 |
13.
נטאקשן רמאים
יוסף,
צפון,
09/08/05 12:34
|
רכשתי באתר של נטאקשן שמחקן MP3 כאשר במכרז הופיע שתוך 14 יום תסופק הסחורה. ה-14 יום עברו והסחורה לא סופקה ופניות שונות וחוזרות לנטאקשן טענו שזה אמור להיות מסופק תוך 21 יום ולא 14 יום איך שטענתי. אני מעיין באתר המכירות שלהם במכירה ספציפית ובאמת, תאריך האספקה השתנה לאחר המכירה. מה? היכול להיות שאני לא מאוזן יותר ומתחיל לאבד כיוון. למזלם הרע ולא במיוחד למזלי הטוב עשיתי כהרגלי snapshot למסך ברגע ביצוע העסקה וגם הדפסה ובנוסף לזה קיבלתי מייל אימות ביצוע הקניה, כאשר בשלושתם מופיע 14 יום זמן אספקה. יפה! נטאקשן הפכה לחבורת רמאים אז. שאני מודיע להם את זה, הם שולחים לי שהחבילה כבר נשלחה ובדרך אליי. מאז ועד היום עברו 30 יום, כאשר זה יותר מכפל זמן האספקה שטענו ועד עכשיו לא קיבלתי דבר. בשבילי זאת פעם אחרונה שאזמין אצל חבורת הרמאים הנחמדים האלה בשם נטאקשן. חברי תזהרו מהם ומכל חברה שהספק שלה הוא PEERLESS מנצרת. הם מתואמים ומרמים את הלקוחות ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
גם בבסט ביי רמת-גן רמאים
ג'קי,
מנצ'סטר,
04/04/05 06:09
|
בביקורי האחרון בארץ שילמתי עבור תנור אפיה כמתנה להורי. נאמר לי שהתנור ישלח להורי תוך שבוע מיום ההזמנה.
חזרתי לאנגליה ולאחר חודש הורי עדיין לא קיבלו את התנור.
אחי יצר איתם קשר ולאחר 3 חודשים קיבלו תנור אחר מאחר ולא היה להם את התנור שהוזמן.
להערכתי לבסט ביי ברמת-גן לא היה את התנור מילכתחילה ורצו לאחר זמן רב שאוסיף כסף לתנור אחר. מישלא היסכמתי אחי סיכם שיקבלו תנור אחר ללא הוספת תשלום אך לא מה שהיזמנתי ושילמתי.
אני לא אכנס אליהם יותר ובודאי שלא אתן להם אגורה אחת.
היגיע הזמן שהרשויות העוקפות יכנסו ויקנסו את הגנבים האילו ולא יתנו להם לרמות את הצרכן התמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לינוכס שולתתתת
ל"ת
LFS,
04/11/04 17:19
|
|
 |
10.
איכשהו, תמיד יוצא לנטאקשן
אור,
02/11/04 09:07
|
למשוך אליהם את מרבית הספקים הנעלמים והמפשלים. זה לא חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
P1000 -הזהרו מהם! הם לא מספקים
יאיר,
תל אביב,
01/11/04 03:08
|
קניתי טלפון רגיל של ג'נרל אלקטריק+שלוחה אחת. היה מדובר ב 14 ימי עסקים: עברו כבר כמעט שלושים כאלה, הטלפונים לא נענים, ההודעות לא חוזרות, ולא חוזרים אלי. נדמה שאין להם אבא לP1000 וגם לא אלוהים, כשהם מרשים לעצמם לצפצף בדיוק באותו נוסח: זה הספק, לא אנחנו. אחרי הפעם השניה שהם עושים לי את זה עם ספק אחר-אז זה היה רדיו דיסק למכונית שלו חיכיתי 3 חדשים עד שביקשו ממני בנימוס למלא הזמנה חדשה כי 'הלך לאיבוד' רק כי התעקשתי, הגעתי למסקנה שאסור לקנות אצלם. אל תקנו בP1000 - הם עובדים עליך בעינים. צודקים בכתבה: לקנות מרמאים אנחנו יכולים בעצמנו. לפחות כך אנחנו חוסכים את כאב הלב של לחכות למוצר שלא יגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
סקאל תקעו אותי יופי עם הסידור.
דודי,
31/10/04 19:39
|
סקאל תקעו אותי יופי עם הסידור הזה עד היום, שלושה חודשים לא קיבלתי. והם, כאילו אני חייב להם משהו. עושים לי טובה כשצריך, אני כורדי, בחיים אני לא קונה שם יותר, גם לא בנתב''ג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
''התפקיד שלנו הוא רק לקבל כסף''
אסי,
31/10/04 17:15
|
|
 |
6.
