• 31.

    נפילת חפציבה פגעה בכל האוכלוסייה- למה להטפל לחרדים

    שרית, 04/09/07 09:17

    מתוך כ30 פרויקטים שניים היו של חרדים.
    השימוש במקרה נגד החרדים הוא אנטישמי

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חפציבה לא עבדה רק על חרדים ,והחרדים לא קנו את הדירות היקרות

    שרית, 03/09/07 13:05

    קראתי ולצערי לא נדהמתי
    כל מיני שונאים כותבים שטויות
    המתאימות את הלך מחשבתם ללא קשר עם המציאות.
    אז ככה,
    לחפציבה יש פרויקטים יקרים לא לחרדים כמו בקיסריה,בפתח תקווה,בק.אונו ,בכפר יונה וכד'.
    גם שם נפלו.
    הפרויקטים של החרדים הם בבית שמש ובמעלה מודיעין
    וגם בור בעינייני נדל''ן בארץ יודע ששם לא עולה דירה 300 א' דולר .
    אבל אם יגידו שהם הפסידו את המשכנתא,את החסכון של ההורים ואת הגמח וקנו משהו ב100 א' דולר
    זה לא ישמע טוב.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה בדיוק גמ''ח וכמה כסף מקבלים מישם???

      דפנה, 03/09/07 15:29

      זה בדיוק העניין הגמ''ח !!!
      זה שהגמ''ח קונה דירות לחסידים נשאלת השאלה מאיפה ''לגמח'' כל כך הרבה כסף במזומן
      והמבין יבין!!

      הגב לתגובה זו

      • כספי ציבור זה ''הגמ''ח'' שלהם.. (ל''ת)

        +כסף שחור, 03/09/07 18:37

        הגב לתגובה זו

        • דפנה -למה את משתמשת במקרה בשביל ללבות יצרים ללא עובדות? (ל''ת)

          שרית, 04/09/07 11:03

          הגב לתגובה זו

      • לוקחים עזרה לזולת ומנסים להפוך אותה ל משהו מרושע

        שרית, 04/09/07 08:32

        ראשית,
        הלוואי ויהיו ארגונים,ואנשים פרטיים שיתנו גמ"ח בכל שכבות האוכלוסייה.
        גמח פירושה הלוואה ללא ריבית
        לא כסף שחור - ההיפך הכל מתועד,רשום וחוקי.
        שלא לדבר שהכל עובד דרך הבנק- כך שאי שפשר להסתיר זאת ממס הכנסה ומביטוח לאומי.

        גמח הוא לא המצאה חרדית אלא נובע מהדרך היהודית של כל ישראל עברים זה לזה.
        ושאנשים צריכים לדאוג גם לזולת.

        גם עשירים וגם אנשים בינוניים מפקידים כסף ,ולא מקבלים עליו ריבית.
        הכסף מולווה לאנשים שצריכים אותו אבל יכולים להחזיר אותו.
        כלומר לא עניים אלא אנשים בינוניים שצריכים הלוואה.

        הגב לתגובה זו

    • דפנה צודקת-מה זה ''להפסיד גמ''ח''??

      את מציינת, 03/09/07 18:55

      כמובן מאליו-
      מה זה הגמ''ח הזה??

      מה הוא כולל?
      הוא על בסיס קבוע?
      עוד קומבינה תת קרקעית ?
      בעברית קוראים לזה כסף שחור,לא?

      (בד''כ כשאומרים גמ''ח מצטיירת צלחת מרק חם ובגד יד שניה למסכנים- כנראה שהחרדים פשוט פתחו כלכלה שחורה מסועפת עם המון כסף! ורצים לבטוח לאומי כאילו הם חסרי כל)

      הגב לתגובה זו

      • צדקה לעניים,גמילות חסדים - לבינוניים

        שרית, 04/09/07 08:22

        גמילות חסדים זה עזרה,
        זה לאו דוקא כסף.
        הוא נובע ממשהו יהודי ולא חרדי.
        והוא העזרה לזולת.
        משהו שקיים את העם שלנו הרבה מאות שנים.
        במקום שמשהו יעשה כסף ממשהו
        הוא מלווה אותו.

