ומה עלול לקרות חס וחלילה בעקבות ''סיקור היתר''?
קרוסלה, 22/09/09 12:49
צודק, רוצח שפורץ לבר ומרסס לכל עבר זה לא חשוב, זה לא מעניין (ל''ת)
כספי- הומופוב בארון, 22/09/09 12:17
פרופסור כספי היקר,אין לך מושג מה עוד הולך להיות
אבי תשר, 22/09/09 11:35
סיקור מועדף כלפי הומואים?! באמת?!
ארז, 22/09/09 11:28
נסיון למצוא מעט מידע. הנה התוצאות:
אורן, 22/09/09 10:52
כספי היזהר, נכנסת לרשימת החיסול של הקהילה. משטרת מחשבות מתלהמת (ל''ת)
שמנסה להכריח אותנו לחשוב שהומולסביות זה נורמלי, 22/09/09 09:42
כן... גם שאקירה. מסכנה. אמרה מילה נגד היהודים הפאשיסטים האלה
גילי, 22/09/09 11:47
חס ושלום. תחשוב מה שאתה רוצה. בבית שלך.
גאה, 22/09/09 11:49
סטרייט, 22/09/09 09:06
בתור הומו, אין לי בעיה אם יש לך בעיה
גאה, 22/09/09 11:45
דרך אגב הייצוג הגדול של הומואים הוא דווקא בקרב הקצונה הבכירה בצהל
עופר אבוטבול, 22/09/09 08:51
שטויות וקשקושים - זה ניסיון להראות כאילו יש הרבה
muma, 22/09/09 10:40
חס ושלום! זיזעזת את ההומופובים ה''גברים''
גאה, 22/09/09 11:44
יש להחזיר הומואים לרשימת האיבחון הפסיכיאטרי - למתג ולטפל
פוליטיקלי קורקט - באירופה וארה''ב - לא כאן..., 22/09/09 08:34
בקשתך נבדקה ונדחתה בכל תוקף. אתה מוזמן לחזור לחיים שאין לך
בברכה, הארגון הפסיכארטרי המשפיע בעולם, הAPA, 22/09/09 11:43
הסיקור המוגזם בגלל שחלק גדול מהכתבים והברנג'ה הפ הומואים
אייל, 22/09/09 08:28
אסנת, 22/09/09 11:31
המשטרה מצאה אצ הרוצח בנחמני אבל מסתירה כי הוא הומו לסבי ולא דתי (ל''ת)
יהודים התעוררו, 22/09/09 07:57
מובן שחלום חייך שהרוצח יהיה הומו- לסבי כדי אתה שונא הומואים
יהודי שהתעורר, 22/09/09 11:40
הלהטב כאן אלימים מילולית בצורה קיצונית ...
יניב, 22/09/09 07:20
ברור. הם מצהירים כל חמישי ושני שחרדים הם חולי נפש מרעידי אדמות (ל''ת)
והולכים ויורים באנשים במועדון. לא ההומופובים. הם.., 22/09/09 11:38
כל כך נכון. מזכיר לי שערורנות קטנה בהאח הגדול של אמריקה
אני, 22/09/09 06:39
בא ניתן במה לממשכי האנושות בצורה הטבעית (ל''ת)
מספיק עם המתוסכלים מבחירתם החופשית עייפים מכם, 21/09/09 22:32
נותנים במה, וכל עוד אתם ממשיכים להתרבות
הומופובפוב גאה, 22/09/09 05:16
צודק לגמרי. חשוב להדגיש ש''להט''בי הברנז'ה'' אינם מייצגים את ציבור הלהט''ב
יוסי, 21/09/09 22:18
ההומואים הסוטים הללו ממש מאוסים. מזל שהטבע עושה את מה שנכון
קרן גרמניה, 21/09/09 18:06
קרן - תלמידה מצטיינת של הגרמנים! - להקיא ממך!
ניצול, אושוויץ., 21/09/09 22:35
אורן, 22/09/09 00:36
ה, 22/09/09 08:52
מלה טובה, 22/09/09 11:13
הומואים הם קבוצה אתנית שמופלת על רקע תכונה שאינה פרי בחירתה
גאה, 22/09/09 11:37
הסיקור אכן היה לא מידתי, אבל אם אתם מתעקשים להתעצבן ולדבר על
בוביק בוביק התותח , 21/09/09 17:12
לא להט''ב ולא הומואים...אלא קהילת ה''נהפוכו''.
המן הרשע, 21/09/09 17:08
כאיש אקדמיה הייתי מצפה למאמר אמפרי מדעי ולא כמו כתבה שטחית של ילד בן 1
סטודנט, 21/09/09 17:06
עידן, 21/09/09 17:06
ארז, 21/09/09 18:23
מוטי, 21/09/09 16:56
אבי, 21/09/09 16:49
22 עמודים בעיתון על אסף רמון זה לא סיקור יתר? חה''א שולטים בתקשורת?
