Avi Ecuador, 29/06/09 04:22
הסיכון שלהם, העצירה של חלק מהטרור, ההקרבה שלהם
Avi Ecuador, 29/06/09 04:16
אלי, 29/06/09 04:11
כולם יודעים הרי שזו עבודה בעיניים. ריבוי טבעי עאלק...
עמית, 29/06/09 01:54
לשמאל יש פריבילגיות יתר רק בישראל =תקשורת,בגצ,פרקליטות ..ורק 3 מנדטים
simond , 29/06/09 00:52
זה כאילו הילדים לא יוכלו לגור עם ההורים כשהם עוד ילדים
,, 29/06/09 00:41
תשובה כנה, אפילו שהפעם לא באמת מגיע
דולפין, 28/06/09 23:45
הטוב במאמר שהוא מהווה במה לדעות רציונליות, מי קורא את המאמר השמאלני !! (ל''ת)
irmi1 , 28/06/09 23:41
כהמ רוע אפשר לבלוע=השנאה שלך למתנחלים מעבירה אותך על דעתך=נגדם בכל מחי (ל''ת)
נ.כהן הם ילדים שנשלחים להגן על המדינה ועליך=די לשנ, 28/06/09 23:40
אמנון, 28/06/09 23:27
אסף חפץ חיים, 28/06/09 23:27
כמה פעמים בחייך ביקרת בהתנחלות? לידיעתך:
yaacovsh , 28/06/09 22:46
אני יכול לומר שההתנחלויות ביקרו אותנו ולא ההפך
סייד נסיך שייח' , 28/06/09 23:51
Avi Ecuador, 29/06/09 04:29
אני שואל למה פלסטינים לא יכולים לחיות בפלסטין?
סייד נסיך שייח' , 29/06/09 07:39
נרשמתי לאתר שלכם ופירסמתי תגובה..למה לא הופיעה ?
ברווז ושמו געגוע, 28/06/09 22:27
אני מקווה שאת טועה , מפני שהתכתיבים האלה מסכנים את הבטחון שלנו
אייל , חולון, 28/06/09 22:24
לא מדוייק הסברתי את זה קודם אבל הנה לך מתנה
סייד נסיך שייח' , 28/06/09 23:49
אנחנו פשוט רואים איך ניראית חברה מוסלמית
רונית, 29/06/09 02:35
שקרן איסלמיסטי. מוחמד התחתן עם עיישה כשהיתה בת 6
היסטוריון, 29/06/09 03:47
אם כתוב בקוראן מה שאמרת אני משלם לך 1000 שח במזומן.
סייד נסיך שייח' , 29/06/09 07:02
הצרפתים אומרים שאחרי ארבעים הפרצוף מייצג את התכונות (ל''ת)
והכיעור החיצוני שווה לכיעור הפנימי, 28/06/09 22:11
חיה מירושלים, 29/06/09 00:10
להלאים את אדמות הקיבוצים המעבירים אותם לעיבוד לערבים (ל''ת)
לתת אותם למתיישבים האמיתיים מיהודה ושומרון, 28/06/09 22:09
תוכנת פוטושופ יכולה לשפר את המראה החיצוני-אבל זה הפנימי זועק-גועל !!! (ל''ת)
מעניין , 28/06/09 22:08
נחמד לקרוא מקיבוצניקית על פריבליגיות
Darth Mohl, 28/06/09 22:06
ההתנחלויות אינם מושבים אלא ערים (אתם פשוט בורים) ביתר,אריאל,אפרת, מעלה
אדומים, גבעת זאב, עמנואל, אלון מורה, קרית ארבע, 28/06/09 22:00
במושב שלנו (חרדי) ביקשו וקיבלו בנייה רוויה. הבעיה שהמושבניקים לא רוצים (ל''ת)
לגדול. הם מעדיפים להשאר קטנים!!!, 28/06/09 21:56
סייד נסיך שייח' , 28/06/09 21:51
אדוני השייח' חרטטא התבלבלת בין המתנחלים לבדואים
אריק, 28/06/09 22:27
סייד נסיך שייח' , 28/06/09 22:49
עם היית קצת לומד היסטוריה היית מבין שהיו כאן יהודים לפני כולם
אריק, 29/06/09 00:23
ברור לך בדיוק כמו שברור לי שאתה משקר
רונית, 29/06/09 02:41
למה שאני אשקר? העובדות בשטח נזקפות לצידי
סייד נסיך שייח' , 29/06/09 07:01
בשנת 2025 יהיו 3 מיליון פלסטינים ביהודה ושומרון..מה הפתרון ? (ל''ת)
אני מבקש תשובות רק מאנשים שפויים., 28/06/09 21:23
פליטות זה מעמד חוקי לא מעמד כלכלי,השימוש שלך במונח
רועי, 28/06/09 22:52
לא ייחקר חשד להסתה נגד ח"כ אחמד טיבי,כנסו
שאבי מהעיריה , 28/06/09 21:00
אויש, די כבר עם השטויות שלך. מה זה קשור למגורים ליד? (ל''ת)
הרבה אנשים רוצים לגור איפה שהם גדלו. גם בעיר., 28/06/09 20:52
ומה לגבי הריבוי הטבעי של הפלשתינאים הישראלים? למה שלא יילכו לגור במצפה
דרור מרמת גן, 28/06/09 20:43
כי הינוך בערים שונה מהחינוך והערכים בהתנחלויות.
