• 102.

    מגן דוד אדום (ל''ת)

    אבירם, 10/04/10 17:59

  • 101.

    ?????

    לירז, 26/10/08 17:28

    איך יודעים שהוא זה שהרג אותם?!?!?

  • 100.

    האם הפרשה לא הושתקה מהר מדי? האם העיתונות לא נכנסה כאן לעומק?

    גל, 25/10/08 18:42

    יש כאן חשש שבגלל כבוד משטרה ושוטרים בכירים לא מחפשים את המניע האמיתי, שאולי יודעים עליו משהו. אם זה נכון מה שאני חושב שקרה ושבגללו הקצין רצח, חשוב שמבחינה חינוכית זה יתברר כי אם מדובר ברצח על רקע של קנאה ו/או מצ'ואיזם גברי זה ממש חיוני שינקטו פעולות חינוכיות בנדון.

  • 99.

    זה כמו במקרה עופרה חזה לדעתי....

    שוטר לשעבר 838, 24/10/08 18:18

    לקח זמן אבל בסוף הודו בכך שעפרה חזה מתה מ-ז נגוע .

    כנראה שייש פה התערבות של ז אחד מיותר -[אולי אפילו של אחד מחבריו] ,קצין שעובד סביב השעון בלחץ אטומי -ואקדח אחד זמין.

    עוד מעט הרפש ייצא החוצה והבושות ייתגלו.

  • 98.

    הוא ניקה את הנשק שהיה בידיה והלך להתאבד ליד ביתו התינוקת שנורתה ראשונ (ל''ת)

    נתי, 24/10/08 12:41

  • 97.

    גורם חיצוני ביצע הרצח

    יוסי, 24/10/08 10:35

    למה המשטרה ממהרת לסגור את הנושא?

  • 96.

    יותר מדי פרטים הסותרים זה את זה

    שאלות, 24/10/08 10:16

    אם האשה והילד נורו באמבטיה, הכיצד שני בני הזוג נמצאו ירויים בכניסה? הכיצד הילד נמצא ירוי בסלון?
    מדוע אדם נורמאלי הכועס אולי על האישה ירצח את הילדים?
    הדיווח המשטרתי לא נראה אמין.
    משהו מסריח.

  • 95.

    מסקנה עצובה

    mor0121walla.com, 24/10/08 10:05

    חלאות אין פה עתיד משותף לנו פה יאללה בחזרה לגלות!!!!!!

    • אז קח/י את עצמך מכאן..יאללה ביי

      מגן דויד, 24/10/08 11:48

      לא צריכים עוכרי ישראל בתוכנו. או שמי שכתב את זה בכלל ערבי או כוזרי..יאללה בבעיטה החוצה! עם ישראל ישאר אחד ומאוחד על אפם וחמתם של כווווווווווווווולם. פחח תבוסתנים אתם כל עוכרי ישראל וחובבי החומריות. תמשיכו לחלום על הסוף כי לצערכם הוא לעולם לא יגיע. יש גרעין. יש אמונה. יש מגן דויד.

      • ימים עוד יגידו אם המגן דוד שלך כ''כ עזר לך......

        יהושפט, 24/10/08 19:49

        גיבור גדול.

  • 94.

    אם האשה נרצחה במקלחת איך היא נמצאה בכניסה? (ל''ת)

    חוסר התאמה, 24/10/08 10:04

  • 93.

    האם יתכן שהרוצח הפיל את הרצח על קצין המשטרה?

    תהייה, 24/10/08 10:02

    כלומר שהרוצח רצח את בני הזוג והילדים ואז הפיל את הרצח על קצין המשטרה.

    • אני חושב שראית לאחרונה יותר מדיי סרטים

      כנסו ותקראו, 24/10/08 10:31

      המדינה משתגעת לאט לאט
      והכי עצוב שאין מה לעשות בנידון .רק לראות אותה דועכת לאט לאט .
      לפני שאני נכנס לאינטרנט אני כל הזמן מפחד מהכותרת הראשית ,אין לדעת מה קורה בדינה הזאת ואיזה גבול של אנושיות יפרץ היום

  • 92.

    משטרה

    אורן, 24/10/08 09:57

    המשטרה כועסת כי אין את מי לעצור

  • 91.

    אומרים שיש דברים בגו,אומרים כי הוא חשד במשהו.... (ל''ת)

    איזימן, 24/10/08 08:46

    • אני מהוד השרון, הכל שמועות, לא יודעים כלום. (ל''ת)

      בינדר, 24/10/08 09:58

  • 90.

    הוא הסתיר מצוקה כלכלית ולחץ וכשזה לא הסתדר הוא השתפן והעדיף להתאבד

    לדעתי זה מה שקרה, 24/10/08 06:41

    הוא לא עמד בלחץ (גם עבודה, גם משבר כלכלי, גם ילד חדש).
    ואז הוא החליט להתאבד ונשבר ולקח איתו את כל המשפחה- כדי שלא יחיו עם הבושה והצרות הכלכליות- שהאשה לא תצטרך לגדל בצורה כזאת מבישה את התינוק, עם החרפה והמצב הכלכלי ובחר פשוט להרוג גם אותם.

  • 89.

    במדינה שבא ערך החיים כבר לא קדוש (ולא חשוב של מי) מעשים כאלו נפוצים!

    הפכנו למדינה אלימה, 24/10/08 01:06

    כל היום אנו שומעים על הריגות ורציחות.

    כל היום הרבנים, התקשורת והפוליטקאים הימנים משתמשים בשפה אלימה כלפי כל מי ששונה מהם (בין אם זה ערבים ובין אם זה יריבים פוליטיים)

    המילים הרג, רצח, השמדה, חיסול הפכו למילים של שיגרה.

    יופי הפך לערווה, שלום למילת גנאי, סובלנות זה התרפסות ויפי נפש זה בכלל אסון

    העם היהודי שהוא דוגמה בכל העולם לערכים הומניים הפך פה לברברי, מתלהם, גזען וקיצוני להחריד.

    אנחנו אוכלים את התבשיל שבישלנו במדינת היהודים הנהדרת שלנו.

  • 88.

    ירה בה באמבטיה והיא נמצאה בכניסה לבית? איך? (ל''ת)

    תמהה, 23/10/08 21:36

    • ניסתה מסכנה לברוח לסלון רדף אחריה ווידה את ההריגה (ל''ת)

      פסיכופט בהתגלמותו, 24/10/08 06:47

      • אמרו שלא היו סימני מאבק (ל''ת)

        אבל אמרו שלא היו סימני מאבק, 25/10/08 15:15

  • 87.

    רשיון

    limi, 23/10/08 20:26

    לכל דבר במדינה הזאת צריך רשיון חוץ מאשר להורות וחבל

  • 86.

    ועכשיו בלי צחוק , המשטרה מפחידה אין ביטחון והצבור בבעיה

    משה פתח תקווה, 23/10/08 19:53

    פרידמן לשילטון

  • 85.

    90% מהמתאבדים משאירים עקבות פה לא הושאר כלום

    דוד, 23/10/08 16:55

    90% מהמתאבדים משאירים מכתב מפורט או התנצלות בנוגע למעשיהם יש כאן משהו מוזר שהמשטרה כרגע חוקרת

    • לא נכון!!!

      נפגעת התאבדות, 24/10/08 10:25

      מנסיון אישי קשה - רוב הסודות והסיבות האמיתיות בדר''כ נלקחות עם המתאבד, מי שמגיע למצב כזה, כבר לא מעניין אותו מה יחשבו השארים!!
      רק בסרטים משאירים מכתבים מפורטים ומתנצלים, בדר''כ מתבצעת נתיחה ששופכת אור על הדרך וממש לא על הסיבה!

  • 84.

    טיפול פסיכיאטרי להורים במדינה

    דוד הגואל ירושלים, 23/10/08 16:55

    רצח, רצח, רצח והתאבדות, מעשים של אנשים? חיות בטירוף לא מובן מחייב מסע התעוררות כמו לפני הימים הנוראים

  • 83.

    טיפול פסיכיאטרי להורים במדינה

    דוד הגואל ירושלים, 23/10/08 16:50

    רצח, רצח, רצח והתאבדות, מעשים של אנשים? חיות בטירוף לא מובן מחייב מסע התעוררות כמו לפני הימים הנוראים

  • 82.

    המשטרה צריכה לבדוק טוב את מי היא מגייסת לשורותיה ועוד בתור קצין! (ל''ת)

    ..., 23/10/08 16:48

  • 81.

    הלכה המדינה נשארנו קומץ אנשים מבולבלים בלי מטרה ודרך

    כמה חבל, 23/10/08 16:41

    רוצחים אחד את השני
    דורסים אחד את השני ובורחים
    אלימות אחד כלפי השני
    שודדים אחד את השני
    אונסים אחד את השני
    גונבים אחד מהשני
    מרמים אחד את השני

    אין חוקים אין כללים אין כבוד אין עונשים
    כמה חבל הרסנו בעצמנו את המקום הקטן שהיה אמור להיות לנו גן עדן ומפלט מהרשע בעולם .

