אלגוריות דינן להאיר היבטים שיקלו על שומעיהם להסיק את כוונת הממשיל ( ה '' מאלגר '' ? ) אלא שלפעמים , לאוזניים ערלות, יתכוונו הדברים אחרת מכוונת המכוון !
ואני ניזכר באותו פרופסור שהירצה לפני שתיינים את מוראות השתייה ואף חיזק את דבריו בהדגמה מוחשית : לתוך כוס שבתחתיתה שכבה תולעת , מזג הפרופסור לוג וודקה ותוך שניות נעלמה התולעת !
'' אתם רואים '' ? פנה הפרופ' לקהל שומעיו כשהוא זחוח ( תרגום : '' מבסוט חאלס '' ) '' והמסקנה ''? שאל.
'' שהוודקה טובה לחיידקים בבטן '' ענה לו אחד.
בכלל ,אדון סגל לא נילאה לחפור במיכמני האינטרנט כדי לדלות סימוכין שיאששו את השקפת עולמו.
האמת ? לגיטימי. גם אני נוהג לעשות כך. אז אולי אני ומר סגל חוטאים ברצון לעקם סיטואציות מיתיות שיתיישרו עם השקפת עולמנו, אלא שבניגוד למר סגל אני לפחות מודה בכך, ונימצא שאף על פי ששנינו כרתתנים מטעם, לפחות אני ישר !
ובאשר לכותרת '' שני כורדים ''... אבה ואספר סיפור שסיפר אבוהי,אללה ירחמו. את המסקנות אני משאיר לכם :
שני כורדים הלכו בשדה. מרחוק ניראתה דמות מטושטשת . אמר האחד לשני : '' תיראה, עז ''.
''איזה עז,מה עז. אתה לא רואה שזה עורב ? ''
מין הון להון החליטו-במקום ללכת מכות - להתערב. נטיל אבן וניראה ,אמרו. אם היצור יברח, זה עז, ואם יעוף, עורב !
זרקו אבן והיצור עף !
אתה רואה ? אמר כורדי א' לכורדי ב',זה עורב !
התעצבן כורדי ב' ואמר : וואלה ובילה , אפילו זה עף, זה עז !!
הגב לתגובה זו