• 39.

    לא ייבחר ח''כ שיטרית לכנסת (ל''ת)

    גל, 08/12/09 06:35

  • 38.

    צריך לעשות את המאגר הביומטרי לפושעים בפוטנציה ואלה שנתפסו על חם

    my story , 08/12/09 01:33

    סוטים פדופילים שודדים מתפרעים סכינאים וכמו כן פושעים מועדים ששוחררו לאחר ריצת המאסר שלהם לעשות את זה לכל התושבים זה כניסה לפרטיות שלהם כולל בעיות זיהוי או קלסטרונים דומים בעתיד-זה סטם להעמיס על זכרון החחשב עם חידע לא כל כך נחוץ-אני בהחלט מסכים לעשות מאגר ביומטרי אבל רק לחי שמועד לשפשע או כבר פשע-אגב מאגר ביומטרי כיים בארץ למרבית הפושעים

  • 37.

    איפה בג''ץ כשצריך אותו עכשיו באמת - שיפסול את החוק הלא חוקי (ל''ת)

    משה, 08/12/09 01:33

  • 36.

    התחלת הדיקטטורה הגלובלית (ל''ת)

    מישהי, 07/12/09 22:20

  • 35.

    לא לתת טביעת אצבע

    ונדטה, 28/07/09 12:11

    עד שהחוק יתבטל בבג''צ, אם יעבור, פשוט לא לתת טביעת אצבע

  • 34.

    מעריב נראה העיתון היחידי שמסקר דברים חשובים (ל''ת)

    מהיום אני קוראת רק מעריב, 28/07/09 06:39

  • 33.

    החוק הזה יעזור לכחות הבטחון לימצוא את העברינים השונים שמיסתתרים בנינו (ל''ת)

    פקק תנועה , 27/07/09 09:58

  • 32.

    חוק פושע המתאים למשטרים טוטאליטרים כמו צפון קוריאה ובעתיד ישראל. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 26/07/09 22:55

  • 31.

    אני אסרב לתת טביעת אצבע

    שם, 26/07/09 22:06

    נתינת טביעת אצבע אינה שירות בצה''ל, או תשלום מסים שמוסכמים על רוב האוכלוסיה כהכרחיים.
    נתינת טביעת אצבע מסכנת את הנותן ואת משפחתו.

    סרוב לתת טביעת אצבע הוא אזרחות טובה.

  • 30.

    אסון

    נורמלי, 26/07/09 22:04

    אי אפשר לחיות ככה
    זה מטורף

  • 29.

    אם יכשלו מאמציו של איתן...

    סרבן ביומטרי, 26/07/09 20:04

    האם תקום תנועת סרבנות גדולה של אזרחים הסבורים שיש גבול לכוחה של המדינה ולכוחם של פוליטקאים שמטרותיהם לוטות בערפל?

    האם אפשר יהיה ליזום עצומה שרבבות חותמיה יכריזו על סרובם להסגיר לידי פקידות חסרת אחריות את נתוניהם הביומטריים?

    • יש בג''צ -אם המאגר לא יבוטל לא תהיה ברירה אלה התערבות של בגצ

      לא יכשלו המאמצים- אסור להקים את המאגר, 26/07/09 21:11

      כי כאן יש פגיעה קשה מאוד בחופש הפרט ובזכויות האזרחים

  • 28.

    האם אנו שפני נסיונות!

    הזועם!, 26/07/09 19:42

    יש גבול לחדירתה של המדינה לתוך חיינו, מרגע הולדתנו, ולכן יש צורך למנןע בתכיפות
    את הפיכתינו לכלי בידי השלטונות והרשויות
    בנימוק נדוש של ביטחון הציבור ומניעת זיופים.

  • 27.

    נקודת אור קטנה של שפיות במדינה מטורפת (ל''ת)

    לא רגוע, 26/07/09 19:34

  • 26.

    למנוע את המאגר השטני הזה! (ל''ת)

    1984, 26/07/09 19:34

  • 25.

    ''פרטיות זה לא פשע'' הקמת המאגר = אסון לאומי (ל''ת)

    דודו, 26/07/09 19:30

  • 24.

    כל הכבוד לשר איתן

    אזרח מבוהל, 26/07/09 19:29

    לא הצבעתי ליכוד, וכנראה לא אצביע. אבל מיקי איתן בהחלט צריך לקבל פה קרדיט רציני על מלחמתו העיקשת באיוולת החשוכה של הקמת המאגר הביומטרי.
    כל הכבוד!

  • 23.

    הדמוקרטיה גוססת

    הנביא, 26/07/09 19:20

    האח הגדול רואה הכל, זכויות האדם בישראל נרמסות לאבק...זכויות הפרט ופרטיות מתפורות..

  • 22.

