• 184.

    יש לפנות

    דוד, 08/10/09 15:50

    חלק גדול מחברון לא שייך לנו אלא לפלישתינאים-ולכן יש לפנות את היהודים ולהחזיר את האדמות לבעלייהן החוקי דהיינו לפלישתינאים.

  • 183.

    ממשלת ישראל פתחה במלחמה נגד היהודים

    רפי דרור, 26/11/08 05:36

    כמה טימטום ממשלת ישראל יכולה להפגין מיבלי להפעיל את המוח הסתום שלה.מדוע לא בודקים לעומק את הבעייה?התשובה חדה וחלקה טימטום ואמירה של כן למילחמת אחים לה אהוד הכפול מייחל.הרי הוא רוצה להמשיך את מורשת רבין?!.הכל פקהפקה.שמענו אותו מדבר.גיבור על יהודים פוחד פחד מוות מהערבים.לא מסוגל להגן על נשים ילדים ותושבי ישראל .כישלון חרוץ רוצה להוכיח גבורה במילחמת אחים.אוי אוי לבושה.אני מקווה שתושבי ישראל התפקחו ויביאו לסוף דרכן של מיפלגות השמאל(עבודה וקדימה לכישלון).והכל בעזרת השם,אמן.

  • 182.

    ממשלת ישראל פתחה במילחמה נגד היהודים...

    רי דרור, 26/11/08 05:27

    כמה טימטום

  • 181.

    מותם של ששת מיליוני היהודם בשואה מטיל כללה על כל פוגיע ביהודי לקח לכל

    מותם של ששת מיליוני היהודם בשואה מטיל כללה על כל פ, 26/11/08 05:24

    מותם של ששת מיליוני היהודם בשואה מטיל כללה על כל פוגיע ביהודי לקח לכל העמים ולכל אדם עלי אדמות

  • 180.

    שיוויון בדין גם בפולשים הבדאווים

    זאביק, 25/11/08 20:46

    מתי מערכת המשפט / הממשלה /כוחות הביטחון יאכפו את החוקים גם נגד הפולשים הבדאווים שתופסים לנו כל חלקה פנויה בארץ הקטנה שלנו,שותים את מימינו ללא תשלום ומשתמשים בחשמל ללא מונים ?????????????

  • 179.

    שמירת רכוש המדינה

    נהג נגמ'ש, 25/11/08 17:40

    שמענו ממקורב לרב הצבאי ''הקצין'' אלי ישי,שכנראה מסרב ''הקצין הקרבי'' להתיצב למילואים למבצע פינוי הטרוריסטים הדחיים בחברון , מכיוון שלא איפשרו לו להגיע למבצע הפינוי עם רכב הפאר הממשלתי בלי נהג צמוד ומאבטחים ..

  • 178.

    חיילים סוררים

    חייל סדיר בחברון, 25/11/08 16:57

    תפקידם של החיילעים הדתיים שיסרבו לפקודה לסלוק המופרעים ששורצים בחברון, הוא ניקוי ניגררי סוסי המשטרה וניקוי מלונות הכלבים שצריכים להגיע למבצע הפינוי !!

    • זה נשמע כמו נאצי במחנה ריכוז שמדבר על יודנראטים (ל''ת)

      המגיב האדיב - Juden aus, 21/12/08 07:56

  • 177.

    ***********להכין את החיילים מנטלית = שטיפת מוח*********** (ל''ת)

    שמאל=דיקטטורה בוגדנית!, 24/11/08 19:43

  • 176.

    אז שיסרבו!!!!!!!!!!!!!!!!

    ציוני, 24/11/08 18:40

    גם אם צריך לפנות - המשטרה צריכה לפעול נגד אזרחים ישראלים בגלל משהו לא חוקי שהם עשו כביכול, לא צבא ההגנה לישראל ''צבא העם''!!!!!!!!!!
    השמאל הקיצוני ברשות בג''צ וברק מפעילים את הצבא (שלמרבה האירוניה מורכב ברובו הגדול ממתנחלים וימנים) נגד יהודים ונגד אזרחים ישראלים - כשמדובר במשהו לא קשור לביטחון אלא לבניה לא חוקית או תפיסה כביכול לא חוקית של בית.
    וזה פשע בפני עצמו, למען האמת עם כל האהבה שיש לי לצה''ל - אם הייתי מתנחל לא הייתי מתגייס והייתי מפסיק ללכת למילואים.
    כי זה כבר לא צבא העם - הוא פועל נגד העם.
    אם רוצים לפנות מישהו אז שהמשטרה תעשה את זה.
    מה גם זה בושה שיכריחו צעירים שהתגייסו בשביל לתרום למדינה ללכת להרביץ ליהודים ישראלים בגלל איזה שהיא החלטת בג''צ.
    מה גם במשטרה.. לא יצטרכו לחשוש (ובצדק, ומסרבנות מוצדקת) מכך שתהיה סרבנות - מי שלא יתאים לו יתפטר הוא יעבור למחלקה אחרת.

    • אחחח... ישראלים מצויים... העיקר להגיב!!!

      סתם..., 02/12/08 20:22

      אם כולם היו חיים שם בשלום וסחבקיה... כנראה שלמדינה זה לא היה מפריע...
      היו פה כאלה שאמרו שזה לא קשור לביטחון אז
      למה ''צבא העם!!'' צריך לפנות??....

      זה ביטחון לכל דבר... התושבים שגרים של יהודים ופלשתינאים, הורגים אחד את השני...

      אם הצבא לא היה שם... מזמן היה שם טבח! לשני הצדדים... צאו קצת מהבועה שלכם, תפסו אוטובוס לחברון, ותראו את הדברים האלה בעיניים שלכם!!!!! למרות שזה הרבה יותר נוח לשבת בבית, ליד המחשב... לקרוא כתבות שמתמצתות ב-5 שורות עימות של עשרות שנים....
      אתם רק מראים פה בורות!!!!!!

      ובמקום לחזק את אותם חיילים ושוטרים, ששם לעשות את המשימה הכי מסריחה בעולם!! ששום דבר בעולם לא מכין ילד בן 18 להתמודד איתה - ולהזכירכם, הם שם כדי לשמור על חייהם של התושבים, לא פחות - אתם כותבים פה שטויות על לסרב, וחיילים סוררים....

      תתביישו לכם! לא מאחלת לאף אחד מכם להיות במקומם!!!!!!

  • 175.

    למה את אולמרט אתם לא מפנים ? (ל''ת)

    הקוסם, 24/11/08 18:26

  • 174.

    סרבנות חיובית

    אליהו קניבסקי, 24/11/08 18:09

    טוב מאוד כן ירבו סרבנויות כאלה.
    סוף סוף חיילים סדירים מבינים את הטעות החמורה של הגירוש מגוש קטיף והשומרון הם ראו את ההשלכות במלחמת לבנון וכעת הם מחליטים חכם ונכון להמנע ממלחמת אחים מיותרת ומעוד גרוש חסר טעם וקורע לב.
    עד מתי פוליטיקאים מפיונרים שדואגים רק לעצמם ומסיטים נגד הציבור הכי איכותי בארץ?

  • 173.

    ממשלה שדורשת מחיילים לבצע פעולות שיטור איננה ראוייה !

    עמיר, 24/11/08 17:47

    מי שצריך לפנות אזרחים מבתים שעליהם התשתלטו, זה רק המשטרה / מג''ב.
    אין כל הבדל בין אירוע כזה במרכז הארץ לבין אירוע כזה בשטחים.
    אבל מה ? לממשלה המטומטמת הזאת היא אותה ממשלה מטומטמת שפינתה את חבל עזה באמצעות חיילים.
    יותר קל להפעיל חיילים כי עליהם ניתן להפעיל מרות ביתר קלות.
    הולך ופחות הדור ...

    • תגובה לעמיר...

      מגבניקית לשעבר..., 02/12/08 20:13

      שרשרת הפיקוד עובדת בדיוק אותו דבר בצה''ל במג''ב ובמשטרה...
      ומשימת הפינוי, באשר היא, קשה וכואבת לכל אחד מהגופים באופן זהה!!
      ואולי אם היית בודק קצת עובדות לפני שהיית זורק האשמות היית יודע שלעיתים נ-ד-י-ר-ו-ת חיילי צה''ל מבצעים את הפינוי עצמו... הם שם לאבטח ולתגבר... את העבודה השחורה משאירים למג''ב...

  • 172.

    אם הייתה כתובת מוחמד חזיר היא כבר הייתה מופיעה בכל כלי התקשורת בעולם (ל''ת)

    שוב צה''ל משקר!, 23/11/08 19:23

  • 171.

    העובדה שבצה''ל צריכים ''להכין נפשית'' את החיילים למשימה

    בושה., 23/11/08 12:28

    אומרת כמה היא מלוכלכת, וכמה היא מכתימה את צה''ל עצמו.

  • 170.

    לא תעבור את אחוז החסימה, למרות עמלות הגז מהנפט של המדינה (ל''ת)

    מפלגת הגמד הברחן, 23/11/08 12:02

  • 169.

    לפינוי הבא לא יהיו מפקדים! הציבור הדת"ל יסרב בהמוניו! (ל''ת)

    asy , 23/11/08 11:55

    • אין חכם כבעל ניסיון

      חייל לוחם בחברון, 25/11/08 17:14

      איזה מפקדים דתיים ואיזה נעליים..לצה'ל ישנם מעט מאוד קצינים חרדים בתפקידי לחימה ביחידות מסוימות בלבד של חיילי ישיבות הסדר... הכל הצגה לשם שמיים..הקצינים האלה הם בעיקר קציני מטבח ושומרי כשרות שנשלחו בשם הרבנים מישיבות ההסדר, שאסור לסמוך עליהם ביום פקודה ..זאת יודע גם צה'ל וגם השב'כ ולכן ישנם בצה'ל מספיק קצינים לוחמים אחראים ומאות אלפי חיילים לא חרדים שמסוגלים בקלות מצפונית לבצע פקודות הצבא והמדינה..ולא צריך להשתמש לפעולות מעין אלה למי שעושה דברם של נביאי השקר של מדינת יהודה ....