לורשן, 28/06/09 20:39
את כותבת דברים לא נכונים בשפה עדינה...
יוני, 28/06/09 20:17
רמי, 28/06/09 20:00
למה ערבים יכולים לבנות איפה שבא להם? למה לא מקפיאים את ההתנחלות שלהם?
אופיר, 28/06/09 19:56
שאלה לקוראים,כמה יהודים אנטישמים כדוגמת הכתבת יש במדינת ישראל?
שאבי מהעיריה , 28/06/09 19:38
stephanzweig , 28/06/09 19:35
אתה מתכוון ל''גידול טבעי'' שהביא ''לידה'' של 2000%(אלפים) ב30 שנה מאז בגין (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 19:09
gilberet , 28/06/09 20:46
גילברט-קח קורס ''מבוא לניתוח אלמנטרי של סטטיסטיקה בסיסית''-אז יש להם 6%
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 21:21
מתי בגין התחייב להקפאה ומה זה רלוונטי בכלל להיום?
gilberet , 28/06/09 23:28
המתנחלים כמו ''אחיהם'' בדרום שגרים ''בכפרים לא מוכרים'' התפנקו
אריק, 28/06/09 19:10
המלך חוסיין אובמה לא מסכים שישראל תבנה אפילו ברמות או להרחיב את כביש
לא הבנת, 28/06/09 18:37
סתם בהמה שמאלנית .... אחמד גנב קרקע ובנה וכל אחיו גנבו ובנו
ליעל לא איכפת - כי לערבים מותר הכול, 28/06/09 17:49
המושבים בנויים על קרקע המיועדת לחקלאות - ולכן לא מפשירים אותה
לא נכון, 28/06/09 18:34
את מחטיאה בזדון: המתנחלים אינם מחפשים פריבילגיות
שושי, 28/06/09 16:42
וכל השמאל הישראמלקי היה תומך בהם באופן גורף !!!!!!!
עוגת רצפים , 28/06/09 16:36
אופירה, 28/06/09 16:33
כן, אופירה'לה, גם את צודקת, ולכן:
הגאון, 28/06/09 18:07
חיים, 28/06/09 16:31
הלו, היו בחירות, מפלגות השינאה למתנחלים ממש לא קבלו רוב
gilberet , 28/06/09 20:13
תחיה, 29/06/09 03:50
הטיעון שלך שיקרי. המתנחלים לא מבקשים שום פריביליגות. רק אי-אפליה
אמיר ש , 28/06/09 16:28
מעולם לא אבין את הימין המטורלל המתעקש בטיפשותו שהדיון יהיה על קוי 47
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 17:29
Darth Mohl, 28/06/09 19:59
דולפין , 29/06/09 00:14
אז לטענתך זכותנו נובעת מלגטימציה בינלאומית וסבל. מופרך.
אמיר ש, 29/06/09 02:25
ברמת השרון בנו שכונה למען בנים ממשיכים
רונית, 28/06/09 16:17
האם אפשר להגדיר את הכתבת כיהודיה אנטישמית?,כנסו
שאבי מהעיריה , 28/06/09 16:15
להקפיא בניה של כל ה''מתנחלים'' ע''פ מפת החלוקה מ- 47....
