה נכון מאוד. ליפקין שחק היה נשוי לדליה ואב ל-3 ילדיםכשהתחיל לשכב עם טלי. איפו היה מוסר שלה אז?

      IP: 68.252.246.135 דווח על תגובה זו

      • אז מי היא בכלל שתפתח את הפה על מקרה מסופק שהיה מזמן (ל''ת)

        אורי, 23/10/06 21:57


        IP: 88.154.64.141 דווח על תגובה זו

      • Tali

        Esti, 25/10/06 02:17

        Look who is talking? Is it O.K. to take a father away from his children? And what about a husband from his wife? Do you sleep well at night

        IP: 24.23.168.107 דווח על תגובה זו

  • 62.

    את מנושאי הדגל העכור

    יעל, 23/10/06 18:21

    האנטי ישראלי ויהודי. מרומסי מסורת
    ואנטי ציונית.
    חילונית עם כבוד למסורת וכבוד לרב לאו

    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

  • 61.

    רק הרב לאו הוא התרופה של הימין מולכם השמלאנים!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 23/10/06 18:20


    IP: 62.0.136.27דווח על תגובה זו

  • 60.

    לא לנשיא דתי - כן למדינה חילונית מודרנית בדגם שהציע הרצל (ל''ת)

    אורן, 23/10/06 18:07


    IP: 84.2.117.162דווח על תגובה זו

    • הרצל היה בעד התנצרות, גם אתה? (ל''ת)

      תחשוב על זה, 23/10/06 19:21


      IP: 84.228.25.165 דווח על תגובה זו

      • אולי תחסוך מאיתנו כאן (ל''ת)

        קלטות, 23/10/06 20:05


        IP: 88.155.225.53 דווח על תגובה זו

  • 59.

    מדברייך ניכר בך שאת לא מכירה את ההלכה ולכן אנחנו

    דעת אמת, 23/10/06 18:07

    רוצים להזמין אותך להכנס לאתר דעת אמת ולקרוא שם את המאמר על מעמד האשה בהלכה.את מוזמנת וגם קוראות נוספות להגיב אחרי קריאת המאמר אבל הפעם כבר ממקום של ידע.........

    IP: 85.250.180.242דווח על תגובה זו

  • 58.

    היהודים אשר בורחים מהיהדות

    ד''ר ברוך חסון, 23/10/06 17:50

    אחד מהמאפיינים של נאורות הוא הנכונות להפיג ולנקות את העכירות בנושא הקרוב אליך, החשוב לך, היקר לך. ולא להשליך אותו לפח. כל מי שהיזדמן לו, לו במעט, ללמוד את ההלכה היהודית והשתלשלותה ההיסטורית, בנקל יכול להגיע למסקנה כי ההלכה היהודית איננה מחסום לא לקידמה, לא לשוויון ולא לשום דבר אחר. אך כדי להגיע למסקנה הזאת צריכים ללמוד ולא להסתפק בשמועות. כל מי שמנסה להנציח את העכירות, או לא נאור או הנושא שלטענתו עכור לא קרוב אליו, לא חשוב לו, לא יקר לו. היות וביהדות עסקינן, זה שרוצה להנציח את העכירות שלטענתו קיימת ביהדות, למעשה, רוצה לברוח מהיהדות.

    IP: 145.9.35.85דווח על תגובה זו

  • 57.

    ''זרם עכור ביהדות''? למה מה?

    ציוניתה, 23/10/06 17:34

    מאות אלפים מאזרחיה הנאמנים של המדינה משתייכים לזרם הזה.
    בתוקף איזו זכות את מבטלת אותם, את הציונות שלהם,את תרומתם המוכחת לחברה ולביטחון ישראל?
    מול הגברת טלילה, שלא התלוננה בזמן אמת, ובעצם מעולם לא התלוננה כלל, מתייצב לצידו של כבוד הרב לאו ציבור נכבד ורב זכויות, שאת בזה לאמונותיו ולנציגיו.
    למה זה לא מפתיע אותי?
    השמאל פתוח וליברלי רק לדיעות של עצמו. כל השאר לא שווים התייחסות,

    IP: 62.0.121.78דווח על תגובה זו

  • 56.

    הרב לאו

    ציפי, 23/10/06 17:15

    כל הכבוד לטלי. אני זוכרת את המקרה עם ההטרדה המינית שלו. אבל את טענת שאת ידעת גם על הנשיא קצב. למה לא פרסמת אז משהו על קצב?

    IP: 80.178.138.107דווח על תגובה זו

  • 55.

    את הנשיאות צריך לאייש אישיות יהודית מהתפוצה כקשר סימבולי בין ישראל

    והתפוצות, 23/10/06 17:05

    מישרת הנשיא היא סימבולית ווכזו היא צריכה על ידי אישיות יהודית מהתפוצות למשל הבמאי ההוליוודי סטיבן ספילברג.

    IP: 217.132.153.75דווח על תגובה זו

    • ברברה סטרייסנד עדיפה (ל''ת)

      ישראל סבא, 23/10/06 17:19


      IP: 192.115.16.26 דווח על תגובה זו

  • 54.

    לכל יפי הנפש!!!

    יעללל, 23/10/06 16:42

    מעניין שהרב לאו היה בכל העולם, כל רמי המעלה כבדו אותו ונשים לא לחצו את ידו, אשתו לא לחצה ידי גברים, קבלו אוכל כשר ושמרו על כל המצוות, כל העולם כיבד אותו כרב אורתודוכסי יהודי, רק בהמדינת היהודים לשמור על יהדותך זוהי סיבה מספיק טובה להדחף הצדה...

    IP: 217.132.161.198דווח על תגובה זו

    • לעולל המעלל . העיתונאית צודקת האם לא

      עלה, 23/10/06 19:00

      די בהאשמות הנשיא הנוכחי- על חבישת כיפה ומשרה והתחככות בנשים? צריך עוד אחד כזה ועוד יפה נפש מחופש? שלא יגע במשרה הזו -וייטב לנו.

      IP: 84.228.66.149 דווח על תגובה זו

  • 53.

    מה דעתכם על לובה אליאב לנשיאות

    מאיה, 23/10/06 16:27

    כדאי להמתין לתוצאות המשאל של גבי גזית מחר ברשת ב. מועמדיו לנשיאות היו אלו המוכרים לנו כבר ובנוסף גם קולט אביטל ולובה אליאב. לבי אומר לי שלובה אליאב הוא המועמד המועדף של הרחוב הישראלי. האיש שתרם וממשיך לתרום לחברה הישראלי גם היום בגילו המתקדם. האיש שרחק מהפוליטיקה ומהכבוד. האיש שמייצג את ישראל היפה ואת הצד הנפלא של הציונות. חישבו על כך. אין צורך להיות דתי או חילוני, ימני או שמאלני, גבר או אשה, ערבי או יהודי, כולם מעריכים את לובה אליאב ולמועמדותו לא יתנגד איש. להיפך.

    IP: 83.77.194.52דווח על תגובה זו

    • בעד (ל''ת)

      אביגדור, 23/10/06 16:48


      IP: 62.219.228.180 דווח על תגובה זו

    • הראוי באדם !! העושה ולא מדבר !! (ל''ת)

      גור, 23/10/06 17:10


      IP: 217.132.241.58 דווח על תגובה זו

    • רעיון מצוין!! (ל''ת)

      אורי, 23/10/06 17:50


      IP: 85.250.90.46 דווח על תגובה זו

    • בהחלט לא מתאים !!!