    • מדינה בבעיה נפשית קשה

      אבי, ספרד, 24/10/08 09:44

      המדינה זקוקה לפסיכיאטר מומחה לבדוק באופן יסודי מה קורה.

  • 80.

    השוטרים המנוולים-מסוגלים לכל תועבה (ל''ת)

    קציני סדום, 23/10/08 16:41

  • 79.

    אני המום

    יעקב, 23/10/08 16:36

    עד מתי..המדינה מאבדת את ערכה...כל יום אנחנו מזדעזעים מחדש וכל יום זה נראה כי יותר גרוע מזה לא יכול להיות. אבל שוב כל בוקר מופתעים לגלות דברים שפשוט בלתי נפתסים על הדעת. כשראיתי את הכתבה בפעם הראשונה אני חשבתי לעצמי ... למה??? למה לעזאזל....???? לא משנה מה קרה בין בני הזוג בכל מקרה לא היה מקום לפגוע בילדים או בכלל לפגוע במישהו...
    עם הזמן בארץ קורים דברים יותר ויותר מרתיעים . אני מנסה לחשוב על פיתרון כל שהוא או לפחות להבין מה הבעיה ולמה זה קורה אך ללא שום הועיל.. מה שנשאר לנו רבותיי זה להתפלל לימים טובים יותר.

  • 78.

    לדעתי, המשטרה פוחדת לפרסם שזה היה חיסול ע''י עבריינים (ל''ת)

    קובי, 23/10/08 16:34

    • כן בטח....

      ריטה, 24/10/08 08:09

      צריך לחשוב קצת לפני שכותבים דבר כזה!נראה לך שמשטרה תעשים קצין ברצח של משפחה שלו? בגלל שהם מפחדים לפרסם?
      מפחדים ממה?

  • 77.

    אם מפ''כל כזה למשטרה שמדיח את הטובים .

    יורי, 23/10/08 16:20

    מה נשאר ממשטרת ישראל לוזרים מהשר ודרומה וזה המחיר שנשלם על שטימת פיות והדחה של שוטרים שפויים.

  • 76.

    האם עושים לקציני משטרה מבדקים פסיכולוגיים ?

    גל, 23/10/08 16:17

    והכוונה לא בעת הקליטה לשירות, אלא במהלך השירות,פעם בתקופה קצובה מראש. חומר למחשבה.

  • 75.

    נקוה שהמשטרה תחקור באופן אוביקטיבי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    צדק, 23/10/08 16:15

    נקוה שהמשטרה תחקור באוביקטיביות ולא תעלים פרטים בגלל השפעה של גורמים חיצוניים כגון ניצבים בדימ'

    • לא סומך על המשטרה בגרוש

      כנופיית החוק, 24/10/08 10:21

      לא על המשטרה לא על הפרקליטות ולא על העליון בעיקר לא סומך על ביניש וארבל

  • 74.

    ראשון לציון

    יוסף גיר, 23/10/08 16:11

    מענין שהמשטרה יצאה מיד לחפש את הקצין

  • 73.

    אמריקה

    AS, 23/10/08 16:08

    לאט לאט אנו כמו ארה''ב
    לא אתפלא אם יום אחד ילד ירסס תלמידים בביה''ס

  • 72.

    59 -כמה שאתה צודק

    דני צודק, 23/10/08 16:07

    לדעתי צריך להמיר את התעודת זהות ב20 אלף דולר שיעזרו לך להתחיל משהו בעולם ולעוף מכאן.
    חיים פעם אחת , למה לחיות בזבל.

  • 71.

    נראה שהיא שכבה עם מי שהוא אחר והילדים מהאחר.. (ל''ת)

    מלחמות הזרע, 23/10/08 16:03

    • שפל מוסרי שלא היה מאז קום המדינה !

      סדום ועמורה, 23/10/08 17:13

      נשיא שאונס את הפקידות!
      ראש ממשלה מושחת עד היסוד !
      שר אוצר שגונב קרנות של ניצול שואה !
      חכים גנבים ומושחתים !
      ראשי ערים מקבלי שוחד ושלמונים !
      נהגים רוצחים על הכביש !
      אנסים מסתובבים חופשי ברחובות !
      מסיבות של אורגיות וערום !
      נוער מושחת שותה וודקה וסמים ,דוקר,אונס ורוצח חברים !
      ריקודי הומואים ולסביות בראש חוצות!
      שודדים,גונבים,חוטפים !
      רוצחים ילדים !
      עושקי דלים,אלמנות ויתומים !
      משחררי רוצחים !
      לא דואגים לחלש ולמיסכן !
      גונבי קשישים ונכים !
      אין בושה ואין מוסר ! הכול מותר כאילו אין מחר !
      אפילו רבנים זה לא משהיה פעם !
      כול יום מעשי זימה וזילזול בזולת !
      נואפים בוגדים וביאים ילדים לא שלהם !
      מתעללי חיות !
      בתי ישפט מושחתים !
      משטרה שעוזרת לעבריינים !
      אם זה לא סדום ועמורה מה זה ??????

    • במדינת סדום ועמורה כבר הכול אפשרי ! (ל''ת)

      ללא מוסר, 23/10/08 17:19

    • נראה לי שגם אתה מ...! (ל''ת)

      לאדיוט, 23/10/08 18:58

    • כן ,כן, בכל השוטרים יודעים את זה (ל''ת)

      מפקד, 23/10/08 22:31

      • כמובן שכל המגיבים גברים - כי גברים תמיד מדמיינים שבוגדים

        בהם גם אם האישה לא חושבת, 24/10/08 06:51

        על זה בכלל. ושום דבר בעולם לא מצדיק רצח שכזה אכזרי. הוא היה מהמהר כפייתי.

        • כי נשים רוצות רק כסף, תענוג גופני או שלטון. נו מה חדש? דעתן קלה (ל''ת)

          yoya, 24/10/08 11:19

  • 70.

    איך יש לאנשים לב לרצוח את הילדים שלהם !

    סדום ועמורה, 23/10/08 16:02

    ממש לבכות !
    אפילו אם האישה הכי זבל שבעולם למה לרצוח ? ומה עשו הילדים המיסכנים?
    פשוט קורע לב!
    ואותי יותר מדאיג לאיזה שפל מוסרי אנחנו הגענו פה במדינת היהודים ?

  • 69.

    איך נקבע שמדובר בהתאבדות?

    דריה, 23/10/08 15:57

    צרם לי לקרוא שחרף העובדה שהחקירה רק החלה, אנשים ממהרים כבר לשפוט. מה גרם לפרסומים על ההתאבדות? דלת נעולה בבית, המעידה שאיש זר לא נכנס? או כולם נרצחו מאקדחו של קצין המשטרה? האם נמצאו שרידי ירי על ידיו? האם הוזמנה בדיקה טוקסיקולוגית שיכולה להראות שהקורבונות, כולל ''המתאבד'' סוממו? ואז ניתן להכניס אקדח לידו של אדם ולבצע ירי? מדוע ישנן טיפות דם המובילות מחדר הילדים לסלון וכיצד זה מסתדר עם תיאור מיקום הגופות? רבותיי, תנו למומחים לעבוד ואחר כך תשפטו.

    • הם לא זקוקים לעובדות כדי להסיק מסקנות (ל''ת)

      טוקבקיסטים יודעים הכל, 23/10/08 19:00

  • 68.

    ''חשבתי שמפרקים סוכה ''?השני שמע יריות יצא למרפסת בחזר לישון'' (ל''ת)

    דירות עם שכנים פסיכים+פסיכופטים, 23/10/08 15:51

  • 67.

    ל-39

    ישראל, 23/10/08 15:49

    התגובה שלך נובעת ממש מחוסר ידע אני מקווה בשיבלך שתהייה לך את הזכות להבין אבל בשביל זה אתה צריך לתת צאנס וללמוד תורה ואז תבין מי כאן הטיפש

  • 66.

    הייתי מציע בחינות מיון חדשות בקרב המשטרה

    דודי, לוחם לשעבר, נחל חרדי, 23/10/08 15:47

    הייתי שמח אם השוטרים בארץ היו ברמה אחת מעל מה שהם היום.
    כל הכבוד לכוחות הביטחון, אך רבה הכמות על האיכות

  • 65.

    מה שאותי מזעזע זה התגובות כאן

    סו-אלן, 23/10/08 15:43

    האשכנזים עבר החליטו שהוא מזרחי הדתיים החליטו שהוא חילוני וכולם כבר מעליבים, נעלבים, מקללים.....
    ואולי הוא גם אשכנזי וגם דתי? מעניין לא?

