אין קשר לש''ס כל אחד ודיעתו ואל תנסה לשפוך זעמך על הדתיים מה
יהודי ישראלי, 29/09/09 16:36
עקרב, 06/09/09 13:42
דורון, 02/09/09 07:56
המשיח האחרון;עדיין איין לפילוסופים של המלך היווני כתר
נחמיה , 14/08/09 09:43
מהי המאסה של ''צדק'' חילוני?כמה מקום ''עוול'' תופס במרחב?מי מכיר? מי יודע? (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 09:40
אך אם אתה בגישה המטריאליסטית - ניתן לומר שהצדק והמוסר הם אימפולסים
Holy War , 14/08/09 17:25
שוב טעות ... עפ''י הדרוויניזם האדם מוצאו מן החיה (אגב איני דרוויניסט) (ל''ת)
Holy War , 14/08/09 17:23
מה פסול יש בשינוי סדר מולקולות של בריה אבולוציונית? תשובה ברורה יש?! (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 09:37
עפ''י ההשקפה המטריאליסטית זה נוגד את הדחף המטריאליסטי החיובי (יצר טוב) (ל''ת)
Holy War , 14/08/09 17:23
לומד תורה ולא משתמש בה בכדי לטהר את השרץ להצדיק רשעים (הרב עובדיה)
Holy War , 14/08/09 17:21
כשרוצים להצדיק אורח חייםחילוני מופקר ובזוי אין פרופוציה ואין סטטיסטיקה (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 09:18
בקיצור טמא בריחה להגדרות תוך התחמקות מתשובותענייניות עושהלך טוב? עלוב! (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 09:11
בורים שמערבבים בין מטריאליזם לדרוויניזם לאתאיזם ולא יודעים מה ההבדל (ל''ת)
Holy War , 14/08/09 17:18
אם אתיופי היה רוצח את הבת שלו, האם גם אז היתה חגיגה תקשורתית כזאת? (ל''ת)
או שהעניין היה מסתכם בשורה אחת בעיתון?, 14/08/09 07:11
חגיגה תקשורתית ..כאילו הלכת לראות טניס שולחן..מה קרה שטויות הוא
ירח כחול , 14/08/09 09:16
שיטתיות חילונית אתאיסטית אפינית-2000 שנה בשלטון התורה לא היו דברים כאל (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 09:25
לכל הבבונים מש''ס התוהים אם יש סתירה בין מוסר למטריאליזם:
Holy War , 14/08/09 06:49
אתה נדחק נדחק נדחק-ומיתמם בפעם העשירית כבר! אין לך מה להשיב אז שתוק!
מור-לוד , 14/08/09 08:47
פלטת כמה ''הסברים'' על המטריאליזם (נניח...),ממש חידשת,לעניין טמא!לעניין! (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 09:07
תענה לו אל תברח פרופסור Holy War
jozefinyot , 14/08/09 09:36
מה הוא למד, הוא בכלל לא מבין ההבדל בין מטריאליזם לאתאיזם :))
Holy War , 14/08/09 17:14
תלמד קודם כל מה זה בכלל דואליזם, אתה בכלל לא מכיר את תחום האונטולוגיה
Holy War , 14/08/09 17:12
תודה על ה''מידע החדש'', כעת תענה: האם יש בחירה? מה זה טוב ומה זה רע?
jozefinyot , 14/08/09 10:02
''הויכוח'' אתך הוכיח שוב את ההתפתלויות המגוחכות החילוניות עלשאלות פשוטות (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 08:53
מ''ק..מדוע אתה משתמש במספר שמות ? האם זה מעיד על אישיותך הרעה ?..
כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 06:25
אם אתה לומד תורה,אז אזכיר לך כי כאשר שאל יעקב אבינו לשם המלאך-
מעניין , 14/08/09 09:18
מ''ק..מה הם הערכים שלך? האם הם מישתנים בהתאם לזמן והמקום ?..
כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 06:23
וגם במדעים וידע כללי כפי שהתברר לעיל
jozefinyot , 14/08/09 04:10
עפ''י רוח הטומאה של בילעם מורו ורבו,הוא מסווג אנשים..
מעניין , 14/08/09 09:29
אבל אח''כ באו כל האויבער חוכמים וטענו שיש ואז באה השואה והקומוניזם
jozefinyot , 14/08/09 04:04
ועל זה נאמר ''רק אין יראת אלוקים במקום הזה והרגוני'' (אברהם- היהודי ה-1) (ל''ת)
jozefinyot , 14/08/09 04:02
62 שנה של מדינה בלי רוצח חרדי אחד!
Astrolog , 14/08/09 03:47
אין סטטיסטיקה בעולם?איזה עבר פלילי יש לו?הוא אישיות עם הסטוריה פלילית? (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 09:21
כיצד אתה יודע מה עובר בראש של הרב עובדיה ? אני מבין שאתה חוקר..
כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 01:12
לא צריך לחקורלחקור כליות, הוא לא התנגד להכנסת ערפאת ומחבליו וזה מספיק
Holy War , 14/08/09 06:02
מ''ק...אין לשום אדם בעולם בעלות על תורת ישראל..גם לא לך..
כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 01:09
אתה רואה ומבין שאתה משקר..לא אמרתי לך מי אני מי הם הרבנים שלי..
כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 06:29
מלחת קדש..לא כל מי שניראה דתי חובש כיפה וציצית ופאות ..הוא חרד..
כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 01:05
אכן, כמו כן גם כל מי שחובש טרבוש ושימלה .... לא חסר גנבים בש''ס
Holy War , 14/08/09 06:05
מור-לוד , 14/08/09 00:58
עכשיו נוכל טמא, טמון את הראש בחול וחזור למלאכת ה''קודש'' של העתק הדבק... (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 23:38
אתה טוען שאין חרדי שרצח? מה עם האברך ישראל ולס?
Holy War , 14/08/09 05:46
אין הוכחות ולא נעשה משפט צדק. לך לך לפימשטיין והפסיכופתים החילונים
jozefinyot , 14/08/09 06:17
אז מדוע הדרויניזם והמטריאליזם הם הפילוסופיות הכמעט רשמיות של החילונים? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 23:36
היא אינה סותרת, אתה יכול לומר שהאפקט המוסרי (יצר טוב) הוא דחף
Holy War , 14/08/09 05:06
אם אין אלוקים, אם אין קנה מידה, אם כל אחד והאמת שלו, אם הכל מוטל בספק
מור-לוד , 13/08/09 23:16
אם נתעלם מן הדמגוגיה,הרי אתה ''חרדי'' אז נגד מי אתה טוען ?-אתה מהאו''ם ?! (ל''ת)
מעניין , 14/08/09 10:16
הנאצים היו אמיצים מספיק להסיק את המתחייב מן התפיסות הדרוויניסטיות
מור-לוד , 13/08/09 23:07
זה כמו לומר ש''ס הסיקו המתחייב במוסר - גנוב מהעשירים חלק לעניים ... (ל''ת)
מלחמת קודש , 13/08/09 23:25
למה לסתור? מספיק שהן שונות, אם יש לך 2 מזוודות הן חייבות לסתור?
Holy War , 14/08/09 05:44
אגב, כיצד אתה מסביר את המוסריות שהתורה ציוותה אותנו בהשמדת 7 העממים? (ל''ת)
Holy War , 14/08/09 05:45
בכך שאם היינו מוחים את זכר עמ-לק,טמא כמוך לא היה היום איתנו.
מעניין , 14/08/09 11:33
אל תאמין לזה המשתכשך בביוב מסריח וצועק שכיף לו שם
מור-לוד , 13/08/09 22:50
אז למי נאמין? לבניזרי? לדרעי לרב עובדיה? לרב חוגי? למי???
מלחמת קודש , 13/08/09 23:26
נראה שבעיתך אפיסטמולוגית ולא לוגית,יש בעיה להסביר לעיוור מהו ''אדום'' (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 00:29
אבל מענייני להתריע מפני המטריאליסטים המטורפים, אני לא מוכר ''אורות'' (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 00:32
ולמי נאמין ? לקראי ? למקלל רבנים ?מחרף כל מה שאנו דומה לקראי ?
כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 04:01
שבועות שהטמא מנסה להבין מהו מטריאליזם ופתאום הוא מכיר את הדואליזם!
מור-לוד , 13/08/09 22:43
אה? ''ידידי'' זה אתה שלא הבנת כלום בהבדל בין מטריאליזם לאתאיזם לדואליזם
מלחמת קודש , 13/08/09 23:28
הגדר תוך 2 דקות:קאוזאליזם, פאראלליזם, טראנסצנדנטאליזם, אפיפינומנאליזם (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 00:26
מ''ק..אני מבין כי יש לך בעיה קשה מאוד עם כל הרבנים ..במיוחד מש''ס..
כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 04:06
קללות,גזענות,בורות,דמגוגיה,תגובות ללא קשר לכתבה,וחוסר תכלית בכל אחת
מעניין , 14/08/09 00:51
תוכיח ? אתה ההוכחה ..מחרף גדולי ישראל..
כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 04:09
הדרוויניזם החילוני המטורף הפך את הדיונים המוסריים לבזבוז זמן
מור-לוד , 13/08/09 22:20
עוד לא הראית לנו כאן מה בדיוק הסתירה בין דרוויניזם לבין מוסר!