        גמ"ח זה לא מתנה זאת הלוואה.
        לצורך העניין,
        אם את מסכנה את לוקחת צדקה
        כי גמ"ח נותנים רק למי שיכול להחזיר
        המטרה:
        להמנע מריבית.

        בניגוד להצטיירות בנפשך,
        למדובר במשהו שחור,
        הכל מדווח והתשלומים והתקבולים עוברים דרך הבנקים.

        הסבר:
        משפחה פונה לבקשת הלוואה,
        היא מקבלת שיק,
        וחותמת על הוראת קבע להחזר חודשי.
        ההבדל היחיד בין גמ"ח להלוואה הוא שאין ריבית.

        כלומר להגיד שזה כסף שחור,שביטוח לאומי/מס הכנסה לא יכול לעלות עליו הוא שקר שמתאים כמובן לדימויים הנוספים שלך ...

        מה שמפריע לי בתגובות שלך שהם מרושעות ובלתי ענייניות.
        שהמטרה שלהם הוא להשניא ציבור שלם.

        הגב לתגובה זו

      • דפנה, את כותבת על עצמך שאת צודקת- מזהה את הסגנון (ל''ת)

        שרית, 04/09/07 11:05

        הגב לתגובה זו

    • גמ''ח גמילות חסדים זה לא כסף שחור ולא כספי ציבור

      שרית, 04/09/07 08:13

      האם זאת שנאה מולדת או סתם שטויות.
      גמילות חסדים זאת הלוואה,
      בדרך כלל צמודת דולר וללא ריבית.
      בניגוד לדעות שלך,
      הכסף מגיע גם מאנשים עשירים,
      וגם מאנשים מהמעמד הבינוני שבמקום לשים את הכסף בבנק הם שמים אותו בגמ''ח.
      הסיבה היא דתית :
      1. רוצים לזכות במצוות.
      2. רוצים להמנע מלהלות כסף בריבית .(יש איסור הלכתי כזה)

      מגמ''ח אי אפשר לקבל הרבה כסף -
      מספר אלפי דולרים.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הסבר קצר למימון נדל''ן והערכות רווח

    שרית, 03/09/07 12:35

    כל חברה נדלנית ממנפת את עצמה עד העצם ובכסף הנוסף מתחילה עוד פרויקט.
    אם חס וחלילה היא נופלת ביותר מפרויקט אחד,היא יכולה להפיל את כל הפרויקטים כמו מגדל קלפים.
    מי שקובע הוא הבנק.. כלומר מתי הוא סוגר את הברז.
    על מנת להקטין את הסיכונים יש חוק שחייבים לתת ערבות וכן לכל פרויקט יש בנק מלווה שלשם צריך להכניס אתה כסף.
    מה שמר יונה לא עשה ולכן עבר על החוק
    בעוד הערכות רווח לפרויקט יש,
    הרי רק בסוף הפרויקט יודעים אם על באמת הוא הצליח
    בגלל זה הדוחות הכספיים של החברה לא עוזרים.
    ואם הוא מצליח לגלגל כספים בכל מיני דרכים..הוא יכול לעבוד על הבנקים והרוכשים הרבה זמן..

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    קוני הדירות החרדים לא הניחו תפילין כמו שצריך (ל''ת)

    שכר ועונש, 03/09/07 07:16

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ומאיפה לקחו מאות תלמידי ישיבה 200 אלף דולר כדי לשלם ליונה במזומן???

    דפנה, 03/09/07 00:40

    אם שואלים שאלות אז צריך קודם כל לשאול את המסכנים ששילמו מאות אלפי דולרים מתחת לשולחן וללא ערבות בנקאית, מאיפה הם לקחו את הכסף, זאת בזמן שתורת אומנותם!
    והם עוד לא הרוויחו שקל מימיהם!

    הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור? הם שילמו ! קודם כל הם זכאים לקבל תמורה

      יופיטר, 03/09/07 04:33

      ואת בנאדם נבזי - שנשטף מוחו נגד חרדים

      הגב לתגובה זו

    • hello dafna

      sara, 03/09/07 05:21

      you dont know what are you talking about, they study, but you have reach peopole that gave them money for living and a lot of things more, so you are jelous for them,,,,, come on, honor them, you are in life because they study....