דוד ארץ ישראל, 28/06/09 15:58
המטומטמת הזאת הוציאה את צה"ל מלבנון והביאה את
ziv78 , 28/06/09 15:27
אתה זוכר? זה היה ממש זמן קצר אחרי שבחרנו בה לרה''מ. כעונש ,פיטרנו
גור ארי-אל, 28/06/09 16:36
פשש.. איזו שנינות.. גולדה הא? אתה כמובן צודק.גולדה היתה שרת החוץ
זיו_! , 28/06/09 21:16
cordelia , 28/06/09 14:53
דברי ההבל שלה הם פרפורי הגסיסה של השמאל...
raquel_fernandez , 28/06/09 20:54
איזה קשקושים דמגוגים - אדמות המושבים והקבוצים שוות מיליארדים
מיכה, 28/06/09 14:52
איש אינו מונע מהמתנחלים לבוא ולהצטרף לקיבוצי ומושבי אצבע הגליל והנגב.
גור ארי-אל, 28/06/09 16:40
למה שאנשים ילכו לגור במקומות שהם לא מעונינים בהם?
רונית, 28/06/09 18:43
רונית, בחיאת. למה את מבלבלת אותו בעובדות שוב? הא?
זיו_! , 28/06/09 21:14
רשימה חלקית של ישובים שגרתי בהם: מגדל העמק , פתחת רפיח ,קבוץ אלרום
גור ארי-אל, 28/06/09 21:19
''במחנה פליטים'' שועפט מצפון לירושלים הבניה לא פוסקת
דנה, 28/06/09 14:49
תפסיקי ''לאכול'' את הלב... זה לא יעזור לך !!! (ל''ת)
אחנו דווקא אוהבים את המתנחלים !!!, 28/06/09 14:45
ואנחנו התרגלנו שאת וחברייך מקנטרים ומכפישים אותם.......... (ל''ת)
התרגלנו לכך שאתם משקרים לנו תמיד,וזה לא מרשים כלל, 28/06/09 14:40
יעל תוכלי בבקשה להתייחס למה שקורה במגזר הערבי? ראי תגובה 33
מושבניק, 28/06/09 14:29
נתניהו רוצה להמשיך ולסבסד את המתנחלים.
עמית, 28/06/09 14:13
ועובדה קטנה אחת: הימין ניצח בבחירות. את השמאל זה לא מעניין
שמואל, 28/06/09 14:11
נולדתי עומר ואף אחד לא חשב אפילו לבנות לי בית שם! יש לי חבר מדימונה ו
מרינה, 28/06/09 14:02
מרינה איזה מין יצור את?הרמבם היה מוציא פתווה? איפה גדלת?
רונית, 28/06/09 18:56
בכל מיני צורות ישוב יש כל מיני כללים----
באף אחד (!) אין משהו כמו ''הקפאה'' כל מה שזז, 28/06/09 14:01
סעו לגליל המערבי, הערבים בונים שם בלי הכרה, בלי רישיונות, בלי אישור,
irmi1 , 28/06/09 13:53
המוסג שמולנות מעיד על מחלת נפש אובדנית . (ל''ת)
לכי י'עיזה חפסי איזה מוחמד שינענע אותך ., 28/06/09 13:52
בעיר ובמושב אפשר לגור ליד המשפחה, צריך רק לקנות לבנות או להשכיר,
irmi1 , 28/06/09 13:47
איזה מושב צריך אישור מנשיא ארה''ב בכדי שיהיה מקום במעון הילדים?
צביקה ניימן, יקיר, 28/06/09 13:22
יעל ,אבל ביבי אמר הבוקר שאירופה אתו....
גור ארי-אל, 28/06/09 13:19
קרח,,,אתה אחראי שהאירופאים יפרסמו הכחשה לדברי נתניהו??
(איציק) , 28/06/09 14:19
ron, 28/06/09 13:10
פתאום זכויות אדם כבר לא מעניינות אותך...
ארז, 28/06/09 12:38
על מה אתה מדבר? הקשבת פעם לנתניהו כשדיבר על כלכלה חופשית?
עמית, 28/06/09 14:18
תגיד,כל הקרקעות שהקיבוצים מקבלים במתנה,בונים עליהם מרכזים
panacea , 28/06/09 15:47
בשום מקום בארץ אין חובה שילדים יגורו ליד הוריהם
imendel , 28/06/09 12:12
חובב טבע, 28/06/09 12:10
עוד שקר שהמתנחלים מספרים לעצמם.
