הנה הבעיה: חברה המתמחה במדיום מסוים, רוצה שיפרסמו באותו המדיום.
אבל שיווק טוב צריך לעבוד הפוך - לבחור את המדיום המתאים למסר (ולא להתאים את המסרים למדיה שבהם סוכנות הפרסום עובדת)
זה לא שחברות הפרסום ATL לא חוטאות באותה טעות - רוצים טלויזיה וגובים כסף בעמלות.
שאפו רק אולי לגיתם - שהשכילו להבין שאין דבר כזה אינטראקטיב - יש פרסום, ולא משנה מה המדיה.
אולי בעצם צריך קופי שמבין אינטראקטיב, אבל פלנינג נפרד?? לאותו מותג??
זה פשוט רע.
הטור כתוב היטב.