  • 168.

    הוא רכש את הבית שלו במירמה (ל''ת)

    אשון המפונים יהיה אולמרט, 23/11/08 11:49

  • 167.

    אחרי ששיפרנו את מצב הביטחון אחרי שפינינו את עזה

    ממפוני קיבוץ נחל עוז, 23/11/08 10:29

    הדברנו את שלטון החמאס, אחרי שעשינו שלום עם אויבים. חיזקנו את אבו מאזן וריסקנו את החמאס.
    בואו נפנה גם את הבתים בחברון.
    כי דרך מוצלחת לא מפסיקים.

    • מה?

      אליהו קניבסקי, 24/11/08 18:12

      איפה בדיוק השתפר המצב הביטחוני אולי בטילים שעפים לאשקלון או שאולי בהיתחמשות של החמס? נורא חבל שאת/ה לא ראים את זה אבל זה בסדר מתי שינחתו טילים גם על הבית שלכם ותאמינו לי יום זה קרוב!!!!!!!! גם אתם תבינו את גודל הטעות וממש לא שיפור הביטחון.

  • 166.

    אם מותר לסרב לשרת בשטחים, אז למה שיהיה אסור לסרב פקודה פה מטעמי מצפון? (ל''ת)

    ?, 23/11/08 10:18

  • 165.

    חברים אתם טועים ישנם כאלה שאינם גרים ביש''ע ויסרבו לפינוי - כנסו

    דני, 23/11/08 10:13

    אתם חשבתם

    • טוב מאוד

      אליהו קניבסקי, 24/11/08 18:13

      הלואי בעזרת ה' כן ירבו לוחמים כאלה בישראל!!!!!!!

  • 164.

    בושה וחרפה

    רוני, 23/11/08 10:10

    בושה וחרפה למדינת ישראל שככה מתעללת באזרחי המדינה ששילמה על הדירה דמים מרובים.

  • 163.

    אני הייתי שולח את ליבני הנקייה וברק - לגרש אנשים מביתם לשם תעמולה (ל''ת)

    עדיף כלא על בזיון!, 23/11/08 10:07

  • 162.

    שהממשלה הרעה הזו תפעל בכזו נחישות נגד המחבלים

    אייל, 23/11/08 08:45

    בעזה

  • 161.

    משמים פוגעים במי שנוגע בארץ ישראל! יש דין ויש דיין!!! (ל''ת)

    רמי, 23/11/08 03:06

  • 160.

    לא רק סירוב פקודה אלא טיהור אלמנטים שך תבוסה עכשיו מצהל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול ולבעוט אותם לכל הרוחות, 22/11/08 22:12

  • 159.

    אסור לאף שוטר או חייל לסרב פקודה בפינוי בית המריבה בחברון (ל''ת)

    שוטר חשעבר, 22/11/08 21:33

    • אסור לשום שוטר וחייל יהודי להשתתף באורגית השינאה וההסתה של השמאל (ל''ת)

      פרט למכורים ופחדנים, 23/11/08 10:05

  • 158.

    אסור לחיילים לסרב פקודה.רק מרצ מפחידה את הליכוד והימין הקיצוני בחינוך (ל''ת)

    רווחה וכבוד האדם וחירותו. ציון ...........טבריה, 22/11/08 19:36

  • 157.

    תכין את החיילים שלך להילחם בחיזבאלה

    אל ''הקצין הבכיר'', 22/11/08 19:16

    במקום לאמן אותם להילחם באחים שלהם. תראה מה קרה במלחמת לבנון. החיילים שלנו לא היו מוכנים כי התאמנו לגרש יהודים לפוצץ את הראשים של נערים ונערות.

  • 156.

    אוי לנו שמפקדי צה''ל חושבים בצורה מושחתת כזו!

    חלוני ציוני-גנדי, 22/11/08 18:53

    ''להכין אותם מנטלית-את החיילים''מה,הם בובות של השמאל העוין כדי שנגיד שצה''ל הוא הלא בסדר?אסור לחיילים בשום פנים לפנות את אחיהם מהבית!!!

  • 155.

    אינו מסוגל לקיים (ל''ת)

    מפקד/רמטכ''ל טוב אינו נותן פקודות שחלק גדול מחייליו, 22/11/08 18:42

  • 154.

    אולמרט נראה אותך מוציא ערבים מהביתים בחברון (ל''ת)

    משה, 22/11/08 15:41

  • 153.

    אני מוכן להתנדב לפנות את רמת אביב ג' ולא את חברון (ל''ת)

    משה, 22/11/08 15:33

    • תיקון: את שיך מונס. (ל''ת)

      בנחישות וברגישות., 23/11/08 10:19

  • 152.

    מבחינה פוליטית קל לסר הבטחון נציג השמאל הקיצוני להפעיל את הצבא (ל''ת)

    פינוי אזרחים יהודים זו לא עבודה של צה''ל חייביםלסרב, 22/11/08 14:57

  • 151.

    תספרו מי זה הקצין הבכיר והאם קיבל רשות לדבר?

    אחרת אין אמונה בשקרים, 22/11/08 14:14

    כזכור, גם לקצין בצה''ל יש דעה פוליטית. אם אנחנו לא יודעים מי ז ה הקצי הבכיר והוא נותר עלום שם יש ביכולתו לומר כל דבר ובפרט דברי שנובעים מתפיסתו הפוליטית.
    הטענה כאילו בבית המפורסם בחבחרון גרים מתנחלים פורעי חוק אינו מתבסס על כלום, ממש כלום. אפילו בית המשפט שפסק לפנות את הבית (וגם שם מדובר על פסק דין שנובע מתפיסה פוליטית עויינת) לא קבע זאת בגלל שהם גרים שם שלא כחוק. ממש לא. בית המשפט קבע כי כל עוד הפלסטינאי והיהודים מנהלים מערכה משפטית הפלסטינאי יגור בבית (למה? במה טובה החזקה שלו על החזקה שלהם?) ורק לאחר שבייניש הבינה שהרחיקה לכת (כי אין שום סיבה שהפלסטינאי יגור בבית שכנראה אינו שלו כבר מזמן) ריככה את ההחלטה והחליטה סתם לדפוק את בעלי הבית היהודים ולהשאיר אותו ריק כל עוד אין פסק דין סופי. לכן, כש''קצין בכיר'' אומר ''פורעי חוק'' זה רק מעיד שהוא לא מבין במה מדובר או שהוא סתם לא אוהב את יהודי חברון.

  • 150.

    חוק ראשון בטוהר הנשק וההגיון האנושי הוא שלעולם לא מפנים את קני הרובים

    ציון, חיפה, 22/11/08 13:37

    לכיוון האחים שלך!
    לכן זכותו וחובתו המוסרית של כל חייל לסרב פקודה למעשים נפשעים הנעשים ע''י הסמול והממשלה הנפשעת כנגד אזרחיה!

  • 149.

    אילו היו מנסים להוציא אותי מהבית,מבלי לתת לי אפשרות,להוכיח את בעלותי,ה

    שרה.א, 22/11/08 11:59

    האם לא הייתי נילחמת בכל האמצעים העומדים לרשותי ?
    לי ברור שלא הייתי יוצאת מביתי שרכשתי אותו כדין,
    הייתי עולה על בריקדות !

    איפוא הצדק ?
    האם ללכת ולהלחם ולסכן את חיינו ? למה ?
    כאלמנת צה''ל ואחות שכולה,אני חשה ביזיון ,
    מערכות ''הצדק'' אינן מצדיקות את ההקרבה.
    כניראה שלא מגיעה לנו מדינה.

    • תגובתי הקודמת ,המופנת לפלמחניק(146) לא התקבלה

      שרה.א, 22/11/08 14:38

      כניראה ששוב אחרים את האתר שלכם.

  • 148.

    הממשלה מתעשקת בעינין שולי שדרות !!אירן חייל שבוי

    רון, 22/11/08 09:34

    ישנם כל כך הרבה נושאים חשובים שמצריכים פתרון מידי .אטום לאירן!! גלעד שליט!!שדרות ואשקלון מופגזות או טו טו מגיעם ההפצצות לאשדוד מתי לבני ושר הביטחון יתעוררו .ציפי אם את רוצה להצליח בבחירות תתראיני על דברי מהותים את מבזזבזת לעצמךזמן ריטינג לדברים שוליים שאינם מענינים את רוב המדינה כרגע .
    שר הביטחון איפה אתה תתעורר תראה בסקרים .אתה ניתפס כבובה מוגבלת ואינה מועילה מתי תתעורר שמפלגת העבוד תשאר עם 5 מנדטים

  • 147.

    בצהל חוששים והם יודעים למה. כי השמאלנים משתמטים משרות! (ל''ת)

    משה, 22/11/08 08:06

    • ים

      המודאג, 24/11/08 18:29

      היום הצבא ברובו בנוי על חובשי כיפות סרוגות.
      הם הציונים האמיתיים במדינה, והם בצדק לא יפנו את אחיהם היהודים מביתם.
      סיפור גוש קטיף לא יחזור על עצמו לעולם.
      ברור לך הסמולן ברק ?

  • 146.

    מלאכתם של הערבים נעשית ע''י צה''ל-אוי לחרפה-וכל הכבוד לסרבנים גם ב''אלטלנ

    קורן נאוה,טבריה-די לסיזון!, 22/11/08 03:25

    ב''אלטלנה'' היו שסירבו-כמו טד הריסון הגיבור האמיתי!צבא הנלחם בעמו לא ינצח את אויביו-חוק טבע!!!(חלילה וחס)

    • סוף טוב הכל טוב

      פלמ'חניק, 22/11/08 09:40

      קורן נאוה .טוב שהזכרת את ''אלטלנה'' ..כמו שהיה סופה של הספינה הרעועה הטרוריסטית הזו שטובעה ולא נשאר ממנה זכר, כך יהיה סופה של ההתנחלות הטרוריסטית בחברון !!

      • הבעיה שזה עתיד כל העם שלנו והסוף כבר ידוע- שואה נוספת (ל''ת)

        cyrano, 22/11/08 19:14

  • 145.

