 |
24.
אין על נטוויז'ן
מני,
קריות,
04/07/04 14:45
|
אין על נטוויז'ן. כמובן שגם שם יש תקלות לעיתים רחוקות. אבל הם דואגים לעדכן מה התקלה ותמיד פותרים אותה מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תקלה
ליאור,
רחובות,
03/07/04 14:34
|
נכון זה קורה... כשפניתי לנציג השירות מיד נאמר לי שיש תקלה והתנצלו בפניי ואף הציעו פיצוי. נכון שזה לא נעים ולא נחמד אבל כנות ואכפתיות זה גם משהו אז אולי יש טעם לכעוס אבל בטח לא לקטול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אולי כשהעובדים של ברק יפסיקו
ערן,
כדור הארץ,
03/07/04 10:08
|
לשתול כאן תגובות ויטפלו בתקלות יהיה ורוד יותר כמו שאמרה עובדת ברק אחת בתגובה מס'1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לוקח את הזמן שלו
אבי,
ירושלים,
03/07/04 02:14
|
האינטרנט שלי איטי בטירוף אני מחובר דרך 013 750KB וזה כמו אינטרנט איטי ב-012 הרבה יותר מהיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תקלות בכל הספקים
תומך טכני ב012,
02/07/04 22:23
|
בחודשים האחרונים בגלל מתקפות של וירוסים וספאמרים יש עומס נוראי על שרתי הדואר של כל הספקים בארץ שגורם לתקלות כמעט בכל הספקים. ממה שידוע לי רוב הספקים כרגע בתהליך של שידרוג שרתי הדואר שלהם כדי שיעמדו בעומס ונסיונות למנוע את חדירת הוירוסים והספאמים.אני מאמין שהבעיות יסתדרו בזמן הקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שירות טוב
ק,
חיפה,
02/07/04 17:55
|
מי שבאמת מעוניין לקבל שירות טוב ואיכותי , צריך להגיע רק לנטויזן . אולי משמלמים כמה שקלים יותר אבל לפחות מקבלים תמורה בעד האגרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
BARAK שרותי דואל של
LB,
Rishon Letzi,
02/07/04 09:16
|
בהתאם לנסיוני המר עם התמודדות הבעיה ''הזמנית'' שלהם הכולל ביזבוז זמן ועצבים אני מצפה שמנהלי חברת ברק יודיעו בהגינות על תי ק ו ן ז מ נ י ולא ''תקלה זמנית'' שהפכה כבר לקבועה. מבחינה שיווקית רצוי שדחוף יציעו פיצויים תואמים לנפגעים הרבים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הכי טוב :אינטרנט זהב הודיעו
אורנה,
תא,
02/07/04 06:52
|
הכי טוב אינטרנט זהב הם הודיעו שבאוגוסט יוחלף שרת שלחו הודעה במייל מה צריך לעשות בכל הנסיון שלי איתם שהוא כבר 4 שנים יש שרות עניני שבאמת דואג ללקוח ולא נרק מחייך ללקוח בעת השיווק מאד מאד מרוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שיחקו אותה בגילוי והשקיפות
נתי דרוטין,
עמק הבכא,
01/07/04 21:46
|
אין ספק, החברה האלו עושים בית ספר לכולנו ומסתכלים ללקוחות שלהם בעיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שירות האינטרנט של ברק - בדר''כ
ירון,
01/07/04 21:45
|
כלקוח שלהם בהווה אני בדרך כלל מאוד מרוצה (במיוחד אחרי שעברתי מקווי-זהב שמה שרתי הדואר איטיים כול שני וחמישי) . בשבוע האחרון באמת היתה קצת איטיות, אבל נסבלת. אני גאה בחברה שבאה ואמרה את האמת ללקוחות שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בזק בינל מסתירים כזה מידע
ליאור,
ראשל''צ,
01/07/04 21:42
|
אני לקוח של בזק בינ''ל ואחרי התקלות הנוראיות בשרתי הדואר שלהם הם הכחישו ואמרו שלא היתה בעיה - כול הכבוד לברק שבאה ושמה את האמת על השולחן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אומרים את האמת
רונן בר צח,
השרון,
01/07/04 21:40
|
לפחות 013 ברק אומרים את האמת ללקוחות שלהם ולא מתחבאים או מכחישים כמו התקלה של אינטרנט זהב שניתקה אותי מדואר אלקטרוני ל 10 ימים שלמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ברק ערך משתה בנמל ת''א
לקוח עיסקי,
01/07/04 19:54
|
במקביל לבעיות החוזרות ונישנות ברק קיימו היום ארוחת בוקר מפנקת ללקוחות עיסקיים בנמל ת''א.
שפכו הרבה כסף על שיווק, שיווק הכיטוב, תקלות - לא נדבר על זה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, ונהנית שם?
זאב,
01/07/04 21:49
|
למה תמיד הישראלים אוהבים לקבל בצד אחד ולהלעיז מיד בצד השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אין מייל לפחות יש אירוח
לקוח עיסקי,
02/07/04 06:46
|
אני אוהב לקבל ולתת, לקוחות שלי מקבלים גם ארוחות בוקר. אבל קודם כל השירות. זו היתה הארוחה האחרונה שלי עם ברק.
בכל מקרה, היה מאוד ריק בארוחת בוקר, האם יש נטישה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק תהפוך לחברת קייטריג
ל"ת
לקוח,
02/07/04 09:33
|
|
 |
11.
הגינות
רוני,
ת''א,
01/07/04 19:19
|
במקום שיפרגנו להם על הגינותם בעצם ההודעה תוקפים אותם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אצל קווי זהב מחכים 30 דקות
ל"ת
אלמוני,
01/07/04 18:40
|
|
 |
9.
