• 101.

    דני חדד התותח

    ירון, 16/05/08 00:26

    דיכטר דני חדד למפקד מחוז צפון

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    תסכול עמוק

    חיים, 24/12/07 22:01

    במקום בו אנשים מרגישים שדופקים אותם בכל מיני תחומים, בונים אנטנה סלולרית - וזה מצית את השריפה. אם היו מסבירים לאנשים שהאנטנה לא מסוכנת כמו שהם חושבים ושאנטנות פזורות בכל הארץ - אוליזה לא היה קורה.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מה חשבתם כמו שטחים אנחנו דרוזים ולא מתעסקים עם דרוזים (ל''ת)

    מגיע לשוטרים, 06/11/07 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מה ישלכם חולי נפש נגד האנטנות-בכל העולם אנטנות ואף אחד לא חולה

    יורם, 03/11/07 04:14

    רק בישראל הכניסו לפרימיטיבים שאנטנות זה דבר מסוכן-שום מחקר עולמי עוד לא הוכיח את זה עדיין אז תרגעו יא נגועי מוח- ים תכוניים

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    טיול שנתי

    רוני, 30/10/07 23:42

    לפי הכתבה.....המשטרה יצאה לטיול שנתי בפקיעין והשוטרת הנכבדה הלכה כמו כיפה אדומה בטעות לאיבוד.
    האמת היא שהשוטרת הוחזקה כבת ארובה ושוחררה רק לאחר משא ומתן תבוסתני ושחרור 5 עצורים דרוזים.
    במדינה מתוקנת כמו ארה''ב, כשחוטפים חלילה שוטר, משכיבים צלפים על הגגות ופוגעית בחוטפים. אצלנו המציאו שיטה חדשה: חיי שוטרת תמורת עצורים.
    ללא ספק האנכיה במגזרי המיעוטים שוב מנצחת ואחנו זורעים בכך את ההתפרעות הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    היהודים צריכים לנהוג אותו הדבר כשחברות הסלולרי רוצות לסרטן אותם

    לא להכנע, 30/10/07 19:08

    השוטרים בעצם נלחמים עבור בעלי ההון
    לאפשר להם להרוויח -- על חשבון חיי אנשים שימותו מסרטן ...

    כל האזרחים היהודים היו צריכים להגיב באופן זהה
    ולהבטיח כי הסלולרי לא יבוא על חשבון בריאותם וחייהם של חסרי יכולת (כלכלית או קשרים)

    הגב לתגובה זו

    • כן, בואו,

      תמהוני, 30/10/07 22:56

      נפרוץ לדירותיהם של אנשים, ונצית ונשבור כל אנטנה ארורה ומסרטנת שאנחנו מוצאים. למי יש סבלנות להליכים חוקיים שלוקחים יותר מדי זמן? אם יבואו לעצור אותנו , נזכיר להם שאנחנו מקופחים , ונוכיח את זה באמצעות התנגדות אלימה.
      זו הדרך המוסרית, הצודקת, והכי דמוקרטית שיש.

      הערה למערכת:
      תגובה זו נכתבה בציניות פראית.
      אין לראותה בתור הסתה לעבירה.
      תודה מראש.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    2 שוטרים פצועים קשה - ואף ערבי לא נורה ? - מחדל!!

    פחדנים ותבוסתני, 30/10/07 19:05

    ערבים מבינים רק שפה אחת
    כל הפגנת חולשה מזמינה התפרעויות ומעשי פגיעה ורצח!!

    אין שום שפה אחרת שאפשר לדבר עם ערבים והם באמת יפנימו ויבינו!!!

    זה שהמשטרה מפחדת מלהכנס בערבים חזק ונחוש -- זה יגרור מהומות ומעשי רצח

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מתי תבינו ???? הדרוזים והערבים מעזה

    ששון, 30/10/07 18:30

    זה כמעט אותו הדבר

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    תגובה רכה מדי של המשטרה!

    גד, 30/10/07 18:18

    היו צריכים להיות מאות פצועים בצד העבריינים - לא מבין איך שוטרת נחטפה והעבריינים שעשו זאת לא נורו באותו הרגע?!

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    גם אבנים הורגות! או שזו מדינת חוק או מדינת שמ... (ל''ת)

    א.אבן, 30/10/07 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מדוע נפגעו שוטרים?

    מ, 30/10/07 17:58

    שמשטרת ישראל תבדוק בוועדה:
    האם המחוז ניתח נכון מודיעין
    האם נערך נכון למודיעין
    האם השוטרים היו ערוכים לתגובות
    האם היה מיגון לשוטרים

    בהערכות נכונה- לא היו צריכים להיפגע שוטרים. לא כל כך הרבה

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אוי למדינה

    לא דרוזי, 30/10/07 17:54

    אוי למדינה שלא תגבה את אוכפי החוק- על פי חוק!

    אוי לאוכפי החוק שלא ידעו לאכוף חוק- על פי חוק!

    אוי לחוק שלא יאכפו אותו.

    אוי לתושבי המדינה שלא יאכפו בה חוק.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הסרטן הפך להיות מגפה!!! ולמה??? (ל''ת)

    אנטנה, 30/10/07 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הערבים צודקים!! חברות הסוללר מסרטנות איזורים שלמים ולא חטפו בראש... (ל''ת)

    דודי, 30/10/07 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    למנות דחוף שר משטרה,הנוכחי מבלה בחו''ל,ומעניין אותו רק קסמים שמסמים (ל''ת)

    מיקי, 30/10/07 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אין דין לאלימות

    מלול שמעון, 30/10/07 16:00

    לצערי האלימות ממשיכה להשתולל בתי המשפת ממשיכים ליהיות רחמנים והקרבנות ממשיכים ליסבול ואף ליגדול .כל יום יש לנו רצח.אונס.תקיפת קשישם.אלימות בקרב הנוער .ועולם כמנהגו נוהג. צריך לעצור את האלימות עי ענישה כבדה

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ונגד הכתומים אין רגישות (ל''ת)

    מדינה אנטישמית, 30/10/07 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מה ההבדל בין אש חיה לאבנים?

    שוקו, 30/10/07 15:29

    עובדה שאבן פצעה שוטר קשה. זריקת אבנים זה שימוש בנשק.

    ומילא שוטרים. מישהו יכול להסביר לי מדוע שלושה אנשי מד''א נפצעו? אנשים שהיו שם רק כדי להציל חיים ולסייע?

    תושבי הכפר הם חיות אדם. בלי אש חיה אני די בטוח שהיו גם כמה שוטרים ואנשי מד''א הרוגים.

    הגב לתגובה זו

    • מה מילא בשוטרים?! (ל''ת)

      י, 30/10/07 16:29

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שאתה לא מכיר את הכפר

      עמית, 30/10/07 16:58

      אני רוצה לראות מה יקרה לכוח של 200 שוטרים שיכנס למאה-שערים, או לכח כזה שיכנס להתנחלות. בעצם, כבר ראינו איך זה נגמר והרבה פעמים זה נגמר גרוע יותר.

      יותר מזה, אם המשטרה שלחה 200 איש סימן שהיא הכינה את עצמה למלחמה. העימות הזה היה מתבקש.

      אנחנו צריכים לשאול את עצמנו איך זה שעל פגיעה ברכושנו המשטרה ממלאת טפסים, אבל על פגיעה ברכוש של חברה סלולרית הם מכניסים 200 איש עם אש חיה.

