• 113.

    נורא קל לשנוא את העיסה ממנה גם אתה שותה

    אלי ישראלי, 06/04/09 13:38

    אם יש לך שנאה עצמית מר מרוז אל נא תובילנו אתך, אם יש בך עצבות שכל תרומתך לאנושות היא סדרת כתבות והופעות אשר ישכחו טרם מותך תנסה אולי ליצור ולשנות משהו ע''י למידה והבנת העולם והשגת חוכמה, ואולי אז כתבותיך ירעננו משהו עד אז יכולתי לנחש בידיוק מלה במלה את הכתבה. לא אמשיך לבקר במחוזותיך היבשים, משעמם פה , אין אתגור מוחי.

  • 112.

    אני עם מנחם (ל''ת)

    LAVEEG9 , 22/03/09 13:16

  • 111.

    פפראצי לוזר תפס את גיא מרוז ברחוב

    הMפצח , 22/03/09 01:32

    תראו מכאן:
    flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3129160

  • 110.

    אין לי בעיה להפרד ממך ..מצדי אתה יכול להתחיל ברומן חדש עם מדינת עזה .. (ל''ת)

    ...... ---מדינת ישראל--- ......, 21/03/09 22:49

  • 109.

    משהו על הוצאות להורג

    יוסי חיפה, 21/03/09 22:04

    גיא, אם ממשלת ישראל מוציאה לדעתך את גלעד שליט להורג, אז ממשלות ישראל לדורותיהן הוציאו להורג יותר מ-23000 חיילים שנפלו במערכות ישראל. אם זה מה שאתה חושב אז שיבושם לך.

  • 108.

    אדון מרוז, היכן היית כשממשלת השמאל הפקירה את מדחת יוסוף לדמם למוות בכד

    איציק המרכז , 21/03/09 19:58

    בכדי שלא להרוג מאות מן האויב בעת הצלתו?

    אהה, מצידך שמדחת יוסוף ידמם למוות משך שעות בכדי שלא להרוג באויב, מה קרה שאתה כ"כ מטיף לשחרור שליט?

    מתוך הנחה שאינך מפלה בין חייל יהודי לחייל שאינו יהודי, נותר רק לשער שלא שליט מעניין אותך, לפחות לא יותר מאשר מחדת יוסוף, אלא שאתה חלק מקמפיין השמאל לשחרור טרוריסטים ופושעי מלחמה מורשעים ומטרתך היא ברגותי...

  • 107.

    מה לדניאלה ולכוכי - ילד מגודל חסר נבולות שכמוך! חשבתי שפתחת דף חדש ! (ל''ת)

    רות, 21/03/09 19:40

  • 106.

    זה באמת הסוף של המדינה - משיח צדקנו בפתח - כדי שהשם יתברך

    שירהw , 21/03/09 19:08

    ימליך אותו על עם ישראל ועל העולם כולו - המדינה צריכה להתחסל והיא מחוסלת 99% כנ"ל העום מתפורר - סימנים מצויינים לכך שהגאולה השלמה בע"ה יתברך כבר כאן. כנסו לאתר דניאל מסרים מעולם האמת.

  • 105.

    דוחה וגס הרוח כמו מנחם בן שמרוז כל כך משבח אותו (ל''ת)

    מרוז, 21/03/09 11:24

  • 104.

    רבין שלך היה מוכן להקריב 15-20הרוגים באנטבה ולא להיכנע למחבלים!(פנקס ש

    קורן נאוה טבריה- אפרופו ''ארץ ישראל שאהבנו'', 21/03/09 10:48

    שירות)

  • 103.

    תגובה לכתבה בעניין שליט ובעניין האח הגדול

    אבי מהגליל, 21/03/09 10:37

    כמובן שכולנו רוצים את גלעד שליט בבית וכמה שיותר מהר,אין לי ספק שלא המדינה,ולא צה''ל וויתרו עליו,ככה שהמדינה שאנחנו אוהבים לא הגיעה לסוף דרכה(היא לא הייתה מגיעה לסופה גם אם היו חס וחלילה מוותרים על גלעד,)לצערי כל מחפשי טובתו של גלעד לדעתי גרמו רק לדחיית חזרתו,כאשר מחבלים רעים,חסרי צלם אדם,יושבים בחור העכברים שהם חפרו לעצמם ומתחבאים שם,שומעים את כל ההפגנות,והעצרות,את חלק מחברי הכנסת,ואפילו שרים מדברים כפי שהם מדברים,לא גורם לאותם חלאות אדם למהר,הם מבינים שעם קצת סבלנות הם יקבלו את כל מבוקשם.מדינת ישראל לא יכולה להוריד את התחתונים כדי להחזיר שבוי,(ובטח יהיו שישאלו ואם זה היה הבן שלך וכו' התשובה ברורה,כל הורה פועל לפי הכרתו,הממשלה תעשה מה שצריך לטובת המדינה)

    לגבי האח הגדול,האמת שנמאס לי לקרוא ולשמוע כל מיני אנשים יפיי נפש,ובדרך כלל יותר משכילים,שיורדים,לועגים צוחקים על התוכנית האח הגדול ומשתתפיו,ואני הייתי רוצה להגיד להם,תראו אתם אנשים חכמים,משכילים,אבל יש אנשים שהם קצת פחות ממכם,הם אוהבים לראות ולהשתתף בתוכנית כזו,אתם לא ,ברוך השם יש לנו היום מאות ערוצי טלוויזיה,אתם תעבירו תחנה,אנחנו נמשיך לראות,כן אנחנו נהנים לראות את בובליל נתקע בזכוכית ואומר חלהה,אנחנו אוהבים לשמוע את שימי תבורי אומר אני מדבר על פורים ואתם מדברים על טו בשבט,או מחר מחרתיים מחרתיים יהיה ניפוי נוסף,אתם לא אוהבים ,אל תסתכלו,אבל אתם כן מסתכלים,אז איך אתם יודעים כל מה שנאמר שם?הדברים אמורים גם לגבי תוכניות אחרות שאתם '' המשכילים'' נהנים לבקר,כמו כוכב נולד,נולד לרקוד,רוקדים עם כוכבים,מה לעשות יש אנשים שחיים מזה,יש אנשים שנהנים מזה.ההתנהגות של ''המשכילים'' מזכירה לי במשהו את התנהגות האשכנזים כאשר הגיעו המזרחים לארץ, הם ביקרו את התרבות שלהם(של המזרחיים כמובן),לעגו לה (ביטה את זה יפה סאלח שבאתי כשאמר בסרט,אם היה מנהג למזרחים שהם משלמים כסף עבור הכלה,לא הייתם אומרים המילה הזאת פרימטיבים)שינו את שמותיהם,ואחר כך זרקו אותם לפריפרייה,אז לאט לכם ''משכילים'' ויפיי נפש,יש עוד אנשים במדינה,לא כולם אותו דבר,צריך לכבד כל אחד את תרבותו,אהבותיו של האחר.כך באמת לא תלך לנו המדינה שאנחנו אוהבים לאבדון

  • 102.

    אתה מוכן להפרד מהמדינה , מהבית שלך ....ולא ומאוייבך המרושעים ..... (ל''ת)

    ===== כרגיל ....המדינה אשמה ----להגעל ממך !, 21/03/09 10:24

  • 101.

    אדון מרוז - גורל מדינה שלמה עומד ביחס הפוך לשיחרור שליט... תתפכח (ל''ת)

    אולמרט עושה עבודה מצוינת. אי אפשר יותר., 21/03/09 10:17

  • 100.

    מרוז!גם מעיתונאי אינטרנט מצפים למינימום תבונה ויושר.כמו בתחקיריך ...

    אבי, 21/03/09 09:58

    אתה תמיד חד מימדי ומתעלם ממכלול הבעיה.
    העיקר ליצרכל הזמן רעש.

  • 99.

    גיא מרוז - סאטיריקן ?

    אסף THE KOP, 21/03/09 09:48

    בואו נעשה תרגיל מחשבתי קטן, להלן רשימה של סאטיריקנים. ברשימה הזאת יש אחד שמתחזה לסאטיריקן - אנא ממכם מגיבים יקרים, עזרו לחשוף את המתחזה לסאטיריקן:

    אפרים קישון.
    אפרים סידון.
    מנדלי מוכר ספרים.
    גיא מרוז.
    קריאל גרדוש (דוש).
    דידי מנוסי.

  • 98.

    טוב שישראל שאתה אוהב-נגמרת. כעת,אולי הגיע הזמן שתרדו מן הארץ? (ל''ת)

    כבשה פועה , 21/03/09 09:32

  • 97.

    מרוז הגיע הזמן שתדבר מהראש ולא מהבטן תיתבגר (ל''ת)

    שרוליק , 21/03/09 09:24

  • 96.

    גזען קטן, על מדחת יוסף שמעת? (ל''ת)

    עמוס, 21/03/09 08:58

  • 95.

    איזה סטירה!! טיפשות בהתגלמותה (ל''ת)

    בונמו, 21/03/09 08:33

  • 94.

    מזוז, קשה לי להחליט אם אתה טיפש או אידיוט....

    אליהו שמש, 21/03/09 08:30

    אתה כותב כאילו שליט בשבי בגלל ישראל..... למה אתה לא כותב ששליט בשבי בגלל החמאס???.... הטעות היא שבכלל נותנים לך במה לפרסם את השטויות שאתה מאמין בהם! וטעות נוספת היא של ההנהגה במדינת ישראל ששוכחת שאנחנו לא במזרח תיכון חדש. אנחנו לא מתעסקים עם שוויצרים, הורבגים או שודים. אנחנו מתעסקים עם חולרות במזרח תיכון ועל כן יש לשנות את ההתנהגות שלנו בהתהאם! מה עושים?.... אז ככה, קודם כל משווים את התנאים של האסירים שלהם לתנאים של שליט: כלומר, אין ביקורים, אין טלפונים, תמונות בעיתון, ראיונות, לימודים באוניברסיטה וכד'. שלב שני לעצור מלשלוח סחורות לעזה כמו בטון, חשמל, דלק , וכסף ישראלי או דולרים. וכד'... אל תידאג, הם מבריחים הכל מה שצריכים דרך המנהרות במצרים!

