• 37.

    אין ספק שלבני ראויה להנהיג את המדינה ולעמוד בראש קדימה !

    נתן ש. המקורי , מעלות תרשיחא, 23/08/08 16:44

    לבני היא הפייבוריטית שלי, ואני מקווה של עוד בני ישראל ובנותיו שגורל המדינה במשבר שנות ה-60 מדאיגם . רק לבני !! כל היתר - כבודם במקומם מונח - ואולם מי שכבר קיבל קרדיט ועשה - צריך לפנות הדרך למי לבאים, אסור לחזור אחורה ! רק קדימה (נקיה ממושחתים כמו הירשזון ).

  • 36.

    ויש שותפים ראויים, גם בקדימה,פרופ' מנחם בן ששון, למשל (ל''ת)

    גל, 23/08/08 08:08

  • 35.

    אני אוהב את יעל

    חיים, 22/08/08 17:19

    בשביל כל אלה שמבקשים אז אני מחליף את התגובה שלי. השמאלנים המסריחים (על משקל ''הערבים המסריחים'') חושבים שרק המחשבה שלהם היא ''הנכונה'' כי הם קוראים את עיתון הארץ - ''עיתון לאנשים (ש)חושבים'' (שהם צודקים). חושבים שצריך להכיר רק את החלטה 242 - נסיגה משטחים כבושים. אבל גם החלטת החלוקה 181 עדיין קיימת וגם החלטה 194 - שיבת הפליטים גם היא קיימת. הכיבוש של 48 גרוע יותר בכל המובנים (כיבוש, גירוש, עקירה, שוד ורצח) מהכיבוש של 67. אבל הבעיה שלנו היא שהשמאלנים מסיתים נגד ההתנחלויות כדי להסיט את הדרישה שלנו להחזיר את האדמות של 48 שעליהן הם יושבים. ופה מדובר בכולם: יעל פז מלמד, טליה ששון, בני ציפר, יוסי שריד, יולי תמיר, דורית בייניש, שמעון פרס, יוסי ביילין, קובי ניב, כולם כולם. על החתום: סטודנט ערבי - אוניברסיטת...

    • אתה באמת ערבי מסריח וכובש.תחזור לחצי האי ערב מאיפה שבאת

      קובי, 22/08/08 21:23

      פה לא עשית כלום מלבד למצוץ את המדינה ונצל את היהודים .שקרן בן שקרן ללא יהודים עוד הייתם נשארים על גמלים .או תחת אסד הרודן או מוברק הרודן .טיפשים קנאים .

  • 34.

    בדיקה (ל''ת)

    נאסר, 22/08/08 16:56

  • 33.

    הצהרה מגוכחת: אין ספק שהיא מועמדת ראויה ביותר לראשות ממשלה

    פיני, 22/08/08 10:37

    עם איזה רזומה היא מגיעה? 3 חדשים שרת המשפטים? שרת חוץ כושלת אחראית על החלטה האומללה 1701? מנהיגות [leadership}? עם תכונה אחת וחשובה לכשעצמה ''נקיון כפיים'' אי אפשר להנהיג מדינה. אני מדמיין אותה ראש ממשלה ומתחיל להתגעגע לאולמרט שאותו למען הגילוי הנאות הנני מתעב. אוי לנו )-:
    הולך ופוחת הדור.

  • 32.

    יעל

    אריה, 22/08/08 10:08

    יעל זפ מלמד תמיד רןצה ללמד אותנו איך השמאל שולט במדיה .אבל גם עושה לנו שטיפת מוח .אתם תהיו מתוסכלים מתוצאות הבחירות.כי השמאלטועה ומטעה בלי בושה.

  • 31.

    אוי למדינתינו שאילו המנהיגים שהיא מסוגלת להעמיד בראש! (ל''ת)

    הטרגדיה הישראלית, 22/08/08 09:35

  • 30.

    למתלהמים אין כציפי ליבני ראויה לכהן כרה''מ,אי לכך ציפי ליבני רה''מ הבא ש

    נתן.ש מעלות., 22/08/08 05:32

    שלנו.רק לא ביבי ושרה,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים.