      הגב לתגובה זו

      • די להסתה

        דודו, 30/10/07 19:47

        די להסתה
        משטרת ישראל וצהל פינו 10000 איש
        ללא ניפגעים המשטרה וצהל נכנסים לכל ההיתנחלויות ומרגישים בבית
        אך מה לעובדות כי יבלבלו אותך
        אחי אל נא נוסיף שנאה ומדון
        ישנם מספיק אויבים מסביב

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    לאן נעלם השכל הישר?! מספר תהיות

    עבדיאל, 30/10/07 15:21

    מדוע ששוטרים יחשבו פעמים האם להיכנס לכפר על מנת לטפל בפשעים חמורים שמתבצעים ברחובה של עיר?!
    למה כניסה לכפרים (שבהם לא מתגוררים תושבים יהודים) צריכה אישור של מפקד המחוז?! מחובתה של המשטרה לחקור כל פשע שמתבצע ולהגן על חייהם, על כבודם, על זכויותיהם ועל רכושם של אזרחי המדינה...
    כיצד קורה מצב שבו נפצעים 27 שוטרים ולא נעצר כל מי שהעז להרים יד על שוטר?!
    מדוע המשטרה בוחרת להכות באכזריות סטודנטים המפגינים באופן דמוקרטי ושקט נגד מדיניות הממשלה אך רועדת מפחד כשמדובר בבני מיעוטים?!
    למה, לעזאזל, המשטרה במדינת ישראל כל כך קטנה וחלשה ואינה יכולה לעמוד במשימות קשות וחשובות?! מדוע הממשלה לא מוסיפה אלפים רבים של תקנים למשטרה ואלפים נוספים למערכת המשפט?!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    37 פצועים מתוכם 27 - המתפרעים אכן ''מסכנים''!!!

    עין צופיה, 30/10/07 14:51

    גם אם הגזימה המשטרה - לשלוח 200 שוטרים למעצרים, הרי עפ''י מס' הפצועים וסווגם, ניכר שהמתפרעים אכן סיכנו את חיי השוטרים, ולקח לשוטרים זמן רב עד שהחלו להגן על חיהם שלהם.....

    על מה ולמה ועדת חקירה? שתוקם ועדת חקירה לקריסת מערכת החינוך, ולהתנערות של הממשלה מהמחצב היחידי שיש לנו במדינה - החינוך.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    נכתב ב: 19/06/06

    נחום, 30/10/07 14:48

    ... '' כץ, בעלת משרד לתכנון נוף ...גרה כמו מרבית תושבי המאחז בבית שצו הריסה תלוי ועומד נגדו. בעלה אפי הוא קבלן בניין, ... כץ מעסיק גם עובדים דרוזים, ''שגרים כבר שנים בלי אישורי בניה, כמונו''. אחרי עמונה, הוא מספר, אמרו לו הפועלים הדרוזים שלו: ''אתם פראיירים. אצלנו לא היו נותנים לזה לקרות. כל הכפר היה יוצא. אבל אנחנו'', נאנח כץ, ''יהודים, ואצלנו זה אחרת...''

    הגב לתגובה זו

    • ומה השתנה? לדרוזים מתרפסים אחרי זה.... (ל''ת)

      יאיא, 30/10/07 16:30

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    למרות מורכבות הנושא,זיכרו ! השוטרים אינם כלל חסידי אומות עולם! (ל''ת)

    עמוס בן גוריון, 30/10/07 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    200 שוטרים בגלל אנטנה ??? (ל''ת)

    השתגעתם, 30/10/07 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הדרוזים נסחפו בלאומנות והשינאה הערבית (ל''ת)

    זה מה שקרה, 30/10/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ראיינו ברדיו דרוזים ויהודיה

    מתושבי הכפר-, 30/10/07 13:09

    הדרוזים כולם עם אותו סיפור ו''יודעים'' כל מה שקרה ואיפה ולמה
    היהודיה- ''אני יכולה להגיד רק מה שראיתי על ידי..''

    אגב, ביתה נשרף הבוקר (אנטנה עלאק)

    ___________________
    בד''כ שיש כמה עדויות דומות, המסקנה שזה מה שקרה.
    זה לא תופס בקטע הלאומני- ''נוצר'' מייד סיפור אחיד עם מעט קשר לאירועים עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ההבסתה של ראשי המגזר הערבי היא כה קשה, שאש חייה היא הגנה עצמית. (ל''ת)

    עובדה., 30/10/07 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    באם המשטרה הייתה באה לעצור שכן שלי - הייתי מתפרע ?

    יהודי פשוט, 30/10/07 13:04

    רק במקום שיש נאמנות שיבטית עיוורת ודמוקרטיה זה רק זכויות --רק שם מתפרעים מול המשטרה העוצרת חשודים.

    הגב לתגובה זו

    • זו בדיוק הנקודה! מי מעיז לתקוף שוטרים??

      ירום, 30/10/07 13:29

      מה זו ההתפרעות הזו כנגד אנשי חוק תגידו לי? יש להביא למשפט את כל פורעי החוק. לא לוותר. גם אם הנושא היה אלף אנטנות סלולריות - אסור לפגוע בשוטרים.

      הגב לתגובה זו

      • ואסור להתחמק מזה

        עבדיאל, 30/10/07 15:28

        כל הפושעים חייבים לעמוד לדין, גם אם המחיר הוא התפרעויות שידרשו הפעלת כוחות גדולים עוד יותר של משטרה!!! מובן, שיש לעשות את הדברים בשום שכל, ואם אותם פושעים ייעצרו מחר או בעוד שלושה ימים, זה מחיר שאפשר לשלם (בהנחה שאינם סכנה מיידית לשלום הציבור). אבל למרות המחיר הקשה, שייתכן שהמדינה תשלם על אכיפה נחושה של חוק העונשין, המחיר של הפגנת רפיסות ומתן חופש פעולה לפושעים מפקיעין יהיה גדול בהרבה!

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    דווקא פקיעין? הפגיעה,כמובן,תהיה בהם

    ג'ון, 30/10/07 13:01

    כל משלחות התלמידים שממלאות את הכפר, כל הישראלים שנוהרים לשם כדי לרכוש מוצרי טיפוח,שמן,ופיתות.כדי שתתחילו לשכוח מכל זה.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ועדת חקירה לבדוק למה שני שוטרים נפגעו קשה

    דוד, 30/10/07 12:58

    ואף דרוזי לא נפגע קשה רק הצד היהודי. על מה הם מלינים?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פגיעה של אזרחים בשוטרים היא בלתי נסבלת!

    קול הצדק, 30/10/07 12:57

    זו התוצאה של יותר מדי דמוקרטיה. נקודה. תפקידה של המשטרה לבצע מעצר של חשודים, ולאיש אין זכות לפצות פה כנגד זה. במדינת חוק, ככה הדברים מתנהלים. תארו לכם שכל מיידי האבנים האלו היו זורקים אבנים על השופטים שהיו שופטים את הנאשמים מכפרם בגלל שמתנהל נגדם משפט. לא מעניין אותי יהודים, ערבים או דרוזים. מי שפוגע פיזית ומאיים על חייהם של אוכפי החוק - יישא בתוצאות. כן, גם באמצעות אש חיה אם קיימת סכנת חיים, כפי שאכן קרה. שני שוטרים פצועים קשה זו אלימות של האוכלוסיה ויש למצות עם הפורעים את מלוא הדין - כולל פגיעה פיזית כדי שהשוטרים יגנו על חייהם.

