זה לא שונה מסרבנות המצפון של יש גבול. על המדינה להכיל (ל''ת)
אנחנו לא רוצים חיילים שלא חושבים., 06/01/10 09:18
איך זה שרק רבני ההסדר יודעים מהו רצונו של האל?
משלם מיסים, 20/12/09 15:24
נאמנות לקדוש ברוך הוא כן, לרבנים לא
ב.ח., 20/12/09 13:54
ה' הוא המלך, 20/12/09 13:27
חיילי ההסדר משרתים שנה ו-4 חודשים בלבד
הודיה, 06/01/10 09:36
במשך כל ימי ישראל מי הביא עליה חורבן? נביאי שקר וזעם - פנאטים (ל''ת)
וגם להם היו תמיד נגררים שלא הבינו מה ולמה, 20/12/09 13:09
במשך 63 שנותי כאן מעולם אבל מעולם לא שמעתי את האמנות לאל לפני המדינה
מה עובר על הציונות הדתית?, 20/12/09 13:03
שמעון, 20/12/09 12:35
אביעד, 20/12/09 12:00
להפסיק מיידית את כל הקשר עם ישיבות ההסדר
אזרח ישראלי, 20/12/09 10:25
שמעון יפה, 20/12/09 13:02
עם האמונה המטומטמת הזו צעדו אבותיכם לתאי הגזים, כשכל מה
ורדינה , 20/12/09 06:24
בוזי, 20/12/09 04:12
אז ברק לא יהיה ומצד שני בני ישיבות ההסדר ישרתו שירות מלא
שילמדו בזמנם הפנוי, 20/12/09 13:04
גם לנטוע עצי זיתים זאת מיצווה גדולה מאוד!!!
עמך ישראל, 20/12/09 01:14
ש.א, 20/12/09 01:06
אחת שכועסת על רבני ישיבות ההסדר, 20/12/09 13:08
לכל נאמני האל וללא נאמנות לצהל ולשלטון תרשמו לקבל מימון מהאל
my story , 20/12/09 00:46
איש ימיני, 20/12/09 00:05
זה ציבור עני בלי שאיפות ולא עובד לכן אין מי מי לגנוב יחד עם זאת לציבור
my story , 20/12/09 00:48
מיכל, 20/12/09 03:32
yosiblo , 20/12/09 10:27
לוחם בצה''ל, 19/12/09 23:47
למה הייתי ציך להקשיב למרצים שמאלניים שחתמו על עצומות לסירוב פקודה?
חייל שנגעל מהשר שלו, 19/12/09 21:54
מי שם את הליצנים האלה לדוברים של אלוהים
אורן, 19/12/09 21:23
ומי אתה בכלל, מה אתה עשית כדי לשמור על הזהות היהודית והמוסרית של עמנו
אביתר ניימן, 20/12/09 00:30
ש.א, 20/12/09 01:13
אוי לצבא ההקפאה כהכנה לצבא הגירוש של יהודים בלבד
המצונזר, 18/12/09 14:53
הממשלה התחייבה לשלום ובטחון,לא?
זה מה שהיא עושה למיטב הבנתה, 18/12/09 15:42
שקרן מי שיגיד שהוא מופתע. מה זה לעומת רצח ראש ממשלה.
גור ארי-אל, 18/12/09 14:20
כל הצפונבונים ברמת אביב שמשרתים בקריה תוקפים את הקרביים מההסדר (ל''ת)
תמישכו לצעוק ההסדר ימשיך לעשות, 18/12/09 14:04
רק שנה וחצי/ורבע בסדיר חחח, 18/12/09 14:34
אולי נעשה סדר במונחים שאתה משתמש ?
