|
|
עד כה: 10 תגובות, ב- 9 דיונים.
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
9.
יעקב נסאל
ירון,
29/09/04 16:22
| אחרי שעבד בנטוויזן עבר להקים את זרועה ההייטק של קרדן. להלן ההשקעות שלו בתחום ההיטק: 1. אתר הספרים דיבוק 2. אי טריייד ישראל 3. אתר הקניות מאסטופ
מישהו יודע מה יצא איתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם ראשונה שאני שומעת על
מאיה,
01/10/04 18:29
| |
 |
8.
הממ... מזכיר לי
יזם הייטק,
ארה''ב,
28/09/04 16:36
| מזכיר לי את כותבי הספרים למיניהם המגלים לך ''סודות'' איך לעשות מיליונים. הסופר עצמו לא מיליונר, אבל אם מספיק שוטים יקנו את הספר שלו, הוא יהיה מיליונר.
על אותו משקל, יעקב נס-אל, אם הרעיון שלך כל כך טוב, למה אתה מגלה לנו אותו? למה שלא תפתח אותו בעצמך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה יעקב נס אל
מאיה,
28/09/04 16:01
| |
 |
6.
הגודל כן קובע
Beno,
Kiriat Tivon,
28/09/04 13:43
| |
 |
5.
סטארט אפ כמו שלי אין לאף אחר..
פיתוח עסקי,
28/09/04 13:28
| יעקב שלום,
כמו בכל שוק ''לימונים'', שוק בו לא ניתן לבחון את המוצר, יש צורך במדיד אובייקטיבי אשר יעיד על איכות המוצר וכך על שוויו. שווקים דומים בהם נמצאו פתרונות (אם כי לא תמיד מדוייקים) הם שוק כ''א (מכוני אבחון כ''א לקבלה לעבודה), שוק הרכבים (מכוני בדיקה טרם רכישה) ועוד. שווקים אלה מתאפיינים בצורך באבחון מוקדם של מוצר עליו נשלם בעתיד סכומים גדולים בהרבה משווי הבדיקה. דוגמא טובה לכך היא הויתור על בדיקת הרכב במכון אוביקטיבי כאשר מדובר על רכב ישן ובעל ערך הנמוך בד''כ מ 2%-3% מעלות הבדיקה.
על מנת שבשוק המאופיין כשוק ''לימונים'', בדומה לשוק האבטיחים, יווצר מערך בדיקה שיפתור את בעיית ה''לימוניות''. יש צורך בכדאיות השקעה (עלות מול תועלת). השקעה במוצר בלי אפשרות ליצירת רווח הרי לא תבוצע. טסטר כפי שאתה מציע, לא רק שההשקעה בו גבוהה והטכנולוגיה אותה אתה מציע יקרה. מוצר הבסיס (במקרה זה אבטיח) שווה מאות מונים פחות מהשקעה זו.
הצעתך כפי שנכתבה ''...והוא צריך להיות משווק או מחולק בנקודות המכירה עצמן...'' כלומר על המשווק/מוכר להיות מעוניין במוצר (ולהשקיע כסף) אשר יקטין את מכירותיו (והוא הרי לא יבצע בדיקה דומה בעצמו לכל אבטיח שמגיע לחנותו מהסיטונאי/חקלאי). במקרה זה קהל היעד הוא הקונה, שיקח עימו את המכשיר בכל עת שילך לקנות אבטיח??? אולי נמציא מכשיר לבדיקת כמות השומן בבשר טחון (אצל הקצב) ועוד... המסקנה מדברי היא זו: כפי ש''אבטיח חצבה'' הוא מותג בתחום בישראל. ''אבטיח אורי'' (זה אני), יהיה אבטיח שנבדק ע''י המכשיר. קרי, קהל היעד למכשיר הוא המגדל!! ובדיקת האיכות כמו בכל התעשיות צריכה להתבצע במפעל, ועל המפעל לשווק את מרכולתו ואיכותה....אנו הצרכנים נשפוט. צר לי יעקב, הרעיון הסטרט-אפי שלך לוקה בחסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אז מה אתם רוצים ממני??!
ל"ת
בתיה,
28/09/04 13:20
| |
 |
3.
רעיון מעולה
גל,
28/09/04 12:01
| |
 |
2.
טסטר לעיתונות טובה
ירון,
רעננה,
28/09/04 11:34
| אני ממליץ לפתח טסטר לעיתונות טובה ולא סתם בחנטריש שנועד למלא מקום. המפתח המוכשר יזכה לתהילת עולם כמי שגאל אותנו מעולם של עיתונאים משועממים, ומבזבוז משאבי טבע יקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יהיא מליונר.. הלו זו מתיחה כול
אילן,
28/09/04 11:16
| |
|
|
|