    הגב לתגובה זו

    • הנה דברי טעם מדוייקים סוף כל סוף (ל''ת)

      יהודה איש קריות, 30/10/07 13:27

      הגב לתגובה זו

    • חשוב להפריד

      עבדיאל, 30/10/07 15:32

      הפשעים החמורים שביצעו תושבים מהכפר אכן חייבים לקבל מענה נחוש מצד זרועות החוק. מובן גם, שפגיעה פיזית במי שמסכן שוטרים על אתר היא לגיטימית.
      אבל ההתפרעויות אינו תוצאה של ''עודף דמוקרטיה'' (אם בכלל יש דבר כזה, משום שדמוקרטיה היא דבר טוב ורצוי), אלא תוצאה של רפיסות משטרתית ושלטונית. ממשלות ישראל מזניחות את המשטרה ואת מערכת המשפט לאורך שנים, מחלישות אותן, ולכן האלימות והפשע במדינה גואים.
      אם לא יטפלו באותם פושעים, לא נהיה מדינה דמוקרטיה, אלא אנרכיה ממוסדת, וזו הסכנה האמיתית.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    יותר אנטנות=פחות קרינה (ל''ת)

    מטומטמים כולם, 30/10/07 12:57

    הגב לתגובה זו

    • קרינה

      ציקו, 30/10/07 13:29

      אני עובד חברת תקשורת לשעבר.
      אז נכון פחות קרינה בממוצע , אבל כן קרינה לאותו מקום שלא היה מיועד להיות עם קרינה.
      כך שלא כולם מטומטמים

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    מה ההבדל בן דרוזי לערבי ?

    דודו, 30/10/07 12:57

    אותו צבע , אותה שפה , אותה מנטליות ,

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק..כל מלה סלע קיומנו

      עלי באבא ג'אן, 30/10/07 13:39

      אין ספק..כל מלה סלע קיומנו

      הגב לתגובה זו

    • תגובה למי שלא יודיע מי זה דרוזי

      איש כבוד, 30/10/07 23:34

      לדרוזים יש אבא ואימה וכבוד אבל אתם לא מקרים מהזה אבא ומה זה כבוד

      הגב לתגובה זו

    • דודו יש ההבדל בין הדרוזים והערבים

      אני, 01/11/07 16:23

      הדרוזים ואני לא מדבר על הכפרים הפרו סורים בצפון אני מדבר על הדרוזים פרו ישראל יותר ציונים מאיתנו היהודים וההבדל הוא שהם יותר מתורבתים מהערבים הם חלק מאיתנו מישראל ותאמין לי שאני סומך יותר על העדה הדרוזית מאשר ביהודי
      יש להם כבוד לכל הסובבים אותם והערבים כולנו יודעים ברברים שאי אפשר לסמוך עליהם והם דו פרצופיים ואני יודע שהדרוזים שונאים שנאת מוות את הערבים ובצדק אז שתדע שיש הבדל מאוד מאוד חזק ביניהם

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    המשטרה

    אלי, 30/10/07 12:52

    אדוני השר לבטחון פנים והמפכ''ל
    כל עוד קציני משטרת ישראל חיים בצל הטראומה של ועדת אור וכל עוד מרבית שוטרי משטרת ישראל חיים בצילה המאיים של המחלקה לחקירות שוטרים כך תראה המשטרה שלנו:גיבורים על סטודנטים,על דתיים ןעל נכים שבאים להפגין עם טענות צודקות.אני יודע על מה אני מדבר.בושה וחרפה למשטרה של היום שחוששת גם לפזר הפגנות עם אש חיה.עד מתי תחשב משטרה של היום לאיפוטנטית.דרושה לנו משטרה של שנות ה 60 להלחם בפשע ובמעוטים שלא מפחדים יותר מהמשטרה ובזים לה.בטלו את מח''ש ותנו חסיון לשוטרים במילוי תפקידם.כשחיי השוטרים בסכנה והם יורים אש חיה לגדוע את הפה של זה שמבקש ועדת חקירה.לעבור כל יום לסדר היום.כך אולי תחזור המשטרה להיות מה שהיא הייתה.

    הגב לתגובה זו

    • הסכמה

      אבי, 30/10/07 13:36

      מסכים ב 100 אחוז

      הגב לתגובה זו

    • יש שוטרים סוררים למה שנבטל את מח+ש (ל''ת)

      סורר, 30/10/07 20:10

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    ל 57 ...מי הם הדרוזים באמת?

    המבין יבין, 30/10/07 12:52

    1: לאנטלגנטית מ57 ואחרים הדרוזים הם ערבים מבחינת הלאום כך שאין דרוזי שאינו ערבי. זה מובן מאליו....מדברים ערבית ויש להם תרבות ערבית ובמיוחד שמרנית.
    2: הדרוזים הם כת מוסלמית שבתחילת שנת 1058 הם ייסדו את הדת שלהם שבסיסה באיסלם בשילוב אמונה יוונית והודית ''הרמס''.
    3 דרוזים חיים בירדן סוריה לבנון ולדרוזים בישראל יש זיקה מאוד חזקה לדרוזים בלבנון והם חלק בלתי נפפרד מהעם הדרוזי ברחבי המזרח התיכון.

    הגב לתגובה זו

    • הדרוזים

      דרוזית, 04/11/07 20:01

      חבל מאד שאחרי כל ההקרבות שלהם למדינה כדי לשמור על בטחונך אתה שואל

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אני לא מבין מה הסיפור

    אזרח, 30/10/07 12:49

    אנשים עברו על החוק לא משנה אם הם דרוזים ערבים בדואים או ישראלים באים לעצור אותם כל הכפר מתפרע ואחרי זה עוד בוכים שתו לנו ירו בנו אפליה, חירטוטיה !!!

    די כבר מספיק עם הסרטים שלכם עברתם על החוק תשלמו !!

    אני מחזק את ידי משטרת ישראל כל הכבוד יישר כח ותמשיכו ככה אולי בסוף הם יבינו שאין מצב שיעברו על החוק בלי לשלם מחיר !!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אילו היה קורה במאה שערים...

    רוני, 30/10/07 12:47

    התפרעויות קשות במא''ש, המפגינים חטפו שוטרת. (פרובוקציה)
    (סליחה על הכותרת הפרובוקטיבית, תקראו ותבינו)
    היום בבוקר, כידוע לכולנו, התקיימו התפרעויות קשות בפקיעין (אגב, מדובר במקום שקט מאד, תושבי הכפר משרתים בצה''ל, ומתגוררים שם גם שוטרים בני העדה הדרוזית)
    ההתפרעויות החלו על רקע נסיון מעצר של כמה צעירים ששברו אנטנה סלולארית, בשביל המעצר, המשטרה הזרימה ליישוב כ200 יסמניקי''ם.

    את השאר תקראו בחדשות.
    נקודה מאד מעניינת שלא הודגשה.
    המשטרה עצרה 5 צעירים מהמתפרעים, בתגובה הדרוזים 'חטפו' שוטרת, הכניסוה לבית התיפלה שלהם, ואיימו לפגוע בה.
    המשטרה נלחצה, ורקמה עם ראשי הכפר עסקה: חמשת המתפרעים, שוחררו. בתמורה ל'שחרור' השוטרת החטופה.
    בתקשורת מובעת אהדה רבה לדרוזים, וכבר מדברים על וועדת חקירה בשאלה: מדוע ובאיזון סמכות פתחה המשטרה באש חיה?
    (מיותר לציין שזה קרה לאחר התפרעות המונית, השלכת אבנים ובקבוקי תבערה, ותקיפת השוטרים במקלות וברזלים)
    שאלה אחת לי, קטנה:
    תנו לי תסריט מה היה קורה בתקשורת, ובמשטרה לו היה מדובר בחרדים והתסריט היה נראה כך:
    המשטרה עצרה 5 צעירים מהמתפרעים, בתגובה החרדים 'חטפו' שוטרת, הכניסוה לבית הכנסת ברסלב במא''ש , ואיימו לפגוע בה.
    המשטרה בתגובה......
    (תמשיכו)
    _______________
    שיח_השדה
    שיח אתה צודק !
    במקרה כזה היו נכנסים פרשים ורומסים זקנים נשים וילדים
    במקרה כזה היו נכנסות מכתז''יות ועם זרם מים חזק מפילות את המרפסות התלויות של מא''ש .
    במקרה הזה היו מכניסים אפילו את כח השיטור הימי לסמטאות מא''ש אחרי שהמכתזית הציפה את מא''ש .