  • 93.

    חמס משחק איתנו הם רוצחים סדיסטים והפגנות עוזרות להם אסור לתת להם את הר (ל''ת)

    שמואל, 21/03/09 08:09

  • 92.

    כול הפגנות שעושים הם רק מחזקים את חמס וגלעד עוד לא בבית (ל''ת)

    שמואל, 21/03/09 08:06

  • 91.

    דוב גרונר אמר ''ההולכים למות מקימים אותך מולדת''

    יעקב, 21/03/09 08:02

    גרונר יכול היה לבקש ולקבל בוודאות חנינה מהבריטים (מבני ארצו של שייקספיר ולא מהברברים של החמאס) ולא הסכים להכנע והועלה לגרדום.

    זאת ארץ ישראל ששכחנו ולא שינקינאי רופס כמו גיא מרוז ילמד אותנו מה היה כאן פעם.

  • 90.

    גיא, לך לאייל גפן שילמד אותך איך עובד העסק.

    הMפצח , 21/03/09 01:48

    כי אתה עצמך כותב כמו בור שלפני רגע ירד מפיגום בניה.

  • 89.

    חבר, אתה חופר

    רב פקד ג'ורש , 21/03/09 00:11

    חפירה לשמה הטור שלך. חמאס דורש מחיר מופרז תמורת גלעד שליט כאילו שהוא בכיוון של לעשות איתנו שלום.

    • התכוונתי כאילו החמאס בכיוון של לעשות איתנו שלום. (ל''ת)

      רב פקד ג'ורש , 21/03/09 00:13

  • 88.

    מרוז איש מגעיל שסבל מחוסר תשומת לב ועכשיו כולנו משלמים על זה (ל''ת)

    סתם אחד, 20/03/09 23:10

  • 87.

    מרוז ראש הממשלה של עם המטומטמים!

    bisreal , 20/03/09 23:02

    אלה הכותבים היוצרים ושאר התרבות הישראלית הם כותבים לכולנו בלי שאף אחד שלח אותם ויוצרים פרובקציות ורוצים לנתב אותנו לדרכם שהיא דרך ללא מוצא מרוז עם לא היה זול וקרוב לצלחת ויצא מהשמאל הסהרורי לא היה מוציא שורה לאור הקוראים ינסו למצוא עתונאי שיעמוד במקום הממשלה בלחץ ויקבל החלטות שלא פופולריות.אותם כותבים חיים טוב על חשבון המטומטמים שבמקום לצאת נגדם בפניה לראשי העתונות וכלל התקשורת ולנסות לשנות את תרבות השיח מקבלים הכל כגזרה משמים.

  • 86.

    מאד פשוט. מרוז הוא הכסיל האולטימטיבי ויש לתמיד לעשות הפוך. (ל''ת)

    המנחם בן מהכוון השני, 20/03/09 22:33

  • 85.

    העזרה הטובה ביותר שהתקשורת יכולה לתת זה לשבת בשקט! (ל''ת)

    טראומת הנפצים, 20/03/09 22:32

  • 84.

    מרוז- תסתכל בכותרת של האתר תקרא מה אומר משעל, טיפש שכמותך! (ל''ת)

    חזיזההההההההההההההההההההההההההההההה, 20/03/09 22:16

  • 83.

    מרוז- בגלל קשקשנים כמוך גלעד עדיין בשבי (ל''ת)

    זורק הנפצים מתל- אביב, 20/03/09 21:36

  • 82.

    סר הבטחון הכי גרוע שהיה אי פעם למדינת ישראל

    manunaor , 20/03/09 21:32

    ישראל שאהבנו היתה מדינה אמיצה עם צבא נועז שלא חשש לבצע את מה שמוטל עליו.הצבא של היום רדוף ועדות חקירה, חרד מפני האפשרות שידרש לבצע פעולה נועזת לשחרור גלעד שליט. יש להעיף את אהוד ברק, אדם שהוא כשלון בטחוני. גם את הרמטכל אשכנזי צריך לפטר. מה הוא משדר לצבא ולחיילים למטה, הוא בגד בחובה שלו להחזיר את החייל החטוף שליט הביתה. פעם היו לנו רמטכל ושר בטחוןאחרים, אמיצים יותר, שלא חששו לשלוח חיילים לאנטבה כדי לשחרר חטופים. העובדה שצהל לא ניסה עד היום לשחרר באמצעות סיירת מטכל את גלעד שליט היא בושה וחרפה, תתארו לכם שכבר היינו שם במבצע עופרת יצוקה. אולי צהל ישב או עבר מעל הבונקר של גלעד, תתארו לעצמכם שגילעד שמע ממקום שיביו את החיילים שלנו דוברים עברית, ולא עושים שום דבר כדי לשחררו, מה לדעתכם הוא חש. בושה וחרפה לצבא הרופס שלנו.בושה וחרפה.

  • 81.

    שיחרור מרצחים הוא סופה של המדינה

    רוצה לחיות, 20/03/09 20:38

    וגם סוף לשלטון החוק

  • 80.

    להחליף את שליט באולמרט

    עופר, 20/03/09 20:32

    יש לעניין את אולמרט בהצעת הסדר זו.
    שליט ומשפחתו ישמחו
    תינתן לאולמרט הזדמנות לעמוד מאחורי דבריו.
    משעל ישמח לבואו של אולמרט
    חיילי צה''ל ידעו שיש להם גב אמין.

  • 79.

    חותמת על כל מילה בטור זה כמו גם בקודמים וגם בבאים! עצב כבד מנשוא (ל''ת)

    שממית, 20/03/09 20:28

  • 78.

    חמס הרוצחים אסור להם לאמין צריכים לחסל אותם והנהגה מהר (ל''ת)

    שמואל, 20/03/09 19:56

  • 77.

    הפגנות שעשינועבור גלעד גתן לחמס דרישות שאסור לתת להם (ל''ת)

    מואל, 20/03/09 19:53

  • 76.

    תפסיק להתבכיין

    אביא , 20/03/09 19:16

    גלעד שליט הוא לא ילד שלנו. גלעד הוא חייל קרבי בצה"ל שנישבה ע"י האויב. גלעד הוא ילד רק של ההורים שלו והם רשאים לעשות ככל יכולתם כדי שיחזור הביתה מוקדם ככל האפשר.למדינה יש שיקולים אחרים ולוח זמנים שונה שלא תמיד חופפים את רצון הפרט.לכן לטעון שהמדינה פשטה את הרגל מבחינה מוסרית זאת טעות והטעיה.

  • 75.

    ''אהבנו''.... מי זה אנחנו ? בשם מי אתה מדבר ?חוצפן ! המדינה הזו קמה

    --------- גועל נפש !, 20/03/09 19:09

    בזכות דמם של אלפי חיילים ....
    פצועים , נכים ,,,נעדרים ..
    וגם שבויים ....
    זה הבית שלנו ואין לנו שום בית אחר .
    חייבים להסתדר עם שכנים כמו אלה ... אין לנו בית אחר .....
    לא טוב לך ??? לך שכור לך בית אחר ותסבול מבעל הבית .

  • 74.

    לא טוב תעזוב (ל''ת)

    איתי, 20/03/09 19:08

  • 73.

    אני לא בטוח שהחייל החטוף, היה רוצה שהשמאל ינהל את המשא ומתן לשחרורו.

    ממני, ימני שמאוד חפץ בשובו של שליט, 20/03/09 18:59

    אולי אם הימין היה נאבק על שחרורו של שליט.המחיר לשחרורו היה ישים ואולי אפילו הייתה נשקלת ברצינות אופציה צבאית כדוגמת 'מבצע יהונתן' -
    מבצע, שהוא אבן דרך בציון עמידותו ומוסריותו של העם הזה.

  • 72.

    כתוב לנו גיא, מהו המחיר האישי ש-א-ת-ה מוכן לשלם בעד שליט!

    פה גדול בשינקין, 20/03/09 18:47

    להיות גיבור מקלדת בשינקין כולם יכולים. להקריב משהו משל עצמך, זה כבר משהו אחר. ראינו אותך בתפארתך, מר מרוז. פוצצו לך חזיז קטן ליד הבית וכבר אתה וזוגתך הזדעקתם וחשבתם שזה סוף העולם כשהמשטרה לא התייחסה ברצינות לעניין.

    אתה לא היית מוכן לתרום אפילו שקל לשחרורו של שליט. אבל להרוויח כמה מאות שקלים מכתיבת מאמרים המטיפים לאחרים לשלם מחיר, אוהו! לזה אתה מוכן ומזומן!

  • 71.

    החלטה הומנאית?

    pele_11 , 20/03/09 18:32

    איזה בהמות השמאלנים הללו. לשחרור מאות רוצחים שימשיכו לרצוח עוד ועוד ילדים,הם קוראים "החלטה הומאנית".

  • 70.

    זה מה יש

    ערן12 , 20/03/09 18:07

    כל מי שטוען שהוא כתב שטות:
    אני לא יודע מה דעתי לגבי ענין החטיפה המחורבנת הזאת, היה צריך לשחרר או לא, אני יודע שזה לא רלוונטי כי אין לי שום השפעה על זה, ובטח שלא מספיק מידע.
    גיא נמנה עם האנשים שעושים דברים במדינה הזאת, כמשהו לא נראה להם עובד כשורה, לדעתי מדובר באזרח לדוגמא ללא כל קשר לדעותיו, אני חושב שכל אדם צריך לנהוג כמותו, ולהיות איש מעשה. לא מסתדר לכם מה שהוא אומר? צודק או לא? תעשו משהו... את גיא אתם לא יכולים לשפוט... עד שתגיעו למקומו

  • 69.