    • ציפי ליבני כראש ממשלת ישראל החלום הרטוב של כל אויבי ושונאי ישראל (ל''ת)

      עם ישראל חי, 22/08/08 09:09

    • ציפי ליבני התקווה שלנו להשמדת ישראל במהרה (ל''ת)

      סלח א דין, 22/08/08 09:12

    • רק

      מ.ב.פ, 22/08/08 09:18

      ביבי,הפעם אני בוחר בו.

      • גם אני בחרתי בו הפעם השמאלנים לא ישטפו את מוחי (ל''ת)

        עם ישראל, 22/08/08 10:24

    • ציפי ליבני מגשימת איומי השמדת ישראל של אחמדינגאד (ל''ת)

      יריב בן נתן, 22/08/08 10:26

  • 29.

    יעל פז לראשות הממשלה .כך תיהיה לנו ראש ממשלה אנרכיסטי .ושלום לישראל

    קובי, 22/08/08 03:56

    הבעיה מה יהיה עם השמאלנים ?לאן ילכו המסכנים......הערבים יקאיא אותם מתוכם .בעולם הרחב במי הם יתעללו ? יהודי בעולם שמתעלל ביהודי נחשב לבוגד .גם הגוים נגעלים .

  • 28.

    עם ישראל זקוק בדחיפות למנהיג ולא לבעל עסק

    א.נ, יהודה, 22/08/08 02:53

    ישראל אינה עסק וראש הממשלה איננו מנהל עסק עצם העובדה שאנשים חושבים כך מצביעה על הבעיה החמורה שבה אנחנו נמצאים. ראש הממשלה אמור להיות מנהיג העם, אדם שכל מעייניו הם להיטיב את חיי העם ולדאוג לבטחונם ולרווחתם. תכונותיו החשובות ביותר של המנהיג הם יושרה, אומץ, חוכמה, נחישות ואכפתיות בלתי תלויה. הבעיה עם ראשי הממשלה שלנו מתחילה בילדות ונמשכת בצבא – החינוך הלקוי של החברה שלנו לאמביציה אישית ואגואיזם מוחלט. בחירת מנהיג צריכה להיות על ידי העם, העם יודע לזהות את תכונות המנהיג והוא זה שצריך לבקש מהמנהיג להנהיג. במצב דהיום בשיטה הדמוקרטית הקלוקלת שלנו העם לא בוחר את מנהיגיו אלא שבאים אליו מועמדים ומציעים עצמם כמנהלי עסק. כידוע מנהלים דורשים שכר וראש ממשלה ככל מנהיג אינו אמור לקבל שכר תמורת שירותיו אלא להעניק מעצמו לעם את מנהיגותו. דווקא האנשים שנולדו להנהיג מתוך אכפתיות ודאגה לעם הזה, ולא חסר כאלה בעם ישראל, דווקא הם אינם מגיעים לעמדת בחירה. לכן במקום מנהיגים יש לנו כיום אנשי עסקים בעמדות ההנהגה. מכאן המצב העלוב שבו המדינה הזאת שרויה. ראשי העם קובעים את החלטותיהם על פי שאלה של רווח והפסד לטווח קצר לעסק שהם מנהלים ולא מתוך דאגה אמיתית לרווחתו של העם. במקום להסתכל פנימה אל תוך עם ישראל מסתכלים החוצה לעבר בעלי אינטרסים אחרים שדאת העם ורווחתו רחוקים מהם כמרחק כדור הארץ אל השמש.

  • 27.

    ליבני לא ראויה וגם לא, לא ראויה, היא סתם בדיחה (ל''ת)

    צופה, 21/08/08 21:54

  • 26.

    יעל פז מלמד, יפה כתבת

    דבורה'לה צופניק, 21/08/08 19:24

    נכון, אי אפשר לנהל לבד. אבל, סתם לעיין בדפי ההסטוריה - הייתה לנו מלכת דבורים אחת עם מטבח פופולרי, עם אגו עצום, שבעקשנותה כמעט הביאה את מדינת ישראל לאבדון. לולא קיסינג'ר המושיע לא היינו כאן/שם/או בשום מקום.

