והאינטרס שלנו ''להיפטר'' משרים חסרי חזון, גסי פה וערלים כמוך. (ל''ת)
מדיניות - ''להיפטר מכפרים'' ???, 14/09/08 23:08
מצרים הוכתה בעשר מכות, וישראל הוכתה במכה אחת, מכת טימטום. (ל''ת)
טורונטו טורונטו, 04/09/08 05:12
האינטרס הוא לא לחלק את י-ם אלא להגביר הפיקוח על אתרי הבניה בי-ם
אורנה, ירושלים, 03/09/08 21:56
לאורנה, ומי יגביר את הפיקוח ? דיכטר שטרוד במלחמות ניצבים ? (ל''ת)
מתנה ש. חצור הגלילית, 04/09/08 16:41
אלי, 04/08/08 07:32
ל-121, אזרחי גבעת זאב, גוש עציון ויישובי אדומים מבסוטים כי אינם בי-ם
שרה, גבעת-זאב , לשעבר ירושלמית, 03/09/08 21:43
את אותו הדבר רמון וחבריו יספרו על הליל, חיפה, יפו....
reality check, 04/08/08 07:27
''האינטרס של ישראל הוא להיפטר מהכפרים והשכונות הללו''
צדוק, 03/08/08 23:54
''האינטרס של ישראל הוא להיפטר מהכפרים והשכונות הללו''
צדוק, 03/08/08 23:40
לתגובה מס 92 - אתה צודק ותוכל למצוא ביסוס לטענותיך www.1jr.co.il (ל''ת)
שירה, 29/07/08 08:30
האינטרס הציבורי וטובת הציבור שתעוף הביתה, ושלא ישמעו ממך (ל''ת)
טורונטו טורונטו, 28/07/08 17:02
האינטרס של רוב הציבור להיפטר מרמון-ויפה שעה אחת קודם! (ל''ת)
קורן נאוה,טבריה, 28/07/08 11:31
לעשות מישאל עם .בישובי הערבים שמקיפים את ירושלים .
פקק תנועה קרית ביאליק, 28/07/08 11:30
ל-113, זה ברור : שלטון ישראלי, כדי להמשיך ולינוק קצבאות וביטוח בריאות
אורנה, ירושלים, 03/09/08 21:46
יכול להיות שהרעיון של רמון .הוא נכון. אבל מיכון שאנו .
פקק תנועה קרית ביאליק, 04/09/08 08:35
אני לא מכירה שום בן אנוש שלא סובל מאחת החולשות שמנית, רף גבוה מדי?
אורנה, ירושלים, 04/09/08 21:24
ואם ייצא חלילה מפגע מחיפה נחזיר את חיפה?רמון,אתה אדם כנוע! (ל''ת)
מיכל, 28/07/08 09:00
כן, אם היית חי בימיו של היטלר להבדיל גם לו היית מוצא הצדקות (ל''ת)
Avi Ecuador, 28/07/08 00:45
למגיב הבוטה, האם לא יכלת להמחיש דבריך בלי להיזדקק לצורר הארור? (ל''ת)
בעד התבטאות נטולת התלהמות, 03/09/08 21:48
השאיפה והאינטרס של העם בישראל קודם כל להעיף את המושחתים הביתה כי הם הס
ג'ינג'י = ת''א, 27/07/08 22:45
הביבונים משתוללים. אך הראש הדפוק שלהם לא מבין שביבי יעשה אותו הדבר
benzi. a, 27/07/08 22:03
צודק. מי שרוצה להגן על ארץ ישראל חייב להצביע ימינה בהרבה
פנדה, 28/07/08 09:35
בנימין נתניהו הוא ראש הממשלה הבא
מוטי, 04/09/08 00:49
this is just insane to see this rapist mudafuka dares to talk this way (ל''ת)
פקק תנועה, קרית מוצקין, 27/07/08 21:25
עד היכן האווילות של הטיפשים האלה מגעת?????