    הסיבה שאני לא אוהב את המדינה הזו היא אנשים מתחסדים כמוך

    רוני, 20/03/09 17:25

    נמאס כבר לשמוע שצריך להחזיר ובכל מחיר !
    יש מחיר - והוא כבד מאוד.
    שחרור במחיר מופקע מזמין את החטיפה הבאה.

  • 68.

    גם אם אני לגמרי בעד השבתו של גלעד אני מאוד לא אוהבת את הכותרת המרושעת

    גל-יה , 20/03/09 17:22

    של הכתבה הזו. היא סתם פרובוקטיבית ולא חכמה...

  • 67.

    ======================= שאלה אלכם =========================

    אחד, 20/03/09 17:12

    אם השטיות של מנחם היו נאמרות על ידי בובליל מה היחס שלכם היה כלפיו.

    קורין אל על צבועה איך היא נופלת לרגליו של מנחם זה איום.

    פנינה טורנה מקיאה רעל על כולם.

  • 66.

    השארתו בשבי (או חילוצו בדרך אחרת) היא נצחון ההגיון על הטימטום

    גיל אזולאי, 20/03/09 16:38

    החזרת החייל שליט בכל מחיר פרושו אובדן דרך וקץ המדינה כי מחר נידרש למחיר גבוה יותר תמורת החייל הבא (בכל מחיר.. זוכרים) חיו של החייל הזה אינם שווים יותר מחיהם של חבריו שנהרגו או של ההרוגים שהיו צפויים בגלל השחרור המופקר.
    הפסטיבל של התקשורת והדבילים שתמכו בשחרור בכל מחיר טירפד (למזלנו) את העיסקה הרעה הזאת.

  • 65.

    כל מילה חקוקה בסלע! (ל''ת)

    מוני, 20/03/09 16:36

  • 64.

    מי זה אהבנו? אתה והתולעים שלך? (ל''ת)

    ספינר, 20/03/09 16:33

  • 63.

    גם אתא שטוטניק....אין לך את האומץ לעמוד מול הציבור ולומר את המחיר??!! (ל''ת)

    דודי, 20/03/09 16:33

  • 62.

    הפתרון לבעית שליט הוא בכינון שלום עם החמאס

    שמאלן, 20/03/09 16:32

    הפתרון הזה כתוב על הקיר באותיות קידוש לבנה, ועם שלם מוליך את עצמו שולל כאילו יש פה משחק סכום אפס, ורק הרג כל הערבים הוא הפתרון לכל הבעיות.
    חמאס מחזיק בגלעד בגלל שלןש סיבות עקריות : מין ביטוח חיים מינימלי לראשי החמאס שלא ''ימקדו'' אותם (למרות שזה לא ממש עובד), מאבק נגד המצור והרעבת עם שלם מסיבות פוליטיות ומשנאה נטו, וכמשקל נגד לאלפי השבויים שישראל מחזיקה להנאתה, בעלות מליוני שקלים, להראות לכולם מי כאן החזק ובעל הבית. אחרי שישראל עשתה כל מאמץ לדכא את עראפת ואשף, וגרמה ליצירת החמאס וחיזוקו, היא נזכרת להכריז מלחמת חורמה נגדו, שבה גלעד שליט הוא רק פיון אחד מיני רבים שמוקרבים על האיסטרטגיה הזו.
    הפתרון להחזרת גלעד הוא לא בהתמקחות תגרנית אתם על כל שם (למרות שזה מתאים לשוק המזרחי שקיים כאן), אלא בהחלפת הדיסקט אצל הציבור הישראלי ומנהיגיו, ששלום עם החמאס (וגם עם החיזבאללה, הגיהאד, סוריה ואפילו איראן), היא אינטרס ישראלי ממעלה ראשונה, שיבטיח בטחון ושגשוג לדורות הבאים, ויפתור גם את בעית גלעד שליט כנספח זוטר.

    • טוב שכתבת שאתה שמאלן

      pele_11 , 20/03/09 23:22

      אחרת לא היינו יודעים.

    • ''שאפו'' (יעני, כובע) - אתה יותר גאון ממני. תודה שפתרת את התעלומה!!!!!!

      הגאון מוורשה, 21/03/09 08:22

      בלעדיך, שמאלן, מה היינו עושים? אנא היינו באים????

  • 61.

    גיא מרוז תמורת גלעד שליט - עסקה ראויה! (ל''ת)

    ציוני י-ם, 20/03/09 16:30

  • 60.

    מגיבים יקרים

    רות מאור , 20/03/09 16:29

    אתם כל כך שונאים את גיא מרוז ואת "שמאליניותו", דא עקא זו התכונה שדוחפת אותו לטפל בכל מה שכואב לכם ולהיות לכם שופר.
    זה לא מצחיק?

    • רות מאור יקרה, חבל לך על הזמן לשכנע את שטופי השנאה האלה (ל''ת)

      שמאלן, 20/03/09 16:43

    • הלוואי ותכונה זו תדחוף אותו להגר סוף סוף מהארץ (ל''ת)

      שמואל משי , 20/03/09 16:45

    • אתה בשמאל? זו הטפשות שמובילה אותך!

      ASCH, 20/03/09 17:19

      המנהיגים הערבים צורכים את התקשורת הישראלית ומסיקים את המסכנות הברורות כל כך. ישראל פחדנית ורקובה מבפנים לא תעשה כלום. הבא נחטוף עוד חייל ונירה עוד רקטה. כמה אחריות יש לתקשורת הישראלית בקבלת ההחלטה של נסראללה לחטוף את רגב וגולדוואסר? וכמה בחטיפה בהר דב ב2000? איפה האחריות של מר''צ (שאת נמנית עם שורותיה ללא ספק) בתוצאות הסכם אוסלו? אתם שם בשמאל בכלל יודעים את המונח ''חשבון נפש''? או ש''חשבון נפש'' זה משהו שהימין צריך לעשות עקב כך שאנחנו, ''בני החושך'' מתנגדים למדיניות של ''בני האור'' ממר''צ? את מודעת בפנים שהמדיניות שאתם מובילים והמחשבה הפוליטית שלכם זו הזייה מטורפת בצהרי היום? את יודעת כמה נזק עשו ההוזים בצהרי היום במאה הקודמת? מה זה הקומוניזם והנאציזם אם לא הזיות אוטופיות מטורפות? למה פול-פוט שחט לחינם את השכבה האינטלקטואלית של עמו? בשם ה''עתיד הטוב יותר''. למה מאו הרעיב את עמו? גם בשם ''עתיד טוב יותר''. סטלין שיעבד את עמו בגולגים ותרם תרומה מכרעת לפתיחת מלחמת העולם השנייה בשם ''העתיד של ילדינו תחת שלטון הקומוניזם''. זה לא סתם שטוקבקיסטים משמאל תמיד תוקפים את הימין על ''משיחיות'' ו''טירוף''. וקוראים לעצמם ''שפויים''. עצם ההתקפה הזאת היא היא ההודעה שמשהו בראש שלכם לקוי: כל אחד מדבר מתןך עולמו על מה שכואב לו, ומשליך את מחלותיו על אחרים. אדם בריא לא יגיד לבן פלוגתו ''מטורף'' אם הוא עצמו מרגיש שפוי.

    • רות מאור היקרה

      יאיר, 20/03/09 19:17

      מרוז מהווה לנו שופר!? מרוז מטפל במה שכואב לנו!? את כל כך מתנשאת כרגיל שאת לא רואה את מאה התגובות שאומרות ''לא!'' מוחלט לשני המשפטים האלו.

    • ''דא עקא'' ???? רותיל'ה, הרי את לא עו'' (ל''ת)

      הגאון מוורשה, 21/03/09 08:26

  • 59.

    לא יכול להיות....

    דוד, 20/03/09 16:20

    לא תמיד אני מסכים עם גיא מרוז - וזה בסדר .

    בקשר לפתיח של רשימתו ''אני אגיד זאת אחרת - לא יכול להיות '' רק רציתי להזכיר לו (ולקוראים) שממשלת ישראל כבר הפיקרה חייל פצוע - למוות , רק במקרה זה היה דרוזי , אז כנראה מותר !
    החייל מדחת יוסף שהופקר לדמם למוות בקבר יוסף- למי שלא יודע .

  • 58.

    הכל עניין של יחסי ציבור

    קיבוצניק, 20/03/09 16:11

    עכשיו זה IN לכתוב או להזדהות עם משפחת שליט

  • 57.

    אתה מייצג את כל מה שמעורר בי בחילה במדינה

    ציוני, 20/03/09 16:11

    צביעות
    התנשאות
    שמאלנות קיצונית
    סמרטוטיות בפני האויב, שנאה יוקדת לאחים יריבים פוליטית.

    מה שכן אתה בחור סימפטי.

    • מר ציוני היקר

      רות מאור , 20/03/09 16:26

      מעולם לא הבחנתי אצל גיא מרוז בהתנשאות, אבל אולי זה מכיוון שאינני סובלת מרגשי נחיתות.
      מה הבעיה עם שמאלנות קיצונית? זה שבן אדם חושב אחרת ממה שאתה חושב הופך אותו לאויב? במקום שבו גדלתי, בדרום תל-אביב, קראו לזה פאשיזם.
      אנושיות זה לא סמרטוטיות ואילו להתלונן על שנאה יוקדת לאחים יריבים פוליטית, מפי אדם שמתחיל את התגובה שלו ב"אתה מייצג את כל מה שמעורר בי בחילה..." נשמע קצת מגוחך.
      תחשוב על זה

      • גם אני גדלתי בדרום תל אביב

        אלי, 20/03/09 16:33

        ביד אליהו אם לדייק אבל אצלנו היתה ספריה ובספריה היה מילון ובו היתה הגדרה של המילה פאשיזם.

        הייתי ממליץ לך לבדוק מה משמעות המילה ולא לזרוק אותה בלי להבין את משמעותה.