זיו ריצקין, 28/06/09 12:08
ארז, 28/06/09 13:38
השימוש שאתה עושה בערבים כאמתלא לחטאי המתנחלים מוגזם ומגוחך.
גור ארי-אל, 28/06/09 13:52
לא מוגזם ולא מגוחך זה רק מראה לכם השמאלנים כמה אתם
רונית, 28/06/09 19:29
זה שאלה היכן יעבור גבול ריבונות ישראל,הקשר להסדר מדיני,להסכם שלום (ל''ת)
כך שזה לא קטע של ''זכויות בסיסיות''.., 28/06/09 14:08
זיו ריצקין, 28/06/09 12:07
ארז, 28/06/09 12:39
שכחתה את ק'יבוצים. גם הם יכולים לבנות לגובה
רונית, 28/06/09 19:37
ל 11.55 הינך טועה ומטעה,שני שליש מערך הקרקע משולם למינהל מקרקעי ישראל.
נתן.ש מעלות., 28/06/09 13:13
יעל יקרה במושבים יוכלו להקים בית גם לשישה ילדים אם יבנו
אזרח, 28/06/09 11:52
זאב, 28/06/09 12:05
אלמוני, 28/06/09 12:36
למה לא? אם יש בתים פנויים למכירה או השכרה אם יש בניה
רונית, 28/06/09 19:41
ל 11.52 כחבר מושב לשעבר,החוק מאפשר לבן ממשיך בלבד לבנות בנחלה.
נתן.ש מעלות., 28/06/09 13:06
אנו העם הנבחר לכן נבנה היכן שאנו רוצים.
יוסי מובחר, 28/06/09 11:37
העם הנבחר שלא יכול להסתדר בלי עזרה מהחוץ
אלמוני, 28/06/09 12:39
אני רק שאלה, 28/06/09 13:30
אפשר להסתדר בלי הסיוע האמריקאי
ארז, 28/06/09 13:39
כמובן. אפשר לקבל סיוע מהרוסים ( שקיבלו אותו קודם לכן מהאמריקנים ).
גור ארי-אל, 28/06/09 14:13
ארז, 28/06/09 14:49
שמחתי לקרוא שהפסקת עם ההטפה האינטסיבית להחלפת USA ברוסיה.
גור ארי-אל, 28/06/09 16:47
יהודי ישראלי, 28/06/09 11:18
צבי, 28/06/09 11:15
מפליא כמה אפשר ל"התבלבל" בכל הקשור להתנחלןיות...
זלמנוביץ ישראל , 28/06/09 11:05
כיצד לעצב מציאות מוטת אידאולוגיה, במקום להיפך
רפניל , 28/06/09 10:47
נתניהו קיבל מנדט שונה מהמנדט של מר''צ! מר''צ אגב קיבלה 3 מנדטים!
אלכס טוקבק, 28/06/09 10:40
זה מה שקורה במגזר הערבי,ליהודי 90 מ''ר,לערבי 97 מ''ר:
רועי, 28/06/09 10:34
יעל ממשיכה במסעה ליצירת איבה בין ההתיישבות העובדת
ר.בקצה, 28/06/09 10:33
ymic1 , 28/06/09 10:08
שאלה יפה.גם לי שאלה:למה רק למתנחלים מציעים כסף כדי שיעזבו ביתם?-מאמינה
תקווה משכונת התקווה, 28/06/09 10:03
קשקוש. את משווה מושב לאזור שלם בארץ
פנדה , 28/06/09 10:01
כשאת האידיאולוגיה מחליף הנדל''ן...
בנימין.מרכז., 28/06/09 09:48
אסף, 28/06/09 15:51
אבי,התנחלות רמת אביב ג', 28/06/09 09:23
אזרח מודאג, 28/06/09 09:17
ולמה לאזרח הערבי לא מאפשרים לבנות בית לילדיו, והורסים כשהוא בונה? (ל''ת)
המתנחלים- אדוני הארץ?, 28/06/09 09:09
פחחחח... כמו שאומרים, אל תבלבלו את השמאלני עם עובדות...