    ציפי חסרת נסיון, ללא הוכחות על הצלחה מנהיגותית בעלת משמעות. ההילה סביבה ממסכת ואולי אפילו ממכרת.

    לא שמנהיגנו הפלצנים האחרים טובים ומושלמים.

    כוורת זה רעיון נפלא - אבל כוורת לא בונים ביום אחד - טיפת דונג ועוד טיפת דונג ועוד טיפה ועוד אחת.

    השאלה אם יש לנו במציאות המופלאה שלנו את הזמן והפנאי לבנות כוורת לתפארת מדינת ישראל.

  • 25.

    זאת אומרת רבין טעה עם אוסלו? (ל''ת)

    אזרח, 21/08/08 19:05

  • 24.

    פז מלמד שמאלנית הזויה שלגביה המציאות לא קיימת (ל''ת)

    מקסים, 21/08/08 18:37

  • 23.

    אומר הפסוק ''שתיקה כהודאה'',דהינו הרוב מסכים עם יעל פז מלמד.

    נתן.ש מעלות., 21/08/08 18:10

    והחשוב מכל רק לא ביבי ושרה,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים.

    • המטרה הדפודה ''רק לא ביבי'' לא תופסת

      אזרח, 21/08/08 19:06

      ראינו את עבודה וקדימה - אפסים וכלומניקים

    • רוב השמאלנים וכל שונאי ואויבי ישראל מסכימים עם פז מלמד (ל''ת)

      חיים אמזלג, 21/08/08 22:52

  • 22.

    יעל פז! דגניה ומשמר השרון, אותו בית גידול של מושחתים ! (ל''ת)

    אהרל'ה דייב גורדון, 21/08/08 18:06

  • 21.

    תנו ליעל פז מלמד לנהל את המדינה וזהו.

    סגב, 21/08/08 17:52

    כן, ממש. תוך חודש היא תצליח במה שלא הצליחו כל מבקשי רעתנו, כליון עם ישראל (היו מתים).

  • 20.

    מתבישת במנהגים שלנו ויותר מתבישת מהעיתונות שלנו בושה וחרפה לכם (ל''ת)

    צפי, 21/08/08 15:55

  • 19.

    וב 48 לא כבשת?

    מחמוד, 21/08/08 15:21

    את חושבת שבגלל שאת גרה בשטחים שלנו שנכבשו ב 48 אנחנו נוותר לך? את באמת חושבת שאת יותר טובה מהאחרים? את יותר גרועה מהם. למה את גם כבשת ב 48 וגם גרשת. חכי חכי כל כלב יבוא יומו. מה את חושבת ? שכל ה''שמאלנים'' שגרים בשטחים שנכבשו ב 48 הם ''זכאים''? את חושבת שיש הבדל בין 48 ל67? רק מוח מעוות יכול לחשוב ככה. כל השמאלנים גרים בשטחים שנכבשו ב48 וחושבים שאנחנו נסתפק ב67. שמעת על המושג ''נכבה''? חכי חכי יום שלך יגיע...

    • אולי היום שלך יגיע?

      ל-19 מחמוד, 21/08/08 20:06

      ואתה עם מליוני אחיך תועפו אל אחיכם האוהבים ביתר מדינות ערב (22 במספר).

  • 18.

    לסגן הנשיא אין סמכויות של ממש בארה''ב

    אאא, 21/08/08 14:38

    הוא לא עושה כמעט כלום ברמה המעשית.
    האמריקאים מייחסים חשיבות להרבה מאד דברים ''חשובים'' כמו המראה של המועמד,המשקל שלו,המראה של אשתו,הצבע שלו,איך הוא מצטלם בטלויזיה,איך הוא נואם....
    המערכת הפוליטית בארה''ב בפרט ובמערב בכלל היא דוגמא מאד מובהקת למערכת רקובה,עלובה,מסואבת שמניבה אנשים צעירים,פוטוגניים,מיטיבים לנאום ו...אפסים מאופסים בהתמודדות עם בעיות כלשהן.
    המודל הפוליטי שיש בארה''ב ובאירופה הוא מודל זוועתי.מודל שיש להתרחק ממנו כמה שרק אפשר.