זלמנוביץ ישראל , 18/12/09 14:54
Vox Ami , 18/12/09 13:41
לחרדים 3 קבוצות:על אָדַם (חרדים) תת אָדַם (חילונים) לא אָדַם (לא יהודי (ל''ת)
Vox Ami , 18/12/09 13:39
בשביל להקים עוד מדינה פלסטינית לא צריך לבזבז זמן וכסף על צה''ל (ל''ת)
הצבא הסורי יעשה עבודה יותר טובה בלכסח יהודים, 18/12/09 13:06
נפתלי וסרמן, 18/12/09 13:05
אלי, 18/12/09 14:10
זאב, 18/12/09 17:24
הרבנים,תלמידי הישיבות וההתנחלויות עלו למדינה150מליארד$עד היום .זה פגע (ל''ת)
ברוב תושבי המדינה וגרם להמונים להיות פרזיטים=עובדה, 18/12/09 13:04
רבנים ותלמידי ישיבה לא הקימו את המדינה הם אפילו לא אחוז אחד בודד
מהטמונים בבתי העלמין הצבאים=מוטב לסלקם לפני......., 18/12/09 13:41
בלי כונה - אתה צודק ! ( אך מסיבה קצת שונה:...)
זלמנוביץ ישראל , 18/12/09 13:52
הם לא מתפזרים בקהילות כי הרבנים מבקשים לשלוט בפרזיטים (ל''ת)
וגם כי הם מקבלים כסף חינם., 18/12/09 15:58
לא לחינם נכתב,''פיקוח נפש דוחה שבת''.אל יעשו הרבנים לעצמם שבת.
נתן.ש מעלות. , 18/12/09 12:50
יפה כתבת:''המפקדים ירביצו בלוחמיהם תורת הלחימה'' - ולא להרביץ ליהודים... (ל''ת)
זלמנוביץ ישראל , 18/12/09 13:22
למה לעזאזל צריך ישיבות הסדר???????
מה זה הדבר הזה??, 18/12/09 12:47
על מה בדיוק המהומה ? 6 חיילים פרסמו שהם לא מבצעים פעילות שיטור ???
זלמנוביץ ישראל , 18/12/09 12:30
יש בעייה להחליט שהשקפה פוליטית זה מצווה מהתורה.., 18/12/09 13:04
נכון, יש חלוקי דעות לעניין יישוב א''י, אבל השוללים היתישבות בכל א''י
זלמנוביץ ישראל , 18/12/09 13:32
לפי השקפת כ---ל אזרחיה היהודים, 18/12/09 14:57
לא היית כל בעיה אילו במקום השטחים היו מיישבים את הנגב או הגליל....
זלמנוביץ ישראל , 18/12/09 15:22
yosiblo , 20/12/09 10:37
מה השאלה - אם מפקד אומר לאכול חזיר אז אני צריך לאכול??
נתנאל, 18/12/09 11:52
התנחלויות זה לא ''דת'',זה השקפה פוליטית גרידא, 18/12/09 12:40
אתה מבולבל - אנחנו כבר ממזמן לא בגלות, וגם התורה לא שם!!!
יואב, 18/12/09 13:00
אתה ממשיך להתבלבל בין מדינת הלכה ודעותיך האישיות על יהדות
שלא מחייבות אף אחד אחר, 18/12/09 13:26
אלי, 18/12/09 14:17
אני מאד מקווה כי הרבנים קראו את התגובות והבינו את הטעות בניסוחם!
רבנים שיקלו את דבריכם, 18/12/09 11:12
המכתב יועד לבוגרי הישיבות התיכוניות - והם הבינו, לגבי חלק מהמגיבים??
זלמנוביץ ישראל , 18/12/09 13:01
חיילים יחליטו במקום הממשלה בעניינים מדיניים??, 18/12/09 13:48
אשתדל להסביר ביתר פשטות: ביהדות אין דבר כזה ''איזה רב מוציא הלכה...''
זלמנוביץ ישראל , 18/12/09 14:21
זה הכל (אגב,גם בסיני התלבשו על ה''דתי''..), 18/12/09 15:18
אם לא מערבים את הצבא בנושאים פוליטים אז למה אתה הופך אותו לרשות המבצעת
ההוא מהאלה, 18/12/09 10:38
מרילוס חיים, 18/12/09 10:20
מישהו פעם חשב למה הם החילים הכי טובים? לקרוא!
ארי, 18/12/09 10:13
אילן, 18/12/09 10:04
מי קובע מה זה פקודה עם דגל שחור??? אתה או אני?
