אלא מאי -
בארה''ב טייס זכאי לזכויות שמעניק לו החוק אם הציג עמידה בדרישות.
בישראל הוסף לזה ''להנחת דעתו של השר''. כלומר, לא מספיק שאדם יוכיח כי עמד בדרישות - יש פקיד ממשלתי שצריך להניח את דעתו.
בארה''ב, אם טייס הפסיק לטוס לתקופה - הוא צריך לעמוד במינימום דרישות הניסיון התקופתי וזה ניתן להירכש על ידי טיסה עם מדריך ואח''כ לבד במשך הטיסה הנדרש.
בישראל צריך להבחן בתיאוריה ומעשי מחדש - כאילו לא היה בידך רישיון מעולם.
עכשיו חישבו על בעל רשיון עם הגדרים לחד מנועי, רב מנועי, מכשירים, מטוסים כבדים ועוד...
הבעיה היא באנשי רשות התעופה האזרחית המביאים לכנסת חוק בנושאים שהח''כים לא מבינים והמקנים לאנשי הרשות שררה ורוחב תפקיד.
כך זה היה, ואם ישונה חוק הטיס - יש לי כל היסוד להאמין שכך זה יהיה.
הגב לתגובה זו