 |
8.
סתם כתבה.
אני,
28/07/04 16:58
|
בלי דוגמאות בלי שמות בלי כלום. אפשר את הכתבה הזו לכתוב ב 1997 ולפרסם אותה כל שנה.
מה עם קצת רקע? להתחיל מגרין שופ, לדבר על שינוי השם של אקסלנט, לעבור לפשיטת הרגל של שמיר מחשבים ולבחון אולי KSP גדלים מעבר למידה...
אבל לא. כתבה בנוסח של מוסף פירסומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תבוא לביקור ?
רופא עינים,
תל אביב,
29/07/04 01:30
|
חבר יקר אתה כנראה סובל מקוצר ראיה או מחוסר הבנת הנקרא ! בכתבה מוזכריות כמה חברות כמו שמיר מחשבים MCO יאם סאן ועוד ששבקו חיים לבלי שוב. אני מציע ביקור תמורת 25 שקלים לקופת החולים ואני אבדוק מה המקור לבעיית הראיה שלך. להתראות חבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כתבה צהובה, יומרנית וכוללנית.
ל"ת
ש הלוי,
27/07/04 10:48
|
|
 |
6.
מחשבים זולים
rbz,
27/07/04 00:18
|
למרות כל האזהרות אנשים לא לומדים לקח ומחפשים מציאות. מי שמחפש מציאות ולא מבין שאין כאלה שיוכל אותה.
תופעה נוספת חמורה ,זה שחברה שפשטה רגל וחייבת כסף לספקים וללקוחות יכולה ברוב חוצפתה להקים באותו מקום חברה חדשה בשם חדש ולא לתת שרות ומענה ללקוחות שרכשו אצלה בשם הקודם.
שמיר = TAG ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מה קורה עם החברות של עכשיו
נפתלי,
רמת גן,
26/07/04 22:03
|
בעיתונים ממשיכים לפרסם מודעות של אקסלנט, אייבורי ויונייטד מחשבים ש/מציעים מציאות על גבול ההפסד. גם שמיר פרסם כך ונפל. מי יתקע לידיינו שהם לא יפלו כך ? הלא הם עושים את כל השטיקים שעשה שמיר מוכרים חלקים זולים ומשומשים במחירים שנראים מחירי הפסד. האם לא הגיע הזמן שמישהו ברשות לצרכנות יקח את הענינים ליעדים ויחשוף את החברות הללו ערום ועריה ? למה הם מחכים שעוד פראירים יאכלו אותה? ומה הם עושים כדי לעזור לנו חוץ מלצקצק בלשונם ולהןפיע בטלויזיה ? שיעשו משהו רציני וידאגו שהנוכלים יכנסו לכלא ולא יפילו אותנו ואחר כך ישכבו להם מעדנות בחוף הים בקריבים ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
האם ''הצרחן'' תמיד צודק??
Abe,
צפון,
26/07/04 11:08
|
לא זה טעות באיות:באנגלית זה לא רק נשמע יותר טוב THE CUSTOMER IS ALWAYS RIGHT זה גם יותר מעשי במדינה כמו ארצות הברית.שם הלקוח (לרוב) הוא לא התחמן הישראלי המצוי. אני איש מחשבים , גם טכנאי פי סי ורשתות תקשורת גם מדריך. נותן שירותי תמיכה טלפונית ויעוץ, בעיקר לעסקים קטנים ולמשרדים ביתיים. יום יום אני נתקל באנשים שלא יודעים איך לטפל במחשב שלהם- ואם כל הכבוד לנוער המבריק- רוב הבעיות באות מהם. לדוגמא- כאשר נער כזה מנסה להוציא את המעבד בעזרת מברג (כי הוא לא מודע לתפש הנעילה) ואחר כך הבעיה הופכת להיות של הטכנאי. NO WAY לפני כשנתיים שיניתי לגמרי את המדיניות השירות ומכירות שלי. איני מוכר חלקים ללא הרכבתם בעצמי. כל מחשב או רכיב שנקנה ממני אני מניח מדבקות בנקודות מסוימות שמראות לי אם מישהוא פתח את המחשב או הוציא את הרכיב ממקומו- על פי הסכם מוקדם עם הלקוח זה מבטל את האחריות שלי. כל תיקון יעלה במחיר מלא. מי שלא רוצה -אז איני צריך אותו כלקוח- אני אפסיד והוא רק יקטר. כן על ההתקנה אני גובה - חברה אם אתם רוצים שנותן השירות שלכם יהיה כאן גם בשנה הבאה חייב להרויח. איפה כתוב שאם מכרתי HD ב400 שח שעלה לי 360 אני צריך עוד להתמודד עם שגיאות וניסויים של מישהוא לא מקצועי. כל רכיב שאני קונה מיבואן אני בודק חוות דעת מקצועיות בפורמים ואתרי ביקורת מקצועיים. לעיתים ההבדל בין לוח אם שיבואן קנה במכירת חיסול בח''ל(כיון שהיו בעיות עם הלוח) לבין לוח טוב ואמין יהיה אולי 50 עד 100 ש''ח. לא אמכור את הרכיב הנחות הלקוח שלי לא ירויח ואני בודאי אפסיד. הלקוחות שלי יודעים זאת וסומכים עלי.