      קרל נטר, 23/10/06 18:13

      ליגה ג'

      IP: 74.108.169.76 דווח על תגובה זו

      • אנא נמק את הסתייגותך, ואולי אינך מכיר את השם (ל''ת)

        למה לא, 23/10/06 19:35


        IP: 83.77.194.52 דווח על תגובה זו

        • מכיר אותו יותר טוב ממך. איש קטן.

          קרל נטר, 24/10/06 06:47

          אין לו שיעור קומה, הוא מהליגה של קצב. קפיטליסט במסווה של סוציאליסט.

          IP: 74.108.169.76 דווח על תגובה זו

          • אתה מבלבל אותו עם מישהו אחר. (ל''ת)

            מאיה, 24/10/06 12:18


            IP: 85.1.217.163 דווח על תגובה זו

    • לובה אליאב התמודד מול ויצמן על מועמדות מפלגת העבודה ב-93.

      עמנואל, 23/10/06 18:50

      וחבל מאוד שהוא לא נבחר אז.

      היום אני חושש שזה קצת מאוחר מידי. היום בוא כבר בן 85 (עד מאה ועשרים!!!). אומנם הוא לא נראה ולא נשמע כך, וגם פרס לא הרבה יורת צעיר. אבל עדיין.

      היום, אם הולכים בקו הזה, אז אלי עמיר יכול להיות מועמד הולם.

      IP: 88.152.0.254 דווח על תגובה זו

    • מי זה בכלל לובה אליאב ? (ל''ת)

      צחי, 23/10/06 19:42


      IP: 83.130.187.246 דווח על תגובה זו

    • בעד !!! (ל''ת)

      אליק, 24/10/06 08:46


      IP: 62.90.154.210 דווח על תגובה זו

  • 52.

    mesias to the president hause

    david, 23/10/06 16:27

    all we need is a mesias he will tell us whats good and.... not
    and nobody can tell him to go home this what we need why cous we can allways say somthing but not to him other wise we will get problems with his sponser davd

    IP: 85.176.70.135דווח על תגובה זו

  • 51.

    אמנון ליפקין שחק יכול להיות נשיא נהדר

    נידאל-טייבה, 23/10/06 16:18

    טלי ידידתי אל תלכי רחוק

    IP: 89.1.247.118דווח על תגובה זו

  • 50.

    לידיעת טלי! הדת היהודית שמכבדת את האישה יותר

    תל אביבית, 23/10/06 16:04

    מכל ...ומגנה עליה מכל רע. תקראי קצת תורה, משנה והלכה- ותביני. את כ''כ מלומדת, אבל לא בענייני הדת היהודית. הדת שלך.וחבל....אבל את בחברה טובה, תנוח דעתך!

    IP: 192.115.132.104דווח על תגובה זו

    • יפה כתבת. (ל''ת)

      דנידין, 23/10/06 17:08


      IP: 80.178.44.236 דווח על תגובה זו

    • למגיבה בתגובה 50

      g.l., 23/10/06 17:23

      מה הקשר לענין לרוב האנשים אין בעיה עם התורה וכל השאר אבל לרבים יש בעיה עם ה''שליחים'' ,הפרשנות,והפרשנים.........

      IP: 85.250.228.35 דווח על תגובה זו

  • 49.

    טלי ליפקין שחק-ישר כוחך

    אלכס ב., 23/10/06 15:51

    בבוא הרב לאו להציג את מועמדותו לתפקיד נשיא מדינת ישראל, הוא גורר בשולי גלימתו, לא רק את העקרונות המפלים של הזרם האורטודוקסי, אלא גם תמיהות לא מעטות, מעבר לזו שצויינה ע''י גב' ליפקין - שחק, עליהן יצטרך לתת תשובות ברורות ופומביות, מה שבעבר נחסך ממנו ובעיקר מאתנו . יזכור זאת המועמד.

    IP: 62.219.195.110דווח על תגובה זו

  • 48.

    הרב עובדיה יוסף לנשיאות

    למה לא?, 23/10/06 15:37

    הרב יוסף לנשיאות, להחזיר עטרה ליושנה.
    שיהיה איש מלומד, משכיל, רב ראשי לשעבר, איש משפחה, מנהיג ציבור, ואולי הוא יתנתק מפוליטיקה

    IP: 199.219.148.175דווח על תגובה זו

    • חלילה לא עובדיה. הוא לא מייצג כלום חוץ

      עובדיה, 23/10/06 19:02

      מעוצמי עיניים אטומי לב וצבועים.

      IP: 84.228.66.149 דווח על תגובה זו

    • הוא גם חרדי, שכחת ?

      ZZZ, 23/10/06 19:41

      והוא גם ספרדי, היא שונאת אותם.

      IP: 83.130.187.246 דווח על תגובה זו

    • עובדיה=עיזה עיוורת.רב מבחיל. (ל''ת)

      לא לנשיאות, 23/10/06 20:28


      IP: 84.94.49.47 דווח על תגובה זו

  • 47.

    תבורכי......

    g.l., 23/10/06 15:34

    טלי ליפקין-שחק תבורכי על אומץ ליבך והיושרה לכתוב את הדברים בזמן,שלא נתבזה שוב....ולמגיבים השונים והמשונים להזכירכם-טלי ליפקין -שחק לא מריצה את עצמה לנשיאות ולכן אין צורך להתקיפה אישית.ואני גם מיעצת לכם לכו לארכיוני מערכות העיתונים ושם תוכלו גם לאמת את הדברים כמו שברור לי שהכותבת עשתה באחריות!!!!

    IP: 85.250.200.74דווח על תגובה זו

  • 46.

    נשיא של הימין

    גיא, 23/10/06 14:47

    הרב לאו מחזיק דעות ימניות קיצוניות ולא פעם לעג לדעות אחרות. לכן נשיא כזה רק יפלג את העם (למי ששכח גם השמאל זה חלק מהעם).

    IP: 132.68.41.143דווח על תגובה זו

  • 45.

    אין אלטרנטיבה ראוייה!!! שווה לקרוא!

    אריק, 23/10/06 14:45

    לטלי ליפקין שחק היקרה!
    אמרת הרבה דברים. אבל דבר אחד לא אמרת...וזה, מי כן ראוי בעינייך להיות הנשיא הבא. אני מניח שזה מישהו חילוני (כנראה אשכזני), אז הנה עכשיו תורי (בתור אדם דתי)לשאול אותך:
    מדוע הנשיא של המדינה שלי, צריך להיות אדם שאינו שומר תורה ומצוות???

    IP: 62.0.114.177דווח על תגובה זו

    • לאריק

      מוטי, 23/10/06 16:05

      יש הבדל בין חובש כיפה, מסורתי, לבין הראשון לרבנותה אורתודוכסית, תסכים איתי. לא נראה לי שהכותבת פוסלת חובש כיפה, אלא מדגישה את עניין האורתודוכסיה, שגם רבים מחובשי הסרוגות מתקשים עם איתה. לא?

      IP: 84.228.15.200 דווח על תגובה זו

    • אדון נכבד,אין צורך בנשיא.יש לבטל המשרה המיותרת.חד וחלק! (ל''ת)

      טליה, 23/10/06 16:18


      IP: 192.118.27.253 דווח על תגובה זו

    • אין בעייה עם שומר מצוות-אלא עם דרישה חד משמעית לקיום מצוות ואורח

      חיים תורני-כזה, 23/10/06 20:15

      הרבה יותר מדי אורחות חיים שנהוגים ע''י הרבה מאוד מאוד אנשים -פסולים בעיניו.

      IP: 88.155.225.53 דווח על תגובה זו

  • 44.

    כי כל שאור (חמוץ) וכל דבש (מתקתק, ו''חמודי'' מדי) לא תקטירו ממנו. (ל''ת)

    מקטיר, 23/10/06 14:41


    IP: 132.68.249.111דווח על תגובה זו

  • 43.

