יעלון הוא עסקן קטן ומושתן שבגלל מחדליו נחטפו שבויים
שהוא ישלם לא הם, 26/06/08 08:59
אבישג, 25/06/08 12:22
יעקב, 25/06/08 12:19
מלחמת אוסלו שנימשכת כבר 8 שנים נהגתה ע''י השמאל החדש,שהעצים את
הלחימה והוביל, 24/06/08 20:35
אל תעירו את יעלון. הוא מחכה עדיין שנשק החיזבלה יחליד.
שוטה הכפר, 24/06/08 18:36
מה השטויות האלה על הבן שלו. אם זו היתה גישה נכונה-היו נותנים להורים
ש, 24/06/08 08:59
Ruti Alima, 24/06/08 07:33
מר יעלון -אתה סולל את דרכך לפןליטיקה על דם שבויינו
p, 24/06/08 05:53
השבי, המוות והנכות מפחידים בכל מקרה, אבל האגו דוחף לשירות קרבי (ל''ת)
פטריוט, 24/06/08 10:24
השבי מפחיד בכל מקרה, וגם הנכות והמוות - לא להחזיר בכל מחיר! (ל''ת)
פטריוט, 24/06/08 12:42
יעקב, 25/06/08 12:22
Yaalon, 24/06/08 01:00
ההיתי רוצה לראות אם הבן שלך היה נופל בשבי
אופק, 24/06/08 00:02
מישהו כבר ענה על זה קודם (תחת תגובה 4), ואני מצטט:
נותן קרדיט, 24/06/08 12:46
אורן, 24/06/08 03:11
מיקי גורן, 23/06/08 23:41
אני לא מבין למה לא הורגים את האסירים הלבנונים כדי להחזיר
מתים בעד מתים, 23/06/08 23:34
רק אני צודק,ואף אחד לא מתייחס לנקודה.
צריך להיות, 24/06/08 10:15
נח, 23/06/08 22:54
ל155 אין מצווה כזו אדיוט כשמדובר במחיר גבוה שעלול ליצור סיכונים
דוס ימני, 26/06/08 01:37
נח, 26/06/08 09:48
צריך לשים קץ לסחיטות ואם יש צורך להגיב ביד קשה
טוטו, 23/06/08 22:31
בוגי- איפה הערך של לא מפקירים חילים?!
חגית, 23/06/08 22:27
קובי, 23/06/08 22:04
צודק צודק צודק..!!! בוף בוף מישהו מפסיק למרוח
יוי, 23/06/08 21:45
הפוליטיקה השמאלנית הפכה את הצבא לסמרטוט. וזו התוצאה.
איפה מבצע אנטבה, 23/06/08 21:39
דני ב., 23/06/08 22:21
השמאל של אז הוא לא השמאל של היום,ורבין של אז הוא לא רבין של אוסלו. (ל''ת)
הכל התעוות, 23/06/08 22:48
אתה עוד מדבר על עיוותים? יא מעוות...
אורן, 24/06/08 03:16
תה מעוות שלא מבין שלא כל מי שמיתנגד לשמאל של היום הוא ימני.
אתה בכלל לא, 24/06/08 08:17
אולי השמאל של עוד שעתיים יציל את המדינה?
אורן, 24/06/08 17:55
לסלק את חונכי תבוסה עכשיו מצהל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)
המינוי לא חוקי, 23/06/08 20:30
חונכי תבוסה עכשיו של אשכנזי השתלטו על צהל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)
אתם שתקתם, 23/06/08 20:29
הכניעה לחטיפה אתמול הביאה לחטיפה של היום, והכניעה
נחום שחף, 23/06/08 20:19
אז אולי באמת הגיע הזמן להקריב את אחד הבנים שלכם
חייל, 23/06/08 20:17
בוגי יעלון כל הכבוד - קול שפוי אחד מול הפופוליזם של שחרור מחבלים (ל''ת)
יעלון צודק 100%, 23/06/08 20:09
ירון זהבי, 24/06/08 00:11
תחשבו בהגיון תנו להם את האנשים מהרשימה תחזירו את
גלעד שליט, 23/06/08 19:42
עם הרבה כאב אמיתי אני מסכים עם יעלון, יש להגביל מחיר עכשווי ועתידי
יחזקאל מרמת גן, 23/06/08 19:33
צודק ומסכים איתך במאת האחוזים...
כל קורא להגיון, 23/06/08 20:18
כל אדם שנמצא במצוקה חושב רגשית ומוכן לוותר על הכל למען יקיריוכמה כב
יא אללה!, 23/06/08 19:27
מלכה, 23/06/08 19:15
צדק חלוץ ! שזרק אותו מכל המדרגות.
