הבעיה היא שאלו הנישואין היחידים המוכרים
מרב, 28/03/07 03:06
יעל, 25/03/07 15:59
הרבנות היא ''חרטה ברטה'' מגעיל לבוא לשם. כאשה דתית אני מוכנה אזרחי. (ל''ת)
מ., 25/03/07 12:32
126 אני מבטיחה לך שאת לא דתית .
זס, 02/07/08 00:24
מיכל, 17/03/07 20:29
בתיה, 15/03/07 20:14
חייבים להפסיק בכלל להתחתן עם גברים. מיצינו כבר את הקטע הבה לי גילה (ל''ת)
בת-י-ה, 19/03/07 20:54
מדינה דמוקרטית!, 15/03/07 03:28
אני בעד! שקהת ודומיה יתחתנו באזרחי
דוס נאור, 15/03/07 01:25
קונדוליסה, 15/03/07 18:57
מצפה לתשובה כנה, 14/03/07 18:43
אילנה, 14/03/07 14:17
בבוקר כשקראתי את המאמר היו כאן תגובות תומכות של דתיים כולל זו שלי
Hעקב, 25/03/07 10:55
צחי, 14/03/07 13:50
הנבואה נוטלה מכל חכמי הרבנים ולא מנשים חכמות
דעת חנה נוחה, 14/03/07 13:14
אתה יודע שמאז מעמד עזרא ונחמיה נבואה ניתנה רק
משה, 14/03/07 14:23
פתח גמרא ולמד בעצמך. במיוחד בבבא בתרא
משה, 14/03/07 23:11
פתח וראה כתוב נטלה נבואה מן הנביאים
מן הנביאות, 15/03/07 00:36
משה, 15/03/07 01:07
כתוב נביאים ולא, 15/03/07 02:32
אם כן זאת לא אשמתך, המורה הבוחן הוא הכסיל
המילה ''רק'', 15/03/07 03:53
אני בכוונה לא הבאתי ענין של תינוקות
משה, 15/03/07 14:52
אבן שטפשה אחת זרקה גם מאה חכמים לא יוכלו להוציא
פמיניסטית אורתו, 14/03/07 02:13
זאת אומרת שעשרה שנחשבים אצלכם לחכמים לא שווים
אפילו טיפש אחד, 15/03/07 23:52
מגל, 14/03/07 00:45
דוד, 13/03/07 20:43
ליקויים רבים בדבריך, ידידי החרדי
צפנת פענח, 19/03/07 07:14
אילנית, 13/03/07 20:32
חנה תבורכי על אומץ ליבך ויושרך, אכן דבריך נשמעים כמי מעיין צלולים (ל''ת)
מעריצה, 13/03/07 18:39
החילונים הם היחידים שיוכלו לשבור את המונופול של בתי הדין הרבניים
יעל, 13/03/07 11:39
Ani Maamin, 13/03/07 18:49
mika, 13/03/07 01:19
Kol halesbian Sollelet . umachriva
Schmoka, 13/03/07 02:40
כעת מי החמור שיתחתן עם קהת ותלמידותיה ?!
זירת מטענים, 13/03/07 00:34
אם היא מכשפה לדבריך, תצוד אותה ותעלה אותה על המוקד. זנ דין מכשפות
נדהם, 13/03/07 07:21
חלומק'ה בלהות, 14/03/07 13:50
טיפ לד''ר קהת מתיאוריות במדעי המדינה
ד''ר ירון דהן, 13/03/07 00:31
חילוני, 12/03/07 22:01
יאיר רוטקוביץ, 12/03/07 20:06
יועלה מסע הסברה לחילוניים לבצע ניתוח ולהפוך לחילוניות!
חנה קהת, 12/03/07 19:33
תמר, 12/03/07 18:43
אייל, 12/03/07 17:20
חנה, מדוע התלוננת, ברור מדוע אינך מתאימה ללמד במכללה לבנות דתיות,
נועה, 12/03/07 15:20
ומי את תגדירי מי דתייה ומי לא?
אפי, 12/03/07 17:22
ומה תגידי לתלמידות שלך בשנה הבאה?
אחד שמבין, 12/03/07 13:21
אני לא מבין מה הביג דיל -הרי לא צריך רבנים כדי להתחתן,צריך רק 2 עדי
אריה, 12/03/07 12:22
We don't need Rabanut to get married according to Halakha
eddy, 12/03/07 11:20
השנאה מקלקלת את השורה (ההגיון הישר).
