• 60.

    נסראללה רוצח? באמת? נו באמת...

    יורם כהן, 17/07/08 13:30

    עם כל הצער והכאב של המשפחות למדינה חפצת חיים אסור להחליף חיים תמורת מתים. גם במקרים של חיים תמורת חיים יש לשקול את העסקה בשבע עיניים (ושוב סימפטיה עמוקה למשפחת שליט). אני בטוח שאף אחד לא ספר את המתים הפצועים וכאב המשפחות של אותם שנפגעו מהרוצחים שמשוחררים וחוזרים למעגל הטרור (ע''ע עסקת ג'יבריל). חברה צריכה לשלם את המחיר של שבוי אבוד או גופה שלא הוחזרה לקבר ישראל על מנת למנוע את האבסורד שלרוצחים וטרוריסטים יש אופק להשתחרר מהכלא בעסקת החטופים הבאה.
    חברה חפצת חיים צריכה גם להפסיק להיות נשלטת על ידי אמצעי תקשורת שמזמן הפכו מספקי מידע למעצבי דעת הקהל ולקובעי מדיניות.

  • 59.

    ביזיון שהסכימו לתת לנציג חיזבאללה לעשות את כל ההצגה לפני הורדת הארונות

    זועמת, 17/07/08 12:16

    פשוט ביזיון. ''תכך יתגלה גורל הבנים...'' הוא אומר, זמן קצר לפני שמורידים את הארון. בושה, כל כך אכזרי ולא מכובד. מה זה, משחק? מי נתן לו לעשות את הקרקס הזה? מי הסכים לצלם את זה, ואנחנו עוד משדרים את זה???

  • 58.

    אני מתקשה לדמיין את הכאב הבלתי נסבל של משפחת הרן. ליבי לאנשים האצילים (ל''ת)

    רננה, 16/07/08 19:10

  • 57.

    אם לש השלת את עצמך למה גרמת למדינה לשחרר את סמיר קונטאר?

    טל, 16/07/08 18:18

    הרי כולנו ידענו שהם לא בחיים, למה לשלם מחיר כה כבד? הרי רון ארד אולי בחיים למה?
    אני רוצה לומר שהיום הבנתי עד כמה אנחנו מאבדים את המדינה שלנו.....

  • 56.

    דרג מדיני מופקר שהביא עלינו את האסון הזה בעצימת העיינים שלו !!!!! (ל''ת)

    גדי, 16/07/08 17:16

  • 55.

    ל43 - את חיי בנו הוא מסר בכדי לשמור עליך, תולעת שכמוך! מה אתה נתת? (ל''ת)

    הרכן את ראשך מול אב שכול שעבר יסורי איוב, 16/07/08 16:42

  • 54.

    חפררתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    בני, 16/07/08 16:40

    נצס לשמוע אותםםם היו 120 הרוגם ורק עלהם שומעיםםםםםםםםםם די!!!!

  • 53.

    למה אז ? הוא רוצח נקודההההההה (ל''ת)

    MALI, 16/07/08 16:21

  • 52.

    למס' 43 תתביש לך ואם זה היה הילד שלך??? (ל''ת)

    תותי, 16/07/08 16:14

  • 51.

    לחסל את נסראללה במהירות האפשרית!!

    דני, 16/07/08 16:00

    אפילו אם ההזדמנות תהיה במסיבות שהוא מארגן היום כשמסביבו המוני מעריציו.

  • 50.

    הבג''ץ אשם בזה, כנסו...

    חוד החנית, 16/07/08 16:00

    הבג''ץ אסר לחטוף קלפי מיקוח, ולכן ברגע שחיזבאללה חוטפים חייל אין בעצם שום שוט שאפשר להפעיל עליהם, אם אחרי שהם חטפו היו חוטפים להם כל חודש מישהו הם היו מדברים אחרת, אבל הבג''ץ רואג לזכויות שלהם, וממש לא מעניין אותו ההשלכות של זה, אז מגיע לנו, וזה ימשיך וימשיך וימשיך, עד שהם ינצחו אותנו בעזרת הבג''ץ....
    תקנו אותי אם אני טועה

  • 49.

    רוצח!!