אופיר, 23/06/08 18:57
איך חלוץ זרק אותו? אולי שרון לא האריך את כהונתו והביא את חלוץ כשלון (ל''ת)
גרשון גרושובסקי, 23/06/08 19:58
במלחמת לבנון 2 הוא לא ראה אותו ממטר ובצדק אחרי שהוא ראה את הימחים (ל''ת)
אורן, 24/06/08 03:17
לדעתי, בוגי יעלון הוא קלף מיקוח מצויין בתמורה לשבוי שלנו בשבי. (ל''ת)
פיני, 23/06/08 18:55
אם זה הטיעון שלך, אז לא צריך להחזיר אותם עכשים אם חס ווחלילה... (ל''ת)
גרא, 23/06/08 19:54
נח, 23/06/08 18:23
עסקה=כניעה לטרור ,אסור בתכלית האיסור על מנת למנוע את הטרור הבא (ל''ת)
שרית, 23/06/08 18:15
על הטענות ''אילו זה היה הבן שלו''
מוטי, 23/06/08 18:11
אלי, 23/06/08 18:04
נכון , לא מבין למה לא מפעילים את הנוהל כיום ...
המעניש, 23/06/08 18:57
גבירתי, המחבל שישוחרר, וירצח את הבן שלך: זה מקובל עליך? (ל''ת)
בכל מחיר?, 23/06/08 17:58
עם כל הצער כל הרעש סביב שחרור שליט רק עושה לנו נזק
HENNIE, 23/06/08 17:54
יעלון בעצמו דחף לעיסקת טננבאום כאשר היה רמטכ''ל
מוטי, 23/06/08 17:51
להזכירך, מדובר בעסיקה אחרי שכבר נתפס
יוסי, 23/06/08 18:57
לא יודע מאיפה לאיש הזה יש בכלל את החוצפה לפתוח את הפה...
עומר, 23/06/08 17:50
צבי שרקני, 23/06/08 17:45
לכל המתלהמים פה. והיה ובני היה נחטף
אבא, 23/06/08 17:28
אמא אבא סבא... אפשר לחשוב שאתם חשובים מאחרים.
אלכס, 23/06/08 19:24
עדיף לו לשתוק לרמטכ''ל האחראי לחוסר המוכנות של צה''ל במלחמת לבנון 2
אני, 23/06/08 17:15
שכחת את דיוני התקציב בכל שנה כשיעלוןהתריע על
קסנדרה, 23/06/08 17:54
ואתה שכחתה ששר האוצר שקיצץ בתקציב היה אהוב לבך:ביבי נתניהו? (ל''ת)
אני, 23/06/08 18:31
אגואיסטים! אגואיסטים! אגואיסטים! אגואיסטים! אגואיסטים!
ראובון, 23/06/08 17:12
אדם, 23/06/08 18:40
רמי נ, 23/06/08 17:07
לכל מגיבי ''ואם זה היה הבן שלך?!'' - תשובה
בובי צאלון, 23/06/08 17:03
הורה או שבוי אינו מוסמך לנהל מו''מ על שיחרורו
פושעי אסלה לדין, 23/06/08 17:34
הבעיה היא שאתה מאמין במה שאתה כותב
תומר, 23/06/08 18:15
אז היכן כל הטרוריסטים בגדה? למה אין פיגועים?
r, 23/06/08 19:29
לכל המטומטמים שמתנגדים לדבריו,כנסו-
יונתן, 23/06/08 17:01
זה יגרום לחיילים לחשוב פעמיים אם להיכנע או למות
חיים, 23/06/08 16:58
אולי לחיילים תבוסתנים, ללוחם אמיתי הברירה היא להילחם או להילחם!!! (ל''ת)
לא נכנעים!!!, 23/06/08 17:17
אם המחיר יקר מדי, ניתן להחליף את השבוי בבוגי יעלון,
המטיף, 23/06/08 16:55
if you would meet Bogy in person you wolud know
bar, 23/06/08 18:24
רפי כהן, 23/06/08 16:55
יעלון צודק. המחיר הגבוה בגלל משקלה בתקשורת, להפסיק הפסטיבל התקשורת (ל''ת)
אורי, 23/06/08 16:53
אייל, 23/06/08 16:49
יעקב ברוך, 23/06/08 16:45
מייד יקפצו כל האגואיסטים לשאול מה אם זה היה בנו
ראובן, 23/06/08 16:44
הוא נולד עם מוח, פשוט הוא איפסן אותו בימ''ח של בוגי... שהתרוקן לו... (ל''ת)
אורן, 24/06/08 03:31
צודק! איבדנו כל פרופורציה! משוחררי עסקת טננבאום רצחו 29 ישראלים! (ל''ת)
אבי - אשקלון, 23/06/08 16:42
עים כל הכבוד ליעלון ! הוא טועה *טועה *טועה
ע.י, 23/06/08 16:40
Avi, 23/06/08 17:59
יש עוד עשרות אלפים כאלה ! עוד כמה מאות זה לא ישנה
ע.י, 23/06/08 18:36
טקטיקה, 23/06/08 18:44
דברים כדורבנות - עצובים בהחלט אך נכונים. ואילו הם חיינו כאן (ל''ת)
יוסי, 23/06/08 16:39
זה נכון רק במקרה והוא נהרג בזמן הדברת האויב ששבה אותו
ש, 23/06/08 16:39
אורן, 23/06/08 16:39
דיבורים של אדם חושב בצורה הגיונית! כניעה לדרישת תעודד חטיפות נוספות (ל''ת)
צפונית, 23/06/08 17:35
אמוץ, 23/06/08 16:33
חוצפן. שלא לדבר על זה שהבת שלו אפילו לא היתה בצבא
רפיק, 23/06/08 16:32
טוב, ברור שתא''ל ''רפיק'' יודע יותר טוב...