עינת, 12/03/07 11:14
א., 12/03/07 10:42
אלא שאחראים למהפיכה תמיד יחיו חיים קשים
יוחנן, 12/03/07 17:26
ישראל, 12/03/07 09:31
לידיעתך, קופים לא מתחתנים, רק בני אדם
לסבית, 13/03/07 15:19
זה לא שווה כלום כי במילא גרושין זה ברבנות.
שושה141, 12/03/07 09:10
די! נמאס כבר! דרוש מין שלישי בדחיפות!!!
אני, 12/03/07 08:26
מיכל, 12/03/07 08:01
בטלה השאיפה שיהודים יקיימו מצוות???
אהרן, 12/03/07 00:40
ברכה, 12/03/07 04:12
זו מצווה שעלולה לגרום להולדת ממזרים
יוסף הצדיק, 12/03/07 06:48
אסתי, 12/03/07 00:32
יהודים לא נרצחו בשביל המדינה - בדיוק להיפך
רונה, 13/03/07 15:23
האם ''דתי'' הוא שם נרדף ל''טיפש''?
כמעט-רב (לא, 11/03/07 22:15
תאיר עיננו מה למדני, דתי והלכתי בדבריה
חיים, 11/03/07 22:59
נישואין אזרחייים מצריכים רק גט לחומרא והילדים ספק ממזרים זה הבדל גד (ל''ת)
יוסף הצדיק, 12/03/07 06:44
שטויות! לחומרא אך ורק מדרבנן ושיחמיר כל חמור שירצה אבל אותנו
זה לא מחיב כלל!, 14/03/07 23:29
שושי, 12/03/07 08:57
חיים, 12/03/07 13:20
שטויות בריבוע, היא בעולת בעל ולא אישתו, משפחה מקימים גם (ל''ת)
עם פילגש, 14/03/07 14:14
אם אתה חושב שפילגש לא צריכה גט אתה טועה
חיים, 14/03/07 21:22
שום כלום, אם אין קידושין אין שום צורך בגט
וזה דין פנויה, 15/03/07 00:21
חיים, 15/03/07 01:12
זה דעת יחיד ולא מחיב את אף אחד
פילגש גם בלי, 15/03/07 02:44
חיים, 15/03/07 14:50
עם הארץ, אין כאן שום ספק דאוריתה רק ספק דרבנן
וספק דאוריתה, 15/03/07 15:56
שוב רק לעינך המוגבלות זאת הורדת מעמד הנשים אנחנו מכנים את זה
נשואין אזרחיים, 15/03/07 16:01
חיים, 15/03/07 23:21
שיגידו מה שירצו ואת דעתם אנחנו לא מקבלים
ואת דעתו בזה כן, 16/03/07 02:25
אני עקבי ביותר, אני מקבל אך ורק את דעתם של המקלים לכל דבר (ל''ת)
ולא מתיחס בכלל, 16/03/07 02:30
מסכים איתך ואיתה לחלוטין, כל שונאיה כאן טועים. עדיף מה שהיא מציעה (ל''ת)
יוסף הצדיק, 11/03/07 23:21
עם הנצח מפחד מ''קולך'' גברת קהת
אשה מאושרת, 11/03/07 22:13
שמואל, 11/03/07 21:13
הרב פישר ( אביה של קהת ) לא סבור כך
חיים, 11/03/07 21:48
שלומית, 11/03/07 20:31
עוקבת, 11/03/07 20:15
ל- 72 נראה לי ששום דבר כבר לא יעזור לקהת
ורד, 12/03/07 08:47
מחשבה בעלמא, 11/03/07 20:14
אושרי, 12/03/07 14:05
דתי, 13/03/07 20:46
חנה קהת.. לא חבל על כל מה שעשית ?
נטע, 11/03/07 20:00
בני, 12/03/07 17:29
כדאי מאד לקולך לנתק קשר עם קהת
צבי, 11/03/07 18:55
דווקא נראה לי טוב אם ההגמוניה של הרבנות תיגמר
אלי, 11/03/07 19:34
חברת קולך, 11/03/07 19:43
דנה, 12/03/07 09:02
נטלי, 11/03/07 18:46
אני בעד פתיחות הלוואי ובאמת היו יותר אלטרנטיבות
יונתן, 11/03/07 19:35
זה לא קול שפוי כי היא לא שפויה.