    דווקא הייתה לנו ראש ממשלה אישה ושמה גולדה מאיר והיא הייתה סבבה...

    רובי, 23/10/06 14:40

    אירגנה לנו מלחמה לתפארת

    IP: 62.90.54.162דווח על תגובה זו

    • ואת כל השאר אירגנו הגברים... (ל''ת)

      אני, 23/10/06 20:27


      IP: 85.250.9.190 דווח על תגובה זו

  • 42.

    אבו עלי איבן קאדר אל ג'נובי לנשיאות

    שימי, 23/10/06 14:32

    סודאן. רק הוא יפסיק את מלחמת האזרחים והטבח שמתחולל במחוז דארפור.באבו עלי איבן קאדראל ג'נובי לנשיאות בחרתה לא התאכזבתה.

    IP: 217.132.85.62דווח על תגובה זו

  • 41.

    רק דרעי

    אייל, 23/10/06 14:26

    דרעי הו הנשיא האולטימטיבי ששילם את חובו לחברה שיוכל למחול ולתת חנינה קולקטיבית לכל החוטאים והפושעים - החפים מפשע שיושבים בכל בתי הכלא בישראל כולל הנשיא קצב ובא לציון גואל

    IP: 217.132.151.235דווח על תגובה זו

  • 40.

    נשיא חייבבבבב להיות ללא רבבבבבבבבבבבב (ל''ת)

    סאם, 23/10/06 14:21


    IP: 24.91.169.134דווח על תגובה זו

  • 39.

    תודה לך טלי על המאמר החשוב. חשוב שכתבת זאת בלי להסתיר!

    מיכל, 23/10/06 14:08

    בלי להסתיר את מה שאחרים מתפלפלים בלשונם ומפחדים לומר על ''כבוד'' הרב

    IP: 132.66.168.171דווח על תגובה זו

  • 38.

    נשיא ערבי-ישראלי

    האסטרטג, 23/10/06 14:06

    מינוי נשיא ערבי-ישראלי יהווה תקיעת חץ בליבה של הדמגוגיה של אחמדינג'אד ודומיו.
    זוהי גם הזדמנות להוכיח לאזרחינו הערבים כי אנו רואים בהם שותפים מלאים לבניית המדינה ועיצוב עתידה.
    כדאי להיוועץ במנהיגי הציבור הערבי כדי לקבל מהם המלצה על מועמד ראוי (איש רוח, מדע, תקשורת וכיוצא בזה).

    IP: 89.0.67.120דווח על תגובה זו

    • למה אתה טוחן? זרוק שם. נראה אותך. (ל''ת)

      תכלס, 23/10/06 15:56


      IP: 132.68.249.111 דווח על תגובה זו

      • לי יש רעיון:את טלי ליפקין שחק!היא שונאת דתיים כמו ערבים!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        ירדנה, 23/10/06 23:14


        IP: 88.152.102.147 דווח על תגובה זו

    • את מי ?

      תת, 23/10/06 19:40

      הם שונאים ישראל ונשיא צריך לייצג את המדינה, נראה לך שערבי יסכים ליצג את מדינת ישראל ?

      IP: 83.130.187.246 דווח על תגובה זו

      • נשיא ערבי-ישראלי

        האסטרטג, 23/10/06 23:41

        להערכתי, ישנם אנשי אקדמיה, דת ותקשורת רבים, בקרב הציבור הערבי אשר אינם שונאים את ישראל. כמובן, שלכולם ישנן טענות לגבי האופן שבו ישראל מאפשרת להם לממש זכויות בסיסיות, אבל יכול להיות שמהלך שהצעתי יראה ביניהם הזמנה להתחיל בדרך חדשה. צריך לזכור: זהו האינטרס הלאומי שלנו שהציבור הערבי ייקח חלק בבניית המדינה ובעיצוב עתידה.

        IP: 89.0.67.120 דווח על תגובה זו

    • יישר כח על הרעיון

      גדי פרידמן, 24/10/06 12:15

      בתור דתי וימני אני תומך בדעתך. ערבי המדינה הם חלק מאיתנו, ואין שום סיבה שלא יראו את זה.
      כמובן שהאיש צריך להזדהות עם המדינה במאה אחוז, גם אם הוא יחלוק על התנהלותה (כמו שגם אני חולק על התנהלותה בתחומים רבים, ועדיין אני מזדהה עם המדינה).
      רעיון מצוין שיביא רק טוב על כולנו.

      IP: 62.90.154.210 דווח על תגובה זו

  • 37.

    סוף סוף מישהו שאומרת את מה שכולם חושבים (ל''ת)

    יוליוס שטרייכר, 23/10/06 14:05


    IP: 89.1.245.141דווח על תגובה זו

    • למה אתה מכליל ?, הרוב חושבים שהוא ראוי

      בב, 23/10/06 19:39

      אתה לא רק מכליל אתה גם שקרן

      IP: 83.130.187.246 דווח על תגובה זו

    • יוליוס יש לך בעיה בהבנת הנקרא (ל''ת)

      ברוטוס, 24/10/06 11:00


      IP: 62.0.141.207 דווח על תגובה זו

  • 36.

    שלום טלי אני בטוחה שאם נחפור ונחפור בעברו של כל אדם נמצא שלד

    די להתחסדות, 23/10/06 13:52

    אם מישהו יהיה מעונין למצוא משהו על פרס הוא ימצא, אדם לפני שהוא נשיא יכול לא לעמוד בפיתוי בעיקר אם ילדותו הייתה ללא אם

    IP: 217.132.127.53דווח על תגובה זו

  • 35.

    לא הרב לאו - להכנס

    ש, 23/10/06 13:44

    אני לא מעוניינת ברב לאו כנשיא, מסיבה אישית בלבד: השמועות שנדבקו לו באשר לחולשותיו עם נשיא, שככל הנראה נכונות.
    אבל מי את שתפסלי את הזרם הדתי אליו משתייך הרב לאו ועוד נופלים רבים על מנת לתת לך ביטחון. אנחנו מחד טובים רק בשביל להגן עליך ועל שכמותיך, אבל מאידך את סבורה כי לא נאה לנו המנהיגות. חצופה וכפויית טובה.

    IP: 88.155.217.157דווח על תגובה זו

    • אורח חייהם של ציבורים גדולים מדי לצנינים בעיניו,כאישיות דתית (ל''ת)

      זה בעייתי, 23/10/06 16:04


      IP: 88.155.225.53 דווח על תגובה זו

  • 34.

    ללאו היו מספיק תפקידים וכבודים ופנסיה. תנו לאחרים.

    רק לא לאו, 23/10/06 13:42

    כי כל שאור וכל דבש לא תקטירו ממנו.
    לא לנשיא ''עממיקו''.
    לא למתוקים מדבש.
    תנו משהו מכובד וצנוע. וגם אם יש לו מישהי מהצד, אז שתהיה לפחות בגילו ולא איזה פק''צה, ובשקט בבקשה.
    צניעות וכבוד.
    וחוץ מזה הוא צריך להיות מעין בקר חבוי של ראש הממשלה.

    IP: 132.68.249.111דווח על תגובה זו

  • 33.

    ברמזים גם עליך אפשר לדבר הרבה (ל''ת)

    דודו, 23/10/06 13:39


    IP: 88.152.19.34דווח על תגובה זו

  • 32.

    טלילה סטן ???

    שרון, 23/10/06 13:23

    בוודאי שאני זוכר את הסיפור הזה.