    בדיון מחר- חייבים לבטל את המאגר, חייבים לבטל את הסעיף שמטיל

    כי חייבים לבטת את המאגר, 26/07/09 19:13

    סנקציות על מי שיסרב לתעודה חכמה

    אף מדינה דמוקרטית אינה מכריחה אזרחים לעשות צעדי כפיה המנוגדים לחוק כבוד האדם וחירותו

    לא להטלת סנקציות, לא לעונשי מאסר, לא להקמת המאגר

  • 21.

    אני פונה לכל החכ''ים שרוממות זכויות האזרח בגרונם לסכל את המאגר הביומטרי

    אילן, 26/07/09 18:42

    כדי שלא נהפוך למדינת האח הגדול מבית מדרשו של ג'ורג' אורוויל דהיינו 1984

  • 20.

    להגן על המאגר של ביטוח לאומי לא הייתם מסוגלים אז...

    שי, 26/07/09 18:35

    להגן על המאגר הביאומטרי אתם רוצים ...איזה בדיחה.
    חשבתם מה יקרה כאשר מישהו יפרוץ למאגר הזה? ,איזה דברים ואיזה סיכונים זה יכול להביא. אין דבר שהיום לא ניתן לפריצה וכאשר הרשומות שמחזיקות את כל המידע הזה לגביי כל אזרח ואזרח יחשפו אז איזה אסון זה יהיה - אסון קטסטרפלי! - אסון שלבלתי ניתן יהיה לתקן!!!

  • 19.

    באמת ואנו חשבנו לתומנו לח"כ איתן יש קצת שכל...

    השפוי האחרון , 26/07/09 18:28

    ראו נא,אומר הח"כ הנכבד:
    "...דליפת מאגר המידע, אם תתרחש, תסכן אינטרסים חיוניים של הפרט ושל המדינה"....
    סליחה?
    תווי פנים,טביעת אצבע.על איזו דליפה מדובר כאן בדיוק? שניתן יהיה כביכול לזייף את טביעת האצבע של מישהו?
    הרי ניתן לעשות זאת גם בלי המאגר.האנרגיה הנדרשת לזיוף הטביעה גדולה לאין שיעור מזו הננדרשת להשגת טביעת האצבע בהגנב.
    ואם כך,לפי אותו ההגיון צריך גם לאסור את קיום הבנקים,כי תמיד לפי דעתו של הח"כ איתן,ניתן יהיה לגנוב מהם.
    אומר לכם מדוע אנשים מתנגדים לקיום המאגר,משום שהוא מאים על הרבה מאד מקורבים שלהם,שלפתע פתאום,כך סתם,כרעם ביום בהיר-יתברר לכולם שהם לא בדיוק מה שכתבו עליהם בעיתון.
    ועל חברים כאלה כדאי לשמור.
    זה מה שמתפרש מהתנגדותו של הח"כ איתן ואחרים למאגר.
    אתם יודעים מה,אולי הח"כ איתן לא כל כך טיפש כמו שחשבתי בהתחלה.

    • האם משלמים לך?

      אזרח מבוהל, 26/07/09 19:28

      השפוי האחרון - אני תוהה האם אתה פועל מטעם מאיר שטרית או שמא שאתה תועמלן בשכר עבור אחת החברות הצפויות להרוויח מהקמת המאגר.

    • טוקבקיסט בשכר, אני מקווה שעשית את היומית שלך... (ל''ת)

      כלכלנית, 26/07/09 22:25

  • 18.

    בעד המאגר

    שי, 26/07/09 18:26

    כבר היום יש לצבא מאגר של טביעות אצבעות

    כבר היום אפשר לגנוב זהויות- בעזרת מדפסת צבעונית

    • אתה טועה! המאגר של הצבא הוא לא ביומטרי, ולא דיגיטלי! הוא על דפים!

      ליאור, 26/07/09 19:31

      לדלוף? הוא במגירות של הצבא במקום שהדרך היחידה להדליף זה להכנס לשם פיזית! אבל זה לא מאגר ממשחושב קטן וקל שיכול להיות מודלף ע''ג דיסק און קי בגודל של ציפורן! זה מאגר של כל המדינה שאם זה דולף ונפל לידי עבריינים וגנבי זהות דיגיטלים אתה יכול להתפלל שהיו גונבים לך את תעודת הזהות ומזייפים, כי גניבת זהות זה דבר הרבה יותר חמור מגניבת תעודת זהות או זיוף תעודת זהות! אתה לא מבין בטכנולוגיה וכדאי שלא תגיב כאן. להתראות ובהצלחה.

  • 17.