      • מתנשאת אחת איננה יכולה להבחין

        pele_11 , 20/03/09 17:41

        בהתנשאותו של מישהו אחר. מי שמתנשא לא עושה זאת בכוונה תחילה,זה לא משהו מתוכנן,התנשאות זו תכונה מגעילה של מי שמחשיב את עצמו מזרע מיוחד ואחר מכל הסובבים אותו,זה משהו שיוצא ממנו באופן טבעי,ולכן אינך יכולה להבחין בהתנשאותו של גיא מרוז,כי את בעצמך מתנשאת,ונראה לך טבעי לגמרי,ולא מתנשא התנהגותו/התנהגותך התנשאותו/התנשאותך.

      • רותי, למה את מנסה להיות מה שאת לא. את ממש לא!!!! (ל''ת)

        הגאון מוורשה, 21/03/09 08:31

  • 56.

    Guy Maroz

    SAMUEL SHENE , 20/03/09 16:02

    During the Holocaust the Jewish community living in Palestine did what to save European Jews
    Guy where are you living continue to dream when you'll awake from your dream it'll be too late for Israel

  • 55.

    גיא מרוז היקר

    י ל ד , 20/03/09 15:57

    זו הפעם הראשונה שאני מגיב לדברים שאתה כותב.

    תגובתי תתיחס רק למושא הראשון.
    כתבת שזה סופה של מדינת ישראל שאהבנו.

    א. אנחנו עדין אוהבים את ישראל.
    על פי אמונתם של היהודים, המדינה
    הזאת ניתנה לנו, על ידי מי שיזם את
    המפץ הגדול.

    ב. ישראל נכנסה לתהליך של חורבן כאשר:
    שלחה את זקניה ללקט מזון באשפה.
    הרשתה למליון ילדים לגדול בבתי עבדים.
    הפכה את השוחד לשיטת ניהול.
    טובות הנאה ושאר מנעמי החיים מכתיבים בה מינויים.
    מקיימת מערכת משפט לשירות עשירים ופרקליטי על.
    ממנה מקורבים עלובי חשיבה לחורצי גורלות.
    מגינה על פירמידות הסתאבות.
    דירדרה את החינוך שלנו והפכה את הדור שלי לדור אהבל.

    הרשימה ארוכה.

    היחס לשליט, הוא קו אצל עסקני הסתלבט
    וכעת לא אזכיר כמה דוגמאות מצמררות.

    אני, בניגוד ליהודי ישראל שבזים
    לדתם ולמורשתם, ומשוכנעים שהאדם נברא מקוף
    לאחר שהאבולוציה מחקה צמד כרומוזומים
    מהקוף, אני מאמין בבריאה התבונית.

    שום קרפיון לא הצמיח רגלים כדי לעלות
    ליבשה ולניות לפודל.
    אני כמובן חושד, שאם האבולוציה היא זו
    שהפכה חיה לאדם, היא עשתה זאת מהחמור.

    ביקום בו מישהו בנה פיגומים מחומר אפל כדי
    למנוע קריסת היקום בכניעה לכוח הרביעי,
    שום דבר לא יכול להיות מקרי.

    גם המפץ הגדול, שביטל את תיאורית היקום
    היציב, חא יכןול להתרחש ללא הוראה "מגבוה"
    שהורה לברוא יקום, במקום שלא היה קיים,
    על ידי פירוק הכלום לחומר ולמרכיב סימטרי.

    הוא גם דאג לסלק את החומר הסימטרי, כדי
    שלא יפול לידי העולם וישמש לחורבן היקום.

    אז אני, שבאסקולה שלי הישראלים נחשבים
    לאהבלים מסתלבטים, לא מופתע מהעובדה
    שגלעד שליט יושב 1000 יום בידי טרוריסטים,
    כשם שאינני מופתע מילדים שגדלים במשפחות
    בהם עובדים שני ההורים ולא מצליחים להתפרנס.

    לכל הדעות שלי, יש סימוכין וגיבוי באותו
    ספר עתיק, קדוש לכל העמים, מלבד לישראלים.

    אעתיק אימייל שנכלל בו:

    הוֹי הַחֹקְקִים חִקְקֵי אָוֶן
    וּמְכַתְּבִים עָמָל כִּתֵּבוּ.

    לְהַטּוֹת מִדִּין דַּלִּים
    וְלִגְזֹל מִשְׁפַּט עֲנִיֵּי עַמִּי
    לִהְיוֹת אַלְמָנוֹת שְׁלָלָם
    וְאֶת יְתוֹמִים יָבֹזּוּ.

    וּמַה תַּעֲשׂוּ לְיוֹם פְּקֻדָּה ?
    וּלְשׁוֹאָה מִמֶּרְחָק תָּבוֹא ?
    עַל מִי תָּנוּסוּ לְעֶזְרָה ?
    וְאָנָה תַעַזְבוּ כְּבוֹדְכֶם ?

    אגב המילה שואה אינה המצאה של יד ושם.
    המילה היתה בשימוש של זה שיצר יקום בו
    94% ממנו הם חומר ואנרגיה בלתי נראים
    לעין האדם.

    אפשר כמובן להתבונן בהם בעזרת עידוש כבידתי.

    מה שכתבת לימד אותי, שלא כל הישראלים
    אכן הם אהבלים.

    תודה לך.

    • הכל טוב?

      ערן12 , 20/03/09 18:03

      תשמע, אין דרך אחרת להגיד את זה: מה בעצם ניסת להגיד??

      וחוץ מזה... אני חושב שאתה מוזר, אבל זה אני, אנשים אחרים יניחו שאתה אדיוט שקרא קצת פיסיקה, ואין לו באמת מושג על מה הוא מדבר

      ולגבי האדם והקוף, תשמע: יותר שטות מזה אי אפשר היה להכניס במשפט אחד, תלמד קצת, בסוף תבין, נראה לי שאתה רק מוזר אבל לא אדיוט.

    • יפה

      אלון, 20/03/09 23:26

      אהבתי

  • 54.

    גיא מרוז כותב מחורבן

    rambash1 , 20/03/09 15:54

    גם אם הטמפיט הלז מעדכן אותי במעבר חד עדיין לא הבנתי מה הקשר בין השתפכות הנפש שלו ולאח הגדול או משהו כזה שמעולם לא צפיתי בתוכנית הנלוזה , אלא למטרה של להוסיף הרבה מילים לכתבה המגוככת בכדי להגדיל נפח או משהו כזה. ולענייננו הבעיה עם השמאל המטומטם שהם תופסים את עצמם כמוסריים ומעיזים לתת ביקורת כלפי כל העולם וגם על אותם שיש להם אחריות על חיי אדם ,לא שאין מקום לבקר את ראשי הממשלה אבל ביקורת עצמית לא הרגה אף אחד להבדיל מהשמאל שהמית אסון ומוות על עם ישראל
    אני הפסקתי לנסות להבין את ההגיון של השמאל וכולי תקווה שגלעד יחזור אלנו במהרה ומדינת ישראל תתעשת ותלחם על עצמאותה ועל זכותה

  • 53.

    מר מרוז בבקשה לא לצאת בהכרזות הכוללות אותי ואת חברי ללא בדיקה

    אהוד-דור שני למקימי ובוני מדינת ישראל, 20/03/09 15:44

    אנו אוהבים את המדינה למרות מגבלותיה וחולשותי הכוללות עיתוניים כמוך המדברים בשם ציבור שלם מבלי לבדוק לדעתו באמת.

  • 52.

    כל מילה בסלע. (ל''ת)

    אישה, 20/03/09 15:43

  • 51.

    דחיית העסקה מוכיחה כי ישראל חפצה בחיים ושפוייה (ל''ת)

    דני, 20/03/09 15:41

  • 50.

    דבר אחד שאתה לא מבין גיא מרוז

    אמיר, 20/03/09 15:38

    מי שהורג יום יום את משפחת שליט אלו החמאס
    מי מחוטף חיילים עושה פיגועים רוצח אנשים תמימים אלו החמאס
    במקום לזעוק על כך שארגון כל כך קטן עושה לנו בית ספר חוטף חיילם ואין שום תגובה צבאית אתה כועס על מדינת ישראל שמה לעשות ,,יש לה קווים אדומים כי אם אנחנו נשחרר אסירים אז בפען הבאה יהיו עוד חטיפות.
    חבל ששנאת ישראל וניוון מחשבתי גורמים לך לחשוב בצורה כל כך מעוותת

  • 49.

    סופה של המדינה החל כאשר

    יאיר ק , 20/03/09 15:32

    המדינה החליטה להבליג על פגיעות בנשים וטף בטענה כי הם "קורבנות השלום", כאשר המדינה הפקירה את הצפון להפצצה, וכאשר המדינה הפקירה את הדרום (כמובן כאשר היה פיצוץ קטן מול הבית של גיא מרוז הוא ישר בכה לכולנו כאן בNRG. אם זה לא במדינת תל אביב אז זה בסדר מצדו). אחד מהאלמנטים המשותפים לכל ההפקרות האלו זה שהם תורצו ע"י זה שחיילים עלולים להפגע אם באמת ימלאו את תפקידם. אי אישור עסקת שליט (על אף ההתקפלות של אולמרט בנושא "מחבלים עם דם על הידיים") מתחיל להחזיר את התפקיד הטבעי של הצבא - להגן על המדינה, ולא להפך.

    נ.ב. האם כאשר מרוז אומר "בכל מחיר" הוא באמת מתכוון לכך? מה עם הפסקת אספקת החשמל לעזה, למשל? אה, אז זה לא? כלומר הוא לא באמת מאמין בזבל שהוא כותב...

    נ.נ.ב. עברו 324.4234 ימים מאז שגיא מרוז החל לכתוב בNRG - עד מתי העיתון ימשיך לבזות את עצמו?

  • 48.

    עוד פלצן...