    רק מההתנהלות שלה אפשר היה להבין שזה סיפור מפוברק שנועד למנוע מהרב בחירה לתפקיד הרב הראשי.

    ואיך אני יודע ? טלילה סטן מעולם לא התלוננה ! היא רק פרסמה (דייקת בתיאור) ! איך אפשר להתייחס ברצינות לאדם שלא מוכן להעמיד את טענותיו למבחן של חקירה משטרתית ? נו, באמת ! וזה אפילו לא סטטוס של אדם שמזוכה מחוסר הוכחות, זה סטטוס של אדם נקי כפיים. אפשר להבין מהתיאור של טלי שמדובר במינימום אריה דרעי ב'.

    אבל חוץ מזה, מאיפה הבאת את ה-''שורה של טענות וסקנדלים'' ? באמת, מאיפה ? איזה עוד ''סקנדל'' היה שבו מעורב הרב ?

    ''הוחנקו'' ? האם את טוענת לאיפה ואיפה שנעשתה לטובת הרב ? ועוד הרב הוא זה שמחובתו להוכיח שאין לו אחות ?

    אבל את התשובה את מספקת בתחילת המאמר: ''מייצג זרם עכור, שאיננו מאפשר לנשים שוויון מלא''. זהו זה ! אג'נדה פמיניסטית - זה מה שמנחה את כל המאמר. וכל האמצעים כשרים.

    IP: 199.203.223.3דווח על תגובה זו

    • רוב הנשים בוחרות שלא להתלונן כי

      יאצק, 23/10/06 19:26

      הן מבינות את המסע שיאלצו לעבור בשנית...

      ולעדות, רוב המגיבים כאן

      IP: 80.230.18.213 דווח על תגובה זו

  • 31.

    צודקת

    שירה, 23/10/06 13:03

    מכמה כיוונים שונים כבר י צא לי לשמוע על חולשתו של כבוד הרב לנשים.
    אין אני טוענת שהרב עבר עבירה כל שהיא חלילה, אך, מצד שני - מי חשב שקצב יעבור את מה שהוא עובר???

    IP: 88.155.133.36דווח על תגובה זו

  • 30.

    מי את בכלל שתייעצי

    תומריקו, 23/10/06 13:02

    אולי תוותרי את על הצדקנות המיותרת ותתני עצות לבעלך ולא לנו די נמאסתם בכך שאתם חושבים שהמדינה שייכת לכם ואתם תחליטו מה נכון ומה לא נכון לה בוודאי שהרב לאו מתאים למשרה זו למרות הטיעונים הרדודים והלא משכנעים שלך

    IP: 83.130.153.13דווח על תגובה זו

    • כמה נכונה הכתבה שלך

      נוגה, 23/10/06 22:56

      חבל שטלי ליפקין רק מברברת וחבל שלא רואה שבגיבנת שלה רציו דחוף שתסתכל במראה לפני שתחויה דעה על אחרים הדף שכותבת הוא תעתוע ורכילות המשך הצדק הוא ינצח

      IP: 80.178.180.202 דווח על תגובה זו

  • 29.

    רק הרב לאו

    אברהם י., 23/10/06 12:50

    אין ולא יהיה אישיות כה מכובדת כה מיוחדת כה נערצת כמו אישיותו רבת הערך של האיש הרם והנישא ביןתר במדינתנו הקטנטונת ורבת העלילות, לא טלי ולא שאר אנשי דלא מעלי ולא אף גורם אחר לא יוכל להכפיש את שמו הטהור של נשיא ישראל -בינתיים לא נשיא המדינה- הרב לאו העם אוהב אותך! נקודה.

    אוהב, שוחר, ומעריץ כל הימים.

    אברהם י.

    IP: 147.236.238.21דווח על תגובה זו

    • רק לא הרב לאו !! (ל''ת)

      אזרחית, 23/10/06 16:20


      IP: 192.118.27.253 דווח על תגובה זו

  • 28.

    קולט אביטל לנשיאות (ל''ת)

    גבר בישראל, 23/10/06 12:42


    IP: 88.154.142.156דווח על תגובה זו

    • אני מניח, שאתה מהתנועה ''לגבריות חדשה'', שמענו עליכם! (ל''ת)

      גבריות חדשה, 23/10/06 13:00


      IP: 212.117.137.193 דווח על תגובה זו

  • 27.

    טלי ליפקין - שחק נגד הרב לאו

    עדנה, 23/10/06 12:30

    אין אני מסכימה כי יש לפסול מועמדים רק משום שהם משתייכים לזרם מסויים,כזה או אחר.זו הייתה ועודנה אפליה פסולה. עם זאת, קשה לראות את הרב לאו לוחץ ידיים של נשים - שופטות או שגרירות,כאשר אלה תגענה לבית הנשיא.טלי הייתה עדינה מאוד ורמזה לרב לאו בין השטין כי עברו ''הרבני'' אינו נקי מפרשיות מפוקפקות בעבר ( דומה לנשיא קצב בורסיה אחרת) ולכן, פנתה אליו בדחילו וברחימו שלא יגרום לחשיפתו בציבור. ודי לחכמיא ברמיזא

    IP: 147.236.238.136דווח על תגובה זו

  • 26.

    העובדה שהכנסת את העניין

    ניר, 23/10/06 12:24

    של זרם עכור וכו' עושה חשק גדול לא להסכים איתך גם על הטענות הנכונות על האישיות. ובכן מילכדת את מאמרך במו ידיך.

    IP: 217.132.165.108דווח על תגובה זו

  • 25.

    הרב לאו פרוש מהמירוץ

    עו''ד שיודעת, 23/10/06 12:21

    כטלי ליפקין - שחק ועל אף היותי מקורבת ממנה לדת היהודית ולהלכותיה, על אף הרקורד המרשים שלך,אני מבקשת ממך - אנא אל תחל את המירוץ לנשיאות שכן עננה ולא אחת רובצת על טוהר מידותיך ועתידה להעמיד אותך במבוכה רבה - המבוכה קשורה לתפקודך ''הבלתי נאות'' ,הרחוק כרחוק מזרח ממערב מהתנהגות הנדרשמת מרב בישראל והמבין - יבין...אל תתן לעתונאים לקרוע אותך לגזרים כאשר הם יעלו, והם יעלו, על הסיפור

    IP: 147.236.238.136דווח על תגובה זו

    • במה דברים אמורים? למה המיסתורין? (ל''ת)

      רונה, 23/10/06 13:12


      IP: 89.0.182.32 דווח על תגובה זו

      • תשובה לרונה

        עו''ד צפונית, 23/10/06 18:21

        אני חושבת שאין זה קשה להבין ממה שחשפתי עד כה מדוע אין זה ראוי שכבוד הרב לאו לא יתמודד לתפקיד הנשיא. נשיא, כמו איש ציבור אחר, חייב להיות נקי ללא רבב ועליו להגיע לתפקיד שלו שלא שערוריות ( היה לנו די בפגיעה במוסד הנשיאות עם כל הטענות שהועלו, גם אם לא הוכחו, נגד קצב). ידוע לי כי לרב לאו היו קשרים בלתי נאותים עם אי אלו נשים(עובדה שאינה מתיישבת עם מעמדו כרב בישראל) ולא רצוי לו לרב לאו שעדויות מעברו הלא מלבב תיחשפנה אם יגיש מועמדותו למשרת נשיא. היה לנו די עד כה.

        IP: 147.236.238.136 דווח על תגובה זו

        • לפי מה שאת אומרת אף אחד לא יכול להיות נשיא

          בבר, 23/10/06 19:37

          בכל אדם יש רבב מסויים, אפילו בך.
          אל תגידי שלא רימית באיזה מבחן או הרמת מסטיק או סוכריה בקפיטריה, כולם עושים את זה.