  • 17.

    הלכנו לבחירות.מה בחרנו? אולמרט ופרץ

    אאא, 21/08/08 14:35

    מה קיבלנו? ברק ומופז\\לבני.

    אם עד עתה,מה שעשו הממשלות בישראל היה ללא כל קשר למצע המפלגה ולמה שהובטח לפני הבחירות,הרי שכעת,האנשים שנבחרים בבחירות מוחלפים מיד לאחריהן בידי האוליגרכיה הסמולנית הלבנה באנשים הנאמנים לאוליגרכיה ואדוניה האירופאים.

    צריך להפסיק עם הפיקציה הזו ששמה ''בחירות''.ממילא כל מה שבוחרים,מניב מדיניות שלום עכשיו.ומנהיג שינסה ליישם משהו אחר,יארגנו לו מבול של חקירות ותכבי אישום כדי ליישר אותו.
    זה במקרה הטוב.במקרה הפחות טוב,האנשים שנבחרו פשוט יוחלפו בנאמני הסמול הלבן מיד לאחר הבחירות.

  • 16.

    מייקל פלפס הוא נרקומן אמריקאי מצוי

    אאא, 21/08/08 14:32

    שפשוט עדיין לא נתפס כי יש מסביבו רופאים מספיק טובים שיודעים איזה סם לקחת,מתי וכמה כדי לא להתפס.
    זה לא ישים פוליטית להקים כוורת.כל אחד מהכוורת מרגיש כמו ראש ממשלה,מתחיל לחתור תחתיו,לחבל בעבודתו ע''י הדלפות ומאבקי כוח מיותרים (ע''ע דוד לוי ושרון בממשלות שמיר ונתניהו).
    יתרה מזאת,אם ראש הממשלה אחראי לכל מחדל,מן הראוי שהוא גם יטפל בכל דבר.

    לבני מועמדת ראויה? אין ספק? לי דווקא יש ספק גדול מאד.מסתבר שכל הכתבה היתה עלה תאנה להשחיל שורת תעמולה בעבור הבדיחה הנלעגת פיצי.
    פיצי עשתה לא מעט תפקידים בקריירה הפוליטית שלה : היא היתה שרת קליטה,היא היתה שרת משפטים והיא שרת החוץ הנוכחית.מישהו יכול להציע על השג כלשהו של פיצי? בעיה כלשהי שפיצי פתרה בהצלחה? אז למה אדם שנכשל בכל דבר שעשה,צריך לקבל קידום? כי הוא סמולני ולבן ואישה?

    העובדה שלבני בכלל מועמדת היא עדות לריקבון המוחלט של ישראל.במדינות אחרות,עריקים פוליטים שמחליפים מפלגות מצד אחד של המפה לצד השני,נחשבים לבלתי ראויים לאמון,ובצדק מוחלט אגב.


    הדבר הכי חשוב זה שראש הממשלה יהיה אדם שניצח מערכת בחירות.לא אדם שהתקשורת,האיחוד האירופי,הבית הלבן ואוליגרכיה הסמולנית הלבנה פשוט שלפו מהשרוול כי הוא נוח לאינטרסים שלהם (כמו ברק,לבני ומופז).

    • סחתיין! (ל''ת)

      קבל כוכב, 22/08/08 02:03

  • 15.

    רק נתניהו וצוותו המובחר גדעון סער משה כחלון מיקי איתן יוסי פלד (ל''ת)

    כי הטובים והמוכשרים עם נתניהו, 21/08/08 14:30

  • 14.

    איך בתור עיתונאית היא אומרת שליבני הכי ראויה?

    מוטי, 21/08/08 14:09

    עיתונאי אמור להיות בעל ראש פתוח ונייטרלי כדי שיוכל לפרסם כתבות שכולם יוכלו לקרוא. הכתבה הזאת מכורה-לא אמינה בעלת נטייה שמאלנית-רק בשביל שמאלנים.יעל פז מלמד היא שמאלנית מוצהרת

  • 13.