נתנאל, 18/12/09 11:54
''דגל שחור'' פירושו שכל אדם סביר יסכים שזה שחור
לגבי התנחלויות--רבים סבורם שקיומן דוקא זה לא מוסרי, 18/12/09 12:57
הקפאה ופנוי זה דוקא הפוך מדגל שחור=מוסרי ביותר מהרבה בחינות (ל''ת)
דגל שחור----לא ניתן לטעון ''מוסרי'' לגביו, 18/12/09 13:31
מה מוסרי בלזרוק משפחה ולהרוס את ביתה שנבנה/נקנה כחוק ?
זלמנוביץ ישראל , 18/12/09 14:08
מוסרי לצאת מהשטחים ולהסתפק בקו הירוק+-
מהמון סיבות, 18/12/09 15:38
ברק, 18/12/09 15:05
דבר התורה יכול להתקיים בתוך הקו הירוק
מה הקשר בכלל, 18/12/09 18:50
אין ספק שישיבות ההסדר ורבני הימין טובים לחיזבאללה,לחמאס ואירן (ל''ת)
רבני הימין טובים לאירן, 18/12/09 09:38
הם המגן היחיד מול החיזבלה איראן וחמאס. כל השאר מזמן התייאשו
אזרח, 18/12/09 15:25
יש להטיל נידוי וחרם על ביבי וברק- מהרסי ומחריבי צה''ל והמדינה. (ל''ת)
תושב התנחלות בתוך הקו הירוק, 18/12/09 09:10
יש להקיא מקרבנו את עושי דברם של מדינות זרות וביב וברק ראשונים. (ל''ת)
מתנחל מרמת אביב ג', 18/12/09 09:10
אין שנאה כמו זו של הטוקבקיסטים מהימין . ממש קידוש שם שמים . (ל''ת)
צד''רניק עם בחילה, 18/12/09 09:03
נטלי קורן, 18/12/09 08:55
יש לזכור שברק מזל דלי- מזל מקובע ולא גמיש לא מתפשר
תבל, 18/12/09 08:52
זאב, 18/12/09 09:54
ומי קבע כי פינוי המתנחלים הוא חטא לאל? המתנחלים עצמם!
אני, 18/12/09 08:48
כן בגדתי ואני מקבל סיוע מבני בגין בוגי יעלון ופלד סייעני בוגדן (ל''ת)
וכן אני משתין על הבוחרים שלי, 18/12/09 08:19
בגד בנאווה, במאדחת יוסף,בחייליו בצאלים ובמדינת ישראל עם עמלות הגז (ל''ת)
והיהודים שותקים כצאן לטבח, 18/12/09 08:16
בחירות עכשיו !! ביבי איננו ראש ממשלה וברק איננו שר בטחון (ל''ת)
הונאת הבוחרים מחייבת בחירות מייד, 18/12/09 08:16
כחלק מהאסטרטגיה להשמדת היהודים יש להסית קבוצה אחת נגד ריעותה (ל''ת)
הר אדולף ברוג-קאפו בכיר-תבוסה עכשיו-כהן הכסף הגדול, 18/12/09 08:14
מעניין מהיכן יוצאים גיבורים כמו רועי קליין הי''ד.. בטוח שלא מעמוס עוז
דורש צדק, 18/12/09 08:09
עירן, 18/12/09 09:15
עירן, 18/12/09 12:03
לכבוד עירן האהבל הישראלי המצוי כולם לא יגרשו יהודים מכינות והסדר (ל''ת)
לא הבנת תקרא פעם שניחה, 18/12/09 13:05
אזרח, 18/12/09 07:58
צודק, באמת סליחה. לא חשבתי על זה
גוגו, 18/12/09 08:48
הדמוקרטיה שלנו נגנבת ע''י קומבינטורים מושחתים ובוגדים! להוריד את אהוד ! (ל''ת)
הפיכה עכשיו! להוריד את אהוד ברק, 18/12/09 07:55
שוב מראה ברק שאינו ראוי להנהיג לא רק את מפלגתו הכושלת......