    היו נכנסים בכל הכח בחרדים ותופסים 2 שעירים אותם היו מעמידים לדין ולעונשי מאסר בגין : תקיפת שוטר , הפרעה לסדר הציבורי , נסיון חטיפה, חטיפה , הרס וברוטאליות .

    למרות שאנחנו חיים בארץ , מעמדינו כחרדים הוא פחות מערבים . כבוד למגזר...........

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה, ככה זה שהתקשורת שונאת חינם את החרדים (ל''ת)

      דניאל, 30/10/07 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    הבדלי תרבות חזקים מאד

    תפוז, 30/10/07 12:44

    למשטרה אסור להכנס ! אסור לעצור ! מה הם מורמים מהחוק ? זה שהם עשו צבא אז מותר להם הכל אני גם עשיתי צבא ויש 6 אנטנות סלולריות אז אני שורף אותם
    מה שקורה התחיל בדלית אל כרמל ועוספיה ששמה שרפו אנטנות ולא עשו כלום לדרוזים אז בגל הגליל נהיה אותו מצב להם מותר הכל פתאום נהיו הדרוזים שאנטי של בריאות האנטנה מצאו על מה להוציא התסכול הענין הוא שכאן חברות הסלוללר גם לא הולכות ומגישות תלונה הם שותקות כי הם מפחדות מהערבים הזרוזים וכל שאר הברברים
    אם אתם רוצים להיות כמו לבנון ולא כמו שוייץ אז בבקשה תמשיכו (כונתי ליהודים) כי יש לנו הבדלי תרבות בלתי ניתנים לגישור הם רוצים לפעול כואקום בתוך מדינת ישראל והם לומדים מהמוסלמים מהטיבים למינהם

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    4 שנים לאחר הפרוגרום של דרוזים בנוצרים

    רומח, 30/10/07 12:41

    במע'ר

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר? (ל''ת)

      ג'ון, 30/10/07 13:03

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הכל בגלל אנטנה?

    ירון, 30/10/07 12:36

    באמת הרי יש שם מזמן תסיסה לאומנית בפקיעין, מי שנסע לשם רואה את זה, זה כבר מזמן לא אותו מקום שלו שהיה. לכן צריך להקים שם תחנחת משטרה גדולה באמצע הכפר
    ולהקים מחדש את היישוב היהודי שם

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    המשטרה לא היתה מעזה לחלל בית כנסת. (ל''ת)

    ד''ר נו, 30/10/07 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולמרט תהיה בריא ותעשה כאן סדר. אוהבים אותך. (ל''ת)

    עם ישראל, 30/10/07 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כשלא כופים חוק על ערבים, הם חושבים שאין חוק מאליהם. (ל''ת)

    כאלה הם, 30/10/07 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מעניין למה מסתירים שהם דרוזים

    ערבי, 30/10/07 12:23

    פקיעין זה כפר דרוזי.....משרתים בצבא ממתי מדינת ישראל מתייחסת אליהם כערבים

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    האנטנה זה רק תירוץ

    יובל כהן, 30/10/07 12:23

    משום מה יש התעלמות מכך ששבוע שעבר הושלחו 5 רימונים ע''י צעירים דרוזים על בתים בכפר - האם גם זה נובע מהצבת אנטנה או שהאנטנה היא רק תירוץ?
    יתכן שיש כאן ביטוי להלך רוח לוחמני ומרדני של ערביי ישראל
    מה היה קורה עם ''תושבים רגילים'' היו מתפרעים כך ואפילו עם הסיבה מוצדקת?

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הדרוזים אינם פלסטינאים

    הגלילית, 30/10/07 12:22

    הגיע הזמן שידעו כל האינטלגנטים על ההבדל בין הקבוצות האתניות בארץ... הדרוזים אינם פלסטינאים ואינם מוגדרים כערבים. אחד מעקרי אמונתם הינו נאמנות מוחלטת למדינה בה הם חיים ולא סתם רוב תושבי פקיעין הדרוזים ושאר הכפרים בגליל מהווים חלק נכבד מכוחות הבטחון. בורים שלא מבחינים בינם לבין האויבים יחד עם החשיפה המוחלטת לשדורי הט.ו. של אל גזירה והחיזבאללה (זה מה שקולטים שם) דוחפים אותם להיות אוייבנו ורואים זאת בבירור על הדור הצעיר

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הכל אשמת המדינה!

    היסטוריון, 30/10/07 12:22

    אם המדינה לא היתה מפחדת מפורעי החוק הדרוזים שעשו פוגרום בנוצרים במרר ומביאה אותם לדין, זה לא היה קורה!

    אם המדינה לא היתה פוחדת מפורעי החוק הדרוזים שביצעו את הלינץ בחייל הרוצח בשפרעם בהיותו כפות ומביאה אותם לדין זה לא היה קורה!

    אם המדינה תעבור בשתיקה עתה על פורעי החוק הדרוזים ולא תביאם לדין, המצב ילך ויחמיר. אלו שישלמו בעיקר את המחיר יהיו הדרוזים!

    כדאי לזכור ולהזכיר אלו פורעי חוק בודדים. רוה הדרוזים אזרחים שומרי חוק ונאמנים.

    קריאה לדרוזים: אל תתמכו בפורעי החוק מביניכם כי הדבר יחריב אתכם!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מהומות פקיעין

    בני אגמון, 30/10/07 12:17

    לאחרונה ניתן להבחין במגמה ברורה של המנהיגות הערבית בישראל, לבודד קהילה זו ולהגיע למצב של ''אקס טריטוריליות'' של הציבור הערבי:
    - אסור למשטרה להכנס לכפרים ערביים,
    - אסור כניסת כוחות צה''ל לכפרים הערביים, כפי שהתלוננו עתה בזמן ביצוע התרגיל האחרון
    - אסור/גינוי הצעירים הערבים הרוצים לצאת לשנת שירות אזרחי

    עלינו להלחם בתופעה זו עד כדי הוצאת המתלוננים מתחומי הארץ

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כולם להצטרף לאינתיפדת האנטנות !!!

    י., 30/10/07 12:17

    כולם להצטרף לאינתיפדת האנטנות !!!

    יש ללמוד מתושבי פקיעין איך ללחום במחביאי האנטנות הפוגעים בבריאותנו.
    הסיכוי לחלות בסרטן בגלל האנטנות גבוהה מהסיכוי להפגע מרקטת קסאם!!!

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא ניפגע לא יבין (ל''ת)

      אבי, 30/10/07 12:29

      הגב לתגובה זו

    • קשקוש, אנטנות לא מסרטנות

      דן, 30/10/07 13:03

      קחו פעם מכשיר לבדיקת קרינה ותבדקו את האנטנות.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    החברות הסלולאריות הפעילו את קשריהן בשבכ ובמשטרה

    יהודי, 30/10/07 12:15

    בואו ננסה לשים עצמנו במקום הדרוזים - מישהו בא, מקים אנטנה סלולארית שהם מאמינים שפוגעת בהם- ואף אחד לא מסיר אותה. המשטרה לא פועלת נגד עבריין הקרינה.

