 |
17.
מובארק דיקטטור ? לא יכול להיות
אני בהלם,
בסביבה,
22/06/04 11:10
|
|
 |
16.
מס 13 דווקא איראן הכי דמוקרטית
מתבונן מהצד,
22/06/04 05:45
|
איראן היא דמוקרטיה תאוקרטיה בה 4 רשויות, בנוסף על 3 הרשויות של הדמוקרטיות המערביות באיראן גם רשות דתית. המאבק בין הרשויות עומד ביסוד הדמוקרטיה המוזרה הזו. מוזרה אבל יותר דמוקרטית ממדינות ערב. באיראן יש סטודנטים שמנהלים עיתונים ליברלים, יש הפגנות שמפוזרות במים ולא ברובים ויש עיתונאים שכותבים נגד האיאטולות ולפעמים נכנסים לכלא בשל כך. במדינות ערב לא מכניסים בכלא - או שהם בכלא כבר 30 שנה, או שהם נעלמים. מבין כל מדינות האיסלאם פרט לטורקיה, לאיראן יש את הסיכוי הגבוה ביותר להפוך לדמוקרטיה של ממש. באשר לירדן- על אף התדמית הסימפטית ועל אף החמימות היחסית לישראל, זוהי דיקטטורה לכל דבר, עם חוסר סבלנות מוחלט לאופוזיציה. נא ללמוד את העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יש את גקי חוגי (והוא לא פלצן.)
תומר,
ת"א,
21/06/04 23:05
|
הרבה יותר נעים לקרוא את מר חוגי בעל הבנה רחבה של העולם הערבי. (אומנם יש בעיה הוא לא פלצן כמו ענברי שיש לו אחים במצרים..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מעריב - איזו התנשאות
טל,
21/06/04 21:59
|
"המדור, המתפרסם מדי יום שני, מנסה לפתוח צוהר אל עולמם של אחינו הערבים דרך המדיום הבלתי אמצעי היחיד שעומד לרשותם – האינטרנט."
לידיעתכם ישנן מספר ארצות ערביות, למשל ירדן, כווית והנסיכויות, בהן פועלים עיתונאים וכתבים שיוצאים נגד שליטי הדיקטטורות הערביות. לכתוב שהאינטרנט הוא המדיום הבלתי אמצעי היחיד שעומד לרשות הערבים זו התנשאות שכנראה נובעת מבורות. מרבית המדינות הערביות אמנם אינן מצטיינות במתן חופש ביטוי, אבל בחלקן המצב גם לא כל כך גרוע כמו שחושבים. אם המטרה שלכם היא לגרום לקוראים להכיר את המדינות האלו יותר טוב, כדאי שתתחילו ע"י ניפוץ המיתוס כאילו כל המדינות הערביות דומות לאיראן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כל מנהל משא ומתן לנורמליזציה
אניגמה,
מרכז,
21/06/04 20:02
|
עם מדינות ערב , הוא פושע ועליו ליהות מוחרם ומסומן ללעג . לנהל משא ומתן ל"שלום" זה משהו אחד . משא ומתן לנורמליזציה , זה אסון אחר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שסאדם חוסיין יהיה נשיא מצרים
ב.ק.,
21/06/04 19:54
|
שמעתי שהוא סיים את תפקידו בעירק והוא בהמתנה לג'וב אחר. אני בטוח שהגולשים המצריים יקבלו את סאדם חוסין כנשיא מצרים בהתלהבות גדולה. כולם בודאי ירתמו למאמץ לבנות פירמידה חדשה לכבוד הנשיא החדש ואף ישמחו להעמיד לרשותו את בנותיהם לצורך ייצור דור חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
המצרים הם עם פרימיטיבי
אמיר,
21/06/04 18:36
|
המשכילים שבהם, בוגרי אוניברסיטאות קהיר, הם גם הקיצוניים ביותר, ותומכים באל-קעידה. האמנים המצריים הם שונאי ישראל וחושבים שהסכם השלום עם ישראל היה הסכם כניעה לציונים. מה שאי אפשר להגיד על האמנים המתרפסים ושוחרי השלום אצלנו... מי ששונא שם את מובארק הם אותם אנשים ששונאים את סאדאת בגלל הסכם השלום שלו עם ישראל... ואגב, מובארק הוא באמת דיקטטור עבור המצרים. הוא מיישם את המדיניות שארה"ב מכתיבה לו, כי אחרת, מצרים היתה אפגניסטן שנייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
mobarac
tzipi,
n.y,
21/06/04 17:45
|
|
 |
9.
אחינו הערבים???
יהודי,
21/06/04 17:42
|
|
 |
8.
זה שם של עיתון
ל"ת
רועי,
21/06/04 17:27
|
|
 |
7.