פקק תנועה, קרית מוצקין, 27/07/08 21:22
פקק תנועה מקרית ביאליק המקורי, 28/07/08 11:35
פקק תנועה המקורי מקרית ביאלי'ק, 28/07/08 11:42
הבעיה לפתרון זה לא הכפרים אלא התושבים העמלקים
Avi Ecuador, 27/07/08 19:50
קוראים ולא מאמינים.הוא מרשה לעצמו לפתוח את הפה.ומה יש לגאון להגיד? (ל''ת)
לא תופסת, 27/07/08 19:26
כתום זועם, 27/07/08 19:25
חבר מפלגת העבודה, 27/07/08 18:32
ואנחנו רוצים להיפטר מרמון ,גלאון, בילין, טיבי, זחלקה ואלמרט - וגם לא מ
ארז מ, 27/07/08 18:13
להיפטר מכל 300 אלף ערביי מ''ירושלים,,כדי להציל את מ''ירושלים (ל''ת)
בני, 27/07/08 17:24
את מי מעניין מה שיש לאפס כמוך לומר?
פסח, 27/07/08 17:21
רמון, דבריך הם בדיוק כניעה לטרור !!!
ישראל ישראלי, 27/07/08 17:16
רמון, דבריך הם בדיוק כניעה לטרור !!!
ישראל ישראלי, 27/07/08 17:16
האינטרס של ישראל להחליף את שליט ברמון ואולמרט לא מחר עוד היום (ל''ת)
מוטי, 27/07/08 17:16
אם נחלק את ירושלים יהיה אפשר לזרוק קסאמים ממזרח ירושלים על השכונות
אלי, 27/07/08 17:15
רמון, דבריך הם בדיוק כניעה לטרור !!!
ישראל ישראלי, 27/07/08 17:13
ישראל, 27/07/08 17:12
ברור-זה הכרח המציאות!!!! אי אפשר לשים אותם בכיס בכח ולהגיד אתם שלנו
דניאל, 27/07/08 17:11
פשוט המום, 27/07/08 17:05
לגדר אותם זה לתת מחנה צבאי לחמס את זה כל תינוק יודיע (ל''ת)
asher -bormad, 28/07/08 14:11
הוא רצה להגיד:האינטרס של השמאל - להיפטר מכפרי מזרח י-ם! (ל''ת)
שמאלנים נמאסתם, 27/07/08 16:57
זה האינטרס של הממשלה, של המדינה זה להתפטר מהממשלה
דרור, 27/07/08 16:51
הוא התשגע? מירושלים? לסגת? להקים בסיסי טרור? זה לא צור באחר, זה הכותל!
הגיון פשוט, 27/07/08 16:49
עכשיו אני מבין איך קרו פיגועים ורק אזרחים הצליחו לחסל הטרוריסט (ל''ת)
ישראל, 27/07/08 16:49
ישראל חייבת להיפטר מרמון וחבורת מרטין שלאף שמטרתה לעשוק כלכלית ולהשמיד (ל''ת)
עסקאות הדלק והגז, 27/07/08 16:45
הגיוני לערבים במזרח ירושלים יש טילים קצרי טווח וצריך לעזור להם להפציץ (ל''ת)
אותנו מה שיותר מהר., 27/07/08 16:43
נקווה שללא משלא לא יחלקו עיר בירה!
בר, 27/07/08 16:42
בר צביאלי, 27/07/08 16:31
צדוק, 03/08/08 23:48
עם פלסטינאים רק הספרדים יודעים
שוב אני, 27/07/08 16:30
לכל המתלהמים,השר רמון צודק בדרישתו והדרישה תמומש במוקדם או במאוחר. (ל''ת)
נתן.ש מעלות., 27/07/08 16:30
צדוק, 03/08/08 23:53
אממא, 27/07/08 16:27
הוא צודק בהחלט, חכו למערכת בחירות שבה הם יחליטו להצביע.