אמיר ב. , 18/12/09 07:51
לא רוצה להשמע דרמטי מידי אבל הנה, זוהי ההתחלה של הסוף
אסף, 18/12/09 07:37
אני לא ימני, אבל רצץ הכתבות באתר הינן שפיכת דמם של הציבור הימני בארץ (ל''ת)
לא ימני לא שמאלני, 18/12/09 07:37
הם המשובחים שבקרביים ואנחנו למדנו להעריץ אותם-גם אם הם שומרים כשרות (ל''ת)
ומסרבים להלחם ביהודים לפנותם/לגרשם.אמונתם כבודם., 18/12/09 07:34
הם חיילים מצטיינים בגל-ל שהם נענים לצו האל להגן על העם רק ברק יכול (ל''ת)
להפוך זאת לקונפליקט הרסני. הם נהדרים ואנחנו בעדם., 18/12/09 07:26
הם צודקים. דבר ה' קודם לכל. השאלה היחידה היא : מהו דבר ה' ?
אבי צנעני, 18/12/09 06:40
בדרך הזאת המדינה שלנו סימה את קיומה, מי אשם, עוד ידובר
חיים, 18/12/09 06:18
עדי מורן, 18/12/09 05:56
הינני מעניק צל''ש לברק על הישגיו וחתירו אל המטרה להשמיד את צה''ל. (ל''ת)
טורונטו טורונטו, 18/12/09 05:40
מלמד המניאק, 18/12/09 04:54
כל הכבוד לרבנים. הם היחידים שמסוגלים ל להביע עמדה כנגד
רונית, 18/12/09 04:29
ש ק ר נ י ם ! ! ! צה''ל לא דרש מחיילי ההסדר לוותר על נאמנות לאל !!! (ל''ת)
אלוהים לא נמצא באדמות גזולות !!!, 18/12/09 03:51
כל הכבוד לרבנים=וארורה הממשלה שפוקדת על חיילי צה''ל לגרש יהודים מארץ י
קורןנאוה טבריה=ישראל בתמורה לטירור גדול יותר!, 18/12/09 03:21
מדוע את ערה כל לילה בשלוש לפנות בוקר?
החסידה, 18/12/09 05:27
לאידיוט משעה 5:27, מעניין למה אתה ער בשעות האלו ?
רפי, 18/12/09 08:11
אלא רבנים?! אוסף סהרורים קיצוני וחסר בינה, המנסה להכיל השקפות עולם
אמיר, 18/12/09 06:02
שמאלן משוקץ? את לא חושבת שאת מגזימה קצת עם ההסתה שלך?
אסף, 18/12/09 07:53
אלוהים נגלה לועד רבני ישיבות ההסדר בסנה? מאיפה הם יודעים מה רצונו?
עמנואל, 18/12/09 03:16
שניים העם, 18/12/09 03:13
אהוד ברק הוא השר להרסנות ופילוג בעם כמו שעשה בביתו כך
רזי, 18/12/09 02:07
הם גם ככה חיילים סוג ב'. משרתים 16 חודשים בתנאים מועדפים:
ירון, 18/12/09 02:06
תלמיד ישיבת הסדר, 18/12/09 02:05
אתה צודק, אלא שהימין הקיצוני יהרוס לכולכם
חילוני, 18/12/09 05:25
As if they know what God want.
Eli Abir, 18/12/09 01:58
יעקב, 18/12/09 01:33
אין ברירה, ביבי יאלץ לפטר את ברק
ברק איבד כיוון, 18/12/09 01:22
עד כה היתה נאמנות למדינה הציונית ולאחר מכן לאל,כעת משחק פוליטי חדש
ישורון, 18/12/09 01:01
מתי, 18/12/09 03:18
עם הכבוד ל''עניין הקיומי'' לגירוש יהודים מביתם אין שום קשר לקיומנו
יהודי, 18/12/09 13:46
בזמן האחרון אני מתחיל(סופסוף..) להבין כמה אהוד ברק הרסני למדינת ישראל
אבירם, 18/12/09 00:47
מי שמפורר את המדינה הם הרבנים האלה -
דנה, 18/12/09 07:16
רני, 18/12/09 00:46
רגלית, 18/12/09 00:45
הבעיה היא שהרבנים חושבים שהם מייצגים את האל
חן, 18/12/09 00:45
תגידו ''בניגוד לאמונתנו''. אל תתימרו לבטא את רצון האל.