    דני, 16/07/08 15:59

    גולדווסר הוסיף כי ''אם נסראללה הצהיר שהוא חטף שני חיילים חיים, אז הוא רצח אותם ודינו כדין רוצח. אל תעשו לו הנחות''.

    ואם הוא חטף אותם אחרי שהם נרצחו מאש המחבלים שלו, אז הוא לא רוצח???

  • 48.

    אם זה לא היה טראגי

    עמנואל, 16/07/08 15:53

    היתי קורא לזה פארסה. כל העם ידע שהחטופים אינם בחיים . רק אולמרט והמשפחות חיו באשליה . .

  • 47.

    בית משפט... בהאג

    , 16/07/08 15:47

    יבדוק אותו עד תום.

  • 46.

    תקדים מסוכן מאוד

    אוהב, 16/07/08 15:31

    א ויבנו ימשיכו להיות אויבים עוד שנים, כמה? לא יודעים
    חטיפות חיילים הפכה שיטה,הנה המקרה הזה, והנה המקרה של שליט.
    עכשיו הגענו עם אויבנו למצב חדש שבו הם לוקחים שבויים אך מחזירים גויות.
    אם נעבור על כך בשתיקה אנו יוצרים עם אויבינו תקדים מסוכן מאוד

  • 45.

    יש באמת מישהו בעם הזה שחשב שהם עדיין בחיים?! לא מאמינה. היה ברור שלא

    נעה, 16/07/08 15:20

    לא מבינה מה היו צריכים את הגופות שלהם. ברור שגם המשפחות ידעו שהם לא בחיים, אז מה ילו הגופות? רק כדי שיהיה מקום קבורה? בגלל זה שיחררנו מחבלים? ממש חכם מה אני אגיד. להתראות בחטיפה הבאה.

  • 44.

    פרס הוא המפתח לכול התשובות

    אליאב, 16/07/08 15:19

    ''...באותו שלב, כך נכתב בעיתון, התברר שאחד החיילים נהרג. בדיווח לא נכתב מה היה מצבו של החייל השני.'' זו לוחמה פסיכולוגית במיטבה. פוגעת בדיוק בנקודות הרגישות ובזמן הנכון. ''...וכי הנהגת הארגון שוקלת האם להציג את סרט הווידיאו המתעד את החטיפה, שישראל לא הצליחה לשים את ידה עליו במהלך מלחמת לבנון השנייה.'' וזו לא רק ל''פ! זו ההשפלה... ככה בשביל הכיף של חסן. ''...במקביל, העיתון הסעודי ....עדיין תקווה קלושה שאחד משני החיילים עדיין בחיים שכן אם לא, יהווה הדבר תבוסה לממשלת ישראל.'' וגם זה! ''...מקורות מדיניים יודעי דבר אמרו כי לפי המידע המצוי ברשותם, אחד משני החיילים מת מפצעיו יומיים לאחר חטיפתו בעוד שהשני נותר בחיים. לדברי המקורות, זוהי ההפתעה שמכין חיזבאללה ליום העסקה.'' מצויין. ככה עושים במזרח התיכון לעם הבזוי ורופס, חולה כלבת ה''מזרח התיכון החדש'' ו''שלום עכשיו'', שמנהיגו לחוצים ל''לחיצות יד'' של פשיסטים רצחניים. מאחל לכולנו שבקרוב נזרוק מעלינו את התועבה מבית נבחרים שלנו ונחזור לשפיות. שפיות שבה התקשורת לא משמשת כלי עבודה בידי ארגוני טרור, וחברי הכנסת לא מקדמים את הקריירה שלהם על חשבון המדינה שלהם (זהבה גלאון- לחקור אם היו ''פשעי מלחמה של צה''ל במלחמה ע''י וועדת אגרנת). ההתדרדרות הזאת לא מעכשיו. עוד ב82 בשלהי ''שלום הגליל'' 100,000 כבשים פועות עלו לכיכר וזעקו ''שלום עכשיו''. הם לא קלטן שהם הפיונים על לוח השחמט של שמעון פרס, שניצל את ההפגנה כדי לערער את שלטון הליכוד (כל האמצעים כשרים אצלו!). מי נפגע הכי הרבה? מדינת ישראל וחיילי צה''ל. פעיית הכבשים בכיכר נשמעה כרעם והדיה הגיעו עד לביירות הנצורה, בהפיכם רוח של תקווה בלבם של מרצחי אש''ף הלכודים בעיר הנצורה. כשננער את כל הזוהמה הזאת מעל כתיפינו- ונבחר בעמידה איתנה וכבוד עצמי אל מול האוייבים שלנו- אז נוכל להשתלב במרחב שסביבנו. עד אז- אם זהבה גלאון ובצל''ם ו''שלום עכשיו'' לא נקבל שלום ולא הבנה לצרכים שלנו. נקבל חמאס ובל''ד ומהומות אוקטובר וחטיפות. והם צודקים. מי שלא מכבד את עצמו- שלא ידרוש כלום מאחרים.