    LIORROTEM , 20/03/09 15:28

    עוד פלצן מהבוהמה והסלב, שסבור שהוא יודע מה לעשות...נכון, יש לעשות כל מה שאפשר כדי לשחרר את שליט, אבל בשום פנים ואופן אין לכרוע ברך, להכנע, ולהיות מושפל ע"י ארגון טירור חשוך, תמורת חייל אחד, יהא כמה יקר שיהיה...
    גיא מרוז, לא יצטרך לעמוד בפני המשפחות השכולות, שיאבדו את יקיריהן, עקב השחרור הסיטוני והמופקר של רוצחים פלשתיניים, שבמהרה יקימו מחדש את תשתיות הטירור...
    לכן, אני שם נפשי בכפי, ובפעם הראשונה מסכים עם החלטתו של ראש הממשלה הפורש, שבמקום לקבל החלטה פופוליסטית וחסרת אחריות, נטל על עצמו את מלוא האחריות והחליט לא להכנע...

    • גיא מרוז לא יצטרך לעמוד מול המשפחות השכולות?

      pele_11 , 20/03/09 18:28

      הוא לא יכל לעמוד מול נפץ-חזיז שמישהו זרק לביתו כמעשה קונדס,אתה מצפה ממנו לעמוד מול משפחות שכולות ופיגועי טרור?

  • 47.

    כרגיל, טיפש ברמות שלא ייאמנו. פשוט בלתי נתפס כמה טיפשות באיש שמן אחד (ל''ת)

    נועה, 20/03/09 15:26

  • 46.

    גיא מרוז . אם זאת לא המדינה שלך יותר אתה מוזמן לעזוב לא אעמוד בדרכך. (ל''ת)

    אורן, 20/03/09 15:22

  • 45.

    כל מה שאתה אומר - לעשות ההיפך

    אסף, 20/03/09 15:20

    פשוט מדהים לאיזו דרגה של עוורון אנשים יכולים להגיע. בכל צומת של הכרעה שצריך לבחור, אתה תמיד ממליץ על הבחירה השגויה.

  • 44.

    "עוד אחד שמבין " עלק

    כחול בלב , 20/03/09 14:55

    המדינה שאני מכיר ואוהב היא אותה מדינה שדואגת לכלל אזרחיה . לא יכול להיות שנשחרר רוצחים שדם של 1000 יהודים על ידם.יש אופציות אחרות לשחרור גלעד , והיינו קרובים אליו לפני כמה חודשים של לפני הפסקת האש, לא יוצאים ללא גלעד.!!! נקודה .!!!
    אבל בגלל שיש לנו מדינאים אימפוטנטים לכן הפסקנו את הלחימה ללא התנאי היחיד שהיה צריך להיות.בואו נקווה שביבי יעשה את העבודה הקדושה ולשחרר את גלעד שליט הביתה ההורים מחכים לו בבית.
    גיא תתחיל לאכול עמבה ואז תחזור לך השפיות .

  • 43.

    טעית. זה החל כאשר אהוד ברק הפקיר את מדחאת יוסוף לדמם למוות בקבר יוסף (ל''ת)

    רנת, 20/03/09 14:51

  • 42.

    לו גלעד שליטי היה אתיופי אף אחד לא היה נלחם להחזירו (ל''ת)

    לא דמגוג אבל, 20/03/09 14:50

  • 41.

    בוא נשים לב מי מהעיתונאים שמריצים כאן קמפיין

    הכרעה לא פשוטה, 20/03/09 14:41

    חבל חבל . היה טעות אוהל המחאה הזה .אולי מספיק עם הרעש הזה .תנו לעבוד בשקט

  • 40.

    שחרור רוצחי 60 יהודים יביא בהכרח לעוד שפיכות דמים

    אתה חלק מהרצח הבא, 20/03/09 14:40

    בתור מנחה תוכניות ילדים אויליות היית לא רע בתר פילוסוף דה לה שמאטע את נשמע באמת כמו שמאטע. אני מניח שאם מישהו יחטוף ערבי ויאיים שהוא יהרוג אותו אלא אם כן יגאל עמיר ישוחרר תמצא 1000 סיבות למה לא היכנע לדרישה מטורפת שכזו. שליט נלקח בשבי הודות לעיסקאות מיותרות קודמת

  • 39.

    נאמר זאת כך: אין דבר כזה שצריך לשחרר שבוי ''בכל מחיר''

    מוטי, 20/03/09 14:39

    ירין קימור הזכור לכולנו מהטלויזיה החד ערוצית לימד אותי שבעת שאני מתחבט בבעיה שקשה לפתרון הדרך הטובה ביותר היא לנסות להקצין אותה.
    אם ''אין מחיר'' גבוה מדי לשחרור של החייל השבוי גלעד שליט ולא יכול להיות שהמדינה תסרב לשלם ''כל מחיר'' עבורו אז בואו נשאל מה היה קורה באם החמאס היה דורש תמורת שחרורו של החייל שליט את שחרור כל העצירים והאסירים שבידי ישראל ולהחזיר כל אחד מהם עם משפחתו, הוריו ובני דודיו לכפר אליו הוא ''שייך'' בתחומי ישראל.
    זה לא מחיר גבוה מדי, נכון? לא ביקשנו שתמורת שליט ישראל תוותר על אשקלון ואשדוד, שהוקמו על חורבות כפרים פלסטינאיים.
    אז המחיר הלא-הכי-גבוה-הזה מקובל על גיא מרוז?

  • 38.

    ''בכל מחיר''? מה עם חיסול עשרה מחבלים על כל י ום ששליט לא משוחרר? (ל''ת)

    פודבי פיינטה, 20/03/09 14:30

  • 37.

    היה מנומס מצדך להציע להצטרף לצעדה לעזה.''הייתי מצטרף אליכם'' (ל''ת)

    דוגמא אישית, 20/03/09 14:28

  • 36.

    המדינה אותה אוהב גיא מרוז

    ויטלי, 20/03/09 14:23

    המאפיינים של המדינ הואתה אוהב גיא מרוז הינם כדלהלן:
    1. כלשונרית 2. חלשה 3. מונהגת ע''י מנהיגים חלשים ושנויים במחלוקת (רבין ופרס) המקבלים ''החלטות אמיצות'' 4. מסכימה לשחיטה המונית של אזרחיה ומטייחת השחיטה בטענות כי אלו הן קרבנות השלום. 5. מתפרקת מערכיה, אולם טוענת כאילו היא מקיימת אותן, ועושה את זה באמצעות כל מיני ג'סטות חסרות משמעות- למשל משפרת את תנאי האסירים הבטחוניים ומסרבת לענות אותם, כתחליף להגנה אמיתית על זכויות האדם בישראל, ממציאה אגדות על המאפיה הרוסית, על מנת להסתיר את העובדה שאין במדינה מאבק אמיתי נגד הפשיעה, וכו'.
    אם במדינה כזו אוהב להיות גיא מרוז, ראוי לטרנספאר אותו למדינה מושחטת כלשהי באפריקה, שם באמת מקומו.

    • המדינה אותה אוהב גיא מרוז - מדינה פלשתינית! (ל''ת)

      שמואל משי , 20/03/09 14:54

  • 35.

    ''בכל מחיר''? מה עם חיסול עשרה מחבלים על כל י ום ששליט לא משוחרר? (ל''ת)

    פודבי פיינטה, 20/03/09 14:19

    • במושגים של שמאלני כמו גיא מרוז זה לא קיים

      gilberet , 20/03/09 15:39

      אצל השמאל רק כניעה וכניעה וכניעה
      כך הם חושבים יבוא השלום והשקט
      הם מאמינים בזה גם כאשר זה לא תואם את המציאות.
      פשוט הזוים

  • 34.

    מכתב שנשלח לנתניהו ופורסם בהכל דיבורים

    דמוקרט אכולשקשוקה , 20/03/09 14:10

    מציאות חיינו כאן בארץ, מעמידה את צעירנו ,פעם ועוד פעם במבחן ההקרבה,
    והם הגיבורים המופלאים שלנו, לעולם לא יכזיבו,
    וגם בני דורנו משתלבים בפסיפס הגבורה ,המרכיב את מגש הכסף
    עליו ניתנו גאולתנו וחיינו,

    כבן למשפחה שכולה וכאח לחלל מלחמת יום הכיפורים ,
    אני מרשה לעצמי לשאול את השאלה, שלזיכרוני עדיין לא נשאלה,
    והיא האם מישהו במדינה טרח,
    לנסות ולהיכנס במקומו ולתחושותיו כחייל ,של גלעד שליט ולחשוב על המעמסה המצפונית ,שתרבוץ על מחשבותיו של החייל החטוף לכשיתבררו לו,
    , פרטי העסקה הסחטנית והמחיר הכבד שנדרש לשחרורו,
    והמחיר העתידי הצפוי להתמשך, שישולם בעקבות שחרורו, גם במישור הלאומי, גם בצבאי ,וגם
    למורשת ההקרבה של חללי צהל לדורותיהם.

    כפי שמכיר וזוכר היטב ,את תחושותיו ורוח ההקרבה ,של אחי החלל ,
    לי אין ספק ,שלא הוא ולא בני משפחתו הקרובים ,לא היו נוטלים על עצמם
    את תוצאות מחיר הסחטנות, ויזום פעולה כל שהיא שתגרום לזילות כה משמעותית,
    שעלולה לערער את המורשת הנשגבת , של ההקרבה הבלתי מתפשרת של חללי צהל ז"ל לדורותיהם.

    • נו, די...

      ariesjer , 20/03/09 14:56

      אם אני במקום שליט הייתי מוכן שמדינת ישראל תלך כולה, העיקר שאהיה חופשי וזה טבעי, מי שצריך להחליט זו המנהיגות שלנו, שצריכה לבחון דברים בצורה קרה ואכזרית לעתים.

    • כשאתה כותב לביבי אתה מאמת את הפסוק - הלך זרזיר אצל עורב (ל''ת)

      שמאלן, 20/03/09 16:35

      • כאח שכול ,לאח שכול של יוני נתניהו

        דמוקרט אכולשקשוקה , 20/03/09 18:08

        רק אחים לצרה ,מבינים אחד את השני, יותר טוב

  • 33.

    בעניין שליט - כל מילה בסלע.

    טל, 20/03/09 14:04

    בעניין האח הגדול - רגע, יש לי בחילה.
    עזוב.