  • 64.

    רצח מזעזע

    אוראל, 23/10/08 15:42

    ישאר בגדר תעלומה לצערנו

  • 63.

    יש להוריד באופן דחוף את תוכניות הראליטי השונות והטלא נובלות

    פקק תנועה קרית ביאליק, 23/10/08 15:26

    למיניהם מעל מסכי הטלויזיה הם גורמות נזק אדיר לחברה בישראל הצעירה והמבוגרת וגורמת לצופים בתוכניות אלו להיתמכרות סביבתית וחברתית עים תוכניות אלו ומחשבות שכך צריך כיום להיתנהגוזו גם היתנהגות אופנתית שמקובלת כיום ושכך צריך להחיתנהג

    • אתה אמיתי פקקי ? בגלל דן מנו הוא רצח את המשפחה שלו ?

      פנדה, 23/10/08 16:16

      אנחנו גם לא יודעים את כל הסיפור, ויש הרבה מאוד פערים בין העדויות השונות, אז ייתכן שגם השוטר הוא קרבן. בכל אופן, אני בהחלט בעד להוריד את כל תכניות הריאליטי והזבל.

      • בקיצור אין הצדקה ואין שום תירוץ לרצח...

        מישהו, 25/10/08 19:52

        רע לך, אתה בדיכאון, המצב הכלכלי, ''לא רצית שאישתך והילדים יחיו עם הבושה'' ''האלימות בטלויזיה גרמה לך לרצוח'' וכו',
        כל זה הוא לא תירוץ ואתה לא עושה טובה לאף אחד כשאתה רוצח אותו.
        זה דבר שאסור שיקרה לא משנה באיזה מצב נפשי אתה נמצא. וכן יש לכל אחד את היכולת לשלוט בעצמו, יש לנו יכולת בחירה חופשית ואנחנו אדונים לעצמנו ויכולים להחליט פשוט לא לבצע מעשים כאלו ואף אחד לא אשם בפשעים שלנו מלבד עצמנו. ולסיכום הקצין שרצח הוא רוצח שפל ולא מסכן בשום פנים ואופן!!!

    • הטנלובלות הם שיא השפל המוסרי !

      טיפשתה, 23/10/08 17:17

      הילדים תמיד לא שלהם...הם בוגדים ונואפים חופשי !
      הרצח הגנבה והרמאות מותרים העיקר להשיג את המטרה....הילדים שלנו גדלים על הזבל הזה שמלמד אותנו שהכול מותר! שהכול אפשרי! שאין מוסר או כבוד לזולת! שאין אסור ! הדברים האלה מחלחלים לנשים שלנו והן מתחילות לירצות הכול ...הילדים שלנו לומדים כי אם לא יקבלו את אשר ירצו עכשיו אז מותר להם לעשות הכול!

    • ללא קשר לרצח נורא הזה. יש להוריד מעל מסכי הטלויזייה .את כול התוכניות

      פקק תנועה קרית ביאליק, 30/10/08 13:44

      הללו שמוגדרות כשטפת מוח .ושברור לכלם שהם מנסות להציג לכולם. על כך .שהמצב הזה .הוא משהוא שקיים בחברה המודרנית .התוכניות הללו גורמות לחלק מהצופים לחשוב .שזה באמת כך המצב .ושאפילו במצבנו המודרני כך צריך להיתנהג .ושזו היתנהגות נורמלית בימנו אלו . אומנם להגיע מתוכניות כאלו .עד למצב של אלימות קשה. רחוקה הדרך . ובלי וללא ספק יש לתוכניות אלו .השפעה חברתית מזיקה קשה .מבחינה חינוכית מוסרית אישית וציבורית .ולכול מי שצופה בהם מהקטן ועד הגדול .והעובדה היא שידוע .שהרבה צופים אזרחי ישראל .מרבים ליצפות בתוכניות איומות אלו .וזו השאלה הגדולה .אך תוכניות מסוג שכזה. מגלות התעניינות בקרב אזרחי ישראל ??ומה חושבים על כך צופי ישראל .

  • 62.

    מדינה מלאה בפסיכופטים

    שמעון, 23/10/08 15:25

    מדינה מלאה בפסיכופטים שערכי חיים זולים בעיניהם ועד שלא תהיה פה מערכת משפט וענישה מרתיעה ולא מתרפסת זה רק ילך ויחמיר.עורכי הדין ימשיכו לעשות מיליונים ושופטים ימשיכו לתת גיבוי לפושעים.אבל כמובן סופו של הצדק לנצח גם רודפי בצע וגם רודפי כבוד.

    • מערכת ענישה ושפיטה לא מרתיעה פסיכופטים, ומתאבדים לא נשפטים על מעשיהם (ל''ת)

      פנדה, 23/10/08 16:17

    • לסדום ההינו לעמורה דמינו !

      אתה צודק, 23/10/08 17:04

      שפל מוסרי ותרבותי..רוצחים על הכביש...רוצחים ודוקרים ...רוצחים ילדים ומטביעים אותם....מאפשרים לערבים לבצע פוגרומים ביהודים....גונבים,אונסים,בוגדים ונואפים !עושקים ילדים,אלמנות,נכים,ויתומים !
      אלוקים יתן לנו עונש על ההיתנהגות הזאת !
      אנחנו לא עם סגולה אלה הפכנו לעם שפל !

  • 61.

    הקצין לקח מנת יתר.

    אלכס, 23/10/08 15:25

    הפשע הגדול נצא מיזה שנים רבות במשטרתירשאל השוטרים הם לא אוכפי החוק אלא הם שותפים לפשע מאורגן .
    הרוצח ככל הנראה הפסיד הרבה כסף או הוא חייב המון כסף לאנשי העולם התחתון.
    ולכן רצח חפים פשע והתאבד.
    צריך לחקור אתכל השוטרים במדינת ישראל.

    • איך אתה יודע ? כנראה שגם אתה חלק מעולם הפשע (ל''ת)

      פנדה, 23/10/08 16:18

    • תגובה ל-61 אתה איש חולה....

      דורון, 23/10/08 16:29

      קבעת שכל פושעים ,הסקתה מסקנות מרחיקות לכת.
      בחור אתה פשוט חולה וזקוק לטיפול.

    • תגיד לי, רתה מטומטם או משהו כזה.

      שוטר, 24/10/08 10:49

      איך אתה קובע דברים...כאילו היית שם אתמול, היכרת את בני המשפחה..
      ניראה לי שאתה לא מאופס על עצמך.

  • 60.

    שוטרים תמיד נראים כאוסים תמיד לבדוק את כולם מסוכנים לחברה (ל''ת)

    Avnerbi, 23/10/08 15:19

  • 59.

    לפעמים אני שחושב שצריך ''לסגור הבסטה'' ולהתפזר בעולם,המדינה בפשיטת רגל

    דני, 23/10/08 15:19

    בעלים רוצחים את נשותיהם וילדיהם ומתאבדים.צעירים נוהגים כמו מופרעים בכבישים ודוקרים ומכים אחד את השני במועדונים.אנשים מרמים אחד את השני על ימין ועל שמאל,ודוחפים צועקים ומקללים בכל הזדמנות.מתמכרים לכל הזבל שדוחפים לנו בטלויזיה.מה נהיה מאיתנו?

    • ומה לדעתך תמצא כשתתפזר בעולם? (ל''ת)

      שאלה רטורית, 23/10/08 16:27

  • 58.

    הבחורה ממשפחה חמה ותומכת, תובעת משטרתית לשעבר, והוא קצין חקירות. (ל''ת)

    אסון נוראי ומפתיע, 23/10/08 15:14

  • 57.

    זה לא מדוייק

    אלה, 23/10/08 15:13

    אני גרה במתחם הזה, והייתי בבית כשהמקרה קרה. במתחם הזה יש פעמים ששומעים הכל, החל מצעקות של אנשים ועד צלצול טלפון של השכנים, אבל יש פעמים שלא שומעים כלום.
    הרבה אנשים אמרו שהם שמעו רעש לא ברור וחשבו אולי שזה פירוק של אחת הסוכות- זה מאוד הגיוני אם אתה גר בבניין הקרוב או 2 בניינים ליד, או אפילו בקומה ה10 של הבניין. מה שמוזר הוא שהשכנים הקרובים לא שמעו רעשים מוזרים. אבל בוא נצא מתוך הנחה שזה בוקר ואנשים לא הכי מפוקסים בשעות האלו, וייתכן שהם היו עם טלוויזיה דולקת/במקלחת/עם רעש של מכונות או סתם חצי זומבים בגלל השעה ולא שמו לב.

    אל תמהרו לשפוט לפני שאתם יודעים את כל העובדות.

  • 56.