בני, 27/07/08 16:26
רמון מה עם עכו יפו רמלה ועדו צחמונס גם
אממא, 27/07/08 16:24
הגישה הבסיסית של מדינת ישראל לשטחי יש''ע פסולה
מוטי, 27/07/08 16:20
אסור להכנע ולהפטר מהכפרים, יש לטפל בטרור כמו בכל מקום!! למה לעזוב שטח? (ל''ת)
מיקי, 27/07/08 16:20
חבר ש'ס, 27/07/08 18:37
פנוי הכפרים הוא מתן פרס לטרור ועידודו, לאט לאט הערבים יגזרו חתיכה אחרי
מיכה, החותרים, 27/07/08 16:19
השפוי, 27/07/08 16:19
לפנות החוצה כל מי שעסוק בפעילות שפוגעת בטחונית במדינה! (ל''ת)
מחר תחזיר את יפו כי גם שם מתהווה מוקד טרור?, 27/07/08 16:16
האינטרס שלך ושל ביילין הוא למסור את ירושלים לערבים !!!!!!! (ל''ת)
אזרח, 27/07/08 16:16
אלי, 27/07/08 16:14
אינטרס של ישראל??? מה לך ולאינטרס הזה? האינטרס של העם כנראה מנוגד (ל''ת)
לאינטרס שלך!, 27/07/08 16:14
רמלה לוד עכו חיפה והגליל והנגב יש מספיק ערבים תוצרת הארץ
להיפטר ממזרח ירושלים דחוף להאכיל 3000000 ערבים, 27/07/08 16:13
מתי ביקרת באום אל פאחם או בטייבה? להתפטר מיהודים מעוותים
דרור מרמת גן, 27/07/08 17:39
אין חוכמה פוליטית לפוליטיקה הישראלית
יקי, 27/07/08 16:09
חייבים לזעוק, מלך המשיח לשלטון!!!
רחלי, 27/07/08 16:04
מי שיחכה למלך המשיח, יפסיד גם לאוייב שמבפנים וגם לזה שמבחוץ (ל''ת)
דרור מרמת גן, 27/07/08 17:41
אוראל, 27/07/08 16:04
עליו נטבע המטבע הלשוני ''מחרבייך ומהרסייך ממך יצאו'' ואכן יצא מההסתדרות
חי-חרבית אולמרט, 27/07/08 16:04
אסור לנו למסור שטחים שנושאים על גביהם את זהותינו היהודית!ירושלים שלנו!
לב כל-רואה, 27/07/08 16:03
RAMON HAS LOST HIS STUPID MIND
SHAUL, 27/07/08 16:03
האינטרס הישראלי הוא להתפטר ממורשעים ובעיקר מעברינים ומחשודים בשוחד
חי חרבית אולמרט, 27/07/08 16:02
האינטרס הלאומי הוא לפרק את קדימה , כדי שניפטר מכל חבריה
אזרחית אכפתניקית, 27/07/08 16:01
כל דבר שרמון נגע בו - נהרס. הוא מומחה להרס
רבקה, 27/07/08 15:58
האינטרס של עם ישראל להתפטר ממך ושאר ממשלת המעטפות הבוגדנית והמושחתת (ל''ת)
לשונאי, 27/07/08 15:58
הפעם עם רמון, 27/07/08 15:55
הטרדות יש גם בכרמיאל ועכו.אולי נוציא גם את
אלי, 27/07/08 16:46
והאינטרס שלנו אזרחי מדינת ישראל שעבריין מין מורשע לא יהיה בכנסת ישראל (ל''ת)
אזרח, 27/07/08 15:54
לספח גם את ואדי ערה לרש''פ!! אין הבדל בין ואדי ערה לירושלים, שני
דרור מרמת גן, 27/07/08 15:53
טים תם, 27/07/08 16:41
רמון פשוט בדיחה כמו שכבר אמר פה מישהו, כל מקום שיהיו
יהודי בדם, 27/07/08 15:49
אזרח מן האזרחים, 27/07/08 15:49
רמון צודק! כנסו אם בא לכם לשמוע את דעתי.
חיים, 27/07/08 15:48
ל-42 חיים - ומה אתה מציע במקום? מה לדעתך יקרה
ברוריה מהקריות, 27/07/08 18:12
סטודנט בעברית, 27/07/08 19:56
אריה, 27/07/08 15:48
השמאלנים להוטים למסור לאוייב את ירושלים העתיקה ולא רק את צור באחר. (ל''ת)
דרור מרמת גן, 27/07/08 15:45
רמון משחק לידי המחבלים - זה בדיוק מה שהם רוצים!