  • 32.

    מה עדיף? חיל אחד או מאות אזרחים הרוגים בפיגועים? גם החיים שלנו זה

    אורנה, 20/03/09 14:01

    משהו, לא רק החיים של שליט.

  • 31.

    ''העלאת גלעד שליט כקורבן בשם החוזק ההרתעה והעוצמה''

    דן, 20/03/09 13:54

    כדאי שתקרא עתון.
    לא מדובר כאן בשיקול של אגו. אנשי השב''כ אומרים שהם מדברים עם אותם אנשים שישראל לא רוצה לשחרר והם מודיעים במפורש שברגע שישחררו אותם הם יעלמו בשטח ויתחילו ליצר טרור. אנשי מקצוע אומרים שלאנשים הללויש ידע ומיומנות מוכחים בקברים של מאות ישראלים.
    אפשר להתווכח על הנושא אבל עם טיעונים אמיתיים ולא משפטים חסרי קשר לטיעונים האמיתיים לכאן או לכאן

    • אנשי הבטחון שלנו רואים הכל דרך כוונת, ומכאן עומק התפיסה שלהם (ל''ת)

      שמאלן, 20/03/09 16:37

      • ראינו את ''שר הבטחון האזרחי'' המהולל של השמאל במלחמת לבנון השנייה (ל''ת)

        יאיר, 20/03/09 19:19

  • 30.

    "המחיר הכבד והנורא" אלה קלישאות? (ל''ת)

    gidifl , 20/03/09 13:28

  • 29.

    נו באמת, מה אתה מנסה להגיד?

    אבי, 20/03/09 13:26

    מה באמת אתה מנסה להגיד?
    הרטוריקה בכתבה מגוכחת!
    מה הקשר בין שליט לבין האח הגדול? ואיך אתה מעלה את הנושאים בנשימה אחת?

    ולגבי שליט, ובכלל חמאס, לדעתי לא מנהלים מו''ם עם ארגון טרור ויהי מה, את גלעד יש להחזיר בפעולה צבאית, משימת חילוץ או לחץ צבאי.
    לזרוק משפטים חסרי תוכן על מוסר ולא משאירים פצועים כל אחד יכול, אבל לפתרון אמיתי אתה וכמוך רק מפריעים.
    ציבור טיפש? כל ציבור כציבור הוא טיפש, ככה זה, אבל להסיק מכך שכל האנשים פה איפשים זה בורות! איך אתה משמיץ כך את המוח היהודי?
    תתבייש! (גם את זה שכחנו איך עושים).

  • 28.

    כרגיל אידיוט

    שוקו, 20/03/09 13:25

    העסקה עם החמאס מסוכנת לא רק בגלל ההתרעה והעוצמה (שאלה דברים חשובים בפני עצמם( אלא בעיקר בגלל ששחרור מאות אסירים מסוכנים יוביל לרציחות של חפים מפשע.

    האם אתה מוכן לשלם בחיי ילדך כדי להציל את גלעד שליט? אני לא.

  • 27.

    גיא: חייל מגן על אזרחים ולא להפך. עם כל הצער שבדבר.

    Y, 20/03/09 13:22

    לא יכול להיות שבישראל האזרחים צריכים לשלם בדמם עבור הצלת חייו של חייל, כשכל הרעיון של צבא הוא שהוא מגן על האזרחים ולא להפך. שחרור 1500 מחבלים פירושו מות של עשרות אם לא מאות אזרחים.
    אין זום צדק בזה.
    מה שכן, צריך לעשות מה שעשו במקרה של נחשון וקסמן: שהצבא ינסה לשחרר אותו. האם אתה מסכים לחמיה או לעשרה הרוגים חיילים כדי להציל חייל? כי זה פירושו של העיקרון שאתה מבכה: העקרון שלא משאירים פצוע בשטח גם במחיר לא כדאי של מוות ו/או פציעה של חיילים אחרים.
    את העקרון הזה שכחנו, מאז פרשת יוסף מדחת בקבר יוסף ופרשות אחרות, ועל זה כדאי לכתוב.
    כי מעולם לא היה עקרון שאומר שצריך להיכנע לאויב ולחמש אותו באמצעי לחימה ובלוחמים כדי להציל חיי חייל ולגרום למותם של עשרות אזרחים.

    אני בכל אופן לא זוכר שום עקרון כזה.

    • מסכים עם כל מילה! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 20/03/09 14:59

    • אני סקרן אם שרתת בקרבי וסיכנת בעצמך את חייך בשביל המדינה (ל''ת)

      סתם אחד, 20/03/09 16:38

  • 26.

    השמאל מאז רבין ופרס מחריב והורס את ישראל לשמחת הערבים. גיא אתה חלק מזה (ל''ת)

    הגזענות של השמאל ממיתה ממש. גלעד שליט כמשל., 20/03/09 13:17

  • 25.

    סופה של מדינת ישראל?

    pele_11 , 20/03/09 13:10

    שיואו איזה הגזמה. סופה של מדינת ישראל אם לא נשחרר את גלעד שליט, לא פחות.
    צריך רק לקרוא את הדמגוג השמאלני הזה,בשביל להבין איזה כוח לתעמולה זולה שקרית ודמגוגית ניתן בידי הבולשביקים הללו של השמאל בתקשורת. סופה של המדינה מיסטר גיא מרוז,היא סופה של החברה בישראל,ואת סופה של החברה מקרבים בין היתר,ע"י הפרדה בין בני זוג,כמו שאתה עשית ושדדת את אורלי וילנאי מבעלה.

    • ממש אין קשר בין שמאלנות לבין הקמפיין לשחרור גלעד שליט (ל''ת)

      שמאלן, 20/03/09 16:39

  • 24.

    המדינה שאהבנו נעלמה ביום שהשמאל הנאור החליט לפרק אותה מבפנים! (ל''ת)

    אברהם, 20/03/09 13:02

  • 23.

    גיא מרוז הוא חצי עיוור כי הוא רואה רק חצי מהמציאות! כמה הרוגים נוספים

    רוחמה, 20/03/09 12:59

    שווה גלעד שליט?

  • 22.

    החבר "המוכשר והחכם" אגמון זוכה מאשמת הטרדות מיניות רק בגלל חוסר בראיות (ל''ת)

    דקל ב , 20/03/09 12:33

    • ...ועודף בקשרים... (ל''ת)

      Y, 20/03/09 13:22

  • 21.

    האמת היא שגלעד שליט לא שוחרר בגלל גיא מרוז

    שמואל משי , 20/03/09 12:32

    למה? כי מרוז לא באמת רוצה לשחרר את גלעד שליט בכל מחיר. הוא לא מוכן למשל לשחרר את גלעד שליט במחיר של הפסקת העברת כסף וחשמל לעזה.

    חבריו המחבלים של מרוז חשובים לו יותר מגלעד שליט.

    אז שגיא מרוז, השמאלן ההזוי, הקיקיוני, הפסיכוטי, העלוב והחולני הזה לא יספר לכם סיפורי פוגי. הוא שונא את גלעד שליט.

  • 20.

    אני שמח לשמוע על סופה של ישראל שאהבת

    איילון, 20/03/09 12:22

    סופה של ישראל שאהב גיא מרוז וחבריו התל אביביים הבועתיים היא פריחתה מחדש של ישראל המוסרית חסרת הפניות והצביעות. כל הקמפיין המטורף הוא סמל ההיתדרדרות המוסרית במדינה. או כמו שדן מרגלית צוטט בפארפראזה מעיר ההריגה- קבצנים של רוח.

  • 19.

    אני שם מיליון שקל שגיא לא שמע את התקליט של שלום חנוך (ל''ת)

    כככככ, 20/03/09 12:12

  • 18.

    המסקנה של החמאס - היו צריכים לתבוע 8000 מחבלים אסורים...

    קובי, 20/03/09 12:10

    באם יש לעשות הכול או לתת הכול ללא כל חשיבה או תיכנון הרי המסקנה של החמאס היא שחבל כי מראש לא דרשו הרבה יותר מחבלים וכך קיבלו עידוד לפעול לעתיד .

    לתת הכל למדנו משרון האסטרטג הגדול שנתן את כל רצועת עזה לחמאס וללא תמורה ועכשיו יש את אירן בפתח ארצנו...

    באם יש שר שטוען שצריך לעשות הכול הרי אני מסכים ורבים בוודאי יצטרפו כי השר יתנדב להחליף את גלעד בשבי.
    זה יהיה מצב שכולם מרוצים ממנו . משפחת גלעד בוודאי. החמאס יקבל קלף מיקוח הרבה יותר גדול שר יסתום פיו בדמוקרטיה של החמאס.. ואנו נרוויח שר חכם יותר במקומו !

    • גדול ! (ל''ת)

      עפר, 20/03/09 23:47

  • 17.

    אם עד עכשיו הסתפקתי בנוגע להחלטה של אולמרט..

    יאיר, 20/03/09 12:09

    האמת היא שעם כל הכאב שבסוגיה הרגישה הזו,ועם כל הרצון לראות את גלעד חוזר הביתה,לדעתי ראש המשלה גילה סוף סוף תבונה ואחריות לאומית.
    לא הייתי סגור על זה עד שקראתי את הקישקוש של מרוז שגרם לי להבין סופית שאולמרט צדק. (צמד מילים מוזר..)

  • 16.

    ההיפך הוא הנכון

    ariesjer , 20/03/09 12:09

    ברגע שהיו נענים לתביעות החמאס, זה היה סוף תקופת ההרתעה המינימלית שעוד נותרה לנו כלפי מתכנני פיגועי תופת. ליבי עם משפחת שליט, אבל במה סמוק יותר דמו של גלעד מאלה שיהרגו בפיגועים שיבצעו או יתכננו המשוחררים במסגרת העיסקה? ממשלת ישראל הלכה כברת דרך ארוכה למען שחרורו של שליט וגם אז החמאס לא הסתפק בכך(ובצדק מצידו, הוא הרי שמע את הקולות שמוכנים לוותר על "הכל"), הרי אנשיו יושבים בכלא הישראלי בתנאי בית מלון ובקשר שוטף עם מקורביהם, בניגוד לשליט שמקומו לא נודע ואין שום מידע אמין על מצבו, ולכן הם לא לחוצים לסיים את הפרשה, אצלם הרי אין לחץ של ה"יקירים" לשחרר את "הבנים".

