 |
24.
תסבירו לי מה הקשר לפיזיקה
ל"ת
לרחלי וליוסי,
19/07/04 09:23
|
|
 |
קושור גם קשור
AsgarD,
19/07/04 20:40
|
כל הנושא של חורים שחורים הוא קשור מדע שנקרא אסטור פיסיקה מהשם ניתן ( ע''י אנשים חדי תפיסה ) לסים לב לקשר לפיסיקה חוץ מזה כל מה שקשור לאור גלים תוררת הקווטים מכניקה של גופים כבידה .... גם הם תחומים בפיסיקה ובקיצור ליותר פיסיקה מזה קשה להגיע וטוב שכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל קשור לפיסיקה.
אהרון ב.,
י-ם,
19/07/04 09:51
|
|
 |
23.
מדהים
אבי,
ת''א,
18/07/04 17:15
|
התגובות על הכתבה מדהימות. מדי פעם אני אוהב לראות תגובות, לשמור קשר עם העולם האמיתי, עם ''העם'' מה שנקרא. הפעם גם אני כותב תגובה - זה פשוט מדהים! אני לגמרי מופתע מכך שימין ושמאל נכנס לכתבה פופולרית בענייו מדעי. ומילא שאחד/אחת כותב משהו, המדהים באמת זה איך שזה מתגלגל הלאה. אחד בגרון של השני בלי קשר לכלום. העיקר לתפוס בצוואר. ולהדק. אני מקווה שכל זה ישאר רק בגדר ''שטויות'' באינטרנט, אני מפחד שלא... זה כנראה יקרין החוצה גם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי - אתה צודק 100% !!!!
Vered,
18/07/04 19:02
|
גם אני מידי פעם קוראת תגובות קוראים, ומנסה לשכנע את עצמי שזה ה -קשר עם העולם האמיתי - לא מזוייף, אותנטי,בלי כפפות צחות של נימוס, לא מניפולטיבי או מהנדס את המציאות, (כפי שלעיתים כתב עושה), אלא החיים עצמם, במלוא עוצמת הוויתם, כפי שחברים וחברות וקרובים אפילו לא מתבטאים בפני, כי פה הכל אנונימי.
אבל הסטייה מהנושא ומהעיקר, והרצון לחיסול הממוקד הזה אחד של השני, בלי שום קשר לשום דבר, מעורר אצלי מחשבה שנייה, על הצורך לשמירת קשר עם העולם האמיתי. עדיף כבר לחיות ב Virtual Reality...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
זה הפתרון לפטפטת של וענונו.
פ פאקינג הונאם,
לונדון,
18/07/04 16:03
|
לשלוח אותו לחור שחור. גם אם סטיבן הוקינג תועה , וישתחרר ממנו קצת מידע , עד שהמידע יחזור יעבור מספיק זמן ע''מ להפכו ללא רלוונטי. עכשיו צריך רק לחשוב על דרך טכנית לביצוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי רעיון לפתרון טכני.
קורט,
18/07/04 16:25
|
אפשר לשלוח את וענונו עם הטייס הסרבן ספקטור ממרחביה. גם עליו ניתן לוותר ל100 השנה הקרובות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עד כדי כך מגיעה הבורות
אינטליגנט,
18/07/04 14:31
|
בורות = בורות יכולת ההפשטה של הכותבים ממש מדהימה החכמה נמצאת כנראה למרות הכל - בשמאל ושימותו הקנאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד איפה ? עד איפה ?
אבו זאכי,
18/07/04 15:07
|
עד איפה הגיעה הבורות ? אתה מבהיל אותנו. תפרט קצת יותר , בבקשה.
