• 49.

    מיקרה קשה שלא היה צריך להיסתים במוות (ל''ת)

    פקק תנועה , 03/09/09 09:15

  • 48.

    בית סוהר זה לא המקום לאנשים שמקומם בטיפול נפשי. דודו היה צריך אשפוז (ל''ת)

    יאיר, 03/09/09 08:03

  • 47.

    התקשורת והשבס אשמים ,נקודה. (ל''ת)

    ממממממממממממממממממ, 03/09/09 07:18

  • 46.

    אח יקר במקרה הזה סייג לחוחכמה שתיקה (ל''ת)

    ש,,,,,,,,,,,, 03/09/09 00:00

  • 45.

    צינוק

    nbh, 02/09/09 21:23

    למה שמו אותו בצינוק?

  • 44.

    תפסיק להאשים כולנו זוכרים מה הוא עשה

    אמיר, 02/09/09 19:46

    למה אח של דודו מאשים?
    לא נשכח שהוא שלח ביריונים להכות אישה לנגד בנה.
    הוא חפר רק לעצמו את הקבר תפסיק להאשים.

  • 43.

    אדון גולדנברג,תרגיע. הגזמת.אתה יוצר במו פיך שנאה כלפייך!

    טליה, 02/09/09 19:31

    דודו בחר את דרכו בחיים ובמוות ומן הסתם,לא שיתף אותך.כנראה ידע למה ומדוע. זה שמצפונך מייסר אותך זו בעיה שאני ממליצה לך לפתור בעזרת פסיכולוג.
    שחרר אותנו ממך(או שמא גם אתה רודף פרסום בלתי נלאה וזו דרכך שלא לרדת מהתקשורת,שמא נשכח אותך)
    הרף!

    • נראה שאת מערוץ2,מירשעת.

      עדי הנגבי, 02/09/09 21:04

      תמשיכו שם בערוץ2 לירקוד על דמו לאחר שהורדתם אותו ביגון שאולה .לא די בגרימת מותו הטראגי,אתם משמיצים את אחיו ,וזאת רק מישום שאתם יודעים שכל מילה שלו חקוקה בסלע.אתם יודעים מצויין כמה הוא צודק וזה מעביר אתכם על דעתכם,וזה מביא אתכם לזרוע ארס,ושקרים ללא לאות.ואם חושבים אתם שבכך יטוהר שימכם נהפוכו,ככל שתשמיצו ותיזרו שקרים,כך נפנים יותר ויותר,את חלקכם במותו של דודו.אין הסבר הגיוני אחר לרוע ליבכם.

      • עדי תרגעי חמודה

        אזרחית, 03/09/09 08:19

        להתאבד זו בחירה. לשלוח אנשים להזיק לאחרים זו בחירה.
        הוא לא האמן היחיד שירד מתהילתו, אבל הוא האמן היחיד שבחר בדרך פושעת מאד להחזיר לעצמו את הרייטינג.

      • עדי,להרגע

        ראובן, 05/09/09 00:01

        דודו טופז הביא את סופו על עצמו בגלל אגו מנופח ללא גבול,קנאה פסיכוטית.למה קל לך לשכוח שהוא שלח אנשים לתקוף אנשי תקשורת?
        כל מה שקרה לו-קרה באשמתו.
        הוא לא צדיק הדור.

  • 42.

    למה לא מעבירים את דבריו האישיים למשפחה? כנראה שיש להם מה להסתיר (ל''ת)

    שערוריה שלא היתה כמוה, 02/09/09 19:29

  • 41.

    דודו טופז

    ב.י., 02/09/09 18:39

    די כבר נמאס כל הזמן להתעסק עם דודו . תנו לו ולנו לנוח

  • 40.

    ומי דחף אותו לפשע ???? (ל''ת)

    גבי, 02/09/09 18:25

    • אנשי תיקשורת,שהורידו אותו ביגון שאולה. (ל''ת)

      עדי הנגבי, 02/09/09 20:26

      • עדי יקרה

        ל.ג, 02/09/09 22:39

        צודקת מיליון אחוז דודו טופז היה מותג בתרבות הישראלית ואם עשה מה שעשה זה היה מצב של ייאוש נוראי אכן התקשורת אשמה הקיזה את דמו בלי להניד עפעף שייביישו להם.

  • 39.