סופיה, 11/03/07 20:17
ישר כוח! חנה קהת. גם אנחנו הדתיות צריכות להתחתן רק נישואים אזרחיים. (ל''ת)
אילת חן, 11/03/07 18:34
הפלורליזם ביהדות- סכנה קיומית למדינת העם היהודי
ארי ס, 11/03/07 18:01
דנונה, 11/03/07 18:00
אולי את דתיה קונפורמית מתוסכלת
יוני, 11/03/07 19:39
''קולך'' פוגע במאבק לשוויון של האשה הדתית
פמיניסטית דתית, 11/03/07 17:55
מה משנה ההגדרה קוסרטיבי רפורמי אורטודוקסי-העיקר התוכן
דדי, 11/03/07 19:40
אם אתה לא מבחין בין הזרמים שהזכרת
פמיניסטית דתית, 11/03/07 20:31
לא טענתי שאדם חייב להכניס עצמו להגדרה
פמיניסטית דתית, 12/03/07 16:48
האם הרבנים אם אלו שמייצגים את התורה והאלוקים?
דדי, 12/03/07 17:35
עכשיו אני מבינה למה הדיחו אותה מקולך
לילי, 11/03/07 17:53
זו לא ההיא שאחזה בקרנות המזבח במכללת אלקנה?
חשוך ימי בינימי, 11/03/07 17:28
כמה שהרב גוטל צדק. חשבתי כך גם אז
יעל, 11/03/07 18:37
תלמידת אורות לש, 11/03/07 19:47
יוני, 11/03/07 19:29
חשוך ימי בינימי, 11/03/07 20:23
באמת חשוך, 12/03/07 17:07
מי אתה שתקבע מה היא ''הדרך האמתית''
דניאל, 12/03/07 17:38
ד''ר בין השמשות, 11/03/07 22:11
חשוך ימי בינימי, 12/03/07 10:08
ד''ר בין השמשות, 12/03/07 17:32
חשוך ימי בינימי, 12/03/07 18:39
למה נגד? למה אנטי?,אני בעד שיהיה גם וגם
אריה, 11/03/07 19:43
גם היום מי שרוצה נישא בנישואין אזרחיים
צפונית, 11/03/07 20:37
למה שאני אסע לקפריסין בשביל זה?
גם רוצה, 12/03/07 17:10
הסבר למה מה שמציע קהת אסון וסוף לעם ישראל כעם
חיים, 11/03/07 17:19
חיים, 11/03/07 20:27
ארוגנטי, 11/03/07 18:54
חיים, 11/03/07 21:04
ארוגנטי, 11/03/07 22:30
לא. אתה טועה, הבנתי אותך טוב מאד
חיים, 12/03/07 00:34
חיים, 12/03/07 01:17
ארוגנטי, 12/03/07 07:31
הרבה פעמים הארוגנטיות היא אם הבורות
תרבותית, 12/03/07 13:48
אין מה לדון עם בן אדם מסכן נטול תרבות
חיים, 12/03/07 15:53
ארוגנטי, 12/03/07 18:52
חיים, 12/03/07 20:56
ארוגנטי, 13/03/07 07:35
ניחא ביהדות אתה בור, אבל אתה בור גם בידע כללי
חיים, 13/03/07 14:19
ארוגנטי, 13/03/07 15:40
חיים, 13/03/07 20:52
המשך תגובה אחרי שיעור קצר בידע כללי בתגובה הקודמת
חיים, 14/03/07 00:21
ארוגנטי, 14/03/07 07:17
ארוגנטי, 14/03/07 15:51
חיים, 14/03/07 22:40
חיים, 15/03/07 00:01
ארוגנטי, 15/03/07 15:30
חיים, 16/03/07 00:41
ארוגנטי, 18/03/07 09:23
חיים, 19/03/07 14:57
ארוגנטי, 20/03/07 08:37
בחור ישיבה, 11/03/07 18:57
בן ישיבה יקר, תתעמק יותר בלימודך
חיים, 11/03/07 21:11
יויו, 13/03/07 23:33
יויו, בא נסביר את הדברים פרה פרה
חיים, 14/03/07 01:38
יויו, 14/03/07 18:29
לא חכם להביא דוגמה ממקרה של נישואין לפני מתן תורה
חיים, 14/03/07 23:02
יויו, 15/03/07 08:44
נכון ההלכה היא לא הקרטריון היחיד בעולם
חיים, 15/03/07 14:44
יויו, 15/03/07 16:02
אך ורק לאדם שהוא דתי כמוך, אצל דתיים אחרים שהם הרוב היא לא
עומדת בראש, 15/03/07 16:49
חיים, 15/03/07 23:16
יויו, 16/03/07 08:51
מישהו, 11/03/07 17:01
אין בכך שום חידוש, כל הגדולים האמיתיים נגד נשואים דתיים של חילוניים (ל''ת)
תלמיד ישיבה, 11/03/07 16:52
חנה, אם כל כך טוב להיות חילונית, מה את עוד עושה בציבור הדתי.