          IP: 83.130.187.246 דווח על תגובה זו

          • מסכימה איתך רק שהם מחפשים איפה שהם רוצים (ל''ת)

            לא אצל כולם, 23/10/06 21:02


            IP: 217.132.185.254 דווח על תגובה זו

          • תגובה לבבר מבת ים צפון

            צפונית עו''ד, 24/10/06 08:31

            מה לעשות מעולם לא העתקתי בבחינה ותתפלא אפילו לא גנבתי סוכריה ו/או מסטיק ו/או שום דבר אחר משום מקום. מה לעשות אבל ככה חונכתי.

            IP: 147.236.238.136 דווח על תגובה זו

            • לעו''ד - קודם כל מגיע לך צלש וירבו כמותך בישראל

              את מלאכית, 24/10/06 10:54

              את תהיי הנשיאה הבאה מבחינתך

              IP: 62.0.141.207 דווח על תגובה זו

            • תשובה לרונה

              עו''ד צפונית, 24/10/06 11:54

              אין לי כל שאיפות להיות נשיאת מדינת ישראל. טוב לי היכן שאני.

              IP: 147.236.238.136 דווח על תגובה זו

        • לצפונית שהתחילה במלחמת הנשים בגברים

          אתי, 23/10/06 20:03

          משתמשת בטכניקה זדונית לחזק את טיעוניה השקריים, ''ידוע לי כי לרב לאו היו קשרים בלתי נאותים עם אי אלו נשים''. מחר היא תבוא עם עדות מהחדר שהרב אנס.

          IP: 74.112.9.148 דווח על תגובה זו

          • לאתי

            עו''ד צפונית, 24/10/06 08:48

            לא הייתה ואין כל כוונה לפתוח במלחמת גברים ונשים.אין רשעות וזדון במה שכתבתי אלא אמירת האמת לאמיתה מתוך ידיעה של עובדות שטרם נחשפו לציבור.

            IP: 147.236.238.136 דווח על תגובה זו

        • חשבתי שאת עו''ד ולא מיצגת את האפיפיור

          רונה, 23/10/06 21:00

          עד כמה שידוע לי ללכת עם נשים זה לא פשע גם אם אתה נשוי וגם אם אתה רב - זה אנושי ועם מאמץ קטן תגלי שיש עוד גברים רבים רבים כאלה, ד''א אני יודעת שיש גם נשים כאלה, אז די לחטט לאנשים בפרטיות

          IP: 217.132.185.254 דווח על תגובה זו

          • לרונה

            עו''ד צפונית, 24/10/06 08:35

            אכן אני עו''ד ואיני מייצגת את האפיפיור,אבל חבל שלא שמעת היום ידיעה ברדיו לפיה הרב לאו מקבל על כל עריכת חתונה 500$ .יש לו 10-20 חתונות בחודש ועל הכסף הזה אין הוא מצהיר בפני אף לא אחד. לפי החלטת היועץ המשפטי לממשלה אין רב יכול לגבות כסף עבור עריכת חופות. תגידי, מה עוד צריך לקרות כדי שתבינו שעם כל הכבוד לרב לאו, אין הוא ראוי למשרה רמה זו? קו''ח לאחר מה שארע עם הנשיא קצב,אנו רוצים אדם שלא יהיו סיפורים סביב רמתו ומוסריותו

            IP: 147.236.238.136 דווח על תגובה זו

            • עד כמה שידוע לי כל הרבנים מקבלים כסף בחתונות

              רונה, 24/10/06 10:43

              שמעתי גם על סכומים גבוהים יותר, אני התנגדתי בכל תוקף לתת לרב לחיתן את בני את הכסף, אבל הבן פחד שיהיה פדיחה וגם שהוא יתנקם בנישאים הבאים, בואי נלחם נגד זה!!!

              IP: 62.0.141.207 דווח על תגובה זו

    • עתונאית היא לא נבחר ציבור ולא מכהנת במישרה מטעם המדינה

      , 23/10/06 13:24

      מאותגר שכלית

      IP: 88.155.18.129 דווח על תגובה זו

      • לעו''ד מצפון-סליחה טעות (ל''ת)

        (הבנתי הפוך), 23/10/06 14:39


        IP: 88.155.18.129 דווח על תגובה זו

      • ואולי היא יזמה את התהליך? מה הוא משוגע לסרב? (ל''ת)

        רונה, 24/10/06 10:47


        IP: 62.0.141.207 דווח על תגובה זו

  • 24.

    הפרדוכס המגוחך של טלי

    מיקי, 23/10/06 12:21

    איך היא לא מסוגלת לקלוט שבשעה שהיא פוסלת נציג דתי על רקע חוסר שיוויון - לטענתה - של נשים בתפיסה הדתית, היא פוסלת אדם דתי מלהיות נשיא. כלומר, אי-שיוויון (כביכול) הוא גורם רלוונטי רק ביחס לנשים, ולא ביחס לדתיים. כל הכבוד על התבונה.

    IP: 192.115.90.98דווח על תגובה זו

    • דוגמא, רק בשביל הלוגיקה- הרי לא תתמוך בדיקטטור כי ''דמוקרטית'' (ל''ת)

      ''זכותו'' לכהן..., 23/10/06 13:43


      IP: 88.155.18.129 דווח על תגובה זו

    • זוית תקיפה מצויינת! (ל''ת)

      אילה, 23/10/06 14:02


      IP: 217.132.127.53 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אחת או אחד?

    מנחם, 23/10/06 12:06

    גב' ליפקין שחק - הרב עומד להיות, והא יהיה בע''ה, האזרח מספר אחד ולא אחת!! כפי ששגית יותר מפעם אחת.

    IP: 62.90.11.134דווח על תגובה זו

    • תשובה למנחם

      האקדמיה ללשון, 23/10/06 12:55

      מספרים זה תמיד בנקבה, אדוני, ודאי שתדע ולא תחפש פגמים במה שאין בו פגם.

      IP: 62.219.215.6 דווח על תגובה זו

      • גם אתה טועה

        יודע, 23/10/06 14:30

        עברית שפה קשה.
        כבוד הרב אינו ''מספר אחת'' - כמספר סתמי.
        כבוד הרב הוא אזרח,והוא מתעתד להיות ''אזרח מספר א ח ד '' !!
        אזרח אחד - ולא אחת...

        IP: 212.117.142.6 דווח על תגובה זו

        • ה 1 שייך ל מספר --- ולא ל אזרח (ל''ת)

          אזרח מספר שלוש, 23/10/06 16:02


          IP: 88.155.225.53 דווח על תגובה זו

    • כאשר מונים כללית, לא בקשר לשם עצם מסויים- (ל''ת)

      זה בלשון נקבה, 23/10/06 13:26


      IP: 88.155.18.129 דווח על תגובה זו

  • 22.

    מה עם הדמוקרטיה?

    מיקי, 23/10/06 12:05

    לפי השקפת עולמך, מי שהוא דתי פסול אוטומתית מלשרת כנשיא,
    יש לך עוד כמה רעיונות למשרות פסולות עבור שומרי מצוות?
    ''זרם עכור'' - את מתקוממת על חוסר שווין לנשים, על פי הבנתך המצומצמת של הדת היהודית, אך מעודדת אי שווין בין תושבים לכל דבר של מדינה זו.
    בהלחט השקפה נאורה...

    IP: 83.130.160.55דווח על תגובה זו

    • אין בעייה שישמור מצוות , אבל הוא דוגל בשמירה גורפת על ערכים דתיים (ל''ת)

      שמתנגשים עם, 23/10/06 13:39


      IP: 88.155.18.129 דווח על תגובה זו

  • 21.