    ברגע שחוק יצא לפועל אנשים לא ישתתפו יותר בהפגנות נגד השלטון

    gilberet , 26/07/09 18:22

    אף אדם לא רוצה שמשטרת ישראל והשלטונות ידעו מה השקפת עולמו הפוליטית מדינית.
    אולם ברגע שהוא משתתף בהפגנה ומצולם השלטון מייד ידע מי הוא. האדם יקוטלג במקום המתאים ובמידה ומחר ירצה להתקבל לעבודה מייד ידעו מה השקפת עולמו.
    החוק הזה ממש מסמר שיער.
    זה לא עניין של ימין ושמאל או דתיים וחילוניים זה עניין שכל מי שהמדינה והדמוקרטיה חשובים לו חייב להתנגד לו.

    • תראה מה אתה אומר

      השפוי האחרון , 26/07/09 18:38

      שבמקום שיהיה חופש פוליטי ואדם לא יופלה לרעה בשל נטיתו הפוליטית וכן תוכל להתקיים שקיפות.רצוי לא להכשיר את החוק.ולצאת קרח משני הצדדים:
      גם מדיניות חושך מפלה ומדכאת (שהרי אינך יוצא לשנותה).
      וגם חוסר יכולת לנעול מידית עברינים שהשאירו טביעת אצבע במזירת הפשע.
      זה כאילו שאתה לא רוצה ללכת לבית ספר משום שיש סכוי שמישהו מופרע יחליט לפוצץ אותו...

      • התגובה הזו כלולה בשכר הבסיס, או שתיכלל בבונוסים? (ל''ת)

        טוקבקיסטית, 26/07/09 22:26

  • 16.

    לדעתי הרעיון הביומטרי פנטסטי, סופסוף יהיה סדר במדינה הזו. (ל''ת)

    בתולת בת ציון, 26/07/09 18:19

  • 15.

    זה מסוכן מאוד להקים כזה דבר כי ברגע שיגנבו למשהו זהות אין דרך חזרה

    א, 26/07/09 18:16

    ואני בטוח שיגנבו כי המדינה הזאת מומחית בפאשלות. עדיף שישאר מה שיש היום כי כך ניתן לערער על גניבת זהות אבל ברגע שיהיה שימוש בביומטריה לא ניתן יהיה להוכיח שזה לא הקורבן הוא האשם האמיתי או לא

  • 14.

    שיחקתם אותה NRG! בניגוד לYNET נתתם לזה מקום מכובד במדור פוליטי מדיני!

    מעריב כל הכבוד!, 26/07/09 18:12

    ובYENT מסתירים את המידע הכה חשוב הזה במחסן לחנוני המחשבים, כאן לפחות זה במקום חשוב!
    תודה רבה מעריב, מי יתן ותהקשורת הממסדית כולה היו מקדישים לזה חצי מהכבוד שאתם נותנים כעת לנושא.. בטלויזיה חוץ מערוץ 11 אף אחד לא מדבר על זה, פשוט בושה! נושא כ''כ חשוב שעלול לסכן גורל של מדינה שלמה כמעט עבר כמחטף בכנסת בגלל יהירותו של הח''כ שטרית..
    כמובן המון תודע לכל חברי המחאה שלא נחו לרגע.
    (מקווה שהעבודה של כולנו לא היתה לחינם!)
    PEACE AND LOVE TO MY FREEDOM LOVERS

  • 13.

    השר מיכאל איתן צודק, במקום להשקיע כספים רבים במאגר מסוכן

    חבל להשקיע במאגר מסוכן, 26/07/09 18:09

    עדיף לחסוך את הכסף המיועד להקמת המאגר ''ולאבטחתו'' ולייעד אותו לפרויקטים חברתיים אחרים.

    מכל צד שמסתכלים אין תרונות מובהקים למאגר

    צריך לפנות לחברי הממשלה כדי שיבינו את הרע שבהקמת המאגר
    http://knesset.gov.il/mk/heb/mkindex_current.asp

  • 12.

    נכון מאוד! הגנה על מאגר כזה תעלה מיליארדים לכולנו! אז מה הטעם להקים?

    שלומי, 26/07/09 18:04

    עדיף לעשות כמו בארה''ב טביעות האצבע והתמונה נמצאים רק ע''ג הת.ז בלבד וגם הם מוצפנים! יש עם זה בעיה קלה גם שם כי יש בכרטיס שלהם צ'יפ RFID שהאקרים פרצו לא מזמן וגניבת הזהות עדיין מתאפשרת.. אך אצלנו רצוי בלי RFID ככה גם לא יעקבו אחרינו לכל מקום מהלויין!

    דבר חשוב לא פחות, מאגר ? למה? לא משנה כמה מיליארדים ישקיעו באבטחתו, הוא יפרץ בכל מחיר! אני מבטיח לכם שהמאגרים האלו הם מוקד עליה לרגל מבחינת כל האקר בעולם! מידע יקר ערך על אינדיבידואל שווה הון תועפות בעולם התחתון! הם יסחרו בזהויות של אנשים ע''מ לבצע פשעים ורציחות ומי שישלם על זה זה אנשים מסכנים, חפים מפשע ושומרי חוק!