    ניתוח הגיוני קר

    אביתמר, 21/08/08 13:54

    זו כתבה של אשה הרואה דברים כהוויתם וקוראת לכלב בשמו.

    ראש המשלה אינו/אינה צריך להיות גנרל/ית או פרופסור לכלכלה או רופא/ה וכו'

    ראש הממשלה הוא:
    1. קבלן טוב שיודע איך לארגן רשת קבלני-משנה מומחים עם נסיון שעומד במבחן המציאות.

    2. נקי כפיים ובר לבב.

    3. מסוגל/ת לעמוד בלחצים פוליטיים

  • 12.

    יעל היא אחת הפובליציסטיות המובחרות בסדום התשקורתי. (ל''ת)

    יגאל כהן-רחובות, 21/08/08 13:36

  • 11.

    ה' יירחם. הרי זה מהות האסון של שלטון רבין הנורא ''אני אנווט אני אקבע''. (ל''ת)

    כך הושמדו 2,000 יהודים באוסלו, 21/08/08 13:33

    • נכון. מסכים . המאמר של יעל מנותק מהמציאות. סהרורית מקצועית. (ל''ת)

      זה-מה-יש, 21/08/08 18:02

  • 10.

    בודאי- יעל פז מלמד מנהלת אותה. היא והרפתנים של דגניה. (ל''ת)

    בטח, 21/08/08 11:48

  • 9.

    על כשלונות וטעויות ליבני נשלם ביוקר

    דב הוז, 21/08/08 10:58

    החלטה 1701 שמי שדחפה לקבלתה היתה ציפי ליבני המאפשרת לחמס להתעצם להיתחמש בעשרות אלפי טילים ולההפך לאיום איסטרטגי על ישראל מצד אחד וכובלת את ידי צה''ל מן הצד השני היא אחד ''מהישגי'' ליבני. דחיפתה של רוסיה לספק לסוריה נשק חדיש המסכן את קיומנו הוא עוד אחד מהשגיה, דרדור מעמדה הבינלאומי של ישרארל בעולם הוא שיא ''השגיה'' יחד עם הדמורליזציה שיצרה במשרד החוץ. על אחמדיניגאד לא לעשות דבר , ליבני כבר תשמיד את ישראל לבד.

    • הרוצה לשקר ירחיק עדותו

      זבוב על הקיר, 21/08/08 14:24

      החלטה 1701 מתיחסת להפסקת האש בלבנון. אל תסמוך על בורות הקוראים כשאתה כותב שטויות ושקרים כאילו ההחלטה מאפשרת את התחמשות החמאס. אם זו רמת הטיעונים שלך אותי שכנעת לתמוך בה

      • אכן זבוב על הקיר !!

        יאיר ל, 21/08/08 14:54

        כנראה הרבה זבובים, נחשים, צבועים ושאר חיות השמאל יצביעו עבור לבני.

  • 8.

    האם אינך מעתיקה את תגובתי ''קבלת החלטות''? או שזה מיקרה? (ל''ת)

    Vox Ami, 21/08/08 10:55

  • 7.

    המועמדת הגרועה ביותר לתפקיד ראש ממשלת ישראל ציפי ליבני

    דוד קיפניס, 21/08/08 10:48

    אם הולכים ובוחנים ברצינות את מעשיה תכונותיה והפרוגרמה ההזויה וחסרת הקשר למציאות של ציפי ליבני מבינים שהיא אסון קיומי לישראל ,רק שמאלנית יהירה וחסרת כושר ניתוח ככותבת המאמר יכולה לראות בה מועמדת לראשות ממשלת ישראל, אבוי לנו אם כך יקרה.

    • תגובה לעניין (ל''ת)

      מוטי, 21/08/08 14:18

    • דוד הסר דאגה מליבך,ציפי ליבני רה''מ הבא שלנו והאמן לי תופתע לטובה.