    רק אביגדור קהלני גיבור ישראל בעת החדשה

    אנטוני הופקינס, 23/10/06 12:02

    המועמד האולטמטיבי.

    IP: 217.132.215.172דווח על תגובה זו

    • מסכים - רעיון טוב סוף סוף (ל''ת)

      אני, 23/10/06 23:53


      IP: 84.109.44.144 דווח על תגובה זו

  • 20.

    בטח את רוצה מישהו ''ראוי'' כמו פרס

    צבי, 23/10/06 11:55

    מה קרה טלי את מרגישה כמי שלוקחים לך את המדינה?
    רבים רואים בו אישיות סופר ממלכתית ואפילו הרבה יותר ראויה מאשר אדם כמו פרס שאני מניח שאת חפצה ביקרו. כל איש יהיה ראוי יותר או פחות בעיני חלקים מסויימים בעם אף לא אחד מהאישים יהיה מקובל על כל חלקי העם. כדאי רק שתפנימי שלא את וחבר מרעייך מנהלים בעצמם את המדינה כך שגם אם יש לך ביקורת או רעיון אל תנסי להתנשא מעל ציבורים אחרים.

    IP: 212.179.19.82דווח על תגובה זו

    • לא הבנת! היא רוצה מישהי ראויה ולא מישהו ראוי!!! (ל''ת)

      הבנת הנקרא!, 23/10/06 13:02


      IP: 212.117.137.193 דווח על תגובה זו

  • 19.

    לא ניתן לשוביניזם הנשי לקבוע לנו מי היה נשיא המדינה! (ל''ת)

    שוביניזם עד כאן, 23/10/06 11:46


    IP: 212.117.137.193דווח על תגובה זו

  • 18.

    לא לקולט אביטל, ולא, לשום אישה אחרת לנשיאות, הפוסל במומו (ל''ת)

    פוסל! זהו!!!, 23/10/06 11:43


    IP: 212.117.137.193דווח על תגובה זו

  • 17.

    ליפקין שחק עוד לא אמרה הכל.... (ל''ת)

    דיאנה, 23/10/06 11:33


    IP: 192.115.90.130דווח על תגובה זו

  • 16.

    חלק - מוסכם; חלק - אנטישמיות מזעזעת

    יאיר, 23/10/06 11:33

    אני מסכים עם הטענות לגבי הבעייתיות שיש באישיות של הרב לאו בקשר לפרשות קודמות.
    אבל הטענה שרב אורתודוכסי לא יכול להיות נשיא בגלל דעותיו - מקוממת ומזעזעת. מי שדבק בהלכה אינו יכול להיות נשיא? רק ויצמן ופרס מבטאים ערכים מוחלטים שאינם במחלוקת? דעה פוסלת אדם? רק שמאלני חילוני יכול להיות נשיא? אני בטוח שרוב תושבי המדינה קרובים לרב לאו בדעותיהם הרבה יותר מלכל הנשיאים הקודמים שהיו לנו.

    IP: 192.115.90.98דווח על תגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה בתגובה! (ל''ת)

      אורית, 23/10/06 12:18


      IP: 192.115.90.98 דווח על תגובה זו

    • נכון מאד! (ל''ת)

      דתיה, 23/10/06 13:53


      IP: 89.0.174.225 דווח על תגובה זו

  • 15.

    איזה הכללה מגעילה...

    אור, 23/10/06 11:30

    את מנסה לקטלג את הרב כאנטי-ציוני ופנאט רק ע''פ המראה והרקע. בלי קשר לזה שבתור ניצול שואה הוא עושה רבות למען הציונות. אגב, בניגוד למועמד של אולמרט, אלי ויזל, הוא וילדיו כן חיים ופועלים בתוך ארץ ישראל...

    שנית, תתפלאי לשמוע אבל יש עוד דעות ואמונות חוץ מהדעות והאמונות שלך. יותר מחמישים אחוז מהעם מאמינים ומכבדים את הדת היהודית האורתודכסית. זה לא שהנשיא קצב הוא חילוני-ליברל...

    ובקשר ל''פרשה''. אפשר לחשוב ששאר המועמדים הם נקיים מכל חשד. זה פשוט מדהים איך כל פעם שמועמד שלא מקובל על ההגמוניה השולטת מראה סימנים של הצלחה נזכרים בכל מיני ''שערוריות'' שנשכחו מזמן...

    IP: 88.153.147.181דווח על תגובה זו

  • 14.

    הגיע הזמן לנציגות נעימה,ידידותית סמכותית

    יעל, 23/10/06 11:29

    אשר בכלל העולם נותנים לו יראת כבוד וזה המהות של התפקיד.

    אין קשר אם זאת אישה גבר רב או שר אלא כיצד הוא יכול לייצג את ישראל באופן נאות

    IP: 62.90.144.238דווח על תגובה זו

  • 13.

    טלי ליפקין שחק

    עמוס ערד ישראל, 23/10/06 11:15

    בס''ד
    שייכותו של הרב לזרם שנוי במחלוקת נכונה אך כך גם המעומדים האחרים פרס למשל אחראי ישירות על גירוש אלפי אנשים מביתם ועל הרס חייהם. אותם הוא לא יוכל לייצג לעולם אך טלי כנראה שמאלנית אז היא שכחה פרט שולי זה. נציגת העבודה שכחתי כרגע את שמה לא תוכל לייצג את הציבור הדתי שמתוך יהדותו מתנגד להעמדת נשים בתפקידים מסוג זה ולא בשל זילזול אלא ההיפך בשל כבוד אך זה וויכוח ארוך. את מדברת על היהדות כזרם עכור אך עדיין מדובר בזרם הקיים מעל 2000 שנה ושרד כנגד כל הסיכויים לעומת זאת הישראליות חייה פחות מ60 שנה וכבר מתפרקת ומאבדת כל חלקה טובה.
    במדינה בה ראש ממשלה ונשיאת בית המשפט העליון נגויים בשחיתויות מכאן ועד הודעה חדשה אינני מבין מה את רוצה מהרב לאו.
    באשר לטענה שהוא לוקח כסף רב עבור חופות זו זכותו ואף חובתו. לא חסרים עורכי חופות לשם שמיים בחינם אך מי שמזמין את הרב לאו מעוניין בהצגה מספר אחת בשם הרב לאו ולא רק בעורך חתונות כיוון שהזוג יהיה כשר ונשוי באותה מידה גם אם רב פשוט יחתן אותם. על המופע הזה צריך לשלם והרבה. אם הרב יעבוד בחינם כולם ירצו אותו. זמנו של הרב יקר הוא לא אדם משועמם ובטח לא ליצן לאירועים.טלי יקרה. אשמח לקבל תגובה אישית ממך.

    IP: 80.178.20.99דווח על תגובה זו

    • עמוס היקר, בבקשה תשובה

      אזרח, 23/10/06 11:56

      נראה שאתה לא יודע לקרוא בין השורות.

      לא מדובר בתשלום בעבור חופות. מדובר במעשים שלא יעשו ונשארו סמויים וכך שטוב כנראה.

      הדרישה היא שבמקרה והרב ירצה להתמנות לנשיא אזי יחשוף הרב את המעשים לפני שהכנסת תבחר בו.

      IP: 88.155.89.82 דווח על תגובה זו

      • תגובה על תגובתך

        עמוס ערד ישראל, 23/10/06 12:36

        בס''ד
        מסתבר שאני קורא בין השורות יותר ממך ומה שאני מוצא זה שגם טלי ליפקין שחק ואפילו אתה לא יודעים לספר מה הם אותם מעשים בעייתים כביכול של הרב לאו.