    הוא הביא על עצמו,די להאשים (ל''ת)

    תמיר, 02/09/09 18:24

  • 38.

    topas is a vicdem from unpolide society,his standaraqts

    ilanis , 02/09/09 18:13

    was from a very good knowns man,a multy milioner,hue was trited as a last criminal on the streets,a father a friend,its not the same,like unknown man,he paid the price twiss,foe a society hue dont know how to take suche peuple,on the other side,society hue build suche artist,he must be treeted finely,the way we give him the back,its a real problematic,we canot love someone,and than give him the back,so brutaly,this is becouse of the reatend media,tv,and other ways to drive into brains,,brutaly,withaut any help,peuple belive of what they heare,but only 20%is usful,all ther rest its probaganda,the media build another face of person,theyshow topas as the last criminal aboard,its truh that the media is a part of the desaster,its clear.,

  • 37.

    צריך לשאול את עורך הדין.

    razefi , 02/09/09 18:13

    יום קודם דודו עשה צוואה ואם זה לא מנורה לשינוי בדעתו והוא מתכנן משהו.
    דודו עשה פשע והוא אם הפרסומת שלו צריך לשלם ולשלם הרבה ואין צורך להתבכיין.

    • גם אני שיניתי את הצוואה שלי ואני הרבה יותר צעירה ובריאה ממנו

      גם אני, 03/09/09 08:20

      ולא אין לי כוונות להתאבד.

  • 36.

    התקשורת

    דן ה, 02/09/09 17:55

    שימו לב איך כל אנשי התקשורת, ללא יוצא מן הכלל, כמו אספסוף של צבועים מורעבים שהריר נוטף להם מבין השיניים, גילו את דודו הכבש הצולע שהנמר כבר פצע אותו: הכבש מדמם, מיילל ומבקש עזרה... ואז בצרחות אימים כל צבועי התקשורת צווחים מעל דפי העיתונות, הרדיו והטלויזיה, מנסים לגבור אחד על השני כל אחד בצווחה אכזרית וקריעת בשר שתתפוס טוב יותר את המצלמות:
    כולם ללא יוצא מן הכלל – כבר שפטו את ''חברם למקצוע''(?!)
    עוד טרם נערך לו משפט!! לינץ' קוראים לזה באידיש!
    והם כעדר מוסת שועטים, מתחרים בינהם על פיסת בשר מבשרו של דודו טופז!
    מתוקף האיומים שהופעלו נגדו, טופז נאלץ להמשיך ''ולהתנצל'', להמשיך ולאשר עוד ''מימצאים'' שהתגלו כביכול (פוברקו) חדשות לבקרים נגדו.
    וכך לאספסוף במדינת סדום תל אביב סופקה כל בוקר ליטרת הבשר נוטף הדם: מערכה רדפה מערכה בקולוסאום מדינת יודיאה שבו הגלדיאטורים העבדים אולצו לשפוך זה את דמו של זה למצהלות האספסוף הצדקן!

    • כלום לא משנה את עובדת מעשיו (ל''ת)

      ואת העובדה שאי אפשר היה לשחררו מבית סוהר, 02/09/09 18:18

    • מסכימה עם כל מילה ! ממש כך, מזעזע איזה מוסר ירוד לכולם היה אזה (ל''ת)

      עם צמא דם, 02/09/09 19:30

    • הוא דווקא אהב את התקשורת שהניבה לו 50 מיליון ש''ח

      דנידין, 02/09/09 20:46

      אתה היית מוכן להתבזות הרבה יותר ממנו בעבור הרבה פחות.

  • 35.

    דודו אהב את החיים ולא היה מתאבד.