מלחמת קודש , 13/08/09 23:29
חומר ואינטראקציות חומריות לא יכולות לייצר ''ישות'' שאינה חומר
מור-לוד , 14/08/09 00:50
המוסר היהודי-דוחה בשעט נפש את האמונה שלך בדרווניזם,שכחת שאתה
מעניין , 14/08/09 00:55
מור-לוד , 13/08/09 22:19
מה דעתך למנות לדיין דורס קופאיות, או אם מרעיבה לאם השנה? או פדופיל
מלחמת קודש , 13/08/09 23:30
למשספי הגרונות,מבתרי הגופות ומנפצי הראשים החילונים יש גרסא דינקותא... (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 01:16
האם המרעיבה ..זה רק בלכסיקון שלך..הלא הסכמת איתי שהיא רק חשודה..
כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 04:14
הזעקה החילונית האילמת בעלת אינסוף הביטויים בחיי המעשה...
מור-לוד , 13/08/09 21:59
היאך זה שהם עושים בדיוק את הדברים הללו? זה מזכיר קצת את הכמרים
מלחמת קודש , 13/08/09 23:32
מייאו , 15/08/09 04:25
האם שלילת רצח המונים היא עמדה הנובעת משיקולים מדעיים?
מור-לוד , 13/08/09 21:42
לנוירופיזיולוג יש הסברים מוצלחים הרבה יותר מענן הערפל שטבעת בו, חדש? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 23:02
איזה ערפל ואיזה הסברים ... בבקשה ... בוא תציג....
מלחמת קודש , 13/08/09 23:10
אני אטען לעדיפותו של המטריאליזם?! אותי מעניינת העמדה החילונית הרווחת! (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 23:20
אוקיי ... נלך איתך בזאת, נניח שהעמדה המטריאליסטית עדיפה
Holy War , 14/08/09 05:08
3 התפיסות אינן מדעיות, כולן פילוסופיות: המטריאליזם, האידיאליזם והדואלי
Holy War , 14/08/09 05:11
המטריאליסט לא צריך להסביר כלום, יש חומר וחוקי טבע(נניח) וכל השאר הזיה (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 23:30
נכון, תחושת הבחירה החופשית שלך אינה אלא הזיה, לפי המטריאליסט
Holy War , 14/08/09 05:11
נכון ... ומה הקושיא בדיוק?? לפי הגישה המטריאליסטית ...?
Holy War , 14/08/09 05:49
''שיקולים'' מוסריים..יש מתמטיקה יפנית ומתמטיקה אנגלית? ''שיקולים''... (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 23:04
המדע הוא המצפן היחידי של העולם המערבי, כולל זה החילוני ישראלי, מתכחש? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 23:05
נו ו ... מה אתה רוצה לומר בכך?
מלחמת קודש , 13/08/09 23:11
עכשיו אני מבין את הבעיה שלך, אתה הולך כל פעם לפיזיקאי במקום לפסיכולוג (ל''ת)
Holy War , 14/08/09 05:12
ה''ערכים'' בראייה החילונית קיימים גם בעולם החי
מור-לוד , 13/08/09 21:41
לא הצלחת להסביר איך הבחירה מסתדרת עם הראייה המדעית את העולם, אז שתוק! (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 22:51
אכן כן ו''קצת'' יותר טוב ממך ... ומה השאלה ??
Holy War , 14/08/09 05:13
שורש הרוע והרשע בעולם הוא החילוניות והאתאיזם
מור-לוד , 13/08/09 21:38
גם החילונים לקחו חלקים מהיהדות וסילפו אותם, נו אז מה? שאלה על היהדות? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 22:52
להזכיר לך כמה יהודים ומוסלמים הנוצרים הרגו במסעי הצב והאינקויזיציה? (ל''ת)
מלחמת קודש , 13/08/09 23:13
נו ו ... גם נבוזראדן הרג 2 מיליון (יהודים) בפחות משבוע, מה זה אומר??
Holy War , 14/08/09 05:50
לולא התפשטות ערכי היהדות,האירופאים ב 2000 השנים האחרונות היו ברברים! (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 00:02
בג'ונגל החילוני כמו בג'ונגל המקורי....
מור-לוד , 13/08/09 21:37
דווקא לי נראה יותר שימפנזות מי שמגונן על פדופילים גנבים ומרעיבי ילדים (ל''ת)
מלחמת קודש , 13/08/09 22:11
לא יעזור לך, אלו ה''עובדות'' אותם מטיפים בבתי הספר לחילונים האומללים (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 22:54
אין אמון ב''צדק'' של גושי בשר שמאמינים שמוסר הוא פעילות נוירופיזיולוגית (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 22:55
ויש אמונה ברב עובדיה שלא התנגד בהצבעה להכנסת ערפת ומחבליו לא''י?