      הגב לתגובה זו

      • שטויות

        אריק רגב, 03/09/07 05:56

        הם בחיים ויכולים להתנדנד בישיבות שלהם בגלל שאנחנו משרתים בצה''ל במקומם ושומרים עליהם. אם לא אנחנו , הם היו מזמן נשחטים, נטבחים ונצלים על הגמרה שלהם באוהלה של תורה ובלי מלח.
        אם הייתה מערכת שבודקת מי מהם הוא באמת ''תלמיד חכם'' היינו מגלים 10 אחוז תלמידי חכמים שתורתם אומנותם ו 90 אחוזי בטלנים, עצלנים ופרזיטים שנשותיהם נושאות בכל הנטל, שפרנסתם על שנור וצדקה. אפילו התשובה שלך מעידה על כך. אנשים שנותנים להם כסף. כן נותנים להם מאות אלפי דולארים ככה סתם.. נו באמת...
        אף אחד מאיתנו לא חי בזכותם. הם חיים בזכותנו או ליתר דיוק בזכות הטפשות של חברה שמאפשרת לבטלנים קיום על חשבונה.

        הגב לתגובה זו

        • שטויות זאת הכותרת ההולמת למה שכתבת

          שרית, 03/09/07 12:28

          ראה תגובתי למשרכת הדרכים...

          הגב לתגובה זו

    • מאיפה דפנה ממציאה את השקרים ???

      שרית, 03/09/07 12:25

      זה שהבגדים שלהם שחורים לא אומר שהכסף שחור.
      אם אי פעם לקחת משכנתא היית יודעת שמקבלים את הכסף בשיק אחד.
      גם חרדים,למרות שיש להם קרניים וזנב, לוקחים משכנתאות .
      דבר נוסף,
      לא רק תלמידי ישיבות
      לא רק חרדים
      אבל אם אפשר לשלב קצת שנאה,
      קצת דמגוגיה,
      לדפנה שלנו זה מספיק טוב,
      בייחוד שכבר אי אפשר לעשות
      סיבוב באיבן גבירול וצריך לנדוד לחולות..
      כמה דפנה,כמה???

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    נתן , תעשה לי ילד

    עידו הלר, 02/09/07 20:20

    אתה מבזבז את הזמן ברדיו ובעיתונות , ממשלה - זה המקום שלך

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חוסר הרחמים של זהבי הם עוד הוכחה למקוריות המהפכנית של

    קוץ צץ, 02/09/07 18:32

    האיש הזה
    בעוד כולנו כועסים וזועמים על קורבנות מעלליו של בועז יונה - אשר מעיזים לדרוש דירות תמורת כספם - בא זהבי ומודיע לנו שדדוקא על יונה יש להטיל את האשם ולא לרחם עליו!!
    איך לא חשבנו על זה...?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''פאפא יונה'' -אהבתי !!..

    ''אבאל''ה'', 02/09/07 18:15

    שובך ממש!
    ''היונה''.. וה ''בן יונה''..
    וה''יונה'' השקרנית..
    הפעם הזאת הצליחו להפחיד ''יונה ב ''יין''..

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זהבי אתה ענק. (ל''ת)

    איש יקר, 02/09/07 17:59

    הגב לתגובה זו

    • קנה מידה מעוות או שאתה באמת 0 (ל''ת)

      Avi Ecuador, 02/09/07 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מסכים

    עוד אזרח..., 02/09/07 17:44

    מסכים עם כל מילה שלך זהבי.
    יחסית לכתבות קודמות שלך - כאן הייתה ''דיי רגוע''. הייתה יכול להיות מחוספס יותר בכתבה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    היית במסעדה שאתה יודע לספר מה אכלו ?

    זהבי הקשקשן, 02/09/07 16:35

    כל אחד נותן סיקור/דעה/פרשנות עפ''י מה שקראו בעיתונים.

    עוד לא הבנתם שהעיתונות מקשקשת!
    העובדות הרי יתבררו בבימ''ש !!!