שוקי, 11/03/07 16:36
את תקבעי מה ההגדרה של דתיה וגם איך דתיה צריכה לחשוב
הרב חנוכה, 11/03/07 19:45
דתי הוא מי ששומר על ההלכה. יש דרכים שונות בהלכה, אך יש גבול!
דתית, 11/03/07 20:44
יוסי רובין, 11/03/07 16:03
יוסי רובין, האם כל החילוניים שומרים על התורה?
בחור ישיבה, 11/03/07 19:00
בחור ישיבה, מדוע אתה כותב הבלים??? רוב הרבנים מחתנים חילונים
י, 11/03/07 20:53
דניאל, 11/03/07 19:47
תמר, 11/03/07 15:43
יונתן, 11/03/07 16:09
אני לא שונאת אותה. אני דואגת שהתחרפנה
אפרת, 11/03/07 16:09
כי יש הרבה אנשים מוגבלים כאן,שלא בנויים לשמוע דיעות ששונות מדעותיהם (ל''ת)
דניאל, 11/03/07 19:48
יש לחתום חוזה לפני הנישואין- ואם ה טוב לחילונים זה טוב לדתיים
שרית, 11/03/07 15:41
יצחק, 11/03/07 15:33
עוד כמה הערות כאלה - וקהת תתגרש 'כדת משה וישראל'! (ל''ת)
אחד שמכיר מקרוב, 11/03/07 15:32
למה להתחתן בכלל? מה זה נותן חוץ משם משפחה אחר והרבה
אור, 11/03/07 15:10
ואם אפשר-להתנצר בהזדמנות חגיגית זו !!
בעז, 11/03/07 14:56
מדוע כל מי שמעז לחשוב קצת אחרת,כבר מוקע ונחשב כמשוגע?איפה הסובלנות?
דוד, 11/03/07 16:02
חילונית, 11/03/07 14:51
אסתי, 11/03/07 14:48
אם כך האימרה-הפראיירים לא מתים הם רק מתחלפים-אינה רק אימרה... (ל''ת)
בטי, 11/03/07 19:49
אסתי, 12/03/07 00:13
שחר, 11/03/07 14:43
חילוניה, 11/03/07 14:40
חילוניה, אם את לא מסוגלת לשמור נאמנות מצבך חמור! אם היית מקבלת
פ.י, 11/03/07 21:01
פ, 12/03/07 17:25
הלו, ממתי גויים התחילו לכתוב במדור יהדות?
תימני, 11/03/07 14:37
כדי שיקחו את מקומם של בורים ועמי ארצות כמוך
תימני, 11/03/07 16:11
משפחה חילונית, 11/03/07 14:35
זהו סוד התשקורת הישראלית. נותנים במה לכל מי שישמיץ
יהודי אמיתי, 11/03/07 14:31
זו אותה דמוקרטיה שנותנת לה לכתוב ולך להגיב.
דוד, 11/03/07 15:03
אני רוצה שיאפשרו לי לקדש ולשבור הכוס
מעונינת לקדש, 11/03/07 14:29
mba, 11/03/07 14:24
יפה שאת עצמה משחררת מהמלחמה אך קוראת לאחרות להילחם ? יפה, רוחב לב ל
קהת חושים, 11/03/07 14:24
החתונה האזרחית לא פוטרת מגירושין דרך הרבנות
א', 11/03/07 14:23
Sheretz utvila beyadah, What kind of a Datiya
kolech kekol, 11/03/07 14:23
שושי, 11/03/07 14:20
אשה, 11/03/07 14:19
נשים שאינן דתיות לא מחויבות פחות להלכה
יעקב, 11/03/07 14:08
הטענה שלך לא לוגית,כי הן אינן רואות עצמן בכלל מחויבות.