מלחמת קודש , 13/08/09 23:16
כן-כך סברו וסוברים כל גדולי ישראל-למד מי היה הרב עטייה זצוק''ל,ומה
מעניין , 15/08/09 23:46
הזוהמה לה חשופים בני הנוער היהודים האומלליםשאבותיהם בילדותם למדו תורה!
מור-לוד , 13/08/09 21:36
ומאיפה הפלצת את זה בדיוק? מתמטיקה או גאומטריה זה מטריאליזם?
מלחמת קודש , 13/08/09 23:17
שימפנזה מזוהם ונבער, חשיבה היא תוצרשל פעילות מוחיתחומרית כולל המתמטיקה (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 23:58
אני צריך להסביר מדוע הצבועים החילונים והנאלחים מתחמקים מהסקת המסקנות? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 23:59
אגב בכלל לא ענית לעניין - היאך קבעת שמטריאליזם זה אתאיזם ...
מלחמת קודש , 13/08/09 23:34
האומה המשכילה,הטכנולוגית והמתקדמת ביותר הוציאה את המפלצת הנוראה ביותר
מור-לוד , 13/08/09 21:33
אל תשכח שכל הרפואה והמדע היום מבוסס על חוקרים והוגים מוסלמים מימי
מלחמת קודש , 13/08/09 22:15
100 מליון ב 20 שנה, אתה משווה מלחמות מן העבר לטירוף האתאיסטי הרצחני? (ל''ת)
מור-לוד , 14/08/09 00:10
ונבוזראדן רצח 2 מיליון (יהודים) בפחות משבוע .... מה זה אמור להביע?
Holy War , 14/08/09 05:52
מור-לוד..אם הקראי המיתקרא מ''ק אומר שהדתיים מגוננים על האם המאושמת
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 21:14
הבנתי כלומר אני לא חרדי בגלל שאני מביא לכאן דוגמאות שלעבריינות חרדית?
מלחמת קודש , 13/08/09 21:21
קשה לי להאמין שיש מטומטם שקונה את השקרים שלך,מה אתה מרוויח מזה לא ברור (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 22:22
כועס?בסה''כ אומלל של העתק הדבק שמפגין ''ידע'' עבור אספסוף חילוני שרוט (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 21:28
עד עתה נראה כי אתה הוא זה ששוב ושוב מדביק מושגים שקראת בספר פילוסופיה
מלחמת קודש , 13/08/09 22:33
''רק אין יראת אלוקים במקום הזה והרגוני...''
מור-לוד , 13/08/09 21:03
להזכיר לך את האברך ישראל ולס שהרג את בנו הפעוט בהטחה בקיר ?
מלחמת קודש , 13/08/09 21:24
ומיליארדים שהבבלים, הפרסים, היוונים, הרומאים, הצלבנים, המוסלמים רצחו
מלחמת קודש , 13/08/09 23:20
אז מה אתה מציע דמגוג ''חרדי''-שלא תהיה יראת שמים ?-לזה אתה חותר ?-כופר! (ל''ת)
מעניין , 14/08/09 01:18
המשיח האחרון;מיתפלפלים בחוכמת יוון-מה יגיד רמב''ן הקדוש?
נחמיה , 13/08/09 21:03
עקרונות המוסר, בהתאם לתפיסה הרווחת ב''היכלי'' האקדמיה, אינם ברי הוכחה
מור-לוד , 13/08/09 21:02
מי קבע שהם אינם ברי הוכחה? אז למה עדיין יש בתי משפט??
Holy War , 13/08/09 21:10
שאל את איש המדע, תשעשע אותו קצת-אתה טוען שיש לך מושג בסיסי בפילוסופיה? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 22:18
אתה אומר לי לשאול פיזיקאי על מוסר - ומצפה שהוא לא ישתעשע ...?
מלחמת קודש , 13/08/09 23:21
בתי המישפט נועדו לכמוך..אם בי היה תלוי הדבר הייתי נישפט ע''י רבנים..
כיכר מלכי ישראל, 14/08/09 04:25
אתה חי בבצת בורות מבישה,מסריחה וטובענית-אפשר לקבל מטריאליסט נורמלי פה? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:31
ומה עם דואליסט או ספיריטואליסט לא הולך ??