שמעון, 18/12/09 00:42
מי שמכניס פוליטיזציה לצבא הוא ברק בצוותו להקפיא ואחר לגרש
המצונזר, 18/12/09 00:35
בא לי להקיא מהרבנים האלה, 18/12/09 00:33
טל, 18/12/09 03:17
המכתב המקורי: (אגב, 25 זה מעו מאוד חותמים)
יהודי גאה, 18/12/09 00:33
טל, 18/12/09 03:19
אין סתירה בין נאמנות לאל לבין נאמנות לצבא
אסף, 18/12/09 00:25
האם בשמאל אנחנו לא נאמנים לצו המוסר והמצפון לפני הצבא (ל''ת)
חשיבת האיפה ואיפה מקוממת. חיילים חושבים זה טוב!, 18/12/09 00:22
משה, 18/12/09 00:18
חמור מאוד, 18/12/09 00:14
טל, 18/12/09 03:25
הרי ירון ידען ודעת אמת אומרים כבר שנים שהישיבות הן אסון
releaseBrian, 18/12/09 00:11
מי שמפעיל את הצבא נגד העם הוא זה שמערב פוליטקה בצבא
ציוני שפוי, 17/12/09 23:59
מאוד מעניין כמה פוחדים אויבנו בגלל אלוהים
שמוליק, 17/12/09 23:56
אלי, 17/12/09 23:53
Avi Ecuador, 17/12/09 23:51
טובי בנינו... חה חה חה ... לך תבנה מדינה...
אורן, 17/12/09 23:43
אכן, אתה רוצה שתהיה מדינה חילונית. אני לא. למה כ''כ ברור שאתה צודק? (ל''ת)
סתם איש פשוט, 18/12/09 00:03
כפיר, 17/12/09 23:38
שמוליק, 17/12/09 23:53
נאמנות לאל , פרוש הדבר נאמנות לעם ישראל ..
יהודה, 17/12/09 23:35
ברק פועל מצוין אבל צריך לפעול גם נגד ההשתמטות והסרבנות ממקומות אחרים
אבי, 17/12/09 23:31
שהמתנחלים יקימו להם צבא ביו''ש ויתעסקו עם הפלשתינים והשפויים יחיו בארץ
יוחנן בן זכאי, 17/12/09 23:28
How many times do you need to be told?
HEY IDIOT, 17/12/09 23:37
אני בעד. רק אל תאשימו אותנו על פשעי מלחמה אחר כך. נילחם בדרכים שלנו (ל''ת)
מתנחל קיצוני, שפוי יותר ממך, 18/12/09 00:06
גם אני בעד. רק שנאשים אותך עכשיו ואחר כך בפשעי מלחמה
שמאלני קיצוני, שפוי יותר ממך, 18/12/09 01:18
באמת לא יפה. אבל מי זה טייטל לעומת החברה הטרוריסטים
רונית, 18/12/09 03:42
איזה אל ?!עושה רושם שאלוהים אוהב יותר את הישמעאלים שהם1.5מליארד (ל''ת)
בעוד בני יצחק בקושי 10מליון.אלוהים שלנו או שלהם?!, 17/12/09 23:26
So this is waht happened 2000 or so years ago
Sophia, 17/12/09 23:21
אם ה' לא ישמור לשווא ישמור שומר
שוש, 17/12/09 23:20
ישר כח עצום לרב מלמד ושאר הרבנים שעומדים לצידו
משה, 17/12/09 23:20
תפסיק לבלבל את המוח ברק! אתה הוא זה שהכנסת את צה''ל לויכול הפוליטי!
יואל, 17/12/09 23:18
למה, אתה משלם מיסים יותר מהם? המדינה שייכת להם בדיוק כמו לך.
מתנחל קיצוני, שפוי יותר ממך, 18/12/09 00:09
להפריד בין דת למדינה עכשו!!!!!!
נותן רעיונות....בחינם, 17/12/09 23:05
תגיד - כמה קיבלת בהבנת הניקרא?
חיים מ, 18/12/09 00:07
הזיות הרבנים תביא לחורבן בית שלישי מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו
אל תערבו את אלוהים עם הצבא. בחייתקום, 17/12/09 23:01
טוב לדעת שלאל יש נציגים בשר ודם שיודעים מה הוא רוצה. (ל''ת)
הם לא רבנים, הם עסקני דת ציניים. חושך ימי הביניים., 17/12/09 23:00
לאון, 17/12/09 22:49
מתנחל קיצוני, שפוי יותר ממך, 18/12/09 00:14
יואל, 18/12/09 08:44
מתסבר שהרבנים חושבים שהם האל - חטא ההיבריס....