א.נ, יהודה, 27/07/08 15:44
השאלה האם הטורקים מתווכים הוגאנים לאחר שהם מעבירים נשק לחיזבאללה
שלושת הקופים, 27/07/08 15:41
אבי,התנחלות רמת אביב ג', 27/07/08 15:40
חיים, תלוש משכורת שלך, אתה,אפילו לא מייצג.יש לך אינטרס?אז מה? (ל''ת)
LUBER, 27/07/08 15:37
''עזה תחילה''! ''דין נצרים כדין ...''! ''הכפרים תחילה''! ''הסתדרות''! (ל''ת)
חדש, 27/07/08 15:37
שירי, 27/07/08 15:29
ענישה לא עוזרת, גם דיבורים על פינוי לא
משנה למשנה, 27/07/08 15:27
שלמה, 27/07/08 15:26
האינטרס שלנו להיפטר מכפרי מזרח י-ם''טעות, להיפטר מכם פוליטיקאים עברינים (ל''ת)
טורונטו טורונטו, 27/07/08 15:25
האינטרס להיפטר מהרבה ערבים גם במחיר שטחים.באוניברסיטת חיפה הם
אבי, 27/07/08 15:23
נכן.ואז כאשר תהיה גדר הם לא יוכלו לפגוע בנו יותר. טילים?בדיחה!נכנס בהם
JDH, 27/07/08 16:08
האינטרס של ישראל - רמון כנס וקרא
הכפרסבאי, 27/07/08 15:23
האינטרס שלנו - להיפטר מאוסף הנמושות ורמון בתוכם
אחד שיש לו אינטרס, 27/07/08 15:23
דוד, 27/07/08 15:23
בטח שלא מבקרים בשטח הערבי, כי אין דבר כזה
אישיהודי, 27/07/08 17:15
כאזרח ירושלמי אני מסכים. לא ביקרתי באף אחד מכל הכפרים האלה.אנחנו עוזרי (ל''ת)
ם להם ובתמורה מקבלים פיגועים., 27/07/08 15:22
רמון נותן רוח גבית לטרור - הרי זו מטרתם המוצהרת של מבצעי הפיגועים! (ל''ת)
פנדה, 27/07/08 15:22
יגאל, 27/07/08 15:14
מחשבת השמאל ההפוכה - שי שם טרור אז נזרוק זאת מעלינו , סליחה זו מדינת י
עציץ, 27/07/08 15:13
פרנואידית, 27/07/08 15:13
מה שלא תעשו - לא יעזור לכם - כי אלוהים קבע את העתיד
שוש, 27/07/08 15:11
חגי, 27/07/08 15:11
אחורה-לג'ורה, 27/07/08 15:09
הקמת חמאסטן במזרח ירושלים תיתן שלום ובטחון !
חכמי אוסלו, 27/07/08 15:07
צודק!!!!!!!!!! כל מה קום שאין בו יהודים בירושלים לתת לערבים!!!!! (ל''ת)
ולוודא שתושביו לא יהגרו פנימה, 27/07/08 15:07
הוא לא למד מההתנתקות ויציאה מלבנון?
JS, 27/07/08 15:07
מה שרמון מציע - שמכל מקום שבו יהייה פיגוע נתנתק ממנו
תומר, 27/07/08 15:05
אינטרס שלנו להתפטר מחיים רמון, מאהוד אולמרט ומכל הממשלה המושחתת הזאת!! (ל''ת)
1 מהעם, 27/07/08 15:05
בנאדם, 27/07/08 15:03
האינטרס הלאומי להפטר ממנהיגים מושחתים ועברינים.גם אם אני בעד (ל''ת)
חלוקת ירושלים., 27/07/08 15:00
האינטרס של ישראל הוא להיפטר מהמושחתים שיושבים בממשלה ומקשקשים !
ישמעאל, 27/07/08 14:58
רמון טוען כי לא דחף לשון לחיילת מייד לאחר החטיפה ללבנון
עופר, 27/07/08 16:12
ירושלים גם הופכת למוקד טרור נגד ערבים
tv.social, 27/07/08 14:55
רפול, 27/07/08 15:16
ארז, 27/07/08 15:53
יהודי, 27/07/08 16:22
רק עונש מוות יפסיק את הfiasco הזה! יש עונש מוות = אין מחבלים = ....... (ל''ת)
טרנספר עכשיו, 27/07/08 14:52
ומי צריך לטפל בזה ??? מי ??? מי ??? מי ??? מי ??? מי ??? (ל''ת)
מה אתה בא אלינו בטענות ??? חוצפן !!!!!!!!!!!, 27/07/08 14:49
מופז זה לא מי שתמך בהתנתקות ועבר לקדימה?
הוא לא רציני, 27/07/08 14:45
הממשלה הטובה ביותר:אולמרט בראש עם רמון ואפללו.סתם משמיצים. (ל''ת)
נתן ש. מעלות, 27/07/08 21:08