נדב, 21/09/09 16:47
צבי, 21/09/09 18:05
סיקור עיתונאי ביחס שווה למספרם באוכלוסיה
אברהם גד, 21/09/09 16:45
אגדות אורבניות על 10 האחוזים האבודים
אודי, 21/09/09 17:11
שום מחקר בימינו לא יכול להנפיק את אחוז הגאים האמיתי
אני, 21/09/09 17:24
כל עוד יש אפלייה מעשה זה מבורך
אני, 21/09/09 17:18
מלה טובה, 21/09/09 23:12
ישראל היום, העיתון הכי נפוץ במדינה אחרי ידיעות, מאוד שמאלני (ל''ת)
העיתון השמאלני של ביבי, 22/09/09 11:00
קומץ הומואים אלימים השתלטו על התקשורת ומטילים טרור על הציבור
הומו שפוי נגד אלימות פוקסאוחובסקית, 21/09/09 16:42
סטודנט לתקשורת, 21/09/09 16:41
עכשיו כל ההומואים (כצפוי) יתחילו לתקוף כמו חבורת פינצ'רים
אורן, 21/09/09 16:40
אין עוד קהילה שתוקפים כ''כ את הסיקור שלה
רועי, 21/09/09 16:30
כמה שיותר מדיה בנושא הזה יותר טוב
זיו, 21/09/09 15:41
נו, הנה באות התגובות הפאבלוביות על הומופוביה והסתה.
רון הכחול, 21/09/09 15:41
רוני, 21/09/09 16:47
רון הכחול, 22/09/09 12:00
אתה טועה. רוב הציבור יודע לאיית ''השתלטו'' כראוי.
omadawn , 21/09/09 16:10
חוות דעת רפואית מוצנעת או עתונאית רועשת, מה עדיף??
אביץ, 21/09/09 15:24
חוו''ד רפואית שאינה מתאימה לרפואה אינה נחשבת לחו''וד
Dr R, 21/09/09 15:59
אביץ, 21/09/09 16:42
חוות דעת של ממצאים דימקולים של סטודנטים ומרצים
החוות דעת שציטטת נבעה מאמונה דתית ותו לא., 21/09/09 19:04
יש בזה משהו -והחשש שלי הוא שארגון הזה קצת יותר מידי ...
רוננית, 21/09/09 15:24
מי שכבר יצא מהארון אין לו בעיה לשנות את נטייתו
פנדה , 21/09/09 16:37
לא אבא אמא אני...אלא חברה !!!!!!!! זו הבעיה מרגע שיצאת אתה
רננית, 21/09/09 18:37
הלאה מכבסת המילים - ''שונות מינית'' = סטיה
יצחק, 21/09/09 15:16
פנדה , 21/09/09 16:39
הפרופסור הנכבד ממעיט מחומרת החשיפה היתרה של ההומואים
ג'ו, 21/09/09 15:13
לא מצליח להבין את הרצון של הומואים להינשא.
אייל, 21/09/09 15:03
י, 21/09/09 16:12
פנדה , 21/09/09 16:48
שאולי, 21/09/09 15:03
פרופ' יקר- ציינת עובדה. ואין שמח ממני.
הומו גאה, 21/09/09 14:50
פנדה , 21/09/09 15:02
אתה צוחק, נכון? אינני טועה בענק לגבי טוקבקים. אתה טועה.
זה לא תואם את מה שאתה רוצה להאמין- אבל זה המציאות., 22/09/09 06:55
אזרח פשוט, 21/09/09 14:45
כתבה מטופשת כדי לסחוט מחמאות מטוקבקיסטים צפויים
או שאתה סתם הומופוב, 21/09/09 14:44
סיקור יתר?! אפשר עובדות בבקשה?
ארז, 21/09/09 14:44
פנדה , 21/09/09 15:10
אשמח להכיר את ''המכרים'' ההומאים שלך
רוני, 21/09/09 16:12
פנדה , 21/09/09 16:53
יש הבדל בין ייצוג יתר לייצוג סטריאוטיפי
רוני, 21/09/09 17:11
רוני, 21/09/09 17:15
כל פעם אני מכניס את עצמי לעמדת סנגור ההומופובים שאני לא אוהב...
פנדה , 21/09/09 17:57
חשבון פשוט, 22/09/09 09:17
ארז, 21/09/09 16:57
הכותב צודק - אני שונא לקרא או לשמוע על הסוטים האלה
יגאל, 21/09/09 14:40
סבא של רוני , 21/09/09 14:36
ועל הדרך דוחפים להם עוד כתבה יח''צנית. גאונות לשמה
הומופוב גאה, 21/09/09 14:33
סחתיין על כתיבה אמיצה כל כך ב''עין השביעית''
פנדה , 21/09/09 14:29
אני עושה בשבילכם יותר ממה שאתם עושים לעצמכם...
פנדה , 21/09/09 18:28
פנדה אתה ממש נחמד. אבת אתה לא עושה דבר. אתה עושה רק לעצמך.
רוני., 21/09/09 20:10
ואני חייב עוד משהו לגביי הציונות והיהדות
רוני, 21/09/09 20:22
בוא פעם למצעד גאווה, רצוי בירושלים, ותראה שה''צבעוניות'' נובעת מהסיקור.
