 |
14.
המכשיר עם הקליטה הכי גרועה
ל"ת
רמי,
ת''א,
07/08/04 23:44
|
|
 |
13.
מירס- 3 רמות מעל כולם בקשר
מוטי,
24/07/04 11:29
|
3-5 שניות לחכות כדי להתחיל את שיחת הקשר? במירס זה לוקח פחות מעשירית השניה (וגם זה שהרשת עמוסה). שרתי ה DISPACHA של מירס הם החזקים בעולם והם מאוכסנים בבונקר מבטון מזויין בגלל שהם כל כך יקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למוטי מירס
חיים ק,
ת''א,
25/07/04 22:25
|
כן אתה רק לא מספר שכמות האתרים שיש למירס בכדי שהלקוח יקבל קליטה בכל מקום הינה כעשירית מכמות האתרים שיש למשל לאונג' . אז מה שווה הבונקר כשלפלא פון יש גיבויים כאלה שמירס יכלה רק לחלום שיהיה לה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הכי טוב אוראנג'
איציק,
רעננה,
22/07/04 18:42
|
כל שאר החברות חושבות שהלקוח שלהם ולא צריך לדאוג לו יותר !!!! לצערי בעקבות רמת השירות הגרוע של החברות האחרות גם אוראנג' מנמיכה ציפיות !!! אבל עדיין הטובה ביותר ,גם במחירים, גם בקליטה, ובמיוחד בשירות !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הם מפלים אותנו כל
מאיר בורשווילי,
19/07/04 13:55
|
|
 |
10.
יש להם קשר לילדי תימן
אבנר מויאל,
ראש העיין,
19/07/04 13:54
|
|
 |
9.
שינוי קשורה למירס
ל"ת
פריצקי,
19/07/04 10:30
|
|
 |
מוטורולה קשורה ליוסי מימן
שולי,
ת''א,
19/07/04 10:49
|
שינוי לא קשורה למירס. מוטורולה ישראל קשורה למירס עם יוסי מימן ששותף במירס בכ 30% יחד עם מוטורולה ישראל שמחזיקה את שאר המניות ,כן מוטורולה ישראל שותפה עם יוסי מימן בחברה שקוראים לה מירס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
פלאפון בגדו בי
ל"ת
יחיא עייש,
19/07/04 10:29
|
|
 |
7.
מירס חברה לאשכנזים
ל"ת
מירי בוזגלו,
19/07/04 10:13
|
|
 |
6.
מירס
עובד,
מוטורולה,
19/07/04 10:13
|
לדעתי לא תהיה למירס הרבה ברירה אלא להתעורר ומייד. אפשר לראות שהם כבר עכשיו לחוצים מאוד מהשקת השירות על GSM ודיי בצדק - ה-GSM הרבה יותר מושך מ-iden
אבל דווקא עכשיו הצרכן עלול להנות יותר כי מירס כנראה תאלץ להבין שהלקוח במקום הראשון והשירות שלה ישתפר כדי להתאים עצמה לתחרות אם זה לא יקרה - מירס עלולה להפסיק להיות ריווחית (אם אכן היא כזו..) בינתיים, ה-PTT במירס עוקף את ה-PTT של שאר החברות בסיבוב - פחות מחצי שניה מהלחיצה לדיבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלנו מבריחים יותר מירס
דויד,
כלא רמלה,
19/07/04 13:57
|
|
 |
5.
מירס
מלי,
ברזיל,
19/07/04 01:50
|
בברזיל עם המירס כבר אפשר לדבר עם ארגנטינה וארצות הברית - אם זה יהיה אפשרי עם הארץ כל היהודים יקנו מירס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליהודים אסור לקנות
מיכאל,
19/07/04 13:56
|
|
 |
בגלל הליכוד הכל נעצר
ל"ת
מושה,
19/07/04 08:18
|
|
 |
מלי אל תתקרבי למירס את תשלמי ב
שולי,
תל אביב,
19/07/04 07:47
|
יוקר ולא תקבלי כלום בתמורה . אה כן תקבלי חוסר קליטה שיבושים הפסקות בקשר ועוד ועוד כאלה, הדג מסריח מהראש ,צריך להחליף את הראש במישהו צעיר יותר עם ראיה שונה מהזקן שמנהל אות החברה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שלושתכם אידיוטים!!!!!!