    אבל שחברות הסלולאר מתערבות, פתאום המשטרה פועלת לטובתם.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    למשטרה- כל הכבוד לכם, לא להילחץ מח''כ ערביים. המשיכו כך (ל''ת)

    יהודיי גאה מאוד, 30/10/07 12:10

    הגב לתגובה זו

    • בסלע! (ל''ת)

      אחד, 30/10/07 12:40

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    תתחילו לתמוך בביטול חקירתו השטותית של ר''מ. תנו לו לחיות !!!!!!! (ל''ת)

    רמי, 30/10/07 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הפרדה מוחלטת היא הפתרון. (ל''ת)

    השוני התרבותי, 30/10/07 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הגיע הזמן להגיד את האמת

    אזרח תמים, 30/10/07 12:04

    המדינה הזו עיבדה כל שפיות. שוטרים מפחדים להיכנס לאיזור בתוך מדינת ישראל (אפילו לא בשטחים) וצריכים לדבר עם השיחים על מנת לבצע מעצרים של פושעים. כנראה שאם כל כך הרבה שטורים נפצאו, הייתה סיבה להכניס כל כך הרבה שורים ווהשתמש באז חייה. אחינו הערבים חייבים להבין שהם אזרחי המדיה וצריכים להתנהג לפי חוקיה ולא כמו שהאחים שלהם בשטחים מתנהגים. המשטרה צריכה להתגאות במעשיה ולא להתנצל. הגיע הזמן שייתחיסו לכל אלו שזורקים אבנים כפושעים ולעצור אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מעניין למה המשטרה לא פותחת באש חיה במאה שערים????

    רן, 30/10/07 12:02

    המהומות והנזקים שגורמים החרדים גדולים בהרבה ממה שקרה בפקיעין - אבל אף אחד במשטרה לא מעיז לחשוב לפתוח באש חיה על החרדים המתפרעים!!!

    הגב לתגובה זו

    • ולמה עושים הסכמים כאלו במאה שערים

      אייל, 30/10/07 12:58

      אלא מכים בהם ללא רחם,
      ילדים מוכים

      וזה מותר

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    37 חבל שאתה לא כאן לידי, קל להיות גיבור מאחורי המסך נכון?

    דני, 30/10/07 11:58

    בושה שאיש לך את הרשוג להגיב. על מה כל הכבוד להם? על זה שהם מצפצפים על החוק ושליחיו? או על כך שהם מכים, ופוגעים? זה קורה בגלל אנשים כמוך

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אנשים תתעוררו, פוגעים פה בשוטרים! בחלק מאיתנו. ואתם מצטדקים?

    מודאג, 30/10/07 11:56

    לאן הגענו, ששוטרים באים לעשות את עבודתם, נתקפים, נפגעים, ועוד אזרחי המדינה הנאורה באים ומגנים את מעשיוהם? בושה לכם. כ''כ הרבה שוטרים נפגעו כי לקח זמן עד שפתחו באש, לרגע חשבתם על זה?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ה ''חוק'' בשירות בעלי הממון.

    יהודי, 30/10/07 11:56

    לאט ובטוח הופך החוק במדינת ישראל למשרתם של בעלי הממון. כל מי שחשבון הבנק שלו זניח יתקל בחומת שוטרים כשהאינטרס של בעלי ההון יהיה מנוגד לזה של האזרח הפשוט, כמו במקרה האנטנה למשל, שהקימו אותם בעלי הכח ה ''לוביסטים'' מסכן את בריאות הציבור. שגרמו ל 37 בני אדם פצועים (ולא משנה העובדה מאיזה צד בן אדם כאדם.) הדם נשפך ומדושני העונג מתרווחים בורסאות נוחות, ונהנים מטעמו ומריחו של אספרסו ריחני(מיובא מאיטליה כמובן) אז נשאלת השאלה המדינה לאן פניה מועדות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הערבים מתנהגים כמחבלים פעם אחר פעם

    אלעד, 30/10/07 11:55

    בגוש קטיף פונו גורשו עשרות אלפי יהודים מבתיהם ושום איש ביטחון לא נפצע בצורה רצינית, כאן בגלל אנטנה הם פצעו קשה שוטרים - ועוד מתפלאים למה כאשר הם מתפרעים יש להשתמש באש חיה!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    למתנחלים: תלמדו איך מדברים עם המשטרה. רק ככה הם מבינים. (ל''ת)

    דמוקרטיה, 30/10/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שאלה לי

    דודו, 30/10/07 11:44

    למה מובראכ יכול לדכא הפגנה באש חיה ואף אחד לא אומר כלום?

    למה המלך חוסיין יכול?
    למה אסד יכול?

    מספיק כבר עם נסיונות ההצתדקות
    כל הכבוד למשטרה ונשבר כבר מיפי הנפש שחושבים שאסור להיות עם יד קשה נגד הפורעים הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חצופים!!! גם מבצעים פשע, גם מתנגדים למעצר וגם מתבכיינים בסוף.

    אבי, 30/10/07 11:43

    חברי חמולה יריבה שרפו אנטנה סלולארית.
    בעלי האנטנה, הגישו תלונה במשטרה (כנראה, אחרת השוטרים לא היו מגיעים), שוטרים מגיעים לבצע מעצרים ומותקפים!!!
    27 שוטרים פצועים!!!
    צריך לשאול את השאלות הבאות:
    1. למה בכלל צריך להידבר עם מנהיגי החמולות?
    2. למה במדינת ישראל צריכים 200 שוטרים בכדי לעצור 5 ערבים?
    3. איך קורה ש-27 שוטרים נפגעים, רק 10 אזרחים פצועים ובסוף באים בטענות לשוטרים?
    4. למה אנחנו כאלה מטומטמים?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כאשר טמטום אגו ויהירות מחליפים את המקצועיות-זאת התוצאה (ל''ת)

    יאיר רון -ב''ש, 30/10/07 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    האנטנות מסכנות אותנו

    תושב מודיעין, 30/10/07 11:39

    תגובת התושבים לאנטנה המסוכנת ניתנת להבנה. אי אפשר להזיק לך ואתה מתבקש לשתוק. על חברות הסלולאר לשלם נזקי המהומות.

    הגב לתגובה זו

    • האנטנות-כניראה מסוכנות הדרוזים בוודאות מסכנים (ל''ת)

      חניבעל, 30/10/07 11:50

      הגב לתגובה זו

    • החרימו הטלפונים הסוללרים ולא להיות פורעי חוק (ל''ת)

      חי, 30/10/07 12:02

      הגב לתגובה זו

    • יאללה פעם באה שבאים להתקין אנטנה אני יחכה עם אבנים! (ל''ת)

      Yangwie, 30/10/07 12:43

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    למשטרה

    בני, 30/10/07 11:39

    לא צריך צידוקים
    עשיתם מה שצריך וזהו

    שיתחילו ללמוד כאן שחוק זה חוק

    הגב לתגובה זו

    • משפחות ההון

      עוד אהבל, 30/10/07 11:47

      הנה דוגמא לעוד אהבל בשירות משפחות ההון
      כמדובר במכונית שלך למשטרה אין כוחות
      כשמדובר במשפחות ההון שולחים 200 שוטרים כמוגנבים בלילה

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד לערבים

    מחמד, 30/10/07 11:38

     

    הגב לתגובה זו

    • על מה? בסה''כ הפגינו, לא?

      תחליטו, 30/10/07 12:20

      ואם כל הכבוד.. למה להתבכיין..