    • כל מילה בסלע, אחי (ל''ת)

      רון, 16/07/08 16:35

  • 43.

    עכשיו שקבלת את מה שרצית תעשה טובה ותפסיק כבר להתראין - נמעסת (ל''ת)

    אהוד, 16/07/08 15:05

    • יום קשה

      עליזה, 17/07/08 13:02

      ביום קשה כזה אין מקום לכל הקיטורים אני בטוחה שהמשפחות היו שמחים להיות אנונימיים
      מחיר החשיפה שלהם יקר מידי אפילו מהמחיר ששילמה הממשלה.די! הניחו להם הם קורבנות ולא נאשמים.

  • 42.

    ואם לא אז הוא לא רוצח???? (ל''ת)

    צחי, 16/07/08 15:05

  • 41.

    נסראללה רוצח בכל מקרה !!! (ל''ת)

    גיא, 16/07/08 15:03

  • 40.

    ליבי אתכם משפחות רגב, גולדווסר. כואב , ....... (ל''ת)

    סיסי, 16/07/08 14:59

  • 39.

    לא נכון. השליתם עצמכם ואת תומכיכם הרבים בעם. (ל''ת)

    אבי, 16/07/08 14:52

  • 38.

    למשפחות היקרות, כואבת את כאבכם (ל''ת)

    רבקה, 16/07/08 14:46

  • 37.

    למשפחות היקרות, כואבת את כאבכם (ל''ת)

    רבקה, 16/07/08 14:45

  • 36.

    חשוב מאוד

    אלהייב --רומת הייב, 16/07/08 14:45

    למה החליפו שני החללים בהמון אסירים למה לא 2-2 אני מאחל שלו יחזירו את סמיר קונטר כי הם לא החזירו החללים חיים

  • 35.

    התעלו על עצמכם ומנעו את שידור הביזוי הנוסף מפי נאסראללה הערב (ל''ת)

    אל התקשורת, 16/07/08 14:45

  • 34.

    קדימה למלחמה כנסו....

    שי וענונו, 16/07/08 14:44

    הלוואי ותתחיל מלחמה שוב.
    אבל הפעם התגובה של ישראל תהיה חזקה יותר.
    קדימה,התגעגענו לאזעקות.

    • יש לנו את אותו צבא ובעיקר אותה מנהיגות עלובה כך שטוב לא יהיה (ל''ת)

      שים לב, 16/07/08 15:07

  • 33.

    למספר 12 כנסי

    חסוי, 16/07/08 14:43

    למה רק לערבים אין לב? והילדים שמתים מדי יום בעזה ובעירק דמם לא חשוב? אנחנו חיים במדינה של מלחמה כל הזמן ובמלחמות יש קורבנות ויש חיילים שמתים וכו...
    פשוט מאוד למלחמה אים תיקנון ככה זה.אתה הורג היום מחר אתה נהרג.
    אז תיבקשי מהעם ומהממשלה שלך לעשות שלום ואז לא יהיו חיילים מתים.
    כולנו בני אדם ולא חשוב אם אני יהודי או ערבי במלחמה יש רק הפסדים!

    • אתה מערב ציניות סדיסטית בחללי מלחמה?!