    תמר יונה תצא נקייה
    בועז אולי יישב כמה שנים בודדות.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    את מה שנתן זהבי כתב

    Avi Ecuador, 02/09/07 15:57

    אפשר לדבר ולהסביר אולי בשיחה לאחד טיפש שלא מבין כלום מחייו ולא לכתבה של עיתון.
    ממממ... בעצם יש הרבה כאלה בשמאל ''שלנו''.
    מתנצל (לא לאידיוטים).

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    להעמיד את תמר על שותף לפשע ולהעלמת ראיות (ל''ת)

    קובי, 02/09/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נמאס מהבוטות

    רומק, 02/09/07 13:56

    זהבי , כל מה שאמרת נכון אבל מספיק עם השפה הבוטה והמתאימה לביבים...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זהבי אתה פאתטי - נמאס ממך ומהאנרגיה השלילית שלך

    זהבי משעמם, 02/09/07 13:37

    מעיק ומשעמם

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    נתן זהבי אתה איש יקר!!!!!!!

    אלון, 02/09/07 13:08

    ישר כח,כן ירבו כמוך אנשים אמתיים !!!

    הגב לתגובה זו

    • חחח (ל''ת)

      Avi Ecuador, 02/09/07 16:09

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בועז יונה נוכל ויש לחלט רכושו לאלתר

    עו''ד, 02/09/07 13:01

    כמו כן לכלא ל 20 שנה, עם קנס גבוה ביותר. בארה''ב הוא היה מוכנס לשנים ארוכות ללא הנד עפעף.
    תמר יונה? שקרנית ששיתפה פעולה עם מעלליו והרי רק רמאית יכולה להתחתן עם רמאי עלוב כמוהו.
    אני מאחל לשניהם שה' יטפל בהם באותה צורה שבה גזלו את כספי האזרחים והוא יטפל, לכל אחד יש את הגורל שמגיע אליו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    העצבנות מסנוורת, זהבי ידידי

    מושון, 02/09/07 12:54

    אולי, אם לא תהיה 'זהבי עצבני' תבין.
    את העצבים שלך תפנה נגד בנק לאומי שחסם לבועז את תזרים המזומנים.
    משפחת יונה בנתה חצי מדינה ולך אין שום בושה לרדת עליהם.
    תרד קצת על רוכשי הדירות ש'חסכו' כמה גרושים ונמנעו מביטוח הלוואותיהם. 'אשם-תורם', מוכר לך?
    במדינה שלנו, בה קודם יורים ואח''כ מדברים, עדיף לחמוק ממנה לאיטליה ורומניה ומשם לנהל את המאבק לחפות.
    אני מחכה לרגע שבו גם אותך יפילו ב'הודאת שווא' או בחסימת קו אשראי. נראה אז כיצד תגיב.

    הגב לתגובה זו

    • ניחוש פרוע - אתה לא נפגעת מ''חפציבה''

      אני, 02/09/07 14:35

      נכון, מושון?

      הגב לתגובה זו

    • מושון אתה לא מתבייש ?

      פגוע, 03/09/07 00:46

      הלוואי באמת הלוואי ואני לא מאחל את זה לאף אחד אבל רק לך הלוואי ויגנבו לך את מה שתעבוד בשבילו כל החיים שלך תעבוד ותעבוד ותעבוד תקנה איזה דירה חדשה במיטב כספך ולא תראה לא דירה ולא נעליים אמן אתה יותר גרוע מבועז יונה
      אלה האנשים הכי רשעים בכל העולם אתה לוקח לבן אדם את כמעט כל מה שיש לו בחיים + משכנתא שרובם לוקחים ולוקח לעצמך עוד איזה דירה במילאנו אתה מבין מה הולך פה בכלל תגיד לי ?
      אתה אפס זה מה שאתה א פ ס

      הגב לתגובה זו

    • מושון כשיהיה זמן נרחם על משפחת יונה - בינתיים -לא הם המסכנים

      יופיטר, 03/09/07 04:37

      נהפוך הוא - הפכו אחרים למסכנים

      הגב לתגובה זו

    • מושון!!!

      ארנון, 03/09/07 05:59

      השם משפחה שלך '' יונה'', במקרה?