מעלה גרה., 17/12/09 22:49
עובדה לכך שהיהדות מוסרית ודוגלת במצפון אישי! הלאה מכאן הפשיזם שלכם!
יהודי חופשי, 17/12/09 22:46
ממש דחפתם אותם לעמוד לצדו של הרב מלמד!
יוני, 17/12/09 22:45
הגולם קם על יוצרו. ''הרבנים'' האלה ותלמידיהם עם של מטורפים והזויים.
benzi. a, 17/12/09 22:45
תתביש בכתיבתך.הם לוחמים נפלאים שמגנים עליך יום יום בתוך ים של השתמטות
אבי, 17/12/09 23:37
מתי דיברתם עם האל בפעם האחרונה הרי אתםיודעים שבשל שנאת חינם נעקרנו
sh41nr , 17/12/09 22:40
נכון מאוד, מעניין שאף תגובה שמאלנית לא מדברת על העירוב הזה.
מתנחל קיצוני, 18/12/09 00:18
עופר שיפמן, 17/12/09 22:39
אדם, 17/12/09 22:39
הרבנים טעו מחוסר הבנה של התהלכות בדמוקרטיה ומחלקים מתנות חינם לשמאל!!
לא להאמין טעויות של טירונים, 17/12/09 22:38
כבודם במקומם אבל סריטה בראש בטח לא חסר
פ-ר, 17/12/09 22:37
נאמנות לאל וכמה שיותר להזרים כסף לישיבות הסדר לחזק את האל.
my story , 17/12/09 22:36
יצחק, 17/12/09 22:31
דוד, 17/12/09 22:29
מני, 17/12/09 22:28
עכשיו הכל ברור, אין יותר מסיכות: הדת לפני המדינה, רבנים לפני דמוקרטיה
אנטי מחיקון, 17/12/09 22:24
ישראל התעוררי...עדיפה המלחמה עם הפלסטיני ..ממלחמת אחים איומה..
משה דגן מאוסלו, 17/12/09 22:20
ההקפאה זה זריקת מקל לפלסטינים שישראל רצינית להסדר כי הפלסטינים תמיד
my story , 17/12/09 23:09
ישראל התעוררי...עדיפה המלחמה עם הפלסטיני ..ממלחמת אחים איומה..
משה דגן מאוסלו, 17/12/09 22:20
קודם כל הנאמנות לאל ורק אחר כך הנאמנות לזולת-1000% נכון (ל''ת)
לכל הפחות האנישים צודקים, 17/12/09 22:18
רמי, 17/12/09 22:16
ההסדר הוא עם המדינה ולא עם האל
יוסי, 17/12/09 22:14
כוונותכם הטובות יובילו אותנו לגהנום- כמו בנפילת בית המקדש
רמי, 17/12/09 22:14
הרבנים בדיוק שתו טורקי קצר עם אלוהים
avron , 17/12/09 22:14
פינוי ישובים שיך לזרוע המבצעת ולא לצהל מי שמשתף את צהל בפנויים מערב
מושיק, 17/12/09 22:10
רצון אלי או אלי רצון, 17/12/09 22:03
זה לא מוסרי - לדרוש ממתגייס להתחייב מראש שיגרש את הוריו !
נטע, 17/12/09 21:57
מזרח תיכון חדש! לפרק את היחידות בדיוק כמו שפירקו את הפלמ''ח ואצ''ל! (ל''ת)
אליהו שמש, 17/12/09 21:52
רק בציבור הדת''ל היה צורך במכתב..