  • 15.

    בקשר לשליט

    רוני, 20/03/09 12:07

    גיא יקר,
    ממשלת ישראל לא בוחרת להשאיר את גלעד שליט בשבי. היא הסכימה ללכת רחוק, רחוק מאד, רחוד מדי, כד לשחררו.
    החמאס בוחר להמשיך להחזיק בו.

    בוא נהיה כנים, גיא.
    נניח והיתה עסקה, והיו משוחררים מאות מרצחים.נניח (תרחיש מציאותי למדי) ששנה לאחר מכן יוזמים המשוחררים פיגועים בהם למזלנו נהרגים ''רק'' 2 אנשים, ונניח (חס וחלילה, ממש לא מאחל זאת) שאחד מהם והוא קרוב שלך.
    לא תהיה הראשון לכתוב טורים נגד העסקה שבוצעה?
    לא תרתום את מירב כישוריך הציניים להסביר לנו שרק ממשלת חלם משחררת מאות תמורת אחד, נכנעת לטרור, לא מבינה השלכות הרות גורל של מהלך כזה?

    אם גם תרחיש כזה מקובל עליך, אני מוריד את הכובע בפניך, אני לא הייתי מוכן לשלם מחיר כזה.

  • 14.

    סופה של המדינה התחיל לא היום אלא לפני 17 שנה- הסכמי אוסלו

    מוטי, 20/03/09 12:02

    שאתה גיא תמכת בהם.
    ההסכמים האלא הראו לעולם שאפשר לטבוח בנו להרוג אותנו ואנחנו נבליג או מקסימום נפציץ בניינים ריקים.
    אתה וחבריך הבאת את המחבלים הנה.
    חמשת אותם ונתת הלם לגיטימציה.

    • לא בדיוק מוטי יקירי

      רות מאור , 20/03/09 16:33

      סופה של המדינה התחיל במלחמת ששת הימים. הייתי כאן וראיתי איך זה קורה. איך שביעות הרצון העצמית, ההתנשאות, היהירות ותאוות הבצע מחליפים את האידיאולוגיה, ואת ההסתפקות במועט ואת הצניעות.
      אל תבלע את כל מה שמלעיטים אותך.

      • את פשוט טועה.

        רוני, 20/03/09 17:40

        מה שקרה בששת הימים העמיד את ישראל בדילמה. עד אוסלו ישראל שגשגה למרות היותה בדילמה - כשבחרנו בפיתרון (לא בדיוק בחרנו - 59-61+מיצובישי..) הוא היה אחד הטעויות ההיסטוריות שנעשו מאז הוקמה המדינה:
        1. השבתו של עראפת וחימושו
        2. בידול של ערביי השטחים שנולדו כאן (כגון עשראווי) והצמחת אופוזיציה פלשתינאית
        3. אי עמידה על כיבוד ההסכמים

        ותראו היכן אנחנו היום

        לא נעים לי להגיד אבל אם תבחנו את התרבות שניצבת מולינו תגיעו למסקנה לא נעימה אבל מציאותית - אנחנו לא בדיוק בדרך לשלום - אלא להיפך. הסכסוך הוא בבסיסו דתי - ולכן לא יעזרו החלפות שטחים וחתימות על ניירות - תקשיבו להם - הם לפחות אומרים את האמת הזאת כל יום - בניגוד למנהיגנו שמשכרים אותנו ומסממים אותנו ב''תהליכי שלום והדברות'' ריקים מתוכן

  • 13.

    האם כל מקהלת ''בכל מחיר''יופיעו בתקשורת אחריי פיגוע שיתבצע-

    עצבני באמת, 20/03/09 12:01

    ע''י משוחררי עסקה? או שהם יעלמו להם ויתחבאו?...אין שום מדינה בעולם לא היום ולא אי פעם בעבר ולא בעתיד שבכי של אמא מכתיב את האסטרטגיה של הבטחון הלאומי שלה ! למדינה כזאת אין זכות קיום ועל אחת כמה וכמה במזרח התיכון !

  • 12.

    איזה ביטחון מדינה?על מה אתם מקשקשים?

    קוזמו הקוסם, 20/03/09 12:00

    אתם לא מבינים שזהו אקט פוליטי ואכזרי??מה אתם חושבים?..שלפתע פתאום אחרי שישוחררו כל אלו אז יהיו כאן מלא פיגועים?..החברה והמערכת הבטחונית התחסנו כבר מזמן מזה ומצבנו טוב יותר מאשר בעבר. המדינה משחקת בכם ומטילה פחד כאילו שאחרי שחרור שליט אנחנו נשלם את המחיר. כרגיל תאורית ה''פראיירים'' שמנחה כאן כל קו יסוד. פשוט צריך להודות, ממדינה מיוחדת ויוצאת דופן הפכנו למדינה דוחה ומגעילה שקוי המוסר שלה דומים דמיון עז לקוי המוסר של ארגוני טרור ובכך החמאס מנצח מוסרית באיזור כבר שנים. אפשר להתלהם לצעוק ולכתוב שזה ממש לא ככה ושכל זה שטויות אבל איך שלא תסובבו את זה - זה מה שזה.

    • אתה חי בסרט. אנחנו עדיין מאד מוסריים ועם צבא אולטרא מוסרי שאין כמותו ב

      Y, 20/03/09 13:31

      אירופה או באמריקה.

      • אה נכון..איך לא חשבתי על זה..

        קוזמו הקוסם, 20/03/09 17:54

        זה היה הצבא של צרפת שירה לתוך בית הרופא בעזה או ביה''ס בלבנון..כמה טיפשי מצידי.
        מלחמה איננה דבר מוסרי ולכן אין דבר כזה צבא מוסרי וזה גם כלל לא חשוב!!! תוציא את זה לעצמך מהראש.ואם אתה מתעקש אז בסדר - אנחנו אולטרא אולטרא סופר דופר מוסריים (לא יודעים לעמוד בתור פשוט למכולת או לאוטובוס אבל מוסריים משהו, נו נגיד), מה זה חשוב?..האם לא חשוב להחזיר בן אחד חי אשר נשאר מעבר לקווים? אם הוא שם את חייו למעננו הלא נעשה זאת למענו? אז אם אנחנו כל כך מוסריים כפי שאתה טוען מה הדבר המוסרי לעשות כאן?

  • 11.

    לעורך

    דניאל, 20/03/09 11:56

    אפשר להוריד את התגובה המגעילה של מספר 3?

    • לא (ל''ת)

      רובי, 20/03/09 12:57

  • 10.

    על איזה ארץ אתה מדבר?? קום ועשה מעשה....

    moby, 20/03/09 11:56

    הארץ שאתה מתרפק אליה היא ארץ של חוסר מוסר (מי אמר משה דיין) של גנבות ארכיאולוגיות בכסות הצבא. של זלזול באחר (עייזר ויצמן).רדיפת פירסום ורמיסה של אחרים (שרון)
    אבל של עשייה - 101 כאשר נפל שבוי (ג'ימלי) לא שקטה ולא עצרה עד שחטפה מספיק חיילים לחלוף. מה עושים חבריו של שליט??? יושבים באוהל ונוסעים לגואה.
    האמנים כתבו בלדות אז וכיום כותבים טור בדירת ה-4 חדרים המחוממת בתל אביב.
    ספר על ארץ ישראל של פעם - (עם דעותיך לא היית יכול להכנס לקיבוצי וישובי העמק או הספר.)
    קיבוצניק

  • 9.

    2 הערות לסדר, גיא

    רחמני, 20/03/09 11:51

    1. כשאתה מדבר על ''אהבת המדינה'' תדבר, גיא, בלשון יחיד. בשמך אתה בלבד.

    2. כאחד שמרבה להזכיר אנסים, סוטים וכאלה, כולל אנשים שכל עוונם היה איזו ''נשיקה בעייתית כביכול או לכאורה'', תוך שימוש בלשונך היפה והנקיה המוכרת כל כך לכל (אפילו לכוכי המסכנה הדבקת ''מקצוע'' של אשת אנס..), וכאחד שעולם האסוציאציות שלו רחב בהתאם, קשה להבין איך ידידך ורעך משכבר הימים עימו חגגת לאחרונה, איש התרבות הגדול יעקב אגמון, יצא אצלך נקי וזך, ללא שהזכרת ולו ברמז דק, כי האיש מואשם במעשים מגונים והטרדות מיניות. מה, לא? אני טועה?
    יכול להיות שהתכוונת לאגמון כשכתבת כאן ''מטריד מזכירות''?......

    • צודק 100%, יש פה צביעות מתמשכת של גיא מרוז

      יוסי, 20/03/09 12:26

      לא רק שחשדו בו במעשים מגונים אלא גם בגניבה מהקופה הציבורית לו ולאישתו.

      דבר שני, איציק מרדכי לא הורשע באונס אלא במעשים מגונים ולכן הוא לא ''אנס '', בזמן האחרון עיתון מעריב מרשה לעצמו לפרסם דברים שגובלים בהוצאת דיבה תחת מסווה של ''טורי דעות'' והתחכמויות לשוניות.

    • היכן עובר גבול המחיר לחייל שבוי

      הי, 20/03/09 19:26

      לכל בר דעת היה ברור מזמן שהמחירים אותם גובים ארגוני הטרור גורמים לנו להתכנס בעצמנו ולשקשק מפני חטיפות. הפסטיבל הצדקני הנורא הזה מזכיר יותר מכל מדינה על סמים ולא מערכת שפויה שמנהיגה את הציבור. העיתונים היומיים אשמים בפמפום הנושא מחוץ לפרופורציה.

  • 8.