ערבים בונים כמה שהם רוצים, איפה שהם רוצים., 28/06/09 09:31
מתי פעם האחרונה שמעת על הרס בית בשטחים בגלל בנייה לא חוקית
פנדה , 28/06/09 10:02
פנדה ידידי, אפילו בתים של מחבלים מתועבים לוקח שנה לעבור את בג"צ
זיו_! , 28/06/09 11:28
מאות בתים .. אתה בטוח.. במאת האחוזים? או ששוב אתה הוזה?
זיו_! , 28/06/09 20:24
לך לגוגל ותמצא נתון רשמי....בעשור האחרון נהרסו חלקית או מלא 788 יחידות (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 21:40
קשקשן - אתה לא מכיר את ירושלים.
gilberet , 28/06/09 20:27
גילברט ידידי, אולי הוא מתכוון לפחונים שנופלים מעצמם בשועפט?
זיו_! , 28/06/09 21:02
מאמר אמיץ של פטריוטית אמיתית המוחה על "גזע האדונים" המתנחלים חולי ההרס
נעמן,שפוי , 28/06/09 08:43
רונן גולדשטיין, 28/06/09 08:59
התלהמות שמאלנית שגויה וחסרת בסיס
gilberet , 28/06/09 09:03
בוא ננפץ לך מיתוס: ההתנתקות שיפרה לרין שיעור את מצב הביטון של ישראל
נעמן,שפוי , 28/06/09 09:48
אם כבר ''נתונים רשמיים'',אז עד הסוף.
רונן גולדשטיין, 28/06/09 09:57
וזאת ההוכחה שיש לזנוח את תהליך אוסלו ולהחזיר מיידית את השטחים הכבושים
נעמן,שפוי , 28/06/09 10:17
לידיעתך-הפלסטינים לא התרגשו מההתנתקות
וכוונת ההתכנסות, 28/06/09 11:12
נעמן,שפוי, 28/06/09 15:24
שושנה, 29/06/09 04:17
ומה עם אלה שחטפו טילים אבל לא נהרגו??
(איציק) , 28/06/09 10:28
dewjames , 28/06/09 10:12
תתפלא, אני רואה בחומת ההפרדה צורך לאומי ממדרגה ראשונה
נעמן,שפוי , 28/06/09 10:20
רונן גולדשטיין, 28/06/09 11:17
אתה טועה - ישובי גוש קטיף חטפו את כל האש
gilberet , 28/06/09 10:25
dewjames , 28/06/09 10:56
חומת מגן הייתה ההתחלה של הכניסה לערי המקלט לטרור
gilberet , 28/06/09 13:16
רונית, 28/06/09 21:17
אני מתנחל. אנא הודיעני אל מי לפנות כדי לקבל פטור ממסים.
עמוס, 28/06/09 11:58
שמוליק, 28/06/09 09:08
השמאל הקיצוני מאבד את השפיות...כנראה שהכדורים הכחולים כבר לא עוזרים לו
(איציק) , 28/06/09 10:23
החדשות העצובות: אתה גזען ומתוסבך עד כדי מחלת נפש
רועי, 28/06/09 19:52
למגיב מס. 11 - ישר כוח חזק ואמץ זהו אחד הטוקבקים היפים והמשכנעים
משה בודק, 28/06/09 08:38
raquel_fernandez , 28/06/09 11:00
גדי, 28/06/09 08:31
שרה אמנו, 28/06/09 08:01
האם מותר רק לאחדים ולאחרים אסור?
אלי, 28/06/09 07:35
בתנאי שזה ממרץ עד חדש, 28/06/09 07:11
לא ייאמן איך בבת אחת את מכפישה 4 גורמים:
raquel_fernandez , 28/06/09 06:58
במקום ששונאי החינם הללו יהיו מאחורי סורג ובריח, נותנים להם להתבטא
שמאל זה אסון!, 28/06/09 09:53
מנחם, 28/06/09 06:58
יש לאפשר הרחבת ישובים בהתאם לצרכי האוכלוסיה
ג'ורג', 28/06/09 06:52
תגידי עכום מתי היית באיזור כפרים ערבים
שמעון הצדיק , 28/06/09 06:23
כמה ישובים ערביים חדשים אישרו ב60 שנות המדינה??אפס!!רק את הבידואים....