    דן ה, 02/09/09 17:53

    דודו טופז התחנן לפני המרצחים הערבים שישאירו אותו בחיים.
    המסכן לא הבין שהם קיבלו הוראה מגבוה, ובתור ערבים אמיתיים הם גם נהנו לחסל יהודי מפורסם!
    דודו נהג להתחנן לסוהרים שיעבירו אותו לתא נוח יותר, בטוח יותר: הוא לא היה טיפש, והריח את הסכנה! דודו הבטיח להם כסף כתגמול: הוא לא הבין שכבר חרצו את גורלו ברמה גבוהה פי כמה מאשר סוהרים רגילים!!
    דודו היה איש חלש מבחינה נפשית: הוא היה זקוק לסמים, היה רגיל לצרוך כדורים פסיכיאטרים – הוא לא היה בנוי למקום אליו הושלך, אבל לחיות הוא רצה! דודו אהב את החיים ולא היה מתאבד.
    שתערך בדיקה במכונת אמת למרצחים הערבים שישבו בתא עם דודו, לסוהרים והקצינים שהיו בקשר איתו: אבל בדיקה שתערך לא בידי משטרת ישראל אלא בידי חוקרים מחוץ למערכת – חוקרים מבלגיה או אנגליה!
    יש להם חוקרים טובים הרבה מעל הממוצע הפרימיטיבי הישראלי שמשתף פעולה עם המנגנון המושחת!
    אז הייתה מתגלית כל האמת ויוצאת לאור!!
    דודו טופז מטבעו לא היה מסוגל לעשות את המעשים שיוחסו לו: הוא היה איש חלש מבחינה נפשית, שהיה עסוק לשקם את עצמו בשיחות עם פסיכיאטר ולעשן סמים כדי לרומם את רוחו – כדרך הבוהמה

    • אכן כך, מתבהר לאט לאט כי הייתה קנוניה נגדו, (ל''ת)

      חקירת עומק מתבקשת ומיד, 02/09/09 19:32

      • זה מסביר את המכתב התמוה לטיבי ימח''ש (ל''ת)

        אין ספק, 03/09/09 08:23

    • על כל זה הוא היה צריך לחשוב לפני כן כששלח את הבריונים. (ל''ת)

      chaimgal , 03/09/09 09:44

  • 34.

    טופז היה פושע אלים - אין מה לרחם עליו ועל שכמותו (ל''ת)

    פולי, 02/09/09 17:50

  • 33.

    דודו טופז אהב קהל , אם היה הולך לפוליטיקה הרבה היו בוחרים בו , חבל... (ל''ת)

    אחד העם, 02/09/09 17:50

  • 32.

    דודו טופז לא התאבד בכלא הוא חוסל 1 נרצח !

    דן ה, 02/09/09 17:49

    דודו טופז נרצח בידי אסירים ערבים בחנק(!)
    תחשבו: מה פתאום העבירו את דודו טופז מתא של עבריינים ''נורמלים'' (יוצאי חבר העמים) – לתא עם ערבים, עבריינים קשים?!
    הבנתם?!
    ימים ספורים לפני החיסול – העבירו את דודו למחסלים!!
    והמצלמות בתא לא פעלו
    האם במדינת ישראל, אדם שחשוד ששלח אחרים להכות – מוכנס למעצר ממושך בתנאים קשים עד ליום המשפט?!
    האם יש אחד מאנשי הצווארון הלבן בישראל שעבר עבירה כל שהיא ונעצר, והושלך לתא עם עבריינים ערבים קשים?!
    מדוע לא שמו אותו בתנאי הרווחה דומים לכלא ''מעשיהו'' כנהוג במקרה של ''המיוחסים'' מהפוליטיקה או אנשי הצווארון הלבן?!
    העברת טופז לחדר של פושעים ערבים: נראה לכם הגיוני?
    זה ''מקרה''?!
    זוהי ''רשלנות''?!
    אם טופז היה עצור בתנאים כה מחמירים – אז למה לא עצרו בתנאים כאלו גם את בניזרי?
    או את האנס הסדרתי משה קצב? את את הגנב הסדרתי הירשנזון?! למה? זה ''מקרה''?!

    • אשפז את עצמך בדחיפות!! אבא ואמנא לא רוצים לדבר איתך! (ל''ת)

      אחיך הדואג, 02/09/09 20:48

  • 31.

    דודו , מלך ישראל!!! הרבה יותר טוב היה משאר החכ''ים הסרוחים (ל''ת)

    שגיא, 02/09/09 17:47

  • 30.

    גם בשיאי גינס לא ניתן להתאבד כמו טופז - מכאן דודו טופז ה-ו-מ-ת (ל''ת)

    ערוץ 2 שיחד בשב''ס כדי לחסלו, 02/09/09 17:42

    • באמת, אולי עוד כמה טוקבקים יעשו אותך צודק

      ירון, 02/09/09 17:47

      לפחות תשנה סגנון.
      ולעניין, גם אם טופז הומת זה הגיע לו כמו שזה מגיע לכל עבריין אלים.

      יום טוב.

  • 29.