      חסוי2, 16/07/08 17:39

      ברור שבכל מלחמה יש חללים.אז אולי עדיף שלא תהיה מדינת יהודים? הרי מה שמחזירים לא מספיק להם.
      ובכלל, הסדיזם הזה שבכל פרשות השבויים הוא לא מלחמה! הוא שחיתות וחוסר לב.

  • 32.

    רק שלטון מושחת עושה עיסקה בזויה כדאת גואל נפש להקיא (ל''ת)

    משה, 16/07/08 14:43

  • 31.

    עיסקה מבישה של ממשלה רופסת ומדינה בפשיטת רגל (ל''ת)

    אילן, 16/07/08 14:41

  • 30.

    קרנית, מחבקים אותך (ל''ת)

    ***, 16/07/08 14:41

  • 29.

    קרנית, מחבקים אותך (ל''ת)

    ***, 16/07/08 14:41

  • 28.

    אלדד ואודי

    חנה, 16/07/08 14:39

    אין לב ואין מצפון לחיזבאלה שאלוהים ישרוף אותם ויעניש את נסראללה
    ישראל היא מדינה איכותית נתנו לו ללמוד ע''ח האזרח הישראלי כל חבל שתופסים צריך לרצוח ולהרוג אותי ולא לתת בית מלון

  • 27.

    לא למסור את קונטאר! ציניות כנגד ציניות! (ל''ת)

    מאיר, 16/07/08 14:35

  • 26.

    אצ מי זהה מעניין רק נסראללה (ל''ת)

    פהד עבדל האשם, 16/07/08 14:33

  • 25.

    יום הדין בוא יבוא-השם לא יחוס על כוחות הרשע ובני העוולה! (ל''ת)

    במהרה בימינו, 16/07/08 14:32

  • 24.

    האם המשפחות מרשות כעת למדינה לקבוע כי הבנים חללים?

    תוהה, 16/07/08 14:30

    האם המשפחות מרשות כעת למדינה לקבוע כי הבנים חללים?

  • 23.

    ברגע שנודע שהחילים לא בחיים היה צריך להוציא את קונטר להורג (ל''ת)

    איתי, 16/07/08 14:29

  • 22.

    מה שנשאר זה לבקש סליחה ממשפחת הרן שרוצח התינוקות מסתובב חופשי

    גדעון לוי, 16/07/08 14:26

    מה שנשאר זה לבקש סליחה ממשפחת הרן שרוצח התינוקות מסתובב חופשי

  • 21.

    יש לי רק דבר אחד להגיד למשפחות

    עמי, 16/07/08 14:25

    יתגדלויתקדש שמה רבא בעלמא די ברא כירעותיה וימליך מלכותי בחיחוןוביומיכוןובחיי דכל בית ישראל בעגלה ובזמן קריב ואמרואמן יהא שמה רבא מבורך לעלם ולעלמי עלמיא יתברך וישתבך ויתפאר ויתרומם ויתנשא ויתהדר ויתעלה שמה דקודשה בריך הוא לעלה מכל ברכתא ושירתה תושביכתהונחמתה דאמירן בעלמה ואימרו אמן-קדיש

  • 20.

    כרגע חזרתי מביתם של משפחת רגב במוצקין. מסביב לבית

    ברוריה מהקריות, 16/07/08 14:25

    מכוניות של התקשורת, אנטנטות, גנרטורים, עתונאים שוטרים - בקיצור - להקות עורבים ונשרים שהריחו פגרים ודם - כולם שם. הם מעוררים בי בחילה עזה.

  • 19.

    מה שנשאר זה לנחם את משפחות החטופים והנרצחים הבאים

    רחל מרץ, 16/07/08 14:25

    מה שנשאר זה לנחם את משפחות החטופים והנרצחים הבאים

  • 18.

    להחזיר גם להם גופות!

    Melina Perez, 16/07/08 14:23

    מחזירים להם גופות מחבלים, צריך גם שאחת מן תהיה של בן עוולה נתעב בשם סמיר קונטאר. ברגע שנודע שהחיילים מתים, היה צריך לירות לו בראש, ולהגיד לנסראללה- גופות תמורת גופות!!

  • 17.

    למשפחות רגב וגולדווסר

    נתנאל, 16/07/08 14:19

    אנחנו איתכם תהיו חזקים.

  • 16.