    חשש בצה''ל שיש חיילים נורמלים עם שכל והגיון בריא

    מזרחן, 21/11/08 23:41

    שראו את תוצאות הרס גוש קטיף, ואינם רוצים לחזור על הסרט הזה בחברון.

  • 144.

    ל 131

    שמואל, 21/11/08 23:21

    נדמה לי שאותך צריך להעמיד במבחןכיהודי קודם כל.צריך להכניס לכלא את ה''שופטים'' שהחליטו בשם ''המוסריות'' לזרוק יהודים מארץ ישראל וכמובן אותך בראש.

  • 143.

    ממשלת ישראל ''מעסיקה'' את עצמה במעשים טפלים במקום להתמקד בעיקר !!!!! (ל''ת)

    ציונה - ראשון לציון, 21/11/08 22:30

  • 142.

    חייל סרב פקודה הממשלה הזאת לא חוקית -דוגלת בהשמדה של הבית היהודי (ל''ת)

    לסרב לסרב לסרב לסרב לסרב לסרב לסרב לסרב לסרב ..., 21/11/08 22:01

  • 141.

    ממשלות השמאל ייבאו לארץ הרבה גויים נוצרים והרבה שחורים שמתחזים ליהודים

    ממליץ לאולמרט ולציפיטפוט לגייס אותם למשימת הגירוש, 21/11/08 21:38

    יהודי אמיתי - לא מגרש יהודי אמיתי!!!

  • 140.

    קל יותר להכין החיילים למלחמה במתנחלים מאשר להכינם להלחם בחיזבאלה

    גנרל קסטניטאס, 21/11/08 21:22

    בלבנון צהל כשל. בעזה צהל כשל. אולי נגד ילדי המתנחלים הוא יצליח ולאחר הקרבות בחברון הוא יחלק להם צלשי''ם

  • 139.

    איזה חייל רוצה ייסורי מצפון כל ''חייו'' בהמשך?!

    Avi Ecuador, 21/11/08 20:15

    עדיף כבר כלא, שישלחו את אולמרט עם שחפץ ואלות להלחם ביהודים, שייקח את ברק והשמאל מהממשלה ושיעלו על סוסים אפילו.

  • 138.

    ידידי, בשיטה של השמאל הסיכוי שישראל תשרוד שואף ל 0

    Avi Ecuador, 21/11/08 20:09

    השמאל מפלג את העם במקום להתרכז בבעיות של אויבים שבשלבים מתקדמים לחיסולו של עם-הארץ.
    למעשה הפעולות של עמלק היום בהתייחס למה שעושה השמאל שמהווה מחלת איידס של עם-הארץ הם סוג של נס כואב שלא מאפשר לשמאל לבצעה את זממו ואת חלומם של אויבי ישראל שזה למעשה חיסולה של מדינת ישראל.
    אז מה אכפת לשמאלנים לכל הרוחות מבית מריבה של יהודים שיכלו לחיות שם ולא היו מרגישים כלום היום, חסר להם בעיות ומלחמות שמצאו להם יהודים להלחם בם???

  • 137.

    אנטישמים עם תעודות כחולות מזנבים ביהודים המתיישבים בארץ ישראל (ל''ת)

    מחה את זכר עמלק הערב רב השמאלני, 21/11/08 15:33

  • 136.

    האם חיל האויר המפואר יפציץ את המתיישבים ?????????????????????? (ל''ת)

    עם הכנה מנטלית טובה כנראה שכן, 21/11/08 15:31

    • ברווזים במטווח

      טייס מזל'ט, 21/11/08 17:48

      אם אפשר היה להפציץ בלי לפגוע בפלסטינים,,,אולי היו עושים זאת!!

  • 135.

    מספר 113 : אני אתך !!! (ל''ת)

    אם עבריה, 21/11/08 15:26

  • 134.

    כל חייל שיסרב,להשליכו לכלא

    רון, 21/11/08 15:23

    לפחות ל-35 יום.

    • לפי פירסומים שונים יזכה חיל כזה למענק בסך 1,000 ש''ח (ל''ת)

      ראובן, 21/11/08 21:23

  • 133.

    תגובה ל-107

    הזאב, 21/11/08 15:19

    הסרוב הוא לא בגלל ישיבות ההסדר!!! ראינו את אשר קרה אחרי פינוי גוש קטיף = קאסמים על ישובי גוש עוטף עזה. היגיע הזמן לראות את המציאות ולהבין כי צ.ה.ל. תפקידו להגן על המדינה וזאת לא נעשה באיזור הנ''ל. יש להפעיל אך ורק את המשטרה אשר ממונה על החוק והסדר. יש לערער על החלטת השופטים אשר הסתכלו רק על צד אחד של המטבע. הרי הבית נקנה בכסף מלא מידי הערבים וישנם מסמכים על כך. כל הנושא הזה הוא פוליטי כי כל ממשלת השמאל לבני וברק מוכנים לעשות כל דבר למען הערבים ולפגוע ביהודים, מאחר והם עדיין לא קולטים כי מטרת הערבים לזרוק את היהודים לים מאחר וה א ד מ ה היא הדבר הכי חשוב בעיניהם. לכן גם מוכנים לותר על ירושלים וכל חלקה השייכת לארץ ישראל!!!

  • 132.

    בטח שיסרבו פקודה !!! חובה לסרב לפקודות לא חוקיות !!! (ל''ת)

    לא סבלנו מפקודות לא חוקיות בעליל מספיק?, 21/11/08 14:51

  • 131.

    לצה''ל-זוהי שעת מבחן,

    דני ב., 21/11/08 14:35

    כעת זה הזמן מי לנו ומי לצרנו.
    שבשעת מבחן אמיתי נדע מי הוא האוייב ועל מי ניתן לסמוך כאשר נזדקק.
    זהו הנבחן האמיתי כעת.
    כל חייל ולא משנה מאיזה מגזר שיסרב להחלטה של הרשות השופטת דינו אחד-להיזרק מצה''ל.
    ואם יגרעו כמה אלפים ממצבת הכוחות לא נורא, נדע היכן אנו עומדים,
    אולי זה ימנע מלחמת אחים בעתיד.

    • אכן שעת מבחן לצבא שכשל בלבנון וכשל בעזה אולי נגד ילדים הוא יצליח (ל''ת)

      אבי, 21/11/08 21:24

  • 130.

    בושה-וחרפה שמגרשים יהודים מבתיהם בארץ-ישראל..!!

    אסי לוין, 21/11/08 14:29

    שמאלנים נמאסתם!!!

  • 129.

    בג''ץ=סניף של מרצ (ל''ת)

    תומר סבן, 21/11/08 14:28

  • 128.

    הכל בגלל ההסתה של התקשורת-העוינת והשמאל הבוגדני (ל''ת)

    דוד העברי, 21/11/08 14:27

    • הכל בגלל ההסתה של התקשורת-העוינת והשמאל הבוגדני !!! (צודק ב100%) (ל''ת)

      יעקב הישראלי, 21/11/08 19:25

  • 127.

    צה''ל הפך מצבא הגנה-לישראל לצבא הגנה לישמעאל (ל''ת)

    יוסי הס, 21/11/08 14:27

  • 126.

    ארץ-ישראל שייכת אך-ורק לעם-ישראל ולא לאויב הערבי!!! (ל''ת)

    נתן בן-דוד, 21/11/08 14:26

  • 125.

    אולמרט-לבני-ברק-בג''ץ=רשעים בני-בליעל!!! (ל''ת)

    חנן פילוס, 21/11/08 14:25

  • 124.

    אני מחזקת את ידייהם של המתיישבים היהודים בחברון המכונים ''מתנחלים''

    מיטל קיסי, 21/11/08 14:24

    עם-ישראל איתכם

  • 123.

    צה''ל והמשטרע נטפלים ליהודים הגיבורים במקום לאויב-הערבי (ל''ת)

    אורי חיים, 21/11/08 14:23

  • 122.

    מתי יגרשו ערבים מביתם? (ל''ת)

    עמית כהן, 21/11/08 14:22

  • 121.

    יישר-כח ליהודים המתיישבים בחברון !!!

    נועם וייס, 21/11/08 14:21

    חזקו-ואמצו.

  • 120.

    אני קורא לכל החיילים היהודים:תסרבו למלא את הפקודה הבלתי-חוקית-הזאת!!! (ל''ת)

    יהודי לא מגרש יהודי, 21/11/08 14:20

  • 119.

    למה ממשלת-הזדון והבג''ץ לא מורים להרוס את בתי-המחבלים מירושלים? (ל''ת)

    כהנא-חי, 21/11/08 14:18

  • 118.

    במקום לגרש את האויב-הערבי ממשלת-הזדון והבג''ץ פוגעים ביהודים גיבורים (ל''ת)

    אריה עמיטל, 21/11/08 14:17

  • 117.

    אסור לגרש יהודים מארץ-ישראל!!! מי שעושה זאת הוא פושע!!! (ל''ת)

    איתי חיון, 21/11/08 14:16

  • 116.

    צה''ל=צבא הגנה-לישמעאל

    רן לוי, 21/11/08 14:15

    חובה לסרב-פקודה!!!

  • 115.

    לא לצהל לחשוש. אני מציע לגייס מתנדבים למבצע. אני מתנדב ראשון . (ל''ת)

    חיים, 21/11/08 14:14

  • 114.

    הכותרת הנכונה צריכה להיות :

    ישראלי וציוני, 21/11/08 14:10

    חשש בישראל מהחיילים שיסכימו לפנות !

  • 113.

    למה הבן שלי צריך לסכן חייו ולהגן על חבורת חולי נפש מנוולים בחברון ? (ל''ת)

    דתי שפוי וגאה, ק''ק גבעת שמואל, 21/11/08 14:07

    • בינתיים הוא לא מגן עליהם, הוא מגרשם מביתם, אז מי המנוול? (ל''ת)

      cyrano, 21/11/08 23:05

  • 112.

    עם ''יהודים'' כאלה מדינת ישראל לא צריכה אוייבים........ (ל''ת)

    עם ''יהודים'' כאלה, 21/11/08 14:04

  • 111.