מה זאת הפשטה ? על זה שמעת מאחותך ? מה זאת חכמה ? על זה גם שמעת ממישהו אחר , ללא ספק. ממי ? ולמה שימותו הקנאים ? הם אויבים שלך ? הם פלסטינים ? ולהרוג אותם רק בגלל שהם מקנאים , לא ניראה לך קצת דראסטי ? מה זה ? אתה פאשיסט ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הנה האמת
מייק,
ת''א,
18/07/04 14:17
|
מתי תבינו שהמדע מתעסק עם תאוריות ולא עם אמיתות. תאוריה זה נסיון להבין איך הדברים עובדים. כל תאוריה מדעית בהגדרה חייבת לעמוד להפרכה. אם אי אפשר להפריך אותה היא לא תאוריה מדעית. כך שכל מה שהוקינג אמר זה ''אני חושב שזה כך. תקנו אותי אם אני טועה''. עכשיו הוא טוען אחרת. לא זה היה נכון, ולא טענתו היום היא נכונה. תאוריה נחשבת כרצינית אם היא חוזה תופעות. אם מתברר שהחיזוי נכון, לדוגמא בתאורית המפץ הגדול, אז יש חיזוק לתאוריה. אם נגלוש לדיון הפולטי שהתעורר כאן, הרי שהתאוריות של ביילין ושות היו יפות וגם חזו תהליכים. הבעיה שהחיזוי לא הצליח ודברים קרו אחרת. במקום להיות ישר אינטלקטואלית ולהודות בכך שהתאוריה אינה נכונה, התחילו לעשות שמניות באויר ולהאשים את כל העולם בכך שהדברים לא התרחשו לפי התאוריה. אבל אם נהיה רציניים, ההפך הוא הנכון. התאוריה צריכה לחזות את המציאות, ולא המציאות צריכה להתאים את עצמה לתאוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף תגובה נורמלית
יוגי,
18/07/04 16:38
|
|
 |
19.
הוא בעצמו נראה כמו חור שחור
ל"ת
סיסי,
18/07/04 14:11
|
|
 |
סיסי , את מגעילה.
קיקי,
18/07/04 14:41
|
סטיבן הוקינג הוא איש נכה ומן הסתם אינו יפהפה כמו מושאי חלומותייך האירוטיים. אז מה ? זו סיבה ללעג ? אגב , אם החור השחור שלך נראה כך ,בטח נתקעה לך שם פיאט 600....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים ישמור - קיקי ! איזה
פרח,
18/07/04 19:05
|
|
 |
18.
לא אנציקלופדיה, אלא
Max1,
18/07/04 14:10
|
הוקינג מקבל מנוי ל Mad Magazine וחברו מנוי ל- Penthouse
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תיקון קטן
קהלת,
הר ציון,
18/07/04 14:07
|
דבר ראשון הוקינג כבר מזמן טען שנפלט חומר (אבל לא מידע) מחור שחור, הדבר אפילו נקרא על שמו - ''קרינת הוקינג'', מעבר לכך ההתערבות היתה על מנוי לפלייבוי (מה לעשות, יש גם פיזיקאים עם חוש הומור).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
התמונה דוחה
ר,
18/07/04 13:55
|
הבן אדם דוחה בצורה יוצאת דופן, בבקשה תחליפו את התמונה הוא עושה לי בחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לימנים הבכינים והפאראנואידים !
Stephen Hawking,
18/07/04 13:54
|
תתעוררו רדופים !
הרי המנהיגים שלכם מאמצים אחד לאחד את כל העמדות של השמאל . . . !
בעצם במחשבה שניה , זה אולי מה שהכי מרגיז אותכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה ''סטפן'' האמת מרגיזה אותך
. . . ? ? ? ? ?,
18/07/04 15:42
|
|
 |
אני דווקא רגוע...
סטפן,
18/07/04 16:18
|
ונהנה לקרוא את תגובתך הנפגעת והעצבנית. אני אוהב לעצבן שמאלנים. הם תמיד מפסידים , אבל למרות זאת אף פעם לא עושים זאת בכבוד... ילדותיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיינים , רדופים ?
סטפן צוויג,
18/07/04 14:59
|
בכיינים , רדופים , המנהיגים שלכם , במחשבה שניה ,מרגיז אתכם...
חשוב עוד פעם.
אם עדיין תרגיש שתגובתך עניינית , אירונית , מבדחת ושנונה - לך תהייה סטנדאפיסט ב''צוותא''. שם בלאו הכי לצופים אין חוש ביקורת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמאלן רשעתיים
גרשון,
18/07/04 16:54
|
''גם אם תטחן את השמאלני בריחיים - איוולתו לא תסור ממנו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל הימנים הבכיינים -
Stephen Hawking,
18/07/04 23:01
|
תגידו מאותגרים רפי שכל ,
גם אם יפרסמו ידיעה על מחיר העגבניות תמצאו סיבה להתבכיין ולהאשים את השמאל . . . ?
הגיעה השעה שתפסיקו לחפש שעיר לעזאזל לטיפשות שלכם !