        IP: 80.178.63.34 דווח על תגובה זו

        • כסף על חופות ?

          מס הכנסה, 23/10/06 14:25

          אין כל בעיה : אדרבא. רוצים את כבוד הרב בחופה - שישלמו - וכמה שיותר !!!
          אבל : גם נציב מס הכנסה רוצה להיות שותף..
          האם כבוד הרב דיווח לנציב מס הכנסה על הכנסותיו מ''חופה חינם'' ??
          ושילם על כך מיסים לאחר שהעביר חשבוניות ???
          אם כן - אשים ירמולקא קטנה על ראשי...

          IP: 212.117.142.6 דווח על תגובה זו

          • הוכחה לטעותך

            עמוס ערד ישראל, 23/10/06 16:23

            בס''ד
            סמוך על טלי לפקין שחק שלו היה זה חשד סביר היא הייתה מזכירה אותו מזמן בכתבה. אך צר לי לבשר לך. כאדם דתי אין לי כל ספק שהרב לאו שילם מיסים כחוק על פי חוקי המדינה ויותר מזה הוא גם תרם מעשרות לארגוני צדקה על פי חוקי הדת [מה שאתה וודאי לא עושה]. ואם אינך מאמין חובת ההוכחה עליך.

            IP: 87.69.236.142 דווח על תגובה זו

            • לעמוס ערד המתמם

              זלמן קונשטטר, 23/10/06 19:02

              על שכמותך נאמר במקורותינו ''די לחכימא ברמיזה ולשטיא בכורמיזה''.העננה איננה רק בנושאי מס הכנסה ורק שוטים לא יבינו במה עסקינן .אגב מהיכו אתה יודע שהרב מצהיר על כל הכנסותיו,האם אתה רואה חשבונו? ''כאדם דתי'' הצחקת אותי עד לדמעות.

              IP: 89.1.178.12 דווח על תגובה זו

            • תשובה מנצחת לכולם

              עמוס ערד ישראל, 23/10/06 19:47

              בס''ד
              כבר בכמה תגובות טענתי שמדברים על עננה נוראה הקשורה ברב לאו אך אף אחד כולל לפקין שחק לא יודע לספר מהי אותה עננה.
              אבל הבנתי את הרמז
              ליפקין שחק בעצם רומזת לרב במילים יפות שלא יתמודד לתפקיד כי אם יתמודד יתפרו לו תיק.
              עזבו את לאו וטפלו בפושעים האמיתיים: שמעון פרס, אולמרט ושופטים בכירים בבית המשפט העליון.

              IP: 80.178.48.207 דווח על תגובה זו

            • זלמן אם אתה יודע שהוא עובר על חוקי מס ההכנסה

              אתי, 23/10/06 20:12

              ולמס ההכנסה אין טענות על כך משמע הוא לא עובר על החוק.

              IP: 74.112.9.148 דווח על תגובה זו

            • עוד תגובה ועוד תגובה ובכל זאת

              עמוס ערד ישראל, 23/10/06 21:05

              אף אחד לא יודע לספר מהי אותה עננה מעל ראשו של הרב לאו.

              IP: 87.69.223.243 דווח על תגובה זו

    • מה אתה סח?

      ויקטור הוגו, 23/10/06 19:05

      ''לא חסרים עורכי חופות לשם שמיים בחינם''.
      אתה הוזה או מתמם.החושב אתה שכל ישראל טיפשים כמוך.
      אגב טלי ליפקין שחק לא כיוונה לעניין זה והמבין יבין...

      IP: 89.1.178.12 דווח על תגובה זו

    • רבנים מארגון צהר ומבנין שלם מחתני בלי תשלום

      בני, 24/10/06 13:10

      וגם רבנים רבים נוספים.

      אשתי ואני זכינו לחתונה כזו בצורה יפה ובתיאום מראש ללא כל תשלום.

      החתונה היא כדת משה וישראל מוכרת ע''י הרבנות המקומית בה נרשמנו לנישואין.

      הרב שלנו הוא בוגר צבא ומשרת במילואים וגם פעיל בעניינים חברתיים וחוץ מכל זה הוא רב קהילה.

      IP: 192.115.90.98 דווח על תגובה זו

  • 12.

    הרב מסתייג מהומואים חד הוריות פמיניזם וכו' וכו' (ל''ת)

    לא סביר, 23/10/06 11:09


    IP: 88.155.18.129דווח על תגובה זו

    • יפה אמרת! לא ייתכן, שהשובניזים יקבע לנו מי יהיה נשיא המדינה! (ל''ת)

      שוביניזם עד כאן, 23/10/06 11:50


      IP: 212.117.137.193 דווח על תגובה זו

      • מעבר לשובניזם אפילו-- מסר אנטי ליברלי מובהק (ל''ת)

        לא מתקבל, 23/10/06 13:30


        IP: 88.155.18.129 דווח על תגובה זו

    • הכי לעניין! גם כל דיון בכנסת על נושאי דת/מדינה (ל''ת)

      ייחשב פגיעה, 23/10/06 11:55


      IP: 88.155.18.129 דווח על תגובה זו

    • להיות סוטה היום זה נורמה (ל''ת)

      ירון, 23/10/06 18:52


      IP: 194.90.96.177 דווח על תגובה זו

    • הטבע

      סמי, 23/10/06 19:07

      זה לא הרב זה הטבע !

      IP: 89.0.109.198 דווח על תגובה זו

  • 11.

    עצתי לרב לאו

    נח, 23/10/06 11:08

    הצג מועמדות רק אם אתה בטוח
    שהתוצאה לא תהיה הרת אסון
    בנוסח קצב וגם לא כמו ויצמן.
    בעיקר תחשוב על דבר אחד
    שכל יום אתה מתפלל:
    ''אל תביאנ ו ...ולא לידי ביזיון''
    והכי חשוב :אם דבק בך רבב
    תזכור שעליך למנוע ככל שניתן
    חילול ה'' שעלול להגרם.
    רק אתה יודע
    אם אתה ''נקי'' לגמרי.
    אם כן אל תרתע
    ולך על הנשיאות ושהיה לך בהצלחה.

    IP: 207.232.62.50דווח על תגובה זו

  • 10.

    אכן, וכל הכבוד על האומץ לומר זאת.

    מזל, 23/10/06 11:07

    חיכיתי שמישהיא תעז להזכיר . זה לא פשוט תחת ההילה המדומה של האיש .(''אל תשלח ידך'' ...איזה פרדוקס!) ולחשוב שזה באותו הנושא של הנשיא הנוכחי.

    IP: 80.230.166.61דווח על תגובה זו

  • 9.

    צריך נשיא חילוני ליברלי ולא דוס

    לאור שמריהו, 23/10/06 11:04

    ראינו את קצב ''המסורתי''. דבר ראשון שעשה כשנכנס לבית הנשיא היה להקים בית כנסת בחצר. נו. בית הכנסת בוודאי שלא הפריע לו להטריד מינית את עובדות בית הנשיא. זה מזכיר לי את העבריינים הכי גדולים ברגע שהם מגיעים לבית המשפט הם שמים כיפה שחורה על הראש, לעשות רושם על השופטים.
    צריך נשיא ליברל וחילוני ולא רב שמייצג תרבות של ימי הביניים, משטר דיכוי של נשים, חוסר סובלנות ודיכוי. בישראל צריך הפרדה בין דת למדינה. נשיא לא יכול להיות נציג של זרם קנאי וחשוך, כמו באיראן.

    IP: 89.0.165.86דווח על תגובה זו

    • אמר הליברל...