דודי, 17/12/09 21:52
שיעשו 3 שנים כמו כולם ואז יפתחו את הפה
חייל קרבי, 17/12/09 21:52
די להתלהמות,אפשר להגיע לפשרה,כנראה שלברק מניעים נסתרים
רועי הגלילי, 17/12/09 21:48
הם באמת טובי הלוחמים וגם אנשים איכותיים ואסור להעמידם בקונפליקט מיותר (ל''ת)
שברק יקים כח פינוי-גרוש נפרד ולא יפרק את צה''ל, 17/12/09 21:48
שלמה, 17/12/09 21:47
מאז שהמפד''ל התחרד הם ממש איבדו את הצפון (ל''ת)
מעולם אבל מעולם לא היתה נאמנות לה' לפני המדינה, 17/12/09 21:44
עבור מי עובדים ביב ביב ברק ומדוע הם מרסקים את מדינת ישראל
אומה טפשה ופחדנית תושמד, 17/12/09 21:43
ברק נלחם כן לערב את הצבא בפוליטיקה. ואומר אחרת
jozefinyot , 17/12/09 21:37
תפסיקו לקשקש. אין סדר וגודל כוחות אחר לפינוי
צה''ל חייב לאפשר לממשלה לנהל מדיניות, 17/12/09 21:54
גלעד, 17/12/09 22:32
מה הקשר בין '' דבר ה' '' והתנחלויות??? (ל''ת)
וואלה יופי...הדעה הפוליטית של הימין זה דבר ה'.. חח, 17/12/09 21:30
בורות זו המחלה הכי קשה של עם ישראל , אם היו מלמדים (ל''ת)
רק את הפשט , לא היו מעלים שאלות כאלה, 17/12/09 23:43
רוני, 17/12/09 21:29
אלדו, 17/12/09 21:27
ומה אצל ברק-נאמנות לאגו ופחד מלומומבה לפני נאמנות לאל ולתורה!
גימי-יהודי מיהודה, 17/12/09 21:22
אוהו , שוב מוציאים את רצון האל מהבויידם
גוגו, 17/12/09 21:17
נניח שאצליח לחוקק לחיסול הבעיה ערבית על ידי מחיקת כל הערבים וישוביהם
האם חייב חייל צה''ל לציית לחוק הדמוקרטי הזה?, 17/12/09 21:17
מה זה ''מחיקה''? אם זה כמו שהנאצים מחקו אותנו אז זה לא חוקי
אורן, 17/12/09 21:39
ציוני, לא פוסט, 17/12/09 22:13
אתה גזען חולני. וכמובן שאתה לא מבין שום דבר
ש, 17/12/09 22:25
צה''ל יותר חשוב מרבנים!, 17/12/09 21:17
ברק נלחם כן לערב את הצבא בפוליטיקה. ואומר אחרת
jozefinyot , 17/12/09 21:14
הכתובת על הקיר - יחוסל ההסדר ומהר
אילן, 17/12/09 21:09
אריה, 17/12/09 21:07
והוא אכן מתחזק מפני שמראה עמוד שדרה יציב וחכם. הוא מנהיג!!! (ל''ת)
על מי לסמוך? על הרב מלמד ??, 17/12/09 21:30
לזכותו של ברק יירשם העדר מוחלט של תבונה
אייל, תל אביב, 17/12/09 21:06
לזכותו של ברק עומדת תבונה רבה והבנה היסטורית של הרגע הנורא הזה. (ל''ת)
זה לא משחק, זה איום על הדמוקרטיה!!!!, 17/12/09 21:28
''אין לברק אפילו טיפת טקט''רק טקט אין לו? גם טיפת שכל אין לו. (ל''ת)
טורונטו טורונטו, 19/12/09 21:14
מי זה שמתעקש להמשיך את ההסדר שרע לכולם?
זו שיודעת לשאול, 17/12/09 20:59
סתם ככה להקשות עליך בשאלה הפוכה
אלדו, 17/12/09 21:32
זו שיודעת לשאול, 18/12/09 08:16
מי שדוחף את החיילים הנאמנים ביותר למדינה לסרבנות הם ביבי וברק המכניסים
עז א דין אל קטיושה, 17/12/09 20:55
נכריז '' תורתנו אמונתנו'' כמו החרדים !
מיתנחל, 17/12/09 20:52
ציוני, לא פוסט, 17/12/09 22:04
אני שמאלני,ואני תומך בהם,בדיוק כמו שאני נאמן למוסר
רועי הגליל, 17/12/09 20:48
הקפאת ההתנחלויות היא הלכה למעשה גזירה אנטישמית
רועי הגלילי, 17/12/09 21:43
חחחחחחחחחח אתה שמאלני כמו שאני ימנית (ל''ת)
לא למדת שאנחנו לא מאמינים להכרזות של אני שמאלני?, 17/12/09 21:51