    למה בג''ץ לא מכריח את דיכטר להילחם במשפחות הפשע? (ל''ת)

    יוסי, 21/11/08 14:00

  • 110.

    לא חייבים לפנות. אפשר פשוט להעביר סופית את השליטה לפלסטינאים.

    דון פ, 21/11/08 13:58

    אני לא מבין מה הבעיה. למה צריך לבזבז משאבים על פינויים? מודיעים מראש על העברת השטח לשליטה פלסטינאית, מתחפפים משם, מי שרוצה, שישאר.

  • 109.

    מה קורה בבליעין ?

    חיים, 21/11/08 13:57

    בית 1 שנקנה בכסף כל זרעות השלטון נלחמות בו.
    ואילו אלפי מבנים לא חוקים בדרום וצים להכשיר.

    לפני הבחירות קדימה נלחמת ביהודים ומשחדת את הרבים.

  • 108.

    למה לפנות ?? להחזיר אם השטחים ... איתם... !!! (ל''ת)

    ישראל עובדת הפוך...., 21/11/08 13:51

  • 107.

    סרוב פקודה- בצה'ל-----בגידה במדינת ישראל

    גדעון מהמלקקים בקישון, 21/11/08 13:49

    צרת הסרבנות התחילה עם הקמת ישיבות ההסדר בפיקודם של רבנים מוסמכים לבגידה במדינת ישראל הריבונית..

    • medina dfuka

      dati geeh, 23/11/08 07:23

      ve-ata mefager!

  • 106.

    איפה החובה והנחישות בכדי להגן על האזרחים בדרום ?

    אלעד, 21/11/08 13:46

    איפה הייתי החובה והנחישות להגן על האזרחים בצפון ?

  • 105.

    ממליץ שהקצינים ידברו עם החיילם ולא עם העתונאים

    י, 21/11/08 13:44

    קצין צהל המדבר עם עיתונאי על מנת להסית את הרוחות - חייב לעמוד לדין

  • 104.

    הבג''ץ מביא עלינו מלחמת אחים. יש גבול לרדיפה שלו אחרי

    מיקי, 21/11/08 13:42

    המתנחלים ולסמרטוטיות שלו מול הפלשתינאים.
    אפילו את הריסת בית מחבל הטרקטור, שממילא יש עליו צו הריסה, בג''ץ הארור מונע. שלא לדבר על נוהל שכן ושאר התערבויות שלו בעניני בטחון מובהקים.
    בג''ץ ארור. שישבו על התחת ויבדקו את הבעלות על הבנין ורק אז יחליטו. הגיע הזמן שבג''ץ יפסיקו לשחק אותה אלוהים.

  • 103.

    צריך רק לנתק את המים. אני עורך ניסויים בקופים ומצמיא אותם. הכול הם עוש (ל''ת)

    הפרופסור, 21/11/08 13:41

    • קוף

      דוד, 24/11/08 18:40

      כנראה שקיבלת מנטליות של קוף בעצמך

  • 102.

    החב''דניקים המשתמטים משירות צבאי התחילו בתקופת ההתנתקות להסית

    אשמת החב''דניקים, 21/11/08 13:33

    לסרבנות והפירות הבאושים שלהם הכו שורש גם בי''ש.

    • ל-93. (ל''ת)

      א''י, כל א''י, 21/11/08 14:33

    • ל-93. השמאל משנת 73 החל להסית למען גירוש יהודים מאדמתם קדימה החלה

      א''י, כל א''י, 21/11/08 14:40

      להגשים חלום בלהות זה למציאות בתקופת שרון, וממשיכה לעשות גם בעוטף עזה בחוסר המעש נגד הקסאמים והמשך הספקת דלק חשמל ומים לאלו שפוגעים ביהודים, מתוך ציפייה שהיהודים יברחו לבד מהדרום.

      להזכירך מי שהחל להשתמט מגיוס לצהל, להחלישו ולהביא לתבוסתו הם השמאל! ועל השמאל בלבד מוטלת אשמת הסתה בגידה במולדת,

  • 101.

    ותודה גדולה ל''קדימה'' שהביאה אותנו עד הלום! (ל''ת)

    א''י, כל א''י, 21/11/08 13:31

  • 100.

    עקב פוטנציאל הבוגדנות של מתנחלי י''ש מומלץ להקים גדר הפרדה ביננו לבין

    לתלק את המדינה, 21/11/08 13:28

    גלות י''ש.הם יקימו להם את מדינת יהודה/בנימין.נאמנותם של חובשי הכיפות שם למדינה היא על תנאי.

  • 99.

    הכנה מנטלית = כשלון במלחמה הבאה. ראינו זאת בגירוש קטיף (ל''ת)

    זאב, 21/11/08 13:20

  • 98.

    מזל שאני כבר לא חייל בצבא הזה

    אל תקראו לי למילואים, 21/11/08 13:18

    צה''ל נועד להגן עלינו מערבים ואויבים,לא להיות כלי בידיים של פושעים
    חייל שישתתף בפינוי הוא כמו חייל של משפחת פשע

    • גם אני.

      עידו, 21/11/08 19:04

      אני לא בובה של פוליטיקאים מושחתים שתילחם באחים שלה כדי להציל את פיפי לבני ומעטפולמרט.

  • 97.

    ההסתה של צה''ל

    יניב, 21/11/08 13:13

    זה לא תפקידו של צבא לנות יהודים. זה תפקיד המשטרה!! הצבא הוא זה שמכניס את עצמו למפינה. מי שהולך לישון עם כלבים (קדימה) שלא יופתע מפשפשים (לבני וחבריה וממלחמת אחים).
    נקודה נוספת לאותו קצין בכיר - תזדהה על תסית ותכפיש בעוד מסכה על פניך.

  • 96.

    תזכורת: מדינת יהודה כבר כאן.....מהרסייך ומחקבייך ממך ייצאו (ל''ת)

    יהודי שפוי, 21/11/08 13:12

  • 95.

    רק בנחישות ובכח יסולקו המתפרעים !!

    לוחם חילוני שמוכן לסילוק הפרזיטים, 21/11/08 13:09

    מה קרה ,אין לצה'ל מספיק חיילים שלא מההתנחלויות ?? אין למג'ב מספיק שוטרים בלי כיפות..איזה מין דבר זה ...אם היו במקום אחר בארץ כמה עשרות מתפרעים ערבים לא היו שוברים להם את הידים והרגליים...איזה מין צבא הביאו עלינו המתנחלים ??צריך רק לדאוג לכמה עשרות משאיות משא סגורות ולסלק עליהם את הילדים והילדות ורבניהם בכח ובנחישות כאילו הם ילדים פלסטינים שמתפרעים !!!!!

    • הגזמת לחלו טין!!

      נעה, 23/11/08 13:08

      שלום לך.
      אתה מתבטא בצורה פראית ואכזרית.
      אני חונכתי לכבד כל אדם באשר הוא,לכן כמו שאני מכבדת אותך ואכפת לי ממך,(כי בסה''כ אנחנו עם אחד!!)אני מצפה שתכבד,גם אם זה קשה..ובייחוד כשמדובר על אנשים מהעם שלך(שדעתם שונה מדעתך..)
      ואם אתה תופס מעצמך אדם חכם(עם דיעות נחרצות כנ''ל),כדאי שתברר מציאות לפני שאתה נלחם בה.
      אתה משקר לעצמך בכך שאתה ניזון מהתקשורת בלבד.
      בהצלחה במציאת האמת..

  • 94.

    מה אין קאסמים,חמאס,איראן ? זו הטקטיקה של רב שפן ברק (ל''ת)

    אזרח, 21/11/08 13:08

  • 93.

    תיבון הביתה, פיפי ולישון! (ל''ת)

    חיים, 21/11/08 13:06

  • 92.

    התגייסתי לצבא להגן על יהודים! לא לגרש אותם מבתיהם!

    חייל קרבי, 21/11/08 13:05

    אם ישלחו אותי לסייע בגירוש יהודים מביתם, רק בגלל שהם יהודים, בעוד שלבדויים ולערבים שבונים ש\\בלי אישורים לא עושים דבר- אסרב פקודה!
    חייל יהודי לא מגרש יהודי!

    • אז אתה אדוני, לא חייל

      חייל אמיתי, 21/11/08 14:54

      צר לי בשביזבזת את זמנך ואת הכסף של המדינה בהכשרה שלך, אבל כל זה היה לחינם - אתה לא חייל. בושה שנותנים לבוגדים כמוך ללבוש את מדי הצבא. בני הישיבות הם גיס חמישי בצה''ל, במשך שנים הם חדרו וזחלו במעלה הפיקוד, רק כדי להשחיט את המערכת מבפנים ולהרקיב אותה. עדיף שפינויים כאלו ישטפו אותם החוצה ושניפטר מהם אחת ולתמיד.

      • ל''חייל האמיתי'': כבר ראינו לאיזה הישגים מביאים אותנו ''חיילי השלום''

        גילי קריב, 21/11/08 19:53

        חייל שמאלני, אם בכלל יתגייס, המקסימום אליו ישאף יהיה להיות תועמלן בגלי צה''ל (שמאלן מרפה ידיים ומטיף כניעה). את יכולתכם הקרבית המשופרת הפגנתם בהגנה על שדרות ואשקלון וכן במלחמת לבנון השנייה שם העדפתם שייפגעו חיילים מהצד שלנו על פני חיזבלונים.

      • to the real solider

        israeli, 22/11/08 19:14

        nahal mottsnach// 1961 - 1964 did you do better then me ? i dont think so /

        • to the yored who writes in english

          real soldier, 24/11/08 17:42

          i don't care what you did 40 years ago, i still live in this country. so yes, i did do better than you. go write talkbacks on obama or something and leave us alone.

  • 91.

    לא התגייסתי כדי להילחם ביהודים, לא משנה מי הם ומה הם עושים

    חייל, 21/11/08 13:01

    בשביל זה יש משטרה

  • 90.

    מעניין כמה מנדטים יאבד גוש השמאל[קדימה עבודה]

    ניר מרמת ישי, 21/11/08 13:01

    לאחר הפינוי.