    ''הקרטל ערוץ 2 YNET'' מאיים לחסל את הדמוקרטיה בתקשורת (ל''ת)

    בהגמוניה בלעדית נוסח סטלין, 02/09/09 17:38

  • 28.

    ישנו איש/ה אחת שראה את אבי ניר ושירה פצועים? הכוווול מבוים (ל''ת)

    כי אתם תאכלו כל מה שערוץ הרוע יפרסם, 02/09/09 17:33

  • 27.

    בסוף השמן עולה על המיים תראו אסיר שישב עם דודו חיב לגלות מה היה שם

    צילה מחיפה, 02/09/09 17:32

    פשוט ירדו לחיו קשרו אותו למיטה רק לא נתנו לא ספ לשתיה רצה לראות את הילדים אמרו לא תראה אותם וגם הם מתבישים בך מאה אחוז כך היה אחרת הוא לא היה עושה את זה מהר כל כך חיבים לחקור יש סוד פה שבר את המפרקת אייך שברו לא את המפרקת שם יש סודיסטים חייב לחקור את זה מי שבר לא את המפרקת לא יתכן שהקשירה שברה לא את המפרקת למה נתנו לא איסולין בלי אוכל הם חיסלו אותו

  • 26.

    גם עיקול 5 מיליון ש''ח מחשבונו לטובת תביעה אזרחית עתידית, תרמה להדרדרות

    ועוד, 02/09/09 17:25

    בית משפט בישראל גזר לעקל לדודו טופז 5 מיליון רק בגלל שיש לו,

    ואם היה עבריין באמת, כזה עבריין פשוט שאין לו שקל גם היו מעקלים לו 5 מיליון?:???

    ברור שכב' השופט שהחליט לעקל לו טעה לגמרי,
    ועשה זאת רק מפני שמדובר בדודו טופז

  • 25.

    אחד לא קשור לשני - בית הסוהר היה אמור לשמור עליו! היחס שלהם

    אישה, 02/09/09 17:18

    היה מזוויע. לא מקלה ראש במעשיו אבל שירות בתי הסוהר לא עשה את עבודתו. הכל ליד והכל בערך..זאת המדינה שלנו.

  • 24.

    טופז חולה מסוכן - אחיו גם נראה מפחיד

    ישים, 02/09/09 17:17

    משפחה של עבריינים
    גם הילדים נראים כמו ערסים קטנים

  • 23.

    רק לא ערוץ הרשע 2 רק לא פרסומות כך נהרוס אותם כפי שהרסו את דודו (ל''ת)

    דן-ושירה מרגלית כ-ס-ף אבי -כ-ס-ף ניר, 02/09/09 17:17

    • גם כשאנו צופים ב2,אנו מזפזפים,ויש שעון שמצלצל לאחר 9 דקות (ל''ת)

      מזפזפים ל9 דקות,בזמן הפרסומות, 02/09/09 18:56

  • 22.

    רק חסר שהוותיקן יעלה אותו למעלת קדוש

    הקוזאק הנגזל, 02/09/09 17:16

    לעניין ההתאבדות -
    הנפילה מאיגרא רמה לבירה עמיקתא (בור שהוא כרה במו ידיו) היתה פשוט בלתי נסבלת עבורו.התאבדות היתה מהלך כמעט ''הגיוני'' עבור אדם במצבו, אם לא לפני ראש-השנה אז לפני יום כיפור. אם לא בהזדמנות אחת אז באחרת.

    היה יותר מכובד מבחינת האח לו היה שומר את כאבו האישי לעצמו וחדל להאשים אחרים באסון שהביא דודו טופז על עצמו ועל משפחתו.

    ועוד עניין קטן -
    ''אחרי מות'', כולם נזכרים איזה אדם נפלא היה דודו.
    דודו טופז היה בעצם הצ'חצ'ח מספר 1
    אדם אלים (תשאלו את האופטומטריסט של מאיר שניצר)שחשב שהכל מגיע לו. ההומור שלו היה נמוך והטלויזיה שלו המונית ומחורבנת.

    אז יאללה מספיק עם ההתחסדות והצביעות.
    דודו טופז היה בלתי נסבל בחייו.
    מותו (שהביא על עצמו) הנו טרגדיה למשפחתו אבל לא משנה את העובדה הזו.