    ''לדירת בני הזוג הגיעו כוחות גדולים של משטרה'' - למה??? (ל''ת)

    מנחם מנדל, 23/10/08 15:10

    • כדי להוציא מהדירה 4 גופות!!!!!!

      מהאזור, 24/10/08 10:33

      ועל אחת כמה וכמה גופות של 2 שוטרים ו2 ילדים, ממשפחה מוכרת מאוד בהוד השרון, במשטרה ובארץ!
      הייתה שם חגיגת עיתונאים צמאי מידע שמישהו היה צריך לבלום!
      מה היה קורה לך אם היית צריך לפנות 4 גופות של חברים לעבודה שלך?- היה לך פשוט? היית מסוגל לעשות את זה ללא תגבור?
      כל אחד יורה פה שטויות ללא הכרה, קצת רציונליות אנשים!
      יהי זכרם ברוך

  • 55.

    ל כ ו ל ם

    נעמה, 23/10/08 15:10

    שימו לב כמה אתם מתווכחים ומתלהמים מבלי לדעת בוודאות את מוצאם. וגם אם הייתם יודעים בוודאות את מוצאם, לא הוא הגורם להתקפת הטירוף הזאת, שהרי ממנה סובלים ללא הבדל דת, מין וגזע אנשים רבים, גם במינונים נמוכים כמו אלה, שבמקום להתפלל, להאמין, לאהוב ולמחול, עסוקים במריבות טיפשיות על מזרחים ואשכנזים...

    • איך זה תמיד שכל סיפור, לא משנה מה הוא יהיה, יוצאים כל אלה מהחורים שלהם

      פנדה, 23/10/08 16:21

      לכל כתבה הטרולים מצליחים למצוא זוית ימנית/שמאלנית/מזרחית/אשכנזית/חילונית/דתית... איך אנשים מצליחים לחיות עם כל כך הרבה שנאה בלבם ? לא ברור

      • זוהי ישראל האמיתית ,הקרם דלה קרם. (ל''ת)

        לפנדה, 23/10/08 19:06

    • לישראלי המצוי הוא יודע הכל מראש (ל''ת)

      אופיני, 23/10/08 19:05

  • 54.

    תמוהה

    ?, 23/10/08 15:04

    לא ענה בטלפון ואז באו לחפש אותו? לא קורה שלא עונים בטלפון, קצת תמוהה, כנראה שיש דברים בגו.

  • 53.

    השטן בהתגלמותו!!!!!!!!!!!!!!

    ירון.מ, 23/10/08 15:01

    זה ממש החיים כסרט אימה.

    מחריד, שזה פשוט לא נתפס.

    • ראו התמונה.. ניראה כמו שק תפוחיי אדמה ולא גופה... (ל''ת)

      שימעון פרץ, 23/10/08 15:58

      • מושון

        מושון, 29/10/08 17:15

        אתה אידיוט לקרוא לגופה שק תפוחי אדמה

  • 52.

    אבל למה את הילדים???!!!! למה???!!! (ל''ת)

    אילןפ, 23/10/08 15:00

  • 51.

    אולי בגלל המשכורות הנמוכות (ל''ת)

    ניסים, 23/10/08 15:00

  • 50.

    יחידה מיוחדת = יחבא''ל (ל''ת)

    בטחוניסט, 23/10/08 14:58

  • 49.

    נשמע כמו חיסול של המשפחה ע''י פשע מאורגן (ל''ת)

    הילה, 23/10/08 14:58

  • 48.

    משטרה דמיקולו (ל''ת)

    ישראלי בארה''ב, 23/10/08 14:50

    • בארצות הברית זה לא קורה כמובן (ל''ת)

      לישראלי, 23/10/08 19:07

  • 47.

    משתתפת בצער המשפחות

    רוחי, 23/10/08 14:46

    לא יודעת איזה נסיבות הביאו למצב הזה
    אבל כאב המשפחות הוא עצום.
    יהיי זכרם ברוך

  • 46.

    שקרנים!! משהו הוריד את כולם וביים התאבדות

    נננננ, 23/10/08 14:45

    באמת נראה לכם שצין משטרה יהרוג את אשתו וכל המשפחה כולל תינוקת(!) ועוד שאומרים שלא היה בינהם ביכלל סכסוך???
    בטח מישהו מהמשטרה רצה להעיף אותו מהדרך והרג את כולם ועשה כאילו הקצין התאבד.
    באמת יום עצוב למשטרת ישראל שזה האנשים שנמצאים בה....

    • איך פיענחת את הרצח בלי לדעת כלום. ממש קולומבוס אתה. (ל''ת)

      רונן, 23/10/08 15:36

      • הוא שרלוק הולמס עטוף בהרקול פוארו (ל''ת)

        לרונן, 23/10/08 19:08

    • הם גרים קרוב לנתניה.... .יש ליבדוק קשר לעולם הפשע...!!! אוליי שותפות..

      נפתלי הרץ, 23/10/08 15:37

      אוליי שותפות אפלה ,שניקלעה למבוי סתום.

    • המשטרה שיגעה אותו אבל לא היה הורגב אותו+מישפחתו ב6 בבוקר (ל''ת)

      השכנים דפוקים, 23/10/08 15:46

  • 45.

    מה קורה

    דנדוש, 23/10/08 14:45

    כמה כאב לב למשפחה. קשה לתאר מה עבר על אותו אדם בראש. ככה להרוס משפחה מבלי לתת טיפה מחשבה. מה קורה? להמשיך לחיות עם ריקנות והמון אם אם אם. רק שההורים והמשפחה לא יגמרו את חייהם בכאב הזה שלא ירפה מהם עד סוף חייהם. מה עשה התינוק שבא לעולם מלא כאב. מחבקת את ההורים הכואבים

    • לסדום ההינו לעמורה דמינו !

      כואב הלב, 23/10/08 16:04

      המדינה הזאת בהידרדרות מוסרית נוראה וזה מה שהכי מפחיד ....!

  • 44.

    28 צודק !!! לרצוח שני ילדים קטנים? דמך ובשרך? (ל''ת)

    סדום ועמורה זה כאן, 23/10/08 14:36

  • 43.

    מחריד

    מורן אמא ל-2, 23/10/08 14:34

    זה הרס לי את היום כואב הלב

  • 42.

    זה מראה את רמת המשטרה והקצינים ''המוכשרים'' שלה - אלוהים זה כל כך מזעזע (ל''ת)

    יו אב, 23/10/08 14:32

    • התגובה שלך מראה על תת הרמה שלך וכמה אתה חולה

      אלעד, 23/10/08 15:22

      אם מכך אתה מסיק מסקנה כזו, אם לאחר כתבה כל כך עצובה זו התגובה שלך אז אני בטוח שאתה אדם חולה, קר ובסה''כ טיפש ומתוסכל.

  • 41.

    זבל שבזבלים, שיתאבד אבל למה למה למה את הילדים הטהורים והזכים שלו (ל''ת)

    אביו, 23/10/08 14:30

  • 40.

    אולי תחשבו על אירוע פלילי

    ירון, 23/10/08 14:30

    אולי הם היו קשורים לחקירה של פושעים בעולם התחתון שבאו לסגור חשבון

  • 39.

    ל-32 - מי שמקיים תורה ומצוות אז לו יש בעיה נפשית!!!

    עמי, 23/10/08 14:27

    רק לחשוב שיש איזושהי ישות שמנהלת פנקסנות קטנה על מה שאתה עושה וחוץ מזה גם מזיזה גלקסיות במקביל...
    איפה התרופות חביבי?

    • באמש'ך

      ואללה, 24/10/08 02:07

      רק לחשוב שיש בנאדם שלא מאמין שמעשיו משפיעים על חייו?? השתיקה יפה לחכמים, קל וחומר...
      האמת יותר חשובה מתרופות...

  • 38.

    נו באמת

    דן, 23/10/08 14:24

    שמענו צעקות וטריקות דלת ב 12 בלילה בבוקר שמענו יריות

    וחשבנו זה שיפוצים שכנים מפגרים!!!

    • נו אבל מה רצית שיקראו למשטרה? ואם היה מגיע מישהו יותר גרוע? (ל''ת)

      עדנה גבסו, 23/10/08 15:02

    • קל לשפוט לאחר מעשה

      גד, 23/10/08 15:12

      האם בכל פעם שמישהו מרים את קולו אצל השכנים אתה חושב על רצח? כשנשמעו היריות כבר היה מאוחר מדי לעשות משהו

  • 37.

    למס' 28 - מזלך שהטיפשות לא כואבת

    מזועזע, 23/10/08 14:21

    אחרת היית כל היום על מורפיום.

  • 36.