פנדה, 23/06/08 19:15
נכון לא צריך לשחרר בכל מחיר אבל גם לא לצאת למלחמה בכל מחיר
ע, 23/06/08 16:32
יעלון מדבר כמנהיג ולא כאבא - ובצדק
אודי, 23/06/08 16:26
הוא אומר את מה שאחרים מפחדים לומר בקול, אך חושבים בסתר. (ל''ת)
שובר שתיקה., 23/06/08 16:26
עם כל הצער שבדבר-בוגי צודק, המחיר כבד ופותח פתח לחטיפות נוספות
סתם אחד, 23/06/08 16:25
הוא אשכרה אומר את מה שראוי להגיד ולאיש אין אומץ
רואה את הנולד, 23/06/08 17:14
''לפעמים צריך להקריב שבוי''עכשיו תבין מדוע לא האריכו את כהונתך, סתום (ל''ת)
טורונטו טורונטו, 23/06/08 16:25
עמיר, 23/06/08 16:16
סוזי, 23/06/08 16:14
ללא ספק המנהיגות כשלה. אם אין פתרון צבאי מהו הפתרון המדיני?
דיפני, 23/06/08 16:12
בוגי לא מתנגד לפתרון של שטחים תמורת שלום והוא לא מתנגד ל''הסדר''
מישה, 23/06/08 18:27
פנדה, 23/06/08 19:20
אורן, 24/06/08 18:00
בוגי - אני מעריך אותך, אבל אתה לא צודק!!!
יהודי, 23/06/08 16:12
דנני בוגנים, 23/06/08 16:11
אף הורה לחיילים לא יסכים איתך.
דולי, 23/06/08 16:09
ומה עם הורי החיילים שיהרגו, חס וחלילה, בגלל הרוצחים שישוחררו?
אם למתגייס, 23/06/08 17:33
המחיר מוזל כשמפעילים את הלחץ הנכון,בחוכמה,ועומדים על שלנו .
מדינת חלם, 23/06/08 16:08
כמה שזה קשה לומר, אבל הוא צודק.
ספי, 23/06/08 16:07
כואב אבל צודק,נבון ושקול-זאת המציאות המטורפת כאן (ל''ת)
יעלי צור-רעננה, 23/06/08 16:07
אלון, 23/06/08 16:06
שימו לב כמה שההנהגה מנותקת מהעם, בלי קשר לימין שמאל ואמצע... (ל''ת)
ELMO, 23/06/08 16:05
סוף סוף יש למישהו לומר אמת: מחבלים חיים לא ישוחררו תמורת גופות
שמואל, 23/06/08 16:03
tembel 1, 23/06/08 16:02
צודק !!! די לתבוסתנות המטופשת והפחדנית . הדם של החייל לא
הוא צודק !!!!!, 23/06/08 16:01
כל הכבוד! עמדה אמיצה ואמיתית! לוחם נשלח לנצח, להרוג וחלילה גם לשלם
דני, מילואימניק, 23/06/08 15:56
נאום מזעזע. דברים אלו מוטב היה שלא היו נאמרים
שרית, 23/06/08 15:56
איך רמטכ''ל יכול לדבר כך אין לו טיפה של רגש
מאיר, 23/06/08 15:53
עמי, 23/06/08 15:51
חייבים להשוות שת תנאי המחבלים בכלא לתנאי שבויינו
רחל מרצ, 23/06/08 15:47
יצחק, 23/06/08 15:44
משה, 23/06/08 15:41
איך סילפו לו את המילים זה פשוט לא יאומן...
קורן, 23/06/08 15:40
''מבצע, אפילו כושל, יחזיר את כוח ההרתעה'' ?