אלי,
18/07/04 17:50
|
רואים שאתם לא מבינים כלום בטלפוניה ובכלל אתם לקוחות גרועים ומן הסתם הגיע לכם יחס כזה, אם הייתם בודקים מה מירס נותנת ומי המציא כל דבר חדש שיש בארץ הייתם מגלים שזה מירס לדוגמא ה SMS, טלפון צבעוני ראשון, קשר, אינטרנט ועוד דברים שיבואו... אז דברו בהגיון ותביאו דוגמאות כל השאר מצוץ מהאצבע.... אותו דבר אפשר להגיד על כולם... נ.ב הנ''ל לא עובד ואין לו מניות במירס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלי אתה הוא זה שאדיוט ולא אף א
עמי,
רשל''צ,
19/07/04 10:57
|
|
 |
אלי אתה מדבר שטויות
יוסי,
ת''א,
19/07/04 10:54
|
מה כל זה חשוב אם השרות גרוע???!!!!! כל עוד אתה לא מדבר מעמדת לקוח אתה לא תבין ותמשיך לחשוב כאילו אתה טכנאי בחברה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ובגדול
לקוח מירס לשעבר,
18/07/04 20:01
|
|
 |
הליכוד מעדיף
עוזי כהן,
19/07/04 11:24
|
|
 |
מוזר.באמת חברה מוזרה היא מירס.
לירן,
רעננה,
18/07/04 20:23
|
4 אנשים שונים מספרים על השרות לקוחות הגרוע מאד של מירס.וזה 4 מתוך 5.
2 אנשים שונים רומזים או אומרים שהם שקרנים, פשוט ככה, שקרנים. וזה 2 מתוך 5.
ואתה אומר שהם הכי טובים ומתקדמים טכנולוגית.
מוזר. אוי, כמעט שכחתי, אנחנו לקוחות גרועים. אתה כנראה צודק. אני לקוח רק של מספר מכשירים קטן, לא אלף לא מאה , בקושי עשר. ולכן אני לקוח גרוע במירס. זה באמת התחושה שמקבלים במירס. אלא מה ? אפילו אם אני לקוח קטן וגרוע, אז לעבוד עלי ? להבטיח ולא לקיים ? לדחות בלך ושוב ? ועוד ועוד ועוד. ומסתבר פה שלא רק שאני לא היחיד שמקבל יחס ושרות כזה, מסתבר פעם אחרי פעם. שכולם מקבלים כזה יחס. לפחות אין להם כלום אישי נגדי :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
להתרחק ממירס-ויפה שעת אחת קודם
עינת,
18/07/04 15:16
|
מהרגע שהלקוח חותם על הטופס, אף אחד לא מכיר אותו בחברה. שירות על הפנים, יקרנים ושקרנים.
שומר נפשו ירחק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מירס איכס!!!!
חי,
טבריה,
19/07/04 00:11
|
לידיעתכם!אם אתם בעלי מירס במסלול עסקי אינכם יכולים להתנתק מהחברה כן כן ככה קרה לנו קנינו מכשיר אחד במסלול עסקי ואחרי יומיים!!!!!!! רצינו לבטל ומרו לנו אחרי שעה שהמתנו בפלאםון שיענו לנו במוקד שרות כי אין אפשרת נורא מצטערים ביייייייי אז שלא יעבדו עליכם קראו טוב טוב כל חוזה שאתם חותמים עם כל חברה וגם עם סלקום!! מניסיון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסלול עסקי? תנסה את הפרטי:-)
לירן,
רעננה,
19/07/04 11:00
|
למה מסלול עסקי? בכל מסלול אתה לא יכול לשנות כלום דקה אחרי שחתמת. אבל זה מילא.
מה שמאד מרגיז זה שיבטיחו לך שישנו לך, שיחזירו לך.יבטיחו לך הרים וגבעות. ואפילו לא יחזירו לך טלפון.
וזה מתחיל באנשי מכירות שלהם. ממשיך בשרות לקוחות שלהם. ונגמר בהנהלה שלהם. ככה החברה הזאת פשוט עובדת.
ממש כמו לוקחי הפרוטקשן ודמי החסות. כמו מסחטת כספים. אחרי שתחתום על החוזה אף אחד לא רואה אותך ממטר ורק יסחטו ממך עוד ועוד ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבי שליט''א קבע כי רק
מנחם רבינוביץ,
דובר ויזניץ,
19/07/04 10:20
|
|
 |
2.
איפה הייתה מירס כל השנים?
ל"ת
אורנג,
18/07/04 13:06
|
|
 |
1.
כרגיל אצל מירס-אין קשר בן מציא
לירן,
רעננה,
18/07/04 11:39
|
אצל מירס הכל סיפורים. אין קשר בן הסיפורים למציאות. והמציאות היא, שמירס הכי יקרים, הכי לא אמינים מבחינת יחס ושרות, ושרות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו באיזה שהיא חברה גדולה אי פעם. כולל הבטחות שיחזרו אליך ולא חוזרים. כולל הבטחות של אנשי מכירות ושרות לקוחות שלא מקויימות, כולל יחס גרוע באופן מדהים.
ועוד לשלם כל כך הרבה בשביל זה, עבור מכשירים עם כל כך מעט כיסוי וקליטה וכל כך הרבה ניתוקים. בזיון . פשוט בזיון.
הגב לתגובה זו
|
|