    הוא לא הפסיכי היחידי במשטרה

    אדם והוא מודאג, 23/10/08 14:15

    לצערי,חולי נפש בכל הרמות מצטרפים לשורות המשטרה,ואין כמעט מי שלא חווה פגישה עם נציג החוק,פגישה שגרמה לו לשאול איזה מין אנשים יש במישטרה ואיזו טעות זו לתת לאנשים פסיכים כאלו כוח וסמכות... נא לפרסם,אם יש איזו אמת שם בחוץ

    • הבוז לכחולי המדים

      הדסה שטייף, 23/10/08 15:00

      בכול מפגש של אזרח עם שוטר פיסה נוספת של תום הולכת לאיבוד. מי שאחראים על שמירת החוק מתגלים כעבריינים במדים, ואנו האזרחים התמימים מקווים שלעולם לא נזדקק למשטרה, ובטח שלא לפגוש בחבר'ה האלה בשום סיטואציה.

    • אתה צודק, והציבור הוא שמביא זאת על עצמו בשלטון שהוא בוחר (ל''ת)

      שמאלן, 23/10/08 15:27

  • 35.

    לחכות לתוצאות החקריה

    מלכה, 23/10/08 14:12

    קיימים סתירות בין הדיווח המשטרתי, העיתונאי והעדים.

    האשה היתה אמורה להיות במקלחת ולא בסלון
    הבן היה אמור להיות במקלחת ולא בחדר האוכל

    בלי כתבות היסטריות בבקשה. יש סיכויי שהסיפור יוחלף לרצח כולל שנעשה ע''י גורם שלישי.

  • 34.

    הפסיכיאטרים חושבים, שהוא היה בדיכאון.צריך לקבל טיפול ,ולא להתבייש !!! (ל''ת)

    מזועזעת, 23/10/08 14:11

  • 33.

    אולי זה לא התאבדות אלא פשע מאורגן?

    ירון, 23/10/08 13:59

    מזעזע! בושה וביזיון שזה קורה בעם ישראל!

    • אם זה היה פשע מאורגן הם היו מפספסים ופוגעים בטעות בשכנים (ל''ת)

      יוסי, 23/10/08 14:28

    • יש רגעים בחיים ,שבא לי ליבכות על אובדנו של עם... (ל''ת)

      סימה גורביץ.' ענתות., 23/10/08 14:37

    • קלעת בול בונשא.

      אלכס, 23/10/08 15:27

      זה פשע מאןרגן נטו. מאד מפחיד את הציבור.

  • 32.

    הרבה מאד אנשים עם הפרעות נפשיות בכל הרמות לא מטופלים לצערנו.ובנוסף א

    ש, 23/10/08 13:51

    אדם שמקיים תורה ומצוות וכמובן שלם ושמח בדרכו לעולם לא יפגע בנפשו. לאדם חילוני חסרה שמחת חיים אמיתית ומטרה נעלה וקדושה מה הוא בעצם עושה כאן...מי שיודע שבעולם הזה אנחנו בונים את העולם הבא שלנו והחיים האמיתיים מתחילים בעול האמת מאושר מאד מאד .הוא יודע שהחיים לא ניגמרים 2 מטר מתחת לאדמה. חילוני גם לא יודע שיש ציווי ונשמרתם לנפשותיכם מאד מאד...

    • מטיף יקר.

      עופר, 23/10/08 15:05

      בלהבלהבלהבלה.
      נכון החילונים לא יודעים כלום.מי שמקיים תורה ומצוות יודע הכל והוא גם צדיק גדול.
      בגלל זה במגזר החרדי והדתי אין בכלל מעשי אונס, אלימות ורצח.
      אגב אני חילוני ואני דווקא מכיר את הציווי של ''ונשמרתם לנפשותיכם'', אבל אני מכיר גם את ''טול קורה מבין עינייך'' ממסכת בבא בתרא,
      אז טול קורה ידידי המטיף.

    • אה.. והדתיים שהעלו את ילדיהם קורבן והתעללו

      ל-32, 23/10/08 15:19

      בהם זה בסדר נכון?
      לשרוף פעוט על תנור חימום ולסגור ילד בן 4 3 ימים במזוודה - ממש קיימו את המצוות !

    • האם אתה ''עובד אלוהים'' תוצר של אמנון יצחק ?

      פנדה, 23/10/08 16:14

      אתם לא באמת חושבים שמה שאתם עושים נקרא יהדות, נכון ? זה הרבה יותר עבודת אלילים ועבודה זרה, אמונה בקמעות וקללות, בגן עדן וגיהנום (משהו שלקחתם מהנוצרים, או אולי מהמוסלמים) - דברים שלא קיימים ביהדות. אני אולי חילוני, אבל תחושתי היא שאני יודע יותר ביהדות ממה שאי פעם תלמד, כי אתה מתעסק אך ורק בחיצוני, ומפספס לחלוטין את כל העבודה הפנימית שהיא העיקרית. ''החיים האמיתיים מתחילים בעולם האמת'' ? טוב שלא אמרת שמי שיהיה נחמד גם יקבל 70 בתולות... מציע לך לחזור בתשובה ומהר, לזרוק לפח את קלטות הכפירה של אמנון יצחק ודומיו.

  • 31.

    המדינה הזאת מלאה במשוגעים מורדמים כל יום מתעורר אחד (ל''ת)

    מהנשיא ועד אחרון האזרחים, 23/10/08 13:49

    • אתה כל-כך צודק!

      דלית, 23/10/08 15:08

      לא יכולתי למצוא הגדרה טובה יותר בעצמי.

  • 30.

    הלב בוכה

    יעקב, 23/10/08 13:46

    הלב בוכה קשה לי להאמין זכרם ברוך
    למשפחה שלא תדעו עוד צער.

  • 29.

    הפעם - פגע ולא ברח (ל''ת)

    ויזתא, 23/10/08 13:44

  • 28.

    השוטרים הם העבריינים האמיתיים (ל''ת)

    לפרק את המשטרה, 23/10/08 13:43

    • מניין ההכרזות הללו?טיפשות היא שמך השני?

      סבלנות, 23/10/08 13:59

      נכון,המקרה מזעזע יותר מעצם העובדה שמדובר כאן בשוטר אך הבא נהיה מאופקים ונראה בסופו של דבר כיצד נרצחה המשפחה המקסימה הזאת. אם היית מכיר את הנפשות הפועלות מילים אלו לא היו נרשמות לעולם

      • כל מילה שלך נכונה (ל''ת)

        ruha, 23/10/08 14:21

  • 27.

    רצח מיותר

    ארגמן, 23/10/08 13:40

    ברצוני להביע את הזעזוע מהמקרה המצער ליטול חייהם של בני אדם ועוד של אישה וילדים אי אפשר לדעת מה קרה עד שלא יחקרו לעומק את נסיבות המקרה אבל גם את רחמיי עד כמה שזה יישמע מצמרר על הקצין שעשה את המעשה הנורא הזה ומה גרם לו להיכנס לאמוק ולאבד את משפחתו ואת חייו שלו.

  • 26.

    רצח מיותר

    ארגמן, 23/10/08 13:40

    ברצוני להביע את הזעזוע מהמקרה המצער ליטול חייהם של בני אדם ועוד של אישה וילדים אי אפשר לדעת מה קרה עד שלא יחקרו לעומק את נסיבות המקרה אבל גם את רחמיי עד כמה שזה יישמע מצמרר על הקצין שעשה את המעשה הנורא הזה ומה גרם לו להיכנס לאמוק ולאבד את משפחתו ואת חייו שלו.

  • 25.

    מזעזע!!!

    גלית ש, 23/10/08 13:36

    פשוט לא נפתס.
    ממש קשה לעכל את המקרה המחריד.
    עוד ימים רבים יתריד אותנו המקרה הנ''ל

  • 24.

    רצח

    נתן, 23/10/08 13:34

    אם האבא עשה את הדבר המיפלתי הזה פשות לא לקבור אותו אם יתר המישפחה

  • 23.

    רצח מיותר

    ארגמן, 23/10/08 13:33

    ברצוני להביע את הזעזוע מהמקרה המצער ליטול חייהם של בני אדם ועוד של אישה וילדים אי אפשר לדעת מה קרה עד שלא יחקרו לעומק את נסיבות המקרה אבל גם את רחמיי עד כמה שזה יישמע מצמרר על הקצין שעשה את המעשה הנורא הזה ומה גרם לו להיכנס לאמוק ולאבד את משפחתו ואת חייו שלו.

  • 22.

    מה קורה שם

    חולני''ק, 23/10/08 13:32

    מישהו יכול להסביר מה קורה בארץ כל יום שומעים על שנים שלוש מקרי רצח מה קורה

  • 21.

    מנה הסיבה לאיבוד אשתונות זה .כניראה שקרה משהוא חמור ביותר.

    פקק תנועה קרית ביאליק, 23/10/08 13:32

    אבל שום דבר לא מצדיק מעשי אלימות ברבריים שכאלה .מה קורה לנו במדינה הזו ...