פשוט תסתכלו בראי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מתבכיין , טמבל ?
סטפן,
19/07/04 08:19
|
להפך , לועגים לך ולכשכמותך... וכן , דווקא כן נחפש שעירים לעזאזל כי אתם אלה שגרמתם בטמטומכם לכל כך הרבה שפך דמים... ונמשיך להאשים אתכם בכל מחדליכם , עד שיבוא יום , אולי , שבו תבינו איפה טעיתם ותודו בכך... עד אז - לא נרד מכם , נמוכי מצח גאוותנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה סתום כבר , קרציה קטנה !
Stephen Hawking,
19/07/04 14:29
|
הטעות היחידה שלי היתה שבכלל
התייחסתי לאידיוט כמוך . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ממש אדם לא החלטי
ל"ת
סילביה,
18/07/04 13:54
|
|
 |
13.
גם אני טעיתי!!!!!!!!פרסמו!!!
התועה וגם טועה,
ומטעה....,
18/07/04 13:49
|
פעמים רבות טעיתי בימי חיי, גם ביחס לחורים שחורים, אבל אף אחד לא כותב על זה מאמרים ותגובות! זו אפליה גזענית בוטה!!!!!! האם רק לסטיוון הוקינג מותר לטעות ולזכות בפירסום עולמי????? גם אני רוצה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
התערבות של חננות
ל"ת
אורי,
18/07/04 13:46
|
|
 |
זה לא נכון
יוגי,
18/07/04 16:35
|
|
 |
11.
טיפשים - נמאסתם
שי,
תל אביב,
18/07/04 13:33
|
יופי ש''רחלי'' הצליחה גם פה לערב את הפוליטיקה הא''י. גם כאן ביילין ושולמית אלוני אשמים או סתם שמאלנים. וכל הכבוד מגיע גם לכל המגיבים התומכים בה. כמה פאטתיות משודרת, כמה חוסר שביעות רצון, כמה חוסר לקיחת אחריות. ימניים מתוסכלים - אתם בשלטון 20 שנה - אם כל מה שמצאתם זה בדיחות ביילין - עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק.
כרמי,
18/07/04 15:13
|
נמאסנו. אנחנו טיפשים.
אה , ולמי אתה מתכוון ב''חוסר שביעות רצון ?'' אתה שבע רצון ? למי אתה מתכוון ב ''חוסר לקיחת אחריות'' ? אתה לוקח אחריות ?
אתה מרשה לנו להשתמש בבטוי האינטילגנטי שלך ''פאטתיות משודרת'' ? מה זה , ד''א ? תסביר לנו בטובך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מלכתחילה זה נראה לי מופרך
יעל,
מרכז,
18/07/04 13:29
|
|
 |
9.
הפתעה קטנה ביותר...
בני,
ת''א,
18/07/04 13:28
|
כל מי שקרא באמת את הספר ומבין קצת בנושא ידע שיש בעיה בתאוריה. חסר לו בערך 75% מהמסה של היקום. ולכן היה ברור שיש בעיה (אני גם לא בטוח שמה שהוא מציג השבוע פותר את הבעיה) אולם התאוריה שלו היתה הכי פחות בעיתית מכל התאוריות האלטרנטיביות. ובעצם כך גם עם בור ום בך ושרדינגר ואינשטיין וכולם. זה לא אומר שהם ''טעו'' הם פשוט הציגו תאוריה שנכונה חלקית. חלק הם ניחשו וחלק הם הם צדקו. בכל מקרה מדובר בגאונות נפלאה ומרתקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך - בני - מספר 9
פרח,
18/07/04 19:17
|
שסוף סוף מגיב לעניין ! ואני מזועזעת עד עמקי נשמתי משאר התגובות פה...טוב, לא קראתי , חס וחלילה, את כולן - כי יש גבול למאזוכיזם...
אכן סטיבן הוקינג גם גאון, וגם אני מקנאה בוא שהוא מגשים את עצמו בצורה הכי נפלאה שיכולה להיות, ובמקצוע מרתק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ביילין, תלמד !!!