Holy War , 13/08/09 20:44
ולא ניסית לעשות זאת עד עכשיו באופן שהיה מבזה אינפנטיל?''אמת'' ''שקר''חחחה! (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:53
וואלה? ספיריטואליסט ודואליסט?ותקועים עוד באבולוציה?!ומקשקשים על ''אמת''? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:55
איך הדואליזם מסתדר עם התפיסה הרווחת לפיה האבולוציה היא ההסבר לכל בעולם? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 21:08
לידיעתך המדע מבוסס על פילוסופיה ותחומים רציונלים כמו מתמטיקה
מלחמת קודש , 13/08/09 22:18
מטריאליסט בזוי-הגדר ''אמת'' ברמה שתהיה מקובלת על נביאי השקר האתאיסטים! (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:23
שאל את ההניורופיסיולוג,הוא יסביר לך על התהליכים במוח היוצרים את ה''אמת'' (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:59
או, סופסוף הבנת מה שהסברתי לך שאין קשר בין מטריאליזם לבין אתאיזם
Holy War , 13/08/09 20:34
ולמה אתה מניח שהאתיאזם קובע שלדברים מופשטים חייבות להיות תכונות חומר? (ל''ת)
Holy War , 13/08/09 20:51
אני מדבר על המטריאליזם הרווח במתודה המדעית,הדואליזם לא מייצג את המערב (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 21:15
שנבין, כנגד מי אתה יוצא כנגד האתאיזם בכלל או דווקא נגד האתאיזם במערב? (ל''ת)
מלחמת קודש , 13/08/09 21:28
פלפולים? האתאיסט המערבי והמטריאליסט חיים בדיוק באותה צורה,סתם כך.... (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 22:11
בנוסף, ניכר כי אתה מערבב בין מטריאליזם פילוסופי לבין מטריאליזם תרבותי
מלחמת קודש , 13/08/09 21:41
נו טוףףף נלמד אותך משהו חדש שוב:
Holy War , 13/08/09 20:52
חן חן על המידע המדהים-קיומם של ישויות לאחומריות הוא בדיחה מבחינה מדעית (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 21:17
יש מסורתיים המודים בקיומו של אלוקים ומנהלים חיים של אתאיסט,מכירים כבר (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 21:19
ברור שאני מכיר דברים שהם מחוץ לחומר ... אתה שואל כיצד?
Holy War , 13/08/09 20:54
מניין אתה קובע שלעקרונות מוסריים חייבים להיות מאפיינים חומריים?
Holy War , 13/08/09 20:27
הדרויניסטים והאתאיסטים מודים בקיומם של ישויות לא חומריות? לא! 1+1 ... (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:45
קודם כל טוב שהפרדת בין השניים כי באמת אלו שתי תיאוריות בתחום שונה
Holy War , 13/08/09 20:56
באמת? והמתמטיקה והגיאומטריה עליהם נוסד המדע הן מטריאליסטיות?
מלחמת קודש , 13/08/09 22:22
הראה לי היכן טוען האתיאיזם שהעולם כולו חומרי ואין בו ''יש'' לא חומרי..? (ל''ת)
Holy War , 13/08/09 20:26
מהי הראייה המדעית-המתודה העיקרית לחקר העולם והאדם-אודות העולם והאדם? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:48
עזוב ... הוא רוצה להביא הוכחה רציונלית שכל מי שלא בש''ס הוא שימפנזה (ל''ת)
Holy War , 13/08/09 20:28
אתם מודים שהאבולוציה היא ההסבר למה שקורה כאן,אתם פתאום מיתממים?נוכלים! (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:49
נראה כי עד עתה אני הוא זה שמסביר לך מושגי יסוד בפילוסופיה ''ידידי'' (ל''ת)
Holy War , 13/08/09 20:46
לפי הגישה הדואליסטית שישנן מהויות לא חומריות, אכן היא אינה פיקציה
Holy War , 13/08/09 20:45
הגישה הדואליסטית מאפיינת את החילוני הרואה במדע את מקור המידע העיקרי? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 21:46
תתבישו לכם . בתמונת הרוציח ,לכם אין ילדים ?הרוציח האכזר , (ל''ת)
בתמות הרוציח ,מראה כמה התיקשורת מספטת אותו, 13/08/09 19:21
מלחמת קדש ..גם הערבים צועקים Holy War..או jehad ..
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 19:14
מה נשאר בעולם המרוקן של האתאיסטים המטומטמים?אטומים,אטומים אטומים.... (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:25
ומי אמר שאין בעולם שלהם נפש רוח ונשמה??
Holy War , 13/08/09 20:46
הוא מייצג לכל היותר את אלוהי השימפנזים - וגם הוא היה נותן לו נכשל גורף (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 19:56
על מה היית נותן לי נכשל בדיוק? תן ראיות בלי שטויות ...
Holy War , 13/08/09 20:18
על זה שאתה ''אבולוציוניסט''מדבר על נפש ומוסר ולא מבין את הבעיה,אהבל! (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:27
על ה''שטויות'' שלי זכיתי ל''תשובות''מעורפלות,מעידות על בורות ופתטיות,נו נו (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:27
אם זכיתי להסביר לך את ההבדל בין אתאיזם למטריאליזם נו זו כבר התקדמות .. (ל''ת)
Holy War , 13/08/09 20:37
תבין: אין קשר בין דואליזם לבין אתאיזם לבין מטריאליזם לבין ספיריטואליזם
מלחמת קודש , 13/08/09 22:42
א) אנו מצווים במלחמת מצווה ב) בכל מצווה יש קדושה
Holy War , 13/08/09 19:56
שנאתך לכל מה ששונה מימך מעבירה אותך על דעתך..