  • 20.

    האישה חודש אחרי הלידה תינוקת ילד בן 3 - כמה אכזריות יכולה

    להיווצר אצל אדם אחד, 23/10/08 13:31

    כמה רכושניות. כמה רוע.

    • נראה כי הבעל סבל מדיכאון שלאחר לידת אישתו

      נופית, 23/10/08 13:49

      אחרת אי אפשר להסביר כזה רוע..

      • עדיף לא להסביר את הרוע, כי הוא לא מתקבל על הדעת...

        מישהו, 25/10/08 19:39

        ואסור שיתקבל על הדעת.

  • 19.

    רצח והתאבדות

    אלי, 23/10/08 13:30

    בלתי נתפס-הילדים עוד לא הספיקו לחיות. עצוב ומזעזע

  • 18.

    הוא בטוח היה פסיכופט גדול לא מעבר לזה - אחרת לא היה מבצע

    רצח אכזרי ביותר, 23/10/08 13:27

    רוצה ללכת תלך אבל למה לקחת את כל המשפחה.

  • 17.

    האחוזים שזה רצח התאבדות הם מאוד קטנים!!!

    חוקר, 23/10/08 13:24

    כשאין מניע לרצח התאבדות [אז אין מניע]

    • ומאיפה אתה כל כך בטוח שאין מניע?אה אתה חוקר?אתה טמבל !!!

      עודד יערי, 23/10/08 13:35

      מי אתה בכלל שתקבע שאין מניע?מאיפה אתה בכלל יודע אם יש או אין?

  • 16.

    חגים ומשתגעים

    almog, 23/10/08 13:19

    כסף כסף כסף

  • 15.

    כבר מפריחים שמועות תחכו לחקירה מעודכנת מזעזע.

    אזרחית, 23/10/08 13:18

    מספיק עם ההדלפות והשמועתי.

  • 14.

    משהו בסיפור לא כל כך מסתדר.

    תומא, 23/10/08 13:10

    הילד נורה בפינת האוכל או במקלחת?

    משהו פה מוזר

  • 13.

    לא יכול להיות פשוט לא יכול להיות

    כואב לי, 23/10/08 13:09

    איך ייתכן שאדם שעבד שנים רבות במשטרה יכול לעשות דבר כזה כדאי לבדוק אפשרויות נוספות כי שום אבא בעולם לא יכול לפגוע בילדיו. בטוח לא אב שהוא קצין משטרה שראה זוועות ומעריך את החיים.

    • שום אבא לא יכול לפגוע בילדיו???מאיזה כוכב נפלת? (ל''ת)

      עופר, 23/10/08 14:56

  • 12.

    מצער מאוד

    שרון, 23/10/08 13:08

    חבל שהמשטרה גובה מחיר אישי כבד מהשוטרים והקצינים על חשבון המשפחה.
    חוסר כוח אדם משפיע לא רק על הארחים אלא בעיקר לנותני השרותץ
    השוטרים עצמם!!!!!

  • 11.

    ל-7

    אפרים, 23/10/08 13:06

    מנין לך שהוא מזרחי,אני יודע שהוא אשכנזי

    אז למה הגזענות כנראה שהקופסה שלך חלולה

    וחסרת תועלת.

  • 10.

    לקחו את הסוד איתם

    סוף העולם, 23/10/08 13:04

    נראה לי שהזוג לא רצה חשיפה,לא השאירו פתק ולא רקע למעשיהם, מדאיג ומסקרן מאוד מה היתה הסיבה לרצח והתאבדות,

    מה שלא יהיה , אני כאזרחית במדינה פשוט מודאגת ממה שקורה לנו ובעצם למה שאנשים ירצו לחיות במדינה שכזאת? כולם מושחתים גנבים וגזלנים כולל שבראשם עומד ראש ממשלה מושחת

  • 9.

    ל-מ-ה ??? (ל''ת)

    אמסטל, 23/10/08 13:03

  • 8.

    ירה בבתו בת החודש?בילד בן 3?

    איזה פיגור, 23/10/08 13:03

    איזה טירוף מביא בנאדם לעשות מעשה שפל שכזה...אדוני ישמור!

  • 7.

    ככה זה כשהתרבות המזרחית היא התרבות השולטת (ל''ת)

    דנה, 23/10/08 12:58

    • תרבות

      nav, 23/10/08 13:11

      לא נורמלית מאת משה

    • תגובה לדנה

      שמעון, 23/10/08 13:12

      עושה רושם שאת גזענית .מה קשור רצח מזעזע כזה לתרבות מזרחית...

    • את צוחקת נכון ? מה הקשר בכלל ? (ל''ת)

      ron, 23/10/08 13:14

    • אם כבר סמרטוט, תראי מה תרבות הגעפילטעלך שלך מסווגלת לגרום ?

      אפללו, 23/10/08 13:20

      בגלל שאין הסבר הגיוני אזי אחד מה שניים.

      או
      שהמשטרה אינה יודעת איזה מטורפים משרתים בקירבה ? טענה זאת נשמע לא מעט פעמים.

      או, ש

      האיש גילה לפתע כי אשתו היא לא אשתו והילדים הם לא שלו.
      תגלית מפתיע כזאת יכולה להוציא אדם מדעתו לבצע מעשה כזה !!

      אין הסבר אחר.

      אדם לא הורג את ילדיו יוצאי חליציו שלו, גם אם האמא של האמא שלהם זונה.

      המסכנה האחרת, הוא אשכנזי !!!

    • תגובה למספר7

      גל סוער, 23/10/08 13:25

      דנה, הלוואי שהיה לך גרגיר מהתרבות והחינוך המזרחי אם היה לך לא היית ''פלצנית'' .חצופה

      • בוא תספר לנו מה יש בתרבות המזרחית חוץ מלומר פלצנית ואחי..וגבר.. (ל''ת)

        עודד יערי, 23/10/08 13:47

        • אני אספר לך מה אין

          גיא, 23/10/08 14:43

          אין בתרבות הזאת שינאה עצמית כמו שנודפת ממך
          אין בתרבות הזו אנשים כ''כ קרים ונודפי שינאת זרים כמוך.

          אל תשכח לאילו אסונות גרמה הגזענות הזו שנודפת ממך

          • הרבה שכל אין לך..אם אני סובל משינאה עצמית אני גזען על מי?עלי?

            עודד יערי, 23/10/08 18:03

            אחרי שהייתי נשוי למיזרחיסטית מלאה אהבה(לעצמה)אני נשוי לפיליפינית(ישראלית)אז מי גזען?

            • אתם כולכם מזרח אירופאים הזבל של אירופה

              אני, 24/10/08 08:39

              רומניה פולין וכו' בורים ועמי ארצות באים פה להתנשא עלינו אדוני הארץ

              • אדון הארץ היקר

                פולניה כקרח, 24/10/08 21:37

                את/ה היום חי/ה בישראל בזכות העובדה שהסבים שלי, אלו שלא ניספו בשואה, בנו אותה. כן כן, הבורים הללו, הזבל של אירופה, פיסית עמלו, בנו ונלחמו עבור הקמת ובניית המדינה הזו כדי שאת/ה ומשפחתך תוכלו לבוא לפה ולבכות על קיפוח.
                לפני שאת/ה פוצה פיך ומלכלך/ת את זכרם אני ממליצה לך להרגע ויפה שעה אחת קודם.
                מה שרשמה דנה מתגובה 7 הוא גזענות והתנשאות ומה שרשמת את/ה הוא הוא לא פחות גרוע.
                עלאק אדוני הארץ, מקסימום אדוני התבלינים...
                שב/י בשקט!

        • אני אסביר לכם- וחשוב שתקראו!!

          אושרת- מזרחית גאה!!, 23/10/08 15:18

          בתרבות המזרחית שלנו, יש מה שנקרא חום ואהבה, אמא שתשב בבית ולא תמצ לעבוד במידה והמצב מצריך ולא אמא שתביא ''הופר'' שתשמור על ילדיה כשהיא חוזרת מעבודתה בחצות. בחינוך המזרחי האמא מכינה לילדיה את האוכל אותו הם אוכלים ולא ''מפנקת'' אותם במקדונלד בשביל להקל על עצמה.
          בחינוך המזרחי האמא עוזבת הכל בשביל לשמוע מוסיקה מזרחית מטופשת בפול ווליום בסלון ולהשתולל עם ילדיה בבית. ונהנית מזה, לא שולחת אותם למחשב לזמו איכות.
          אל אל תקשקש עודד, תכיר מזרחית, תאמין לי זה יעשה חלך רק טוב. (אם היא תחליט שאתה ראוי לה)

          • הצחקתיהוני..את גזענית,את מכלילה את כל המזרחיים כחמים והאשכנזים כקרים..