בוזגלו,
בית שמש,
18/07/04 13:27
|
אני מקווה שלא תצתרך 30 שנה כדי להבין שהדרך שלך מובילה לחיסול מדינת ישראל, רגע...אם לפרופסור זה לקח 30 שנה, ואתה רק ד''ר...אלוהים ישמור !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סוף סוף
גיא.ה,
18/07/04 13:20
|
עכשיו סוף סוף אני מבין מדוע כל החישובים המדעים שלי סתרו את הוקינג. חשבתי לתומי שהבעיה היא בי אבל הופתעתי לגלות שהוקינג בכבודו ובעצמו טעה. איך לקח לו כל כל הרבה זמן להגיע למסקנה שטעה? 30 שנה? ואם הוא היה הולך לעולמו במשך 30 השנים האלה האם לעד הייתי מגשש באפילה ושובר את הראש מדוע חישוביי אינם תואמים את טענתו של הוקינג?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מזל שאינשטיין כבר בעולם הבא
שאול,
18/07/04 12:59
|
תארו לעצמכם שאיינשטיין היה אומר:''אופס טעיתי, E לא שווה לM כפול C בריבוע'':-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איינשטיין לא, אבל קראוס כבר שם
חנוך,
נוה שלום,
18/07/04 17:17
|
התבלבלת. אריק איינשטיין יבל''א עדיין עמנו ויש לו מה לתרום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
30 שנה גם ל''שלום עכשיו''.
יוסי האבל,
18/07/04 12:38
|
אבל הם לא טעו , לא טועים ולא יטעו....
חור שחור נוצר כאשר אגו גדול וכבד נשרף לחלוטין ולמעשה קורס לתוך עצמו , תוך הצגת חזות מטעה ובוטחת בצדקת דרך הנוובילה לאבדון.
סטיבן הוקינג על ידם הוא נבער מדעת , אך לזכותו יאמר שאצילותו מונעת ממנו לדבוק באמיתות שהוכחו שיקריות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
White
Star,
18/07/04 14:20
|
|
 |
4.
לרחלי - מס 1.
נילס בוהר,
18/07/04 12:10
|
אלברט אינשטיין אמר כי ''אלוהים איננו משחק בקוביות'' והיה הגיון רב באמירתו זו.
תיאוריית ''הפרדוקס השמאלני'' מעניינת במיוחד שהרי דווקא אלה המתייהרים בהבנתם , בשכלם , בלמדנותם , ביכולתם ובאוריינותם - מתעקשים ל''שחק בקוביות'' בכל הנוגע לעתידם ולעתיד בני עמם.
הרשיני לברכך על ראייתך המקורית והנכונה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הפסק לומר לאלוהים איך לנהוג''
דר' אפללו מ.,
18/07/04 13:22
|
כך אמרו לו לאינשטיין בזמנו, ובהרבה כבוד. היכולת האנושית להבין את היקום והתנהגותו מגיעה לקצה גבול היכולת להבין ול ''תקשר'' עם החומר בגלגוליו, אני מעריך שהמדע לא יוכל להציג את התאוריה השלמה והסופית, אלא אם נרד מהפסגות אליהן הגענו, נשתחרר מהתאוריות המדעיות לצורך זה, כולל היחסות ,הקוונטים, חלקיקים ומיתרים, ונציג תאוריה מושלמת סופית (לא מותת) כך שכל התורות החלקיות תתעדכנה ותתאמנה לתאוריה זאת בהרמוניה מושלמת. יש שמנסים לחשוב אחרת, נראה מה יואמר יום. תודות לאינשטיין האנושות למדה להישתחרר מקיבעון, את זה יש להזכיר גם לו. לא הכל זה יוסי ביילין ובני אלון דר' אפללו מ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
פה
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
18/07/04 11:01
|
החור-השחור-הכי-גדול-בכדור-הארץ-נימצא-פה-בין-פלשטינה-לישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
המלט - טעיתי ובגדול
סתם אחד,
18/07/04 10:24
|
|
 |
1.
מסתכלים על ביילין ומבינים.
רחלי,
18/07/04 09:32
|
מסתכלים על ביילין ומבינים איך מתנהג חור שחור. בולע אינפורמציה לרוב אך למצער ,לא ניצפית התוצאה המקווה : לא נראית שום הבנה או תובנה למתרחש סביב... אגו גדול שקורס אל תוך עצמו. לא לבלבל עם שולמית אלוני שהיא ''ננס לבן''. זה משהו אחר לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הו רחלי
רחלה,
18/07/04 14:28
|
מה עיניין שמיטה להר סיני? ואם ביילין כל כך מטריד את מנוחתך - דייני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחלה את צודקת. אין קשר ישיר.
