דון קישוט, 24/07/09 16:58
הבהרה: 500 מיליון ש''ח זאת רק התוספת של קטע 18 הכביש כולו מוערך כ 15 מי
איריס פרי, 24/07/09 11:23
אביב, למה אנחנו לא נפגשים לפני שהדברים האלה קורים?
אייל המיואש., 24/07/09 00:55
פשוט מאוד - ברכבת הכסף הזה יילך לאיבוד !
ron, 23/07/09 23:25
יצחק, 24/07/09 09:54
לא שווה לבנות רכבת בגלל הדתיים
סביבתוש, 23/07/09 20:13
אביב הגיע פסח בא...........אתה אדיוט שחבל על הזמן...
ביטוח לאומי, 23/07/09 16:48
אביב הגיע פסח בא, בקרוב לא יהיו לך אגוזים לשים בכיסך
מושון,חולון, 23/07/09 17:09
דוד, 23/07/09 16:09
ברק, 23/07/09 16:06
כתושב באר שבע אני מברך על כביש 6 ונהנה ממנו
ב.ק., 23/07/09 15:55
גיל כוכב, 23/07/09 15:52
כי רכבת לא תועיל לאזור שכביש חוצה ישראל מגיע אליו.
רון הכחול, 23/07/09 15:47
אבי ע, 23/07/09 15:43
שמוליק מהדרום, 24/07/09 00:25
גיורא, 23/07/09 15:31
עדי, 23/07/09 15:15
סדרי עדיפות בשימוש בכספי ציבור
שמוליק מהדרום, 24/07/09 00:16
מני, 23/07/09 14:59
כתושב גרמניה לשעבר: רכבת+רכבת קלה+ אוטובוסים= יעילות אמיתית וירוקה (ל''ת)
האזרח קיין , 23/07/09 16:20
זה ממש לא נכון מה שאתה מתאר - אין כמו רכבת -
אביב החביב, 23/07/09 17:04
האינטרס של המדינה באי הקמת רכבת תחתית או רכבת עילית נורמלית היא:
א, 23/07/09 14:54