מיצי, 23/06/08 16:53
כל כך צודק,אבל ממשיך לא לאהוב אותך כי אתה ליכודניק. (ל''ת)
מה לעשות?...מה, 23/06/08 15:38
אם רק דיברת בשפה חיובית ולא בסיגנון של הקרבת קורבנות אז היית אנושי (ל''ת)
יאיר, 23/06/08 15:38
כסיל שכזה! יופי תוריד לאשים את המוטיביציה לשרת בצבא ובמיוחד בקרבי! (ל''ת)
ברוך שפטרנו, 23/06/08 15:37
אתה לא מבין שהאגואיזם מדבר מהפה שלך?
ראובן, 23/06/08 16:53
אורן, 23/06/08 19:45
אתה רוצה לומר שמשפחות החטופים וחללי צה''ל הם אגואיסטים?
שמעון, 24/06/08 18:03
ג27, 23/06/08 15:33
מ.ב.ע., 23/06/08 15:33
שיחרור אלפי מחבלים יביא למאות הרוגים בוודאות, לצערי שליט לא שווה
אלון, 23/06/08 15:33
בשבילי אשכנזי אינו איש שיכול להביע דעה.הוא מינוי פוליטי כושל של פרץ (ל''ת)
אלירם, 23/06/08 15:31
זה לא המצב היום. 2 חיילים תמורת 10 גופות +6 חיים זה לא מחיר גבוה!!
אלעד, 23/06/08 15:30
כדאי שתנסה להבין מהו המחיר האמיתי:
ראובן, 23/06/08 17:05
אני מעריץ אותי בוגי מאז הצבא, אבל האמת שאכזבת אותי הפעם...
רועי, 23/06/08 15:30
לא מפקירים פצועים בשטח-כנסו...
גי'נג'י, 23/06/08 15:27
סוף סוף מישהו שמשתמש בשכל ולא רק ברגש
אלון, 23/06/08 15:27
רועי, 23/06/08 15:26
רק תודיע להורים לפני הגיוס, טמבל בלי סליחה על הביטוי.
תומר, 23/06/08 15:25
אלעז, 23/06/08 15:25
בטח כל עוד החייל השבוי הוא לא הבן האישי שלו
חכם גדול בוגי, 23/06/08 15:25
גליה, 23/06/08 15:24
דין., 23/06/08 15:22
בוגי, כהרגלו, אומר את האמת בפנים. לא פוליטקלי קורקט אבל נכון. (ל''ת)
Eחד, 23/06/08 15:22
עלון אתה איש מאוד מאוד רגיש וחכם.
אבי ש, 23/06/08 15:22
סופסוף מישהו אומר את זה! בוגי לראשות הממשלה!!!
סרן בגולני במיל, 23/06/08 15:20
חללים לא מחליפים בחיים, תקדים מסוכן,
משה, 23/06/08 15:20
אשכנזי רמטכ''ל, 23/06/08 15:19
דורון, 23/06/08 15:18
rt, 23/06/08 15:18
סוף סוף מישהו אומר את האמת בפרצוף
גארי קספרוב, 23/06/08 15:17
גם אם חושבים כך לא אומרים את זה בקול רם - רעמטכ'ל...
למה אין מבחנים, 23/06/08 15:15
אודי, 23/06/08 15:15
אז הוא היה אומר הפוך י'אהבל אבל אז הוא היה הופך ללא רלוונטי
גד, 23/06/08 16:52
רונית, 23/06/08 15:13
אז מה האינטרס של חיזבלה לא להרוג שבויים?
גדעון לוי, 23/06/08 16:45
למה ''בכל מחיר''?? זאת גישה רגשנית ולא חכמה, שמעודדת חטיפות נוספות. (ל''ת)
פטריוט, 24/06/08 10:37
אברהם, 23/06/08 15:13
עינת, 23/06/08 15:11
מוסרי ומפוכח, 23/06/08 15:11
כן בוגי? אז שהילדים שלך ילכן לצבא
נחום, 23/06/08 15:10
צודק. ברור שזה הקש שסופסוף יצרוב להם את התודעה. חחח
די נמאס, 23/06/08 15:10
בוגי יעלון כל הכבוד לאומץ הלב.
לוריא, 23/06/08 15:09
= = = לפני שכל ההיסטרים מתחילים לצעוק פה = = =
יוסיפון, 23/06/08 15:07
אז איפה היה ''הצדק'' שלו בעסקת טננבאום?
אורן, 23/06/08 19:37
אינשם, 23/06/08 15:05
כנראה באמת מזל, בטח היית מוכר את כל הארץ..
ניר, 23/06/08 16:48
נכון - הוא מדבר כמנהיג ולא כאבא
האמת הקשה, 23/06/08 17:07
oscar2avot, 23/06/08 19:38
דייגו, 23/06/08 15:04
אדם, 23/06/08 18:38