רחלי,
18/07/04 15:55
|
זו אך דוגמא למי שלא מבין איך כוכב יכול לקרוס לתוך עצמו.
עובדה שהדוגמא טובה והאנלוגיה מועילה.
גם מי שלא מתמצא באסטרופיסיקה , אך מספיק נבון כדי להכיר בתכונותיו הנרקיסיסטיות של ה''ה ביילין , מצא עצמו מבין קצת יותר.
לו היה מדובר ב''חורי תולעת'' הייתי מביאה כדוגמא את אורי אבנרי , כדי לעזור להדיוטות .
דרך נוחה וטובה להוראת מדעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי חיקוי זול של שולה
בנצי-א,
18/07/04 14:01
|
|
 |
יש לשולה חיקויים ?
נורית,
כפר שמריהו,
18/07/04 17:19
|
|
 |
יוסי לא זול. תאמין לי.
גיל,
ת''א,
18/07/04 14:33
|
|
 |
גם לי מגיע
א.,
18/07/04 13:28
|
אחרי כל התגובות לתגובה גם לי מגיע להגיב רק שאני חייב להתוודות לא הבנתי מה הקשר לננסים ולדרדסים!?
ןלנשים שהגיבו מה כל השאלות על החורים השחורים מה אין לכן חור שחור?!
(התגובה נכתבה בציניות ובצחוק ,ואין היא משקפת את דעותי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחלי - שיחקת אותה
שרי,
ת''א,
18/07/04 13:13
|
|
 |
מדליק שנשים מדברות על חור שחור
ל"ת
אריה,
18/07/04 10:45
|
|
 |
הרבה יותר מדליק כשגברים...
אריאלה,
18/07/04 11:05
|
|
 |
ננס לבן... לפעמים.
ל"ת
אריה,
18/07/04 11:23
|
|
 |
רחלי-איחוליי על הפשטת התיאוריה
פרופ',
18/07/04 10:19
|
|
 |
לא לענין
מיכל,
מרכז,
18/07/04 09:55
|
את פשוט מטומטמת. יפה שאת קוראת על תיאוריות פיסיקליות אך עולמך צר כעולם נמלה. תתעלי קצת מעל הפוליטיקה, יש גם עולמות אחרים. ואם כבר מדברים על אנשים שמנסים למצוא פתרונות שפויים לאיזור המקולל הזה, הם לא חורים שחורים ולא ננסים לבנים. את, שרק יודעת לכתוב בהתלהמות ושמך לא ידוע ,כי כנראה לא בלטת בשום מקום, עדיף שתשארי בחושך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל , חשבת על זה לבד ?
עדה ר.,
ר''ג,
18/07/04 11:13
|
את פשוט חכמה. נפלא שאת קוראת על תיאוריות פיסיקליות ומתעניינת גם בשירה. יפה שאת מתעלה קצת מעל הפוליטיקה ומגלה עולמות אחרים. ואם באסטרונומיה עסקינן , שמך ודאי ידוע בחוגי המדע , שכן , כתיבתך כל כך מדעית , עניינית ובולטת ברצינותה. מתאים לאנשים רגועים שכמותך לשבת באור. מה אני אומרת , לשבת באור ? סליחה. את הוא המאור ! כחגבים כולנו לרגלייך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת , מיכל , הוכחת לנו.
יששכר,
18/07/04 10:37
|
ואת , מיכל , הוכחת לנו שאינך מטומטמת. הוכחת לנו שאת רצינית ושפוייה. הוכחת לנו שאינך מתלהמת. הוכחת לנו שאת מתאימה לשמאל הצדקני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי של דוגמא.
דודי,
18/07/04 09:52
|
ואם יורשה לי להוסיף בנושא , שלא כמו סטיבן הוקינג , אינטלקטואל אמיתי ,המסוגל לטעות לעיתים ולהודות בטעותו.... הדוגמאות שהבאת , ביילין ואלוני - טועים כל הזמן , אך מעולם לא הודו בטעות ולעולם לא יודו. עניין של יושרה ותבונה - וכמובן כפי שציינת - אגו בגודל שביל החלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו דרך נחמדה להסתכל על הדברים
ל"ת
חנה,
18/07/04 09:41
|
|