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      אורי, 30/10/07 13:15

      לאיזה ''ערבים'' בדיוק התכוונת - האם לתושבי פקיעין או שאולי דווקא לחובשים ולשוטרים הערבים שנכחו באירוע

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אח''כ תבקשו שיתגייסו למשטרה.להתגייס כדי לחטוף?! (ל''ת)

    כח אדם...., 30/10/07 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הם צודקים - לא צריך להתקין אנטנות בלי אישור התושבים

    נירו, 30/10/07 11:37

    המשטרה התערבה לטובת החברות הסלולריות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    דוקא עם אחינו הדרוזים ?

    אלון, 30/10/07 11:37

    איך זה שמגיעים לעימותים עם אחינו
    הדרוזים ? אנשים שלווים, אוהבי מדינה,
    מתגייסים לצה'ל, ורוצים חיים בריאים ללא אנטנות ?

    הגב לתגובה זו

    • דווקא לפגוע בשוטרים? חכם בלילה.... (ל''ת)

      אנחנו, 30/10/07 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    רישמו לפניכם את שרשרת הביזיון הצפויה

    השוטר אזולאי, 30/10/07 11:34

    ראש הממשלה שיפחד מפגיעה של קולות אפשרים מהמגזר הדרוזי יזמן את השר.
    השר יזמן את הממ''ז שיפחד על ישבנו/קידומו ויזמן את המ''מר שיפחד על ישבנו/ קידומו וכלם ביחד ילחצו לעשות ס-ו-ל-ח-ה....
    וכן ימשיכו הדרוזים להבין את גודל הכוח שיש בידם ואת עומק הטיפשות השורה במחוזותינו

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    המהומות בפקיעין

    אורי, 30/10/07 11:31

    תודה לאל שהפעם המו''מ לשחרור החיילת/שוטרת הנצורה היה קצר מהצפוי אך בושה שהיה צריך להבריחה מהדלת האחורית.
    דין אחד לכל האזרחים ולכל המגזרים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ''הפגנה''- מכבסת מילים (ל''ת)

    יש הפגנה, 30/10/07 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אם כה מתנהגים עם הדרוזים ששרתו בצה''ל (ל''ת)

    ערבי, 30/10/07 11:29

    הגב לתגובה זו

    • אם ככה מתנהגים הדרוזים ששרתו בצה''ל

      לא תמימים, 30/10/07 11:57

      ממתי חבורות של פורעים אלימים נחשבות להפגנות? אז מה אם שרתו בצה''ל? גם אני שרתתי, ומעולם לא היתי חושב על אלימות כזאת.

      הגב לתגובה זו

    • אז אם הם שריתו בצבא מותר להם להקים אנטנות? להרביץ ולפגוע?

      יהודי, 30/10/07 11:59

      מזל שהם עשו צבא באמת....

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    וכל זה בגלל אנטנה....

    א, 30/10/07 11:29

    בספארי החיות כבר מתנהגות יותר טוב

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צריך לבדוק את הסליקים ואת המנהרות התת קרקעיות בגליל (ל''ת)

    דן, 30/10/07 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אם נלמד מהערבים איך לא לוותר, לא יעיזו לפנות התנחלויות

    מתנחל מעפרה, 30/10/07 11:27

    אנחנו צריכים ללמוד הערבים כי הם לא פראיירים! אם אנחנו נתנהג כמוהם לא יהרסו התנחלויות

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כ''כ הרבה שוטרים פצועים? זה אומר שפתחו באש חיה מאוחר מידי וקצת מידי! (ל''ת)

    אזרח שפוי, 30/10/07 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בפקיעין אין ערבים הם דרוזים!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לכלום שימי לב, 30/10/07 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מספר עובדות בנוגע לבעלי בריתנו-חשוב מאוד

    חניבעל, 30/10/07 11:24

    ראשית אני רואה בהם בעלי ברית אולם-
    אי אפשר להתעלם מכך שהדרוזים תופסים תחת על הברית הזאת ולא מכיר דרוזי שלא מתבכיין כל פעם ואומר ''אנחנו עשינו צבא ומגיע לי וכו'..
    באותה איצטלה של עשיתי צבא או שעקב שירותם בכוחות הביטחון הם יורים מצוידים בבונקרים של תחמושת ופוגעים תחת אותו כיסוי בכל שכניהם (ראה מקרה מרר ועוד רבים).
    הדרוזים ממזמן הרימו ראש בין השאר עקב התרפסות הפוליטיקאים ולא סופרים את המשטרה ראינו אין ספור מהומות שהדרוזים השתוללו והתפרעו ובניגוד לערבים המוסלמים והנוצרים שאינם חמושים ירו חופשי ותפסו בני ערובה.
    יש לחשוב היטב ולהחזיר את יחסינו עימם לגודלם הטבעי.
    שוב יעמידו את המשטרה על מזבח ההתרפסות בפני העדה ויבקרו אותה וכך שוב לא יהיה לשוטרים בשטח כיסוי וגיבוי....

    הגב לתגובה זו

    • אני מכבד אותך

      חוסיין, 30/10/07 12:01

      אני דרוזי משפרעם מסכים איתך בכמה דברים שהשרות הצבאי הוא חובה שלא צריך לקבל תמרתו שום דבר... אבל צריך לקבל בלי לבקש?
      מבחינת בונקרים אין דבר כזה ?
      אבל הגיע הזמו שהנושא של האנטנות
      יהיה מסודר בחוק זה המאבק האמיתי

      הגב לתגובה זו

      • איפה ראש המועצה - בסמכותו להכניס מקלות לגלגלי הצבת האנטנות

        יוספוס, 30/10/07 13:11

        ראה כדוגמא את פןעלה של הגברת גרמן ראש עיירית הרצליה שבאמצעים חוקיים ידעה להעמיד את חברות הסלולאר במקומן.

        האזרח הפשוט לא יכול ואין לו את המשאבים לטיפול בחברות הללו מה שיש ביכולת ראש המועצה.

        מדוע הצבור בישוב לא דורש את טיפול ראש המועצה?

        אם כן, מדוע ראש המועצה לא מסדיר את העניין? הרי אנטנה שמשדרת לטווח של עשרות ק''מ מסוכנת למי שנמצא בסביבתה כי צריך לשדר בהספק גבוהה על מנת לקבל יחס אות לרעש סביר במרחק של עשרות ק''מ מהאנטנה. מצד שני אנטנות בעלות הספק שדור נמוך אינן מסוכנות יותר מחשיפה לקרינה המוחזרת מהירח.

        הגב לתגובה זו

      • בוא נעמיד דברים על דיוקם!

        חניבעל, 30/10/07 14:31

        בוודאות מלאה שלכל דרוזי יש בונקר, תשאל את תושבי מרר המסכנים תשאל בכפר רמי, תשאל באבו סנאן ובכל כפר אפילו שלך מה קורה כשרבים עם דרוזי...
        2. מה פירוש צריך לקבל בלי לבקש? אם זה תלוי בי נשבר לי שהם עושים צבא ואחרי זה חושבים שזה מכנה להם זכות להתנהגות ברברית.
        3. האנטנות זה לא הפואנטה, האנטנות הם הסימפטום של אותה התנהגות דרוזית שמתפרעת, משתולל ותופסת שבויים,,,תבדוק מה היה בעוספיא!
        אבל אל תדאג המנהיגים היהודים יבואו להתרפס ולעשות ס-ו-ל-ח-ה...

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    פשוט הפקרות,וזילות השוטרים

    יעקב ק, 30/10/07 11:24

    חוטפים שוטרת,והמשטרה מנהלת איתם משא ומתן,בכל מדינה מתוקנת היו פורצים יורים לכל עבר .עכשיו אני מקווה שיבינו אם איזה אוכלסיה עוינת יש לנו עסק,ויבינו למה מוטיבצית השוטרים נמצאת בזבל.