    עוד ''הישג'' של אולמרט וחבורתו

    נילי, 16/07/08 14:19

    חליפין מחבלים חיים תמורת גופות של חיילים ישראלים . כנראה שהוא רק טוב בנדל''ן וגבית שקים

  • 15.

    לגרש את המשפחות מהארץ!!!!

    גדי, 16/07/08 14:19

    בשביל 2 גופות הם פגעו אנושות בביטחון המדינה, פגעו במשפחת הרן, פגעו במשפחת ארד, פגעו ברבים מתושבי המדינה, ובאינטלגנציה שלהם בשביל שתי גופות, אני חייל מילואים בצה''ל, ומתי שאני לובש מדים אני מודע וגם משפחתי שיכול לקרות הגרוע מכול אך, אינני מוכן שתמורת גופתי יפגע ביטחון המדינה, בחטיפה של מחר למחבלים לא יהיה טעם להחזיק את החייל חיי, כי המחיר שנשלם הוא אותו מחיר על מת.
    המשפחות רצחו את החטופים הבאים. בשביל קבר.

    • לגדי מתגובה 15 - אתה מפלצת חסרת לב

      קרין, 16/07/08 14:40

      אתה איש דוחה וחסר לב, במקום לעמוד לצד המשפחות ברגעים קשים אלו- אלו המילים שלך? ואם הבנים היו חיים? ואם היה זה בנך שלך????? אתה מגעיל אותי

      • קארון , את פלצנית דוחה . לא מסוגלת להתמודד עם האמת שגדי הציב בפננו . (ל''ת)

        אבי, 16/07/08 14:57

        • גדי...

          דוויד, 16/07/08 15:31

          לכל מי שחושב שגדי לא צודק, אז אולי הדברים שלו גסים וכואבים ולא צריכים להיאמר כך אך בסופו של דבר, אם מסתכלים על העיסקה הזו, מה קיבלנו מה נתתנו, וההשלכות של העיסקה. אז לטעמי גדי צודק.

      • 15 -הוא צודק

        ליאת, 16/07/08 15:09

        את צדקנית עלובה או סתם מטומטמת

        • אתם כולכם טועים

          גיל, 16/07/08 16:29

          את החיזבללה צריך לכתוש ולגמור כדי שלא נגיע למצבים דפוקים כמו אלה בהמשך, ואם כן - במשא ומתן עם מפלצות צריך להתנהג באותו אופן גם אם מדובר לפעמים בפגיעת חפים מפשע, מספיק אנשים חפים בצד שלנו נפגעו.
          - לבי עם המשפחות -

      • קרין, אינך צודקת יותר מאותה ילדה בת ארבע, שנרצחה לפני כשלושים שנה בידי

        גלי, 16/07/08 16:58

        קונטאר ורוצה לאמר את דברה?
        הילדה רוצה לאמר את דברה, אבל מסתבר, שאת מאמינה שיש לך זכות לדבר בשמה!
        אני לא אומר בהתנשאות, כפי שאת כתבת למישהו ''אתה מגעיל אותי''. רק יכולה לאמר לך בצער, שלמיטב הבנתי, אנשים מסוגך מעודדים עוולות רבות.
        אנא, אל תתביישי לך, רק חדלי לדבר כביכול בשם הצדק או בשם אותה ילדה קטנה, שהייתה יכולה להיות היום אם מאושרת בת שלושים וארבע.
        קרין, המאמינים בעליונותם המוסרית מהווים זרע לעוול חברתי.
        האם את צודקת יותר משופטים שגזרו על קונטר מספר מאסרי עולם?
        האם ניסית לשים עצמך במקום משפחת הרן?

        האם ניסית לשים עצמך במקומם של אזרחים רבים שייחטפו בעתיד בשל מוטיבציה מחודשת של הטרוריסטים?

        • קרין, יחד עם זאת אני ודאי חושבת, שהמשפחות זכאיות היו לדרוש את בניהם

          גלי, 16/07/08 20:24

          הממשלה, הייתה אמורה לשקול את המחיר ולוודא שאינו מסכן את מדינת ישראל.
          למותר לציין, שהעובדה שהבנים שבו בארונות, מהווה שברון לב אדיר.
          אני רוצה להזכירך, להשתתף גם בכאבה של משפחת הרן, ששקלה אב ובת, לפני כשלושים שנה.