    • תרגיע קוזאק (ל''ת)

      אלון, 02/09/09 17:35

    • תרגיע קוזאק

      אלון, 02/09/09 17:44

      למרות שהעובדות נכונות ודודו טופז רחוק מלהיות הקורבן בכל הפרשה ההזויה הזו, אין זה אומר שהשב''ס נהג כאן באחריות כפי שנדרש.
      הטענות, אם לא שמת לב, אינן על האשמת אחרים במעשיו של דודו או במה שהוביל אותו לכלא. אבל אם השב''ס נהג בזלזול מכוון בגלל סיבות כאילו ואחרות (ביניהן השפעת התקשורת והאווירה הציבורית), לא נתן לו לראות את ילדיו (למה???), שמו אותו בצינוק (למה???), אז צריכות להישאל השאלות ותשובות צריכות להתקבל.
      אם אנשים מכובדים יותר או פחות התבטאו בצורה לא אנושית לאפשרות שיתאבד (כגון: ''חבל שלא הצליח'' אחרי הניסיון הראשון), אני לא מוציא מכלל אפשרות שיחה כזו בין שני סוהרים.
      אתה יכול להיות בטוח שהכל היה תקין?
      לגבי דודו בחייו - אני מסכים איתך לגמרי. האם איחלתי שימות בגלל זה? לא ממש...

      • תגובה לתגובה

        קוזאק נגזל, 02/09/09 21:27

        לעובדות:
        דודו טופז הוכנס לצינוק לאחר שהתראיין מתא המעצר בניגוד לאיסור.
        לא ניתן לו לצאת לחופשה בגלל החוקים החלים על עצירים.
        והרגע קראתי שבלוויה אחיו האשים גם את התקשורת ש ''הרגה את העם''
        הפרקליט המאוס שלו האשים ש''הרגו אותו בלי חמלה''. דודו טופז שלח בריונים שהרביצו מכות מתוך אהבת הזולת ועדינות נפש

  • 21.

    שפכו את דמו !....האח צודק ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 02/09/09 17:15

    • תגיד לי אתה ומגיבה מס 3 תאומים סיאמיים או שזה רק נדמה.... (ל''ת)

      מלכה זליבנסקי, 02/09/09 17:39

  • 20.

    ועכשיו, הוא לא יראה אותם לנצח. (ל''ת)

    ????, 02/09/09 17:11

  • 19.

    התנהגו אליו בסבלנות ובאנושיות

    לא נכון, 02/09/09 17:10

    אף אחד לא העלה בדעתו שיש לו נטיה
    להתאבדות ושהוא ינצל אפילו ברז בגובה 80 ס''מ.

  • 18.

    איפה היה מיקי גולדנברג כל השנים האלה?

    פתאום השתגע?, 02/09/09 17:09

    דודו השתגע רק לאחרונה? הרי מי שהכיר אותו ידע על הניצוץ השטני בו כבר שנים. רק מיקי גולדנברג לא ידע...

    • הם היו מסוכסכים, אבל את זה מיקי לא מספר.... (ל''ת)

      האמת העירומה, 02/09/09 17:40

  • 17.

    האח הדואג

    רחל, 02/09/09 17:09

    היכן היה האח הדואג והמאשים את כל העולם כאשר ראה את התדרדרותו הנפשית של אחיו ולא עשה דבר כדי שיטפל בעצמו?

  • 16.

    גועל נפש מה שעשו לטופז,במדינה שמתיימרת להיות מדינה מתקדמת.

    איזה מתקדמת,מדינה נכשלת, 02/09/09 17:05

    רועה לב הוא בבסיס האנשים שטיפלו בנושא וכאילו טעו,אבל לא היתה שום טעות,הכל נאמר והכל היה ידוע למי שהיה מעוניין לדעת.ולא מדבר על הביצוע הסופי של ההתאבדות אלא מדובר על כל התהליך של האיבחון,והיחס לחשוד,עדיין חשוד,מת כחשוד.
    מדינה מתקדמת צריכה לאפשר תנאים אלמנטרים ומכובדים לאסירים.
    העונש הוא הרחקה מהחברה ולא התעללות.
    ומובן שהעונש צריך להנתן לאחר ההרשע.המוני חשודים שהם חפים מפשע נענשים בישיבה במעצר בתנאי כלא פרימיטיבי רק בגלל שמישהו החליט שהם חשודים,אבל הם לא עשו כלום וכל פישעם הוא הפשע שבוצע נגדם ע''י ההוא שהחליט שהם חשודים וזרקו אותם לכלא הפרימיטיבי.
    אין לזה אומנם קשר לטופז,אבל חובתנו היא לתת גם לאסירים מורשעים תנאים מכובדים,ועדיף שנשלב בזה טיפולים פסיכולוגיים ולימודים ברמה גבוה שיעזרו להם להשתלב בחברה כשהם יוצאים.
    אבל במדינת העולם השלישי לא חושבים כך,חושבים הפוך,רוצים להתעלל באסירים,מכניסים אותם לכלא פרימיטיבי בתנאים של חיות ומייצרים מהכלא הזה אוניברסיטה מתקדמת לפשע שהופכת את הפושעים שניכנסים לשם ליותר מיקצועיים ומתוחכמים במקום לעבוד כמו במדינות המתקדמות שהם לא אמריקה.