  • 89.

    סרבני פקודה לכלא ומיד ! (ל''ת)

    cinege, 21/11/08 13:00

  • 88.

    הפינוי - בלתי חוקי בעליל ולכן מותר לסרב לו .

    דודו, 21/11/08 13:00

    אין לממשלה הזו שום מנדט או רוב בציבור , גם לא לבג''ץ .

  • 87.

    חברון

    שיקה, 21/11/08 12:56

    לא לצאת מחברון

  • 86.

    לכו תטפלו בקאסמים טיפשים (ל''ת)

    נתניה, 21/11/08 12:54

  • 85.

    על פי איזה חוק פועלים בחברון? .חובה ''להוציא'' את צ.ה. ל מהמשוואה.

    יחיאל כ''ץח, 21/11/08 12:54

    אם בג''צ מצא לנכון להתערב בנושא , משמע שהחוק החל בעניין זה הוא החוק הישראלי. למיטב הבנתי ,טיפול באזרח שמפר חוק נמצא באחריות משטרת ישראל. מחוז יו''ש.יש ''להוציא את כוחות צ.ה.ל. מטיפול בעניין זה על כל המורכבות בו.

  • 84.

    אני בטוח שיש מי שיפנה (ל''ת)

    kjhg, 21/11/08 12:53

  • 83.

    הבן שלי הוכן נפשית - בבית!!!

    מתנחל, 21/11/08 12:41

    שמונה עשרה שנה לפני הגיוס הכנו נפשית את בננו שיהודים לא מגרשים מבית בישראל, שבין כל האוייבים שצה''ל יעמוד נגדם לעולם לא יהודים, ואין לו חלק באבטחת פלסטינים, לא במסיק זיתים ולא מגדלי קנביס או מריחאונה.
    ההכנה הנפשית נותנת את פירותיה בשנתיים האחרונות !!!!

    • זאת לא הכנה נפשית מסובכת. אלה דברים אנושיים בסיסיים. (ל''ת)

      כל אחד צריך לגדול ככה. גם העשבים השוטים מהסמול., 21/11/08 13:46

    • די לכיבוש

      הרמטכל, 21/11/08 14:15

      שישים שנות כיבוש יותר לא נמתין בזקפה ובזרע נגאל את פלסטין

  • 82.

    אמהות - מנעו מבניכם ללכת לטירוף המיותר הזה

    יוני, 21/11/08 12:35

    הכל לפוליטיקה של ברק שרוצה להציל את עורו הפוליטי בדם

  • 81.

    הכל פרובוקציה מיותרת

    ציוני, 21/11/08 12:33

    תרדו מהעץ

    תעבירו למחוזי ותסגרו עניין

  • 80.

    חיילי צה''ל אינם כלי לשימוש פוליטי של שלטון מושחת

    צבא הגנה לישראל ולא צבא הגנה ללבני אולמרט וברק, 21/11/08 12:21

    על חיילי צה''ל להוציא בג''ץ.

    • כל מי שמתנגד לפינוי צודק ואין לכפות על חיילים שמתנגדים. (ל''ת)

      מלי, 21/11/08 14:08

  • 79.

    למה לפנות??????? למה להתעמת???????

    ד.א, 21/11/08 12:18

    אין שום צורך שחיילי צהל או משטרה יפנו כל מאחז. הרעיון הוא פשוט- ההיפך להוציא את כל חיילי צהל מאזור ההתנחלויות. ולתת לערבים לפנות בעצמם או למתנחלים לפנות מעצמם. אין שום סיבה שחיילי צהל בסדיר ומילואים יסכנו יום יום את חייהם כדי לשמור על עוכרי המדינה. פשוט לצאת משם. מתנחל שלא יצא מרצונו- זב''שו .

    • אידיוט!!!, מחק תסתלק מתל-אביב (ל''ת)

      מ, 21/11/08 13:46

    • ל-79. אתה ודומיך עוכרי ישראל. חברון מאז ומתמיד שייכת לעם ישראל. נקנתה

      א''י, כל א''י, 21/11/08 14:23

      בכסף מלא ע''י אברהם אבינו. לאף ערבי אין זכות על העיר הזאת או על הארץ הזאת. הערבים יכולים לחיות כאן רק אם הם לא פוגעים במדינת ישראל ועם ישראל, מכבדים את חוקיה ולא בוגדים.

      הבעיה רק שהערבים לא מסוגלים שלא לבגוד, לפגוע ולזלזל במי שמאכיל אותם, מעניק להם טיפולים רפואיים חינם, מספק להם חשמל דלק ומים חינם, ובמיוחד מזין את השינאה שלהם כלפי היהודים ע''י אותם שמאלנים יפי נפש שמצדיקים את פגיעתם ביהודים ואת חזקתם על הארץ הזאת.

  • 78.

    בג''צ יביא למלחמת אחים - דיקטטורה משפטית בחסות החוק (ל''ת)

    תומר, 21/11/08 12:04

  • 77.

    כמדי שנה בפרשת חיי שרה בה הוכחה על שייכותה של קרית ארבע, חברון ומערת

    yoya, 21/11/08 11:57

    המכפלה לעם היהודי, אז מגיעים עשרות אלפים...מה הגרוסעא עניין בזה ?למה לכם לזרוע פירוד ? אתם רשעים, בורים ועמי הארץ עיתונים, וכורתים את הענף עליו אתם יושבים, שהורא העם היושב בציון.

  • 76.

    אני מסרב פקודה נקודה!! (ל''ת)

    חיל חברון, 21/11/08 11:54

  • 75.

    הפעם לא ולתמיד

    לוחם, 21/11/08 11:47

    הפעם אני ממליץ לחברי ולאחי לנשק להגיד לא הפעם אחת ולתמיד להגיד לא לתת מהשרים לעשות מאיתנו בובות שלהם לפגוע בנו ברגשות שאני עומד מול המתנחלים אני ניקרע לא שדעותי ימניות אבל לגרשמ ישהו שאני נילחם למענו כדי שהוא יגדל את ילדיו בארצנו הפסדתי חברים רבים במלחמת לבנון ועוד שני חברים בפעולות אחרות ודמם חרוט על ארצנו מותם מראה לנו שלכל מה שנילחמו ניקרענו ניפגענו הוא בשביל סתם אין משמעות למילה למעות למען ישראל אלה מפרקים לנו את הבית נהינו בובות בלי רגשות שפועלים בגלל פקודות ואני לא מוכן לעמוד מול יהודי ולפנות אותו בגלל פקודות גם לפני 64 שנה חיילי גרמניה עמדו מול פקודות ולצערי אני מרגיש את אותו דבר הפעם הגיד לא

  • 74.

    אני מבין שצה''ל כבר פתר את בעיית הפצמ''רים והטילים בדרום..

    ASCH, 21/11/08 11:46

    שחרר את שליט. ועכשיו, אחרי הנצחונות הללו, יש לא משימה לאומית לפנות יהודים מביתם שנרכש חוקית, תחת פקודות החונטה המשפטית-תקשורטית שחטפה את מושכות השלטון מהממשלה והעם.

  • 73.

    השימוש בצהל לגירוש יהודים היא בגידה במדינת ישראל (ל''ת)

    ברק ואשכנזי יעמדו מול בתי דין שדה וגיליוטינות, 21/11/08 11:42

  • 72.

    כותרת: ממשלת המריבה רוצה לפנות את בית השלום (ל''ת)

    אוביקטיבי, 21/11/08 11:42

  • 71.

    מוכן להתנדב לכל מה שיבטיח חלוקת המדינה.מדינה לדתיים והערבים ביו''ש (ל''ת)

    ומדינה לשפויים בישראל אפילו לותר על ירושלים כולה., 21/11/08 11:41

    • תתחיל מזה שתוותר על עצמך ותלך קיביני-מאט (ל''ת)

      cyrano, 21/11/08 14:12

  • 70.

    הם יביאו את הדרוזים לכסח יהודים ולהתעלל בבנות יהודיות כמו בעמונה (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לסרטן הגמדי, 21/11/08 11:38

    • לדרוזים יש כבוד

      משה יקר, 21/11/08 13:29

      לבחורות יותר משלנו היהודים יש אז אל תשמיצו אותם סתם ואל תבלבלו את המוח אני עושה איתם מילואים אני מכיר אותם טוב הם אחלה אנשים מבחינתי דרוזי ויהודי זה אותו דבר

  • 69.

    פקודת הגירוש יהא בלתי חוקית בעליל -יש לסרב להיות קאפו של ברק (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 21/11/08 11:37

  • 68.

    והנאמר '' מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו '' מעולם לא נראתה נכונה יותר

    cyrano, 21/11/08 11:34

    כול כך חשוב היום, בטרם בחירות לסמול הישראלי ההזוי הזה של 2 האהודים לבוא ולהמחיש לעם את ''שליטתם'';
    נכון, אם במלחמת לבנון השנייה, הוכיחו את אפסיותם, אם האהוד הגוץ הוכיח את ''גבורתו'' בעניין הפקרת מדחת יוסף במערת המכפלה וההתקפלות המבישה מלבנוןכשהחיזבלאוים מזנבים בחיילים שלנו, ואם בזכות אהוד הסמולמרט נשחקה לישראל שארית כוח ההרתעה שעוד הייתה לה כזכות מדיניות התרפסות מגעילה ונואלת של לתת כול מה שרק אפשר כדי למצוא חן מה שרק אפשר בעיני אבו-מאזן הוא כול מרכיבה, הרי שעכשיו סוף סוף הם הולכים לצאת ''גברים'' ; הם יורו לצה''ל לפנות באופן ''נחוש'' את בית המריבה מדייריו היהודים המהווים סכנה מוחשית לקיום עמינו במדינת ישראל , ומשימתם זאת תוכתר בהצלחה.
    ואז תבוא להם עדנה, והעם יבחר בשבילם בהמוניו- 2 אודים-חמודים אפסונים

  • 67.

    הברחן בוגדן מזיקים מתעלק על היהודים בחברון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תתנו לעמלקים לקבור את צהל, 21/11/08 11:32

  • 66.