מאחל להם שתפילותיהם יתגשמו וגם
מבין אותם,
21/06/04 17:26
|
תפילותי, כלומר מאחל להם שאללה הגדול והרחום , יהפוך אותם אחל ממובארק וכלה באחרון הפאלחים לשהידים\, כלומר מאחל להם כל טוב בגן העדן, כמה שיותר, כמה שיותר מהר, ו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אכן, מאוד חסר אתר שמציג את
יעקב א,
מרכז,
21/06/04 16:42
|
הלכי הרוח בעולם הערבי . ואני מתכוון לרמה של כתבות בעיתונות שלהם כולל אופוזציה לכל תחומי החיים . אבי יחזקאל מערוץ 10 נוגע קצת בתחום ואני מוצא עיניין רב בכתבותיו . זה גם בגלל שהוא מוכשרר חרוץ ונראה שהתחום בוער בעצמותיו . אבל זה לא מספיק . מה הם חושבים עלינו על הפלשתינאים על עצמם וכו .מקווה שמעריב ירים את הכפפה ובעיקר שיהיה לינק יותר בולט ונגיש . בברכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבי יחזקאלי, אתה מתכוון
ל"ת
עידו קינן,
21/06/04 17:50
|
|
 |
5.
2 כל כך צודק
ל"ת
ניסן,
כבר לא יודע,
21/06/04 16:32
|
|
 |
4.
אחינו? לכל הגרוע רק בני דודים
ל"ת
משה,
21/06/04 16:19
|
|
 |
3.
מצאתם את מי לצוטט
עודד, אוז,
21/06/04 16:04
|
את האירגון הפנאטי "האחים המוסלמים". למה לא תצוטטו את החמאס גם כן??
ה"אחים המוסלמים" הם לא "אחינו הערבים" שהייתי אוצה להיפתח לעולמם דרך המדיום הבלתי אמצעי היחיד שעומד לרשותם - האינטרנט. מן הסתם בגלל שהם ירו בי קליעים ווירטואלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בעניין הכתב והעיתון
מירי,
21/06/04 15:55
|
כבר בתחיל הכתבה אין חשק להמשיך לקרוא אוה. מה למובארק ולגרוסמן. אם הוא ניסה להיות שנון הוא נכשל! בכל מקרה, מראה האתר החדש שלכם נראה כמו הרבה דברים אבל בהחלט לא כמו עיתון שמכבד את עצמו, והכתבות כתובות "נמוך" לא פחות. צר לי, בעבר נהניתי מאוד לקרוא אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם חוות הדעת הכללית וגם
גיל,
חולון,
22/06/04 13:02
|
זה לא רציני לקחת את אתר של מוסלמים קיצוניים כראי להלך הרוח במיצריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Agree 100% with #2
Dan,
USA,
22/06/04 03:37
|
Nothing to add, it is a shame that Maariv has such low quality control over their online newspaper. In the past it was good to read, this one is just another garbage
הגב לתגובה זו
|
|
 |
absulutly agree with#2
ל"ת
guy,
22/06/04 03:07
|
|
 |
מסכים אתך מספר 2
ל"ת
שושו,
21/06/04 20:15
|
|
 |
אתר מעריב גן ילדים
טל,
פריס,
21/06/04 19:48
|
אני בהחלט מסכים עם הכותבת.האתר שלכם נראה כמו גן ילדים.ושלא לדבר על הכתבות. עצוב מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האתר מעריב נראה כמו שקשוקה
המחתרת הסגולה,
פה ושם,
21/06/04 18:57
|
צודקת מירי. עיצוב חדשני שרק גורע. עמוד הבית נראה כמו שקשוקה שפלטה צפרדע שעלה עליה טרקטור. הגולש שואל עצמו: מה פה החדשות? מה פה הרכילות? היה פיגוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
agree
yyy,
21/06/04 17:54
|
I completely agree with your view of the new look. I used to enjoy reading Maariv Online. Since they changed it to NRG I lost interest. It looks like a want-to-be portal instead of a respectable newspaper.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Agree with #2
Kobi Lifshtiz,
USA,
21/06/04 16:30
|
I absolutely agree with you regarding the new design. I send a feedback email, and did not even get a reply.
I hope they would start to listen to their readers.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוזר שכל אלה שאיבדו עניין
מתבונן מהצד,
22/06/04 20:20
|
קראו כתבה שלא קשורה לעיצוב ולא כלום, קראו את התגובות, התעכבו, הגיבו ובסוף אומרים שאיבדו עניין. אתר מעריב הקודם עוצב בצורה לא מקצועית. הוא היה ברור אבל נראה כאילו עוצב על ידי מישהו שלא יודע מה זה עיצוב. האתר החדש הוא קונטרוברסלי, הוא לא רגיל, אבל לפחות הוא מנסה לחדש, מנסה להביא משהו אחר, ועל זה צריך לפרגן. גם אתר YNET כשיצא נקטל והיום הוא משמש דוגמא לעיצוב אתרי חדשות. תנו לNRG קצת זמן ותנו פידבקים קונסטרוקטיבים, שלאט לאט יתאימו אותו לטעם קוראי מעריב. למה אף אחד לא מפרגן על מבנה התגובות החדש שבנוי כמו קבוצת דיון? ביקורת אפשר להעביר על כך שלחיצה על כתבה בעמוד הראשית מביאה למדור ולא לכתבה. אני חושב שמעריב שינו את זה כבר ברוב המקומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אסד הנאור או אסד הנאוואר?
ל"ת
טאוויל ואהביל,
21/06/04 14:48
|
|
 |
יחאק ערדק
קאל טאוויל קאל,
21/06/04 21:28
|
|
 |
מה זה נאוואר?
ל"ת
זהר,
ר"ג,
21/06/04 15:36
|
|