    הגב לתגובה זו

    • בכל מדינה בראש שלך

      יהודה, 30/10/07 12:06

      אם יש אפשרות לשחרר בלי אלימות, כאשר לא נשקפת לה סכנה , בכל מדינה מתוקנת פועלים בלי אלימות.

      מה הרעיון לשלוח 200 שוטרים בגלל אנטנה סלולרית???

      הגב לתגובה זו

    • יעקוב אתה צודק! (ל''ת)

      אזרח, 30/10/07 12:42

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מודים במשטרה - קץ לאלימות

    יצחק, 30/10/07 11:22

    כאילו שבוצעה לכאורה עבירה.
    יש לשים קץ לאלימות על רקע לאומני כנגד המשטרה וכוחות החוק האחרים.
    יש לעקור מהשורש אלימות זו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שוב.. הון ושלטון

    שלו, 30/10/07 11:22

    מעניין למה המשטרה לא עושה כלום לטובת זכות הקניין של האזרח הקטן?
    זה שמכוניתו נגנבה !או זה שביתו נפרץ!

    זכות הקניין מקודשת כאשר מדובר בקניין של האלפיון העליון זה שמפעיל את השלטון
    הקניין של חברות הסוללרי כל כך חשוב שצריך לירות באזרחים

    רבותיי הגיע הזמן לפקוח עיניים ולראות שאת החברה הישראלית מנהלות כמה עשרות משפחות

    הגב לתגובה זו

    • על חברות הסוללר!!

      חרם, 30/10/07 11:34

      אלו העושקות אותנו,ועכשיו גם מפעילה נשק חם נגדינו

      הגב לתגובה זו

    • צודק ,200 שוטרים באמצע הלילה

      יוסי, 30/10/07 11:36

      על אנטנה סלולרית אחת ,מדהים

      יוסי פולין

      הגב לתגובה זו

    • אכן, עובדים עלינו בעינים...בוז למשטרה הפרטית של אנשי ההון. (ל''ת)

      קורא, 30/10/07 15:39

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד למשטרה

    תומר הציוני, 30/10/07 11:21

    יש סיבה שהם ירו עליהם והגיע להם

    הגב לתגובה זו

    • החברות הסולולריות מסרטנות

      מרים נהריה, 30/10/07 12:31

      החברה היהודית לא לומדת
      שמסרטנים אותם.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    המשך ההפקרות בצפון של הערבים (ל''ת)

    ישראל, 30/10/07 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זרועות הביטחון לא מתפקדים-פשוט לא ? (ל''ת)

    ראש חולה וחלש, 30/10/07 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה המשטרה צריכה להגן על אינטרסים כלכליים של חברות סלולאר (ל''ת)

    עגל הזהב, 30/10/07 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הערבים פשוט נעלבים מקצועיים ומתלוננים מקצועיים. הם, תמיד בסדר (ל''ת)

    נמאס מהצביעות, 30/10/07 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש לומר ''שוטרים ביזבזו תחמושת''... (ל''ת)

    חניבעל, 30/10/07 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איך רק 7 מתפרעים פצועים?! ו30 שוטרים ואנשי מדא?!

    אזרח, 30/10/07 11:17

    מי שתוקף שוטר, שיקח בחשבון שיירו בו

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מזל שלא נגמר בלינץ

    תןשב פקעין, 30/10/07 11:15

    בכל מקום אחר בעולם אם היו לוקחים שוטר כבן ערובה היו יורים אש חיה צריך להגיד תודה שלא נגמר בלינץ

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה הסיפור הזה כל פעם?

    שמוקלר, 30/10/07 11:14

    עוד לא שמעתי בעיר מגוריי שכשהמשטרה הגיעה פרצה מהומה ושוטרים הותקפו.
    כל הבכיינים שתקפו את השוטרים ועכשיו בוכים, תדעו לכם במדינה אחרת (ערבית לדוגמא), היו משכיבים את כל המתפרעים.
    גם בארה''ב התפרעות כזאת היתה נגמרת במטווח.
    מי שלא נותן כבוד לעובדי ציבור שלא יבקש לעצמו כבוד--לא מגיע לו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עזבו את המשטרה, כנראה שירו בצדק! (ל''ת)

    נמאס מהערבים, 30/10/07 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדובר בהתקוממות פלסטינית נוספת של ערביי הגליל נגד ריבונות ישראל

    אזרח מודאג, 30/10/07 11:08

    שלא יטעו אותכם הניסוחים הפתלתלים של מחאה נגד אנטנה סלולרית שכביכול פוגעת באיכות הסביבה. אם הסיפור היה על אנטנה סלולרית לא היו נפצעים 27 שוטרים (והעובדה שרק 10 פורעים נפגעו מראה שהמשטרה נהגה בשיא הרחמנות). עובדה שבאף הפגנה בישוב יהודי נגד אנטנה סלולרית לא נפגעו כל כך הרבה שוטרים. האנטנה המודברת היא פשוט סממן של ריבונות מדינת ישראל על הגליל, דבר שחלק מערביי הגליל פשוט לא מסוגל לסבול. השאלה היא האם אנחנו מוכנים לוותר על הגליל לטובת הפלסטינים?
    התשובה לפי דעתי היא לא!
    לכן הפיתרון הוא לא להתפשר עם הפורעים, ולתת להם פרוטקשן על השארת האנטנה. ישראל צריכה לאכוף את חוקיה ללא פשרות בגליל ובנגב, אחרת שטחים אלו ייסתפחו במוקדם ובמאוחר למדינה הפלסטינית, ולישראל ייוותר מישור החוף בלבד, כפי שמצביע המסמך המצמרר של פרופ' ארנון סופר

    הגב לתגובה זו

    • בסלע! (ל''ת)

      ארי, 30/10/07 11:44

      הגב לתגובה זו

    • אכן מדובר במרד,ויש להגיב קשות (ל''ת)

      דוד, 30/10/07 12:42

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי רוצה להיכנס לכפר שלכם בכלל

    חיות, 30/10/07 10:59

    איזה חיות!!! חושבים שהם יכולים להרוג שוטרים, אבל שלא ירו עליהם בחזרה. פה זה לא ג'ונגל, אנחנו מדינה מערבית!!!! יש דין ויש דיין.
    רק שהשמאלנים (זהבה גלאון וכו') לא יתחילו ללקק שוב.....

    הגב לתגובה זו

    • כששרפו אנטנות בחיפה ובגבעתיים לא ''טיפלו'' בהם באותה מידה. מי חיה אז? (ל''ת)

      דרוזי, 30/10/07 11:35

      הגב לתגובה זו

      • כל גבעתיים יצאו באבנים (ל''ת)

        על המשטרה??, 30/10/07 12:22

        הגב לתגובה זו

    • המקום חשוב

      דובי, 30/10/07 12:46

      מקום גדול וחשוב לחרדים הבאים להתפלל בכל איזורי הגלי וגם בפקיעין מערת רבי משון בר יוחאי ובנו רבי אליער

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    kol hakavod leDichter (ל''ת)

    Baruch, 30/10/07 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם השוטרים ירו איך זה שיש כל כך הרבה שוטרים פצועים? (ל''ת)

    ערבים אלימים, 30/10/07 10:56

    הגב לתגובה זו

    • אולי במסורת צה''ל ירו אש ידידותית (ל''ת)

      צריך לבדוק, 30/10/07 11:06

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אסור להתנגד למשטרת ישראל...