      הגב לתגובה זו

    • מושון יונה, מציע שהבנקים היו צריכים להזרים ליונה הגנב עוד כסףלגניבה (ל''ת)

      גנב בן גנב, 03/09/07 08:03

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    נתן איך אתה מסביר את זה שהוא בקלות

    נ, 02/09/07 12:42

    יצא מהארץ ועוד הספיק להבריח את משפחתו כולל חפציו ואף אחד לא עשה כלום כדי לעצור אותו.
    עכשיו מתברר שמדובר במשפחה של נוכלים רמאים ושקרנים. בועז חייב לשבת בכלא להמון זמן! וגם אישתו השקרנית שעזרה לפושע נמלט ושיבשה הליכי חקירה. ביזיון!
    להכניס את שניהם לכלא!
    לקחת לו את כל הכסף, כל החפצים הכל הכל ולתת לדיירים המסכנים שתקועים בלי מים גז וחשמל בדירות מסוכנות ולא גמורות שהם שילמו כל כך הרבה עליהן.
    בושה וחרפה!
    יונה - כתבתי לך what goes around comes around.
    אוי איך אני מחכה שיעמתו את הדיירים איתך, יהיה תענוג.
    חלאה!
    נתן - תהיה בריא

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    קריסת חפציבה - הדבר הקרוב לרצח!

    פיספוס, 02/09/07 11:45

    קריסת חפציבה איננה ''כשלון כלכלי''. זה הדבר הקרוב ביותר לרצח חפים מפשע! אנשים, רובם קשי יום שאספו שקל לשקל ושמו את מבטחם בבועז יונה - נשארו עירומים ובחוסר כל, וללא תקווה! מדובר ביאוש טוטאלי!
    אין עורך דין שיצליח לייפות את המצב.
    את האדון בועז יונה (ואולי גם את אשתו?) צריך לשלוח ל20 שנה בכלא!

    הגב לתגובה זו

    • קצת אחריות אישית

      OK, 02/09/07 12:32

      אנשים צריכים לא לשים מבטחם באף אחד.
      גם לא במדינה !
      רק אחריות אישית

      הגב לתגובה זו

    • קצת פרופורציה - דביל (ל''ת)

      mo, 02/09/07 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אתה בטוח שיש לך לב

    מולכו, 02/09/07 10:36

    האנשים נפלו, תנו להם צאנס להשתקם, וחוץ מזה צריך לתת פרנסה לעורכי הדין.

    הגב לתגובה זו

    • וחןץ מזה

      אורן, 02/09/07 12:09

      אתה סתם מעליב את עורכי הדין, זה יותר כמו $800 שעה

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    נתן עם כל הכבוד ויש הרבה יכול להיות שאתה טועה בגדול

    איש אחד, 02/09/07 10:31

    בניהול חברת בנייה בסדר גודל כזה החברה תלוייה מאוד באשראי בנקאי וגם בתזרים מזומנים ממכירת דירות-כאשר פרוייקטים ניבנים והבנק מעכב מסיבה זו או אחרת תשלומים לספקים-קבלני משנה יש מעט מאוד אופציות - ולכן קבלנים מלווים כספים מהשוק האפור על מנת לשלם לספקים-וכך נוצרים שלושה חובות מקבילים - לבנק ולשוק האפור - המחיר כפול-הבנק שרואה את הקבלן ממשיך ''עסקים כרגיל'' ממשיך לעכב אשראי בהבנה שלקבלן יש תזרים מזומנים - ובינתיים הריבית תופחת בקיצור יש לנו מזל שלבנקים ולמלווים בשוק האפור יש מישטרה פרטית-משטרת ישראל הנכבדה והמכובדת-למזלו של מר יונה ביריוני הבנק והשוק האפור לא ביקשו מהשוטרים האמיצים לחסל אותו הפעם כניראה שיותר קל להוציא כסף מבנאדם חי מאשר מת- ולדעתי מי שבורח עם 45 אלף יורו-זה כל משיש לו ולעניות דעתי כשהכסף היה ניגמר לו הוא היה חוזר לבד בלי עזרתה של משטרת ישראל-גם אם חטא בניהול כושל גם פעל בשרירות לב ובכוונת תחילה-פשיטת הרגל היתה עבודה משותפת של הבנקים השוק האפור ורואי החשבון שעובדים עבור חפציבה-והדבר היחידי שאפשר לילמוד מהפרשה הוא שלהכריז פשיטת רגל תמיד יותר קל מלקחת הלוואה בנקאית בשוק האפור-וזו לא בושה להכריז פשיטת רגל גם אם זה מביך וקשה.
    ושיהיה לכולנו רק טוב-יום נעים.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים. כל אדן נהיה שופט עפ''H כותרות בעיתונים ללא הסתכלות בפרטים. (ל''ת)