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 19:07
הוא לא שונא, המסכן מסנגר על האתאיסטים ומדבר על קיומה של נשמה באדם...! (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 19:44
במה תקפת את ''בורותי''? חוץ מכישורי העתק הדבק לא הוכחת כאן כלום טמבל (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:36
בתורה אתה מצדיק רשעים ומרשיע צדיקים. בפילוסופיה אה לא מבין מושגי יסוד (ל''ת)
Holy War , 13/08/09 21:03
כי צריך ללמד אחד כמוך שמערבב בין מטריאליזם ואתאיזם קודם לשאול נכון ... (ל''ת)
מלחמת קודש , 13/08/09 22:43
אתאיסט שיודע תורה הוא קראי..לכן את תכעס..כל הכועס כל מיני גהינום
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 20:37
מדוע אתה מקלל את המיזרחיים ולא את בני עדתך האשכנזים?
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 18:55
מלחמת קדש..אתה בן לרוסים גויים שאנסו את מולידיך ואתה התוצאה..
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 16:49
מלחמת קדש .....כאשר תקלל חילוניים באותה מידה שאתה מקלל דתיים..
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 16:41
בניגוד לחילונים - החרדים אמורים לייצג את הקב''ה!
Holy War , 13/08/09 17:20
אז אתה מיתיימיר לייציג את היהודים ?כל המנבל פיו מעמיקין עליו את הגהנום
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 18:51
''וביערת הרע מקרבך ישראל'' מצווה הנוהגת גם בזמן שאין נביא ובית מקדש
Holy War , 13/08/09 19:58
יש לי חברים חילוניים אשר מיצגים את ה'' בכבוד וביראה לא פחות ממך
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 18:57
מטי טענתי כך? כל מה שאמרתי בס''ה שהם הרבה יותר טובים מכם זה בטוח!
Holy War , 13/08/09 19:58
אז מה הוא הערך המוחלט? מי אתה שתחליט על הערך המוחלט?
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 20:20
טובים יותר מיכם ?ממי בידיוק מי אני ?או מה אני?אני מבין כי אתה חוקר...
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 20:22
אמרתי שהחילונים טובים יותר ממגונני המרעיבים והפדופילים
Holy War , 13/08/09 20:39
נכון שם אדם לא שם אותי ליצייג אף אחד ..רק את עצמי אני מיצייג..
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 21:03
אגב מה דעתך על רבנים גנבים ופדופילים מש''ס - האם הם מייצגים בכבוד את ה'
מלחמת קודש , 13/08/09 21:31
אם מגונני המרעיבים אמרת ?ואני קרא נכון. אז חתמת את זהותך..שונא חרדים .
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 21:08
ח''ו שונא חרדים, אני שונא חרדים המגוננים על פושעים זה הכל!
מלחמת קודש , 13/08/09 21:32
מלחמת קדש ..הנאצים טענו כי להרוג יהודי זה מוסרי..אבל להרוג נאצי ..
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 16:34
גם אצלנו ביהדות לא תרצח יש רק ביהודי כלפי יהודי, הרג של גוי זה רק
Holy War , 13/08/09 17:21
אם תירצח לא יהודי הנשמה שלך לא תישחת ? כתוב לא תירצח
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 19:05
איפה כתוב ברמב''ם שההורג נפש הגוי עובר ב''לא תרצח''
Holy War , 13/08/09 20:00
והנוכל הטמא לא מצליח להסביר מדוע הרג אסור בכלל! אולי לצ'ארלס יש הסבר? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:03
רק לשסניקים יש קושיא בכך, הסברתי אלף פעמים - זה לא מוסרי להרוג !!!!!!!
Holy War , 13/08/09 20:21
אתה באמת מטומטם אושאתה עושה את עצמך כזה?גוש בשר,אוסף מולקולות ו''מוסר''! (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:37
איך גוש בשר ''מייצר'' מוסר ואיזו משמעות יש ל''מוסר'' כזה, מה הקושיא... (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 21:56
גוש בשר זה גוש בשר ומוסר זה מוסר! מי אמר שצריך להסביר מוסר במושגי בשר? (ל''ת)
מלחמת קודש , 13/08/09 21:17
מור לוד ..החשוב שלא תאבד את סבלנותך עם הקראי המיתקרא מ''ק..
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 20:25
מה אתה מרוייח מההתקפות על אנשי ש''ס ? לא אני לא איש ש''ס..
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 16:27
''וביערת הרע מקרבך ישראל'' - קידוש שם שמיים!
Holy War , 13/08/09 17:22
את הלא פנחס בין אלעזר הכהן הגדול
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 18:46
כיצד בשם שמיים אתה הופך לחילוני גמור עד כדי משומד?