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 06:32
ארז, 28/06/09 08:42
E, בוקר טוב, טוב שלא המשכת באמת עם הדימוי
זיו_! , 28/06/09 10:51
זיו-אתה וארז ממש חולניים-איזה דימוי בראש שלכם???המדיניות לגבי הבידואים
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 17:14
מסתבר שלא ידענו אבל הבדואים הגיעו גם לבוסטון וכבשו אותה
זיו_! , 28/06/09 21:05
זיו-אתה וארז הגבתם בחולניות (או גרוע מזה-בהסתה) על הערה לגבי הבידואים! (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 21:56
עכו''ם הוא מי שמאמין במים קדושים, אדמו''Rים, קדושת האדמה, לבוש פולני מהמ
הסבר פשוט, 28/06/09 23:26
avievan , 28/06/09 06:22
אני קורא לזה שלום חשדני/שלום קר, אתה קורא לזה ''שלום''-וההיפך הוא מלחמה!
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 08:03
את השלום שלכם אנחנו מסרבים לעשות - ראינו כבר לאן זה הוביל - לא תודה
gilberet , 28/06/09 08:24
ארז, 28/06/09 08:43
אנחנו הבאנו לכאן את ערפאת? אנחנו נתנו להם רובים? אנחנו הקמנו ערי טרור
gilberet , 28/06/09 08:54
כה אמר סרבן השלום-שותפו בטירפוד אוסלו של הטרוריזם הפונדמנטליסטי הארור (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 15:29
אופס. פה בדיוק ברח לך בצהריים השמאלני הקיצוני והמטורף
זיו_! , 28/06/09 21:10
EHZ אז מה אתה אומר??...רוצה למכור כאן עוד "מזרח תיכון חדש"?
(איציק) , 28/06/09 10:20
טכנית זאת טעות: היו שתי מדינות יהודיות, שאחת תפסה בכוח(כמו החמס בעזה)
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 22:04
מה אתה מקשקש, גבולות הארץ נקבעו בזמן יציאת מצרים
gilberet , 28/06/09 23:41
הגיע הזמן להפסיק במשחקים ולשאול ברחל בתך הקטנה: האם ישראל רוצה לטרפד??
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 06:17
את השלום הזה כבר ראינו - קראו לזה אז אוסלו? לא חוזרים על אותה טעות
gilberet , 28/06/09 08:29
על הימין הלאומני והמשיחי נאמר: הרצחת(את אוסלו) וגם ירשת(אדמה פלשתינאית (ל''ת)
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 15:26
ועל "אדוני הארץ" הבוגדנים והתבוסתנים נאמר "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו" (ל''ת)
stephanzweig , 28/06/09 19:46
מה כבר אפשר לצפות מחבר מר"ץ. ג'ובניק לשעבר.
stephanzweig , 28/06/09 19:53
מילא שאתה טועה-אך חוסר הידיעה במקורותינו?-''איסטרא בלגינא קיש קיש קריא''
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 21:11
ארז, 28/06/09 08:44
הרוב השפוי לא רוצה יותר את אוסלו והזיות השלום והוא הראה את זה בבחירות (ל''ת)
gilberet , 28/06/09 08:55
ברית הסרבנים משני הצדדים(שאתה שייך לאחד מהם) טירפדה את אוסלו-והיאוש...
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 15:24
בצד שלנו יש גם אפסים כמוך,שחושבים שאם רק נפנה
יצחק, 28/06/09 17:09
יצחק-אני אחד ויש אפסים=100......מתי ראית שאמרתי ''שלום אידילי ורומנטי''?
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 19:22
לא E ידידי היקר, אתה פשוט נוהג כתמיד להתחבר בעמדתך ולסגור מדפים
זיו_! , 28/06/09 20:31
זיו-הבנתי שאינך מסוגל לענות על הערה 32 למאמר של נבון...וכאן אתה מטעה..
Ehad Haam-Zionist, 28/06/09 21:32
תפסיק לזלזל באינטלגנציה של הערבים
gilberet , 28/06/09 23:57
אני האדם האחרון שמזלזל בערבים-או ביהודים: בוודאי שמזרח ירושלים תחולק!!
Ehad Haam-Zionist, 29/06/09 00:52
הגידול הטבעי במארת הכיבוש הוא דרך המתנחלים הצדקנים אלימים להנציח את
מארת הכיבוש, 28/06/09 05:47
So give the Palestinians more weapons
David, 28/06/09 07:00
נו,ומה אכפת לך לחיות תחת שלטון פלסטיני?
רונן גולדשטיין, 28/06/09 09:04