            עודד יערי, 23/10/08 16:29

            אז את פשוט מדברת שטויות יש ויש בכל עדה קרים וחמים טובים ורעים טיפשים..וחכמים......
            אישתי הראשונה הייתה מיזרחיסטית לידיעתך..אישה מלאה אהבה..אהבה רק את עצמה...עוד הכללה מטופשת שלך שהמיזרחיסט6ים מלאי אהבה והאשכנזים קרים וללא אהבה...ההכללות המטופשות שלך גם שהאישה האשכנזיה מביא אופר..(ולא הופר)ומביאה את ילדיה למקדונלד לאכול כי לא מכינה להם אוכל בבית..את צרת אופקים וגזענות הדיוטיות!!!

          • אושרת, האם ירדתם כבר מהעצים?

            ליאור, 23/10/08 20:14

            מה הקשר למוצא העדתי?
            לידיעתך, אני בן למשפחה אשכנזית וחילונית ובילדותי, למרות שאימי אינה נמנית עם עדות המזרח, גידלה את חמשת ילדיה בבית, בישלה לנו וחינכה אותנו.

            בשביל חום ואהבה לא צריך להוולד במדינות ערביות, מפני שמבירור קצר בבתי הכלא בארץ, רוב השוכנים בו גדל במשפחה חמה ואוהבת שהאמא לא עבדה ובסוף הם מגיעים לפשע.

            תלמדי שאסור להכליל, מה גם שהמנוחה נמנית מבני משפחת בכר שאינם נמנים לדעתי עם עדות אשכנז.

            • ליאור ועודד היקרים

              אושרת, 24/10/08 17:30

              נהפוך הוא, אינני עושה הכללה. אבל אותה דנה שכתבה ש''ככה זה כשהתרבות המזרחית היא התרבות השולטת'' עשתה הכללה, אני ניסיתי להראות לה מעט מהצדדים הטובים הקיימים אצל המזרחיסטים.
              ובוא נודה במשהו נוסף.
              אצלנו המזרחים- בגלל המיעוט, הרוב סובל. כן, יש כאלה שבאמת לא חינכו וגידלו בבתים כמו שתיארתי, אומנם מעט מאוד.
              ואצל האשכנזים, כמה שקשה להודות, בגלל הרוב המיעוט סובל. למרות שיש אשכנזים חמים ממני פי כמה וכמה. אבל שוב, מנטליות יכולה להשתנות מעט בגלל ההתבוללות, אבל בת'כלס, השורשים הם אותם שורשים.

    • אני יודעת שהוא לא מזרחי.תתביישי לך. (ל''ת)

      אורלי, 23/10/08 13:35

    • תרבות מזרחית או מערבית?

      מאיר, 23/10/08 13:38

      שמעתי על אדם מתרבות מערבית שרצח הרבה יותר משישה מליון ,הוא אהב לצייר וכמו כן קיבל השראה ממוזיקה קלאסית ,אולי בלי המוזיקה והציור המערבי היה רוצח פחות?????????

    • נו, בשביל הגזענות כל אירוע הוא סיבה להרים את ראשה המכוער ... (ל''ת)

      נעמה, 23/10/08 13:55

    • התרבות המערבית טובה יותר?

      אני, 23/10/08 14:15

      אב שכולא את בתו במשך שנים, מתעלל בה מינית מוליד איתה ילדים ועוד ועוד ועוד בטח לא הרגשת בושה כשאיש תרבותי זה השייך לגזעך ה''נעלה'' פורסם במעשהו שתקת והחרשת!!
      תתביישי לך שדווקא בעיתות כאלו את מרימה את הגזענות שלך על נס
      יש קבוצות תמיכה שאולי יוכלו לסייע לך (או אולי בעצם כלום כבר לא יעזור לך) את בורה וטיפשה וכלום כבר לא יועיל לך

    • מה הקשר למזרחית . טיפוס גזעני ודוחה (ל''ת)

      רוחה, 23/10/08 14:24

    • מאיר אתה גדוללללל!!!

      יגאל, 23/10/08 15:19

      והם עוד מתפארים בזה שהם אירופאים.אתה תופס את זה.כמה פתטי.

    • מצטער לומר לך ימח שמו היטלר הוא במקרה מזרחי או ארופאי (ל''ת)

      מיכאל, 23/10/08 16:09

    • ואלה שמות

      jay-z, 23/10/08 16:21

      רעי חורב - אלי פימשטיין- גלוזמן - סיגלית חיימוביץ -

      כולם - זבל לבן

    • דנה צודקת

      מערבי גאה, 23/10/08 17:22

      זה הכל בגלל המזרחים הפושעים

      • השם שלו פישר. מזרחי עאלק (ל''ת)

        חתיכת מנוולת, 23/10/08 20:55

      • תגובה ל''מערבי'' :

        ארגמן, 23/10/08 21:01

        אני לא מבינה על מה יש לך להיות גאה על צורת ההתבטאות הוולגרית שלך אתה ושכמותך צריכים להתבייש ממש שיא הכיעור הגמל לא רואה את הדבשת שלו ממש גועל נפש אני כל יום מזדעזעת מהרדידות של העם ''הנאור והפלצני'' לא כולכם כאלה אני מכירה באופן אישי אנשים נהדרים .אבל בתוככם יש גרעין רקוב עם דעות רקובות על מה ולמה שנאת החינם הזו?????????? חוצפההההההההההההה

    • תגובה ל''גברת תרבות מזרחית''

      ארגמן, 23/10/08 20:49

      מצאתי לנכון להגיב לך שוב לאחר שפורסמו שמותיהם של בני המשפחה שקופדו חייהם בטח שמת לב לשם.....(פישר) עד כמה שידוע לי פישר זה לא מזרחי ''חסר תרבות'' הגיע הזמן שתפנימי את וחברייך הגזענים שגם ''אצליכם'' לא הכל דבש בלי שום קשר מקרה מצער מאוד וכואב להבא תחכי לעובדות ואל תסיקי מסקנות מכוערות סתם .

    • דנה'לה, לעניות דעתי, ''פישר''

      אורטל, 24/10/08 09:01

      זה שם משפחה אשכנזי, הוא גם נראה אשכנזי ואשתו בכלל נראית אשכנזייה.
      על איזו תרבות מזרחית את מדברת?
      תרבות קלוקלת של בני עדות אשכנז שהם בכלל חולי נפש, וסוטי מין לא קטנים.
      המוח שלהם עובד שעות נוספות גם שהם ישנים.

    • אני חצי אשכנזי וחצי ספרדי אני בסדר או לא?

      רמי, 24/10/08 18:20

      אני גאה להיות אשכנזי וספרדי(מזרחי)
      ויותר מכל אני גאה להיות יהודי
      אז מספיק עם השטויות לא חסרים לנו
      אויבים ששונאים אותנו ואנשים אנטישמים
      כולנו יהודים

  • 6.

    אם אין יראת שמים שם והרגוני. מיום ליום הזוועות נהיות יותר קשות! (ל''ת)

    תחזרו לשמור מצוות, 23/10/08 12:56

    • אין ספק (ל''ת)

      צחי, 23/10/08 15:16

  • 5.

    מה היא כבר עשתה לך שרצחת את הילדים שלך,יא כלב- לגיהנום!

    אורית, 23/10/08 12:54

    אין שום דבר בעולם שיכול להסביר מה גורם לאדם לרצוח בדם קר את ילדיו,תינוקת בת חודש,פעוט בן 3 ואת האימא שלהם.כשאני שומעת סיפורים כאלה,למרות שאני לא מאמינה באלוהים,אני מקווה שדווקא יש אחד שיעשה שפטים ברוצח שגם אחרי מותו הוא לא ידע מנוחה,איך אפשר להיות כל כך קר לב ולא אנושי? איך? תינוקת בת חודש! ילדון קטן בן שלוש! איפה האלוהים הזה כשצריכים אותו?

    • גברת - תרגיעי את עצמך ומהר

      מזועזעת, 23/10/08 13:02

      שום דבר עדיין לא בטוח, ככל האפשר יכול להיות שעבריין שחיפש נקמה פרץ לבית ורצח את כולם, אז למה להכפיש סתם ולהגיד דברים כאלה נוראים כשאת לא יודעת כלום??? החקירה עדיין בעיצומה. תתביישי לך. כל התקשורת חורצת דינים בלי אחריות מינימלית. גועל נפש.

      • תקראי שוב את הכתבה ! שחור על גבי לבן (ל''ת)

        רון, 23/10/08 13:16

        • שחור על גבי לבן כתוב שם שלא היה סכסוך משפחתי

          פנדה, 23/10/08 16:05

          אני מתקשה להאמין שיכול להיות פסיכופת כזה בתור קצין משטרה, ושזה יתגלה רק אחרי שהוא ירצח את כל המשפחה שלו. יותר נוטה להאמין שיש כאן רצח במסווה של התאבדות, וכבר היו דברים מעולם.