      נתן.ש מעלות., 21/08/08 16:36

      אך העיקר רק לא ביבי ושרה,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה ולעשירונים העליונים,העם מאס בביבי ובשקריו.אי לכך הביסו בקלפי פעמיים ויביסו בשלישית,לעולם לא עוד הפעם ביבי ושרה.לא נשרוד אותם פעם נוספת.

    • אני מסכים עם דוד , ציפי ליבני אסון לעם ישראל (ל''ת)

      יאיר, 21/08/08 18:40

  • 6.

    הפוך על הפוך

    יאיר ל, 21/08/08 10:46

    מרבית הציבור שונא את יעל פז מלמד ואת הציבור שהיא מייצגת.
    לכן כשהיא ממליצה על ליבני אנחנו מבינים שליבני מסוכנת כמוה ואינה ראוייה לשום תפקיד ציבורי.

  • 5.

    כפי שכתבה סילבי באויבכם מס' 1.הכוונה ידיעות יא דבעים ברור?!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כוורת?קברת!!!!!!!, 21/08/08 10:23

  • 4.

    בדמוקרטיה המדינה לא מנוהלת לבד

    ארז, 21/08/08 10:22

    השמאל הוא שכונן כאן דיקטטורה בראשותו של מנהיג יחיד חזק. אחרי שהשמאל יפנה את השלטון נוכל לשוב לדמוקרטיה.

    • הבעיה היא ששלטון השמאל לא תלוי בבחירות

      פנדה, 21/08/08 13:04

      השלטון הדיקטטורי של השמאל פועל מבניין אחר לגמרי שנמצא גם הוא בירושלים...

    • באף מקום בעולם אין באמת דמוקרטיה

      אאא, 21/08/08 14:41

      אף אחד לא מפנה את השלטון.מעולם בהיסטוריה של האנושות לא היתה אריסטוקרטיה שויתרה מרצונה החופשי על שלטונה ועל זכויות היתר הנלוות.
      הדמוקרטיה לא יכולה שלא להכשל,כי היא מתיימרת להציע מכניזם להחלפת אריסטוקרטיות ללא אלימות.היומרה מנוגדת לטבע האנושי ולכל מה שאנחנו רואים בטבע (רלוונטי מאד כי אנחנו חיות לכל דבר וענין).
      כל מה שמתיימר לעצב מחדש את הטבע האנושי או להתעלם ממנו,דינו כישלון בלתי נמנע.כך זה בדמוקרטיה,כך זה בקומוניזם,פמיניזם וקפיטליזם.

      אלה כמובן חדשות רעות מאד מאד,כי המשמעות המעשית היא שהדרך היחידה שיש לאנושות להחליף את שכבת ההון והכוח היא באלימות,כמו שנעשה לכל אורך ההיסטוריה.

  • 3.

    '' המנהיגים '' של היום נדבקו

    ---- תבוסתן נולד ..............................., 21/08/08 10:20

    בחיידק התבוסתנות . ומתחרים בינהם מי יגיע ראשון ללחוץ ידו של מחבל זה או אחר . .. הם מתחרים בינהם מי הראשון שימסור שטחים עבור ''השלום'' - זה הפך להיות אין אצל ה''מנהיגים '' הישראלים - ומי שקובע את הטרנד הזה ---השמאל והתקשורת הישראלית .....'' כוכב נולד '' '' רקדן נולד'' ''שף נולד '' ....

  • 2.

    למה אי אפשר ? המדינה לא מנוהלת לבד ? .......... (ל''ת)

    ====== הבג''ץ - לבד !!!!, 21/08/08 09:35

  • 1.

    בעניני המנהיגות יהיה נכון להקים מדינה דו לאומית

    א.פ, 21/08/08 08:09

    אם אבו מאזן לפני שהחמאס ישתלט על הפלסטינאים לחלוטין אז טוב נעשה אם נקים מדינה דו לאומית ונעמיד את אבו מאזן כסגן ראש הממשלה מה את חושבת על זה ??????

    • לא ...לא... ! איפה ניראה לך אני וחבריי נגור אחרי זכות השיבה ? (ל''ת)

      ----יש גבול !, 21/08/08 09:39