    חייל !!! אל תהיה קאפו בשירות הגמד ברחן בוגדן שאבותיו בגדו לשמש העמים (ל''ת)

    עם ישראל, 21/11/08 11:30

  • 65.

    לא אהיה קאפו של ברק !! יהודים אני לא מגרש (ל''ת)

    חייל, 21/11/08 11:28

  • 64.

    תוהו ובוהו בטחים הכבושים

    משה, 21/11/08 11:27

    בשנת 1967 היה תחילת הסוף. כיבוש משחית וממאיר שלא יותיר סיכוי למדינה יהודית דמוקרטית.

  • 63.

    התחלת הסוף !

    מיקי, 21/11/08 11:27

    יאללה לארוז...

  • 62.

    מה זה עסק של הצבא? זה תפקידה של משטרת ישראל. (ל''ת)

    נחום, 21/11/08 11:27

  • 61.

    במקום להילחם במחבלים נלחם צה''ל ביהודים- בושה. (ל''ת)

    סבתא זפטה, 21/11/08 11:27

    • סבתא זפטה,יש לך טעות קטנה :

      גדעון, 21/11/08 13:13

      א. הם יהודים עפ''י ההלכה.עפ''י המעשה -- הם עוכרי ישראל !!
      ב. הם הם ה-מ ח ב ל י ם!!

      • גדעון

        המודאג, 24/11/08 18:57

        מי אתה הפלוץ של גדעון לוי מהארץ ?

  • 60.

    לסלק את צהל מגירוש יהודים התעללות בהם לפני שלא יהיה צהל (ל''ת)

    ראו הוזהרתם !!!!!!!!!!!!! לא נשתוק, 21/11/08 11:27

  • 59.

    כשברק יגיע ל 2 מנדטים יתחילו לירות ביהודים המתיישבים בארץ ישראל (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לסרטן הגמדי, 21/11/08 11:26

  • 58.

    כל המפנים ייענשו בעולם הזה ובעולם הבא- דברי הרב שפירא ז''ל. (ל''ת)

    המטיף, 21/11/08 11:25

  • 57.

    הסרטן הגמדי רוצה להחריב את ישראל תמורת עמלות גז (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לסרטן הגמדי, 21/11/08 11:25

  • 56.

    החשש הגדול הוא:

    יהוגי, 21/11/08 11:24

    מהטילים שנופלים בדרום ארץ ישראל

    • הטילים בדרום אינם טורדים את מנוחת ממשלת ישראל (ל''ת)

      כנראה שלא הבנת, 21/11/08 13:13

  • 55.

    רק פינוי ניקוי החלאה העמלקית אל אחיהם בעזה יימנע את ההתעללות ביהודים (ל''ת)

    אל תבליגו יותר לסרטן הגמדי, 21/11/08 11:24

  • 54.

    היהודים חייבים לאחוז בנשק נגד המסיתים נגדם מגרשים אותם מבתיהם (ל''ת)

    ומתעללים בהם ללא תגובה, 21/11/08 11:24

  • 53.

    טוב מאד לא להשתתף בפינוי חבל על החיים של החיילים שיכנסו לשם תאמינו

    אלי, 21/11/08 11:23

    לי הפעם לא רק שיהיה פינוי אלים תיהיה מלחמה והחיילים והשוטרים יחטפו מכות דקירות ויריות אם רק יעיזו להתקרב לבית חכו תראו מה הולך להיות הפעם אני יודע תברחו על חייחם מי שיבוא לפנות דמו בראשו ראו הוזהרתם

  • 52.

    שהדתיים,החרדים הערבים והמתנחבלים יקימו לעצמם מדינה ביו''ש.שנקים חומה (ל''ת)

    בינינו לבינם=הם לא העם שלי הם מנסים לגנוב מדינתי., 21/11/08 11:21

    • לא העם שלך? אז מה אתה עןשה כאן בארץ?!!! לך לארצך , לך לאמריקה!! (ל''ת)

      טיפש ומאוס שכמוך, 21/11/08 12:08

    • אז תתגיס לצבא - לפחות זה! (ל''ת)

      ., 21/11/08 12:09

  • 51.

    מכינים את צה''ל רק למלחמה במתנחלים,כמו בקטיף.התוצאה:מפלה במלחמה בלבנון (ל''ת)

    לא לשם זה נשלחים בנינו לצבא, 21/11/08 11:18

  • 50.

    ציונות מתאבדת בדיוק כמו מפלגת אבודה

    @בנצי - א @, 21/11/08 11:17

    חברון וירושלים מוצגים כאויב העם בדוקטורינה של פוסט ציונים השולטים בבג''ץ בממשלה ובפרקליטות כזרועות של מר''ץ

  • 49.

    צה''ל - להזכירכם - יש לכם אויבים אמיתיים !!!! מה עם עזה ??

    ron, 21/11/08 11:16

    זה מה שמטריד את צה''ל ???

    הגרעין האירני ? החיזבלה ? הטירור בעזה ?

    מה צריך כאן פיגוע - כדי להחזיר את כולם לדברים החשובים באמת ?????

    מדינה שלמה מסביב לבית כבר 4 ימים רצופים ....

    לא יאומן רמת השנאה !!!

  • 48.

    אז מתי נלמד לקח ?

    הנבוך, 21/11/08 11:15

    אתם הפוליטיקאים שלא עצרתם אתמול את פורעי החוק. אתם הפוליטיקאים שעצמתם עין כשנבנו מאחזים בניגוד לחוק. אתם הפוליטיקאים שקשקשתם בתקשורת שצריך לעצור את הפורעים ואשרתם הרחבת התנחלויות רגע לאחר מכן. אתם הגנראלים שמרשים לרבנים להתערב בשגרת הפעילות הצבאית. אתם כולכם זרעתם את הרוח ועכשיו קוצרים סופה. קחו זאת לתשומת לבכם והתחילו לטפל בשורש הבעיה.\\
    ''טוענים בפיקוד שאלו הם קטינים ואי אפשר לעצור אותם...'' נו באמת.

    • אתה לא נבוך, אתה מרושע, או ערבי

      יהודי , חילוני, לא ישראלי, 21/11/08 12:17

      מדוע אינך דורש פינוי והריסת מבנים , אלפי מבנים במגזר הערבי, בתים , עסקים, תחנות דלק פיראטיות?, אומר לך מדוע, משום שאתה רשע מרושע נגוע בשינאה ארסית ליהודים, ליהדות, לא שמירת החוק מעניינת אותך, וגם לא השגת שלום, משום שהשגת השלום על פי דרכם של השמאל ההזוי הוכחה כטעות טראגית,!\\ ולכן קיימת עוד אפשרות שאתה ערבי,!

      • שקרן

        באר שבע, 21/11/08 14:50

        לבדואים הורסים בתים כל הזמן, אבל הם לא מביאים עשרות אלפי פורעים ועושים םפוגרומים אחרי כל פינוי אז אתה לא שומע על זה.

  • 47.

    ''החלו להכין נפשית''

    יצחק, 21/11/08 11:15

    כלומר התחילו לשטוף את מחם חיילי צה''ל.
    משפחותיהם של חיילי צה''ל צריכות להיות ערות לתהליך באמצעותו שוטפים את מחם של החילים וגורמים להם לראות במתיישבים מעבר לקו הירוק אויבים. כתוצאה מכך פוגמים ביכולתם להלחם באויבים האמיתיים (ראה מלחמת לבנון 2) ונהרגים חיילים לחנם ללא שהשיגו כל מטרה שהיא

  • 46.

    בג''ץ גם צריך להיות חכם, לא?

    בוגר, 21/11/08 11:12

    אחרי שהמדינה החליטה ''להלבין'' מאות המבנים אשר נבנו ללא רשיון בנגב מאוד חורה לשמוע שבג''ץ החליט לפנות (בינתיים?!?!) את דיירי הבית האדום בחברון עד שהעיניין יתברר בבית משפט. מה קרה? אי אפשר קודם!!! לברר את הסוגיה בבית משפט ורק לאחר מכן (אמ בכלל!) לעסוק בפינוי? ומשפיכות דמים מיותר הבג''ץ לא חושש? או שהבג''ץ לאחשס מספיק בנדון? חבל...

  • 45.

    הפעולות הבלתי חוקיות של המתנמלים מעמידים את צה''ל במצב קשה. מגעיל (ל''ת)

    אבי, 21/11/08 11:10

  • 44.

    למה צה''ל ולא המשטרה? זה לא שהיא ממש עסוקה בלחימה בפשע ותאונות הדרכים (ל''ת)

    החוזה, 21/11/08 11:10

  • 43.

    אני בעד החלת החוק (ל''ת)

    על כ-ו-ל-ם, 21/11/08 11:09

  • 42.

    צה''ל מתרפס בפני המתנחלים ... (ל''ת)

    יואב, 21/11/08 11:09

    • צ.ה.ל = מתנחלים הם ביחידות העילית שלנו כל קצין יודע זאת. (ל''ת)

      מלי, 21/11/08 14:11

  • 41.

    אז מתי נלמד לקח ?

    הנבוך, 21/11/08 11:09

    אתם הפולטיקאים שנתתם להם אתמול להשתולל ולא הגבתם. אתם הפוליטיקאים שאומרים שצריך לעצור את המתנחלים ומאשרים להם להרחיב את ההנתחלויות.רתם הגנראלים שהטצהים לרב

  • 40.

    אולי כדאי לנסות הידברות לפני שמפלגים את העם?

    ברק - חשבת על זה במוחך האנליטי?, 21/11/08 11:08

    או שאתה מחפש קולות בבחירות?

    את הבדואים בארץ גם מפנים בכוח? מישהו בכלל מעיז לתבוע אותם לדין?

  • 39.

    הפקודה לגירוש יהודים איננה חוקית בעליל יש לסרב פקודה (ל''ת)

    צהל של היהודים לא של הברחן גמד בוגדן מקבל עמלות גז, 21/11/08 11:07

  • 38.

    חייבים לאפשר להם לא להשתתף - זו פעולת שיטור אזרחית נגד אזרחים !!! (ל''ת)

    המתפרעים הפושעים בחברון - אינם האויב במובן הצה''לי, 21/11/08 11:06

  • 37.