      • מזועזעת את דפוקה

        מזועזעת שתזדעזעי אמן, 23/10/08 13:18

        מזועזעת את דפוקה? הבחורה הגיבה לפי מה שפירסמו בתקשורת לא לפי מידע אחר או לפי ההמצאות שלך. אז תרגעי את ומהר

      • עבריין שמחפש נקמה ימצא אותה במקום אחר לא יחסל משפחה שלמה (ל''ת)

        קצת שכל לא הרבה צריך כדי להבין, 23/10/08 13:21

      • תרבות האח הגדול ומפרץ האהבה.

        עם סגולה, 23/10/08 14:43

        מי רואה את התוכניות האלה? איך זה שהתוכניות האלה הכי נצפות? מזה אומר על האוכלוסיה כאן? ואלה שאלות מייצגות לכל החולי החברתי והתרבותי בכל התחומים

        • כן, בגלל בובליל הוא רצח את כל המשפחה שלו

          פנדה, 23/10/08 16:05

          נו באמת

      • למזוזעת ניראה לי שהתא היחיד במח שלך מת! סתומה בלחץ (ל''ת)

        גוליה, 23/10/08 15:26

    • תגובה למספר 5

      ארגמן, 23/10/08 13:20

      נתחיל מזה שהתגובה שלך גרמה לי חלחלה אני מאוד מציעה לך להאמין בק''בה יש דברים שנתונים בידו של אדם והוא צריך לכלכל את מעשיו אף אחד לא יודע מה קרה ברור ששום דבר לא מצדיק' מעשה טירןף שכזה. לסיום:תתביישי לך את טיפוס שלא יהיה מצב שתטרכי להרגיש את נחת זרועו של זה שמנהל את העולם כדאי לך לפחד.חוצפה לשמה

      • אין אלוהים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        רונן, 23/10/08 13:39

        הרצח הזה של ילדים מוכיח זאת !!! ואים יש דבר כזה אז הוא לא רחום וחנון כמו שסוגדים לו הדתיים אולי מפחד ? יש למישהו שמאמין באלוהים הסבר הגיוני איפה הוא היה היום בבוקר ??????????????????

        • ברור שיש אלוהים,והוא בטח היה משועמם הבוקר. (ל''ת)

          פתי מאמין, 23/10/08 14:43

        • הנהגת בורא העולם

          אמונה, 23/10/08 15:21

          באם באמת אתה רוצה לדעת לא זו הכתובת.ולא זו הדרך .אתה מוזמן לפנות לרב באיזור מגוריך או לאירגון ערכים/לב לאחים/ועוד רבים וטובים ותקבל תשובה.ובקצרה בעת בריאת העולם ניתנה לאדם הבחירה בין טוב לרע ואיו גבול בבחירה וזה מאבני היסוד הגדולים ביותר לכל המציאות שלנו על פני כדור הארץ.להמשך פנה למצוין לעיל. אבל מה שכן צריך להניע אותך היא העובדה שאחוז המקרים מסוג זה אצל אנשים שיש אלוהים בלבם הוא אפסי לעומת אלו המנסים להתכחש למציאותו

          • אחוז אפסי מיהודי הישיבות המפוארות של ארופה שרד את השואה. (ל''ת)

            לזה את מתכוונת???, 23/10/08 22:22

        • תגובה לרונן

          ארגמן, 23/10/08 15:46

          כנראה לא התעמקת במה שכתבתי אחרת לא היית מגיב כך למרות ההשגחה העליונה יש דברים שאדם אמור להיות אחראי למעשיו וגם אתה ....צריך לפחד קצת לא יזיק לך יראת שמיים חצוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

    • ברור שמשהו קרה לו

      יעל, 23/10/08 13:40

      אולי לקח תרופות, אולי תגובה למשהו מהעבר... ברור שהוא לא היה שפוי כשהוא עשה את זה.

      אולי מחלת נפש סמויה שאי אפשר היה לאבחן ופתאום התפרצה בהתקף פסיכוטי.

      • or just because the woman has tuined the family

        Yosi, 23/10/08 15:15

        by screwing around? Who knows? But this is not a crime for a woman. I do not mean that it was right and it is terrible what happened, but still big things starts from the smaller ones. People tend to forget that nature has its ways and that is the reason for building up families of such human connections and tenderness and feelings or should be the base for all that. yet, authorities and law and people like you maybe, work so hard to distort that natural rules, taking away the balance and wonder that catastrophes happens. They did not. They are caused. Stop all to talk about wanting equality while destroying the equal and balanced and everything will be fine. It is so sad to read such news however. And maybe someone else hast committed that crime.

        • יוסי בובליל זה אתה? כי ככה זה נשמע מהאנגלית שלך (ל''ת)

          מיה, 23/10/08 17:07

    • בגלל אנשים כמוך מספר 5

      זהבית, 23/10/08 13:45

      שלא מאמינים באלוהים קורים מקרים כאלה.
      אני לא דתייה אבל אני מאמינה באלוהים ודברים כאלו לא קורים סתם,נכנס בו יצר הרע והביא אותו למצב כזה אבל אל דאגה הוא יישב יפה מאד בגהינום ואשתו וילדיו יצחקו עליו מגן העדן.
      עצוב עצוב עצוב עצוב עצוב אין מילים.

      • ואולי בגלל אנשים כמוך??

        עופר, 23/10/08 14:52

        אולי דברים כאלה קורים דווקא בגלל אנשים חשוכים כמוך?
        חשוכים לא בגלל האמונה בה', אם את רוצה להאמין בו שיבושם לך, את חשוכה בשל העובדה שאת לא יכולה לקבל שיש אנשים שחושבים או מאמינים אחרת ממך,ובגלל שהם שונים ממך הם אשמים בכל צרות ותחלואי העולם.

        • 100%

          פנדה, 23/10/08 16:07

          ובכלל זה חילול השם לקבוע דברים בשם הקב''ה. כל אחד ידאג לחשבונותיו הוא, ואל תעשו את חשבונות הקב''ה.

  • 4.

    הגירוש משחית! מי שמפצח גולגלות בעמונה סופו לרצוח את ילדיו (ל''ת)

    שמואל משי, 23/10/08 12:53

    • בור הארץ....!!!

      שוש, 23/10/08 13:22

      מעניין שיש ימנים קיצוניים שנותנים הסבר ''הגיוני'' לטרגדיות אנושיות. האם אתה יודע מה עשה השוטר בתפקידו? האם אתה באמת מאמין שמי שפינה מתנחלים סופו שיגיע לטרגדיה כזו? האם למתנחילם לא פוקדות טרגדיות??? כמה שוטרים וחיילים מסכנים את חייהם כדי לשמור עליהם? האם חשבת אי פעם - האם השוטרים והחיילים ששומרים עדיין על התנחלויות חושבים כמוך??? תתבייש לך !!! ולא - אני כלל לא שמאלנית אני רק בת אנוש.

    • אתה ממש מטומטם!!! ואם הוא רוצץ גולגלות של ערבים בשכם

      מתתיהו החשמונאי, 23/10/08 13:47

      אז זה בסדר מה שהוא עשה? אתה ממש דביל, מפגר ורשע!!!!!

    • פרובוקטור זול

      ימני שפוי, 23/10/08 14:26

      מן הסתם אתה איש קטן מאד.
      מה הקשר? מה???

    • אז מה יהיה הסוף שלך לפיכך?

      גיא, 23/10/08 15:10

      מה יהיה הסוף של אוכלי חינם ומפיצי שנאה כמוך?

  • 3.

    לא אמין

    ספק, 23/10/08 12:53

    במקלחת?
    בסלון?
    בפינת האוכל?
    לא היה סכסוך?
    ירה בבתו התינוקת?
    בני זוג שקטים ונחמדים?

    • מהר מהר

      almog, 23/10/08 13:20

      ממהרים לפרסם כשהפרטים עדיין לא מגובשים

    • צודק

      אורית, 23/10/08 14:09

      באמת זה קצת תמוה, עד שלא ייבדקו ויחקרו לעומק באמת מה קרה שם לא נדע. אני מאמינה שבחדשות בערב כבר נידע מה קרה.
      מה שזה לא יהיה זה מזעזע בצורה בלתי רגילה, לא אנושי וכנראה שצריך היום מזל למי להיוולד.

  • 2.

    אוף, די נמאס כבר (ל''ת)

    m, 23/10/08 12:48

  • 1.

    רצח מיותר

    אתי, 23/10/08 12:46

    עצוב מאוד

    • אם את לא בקיאה בפרטי המקרה ורק שואבת מידע מהעיתונים אל תקפצי

      גילה, 23/10/08 15:07

      להסיק מסקנות.