      • את דוחה והמוסר שלך דוחה..פלצנית חסרת חוט שדרה! (ל''ת)

        בטח מפגינה בבילעין, 16/07/08 17:38

    • כל הכבוד שמישהו מעז להגיד את זה! (ל''ת)

      ben, 16/07/08 15:58

    • נכוןןןןןןןןן צודקקקקקקקקקק

      ני, 16/07/08 16:42

      נכוןןןןןןןןן צודקקקקקקקקקק

    • צודק בכל מילה!!!

      נחום, 16/07/08 18:22

      משפחות גולדווסר ורגב פגעו בבטחון חיילי צה''ל בצורה אנושה!!!
      מעתה תדע כל אם ערביה כי ניתן להשיב את בניה הרוצחים גם אם ירצחו חיילי צה''ל ותמורת גופותיהם ניתן יהיה להחליף רוצחים!
      שמשפחות גולדווסר ורגב יסתכלו בעניהם של משפחות הנרצחים.
      פשוט בושה למדינה מה שהם עשו על מנת להשיב גופות, עם כל הכאב והצער אבל מה עם כל החיילים שנהרגו על מנת להשיב את החטופים הביתה? האם הם מתו לשוא? משפחות גולדווסר ורגב ראו רק את טובתם האישית ולא את טובת כל אזרחי ישראל!

    • תתבייש!גם אם טוענים טענה אפשר לעשות זאת ברגישות ובענייניות.

      אמא, 17/07/08 12:24

      הזכות והחובה של משפחה בנה נפל בשבי _שלא נדע) לדרוש שיחזירו את ר''ג ת''א וירושלים בתמורה להשבת בניה-זה נכון ולגיטימי.ואל לך לבוא בטענות כלפי המשפחות.
      מאידך,חובתה של המדינה לעשות הערכה כוללת יותר,שקולה ופחות רגישה (אם כי גם על ממשלה להיות רגישה).
      לדעתי,היה צריך להקשיב לח''כ אלדד ולהפוך את החגיגות בלבנון להלוויה המונית...

  • 14.

    עוד ''הישג'' של אולמרט וחבורתו

    נילי, 16/07/08 14:19

    חליפין מחבלים חיים תמורת גופות של חיילים ישראלים . כנראה שהוא רק טוב בנדל''ן וגבית שקים

  • 13.

    אנא מכם בלי השמצות על אף אחד, בואו נכאב יחד

    סיגלית, 16/07/08 14:18

    את מותם של אודי ואלדד. אין מה להאשים את הממשלה. בואו נקוה שכולנו נתעשת ונבין כי מלחמות תמיד גרמו כאב גדול בואו נכאב את מותם של כל החללים במלחמות מרושעות ונבזיות

    • אTני רוצה לכאוב לבד...גם ככה יש לי דירה קטנה (ל''ת)

      אסי מת''א, 16/07/08 16:22

    • ונפנה את הלחי השנייה??? (ל''ת)

      לא נוצרי- יהודי, 16/07/08 17:57

  • 12.

    אין לערבים האלה לב! (ל''ת)

    נעמה, 16/07/08 14:13

  • 11.

    זה חלק מהמלחמה שלהם. הם עושים הכל בשביל שיראו חזקים

    ., 16/07/08 14:09

    כל פעולה שלהם שהתפרסמה בתקשורת מכוונת לכך.
    הם עושים מלחמות רחוב בלבנון רק כדאי להראות לכולם שהם יגרמו לכל העולם ואחותו להתכופף קדימה עבורם.
    הם כמו תנועת נוער בטקטיקות שלהם.

    סה''כ מבחינה צבאית וכד' אין להם הרבה, אבל הם התחזקו הרבה בגלל הטקטיקה הזאת.

  • 10.

    אם כל הכאב, הרי הילדים שלנו יכולים להיות הבאים בתור, מספיק עם הסחטנות.