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 18:59
סליחה אדוני, אתה קורא לי משומד ועוד מטיף לי על לשון הרע?
Holy War , 13/08/09 20:01
אם אתה מקלל רב בישראל..אין אתה מדבר לשון הרע ?..
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 20:31
מי שמך לומר מה טוב ומה רע ?אתה הנציג הלא ניבחר של ה'' ?
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 19:02
הטוב והרע בעניי ה'' ..ולא בעינייך..אתה לא יכול להחליט מה רע ....
כיכר מלכי ישראל, 13/08/09 20:28
זה בדיו מה שאני עונה לך - הטוב והרע בעיניי ה' ולא בעינייך
Holy War , 13/08/09 20:41
גם את חלק מהכנופיה השימפנזית שמגמגת הבלים ומנסה להוליך שוללאת האספסוף? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 23:09
א) האם פעם שמענו את הרב עובדיה מוקיע גנבים ופדופילים מש''ס??
Holy War , 13/08/09 20:31
אצל החילונים גם הרצח אינו ''מוסרי''...שמענו רבות על מעלליכם, טמא ונוכל (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 23:10
מישהי שתפתח לך את העיניים, 13/08/09 15:02
מי?חבורת פסחים עילגים וחיגרים, חילונים שאין להם מושג מהו אתאיזם אמיתי? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 20:06
נציגת עומק הריקנות והכלום שואלת על ''ספקות''? כבר לא מעניין בארגז החול?
מור-לוד , 13/08/09 20:40
מור לוד מתנהג כמו מפלצת נלוזה ועוד מאשים את החילונים שהם לא בסדר
פתח כבר תעיינים שלך מור-לוד המעונה, 13/08/09 21:28
ומעבר לזה, 13/08/09 21:37
ואולי את יום אחד גם תפנימי את מה שכתבתי לעיל ולא רק תביני,לא מקנא בך.. (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 22:28
קרא את התגובה תחת הכותרת ''קלטתי אותך'' מור-לוד אולי זה ירגיע אותך (ל''ת)
פתח כבר ת'עיינים, 13/08/09 16:29
כמו יכולות אנליטיות הוא ציוד במוסר - וזה כן הופך את חייו לבעלי משמעות (ל''ת)
מלחמת קודש , 13/08/09 14:42
למה רק מולקולרית? פעילות נפשית-רוחנית לא יכולה להיות מכונה מוסר ??
מלחמת קודש , 13/08/09 14:43
חמלה חילונית=אינטראקציות חשמליות/פיזיקליות/כימיות במוח ובמערכת העצבים (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 14:27
מדוע האתרים הפופולרים בקרב הצבור החילוני ה"נאור" הם אתרי סקס מזוהמים? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 14:24
אתרי סקס לא טוב לך צבוע? למה אתה ניכנס כל היום שם ?
ijij, 13/08/09 15:21
וכו וכו וכו ... אגב אני חרדי וגם אני רואה את אשתי(ורק אשתי!) לפני
מלחמת קודש , 13/08/09 15:38
למגיבים המנהלים וויכוחים זה עם זה חילוני מול דתי, 13/08/09 13:15
נכון, אבל כשחרדי המתיימר לייצג את ה' עושה כאלו - זה גם חילול ה' נורא (ל''ת)
מלחמת קודש , 13/08/09 13:48
אין עקרון אבולוציוני שיכול להסביר מהו האיסור הנורא בשקר, לא כן נוכל? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 13:57
אני לא רק צביר מולקולות, יש לי נפש אדם, ולשקר זה לא מוסרי
מלחמת קודש , 13/08/09 14:23
בדוק במקדשים החילוניים באוניברסטיאות ובמחלקות מדעי הטבע מה זה נפש האדם (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 14:29
ומי קבע שנפש האדם צריכה לתפוס מקום במרחב?
מלחמת קודש , 13/08/09 14:37
החילוניות מולידה אוזלת יד בשליטה על ייצר החייתיות של האדם! זה ורק זה (ל''ת)
אם כל הבעיות!, 13/08/09 12:47
אם חרדי היה רוצח את בתו כי אשתו התפקרה-איך שהכלביה החילונית היתה נובחת (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 12:30
מה עם הרבנים שהורו למליוני מאמיניהם למות בשואה ולעצמם קנו כרטיס מילוט?
