• 18.

    ממש מומחה אובייקטיבי..יועץ לרט''ג שנלחמת בפרוייקט חחח (ל''ת)

    אני, 23/06/09 21:55

  • 17.

    מגוחך: רשות הטבע והגנים רותמת את הבטיחות לעגלתה.

    נראה חשוד, 23/06/09 18:08

    מספיק כבר עם הקשקושים. הרכבת לי-ם היא דבר נחוץ וחשוב. יתרון נוסף: הרכבת תהיה חשמלית (עקב המעבר במנהרות ארוכות) וכך ימנע מטרד רעש וזיהום אויר.

  • 16.

    למה נלין הרי אנחנו עם מבין הכל!!!!!

    בר דרור דוד, 23/06/09 16:11

    ראו מה נעשה בנגב כל הדוחות על עיר הבהדים אינם עוסקים בעיקר קרי בושא הבריאות כך גם במשרד התחבורה וברשות הרכבות המשך יבוא שלא יהיה מאוחר מדי!!!!

  • 15.

    זה בסדר אף אחד לא יקשיב כמו שלא עושים דבר בנתב''ג

    א, 23/06/09 15:13

    זאת מדינת נפוטיזם קטנה ומטופשת שלא יודעת מה זה חוקים או נהלים רק קומבינות

  • 14.

    לא צריך פרופסור בשביל להגיד שהרכבת בישראל היא לא כמו ביפן (ל''ת)

    יעגךלכע, 23/06/09 15:01

  • 13.

    האם משהו מעלה על דעתו אפשרות...

    קומפורטי, 23/06/09 14:58

    ...שמומחה שמייעץ לרשות הטבע והגנים היה מבקר בחריפות את רשות הטבע והגנים?

  • 12.

    תנו רכבת, ולכל הארץ.

    צאו מהשטויות, 23/06/09 14:55

    במקום להתנפל על הרכבת, אותה אנו צורכים וצריכים, תתחילו ליטוע בכל חלקה פנויה. גם בתוך הערים. תנו לנו מסלולי הליכה ברחובות הראשיים מוגנים מהשמש הקופחת, תנו לנו מסלולים מתחת לפרגולות ועליהן צמח מטפס.
    אתם אנשי החברה להגנת הטבע רק מחפשים כותרות. נוח למומחה בגרמניה, שם יש את כל הנוחיות וגם טבע, אבל אצלנו הוא מעדיף שנזיע במכונית, ורק שלא נפגע ביתלה.

  • 11.

    למה אתם כותבים עם כל כך הרבה שגיאות כתיב?

    alex, 23/06/09 14:54

    אין כתבה שאני קורא, בה אין לפחות שגיאת כתיב אחת.לדוגמא כאן, בשורה האחרונה! תעשו הגהה! בבקשה!

  • 10.

    אנשי הרכבת לא ראויים כלל לתפקידם,

    חן אדון , 23/06/09 14:49

    זה ידוע לל מי שמקורב לנושא - ובעצם לכל נוסע...

  • 9.

    המזגן ברכבת ישראל - מחדל ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

    אסקימו, 23/06/09 14:28

    בכוונת תחילה לשים את הקור הכי קיצוני ובכוונת תחילה לשים את דרגת האיוורור על הכי גבוהה - מחדל !
    אנשים יוצאים שם עם דלקת ריאות אחרי שעה נסיעה. בושה וחרפה.
    קור כלבים פשוט סיוט זה לא נעים בכלל. הרגשה של הקפאה בכוונת תחילה.

  • 8.

    אסור לתת להם להפעיל אפילו רכבת צעצוע. ניהול כושל בגדול. (ל''ת)

    יהודה, 23/06/09 14:19

  • 7.

    לפטר את כולם להביא אנשים חדשים

    לפטר את כולם להביא אנשים חדשים, 23/06/09 14:14

    לפטר את כולם להביא אנשים חדשים

  • 6.

    מדינת חלטורה

    חלם, 23/06/09 14:12

    מה לעשות שמדינתנו מונהגת ע''י פוליטיקאים פעילי מפלגות ועוד כל מיני, סליחה על הביטוי חארות, שגם 12 שנות לימוד זו מחמאה בשבילם. אפילו 2 פסים מברזל לוקח עשרות שנים בסוף יחזרו לפסים של רכבת העמק או לתוואי העכשווי עם כל הסיבובים דרך בית שמש לפחות הנוף מהנה (רק צריך חצי יום, אבל לא נורא)טוב שיש לפחות תחבורה ציבורית חלופית. יום טוב לכולם

  • 5.

    הבעיה שבארץ , בזים לאנשי מקצוע טובים. רק קשרים וחברותא זה חשוב. (ל''ת)

    ש, 23/06/09 14:08

  • 4.

    כשאין שקיפות, וג'ובים אולי נתפרים מראש. אנשים לא מקצועיים נמצאים שם (ל''ת)

    ככה זה בארץ, 23/06/09 14:07

  • 3.

    ירון בעל הניסיון.....

    אסף, 23/06/09 13:51

    איזה ניסיון יש למר רביד הנכבד מהרשות לפיתוח ירושלים עם הרכבת הקלה המהוללת
    או ששוב הכל קשרי משפחה...

  • 2.

    ירוקים נמאסתם

    נינה, 23/06/09 13:40

    עדיף לבנות גשר כדי שכלם יוכלו להנות מהנוף מי שמע עד היום על נחל יתלה הזה חוץ מכמה טיילים. לא כל מה שהירוקים אומרים צריך לאמץ. נמאסו !!!!

    • תצאי בחוץ

      חלם, 23/06/09 15:27

      את בטח מהאנשים שהבילוי שלהם הוא קניון ואולי יש לך גיפ כדי לעלות על מדרכות, אבל יש אנשים שמטיילים בארץ הקטנה הזאת ופגיעה בנוף היא לכל החיים.
      חוץ מזה, שמעת על מושגים כמו התחממות גלובלית, ראית מה מצב הכנרת. יש אנשים שעדיין אכפת להם מהטבע ואולי כדי שתקשיבי להם

    • לראות נוף מהגשר?

      נינה לא מבינה, 10/07/09 22:16

      שש (6) שניות בדיוק יקח לרכבת לעבור את הגשר בין שתי מנהרות מעל נחל יתלה.לא תספיקי להתרגל לאור ולא לראות שום נוף לפני שתחזרי לחושך - שהוא המקום המתאים לך.

  • 1.

    לפטר את כולם להביא אנשים חדשים (ל''ת)

    attilafalcon , 23/06/09 09:41