עמנואל, 21/09/09 14:24
נכון, המצעד בירושלים הוא לא כמו בתל-אביב
פנדה , 21/09/09 15:15
צועד בגאווה בבירתי, 21/09/09 15:58
כאמור - לדעתי זו זכותכם המלאה, כל עוד אין גופות ערומים וכו'
פנדה , 21/09/09 17:17
אתה לא מבין איך זה תורם למטרה כי אתה לא מבין את המטרה
רוני, 21/09/09 20:17
רועי, 21/09/09 14:20
פנדה , 21/09/09 14:32
למה שנחליף את המילה הומואים ביהודים? מה הקשר?
י, 21/09/09 14:42
ההשוואה בין היהודים בגולה להומואים טובה, כי אנטישמיות והומופוביה
עמנואל, 21/09/09 15:00
נהפוכו. דוקא ההומופוביה וההתנגדות לאנטישמיות , נובעים מאותו המקום.
י, 21/09/09 16:40
רוני, 21/09/09 17:00
פנדה , 21/09/09 18:05
רבים מאוד האשימו את ש''ס על הסתה, בהחלט. גם אני מאשים אותם
רוני, 21/09/09 18:43
אף אחד מתקשורת לא יגיד הומו זה מגעיל
גג, 21/09/09 14:10
מתרפס? בהחלט לא. אחד המאמרים החשובים ביותר לקהילה הגאה
אני, 21/09/09 15:02
אני בעד הומופוביה - די נמאס כבר מהומואים בתקשורת
הומופוב גאה, 21/09/09 13:54
אם היית באירופה היית כותב שאתה בעד אנטישמיות, ונמאס מהיהודים בתקשורת.. (ל''ת)
עמנואל, 21/09/09 15:01
דודו, 21/09/09 13:50
הם לא דומים. כל הפאשיסטים דומים
פנדה , 21/09/09 14:44
הגסות היא רק פרי דמיונך. לעומת זאת הצביעות שלך בהחלט לא
רוני, 21/09/09 15:26
לא כל ביקורת היא הומופביה. המאמר הזה דווקא כן.
אשר, 21/09/09 13:42
רון, 21/09/09 13:37
המיעוט הגאה, שברור לכל אדם עם שכל מדוע מיעוט נרדף
אני, 21/09/09 18:55
הכותב הוא ראש החוג לתקשורת בבן גוריון עו הומופוב ידוע
סטודנט בבש, 21/09/09 13:30
הומופוב גאה= אנטישמי גאה=גזען גאה
הומו גאה, 21/09/09 14:59
גזענות לא היה . רגשי נחיתות שלך דווקא כן.
הומו גאה, 21/09/09 16:20
גאה, 21/09/09 14:20
צריך יותר ממאמר באתר נישה וכמה טוקבקים חסרי חיים כמוך
כדי לשים קץ להומו-לסבי. תמשיך לחלום:), 21/09/09 14:19
הם, ובגלל זה האנטגוניזם, קראת את המאמר בכלל?
פנדה , 21/09/09 14:47
אנטגוניזם? ממי בדיוק? אולי בתור נציג העם תעיר את עיניי
כמובן שהם. זוהי הייתה שאלהת ראטורית:), 21/09/09 15:19
אם זה לא רק סידורי מיטה...מדוע אתה מקפץ בתחתונים ברחוב?
ר.בקצה, 21/09/09 16:00
אכן בקצה., 21/09/09 16:16
עברתי ליד המצעד האחרון בת''א, כך שאני מדבר מידיעה.
ר.בקצה, 22/09/09 11:58
פנדה- גם אנטישמים יכולים להיות אנשים ערכיים וישרים
רוני, 21/09/09 16:52
זה מזכיר לי את הסיקור של התל אביביות בכדורגל
ערן-חיפאי!, 21/09/09 13:18
כספי,הלך עליך!אתה לא יודע שיש גופים שאתם ''אסור'' להתעסק ?!? (ל''ת)
כספי ''באמת'' יצא מהארון !, 21/09/09 13:05
הבעיה של ההומואים בישראל היא בעיה לשונאית
הבלשן, 21/09/09 13:02
אז מה? בתור סטרייט וימני אני שמח על כך......
יהודי, 21/09/09 13:00
פנדה , 21/09/09 14:49
די לקרוא את מאמרי התגובה כדי להשתכע שהכותב צודק
דלית, 21/09/09 12:59
סיקור יתר הוא בעיה כללית בישראל
א.א., 21/09/09 12:56
פנדה , 21/09/09 14:56
הקהילה הגאה בשרות השמאל האליטסיטי
ג.א, 21/09/09 12:45
מה?! רצח של הומואים ולסביות זה דבר שכיח שלא צריך סיקור?
איל, 21/09/09 12:34
אנו חיים בעידן של חושך.ה-להט''ב=סוג של קידמה עיוורת(ואולי?שיטה של עויינ (ל''ת)
במסווה של ''קידמה-מערבית'' שמנגחת דעת+את נגד המסוד++, 21/09/09 14:22
כמובן שכן. אין כזה דבר ביקורת על הומואים ולסביות
רוני, 21/09/09 16:57