      דינדוש, 23/10/06 12:46

      אז הנה בשבילך ציטוט מתוך ויקיפדיה, נראה לי רצוי שתבדוק שוב מה זה אומר ליברליזם
      ''הליברליזם מדגיש את מרכזיותו של עקרון שוויון הזכויות: כל הפרטים בחברה רציונלים ותבוניים, לכן כולם זכאים ליהנות מאותן זכויות''

      אגב על איראן אתה יודע משהו???

      IP: 84.229.61.220 דווח על תגובה זו

      • יופי. זה אומר שוויון גמור לנשים, הומואים, חד הוריות (ל''ת)

        לכבוד הרב, 23/10/06 13:33


        IP: 88.155.18.129 דווח על תגובה זו

        • ומה דעתך להביא לנו סימוכין לקביעות הפסקניות שלך?! (ל''ת)

          הבורות החילונית, 23/10/06 14:50


          IP: 84.229.61.220 דווח על תגובה זו

    • תרבות הביניים כזאת בישראל לא הייתה מאפשרת מיליון עניים במדינת ישראל

      שלום, 23/10/06 13:47

      וכן אלימות בנשים, חוסר סובלנות כמוך ודיכוי אוכלוסיות שלמות כי הם מייצגים את המוסר בעם ובעולם כולו ולא כמוך החושב יומם ולילה איך להינות ולצרוך עוד יותר ויותר.
      חבל שהינך משתמש במושגים כמו ליברלי, כאשר מדיניות המדינה הינו פרי מחשבותיך, וכן הפסודו-דמוקרטיטה ממוקמים בעולם כשאר מדינות האפלות ועולם השלישי ולא כמדינות הנאורות של אירופה וארה''ב.
      אחי כדאי לך להתרוממם במחשבותיך ושינאתך לבורא עולם, כי הוא מחליט מתי תלד ומתי תמות .....

      IP: 147.237.70.102 דווח על תגובה זו

    • כפר שמריהו ואני כנראה בועות השפיות

      ליאורה, 23/10/06 19:18

      היחידות שנשארו בעיסת הגועל שבה שוחים ראשני צפרדעים .אסור לרב להיות נשיא. אסור לחובש כיפה להיות נשיא. הוא לא מייצג למעלה ממחצית היושבים בביצה.

      IP: 84.228.66.149 דווח על תגובה זו

      • בועות סופן להפוצץ, ועדיף מהר

        חילונית, 23/10/06 21:56

        תחליפי רק כמה מילים . מה דעתך על: ''אסור לתומך בהתנתקות להיות נשיא . אסור לחילוני להיות נשיא. הוא לא מייצג למעלה ממחצית היושבים בביצה''.
        התחרפנת לגמרי??
        ואח,כ עוד מעיזים לדבר על דמוקרטיה ושיוויון.

        IP: 217.132.165.11 דווח על תגובה זו

    • בקיצור אתה רוצה נשיא שמאלני. (ל''ת)

      לא שמאלני, 23/10/06 19:33


      IP: 83.130.187.246 דווח על תגובה זו

  • 8.

    ''מייצג זרם עכור'' - מקומם ומתנשא

    נתי, 23/10/06 10:46

    אז אני כישראלי, יהודי דתי, ציוני, נושא בנטל בכל המובנים. אני בכל זאת חלק מה''זרם העכור''.
    ואת כמובן בת-אור.
    רדי מהאולימפוס שלך ולימדי מעט ענווה.

    IP: 212.143.84.146דווח על תגובה זו

  • 7.

    חובת ההוכחה עליך ?

    חיים, 23/10/06 10:46

    טלי, שכחת מה החוק אומר? האם אדם לא חף מפשע עד שהוכח אחרת? האם את דורשת שהוא יוכיח שהוא אינו פושע? או שמא רק בגלל שהוא רב, דתי, ציוני, ומסתייג מאנשים שמחצינים את מיניותם ?
    טלי - את אשמה בדברי הבל ורעות רוח. וחובת ההוכחה היא עליך....

    IP: 212.150.245.248דווח על תגובה זו

  • 6.

    אישה לנשיאות

    אור, 23/10/06 10:45

    טלי, את כל כך צודקת. נמאס כבר לראות את האישים האלה אשר רדיפת הכבוד האינסופית מביאה אותם למקומות שהם בעצמם אינם מכבדים.
    הייתי שמחה מאוד לראות על כס הנשיאות אישה ! יש לנו מספיק מועמדות ראויות.

    IP: 217.132.20.253דווח על תגובה זו

    • ואז הפרשיות היו בכיוון ההפוך (ל''ת)

      סס, 23/10/06 19:32


      IP: 83.130.187.246 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הוא גם לא יתן יד לנשים שיבאו לבקרו .או בתור נציגות מהעולם הרחב .

    גדי, 23/10/06 10:42

    והיום הוא רק מיצג את הציבור הדתי
    חרדי ..ולא את הרוב החילוני .ואין מקומו בבית הנשיא ...

    IP: 87.68.75.86דווח על תגובה זו

    • בוא נראה מה יוצא לפי שיטתך

      מייק, 23/10/06 12:20

      הומוסקסואל, צימחוני, ערבי, נוצרי, רפורמי ועוד ועוד, כ-ו-ל-ם לא יכולים להיות נשיא כי הן חלק ממיעוט.
      ממש הגיוני ההגיון שלך.

      IP: 82.80.96.42 דווח על תגובה זו

      • גם שמאולנים כמו פרס וקולט אביטל לא יכולים להיות נשיא מאחר והם מיעוט (ל''ת)

        שלום, 23/10/06 13:50


        IP: unknown דווח על תגובה זו

  • 4.

    מסכימה עם טלי שחק.הרב טובל ושרץ בידו!

    טליה, 23/10/06 10:40

    אני מתנגדת למועמדותו . האיש מקסים אך אינו ראוי.
    לדעתי יש הזדמנות פז לבטל את המשרה הזו הגוזלת ממון רב מכספי משלם המיסים.

    IP: 84.94.49.47דווח על תגובה זו

  • 3.

    הרב לאו

    דן, 23/10/06 10:39

    בס''ד
    גב' ליפקין שחק צודקת.
    וחוץ מזה, יש לעשות הפרדה בין דת למדינה

    IP: 89.0.200.128דווח על תגובה זו

    • מדהים, בשם הפרדת הדת מהמדינה אתה דורש אפליה

      אלי, 23/10/06 15:40

      של אנשים דתיים.

      הפרשנות שלך ל''הפרדת הדת מהמדינה'' היא ''רק אנשים שמאמינים במה שאני מאמין יכולים להתמנות לתפקידים בכירים''.

      בכך אתה הופך את המדינה למדינת דת, למדינת הדת שלך.

      IP: 80.178.31.148 דווח על תגובה זו

      • יש הבדל בין אדם דתי לבין רב, ועוד רב ראשי. (ל''ת)

        עמנואל, 23/10/06 18:51


        IP: 88.152.0.254 דווח על תגובה זו

        • ודאי, אצל רב אתה לא יכול להתעלם מהכיפה

          אלי, 24/10/06 07:45

          זה כמו שתאמר ''אני בעד שוויון לכושים'' אבל רק לכושים שנראים ''מוקה'' ולא לכהים.

          IP: 80.178.17.114 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מסקנה:אוטודוקסי-פסול (ל''ת)

    ואיפה השוויון?, 23/10/06 10:38


    IP: 62.219.210.51דווח על תגובה זו

  • 1.

    הרב לאו

    דני, 23/10/06 10:36

    מילים כדורבנות. כל אחת חצובה בסלע.

    IP: 88.153.4.108דווח על תגובה זו