    צבי, 30/10/07 10:56

    ולכוחות הבטחון. קחו בחשבון אם מתנגדים יש סיכוי לירי חי. אין דבר כזה שוטרים מתקפלים. יש יעד. ועל הצד השני להשמע להוראות נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • גם כשחרדים ומתנחלים מתנגדים אז יש סיכוי לירי חי? (ל''ת)

      צבוע, 30/10/07 11:06

      הגב לתגובה זו

      • לצבוע ממתי המתנחלים והחרדים

        דודי, 30/10/07 11:15

        חוטפים שוטרת אז תפסיק עם הדמוגגיה הזולה שלך.

        הגב לתגובה זו

        • צבוע ניראה אותך מול אותם מפגינים דרוזים ואחרי זה נדבר... (ל''ת)

          חניבעל, 30/10/07 11:37

          הגב לתגובה זו

        • עשו דברים גרועים יותר: היכו ושפכו חומצה על שוטרים. חוץ מזה השוטרת

          דרוזי, 30/10/07 12:03

          לא נחטפה (זאת הגזמה של התקשורת), היא בסה''כ נשארה לבדה בשטח, נכנסה לבהלה וביקשה להתגונן. היא בריאה ושלמה ולא קרה כלום.

          הגב לתגובה זו

          • למה לשקר (ל''ת)

            למה להיתמם, 30/10/07 12:23

            הגב לתגובה זו

          • אין להרים יד על שוטר או לובש מדים אחר

            יוספוס, 30/10/07 13:02

            לגבי האנטנה אני יכול להבין את דעתכם, במודיעין התושבים התנגדו לאנטנות ויש אזורים שלמים ללא קליטה סלולארית ואנשים חיים יופי בלי - איפה ראש המועצה שיסכל את הצבת האנטנה אם התושבים לא מעונינים בה?

            דובר לאחרונה על אנטנות קטנטנות במודיעין שמשדרות בהספק נמוך לטווח מאוד מוגבל.
            הבעיה היא לא האנטנה אלא על איזה הספק היא משדרת ומה המרחק של האוכלוסיה ממנה.

            גם השמש מקרינה באורך גל יותר קצר מקרינת סלולאר ובכל זאת לא היית חושב שחשיפה לזמן סביר לשמש מסוכנת.

            לגבי נזק פיזי לאנטנה אני יכול להבין.

            לגבי התפרעות, שום מצב לא מצדיק הרמת יד על שוטר, בטח לא מצב בו צריך לירות אש חיה.

            יש שלטון חוק ואותו יש לאכוף.

            אינני יודע אם יצא לך לראות התפרעות המונית מהצד של השוטרים, אני הייתי כחייל וזה מחזה מפחיד מאוד.
            שוטר שלתחושתו בסכנת חיים יכול לירות על מנת להרוג בניגוד לכל הנחיה שניתנה לו.

            ראוי היה שלא הייתם תוקפים את המשטרה.

            לגבי פקיעין, הידעת שיש שם בית כנסת מימי בית שני?

            הגב לתגובה זו

      • מקומם

        עדי, 30/10/07 11:26

        איך אתה משווה אדם לשולחן

        הגב לתגובה זו

      • כל עוד הם לא שמאלנים, כן. (ל''ת)

        ח, 30/10/07 11:49

        הגב לתגובה זו

      • גם שיהודים מפגינים יש 27 שוטרים פצועים ? (ל''ת)

        איתן, 30/10/07 12:09

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    מאז הפינוי המשטרה איבדה את הרסן (ל''ת)

    רוח גבית, 30/10/07 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יש להושיט יד לאחינו הפלסטינים אזרחי ישראל ולא לירות עליהם אש חיה!!

    נעמן, 30/10/07 10:52

    שום מדינה נאורה לא יורה כדורים חיים באזרחיה הנאמנים ביותר - אחינו לנשק הדרוזים.

    מ'ובר בעדה המשובחת ביותר שיש בישראל, שבניה משרתים בצבא ותורמים לחברה הרבה יותר מרוב היהודים.

    האם זהוהמסר שמדינת המשטרה רוצה להעביר?

    הגב לתגובה זו

    • שתוק שתוק כבר נמאס מההסתה שלך יא מסכן (ל''ת)

      just me, 30/10/07 11:08

      הגב לתגובה זו

    • היכול שמאלני להיות שפוי

      עובר נעמן ולכול, 30/10/07 11:16

      עדיין, עוד קצת ואתה שפוי. אבל עוד לא . לא יכול שבזמן קצר משליחת התגובה הקודמת ואתה כבר שפוי. צריך עוד טיפול ארוך. שמאלני לא נעשה שפוי במהרה . תחכה קצת .
      לגבי הדרוזים - כאן באמת צריך להגיד להם כול הכבוד שהם מתגייסים ועוזרים להבדיל מהפלשתינים הארורים בישראל . אבל אין זה אומר שהדרוזים צריכים להשתולל ולעבור על החוק.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד למשטרה

    מחמוד, 30/10/07 10:49

    עושה את העבודה שלה כמו שצריך,באמריקה זה היה יכול להיגמר יותר גרוע!!אללה הוא אכבר.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הפעם היגזמתם לא יורים באש חייה

    פקק תנועה, 30/10/07 10:47

    באזרחי ישראל. היכן הפקת לקחים מאוקטובר אלפיים .צירך ליסגור המדינה וללכת הבייתה .היכן אהוד ברק ?

    הגב לתגובה זו

    • גאון של אמא

      ע.ג, 30/10/07 11:02

      ועדת חושך החליטה שלשוטרים אסור לירות גומי כשתוקפים אותם. מה נשאר? בדיוק מה שהמשטרה אמרה שיקרה - ירי באש חיה. האשמה היא על השופט חושך. אם הועדה הלא נכבדה בראשותו היתה קובעת שמי שמתפרע לא יכול להתלונן למה פגעו בו היום הם לא היו מעיזים להתפרע. מכיוון שהם קבעו שמותר גם להתפרע גם להתלונן וגם לראות איך מענישים את מי שהגן על במדינה מפניהם הם הבינו שמותר וצריך להתפרע. הארועים היום הם תוצאה ישירה של ועדת חושך ושל הנסיונות לסגור תיקים לחלאות עמונה.

      הגב לתגובה זו

    • עלק אזרחי ישראל! לא זורקים אבן לראש של שוטר ופוצעים אותו קשה!

      just me, 30/10/07 11:05

      טוב שירו עליהם באש חיה.

      הגב לתגובה זו

      • to just me

        סולי, 31/10/07 02:30

        היי......
        just me-paris helton
        ג'סט מי - פאריס הילטון חחחחחח זה הבושם.....מה זה???
        parfums paris helton

        הגב לתגובה זו

    • הפעם הגזמתם,לא יורים באש חיה באזרחי ישראל.

      פקוק תנועה, 30/10/07 11:25

      היכן הפקת הלקחים ממאורעות אוקטובר 2000 . צריך לסגור המדינה (איך?) וללכת הבייתה. היכן אהוד ברק?

      הגב לתגובה זו

    • פקוק נראה כי אתה ערבי ידעתי זאת מזמן (ל''ת)

      AVNERB, 30/10/07 11:49

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    דיכטר ומריאש הביתה

    האשם, 30/10/07 10:42

    המשטרה כרגיל פועלת ללא שכל וללא טיפת היגיון. מריאש לא למד שום דבר ונשאר אדיוט כמו שתמיד היה. דיכטר לך הביתה כבר כי מאז השתמנית הכל רק מדרדר ועוד אפשר לחשוב שמישהו חשב עליך בתור המנהיג לעתיד!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק,דיכטר הביתה!!!! (ל''ת)

      חלי, 30/10/07 11:25

      הגב לתגובה זו