|
|
עד כה: 9 תגובות, ב- 5 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
5.
אתר הולנדי שקנו E-BAY
יורם,
אמסטרדאם,
26/09/05 12:39
| ב300 מליון דולר www.marktplaats.nl כל הולנד בפנים!!!!!! לעומת זאת האתר ההולנדי של אי ביי שהם הקימו לפני שקנו את MARKTPLAATS לא זז מילימטר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איפה הבחורות ההן
Loverboy,
NY,
23/08/04 22:20
| אני לא מבין איך זה שבקריג ליסט נשים אמריקאיות לא מהססות לפרסם שהן מחפשות בן זוג ואילו בלוקליסטה מוצאים בעיקר גברים חרמנים. שמעתי שבחורה שמפרסמת בלוקליסטה מקבלת הפגזה של אי מיילים, אולי זאת הסיבה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הכותב לא מבין כלום
אחד שמבין,
22/08/04 21:13
| עוד פעם כתבה חובבנית במעריב. איפה אסף מרגלית כשצריך אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותב מדייק מאוד דווקא.
TSR משועממת,
22/08/04 21:55
| האמת המרה היא שהפופ-אפ מת. עם יציאת הגרוטאה החדשה של מייקרוסופט, SP2, אינטרנט אקספלורר יכיל חוסם פרסומות קופצות כמו שלי יש כבר במוזילה שלי, ואז אף אחד לא יצפה בפרסומות האלו.
יש המון דוגמאות לאתרים ללא אופי מסחרי שצברו המון כוח. למשל, www.bash.org, אתר שאפשר לקרוא גם בדפדפן טקסטואלי פרימיטיבי כמו lynx, והוא ייראה מצוין כמו באינטרנט אקספלורר ב-ד-יוק. ''bash'' עושה ועשה המון רעש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין המון
צ'קליסטה,
23/08/04 00:53
| יש כמה. פורטל my way היה הבטחה גדולה ונפל על הפרצוף. עיצוב רזה עוד לא אומר שירות מעולה, ורק אנשי שיווק יכולים לחשוב שזה גאוני להצטייר כצנוע כדי להרוויח כמה בראוני פוינטס גוגליסטיים. שרות שרות שרות. אין מנוס.
ושוב אני אומרת- לא נאמרה כאן מילה אחת של מהות על קהילה, בנתיים זה הופיע כאן כבאזז בלבד וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תוסיפי את על מהות של קהילה
ל"ת
התוהה,
24/08/04 09:47
| |
 |
בטוקבק אני רושמת רק דברי שטות
רשומה,
25/08/04 09:13
| חוצמזה יש לי אמון במר אמין וסבלנות. לדוגמא, אני עדיין מחכה לקומיקס השבועי שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לדיכאון ובחזרה
סתם גולש תפל,
תל אביב,
22/08/04 13:27
| למה אתה לא עושה יותר מוזיקה על גגות ? כתבה נחמדה דרך אגב. והתקליט ההוא היה מופתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מר אמין, עם שם כה מחייב..
גלובליסטה,
22/08/04 11:23
| שכחת להסביר מדוע המרכיב הקהילתי הוא הגורם הקריטי או המעניין (בהקשר לכותרת). מדוע מותגים כמו ebay מתעניינים בקהילות חזקות ובולעים אותן- כנראה שעדיין מודל הפרסום מתפקד לו בכיף. קהילות מבוססות הן מצרך אטרקטיבי למותגים כי הן כבר מכילות תבנית התנהגות והרגלים של אמון צרכני אבל האמון נשבר מהר אם לא ממשיכים לספק את השירות שהביא להתלכדות הקהילה מלכתחילה ואת זה מותגים גדולים לא כלכך יודעים לעשות, מסתבר. עדיף להם שיתנו לקרייג ודומיו להמשיך לנהל התקהלויות אוטונומיות. ומה? לא ידחפו איזה באנר? משו? בעיני, הסיבה העיקרית שמנהלי שיווק כשרוניים עדיין לא מצליחים לרתום את התופעה הקהילתית למטרותיהם היא שמטרותיהם אינן עולות בקנה אחד עם האינטרסט הקהילתי, כשישכילו לתאם אינטרסים, יהיה על מה לדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|