      אדר, 02/09/07 11:43

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    קורבנות ''חפציבה'' , ולימודי הליבה!!

    שפינוזה ברוך, 02/09/07 10:29

    התמימות והבורות של חלק מרוכשי הדירות,שנפלו קורבן למפולת הזו, היא בין השאר פרי הביאושים הנובע מהנתק בין עולמם היומיומי( בד' אמותם), לבין המתרחש במציאות הישראלית-שאינה סוגה בשושנים- כי יש נושאים שבהם לא מספיק מה שהרבי /ההלכה אומרים, יש לבחון את המציאות לפי הכללים שבה המציאות מתקיימת . חקיקת חוק הערבויות בדייור (החילוני) הוא כלי ביטוחי שנוצר עקב תקדימי העבר,ז''א יש ממה לחשוש ,ויש אמצעי להתגוננות , אך לא בטוח שהתמקדות בעולם הגמרא והתפילות מושיע בכל נושא

    הגב לתגובה זו

    • אתה אומר דבר חמור מאוד

      דובי, 02/09/07 12:56

      זה לא שאני בעד שהחרדים לא ילמדו את לימודי הליבה. אדרבא - הלימודים האלה חשובים.

      אבל הקשר שאתה מנסה ליצור בין שני הנושאים הלא קשורים הללו מביא למסקנה אחת - על החרדים ללמוד לימודי ליבה, כדי שיתדעו איך להתגונן מהחילונים הרמאים...

      אגב - אני לא זוכר שבבית הספר שלי (5 י''ל מתמטיקה, 5 י''ל אנגלית, 5 י''ל תנ''ך 5, י''ל תושב''ע, 5 י''ל פיסיקה, 10 י''ל אלקטרוניקה) לימדו משהו על ערבויות בדיור.

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד, בלי קמח אין תורה ואת הקמח הם שכחו מזמן

      חילונית, 02/09/07 14:22

      לא עוסקים בכאן ועכשיו, לא לומדים כללי זהירות בטיולים, לא לומדים מדעים (מדעים - חקירת המציאות), לא עובדים, ומתכנסים לחיים בבועה.
      עם כל הכבוד לרוחניות, מי שלא מחובר למציאות גם לא תהיה לו רוחניות.

      הגב לתגובה זו

    • נניח שהם תמימים ובורים - מי שפגע בהם משכיל ורשע?

      יופיטר, 03/09/07 04:39

      ודרך אגב חפציבה בנתה אני מניחה גם לחילונים חסרי בורות

      הגב לתגובה זו

    • הם ילמדו מהר...

      שרית, 03/09/07 12:30

      אכן הם חיו בעולם מוגן יחסית
      אבל הם ילמדו מהר להבין
      שלא כל מי שיש לו זקן הוא איש טוב...

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מילים כדורבנות-יישר כח זהבי!

    אנה, 02/09/07 10:17

    נמאס גם מגורמים כאלה ואחרים בתקשורת שמנסים לעשות מזה סיפור רומאו ויוליה-זה רק משרת את הזוג המאד מאד לא תמים הזה!

    לרגע אל תשכחו 4000 אנשים-שהם משפחות שלמות שחסכו כל חייהם לשפר את איכות חייהם, אלו זוגות צעירים שאמורים לפתוח את חייהם ולהקים משפחה בארץ, אלו גם מבוגרים-קשישים,פנסיונריים אשר עמלו כל חייהם כדי להגיע לנחלה בערוב ימיהם!!!