    • ''חובתנו לתת לאסירים תנאים מכובדים''?

      אורית, 02/09/09 18:10

      חובתו לתת לאסירים את המינימום הדרוש לקיומם הבסיסי! הזקנים והנכים שלנו לא מקבלים את התנאים שמקבל אסיר!! חובתנו לדאוג לקורבנות,לאלה שנפגעו ולא לאלה שפגעו!!

      • את מוציאה אותם אח''כ לרחובות,את מעדיפה שהם יתפתחו לכיוון חיובי

        ויעזבו את הפשע, 02/09/09 21:30

        אבל את חושבת הפוך,נוקמת אבל פוגעת ע''י זה בכל המדינה.
        צריך לחנך אותם בכלא,לטפל בהם.
        פושעים הם אנשים חולים,עם הפרעות אישיות שזקוקות לטיפול.
        אבל את לא מבינה,כמו בעולם השלישי.
        אח''כ הכל חוזר לרחובות פי כמה וכמה בגלל הדרך שלך,כמו בעולם השלישי.

        • אם יש להם הפרעות אישיות שגורמות להם לפשוע

          ??, 03/09/09 08:29

          עדיף שישארו בכלא.
          מה לעשות אבל אין תרופות להפרעות אישיות.

          • יש דרכים,וזה דורש טיפול,אתם פרימיטיבים ברמות הנמוכות ביותר.

            והרי אתם במילא מוציאים אותם החוצה חזרה, 03/09/09 10:20

            כך שהרעיון שלך לא מחזיק מים.
            ככל שאתם לא מטפלים באירגוני הפשע ככה הפשע מתרחב ומגייס לעצמו עוד פושעים.
            אחרי שתופסים אותם וגם אז לא מטפלים בהם,הם רק מתמקצעים וניהיים יותר גרועים.
            ואז יוצאים חזרה לרחובות.
            אלה אנשים שאין להם את היכולות להסתדר בעולם בדרך הישר,הם אנשים עם אישיות חלשה,שלא למדו מיקצוע מתאים,לא קיבלו חינוך ולא יודעים איך אפשר להסתדר בדרך ישרה.
            אלה דברים שאפשר וצריך ללמד בדיוק בכלא,ולהוציא אותם מוכנים לחיים ישרים.

  • 15.

    הוא גם נדחף לפגוע באבי ניר ושירה מרגלית ..

    תנועת הצופים, 02/09/09 17:05

    עוד רגע נחשוב שדודו טופז הוא הקורבן בכל הסיפור הזה

  • 14.

    לא ממש מרחם

    שפוי, 02/09/09 17:01

    הוא ''נדחף'' למעשה כי הוא ביצע פשעים, ונעצר.
    מה לעשות, הוא היה במעצר, ולא יכול היה לראות את ילדיו.
    אם זה מה ששבר אותו, למה הכניס את עצמו לצרה הזו? למה הזמין התנקשויות?

    בסה''כ - יצא בזול כי הוא לא עמד מול ההאשמות, ולא התעמת עם מעשיו - פשוט ברח כמו כל מתאבד אחר.

  • 13.

    בטוח דחפה אותו,היא גם דחפה אותו להיות פושע אכזר.בעצם

    שייקה, 02/09/09 16:58

    כשאני חושב על זה הכל נראה כאילו זה חלק מתוכנית ריאלטי לא? מיקי היקר! האבסורד הוא לא שכלאו את דודו ומידרו אותו, ככה צריך וככה זה בכל מדינה נורמלית...אני רק שואל את עצמי למה האמא הרעיבה למשל לא בכלא? היא יותר פושעת מפושעת.תפקידך להשתמש במותו ובמקרה שלו לשנות וליצור הד באכיפת החוק

    • אולי כי אין הוכחות חותכות לגבי האמא המרעיבה? חשבת על זה? (ל''ת)

      ???, 03/09/09 08:30

  • 12.