    אם, 16/07/08 14:07

    במדינות רבות ובנהן ארה''ב אין דו שחיח בנוגע לחיילים חטופים, וכך גם כאן צריך לנהוג, כי זה לא ייגמר אף פעם, זה רק פותח פתח לעוד חטיפות.

    • חייבים משא ומתן על חטופים

      ימית, 16/07/08 14:28

      תודה לאל שנו חיים במדינה בא יש משא ומתן על חטופים ... יסכימו איתי כל החטופים שחזרו הביתה בשלום ומשפחותיהם .
      חטיפות ימשיכו להיות גם ללא משא ומתן
      הם ינצלו כל הזדמנות להחליש אותנו
      משתתפת בצערם הנורא של המשפחות ומקווה שכעת ההנהגה תעשה הכל כדי להחזיר את גלעד שליט הביתה

  • 9.

    אלוקים עשה למען הילד שלא נולד לאודי למען החיים שהיו מתוכננים לאלדד (ל''ת)

    בבקשה עשה רעש גדול בלבנון ועזה, 16/07/08 14:06

  • 8.

    צריך ללמוד מטעויות

    שרלי אלחדד, 16/07/08 14:00

    הגיע הזמן שילמדו מטעויות
    שישקיעו יותר בתשומת לב כדי למנע חטיפות וכך יחסכו את הסבל והמאמץ לשחרר שבויים
    אם אנחנו כאלה פריארים שאפשר לחטוף לנו חיילים כל כמה זמן אז מגיע לנו הסבל הזה
    אם מנוול כמו נסראללה עושה לנו בית ספר מה כבר נשאר לנו לעשות
    הגיע הזמן שידברו איתם בשפה שהם מבינים רק כוח וכמה שיותר בלי שום רחמנות והתחשבות בעולם רק ככה יפתרו את הבעיה הזאת

  • 7.

    אוי למדינה שזו מידיניותה- ליבי עם משפחות החללים-

    אריק, 16/07/08 13:58

    המלחמה היתה טרגדיה והיוותה כישלון צורב
    יצאנו למלחמה נוקבת מדם מתוך מטרה להשיב החטופים גולדווסר ורגב, במהלך המלחמה נהגרו חיילים ואזרחים ובינהם אחי, יצאנו למסע של תחקירים על מנת להבין ולהשתפר ולהשכיל לפעם הבאה ואז מגיע מופע האימים בו מוצגים בשידור ישיר ארונות החללים ומשני צידי הגבול תרועות, באחד שמחה ובשני מחאה.
    ועדיין הממשלה אוחזת.
    הגיע הזמן למהלך מכריע אשר ישיב כבוד הנופלים וישמר חיי האזרחים.
    לא עוד הססנות לא ידינו על התחתונה!!!!!

  • 6.

    אלוקים היקר בבקשה תתגלה לנו בכוחך להרוס להם את ה''חגיגה'' ולעשות רעידת (ל''ת)

    אדמה כזאת על נסראללה ויושביו, 16/07/08 13:52

  • 5.

    שפתי כהן:לא בא לי להגיב, אשאיר אתכם לקשקש עם הביבונים.

    יגאל כהן-רחובות, 16/07/08 13:52

    ממשלת ישראל לא היתה זקוקה לעצרות בככר הרצח כדי להחזיר את העצמות של רגב וגולדווסר.
    גם לא היתה זקוקה לכ200 300 מאמרי שיטנה באתר הדי ובכל אתר ואתר, כדי להחזיר את הגופות של רגב וגולדווסר.
    גם לא היתה זקוקה לדגנרט מהטמבלביזיה שעשה לנו ספירת העומר של רגב וגולדווסר.
    שום דבר מכל ההקקפוניה הרעילה הזו לא עזר לרגב או לגולדווסר או להחזרת עצמותיהם.
    הכל היה מסע להשחרת אולמרט, שפגע באינטרסים הכי חשובים של ישראל.
    קניבליזם.
    ארץ אוכלת מנהיגיה.

    • idiot

      yosi, 16/07/08 16:11

      idiot and enemy

  • 4.

    החזיקו מעמד ביום הקשה הזה הפכתם לסמל עבור העם בישראל . (ל''ת)

    פקק תנועה קרית ביאליק, 16/07/08 13:48

  • 3.