    צהל הפוליטי הכניס חייל ל21 יום בגלל פיהוק בעצרת למען השיכור (ל''ת)

    הגמד קובר את צהל - אל תבליגו יותר, 21/11/08 11:06

  • 36.

    גבלס מתמוגג מהחניכים עם התעודות הכחולות !! איזה קמפיין ואיזה אחדות (ל''ת)

    של החטמאס בוחבוט ושטירמר מעריב, 21/11/08 11:04

  • 35.

    למה אתם לא שולחים חיילים להגן על תושבי לווד היהודים שחיים בפחד?!!! (ל''ת)

    תושב לוד, 21/11/08 11:03

    • כי רוצים שהיהודים יפסיקו להתנחל בלוד ובגליל (ל''ת)

      ויתרכזו בתל אביב, 21/11/08 13:16

  • 34.

    הכלכלה והחינוך מתרסקים ומה שחשוב למתנחלים זה לעשות בעיות ולשמור על איז (ל''ת)

    מוקי, 21/11/08 11:02

  • 33.

    הממשלה פורעת חוק בכך שהיא גונבת 700 אלף דולר מבעליו החוקיים של המקום (ל''ת)

    רונן, 21/11/08 11:01

  • 32.

    צייתנות לפקודה הפושעת הזו היא עבירה מוסרית.

    יואב, 21/11/08 11:01

    כבר החלו ה''הכנות המנטליות'' כמו ההכנה המנטלית הידועה לשמצה.

  • 31.

    לגרש המחבלים היהודים! ומהר ככל האפשר! (ל''ת)

    גדעון, 21/11/08 11:01

  • 30.

    צה''ל מומחה בפינויי ומפסיד במלחמה-לא לומדים לקח!!!!

    מומחה לביטחון-חלוץ, 21/11/08 11:01

    פינויי אזרחים זה תפקיד המשטרה
    לנצח במלחמה את האוייב זה תפקיד הצבא
    הפסדנו את מלחמת לבנון השניה כי עסקו שנה לפני בפינויי (ברגישות ונחישות...)ושכחו להלחם מול האוייב
    צה''ל צריך לעסוק בהגנת אזרחי ישראל
    ביבי תעשה סדר בנושא תבטיח לעם והעם יבחר בך!!!!

  • 29.

    אם בית השלום יפונה, לא נעשה יותר מילואים. (ל''ת)

    גדי, 21/11/08 11:00

    • מצוין!

      המג''ד שלך, 21/11/08 11:29

      ככה תחסוך לי לזרוק אותך ואת שאר החבר'ה שלך מהגדוד. גם ככה אתם חיילים ברמה נמוכה (פחות מחצי שירות סדיר), אתם מבזבזים יותר זמן בהשתמטויות לצורך תפילות, ובסוף אתם ברובכם פחדנים ובעלי כושר גופני לקוי. ניצחנו בתש''ח, בקדש ובששת הימים בלעדיכם. התחלנו להפסיד מרגע שהתגייסתם לצבא.

      • סבבה תסתדרו בלעדינו, עם המסוממים משיינקין והיילדים של אולמרט. (ל''ת)

        החייל שלך, 21/11/08 13:14

  • 28.

    הערבים עומדים לראות מחזה מלבב מבחינתם

    יובי, 21/11/08 11:00

    יהודים נלחמים אחד בשני

    • לשלם לתושבים היהודים כגמולם

      טלידור, 21/11/08 13:17

      מצידי שהצבא יצא מחברון ויתן לערבים לשלם לתושבים כגמולם על השחתת המצבות וביזוי המסגד.

  • 27.

    הסירוב מוצדק. זוהי משימה פוליטית שאינה תפקידו של צה''ל (ל''ת)

    שלמה, 21/11/08 10:57

  • 26.

    מי מכין את חיילי צהל הכנה נפשית?ואולי ''ההכנה'' הזאת תפגע בנפשם ?

    חיילי צהל קורבן של מחדלי השלטון, 21/11/08 10:55

    בגלל מדינאים טיפשים שלא מצליחים אפילו להגיע להדברות,כי כבר החליטו שלא תתכן הידברות !וככה מתנהלת כל המדינה !

  • 25.

    לאפשר להם !!! זו לא משימה צבאית !!! זו פעולת שיטור אזרחית !! לאפשר להם

    הפושעים מחברון אינם אויב במובן המובהק, 21/11/08 10:51

    ואני חילונית שתומכת בפינוי הבית מיד ובנחישות.

  • 24.

    במדינתנו הוכח שאין שום קשר

    דולי, 21/11/08 10:51

    בין החוק והצדק .הממשלה הגוססת בראשית קדימה המפלגה הכי מושחתת בתולדות המדינה יצרו תקדים מסוכן -גירוש אנשים מבתיכם על פי חוק אנטי הומני,ברוטלי ונוגד כל מוסר.
    הרוב היהודי נגד החוק הנאצי .

  • 23.

    ''להכין נפשית את החיילים''

    שלום, 21/11/08 10:51

    זו סדנה של צ.ה.ל לחינוך מחדש ?

  • 22.

    ''צהל חושש'' . ממש צבא של רכיכות צומח לנו פה

    אריה, 21/11/08 10:50

    הצבא שלנו פחדן, הממשלה פחדנית , והעם שמרשה למתנחלים לעשות מה שבא להם גם הוא פחדן.

    צה''ל לא צריך לחשוש לפוצץ את הצורה כלפי מי שמפעיל נגדו אלימות. צה''ל עושה את זה ''יופי'' כשמדובר בפעילי שמאל ופלסטינים לא חמושים.

    ואת המתפרעים והמפריעים צריך לזרוק לכלא להרבה זמן ולא לשחרר אותם בלילה בשקט בלי שאף אחד רואה...

  • 21.

    ברור שאני לא אפנה יותר יהודים......!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חייל גולני, 21/11/08 10:50

  • 20.

    חשש בצה''ל ? ש מ ח ה בצה''ל ...

    4 הערות, 21/11/08 10:49

    א. סוף סוף חיילים יסרבו להשתתף בפינוי אלפי מתפללים יהודים. ב. לא רק חיילים המתגוררים בהתנחלויות יסרבו למלא את פקודת הפינוי, אלא כל חייל אשר בו ניצוץ של נשמה יהודית. ג. קצין בכיר גילה כי בצה''ל החלו כבר להכין נפשית את הלוחמים לסירוב הגדול, ולנצחון של הציונות השפויה והאמיתית. ד. מתי פעם אחרונה נחל צה''ל נצחון מזהיר מול האוייב האמיתי ?

    • נצטרך להעביר את הזמן עד הבחירות בפברואר

      מזרחן, 21/11/08 23:45

      אז נקים ממשלה לאומית, ונפנה את המשת''פים של ''קדימה'' והאבודה.

  • 19.

    יש לאפשר לחיילי צה''ל לבחור בפקודות שהם מעונינים ומתי שנוח להם

    בתאגקו, 21/11/08 10:47

    יש לאפשר לחיילי צה''ל לבחור בפקודות שהם מעונינים ולתת לרבנים להחליט במקום ממשלת ישראל ומפקדים בצבא
    מחיר האנרכיה במדינת ישראל בגלל רפיסות הממשלה יהיה כבד

  • 18.

    יהודי חברון, צה''ל, חוק ואחר

    אופיר, 21/11/08 10:47

    צריך לציית לחוק, כל עוד לא מדובר בפקודה בלתי חוקית יש לקיימה! מספיק לטעון בשם הדת לדברים לא רציניים, יהודי חברון מספיק עם הבלאגן-מרימים ידיים על חיילים!!! מי אתם בכלל, לא אשכח ששירתתי בחברון אתם היתם הדאגה שלי לא הערבים! צה''ל די להשתמש בכפפות משי, אם זו הפרת חוק תפעלו ביד קשה.
    אגב אני כן ימני, כן מאמין וכן לוחם אבל יש גבול. 400 יהודים לא יכולים לשגע מערכת שלמה והגבול שורטט ביום שהמתנחלים הללו הפסיקו לעשות חשבון לצה''ל ולמדינה כריבונות. די לחשוש מעימות אם זה מה שמתנחלים הללו מבקשים שיקבלו!

  • 17.

    צה''ל - עבודות קבלנות אנטרופולוגיות למטרה פוליטית

    קבלן אזרחי, 21/11/08 10:46

    נלחמים באויב

    מי שהוא לא יהיה. אבא אח אחות מה שמפקד אומר.

    אחלה. פרופיל 21 גאה.

  • 16.

    שהשופטים המנותקים יילכו לפנות!!

    גדי, 21/11/08 10:45

    אותם עבמ''ים שמשחררים מורשעים בהריגה כדי שיוכלו להמשיך לרצוח, שמונעים ''נוהל שכן'' ושאר דברים הקושרים את ידי חיילינו מאחורי הגב, שמשחררים אנסים ושאר חארות לאחר זמן קצר, לפעמים בשל ''שגיאה טכנית'' של המשטרה, שחושבים ש''הכל שפיט'' והם יכולים להתערב בכל ענייני המדינה, כולל למנות את עצמם..
    שיילכו הנכבדים בעצמם לפנות!!

  • 15.

    הבעיה תתחיל שמתנחלים חיילי צה''ל יתחילו לירות בתושבי ישראל (ל''ת)

    דש, 21/11/08 10:42

    • אתה טועה, הבעיה התחילה וזה קרה כבר מזמן

      מתנחל, 21/11/08 11:03

      בכך שממשלת השמאל השתמשה בצבא שקניתי במיסים שלי, כדי שישמור עלי, בשביל לפגוע בזכויות שלי!

      • קנית את הצבא במיסים? אתה טמבל כמעט כמו הילדים שלך (ל''ת)

        ee, 21/11/08 12:55

    • הרי כך עושים המתנחלים תמיד:יורים בחיילי צה''ל ואונסים את בנותיהם.עוד? (ל''ת)

      המתנחלים הצטיינו במלחמת לבנון, 21/11/08 11:21

    • הבעיה התחילה כשהצבא כולו הופנה כנגד יהודים. (ל''ת)

      דשדש, 21/11/08 11:54

    • צודק לחלוטין. המתנחלים שודדים, פורצים, אונסים, רוצחים ... (ל''ת)

      זאב, 21/11/08 13:19

  • 14.