מלחמת קודש , 13/08/09 13:49
הבחן בין נהג שהרג בתאונת דרכים במהירות מופרזת לבין גולדרינגים למיניהם (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 14:22
הם גם לא יצרו בוגדים שהתגייסו למשטרה היהודית ולקאפוס שכולם היו חילונים (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 14:02
הם יותר גרועים - כי הקפואים היו אויבים גלויים, על הרבנים סמכו מיליונים (ל''ת)
מלחמת קודש , 13/08/09 14:03
בנוסף, הנאצים היו אתאיסטים ודרויניסטים כשרים, מקובל עליכם החילונים, לא (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 14:03
אתאיסט הוא ה"נאור" וה"מפוכח" לא כן?הם היו בעלי השכלה אקדמאית והכל, לא? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 14:19
והרי הרבנים הוקש כבודם לכבוד המקום אז איך מכוונים אנשים למות
מלחמת קודש , 13/08/09 14:25
לכל אדם בין דתי בין אתאיסט יש חופש בחירה בתחום המוסרי - קפיש??
מלחמת קודש , 13/08/09 15:46
Astrolog , 13/08/09 12:06
הנוכל הטמא: תענה מדוע כל הרוצחים הפליליים יצאו ממערכת החינוך החילונית (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 12:43
כנראה שלא לימדו אותך היסטוריה במסגרת החרדית
מלחמת קודש , 13/08/09 13:56
יש עיקרון של השמדה המונית באמנה האתאיסטית - שאני אבין?
מלחמת קודש , 13/08/09 13:56
ויגיחו נחילי האורנגאוטנגים הדרויניסטים מסבך הג'ונגל ויחלו "לתקוף" חרדי (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 12:50
למה שיקפצו? שימפנזה לא "רוצחת" שימפנזה הורגת מתוך אינסטינקטים
מלחמת קודש , 13/08/09 13:59
ווי נט..לא נותנים לכתוב כי ''החונק מבצרה'' חתום על מכתבי סרבנות בצה''ל. (ל''ת)
תודה למעריב, 13/08/09 11:32
אבי, 13/08/09 11:28
גולדרינג וביתו הם קורבנות החזרה בתשובה וההתחרדות של אשתו הפרימיטיבית
נעמן,שפוי , 13/08/09 11:07
רצח הומואים - דתיים, רצחח נעה הי"ד - דת, ומה עוד? אולי גם רצח רוז הי"ד (ל''ת)
ישושום ציה , 13/08/09 11:35
בחודש שלפני הרצח, החל רוני רון "להתחזק" בשיעורים בישיבה של הרב אלבז. (ל''ת)
נעמן,שפוי , 13/08/09 11:56
iavraham77 , 13/08/09 10:42
השפוי האחרון , 13/08/09 20:36
תגידו ביננו,לא עדיף לא להתחתן??????
רן-רווק, 13/08/09 10:14
להתחתן, פירושו, להשים את נפשך בכפך - כי - בגירושין אתה אבוד! (ל''ת)
מה שנכון נכון!!!, 13/08/09 11:44
רפי, 13/08/09 10:03
אכן זו הסיבה!!!-אשתו ליזה חזרה בתשובה הטריפה אותו ותרמה לחיסול המשפחה! (ל''ת)
זו האמת!, 13/08/09 10:52
האמת האבסולוטית היא שאסור לרצוח!בלי קשר לכלום!איזה תירוץ עלוב כמוך (ל''ת)
אישה שאכפת לה, 03/09/09 21:37
האדם משול לבהמה או במקרה זה לחיה טורפת, 13/08/09 10:01
אם היית שפוי לא היית כותב אמירה טיפשית כזו!הילדה מתה לא בגלל יראת שמיי (ל''ת)
אלא בגלל שאבא שלה היה חיית אדם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 13/08/09 12:45
אסור לשחרר את שליט תמורת מחבלים שאח"כ ירצחו
נעמן השפוי פה , 13/08/09 10:00
נעמן..חיילי צה"ל צריכים לדעת שאם הם נופלים בשבי..המדינה תחזיר אותם.. (ל''ת)
ברווז ושמו געגוע , 13/08/09 10:23
אני מוכן להסתכל על הזבל הזה שניה לפני שאערוף את ראשו ! (ל''ת)
אל תראו לנו יותר את החלאה הזה ,בבקשה !, 13/08/09 09:55
האם ישנו אבולוציוניסט שמוכן להסביר איזה עקרון אבולוציוני "הופר" כאן? (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 09:50
רצח מתועב של אדם מתועב, יחד עם זאת החברה שלנו צריכה לחשוב
משה, 13/08/09 09:48
זאת לא הבמה המתאימה למה שאתה אומר
לירון בש , 13/08/09 11:13
כמה מקום "רוח החיים" תופסת במרחב מה המאסה שלה?האם היא ברת חלוקה?לענין! (ל''ת)
מור-לוד , 13/08/09 10:19
היא נמצאת בעולם שכולו טוב! והוא? רצח! ואסור לרצוח!
solsam , 13/08/09 10:25
ההבדל הוא מור מאשקלון זה..כנסי פנימה
אין מוסר-אין הבדל בין אדם לבהמה, 13/08/09 09:56