    מחבלים לחסל או לזרוק לבור

    שפיץ, 16/07/08 13:46

    ישובים ערביים ומעורבים קולטים מאות אלפי ערבים ממדינות שכנות ומשרד הפנים בתרדמת.
    רמלוד, עכו, אום אל פחם, חיפה, נצרת ואפילו אילת.
    בנגב ובגליל מיליון ערבים שהגיעו אחרי 1948. עכשיו הם רוצים לשנות את שמות דרכים, נחלים וישובים לשמות שנתנו ערביים לפני קום המדינה כולל ירושלים, לא שמות מקוריים שכתובים בתנ''ך וספרי הסטוריה.
    לפנות ערבים שהגיעו אחרי קום המדינה.

  • 2.

    עכשיו המשפחות רגועות יותר ? מי שישלם את המחיר תהיינה המשפחות הבאות !!

    ישמעאל, 16/07/08 13:37

    שחרור מחבלים מרצחים תמורת גופות , זה המחיר ההתחלתי ששילמנו ! בגלל תקדים זה , בחטיפות הבאות , ישראל תשלם מחיר הרבה יותר גבוה !

    • לצערי אתה צודק!! (ל''ת)

      ., 16/07/08 17:59

  • 1.

    ההבדל בין רע לטוב...

    רועי, 16/07/08 13:34

    למי שחשב שבעולם יש גוונים של אפור, קיבל דוגמא ברורה של רע וטוב. של אנושי ושל טינופת, ושאני מתכוון לטינופת אני מתכוון לכל העם לכל האוכלוסיה הערבית. אני בהחלט עושה הכללות.

    אוכלוסיה שגיבורי התרבות שלה הם אנשים שמרוצצים לילדה בת 3 וחצי את הראש על הסלעים, אוכלוסיה שגיבורי התרבות שלה הם שהידים שמתפוצצים בין ילדים מחופשים בפורים ולובשים על עצמם ברגים ומסמרים למיקסוםמ ההרג. אוכלוסיה שבוחרת את המנהיגים שלה/רודנים עפ''י מידת האכזריות זו טינופת ברורה. צלולנ.

    • במלחמה אין טוב ורע . אין חוקים . כל אחד והחוקים שלו . (ל''ת)

      לכן אנו צריכים לפעול לפי החוקים שלהם - אחרת נפסיד., 16/07/08 13:54

    • ההבדל בין רע לטוב

      לא יחסר, 16/07/08 14:04

      למי שחשב שבעולם יש גוונים של כחול שהפך אפור, קיבל דוגמא ברורה של רע וטוב. של אנושי ושל טינופת, ושאני מתכוון לטינופת אני מתכוון לכל העם לכל האוכלוסיה היהודית. אני בהחלט עושה הכללות. אוכלוסיה שגיבורי התרבות שלה הם אנשים שגונבים מיד ושם אוכלוסיה שגיבורי התרבות שלה הם גנבים שגונבים מתרומות לילדים מארגוני צדקה ולובשים על עצמם הלוואות ומינויים ומעטפות מלאות דולרים למיקסום הגניבה. אוכלוסיה שבוחרת את המנהיגים שלה/רודנים עפ''י מידת השחיתות זו טינופת ברורה.
      יש הרבה דוגמאות של רע וטוב בשלל צבעי הקשת.
      להסתכל פנימה זה הגבורה.להודות בטעות שאין לנו הנהגה בכלל,אלא שדאגה רק למכור מניות ערב מלחמה,או לקבל מעטפות ולעשות הון,(ולתקן)שאנחנו ע''י כך,האדרנו וגידלנו מפלצות של חמאס ושל חיזבאאלה.
      הפכנו אותם לשליטים מצליחים משפיעים חזקים ומתחזקים בצפון ובדרום.
      אלה המפלצות שלנו ובאשמתינו,ועלינו לתקן את זה לפני שיגבה מחיר כבד נוסף.
      יש צורך בהנהגה נקיה שתיקח עליה משימות לאומיות לשם שינוי.

      • עם כל הכבוד, הפוליטיקאים הם לא גיבורי העם היהודי ולא יהיו! (ל''ת)

        יוני, 16/07/08 16:02