לסיכום לכל מטבע יש שני צדדים צרכן נבון יקנה בצורה זהירה ונבונהץ מי שמהמר שלא יתפלא אם הוא לא תמיד זוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
p1000
יורם קליין,
ת-א,
25/07/04 20:54
|
רכשתי מצלמה באתר. הספק לא מספק באתר לא מחזירים טלפון. אין עם מי לדבר. הכי מדהים - באתר הורידו היום את המצלמה עם שמות הזוכים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בקשר לספק הכוח:
אלמו נימי,
25/07/04 18:32
|
'' בגלל ההפרעות ברשת החשמל בישראל ספקי הכוח במחשבים נוטים לצאת לפנסיה בטרם עת. ''
אני חושב שאתם תוקפים סתם את חברת החשמל.
ראשית, עד כמה שידוע לי, החשמל בישראל הוא באיחות טובה.
שנית, הבעיה אם ספקי הכוח במחשבים בארץ (וגם בחול, לפחות בזולים מבניהם) היא שהם באיכות נמוכה מאוד מאוד, והם נמצאים הרבה מתחת לתקנים של ספקים איכותיים יותר. זה מוצר שחוסכים בו הרבה, כי הצרכן אינו מבדיל בין ספק איכותי לספק עלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלנו האיחות היא השם השני
קמות מול איחות,
25/07/04 22:04
|
למה בזמן האחרון גם רכיבים שנחשבו עמידים כמו זכרונות למשל ולדוגמא גם הם גומרים קרירתם בטרם עת?! הכל בגלל הסינים. אם אני יראה סיני. ווי ווי ווי מה יקרה לו. חריצי העינים שלו יהפכו לשקעי יו אס בי מתוצרת זולה . (אנ'לא כותב סינית כי זאת גזענות.) באחוריו אנעץ זיכרונות 256 דואליים! 40 דולר האחד. בטבורו הצהוב אתן צ'יפסט, באיוס בפיטמותיו, וספק כח אשייך לאשכיו. המעבד, באמת לא אשמתו. זה הבן של מזל מקרית גת דפק לי אותו. שתים נקודה ארבע עלק (לא סלרון!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
היבואנים ''רוכבים'' על הלקוחות..
חנות באינטרנט,
25/07/04 13:43
|
מקרה ידוע של חברה שפשטה רגל גרם לכך שלקוחות עם פרטי ציוד שניקנו באותה החברה הגיעו ליבואן של הדיסקים הקשיחים מתוצרת IBM וזה טען בפנייהם שעליו ליגבות דמי טיפול בסך 35 דולר כדי לטפל בהם בטענה כי אותה חנות חייבת לו כסף. אבל.... אותה חנות היתה חייבת לו כספם על שלושת חודשי הפעילות האחרונים שלה. ואותם כוננים קשיחים נרכשו כשנה עד שנה וחצי לפני קריסתה של אותה חנות. על היבואן להוכיח שהמוצרים לא שולמו לדעתי. האם יש דרך לחייב אותו להוכיח שלא קיבל את הכסף עבור המוצר הספציפי הזה שבידי הלקוח .ץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע לי כלקוח אכפת ?....
קורא תמהה,
25/07/04 15:15
|
אם הם לא יודעים לגבות כסף מלקוחותייהם זו בעייה שלהם ולא שלי. ואם כתוצאה מזאת היבואנים נדפקים אז מגיע להם. שילמדו לעשות עסקים. אני קניתי, שילמתי וכל בעייה בין היבואן לאותה חנות זו בעייתו האישית והמסחרית. והוא כיבואן חייב לממש את האחריות שבידי
הגב לתגובה זו
|
|