במשך שנים הטעו אותנו בטענות של גורם אנושי. עכשיו כשקראדי נוקט בפעולות האמיתיות של הפניית שוטרים לכבישים האדומים ולצמתים המסוכנות, נתחיל לראות ירידה בהרוגים.
הנהגים הפרועים אינם הגורם לתאונות. הגורם האמיתי הם הכבישים הגרועים והצמתים המועדות לפורענות. במשך שנים הסתירו מאיתנו את האמת שהתאונות תמיד קורות באותם מקומות שבהם שוטרים לא מסתובבים.
למה ?
כי משטרת התנועה עבדה בתור מחלקה נבחרת של משרד האוצר. למשטרת התנועה היו תמיד מדים יפים וניידות חדשות כדי לשכב על כבישים משופרים שאין בהם תאונות ולארוב לנהגים שנוסעים במהירות. בזה בזמן שבמשך שנים הצביעו הדוחות של המשטרה שגורם המהירות זניח בגרימת תאונות.
החבאת הנתונים על מיקום התאונות היא פשע שמישהו צריך לשאת בו.
עכשיו לא נותר אלא להתחיל להשקיע בתיקון המקומות הפגועים - גדרות הפרדה, תאורה ומחלפים. זה מה שיביא לירידה מיידית בתאונות.
הכבישים הם כמו צינור מים שאם דוחסים בו יותר מדי מים הוא מתפוצץ (כלומר המים נהפכים לפושעי צנרת).
הגב לתגובה זו