מחל, 16/01/07 19:58
באנו חושך לגרש!, 12/01/07 15:30
נועם, 12/01/07 12:18
אאאאאאאאאאאאאאא, 14/01/07 09:47
תמשיכו להתעלם מעצם המצוקה(באיברים להשתלה)
ולהתחמק מהגינות, 14/01/07 17:12
עמדותיו של פייגלין חושפות את קלונה של היהדות כי הרי ברור
בושה ליהדות, 12/01/07 05:39
''כי הרי ברור שיש יסוד גזעני בהתנגדות''...
נועם, 12/01/07 11:59
בוזי, 14/01/07 00:57
איתן, 12/01/07 03:08
בוזי, 14/01/07 01:00
כלכך הרבה אנשים מסכימים איתך שזה מפחיד.
ישי, 12/01/07 02:04
הנחת היסוד של הצעה כזו היא נוראה
דמיטרי, 12/01/07 04:19
ישי, 12/01/07 10:33
דמיטרי, 12/01/07 23:53
אאאאאאאאאאאאאאא, 14/01/07 09:51
להפך - מדינה היא אמצעי, בו פרט יכול
אמא, 21/01/07 04:28
צודק משה פייגלין. כשפניתי לאד''י בשביל
מיכאל בן חורין, 11/01/07 22:46
בסדר פייגלין יצאת ציני מגניב, איך תציל את 1,000 האנשים שמחכים ?
יעל, 11/01/07 22:30
אבי, 11/01/07 22:47
אמא, 21/01/07 04:38
אם מצבה של מועצת יש''ע קשה מצבו של שנלר אנוש
אבי, 11/01/07 21:53
ישראלית, 11/01/07 20:17
תמר, 11/01/07 19:50
זיו, 11/01/07 22:15
טמבל - זה אתה, לך ולמד הסטוריה
אמא, 21/01/07 04:44
מה עניין תרומת אברים לנושא ערביי ישראל
מאיה, 11/01/07 19:26
ליאורה, 11/01/07 19:56
אני שלמה לגמרי עם עצמי. אני מסכימה לתרום אברי אחרי מותי
מאיה, 11/01/07 21:38
השאלה לאו דבקה על תרומת איברים -השאלה
אמא, 21/01/07 04:51
אבי, 11/01/07 21:50
אני לא גזענית אבל לא הייתי רוצה לתרום ל,,,,,
ישראלית, 12/01/07 00:29
פייגלין מה זה נערץ אצלנו והוא כמו בר כוכבא יוביל אותנו לניצחונות אז
התנחלות קרני, 11/01/07 19:25
לשתף את הרבנים בהסברה ובהחלטות
נועם, 11/01/07 18:50
נדב, 11/01/07 18:45
לא פותרים מצוקה אמיתית בטרור וכפיה
אורית, 11/01/07 18:22
יאיר, 11/01/07 16:28
מחל, 12/01/07 00:26
סתיו אדם, 11/01/07 16:12
קודם כל אני משתתפת בצערך אבל אני רוצה לשאול
ישראלית, 12/01/07 00:33
יש טענות חזקות לכאן ושם. בעיקרון אני מסכים על אדון פייגלין
גדעון, 11/01/07 16:01
יהודי, 11/01/07 15:56
יש או אין מחסור בתרומות?? ואם יש-מה עושים?? והמסרב לתרום-- (ל''ת)
זכותו להיתרם??, 11/01/07 15:15
1).גם בהצעת שנלר נשארת זכות לסרב.2)פייגלין מתעלם מהתייחסות לקיום
הבעייה-מחסור, 11/01/07 15:03
התגובה שלך מתנשאית, ריקה, ומעצבנת. בכלל לא הבנת מה פייגלין אומר. (ל''ת)
אוףףףף איתך, 11/01/07 15:40
רק מי שטוען שערך החיים הוא מעל הכל חייב לענות לשאלה הזאת
שאול, 11/01/07 15:07
מה השטות הזאת,איך בדיוק מת יכול לסרב
אבי, 11/01/07 19:06
ישי, 12/01/07 02:07
נכון. ותוספת: מי שלא מוכן לתרום לא יקבל
רונן, 11/01/07 13:57
נדב, 11/01/07 13:47
נראה ששניכם לא קראתם נכון את המאמר
מחל, 12/01/07 00:18
נדב אתה לא צודק כי אתה אומר או שחור או לבן מה עם באמצע
ישראלית, 12/01/07 00:43
עקרוני, 11/01/07 13:07
tארז, 11/01/07 13:03
נח, 11/01/07 13:02
''פארנויה זמנית, בעייה של ממש...''