    בועז יונה-אני מאד מקווה שיש לך טיפת מצפון ושהוא לא ייתן לך לעצום עין בלילה כל עוד אתה חיי-על מה שעשית לאנשים האלה!

    אני מתביישת להיות מאותו עם כמוך!

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      מנש קומבינה, 02/09/07 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    חלאס עם משפטי השדה

    אורן, 02/09/07 09:43

    מה עם משפט הוגן? מה אם הליך תקין? מה עם חזקת החפות?

    מספיק לערוף ראשים בטרם התבררו העובדות. קצת נמאס מההתלהמות הזו.

    ולגבי מי שכותב פה שתמר יונה צריכה ללכת לכלא, טולו קורה מבין עיניכם.
    היא אישתו, לא הייתי מצפה ממנה לפחות מלעשות כל מאמץ בשביל לעזור לו, ובשורה התחתונה גם אתם.

    הגב לתגובה זו

    • ''אורן'' עלק. או פקיד של העו''ד, או מהמשפחה המאפיונרית.

      חה חה חה, 02/09/07 10:16

      יאללה, קיש קיש קיש

      הגב לתגובה זו

    • נכון, היא אישתו.. אבל זה לא פוטר מעונש

      אני, 02/09/07 12:38

      זה שהיא התייצבה לידו זה לגיטימי ומובן..
      אבל יש לזה מחיר, והוא להיענש על סיוע לעבריין נמלט/שיבוש הליכי חקירה וכיוצא בזה...

      הגב לתגובה זו

    • איזה עובדות צריכות להיתבהר?שהוא הריק את הקופה וברח עים הכסף?

      יתבררו אלק, 03/09/07 08:09

      שהפעולות תוכננו מראש?שנילקחו הלוואות עד מקסימום סמוך לבריחה?

      הגב לתגובה זו

    • גםאת השועל הגדול,הנוכל הגנב מורדכי יונה יש ליזרוק לכלא,ולא מאסר בית (ל''ת)

      סוהר בית, 03/09/07 08:11

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מקסימובים וחמולת יונה, מאין מוצאם ? הסוגדים לממון? (ל''ת)

    אהרוני ישראל ה, 02/09/07 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תמר יונה לכלא

    צדי, 02/09/07 09:10

    תמר עזרה לעבריין נמלט דינה מאסר.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לנתן זהבי

    ישראל, 02/09/07 09:07

    חבל שהאנשים האלה יש להם אבן במקום לב .הממשלה בנתה את האנשים האלו והם מנצלים את תמימות האנשים לטובתם .ישר כוח על מאמרך!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נתן רוב התמימים היו חרדים ודתיים

    מגל, 02/09/07 09:05

    זה שכחת להזכיר שרוב התמימים היו דתיים וחרדים שנתנו אמון במשפחת יונה בלי ערבויות ובנקים בשביל איזו הנחה קטנה שנתנו להם. אלו אנשים ללא ממון ובלי חשבונות בודוז
    שאלו היו החסכונות שלהם או של הוריהם. ותעל שוועתם אל האלוהים

    הגב לתגובה זו

    • מדובר בדירות של (ל''ת)

      שלוש מאות אלף, 02/09/07 10:21

      הגב לתגובה זו

      • מאיפה יש למסכנים האלה מאות אלפי דולרים???

        זה מה שאני שואל, 02/09/07 14:38

        נתן יקר
        האם בדקת כמה מהם משתמשים ברכישת הדירות לצורכי הלבנת כסף שחור?
        מאין לי שכן? - מנין לך שלא.
        ההגיון אומר שלמי שטוען לתפרנות אין כסף לכלום שלא לדבר על רכישת דירה חדשה.
        תגיד, אתה חושב שאנחנו אהבלים? הרי ברור שהכל נאסף מתחמנות והעלמת הכנסות, ובנוסף התעלקות על כל קופת סעד וצדקה אפשריים.
        לכן אני לא כל כך ממהר לרחם על אלו שהפסידו את כספם אם הלה הצטבר בדרכים בלתי כשרות.
        ושלא יבואו ויצעקו ''גנב גנב''. דין פרוטה כדין מאה.
        השם נתן והשם לקח. הגונב מגנב פטור.
        עכשיו הרבה יתבעו את חפציבה - ובצדק. אבל אם תשים טוב לב, יהיו כאלו (רבים) שלא. אם הייתי חוקר במס הכנסה היית בודק דווקא את אלו שלא יתבעו. ברור שיש להם מה להסתיר.