    חבל שהוא החליט לצאת למסע ציד נגד שב''ס

    ב, 02/09/09 16:56

    אם היו מתחשבים בכל אסיר עד כדי כך, לא היו כלל בתי סוהר בארץ.

  • 11.

    עובדי השב''ס תת רמה .הם יותר גרועים מהעברינים. (ל''ת)

    בוקסר , 02/09/09 16:51

  • 10.

    מי דחף את דודו לנפץ ארובות עין ? מי ?

    אני מאשים, 02/09/09 16:42

    מי דחף את דודו לנפץ ארובות עין ? מי ?

  • 9.

    רק בישראל פושע הופך להיות קורבן ברגע שהוא מת. (ל''ת)

    אייל, 02/09/09 16:41

  • 8.

    they ate me they drank me (ל''ת)

    שולה מית , 02/09/09 16:39

  • 7.

    באמת מיקי-אחיך עם כל הכבוד פשע,עבר עבירות חמורות

    יוסיפון, 02/09/09 16:38

    והיחס שצריך להתייחס אליו הוא כמו אל כל פושע אחר - אני מניח שעוד פושעים לא רואים את ילדיהם ולא מתאבדים,אחיך היה פצוע בנפש,אולי הכלא עזר ל''פציעה'' להחמיר,אבל השב''ס לא אחראים לזה שהוא התאבד, הוא אחראי לזה, אנשים עוברים דברים גורעים יותר ולא מתאבדים - אל תנסו להפיל את האשמה על מישהו אחר, אפילו שזה מקל עליכם להתמודד, מי שאשם בכל מה קרה זה דודו ולא אף אחד אחר...
    בכל מקרה - משתתף בצערכם, זה אף פעם לא קל לאבד מישהו קרוב ולא משנה מה הוא עשה ולמי...

  • 6.

    האח צודק, היה צריך לעזור לאיש היקר והמקסים הזה ולא לזכור רק את הרע.. (ל''ת)

    tami.me , 02/09/09 16:36

    • היה לו מספיק כסף משפחה וחברים בשביל לבקש עזרה!! (ל''ת)

      אורית, 02/09/09 18:11

  • 5.

    אים הכל מותר

    חמצמץ, 02/09/09 16:33

    אני מקווה שהניזוקים מתוקפנותו לא ירתעו ויתבעו חלק מירושתו

  • 4.

    איך בן אדם תולה את עצמו על ברז 70 ס''ם מהריצפה (ל''ת)

    מענין?, 02/09/09 16:33

  • 3.

    הבן אדם שלח שכירי חרב לפגוע פיזית באופן קשה באנשים. מקומו היה בכלא.

    חלאס כבר, 02/09/09 16:32

    למה מה קרה שייצא החוצה לחופשה?

    בגלל שהוא סלבריטי ???

    מקומו היה בכלא.

    חבל שהוא התאבד, אבל זה היה מקומו לעוד הרבה הרבה הרבה הרבה שנים אם לא.

  • 2.

    אולי מספיק.. די להתעסק עם מי אשם.. אחיך ניסה לרצוח אנשים שכחת כבר?????

    טלי, 02/09/09 16:28

    כל הזמן להאשים ולהאשים.. די הבנו

    מספיק כבר עם זה

    אחיך היה בן אדם טוב אבל עם כל הכבוד הבן אדם הזה גרם לאישה מדהימה מקבל מכות רצח ליד בנה הקטן.. אחיך ניסה להרוס את אבי ואת בן ציון

    מה עם כל האשמות האלה??? זהו שכחנו כבר??

    אז די להאשים.. במקום להתעסק בזה פשוט קח את עצמך כפרוייקט חייך להנציח את אחיך

  • 1.

    די להאשים=אף 1 לא אשם מלבד דודו=הוא הביא את זה על עצמו=יפה שעה 1 קודם (ל''ת)

    נ.כהן ברגע שחשב על נקמה=איבד זכות להיחשב אדם שפוי!, 02/09/09 16:18