    לאור פעולות ברק וליבני בשכם עזה וטהרן הם זוכים בבחירות. (ל''ת)

    אמיתי, 21/11/08 10:41

  • 13.

    הפעלת חיילם נגד אזרחי ישראל = סכנה חמורה לדמוקרטיה

    ערן, 21/11/08 10:40

    זהו תפקידה הבלעדית של המשטרה אשר חייבת לפעות לפני הנהלים ותחת פיקוח. שימוש בצבא לאכוף את 'החוק' במיוחד כשזה סלקטיבי ומפלה יהודים - היא אנטיטזה של מדינה חופשית שבה זכויות התושבים קודמת לאכיפת החוק ויציבות המשטר, ומשמעותה - מלחמת אחים.
    כנ''ל אלימות שוטרים הנפוצה.

    • כל מילה חקוקה בסלע! (ל''ת)

      דורון, 21/11/08 11:08

    • תחליטו פשושים-או שצהל הריבון או שהמשטרה

      kjhg, 21/11/08 12:56

      אתם קופצים מאחד לשני לפי מה שבא לכם.

  • 12.

    הבית הזה - יקבע את צורתו של הבית הציוני בארץ ישראל - מדינה או ישיבה ? (ל''ת)

    קנאות או נאורות - שלום או מלחמה - חיים או כליה, 21/11/08 10:39

    • הבנתי מה זה ''נאורות'' בעיניך , זה גרוש היהודים מבתיהם

      cyrano, 21/11/08 11:09

      תדחוף את ה''נאורות'' שלך לתחת

    • אני מבין שאתה נאור,ולכן צריך להשתמש בכוח נגד מסתגרי הבית!

      קצת איזון לא יזיק, 21/11/08 11:13

      ואולי משום כך אתה הוא הבער ולא הנאור?ואולי גישה כוחנית היא שתביא עלינו כליה?השמאל בישראל לא פחות פנאטי ממתנחלי הבית!

    • יקבע: האם זו מדינת בג''צ-שמאל או מדינת צדק. את הבית קנו במיטב כספם

      הזו המדינה שפיללנו לה?, 21/11/08 11:16

      נראה את בג''צ עוצר באופן זמני את הפנסיה מהכנסת לעזמי בשארה הנאשם בבגידה עד לבירור זכאותו. אה, זה לא.
      עמוס עוז ויוסי שריד הודיעו שבגופם ימנעו את הדחפורים של צה''ל מלפגוע הערבים.
      שכחתי: לערבים זכות מוחלטת ובעלות על חברון בזכות הטבח שערכו ביהודים ב-1929 וגרמו לבריחת הניצולים.

  • 11.

    נשק, דלק, חשמל מזון ועוד לחמס, מכות הרס והסתה ליהודים, אידיאל קדימה.!! (ל''ת)

    עליזה, 21/11/08 10:38

  • 10.

    לא כל נפיחה של קצין בכיר צריכה התייחסות.

    בנאדם , 21/11/08 10:36

    הקצין עצמו אמר כי אין שום גילוי של סרבנות, אבל חס וחלילה, שלא יהיה רושם כאילו יש מתנחלים שפויים, הוא אומר רק כי "בשלב זה" לא נרשמו גילויי סרבנות.

    לא כל אמירה של קצין עייף צריכה לגרום לכותרת של "חשש בצה"ל".

    • שמור על לשונך - גם אם אתה צודק - הקצין הזה שומר על חייך בימים אחרים... (ל''ת)

      לאן הידרדרנו ???, 21/11/08 10:54

      • קצין כזה לא שומר על כלום מלבד הג'וב -- ובזמן אמת יתרסק לרסיסים (ל''ת)

        חסר מצפון ועמוד שדרה מוסרי, 21/11/08 11:34

  • 9.

    ברק אולמרט וליבני מפעילים צ''הל והמשטרה כנגד יהודים אך מסייעים לאויבנו (ל''ת)

    בועז, 21/11/08 10:36

  • 8.

    לדעתי- צ.ה.ל אמור לעסוק בהגנה לישראל!!!!

    שלמה מאור, 21/11/08 10:36

    למיטב הבנתי,מטרתו וייעודו של צבא הגנה לישראל הוא להגן על ישראל.

    נראה לי שזה לא תקין בעליל שהממשלה שמתמודדת עוד חודשיים בבחירות משתמשת בצבא ההגנה לישראל למטרות שאינן הגנה לישראל.

    אולי אני לא מבין נכון ?

    אשמח לקבל כאן תשובות עניניות ?

    • אתה צודק!במקרה זה צריך ל ה י ל ח ם במחבלים היהודים! (ל''ת)

      גדעון, 21/11/08 11:42

      • להילחם במחבלים ???

        עמיר, 24/11/08 17:42

        מי אתה ובאיזה חוצפה אתה קורא להם מחבלים ?
        אתה מאשים אותם ? הם מוסתים ע''י ומטעם הרבנים. מי שמאמין, מתייחס לדברי רבו באופן שקשה לו מאוד להתנגד להטפותיו, ולפסקיו.
        לך תטפל בנגע הזה. כל רב שמסית נגד חוקי המדינה חייב להיעצר ולעמוד לדין !
        אותם רבנים מקבלים משכורות מהמדינה ובמקביל יורקים לה בפנים.

    • ''תרגע'', מדובר בצבא הכנה לפלסטין (צה''ל)

      Avi Ecuador, 21/11/08 21:02

      היום אמור לעשות ניקוי אתני ליהודים אם עמלק חס וחלילה לא היה מפריע לשמאל לאבד את עמנו לדעת.
      השמאל זה סוג של שהידים שמאבדים את עם-הארץ לדעת.

  • 7.

    הלוואי והחיילים יסרבו כולם. ולא משום שאני מתנגד לפינוי אלא משום זה

    תפקידה של המשטרה בלבד., 21/11/08 10:35

    הפרות חוק זה התחום של המשטרה. וממש כמו אנו לא שולחים שוטר לפעולה מעבר לקווי האוייב, כך אין לדוש מחייל לעשות את עבודתו המקצועית של השוטר.
    ושיהיה בהצלחה בפינוי פורעי החוק בחברון.

  • 6.

    עכשיו ברור למה אין עצורים

    אבי, אפרת, 21/11/08 10:35

    עכשיו ברור למה אין זמן לעצור את ה''מתפרעים'' במסע ההסתה הזה.

    כדי להתחיל את ההסתה נשלחו תואמי אבישי רביב לשטח כדי להשתולל אבל היות וצריך אותם כדי שימשיכו להתפרע (ובאין מפתפרעים אחרים) ומחוסר זמן פשוט לא עושים אפילו מיצג של מעצר (אבישי רביב למשל ''נעצר'' פעמים רבות במיצגים כאלה)

  • 5.

    צריך לעצור את מסע ההרס של המדינה היהודית, בחסות ה''חוק''

    יהודי, לא דתי,!!, 21/11/08 10:33

    אין שום סיבה בעולם למלא אחר הצו הדרקוני הזה שהוצא בשרירות לב, מבלי לתת היזדמנות להופעת האמת והצדק, לא תיתכן מציאות שבשעה שאלפי בתים שלערבים ניבנו ללא היתר ,! ללא הוצאת רישיונות, באותה שעה עצמה יופנו מאמצי '' אכיפת החוק'' כלפי המתנחלים , שהפכו להיות שעיר לעזאזל לכל מצורע פוליטי, לכל עסקן עלוב, שרוצה להיבנות על גלי השינאה ! שנולדו בבית מדרשם של שמאלנים תאבי חורבן,!
    אסור לבצע את המשך החורבן שהתחיל בגוש קטיף על ידי אנשים מרושעים שמצאו מטרה משותפת לתיסכוליהם, אסור לבצע את העוול הנורא, אסור להשיך את מדיניות היודן ריין הנוראית,!

    • למגיב 4 ,אתה צודק! מסע הסתה זה יפסק כשברק וליבני יעופו לפח בבחירות. (ל''ת)

      סמדר, 21/11/08 10:55

      • אכן, איזה חוק הם רוצים לאכוף אם יש מסמכים על קנייה חוקית?

        ASCH, 21/11/08 11:43

        וזה אומר: בג''צ שייך לחונטה אנטי-ציונית.

        • אם הבית ניקנה באמת בכסף בג''צ חייב להעמיד לדין (כן כן) את הערבי (ל''ת)

          שהערים על כולם וגרם לפרובוקציה מכוונת נא לא לצנזר, 21/11/08 19:27

  • 4.

    ממשלת שנאת ישראל הופכת צ''הל לכלי פוליטי בתהליך הסתה ופיצול העם!! (ל''ת)

    אורנה, 21/11/08 10:32

  • 3.

    בית השלום

    שלום, 21/11/08 10:31

    למה בית המריבה? בעלי הבית קוראים לבית 'בית השלום'.

  • 2.

    מה עשו לנערים ששמו ראש חזיר על מדרגות בית כנסת הגדול בבני ברק?

    בני ברקי, 21/11/08 10:27

    שום דבר.
    מה עשו לעיתןנאי שצייר את הרב עטבדיה יוסף בדמות חזיר?
    שום דבר
    אז למה חוששים שהערבים יגיבו. האם הם בעלי רמה שיכלית נמוכה?

  • 1.

    אחרי זה מתפלאים למה אנשים במדינה הזו רוצחים את הנשיהם ואונסים ילדיהם

    מיקי, 21/11/08 10:25

    אחרי שמעבירים את כולם שלוש שנים שיורים עליהם קסאמים ומרגמות ופסיכולוגים מסבירים להם מדוע עליהם לא להגיב, אחרי שלוש שנים שפסיכולוגים עושים להם שטיפת מוח לבצע פשעים נגד העם שלהם שהם לא חלמו לעשות כשהם היו בני טיפשעשרה בבקו''ם