דתי, 11/03/07 14:26
הוא מדבר על פי ראייתה של חנה קהת
רעות, 11/03/07 14:58
נשואי הלכה לחילוניים מרבים ממזרים בישראל, כי הם בוגדים (ל''ת)
בחור ישיבה, 11/03/07 16:55
גם נישואים אזרחיים עדיין חייבים בגט
רעות, 11/03/07 18:34
שקר וכזב! נישואין אזרחיים לא חיבים בגט
על פי ההלכה, 15/03/07 04:56
גלי, 11/03/07 16:46
ליה, 11/03/07 14:05
קולך, זו עמדתכן?? השמיעו קולכן!!
דני, 11/03/07 14:02
יעקב, 11/03/07 13:58
דתי, 11/03/07 14:22
And do you see with farsight what the future will bring, as well (ל''ת)
Y Do U need, 11/03/07 21:13
חילוני, 11/03/07 14:32
אף אחד לא מפרחע לך להתחתן אזרחית
ישראלית, 11/03/07 17:36
רבשקה, 11/03/07 19:00
גם את תתחתני אזרחית בקפריסין-אם תרצי להתגרשתצטרכי להתגרש ברבנות!!!! (ל''ת)
גבי, 11/03/07 19:56
שלמנאסר, 11/03/07 14:40
מי כופה עליך? אתה כופה עלי לחיות ע''פ המוסר שלך
האבי געזונט, 11/03/07 16:18
אתה חושב שיש לך ברירה אבל אתה יהודי כמוני ובסוף תצטרך לתת הסברים! (ל''ת)
י.פ., 11/03/07 21:09
התנגדתי לקולך כי הן היו נקראות כמי שהולכות ומקצינות עם השנים
רננה, 11/03/07 13:50
הממסד הרבני הולך ומקצין,ואין ברירה
צ. השרוף, 11/03/07 14:06
ככה זה כשיש ציבור שמקצין נגד. אז הרבנים צריכים למשוך
על הקצנה., 11/03/07 18:32
אני פמיניסטית מטבעי, אך ארגון קולך היה אלים מדי לטעמי
צלילה, 11/03/07 16:21
יש לשנות את חוק נישואין וגירושין בישראל
בחירה חופשית, 11/03/07 13:47
הקול שלי, 11/03/07 13:47
מכל תגובות האנטי,אף אחד עוד לא התמודד עם הטענות עצמן.
דתי, 11/03/07 13:44
שאלה לד''ר קהת,לא הבנתי למה לשיטתך נשים דתיות מחויובות לעבור דרך הר
יוני, 11/03/07 13:42
גם אני תהיתי-למה בעצם היא מחלקת בין דתיות לחילוניות-לא מובן
דנה, 11/03/07 19:32
בחור דתי, 11/03/07 13:39
לזה קוראים ''לירות לעצמך ברגל''
פיני כהן, 11/03/07 13:32
יהודי שלם, 11/03/07 13:31
אביעד, 11/03/07 13:27
גם נשים חילוניות מחויבות להלכה - זה שהן לא מקיימות אותה זה ענין אחר (ל''ת)
שלומית, 11/03/07 13:18
אני מאד מקווה שארגון קולך יגנה את הדברים
המומה, 11/03/07 13:17
גבירתי היקרה ''מאבק חריף'' הוא שדרדר אותה.
פמיניסטית דתית., 11/03/07 16:28
עד מתי את פוסחת על שתי הסעפים?
בעוכרנו, 11/03/07 13:16
ארוגנטי, 11/03/07 14:22
מורה נבוכים, 11/03/07 13:12
אלוף במיל, 11/03/07 12:52
סטודנט, 11/03/07 13:57
זו דעתה בלבד. לא מייצגת אף אחד בטח שלא התורה וההלכה - זה לא דת (ל''ת)
שני, 11/03/07 12:43
אנה, 11/03/07 12:42
גתית אחרת, 11/03/07 12:42
כמה מתאים לה לחתן את בנותיה עם ערלים ולגדל אחלה נכדים ממזרים
בלה, 11/03/07 12:35
בליסימה, 11/03/07 14:06
הבעיה שקהת חובשת את דווקא כובע הדתיה
דתי שבעד שוויון, 11/03/07 14:41
איתמר, 11/03/07 12:24
רפורמית זה לא קללה.כמו שהממסד הדתי נראה,להיות רפורמי זה דווקא ברכה.
דתי, 11/03/07 12:42
נראה לי שקהת נתקפה במגלומניה - שיגעון גדלות
פ, 11/03/07 21:36