    נכון שלמאגר יכול היה להיות שימוש נאות אם לא היתה עומדת בסכנת פריצה, אבל תלמדו ממני לאחר 20 שנות ניסיון באבטחת מידע אני יכול להגיד לכם בוודאות שמאגרים דולפים תמיד! וזה תמיד מגיע לאותם החולרות! דוגמא נפלאה לכך היא מאגר משרד הפנים ''מרשם האוכלוסין'' שדולף למעלה מ13 שנה על בסיס קבוע ממשרד הפנים כל כמה שנים, זמין לכל דורש באימיול ובפורומים ברשת! כל נער בן 16 יכול להוריד ולדעת הכל על כל בחורה שבא לו להתחיל איתה, זה צודק זה? כל עבריין יכול לדעת איפה אתם גרים ולעשות בזה שימוש לרעה, כבר היו מקרים מעולם! עכשיו גם נותנים להם במאגר הזה טביעות אצבע ותמונות? כדי שהם יוכלו לגנוב זהות שלמה ולא רק לזייף תעודה עלובה?

    לא למאגר! תגידו כן לדמוקרטיה אזרחים יקרים, תסמכו על אנשי מקצוע כמוני אין לי מה להסתיר, אני פשוט מכיר את כל מקרי הדליפות יותר מדי טוב!

  • 11.

    יבורך השר איתן שמבין עניין ובטכנולוגיה

    גל, 26/07/09 18:02

    ואכפת לו מהאזרחים והזכויות הכי בסיסיות שלהם שלא כמו שטרית שמבין מה הלוביסטים ובעלי האינטרסים אומרים לו בנושא ודוהר עם החוק הזה בלי לחשוב

  • 10.

    מה העניין של ח"כ שטרית על המאגר הזה?

    gilberet , 26/07/09 18:00

    ולמה יש רוב בכנסת לעניין הזה?

    • הענין של ח"כ שטרית הוא מאד מורכב , אבל פשוט , הוא היה שר הפנים שבחן

      אורן1234 , 26/07/09 19:29

      בזמנו את תעודת הזהות הביומטרית , הוא הגיע למסקנה שזו תעודה חכמה שיש מדינות בעולם שמשתמשות בו , כמו שוויץ ואיטליה , הוא אדון שטרית רוצה להשאיר חותם בהסטוריה שהוא עשה משהו , שיזכרו אותו לעד , זה הכל ענין של אגו , זה שזה מסוכן ויש מדענים שטוענים שאין בעיה לפרוץ כל מאגר שהוא , זה לא ממש מעניו אותו , זה שזה יעלה לקופת המדינה מלא כסף זה ממש לא מטריד אותו , העיקר שיזכרו אותו שעשה משהו גדול במדינה

  • 9.

    כל הכבוד לאיתן, נקודה של אור באפלת הימין (ל''ת)

    שימי, 26/07/09 17:57

  • 8.

    כל הכבוד לחברי הכנסת המתנגדים (ל''ת)

    לא למאגר, 26/07/09 17:55

  • 7.

    יישר כוח

    Nov , 26/07/09 17:46

    המחטף שניסה ח"כ שטרית לבצע בכדי להעביר את החוק הוא בזיון לדמוקרטיה. טוב שהח"כים והשרים התעשתו והחליטו לקיים דיונים נוספים בעניין.

  • 6.

    חברי כנסת מרובעים

    דוד, 26/07/09 17:45

    היוםמדינת ישראל מפגרת בכל נושא כמה עבריינים נוהגים ללא רישיונות
    כמה אזרחים מטיילים בעולם ומשאירים נשים ללא פת לחם
    הטכנולוגיה חוגגת רק לא בישראל
    תנו לטנולוגיה לעשות את מה שניא יודעת

  • 5.

    רוצים להפוך את כולנו לעבדי השלטון המושחת- הפילו אותו. (ל''ת)

    מרי אזרחי, 26/07/09 17:44

  • 4.

    המאגר הביומ' = טירוף הזוי!!!

    עירוני אפור, 26/07/09 17:37

    כל כך מעט תועלת
    כל כך הרבה כאב ראש!

    אמרו ''לא!'' למאגר הביומטרי

  • 3.

    כל הכבוד לשר איתן איש עם כבוד איכותי ישר הגון ומבריק (ל''ת)

    ניר, 26/07/09 17:34

  • 2.

    סופסוף מתעוררים שם. לעצור את החוק המזוויע הזה. פה לא 1984 (ל''ת)

    אבי, 26/07/09 17:32

  • 1.

    מאגר מיותר וחדירה לחופש הפרט. המאגר הזה הוא אסון לכלל האזרחים (ל''ת)

    להתנגד, להתנגד, להתנגד!, 26/07/09 17:29