הם לפחות פרסמו את האמת
חיים רביב,
תל אביב,
01/07/04 18:39
|
הייתי לקוח אינטרנט זהב והיתה להם גם תקלה במייל. לא היה מייל שבוע. שם מרחו אותי. ברק לפחות אומרים את האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
האמת הצרכנית
דודי,
01/07/04 18:31
|
מוזר למה ישנה מתקפה מסוג זה על חברה שאומרת את האמת לצרכנים בניגוד לשאר החברות. התנהגות החברה בולטת לטובה בנוסף העסקי הישראלי וראוי להעריך זאת. תקלות יש לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
013 ברק - באופן כללי מצויינים
צחי,
תל אביב,
01/07/04 18:09
|
היי קורה לפעמים שיש כשל בחברה. זה לא בסדר אבל אפשר לקבל בהבנה. למעט מקרה יוצא דופן זה, אני כלקוח ברק יכול לומר שהאינטרנט עובד באמת מהר, שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית מגיבים מהר. חבל שפיספסו הפעם...אבל שווה לסלוח. בואו לא נשכח את התקלות ההרבה יותר חמורות שיש אצל ספקיות האינטרנט האחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים. 013 טובים מאוד
ל"ת
משה, חיפה,
01/07/04 18:24
|
|
 |
6.
לא מפריע?
מאוכזבת,
פ''ת,
01/07/04 17:39
|
כל הזמן מספרים לנו שזה הספק הכי רציני בשוק. הם עצמם מפרסמים פרסומת עם שי ודרור שיורדת על ההפרעות של המתחרה- כמה אירוני. לא מכל אחד אפשר לבקש שישלח לך לכתובת אחרת. יש אימיילים לא צפויים שמגיעים- הכוונה לא לסרטונים אלא לחוזים ודברים כאלה, וניחא אם המידע היה מגיע אחרי שבועיים אבל כנראה שכל מה שנשלח הלך לעזאזל או שהחזיר שגיאה לשולח עד שהוא התייאש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
השירות בישראל
סתם אחד,
ארה''ב,
01/07/04 17:37
|
איך הגלגל מתהפך- השירות בישראל נהיה כל כך טוב שהמתנה של 45 דקות לשירות לקוחות מוביל לכתבות בעיתון והתנצלות. כאן בארה''ב זה סטנדרטי לחכות כל כך הרבה זמן לחברות טלפון וספקיות שירות אחרות, שלא לדבר על הדפר''ים שהם שוכרים כנציגי שירות לקוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בושה
גל,
01/07/04 17:23
|
אני חיכיתי פעמיים 10 דקות ו-12 דקות והם עדיין לא ענו לי......נמאס לי כבר מהם זאת ממש חוצפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
זה כבר נמשך שבועיים
ע',
01/07/04 17:22
|
זה פשוט מתסכל, הייתי צריך לבקש מכל העובדים מולי להעביר לי מיילים לכתובת אחרת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
חייבים לפטר את מנהל הרשת
איש מחשבים,
01/07/04 17:18
|
במצב כזה חייבים לפטר את זה שאחראי על תחזוקת המחשבים באתרים של 013. הרי ברור לכל שהבלאגן נגרם בגלל המבצע החדש שלהם שמושך לקוחות חדשים. אם היו נערכים כראוי - אפשר היה למנוע את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם אתה איש רשת אני צנצנת
אורן,
01/07/04 19:46
|
כל אדם שני קורא לעצמו איש מחשבים בגלל שהוא פותח מחדש. ראינו רבים וטובים שפשוט לא יודעים על מה מדברים. אולי אתה רוצה ללכת לברק לתקן את הבעיה כי יפטרו את איש הרשת. מחפש עבודה תמשיך לחפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ממש חוצפה!
ליז,
01/07/04 17:08
|
התחברתי לברק רק לפני 3 חודשים וכבר הם מאכזבים?אמרו שירות הכי טוב וקיבלנו בעיטה לפרצוף!קודם עם השיבושים ואח''כ עם הדואר האלקטרוני...חוצפה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על חוצפה...
אבי,
02/07/04 16:12
|
מי גנב את הגבינה שלי?!? חוצפה. לכי תפתחי מייל ביאהו. תקבלי פי 10 נפח תיבה, ו 0 תקלות. או שתעברי לחברה אחרת בישראל - תקבלי אותו נפח תיבה, ועדיין את אותם תקלות.
שונא בכיינים מטומטמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החיים בורוד עוד קצת
מבפנים,
01/07/04 19:10
|
צריך הרבה מאוד אומץ וחוזק להודות במה ששאר הספקים לא מוכנים להודות במקרה הגעת בשבועות גורליים זה קרה לפני חצי שנה בבזק בינלאומי לכמה חודשים וגם באינטרנט זהב לאחרונה והרבה יותר גרוע שלא לדבר על התקלה ב 012 מה שקובע הוא ההון האנושי שמטפל בזמן אמת ושלא תטעי הוא בברק יכולת לספוג את אותה דבר מכל חברה אחרת בתקופה שונה לברק עד היום כמעט ולא היו תקלות גדולות אני רק יכולה לאחל לחברות אחרות מהנדסים,תומכים,וטכנאים כמו בברק ולא בגלל שאני שם עוד קצת והכל יהיה ורוד מוכנה להתחייב לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
all will be pink
אני,
02/07/04 17:14
|
לקוח שלי מחו''ל לא מקבל דואר שלי
הבטחתי שהכל יהיה ורוד בקרוב
הגב לתגובה זו
|
|