        הגב לתגובה זו

        • על חיסכון שמעת?

          מגל, 02/09/07 22:23

          אנשים לא משיגים סכומים כאלה מגמחי''ם או מהעלמות מס עדיין אין מפעלי ייצור בבני ברק ולא בירושלים
          זוג חרדי מתחתן הכלה צריכה להביא דירה אז האבא מוציא חסכונות שחוסך מיום שנולדה הבת למטרה זו.(אצל החרדים חוסכים מיום שהרך נולד ולא מבזבזים על סרטים ומלונות פאר מקסימום רכב אחד אם בכלל) תוסיף עוד איזה ירושה מפצויים של ההורים ניצולי השואה או איזה דירה קטנה של סבתא שנפטרה והורישה וכן כל אחד מבני המשפחה עוזר בסכום יפה ומגיע לסכום הדירה גם המחותנים נותנים משהו והרי לך סכום נכבד ללא כל כסף שחור או מולבן מעסקי חשיש ברחוב חזון איש(אין כאלה)

          הגב לתגובה זו

      • דירות בבית שמש ובמעלה מודיעין לא עולות 300 א' דולר

        שרית, 03/09/07 12:37

        מאיפה המספרים התלושים האלה????
        הדירות של 300 א' דולר הם בפרויקט קיסריה למשל,וגם בפרויקטים בפתח תקוה
        רק שם לא קנו חרדים...

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    כתבה מעולה כמו תמיד של האיש היקר הזה.

    יערה, 02/09/07 07:51

    זהבי תמשיך להביא לנו חומרים איכותים בכדי לתקן את כל מה שהפוליטיקה משאירה לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לנתן זהבי.

    צ______________, 02/09/07 07:41

    חבל שאתה לא בפוליטיקה.

    רק אתה יכול להזיז דברים.

    מכסא השדרן והעיתונאי אתה לא יכול לעשות הרבה.

    אבל בתור פוליטיקאי אתה תוכל לעשות מה שהפרזיטים צריכים לעשות, אבל לא עושים.

    זהבי היקר.
    תעשה מעשה למען העשוקים והעבדים.
    יש לך כבר די הרבה אנשים שהם יכולים להיות מצבעים פוטנציאלים עבורך.

    יאלה לפוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

    • באמת?

      גיא, 02/09/07 10:01

      מתלהמים, צעקניים, גסים ופופליסטים יש מספיק בפוליטיקה לא צריך עוד אחד...

      הגב לתגובה זו

      • לגיא. (כנס בבקשה).

        צ______________, 02/09/07 12:04

        זהבי מתלהם וצועק מכיון שהוא רוצה לתקן עוולות.

        הוא לא פופוליסט ולא גס.
        אם הוא פופוליסט הוא יכל מזמן מזמן להיות בפוליטיקה ולעשות לביתו.

        לגסי הגסות אדם שגם הוא אדם שעושה לביתו ולסביבתו. אבל שכולם יהיו גסים כמו זהבי.

        אלוי שהיו לנו פופוליסטים צעקנים וגסים כמו זהבי בכנסת. כך יכלנו להנות מיושר ועשיה ציבורית למען כלל העם.

        הגב לתגובה זו

        • הוא סתם לועס מים (ל''ת)

          Avi Ecuador, 02/09/07 18:17

          הגב לתגובה זו

      • נכון (ל''ת)

        Avi Ecuador, 02/09/07 16:00

        הגב לתגובה זו

    • זהבי הוא קשקשן ולא יכול להזיז כלום! (ל''ת)

      קשקשן חלול, 02/09/07 13:38

      הגב לתגובה זו

    • יש מספיק אידיוטים קשקשנים בפוליטיקה

      Avi Ecuador, 02/09/07 15:59

      מי צריך עוד אחד?!

      הגב לתגובה זו