ישי, 12/01/07 02:05
דוד הלל, 11/01/07 12:45
י., 11/01/07 11:27
אבי, 11/01/07 21:12
שוב פעם ''מוסרית''. מה זה ה''מוסר'' הזה? מה זה? מישהו יכול להגדיר כבר? (ל''ת)
או שזה סוד?, 11/01/07 13:50
אני ממליץ על הלל הזקן, רבי עקיבא ועמנואל קאנט
נדב, 11/01/07 14:25
נדב, בתור חומר רקע (מוכר) זה ממש לא רע. אבל מה זה מעשה מוסרי או
מעשה לא מוסרי, 11/01/07 14:42
זו לא שאלה בנוסח ''מי רוצה להיות מליונר''
נדב, 11/01/07 14:52
לא יודע מאיפה הסקת את המסקנה הזו
נדב, 11/01/07 15:51
אתה בעצמך אמרת שזה לפלפול ודעות וכו'. כלומר זה לא קיים.
או שתן הגדרה, 11/01/07 16:13
תשתמש במילה, 11/01/07 18:09
האם זה הגון והוגן לא לתרום איברים אבל כן לקבל תרומת איברים (ל''ת)
***************, 11/01/07 14:46
ארז, 11/01/07 18:09
''התודעה המפא''יניקית'' -להבין שגם עוד אנשים רוצים את טובת כלל ישראל
ולא להידחק, 11/01/07 11:02
''המדינה'' לא קופצת ו''מחליטה''-מחליטים נציגי כל האזרחים בכנסת
בקשר לאיברים, 11/01/07 10:54
., 11/01/07 13:03
המדינה לא נטלה בית של אף אחד-נציגי אזרחיה קבעו איפה גבול הריבונות
פייגלין ושות', 11/01/07 10:45
תכבס את זה איך שאתה רוצה, אבל היו להם בתים והמדינה לקחה אותם. (ל''ת)
שאול, 11/01/07 14:47
קיבלו פיצוי. אין להם זכות/מנדט להחליט עבור כל אזרחי המדינה
היכן גבולות, 11/01/07 15:20
חיים כץ, 11/01/07 23:23
איך יחליטו אזרחי המדינה איפה יעבור הגבול?
הרי יש 40 שנה, 12/01/07 12:16
הימני המטורף הזה הוא בעצם ליברל
עדי, 11/01/07 10:31
הצעה, 11/01/07 15:52
ארז, 11/01/07 18:13
וואו, חגיגת התגובות מטעם לא מרפה, ''פעם חשבתי..אבל היום..'' (ל''ת)
אותו נוסח, 11/01/07 12:04
אבי, 11/01/07 20:58
עדי - בשביל מה לקרוא לו ''מטורף''? מה זה נותן ? (ל''ת)
זה ממש דוחה. די, 11/01/07 12:32
ארז, 11/01/07 18:12
שלי, 11/01/07 10:23
ושוב כמו תמיד: פייגלין צודק! רוח גאונית והגיונוית אופפת את המאמר! (ל''ת)
פייגלין התותח!, 11/01/07 10:15
זיגמונד ערוסי, 11/01/07 10:13
אז טעית. בחייך ובמותך גופך שייך לך.
איתי, 11/01/07 12:09
דודו, 11/01/07 09:51
משה פייגלין, 11/01/07 10:54
מר פייגלין, מטרתו של המוסר הוא לשפר את חיי כולנו
אלכס מהכרמל, 11/01/07 16:31
משה פייגלין, 11/01/07 19:20
משה שלום - מה זה ''מוסר'' לשיטתך? או מוסר יהודי? תוכל להגדיר? (ל''ת)
תודה, 11/01/07 21:45
פייגלין,אתה הדימגוג! יש הבדל בין להנות מתרומה שאתה מתנגד לה עקרונית
_______________, 12/01/07 12:24
מתי, 11/01/07 09:22
כן ???! אז למה היא לא מגינה עלי בשדרות?
דוד ב''ק, 11/01/07 09:35
גילי, 11/01/07 10:04
יוני, 11/01/07 12:12
דובי, 11/01/07 13:08
השפוי, 11/01/07 08:46
אבי, 11/01/07 08:28
ואני מזועזע מויתור על איבר מציל\משפר חיים
אחד מעשי מן העם, 11/01/07 07:35
אין כאן שום ויתור ,מי שרוצה לתרום שיתרום .
למעשי מן העם, 11/01/07 08:34
שפוי, 11/01/07 09:38
זה יהיה כמו הגיוס וכמו מס הכנסה
לשפוי?????, 11/01/07 10:01
שפוי, 11/01/07 10:18
מחל, 11/01/07 23:49
אתה לא כזה מעשי למרות שאני בעד
תרומות איברים, 11/01/07 08:46
דני, 11/01/07 11:06