    הנפץ שהתפוצץ

    צדקן, 20/03/09 11:49

    כמה נחמד היה לראות את גיא מרוז אשר מוציא את האלימות ואת התסכול שלו על המקלדת ומשפריץ את בריונתו מידי שבוע ממצמץ בצדקנות ומתבכיין על חבורת נערים אשר כמעשה קונדס זרקו נפץ לביתו. סוף סוף מידה כנגד מידה. הבחור בעל פה הביבים אשר נוהג באלימות מילולית ואשר יש לו במה בעיתונות הכתובה ובתקשורת ההמונים מופתע ומפוחד מקונן על אלימות של חבורת ילדים אשר זרקו קפצון של פורים לביתו. הבחור ''האמיץ'' והמתריס מעל כל במה התגלה בתור פחדן לא קטן אשר רץ בפאניקה לתקשורת אשר היא כור מחצבתו והוציא הודעה שנזרק רימון לביתו. איך התענגתי לראות את השמנמן מדושן העונג הזה ממצמץ בכפייתיות כאשר עיניו מתגלגלות בחוריהן בפחד וזועק לכל כלי תקשורת על האלימות שהופעלה נגדו. היה ניתן להבין שנזרק לביתו רימון רסס צה''לי אבל הבחור המתריס וחברתו הצדקנית נוכחו לדעת שבמציאות, מה לעשות, התקשורת לא יכולה כל הזמן להוות מגן. אי אפשר להרע כל הזמן לאנשים, להוציא את דיבתם, לקלל ולהפגין אלימות מבלי מידי פעם לקבל ריקושטים.. אני מחכה כבר למקרה הבא בו יופיע מלחכך הפינכה הזו וידווח על טיל שנורה על מכוניתו בעוד שבסופו של דבר יתברר שזה היה למעשה ''בק פייר'' מרכב חולף.

  • 7.

    תודה באמת, מה שמעניין אותך זה רק שהמחבלים ישובו לביתם

    מיקי, 20/03/09 11:48

    אני לא מאמין למילה אחת שיוצאת לך מהפה.
    זה ברור לי כשמש שיותר חשובים לך החיים של המרצחים הערבים מאשר חייו של גלעד שליט, אני גם לא אתפלא אם אתה שונא אותו, כי הוא הרי חייל בצבא הגנה לישראל, הצבא הכובש והמשחית!
    אתה בדיוק כמו טלי פחימה.

  • 6.

    המדינה האהובה מתה מזמן

    התעוררת מאוחר קצת, 20/03/09 11:39

    זה שאתם בתקשורת מנסים להנשים גופה רק מעמידה אותכם בצד ה טיפשי של החיים

  • 5.

    אם היית נולד ב1930 עדיין היית משתמט מ1948

    גיא מהרע, 20/03/09 11:36

    מה לא ברור במאזן הבא: חייל תפקידו להגן על אזרחי מדינת ישראל, על המדינה לפעול להשיב את החייל לגבולותיה במידת האפשר אבל מעל הכל חייל מיועד לשמש בכחיץ בין העם ואויביו
    ולכן אני מנסה להבין את כל אותם פציפיסטים בגרוש וחצי שעומדים על רגליהם האחוריות ומתאוננים על נפול העיסקה?!
    הרי שאיפתכם היא לשים את האזרח שיגן על החייל?
    הילדים שלנו...הם גם החיילים שלנו ותפקידם לשמור עלינו.
    הכאב עצום, הטרגדיה כמעט אינסופית אך אתה לא פותר בעיה ע''י יצירת כמה מאות אחרות.
    ישראל, לפי טענת המחנה אותו הכותב הנכבד מייצג, אמורה לקבל כל תכתיב של חמאס בגלל שהם מחזיקים בשבי חייל אזי לפי הכתוב ממקודם למה שלא נחליף אזרח בחייל מכיוון שהרי החיילים הם ילדינו ואנחנו האזרחים האמיצים נגן עליהם, יש מתנדבים?

    ישראל צריכה לאזור כוח, לזקוף קומתה ולגרום לטרוריסט להתבוסס בחוליו, כל מקום בעולם יגיב אל מול תוקפיו לכל הרוחות אפילו המיליציות בסומליה יודעות לעמוד על דרישותיהן אבל רק אנחנו, מעצמת האטום, חייבים להכנע לתכתיב החמאס בגלל ילד שבוי, איזה ילד פעוט, גלעד התחפש לחייל בפורים ונחטף!
    הכל בדיחה, הכל סבל, הילד גדל לנער שגדל לחייל שלצערי הרב נמצא כעת בשבי ואנחנו צריכים לשחררו אך באיזה מחיר?
    ואם החמאס היה דורש 10000 אסירים ואם היה דורד את פינוי כל המחסומים ביו''ש
    ואם היה דורש שישראל תעביר לו נשק?
    מו''מ הוא פשרה בין שני צדדים ולא עיקשות של אחד ופשרה מוחלטת של השני, אם העיסקה הייתה נחתמת הדרך לשאול הייתה רצופה כתבות רחמניות

  • 4.

    זה גורלו של אדם רבים וטובים נתנו את חייהם

    מגש הכסף, 20/03/09 11:31

    למען מדינתנו היקרה
    מיטב בנינו שוכבים דוממים מתחת ללוחות השיש צר לי על גילעד אבל ביטחון המדינה קודם

  • 3.

    לגיא מרוז היקר כנס ותקרא מכל הלב ...

    טל מאשדוד, 20/03/09 11:28

    עד כמה שאתה סתום כמו החבר שאתה משבח ומהלל בתוכנית אתה מתגאה בזה שאתה מבין אותו?! הרי אתה והוא שתי אדיוטים גמורים ועקבתי אחרייך עוד בתוכנית בוואי בעשר וראיתי אז עד כמה אתה מטומטם ואדיוט ומה שעצוב פה שאדיוט עוד יותר מי שנותן לך בכלל את הבמה הזו של העיתונאות !! איך שימי תבורי אמר על חברך אתה יותר דפוק משניצל האמירה הזו נכונה גם לגבייך.. חבל שיש לנו אזרחים כמוכם במדינה שיותר חשובה להם איכות חייהם של הפלסטינים שקמים בבוקר והולכים לישון עם המטרה להשמיד אותנו מאשר לתמוך בעם ישראל ! ואני אומר לך בינינו אם אבא שלך היה יודע שתיצא בדיעות כאלה הוא היה מעדיף להשפריץ אותך על הקיר !!! ותעשה לי ולעוד אלפיי כותבי התגובות כאן תפרוש בשיא אתה מקסימום כתב זול שאפשר למצוא משהו יותר טוב מימך בשתיי שקל במכונה של הבובות ותחסוך מאיתנו את הדיעות המפגרות והפרובוקטיביות שלך !!

    • קצת ברוטלי... אבל נכון מאוד.

      ASCH, 20/03/09 11:35

      למרבה הצער אין ביקורת איכות מספקת בתקשורת הישראלית. כל טמבל מקבל במה. במיוחד עם זו הסתה עצמית וגידופים על מדינת ישראל.

      • הרבה ברוטאלי ולא מספיק (ל''ת)

        מוסא, 20/03/09 15:29

    • את המשפט הגאוני של שימי תבורי מנחם בן לא היה מסוגל לכתוב מלעולם.

      אסף THE KOP, 20/03/09 13:47

      עלק - משורר.

      את ההתחכמות המשעשעת של שימי תבורי, גיא מרוז לא היה יכול לכתוב לעולם.

      עלק - סאטיריקן.

    • ועל זאת נאמר:

      רות מאור , 20/03/09 16:35

      כמה אלימות אתה מדבר, ככה אתה יותר קטן ומבוהל.

      • לרות מאור

        ציונה, 21/03/09 10:15

        כמה את יותר מתרפסת, יותר יורקים לך על הפרצוף!

    • חוץ משגיאות הכתיב אתה 10 !!! (ל''ת)

      איש הנפצים, 20/03/09 21:58

  • 2.

    הצלתו של חייל אחד במחיר חיי עשרות אזרחים היא סופה של ישראל שאהבנו! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 20/03/09 11:22

  • 1.

    על סופה של מדינת ישראל חתום אהוד ברק.

    פה, 20/03/09 11:21

    בדרך יציאתו מדרום לבנון ונטישת צד''ל לידיי החזבאללה.

    אז ''המנהיג'' שלנו, החליט שזה בסדר לנטוש מאחור את מי שעזר למדינה והתקשורת והעם יחד איתו חזקו את המהלך.
    גם אז היה שיקול של סכנה גבוהה יותר לחיילי צה''ל, על מנת לעזור לצד''ל לצאת יחד אתנו בצורה מסודרת, אבל גם אז אמרנו - לא נסכן את עצמינו בשביל מי שעזר לנו ותרם לנו.

    מאז ההתרדרות לא מפסיקה.

    • לצערי אתה צודק 100%

      MosheM , 20/03/09 11:57

      אבל עדיין התקשורת והשמאל מהללים את בגדי המלך הערום. הם ימצאו אלפי סיבות מדוע לערבים מותר לבצע פיגועים ולשלוח קאסמים על תושבי ישראל.

    • הוא עשה את זה גם עם אשתו, גם עם המפלגה אחרי שהפסיד אז - אהוד ברח. (ל''ת)

      Y, 20/03/09 13:33

    • היציאה מלבנון היה צעד נכון ואמיץ

      קובי, 20/03/09 17:31

      כי לא יכולים לשלוט בשטח זר לנצח וכדאי שנפנים את זה. אומנם הדרך שזה נעשה הייתה רעה מאוד, והיחס לאנשי צד''ל היה בלתי נסלח. אבל היציאה הייתה נכונה. הלכו שם 2 -3 חיילים כל כמה שבועות. הרבה אנשים חיים היום כי יצאנו משם.

      • היציאה מלבנון ''היתה צעד נכון ואמיץ''?? בגללו נהרגו 1600 יהודים!!! (ל''ת)

        מהנדס שחור, 20/03/09 20:44