רק בישראל
שחר,
ניו יורק,
31/10/04 17:08
|
אני בניו יורק כבר הרבה שנים וקניה באינטרנט זה עניין יום יומי אצלי ולמליוני אנשים. רק בארץ ישראל אתרי המכירות הגדולים מרשים לעצמם לתת שירות גרוע ולא לקחת אחריות. בארה''ב במידה ויש צורך לפנות לספק, למרות הבירוקרטיה וקצת ניירת הספק יתן את השרות הטוב ביותר מכיוון שבעלי האתר מבינים ששרות גרוע יוביל ללקוחות לא מרוצים שלא ירכשו דרך האתר ועל כן בעלי האתר לא יהיו מעוניינים לעבוד מול ספק שמבייש את האתר וגורם לו לנזק. הייתי מצפה מאתרים ישראלים לפעול בדומה בעיקר כאשר השוק של צרכני האינטרנט בישראל לא רחב ומפותח מספיק, לנסות ולגרום לישראלי המומצע לבצע רכישות בביטחון. כמובן שתמיד יהיו אתרי מכירות קיקיוניים אך בהחלט יכולים להיות גם אתרי מכירות שאינם חניות פיזיות שנותנות שרות טוב. הגישה של הישראלי הממוצע היא לעשות כסף (להביא את המכה) ולברוח כאשר ביודעין העסק מתכוון להישאר מספר שנים מצומצם והם יודעים כי אורך החיים של עסק קטן עד בינוני בישראל הוא כחמש שנים בממוצע וזה נכון לא רק לגבי עולם האינטרנט. על כן ציבור הרוכשים צריך לדעת להבדיל בין אתר אמין ויציב לאתר שמנוהל על ידי מי שמנסה להביא מכה. אתר אמין הוא עסק לכל דבר ומכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו (אגב שירות גרוע כפי שמתואר בכתבה קיים גם בחניות פיזיות בישראל שפועלות באותו האופן ומקשרות בין הלקוח לספק). ציבור בעלי אתרי המכירות צריך להבין ששרות טוב ומחיר טוב יגרמו ללקוחות להיות מרוצים ולהמשיך ולרכוש דרך האתר ואף להמליץ עליו לאנשים אחרים. ישראלי שהצליח לרכוש מוצר טוב במחיר טוב ובשרות טוב ירוץ לספר לחברה. אני בטוח שאני לא מחדש הרבה לרוב האנשים אך הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם תפרגנו לעסקים טובים ותגרמו לעסקים גרועים ורמאים לפשוט רגל כך תוכלו ליצור אמון ברכישה באינטרנט ולבעלי החזון שרוצים להיות בעלי אתר מכירות לרצות ולתת שירות טוב יותר ותחרות בריאה ונכונה. בנוסף יש צורך בגוף פרטי או ממשלתי שיפקח. בארה''ב ישנו גוף בשם BBB ושנם גם אחרים שהלוגו שלהם באתר מסמל כי הם בדקו את השרות ובכול בעיה שיש עם רכישה באתרים ובעסקים בכלל ובאתר בו מופיע הלוגו בפרט ולא הצליחו הצדדים להגיע להבנה ניתן לפנות אליהם ( בדומה לאגודה להגנת הצרכן ) לאתר יש אינטרס ברור להציג את הלוגו שמסמל אמינות והצרכן אכן מרגיש בטוח יותר לבצע את הרכישות. אולי יש צורך לפנות לאגודה ולגרום לה לפקח על העסקים בארץ ואתרים שמוכרים בארץ ברצינות הראויה. זאת אחת מאבני הדרך לכלכלה בריאה וזה האינטרס של כולנו. עם אנחנו לא נבטח בעצמנו ובכלכלה שלנו, אנחנו נעמוד במקום ואף נצעד אחורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה קשקשן
מוחר תקליתים,
גיבעתיים,
31/10/04 17:41
|
|
 |
הקשקשן הוא אתה ואתה גם דפר
דן,
04/11/04 12:53
|
|
 |
''מוכר תקליטים'' אם כבר..
ל"ת
המזועזע,
31/10/04 19:33
|
|
 |
5.
מעונין לפרסם תלונהצרכנית בנושא
נפגע,
31/10/04 16:48
|
אני מעונין לפרסם תלונה צרכנית חמורה, העוסקת בתחום הכתבה בדיוק.
אשמח לפרסמה באתרכם. אודה לכם באם תשאירו בתגובה פרטי יצירת קשר.
אם אחד המגיבים מעונין להצטרף אלי, או להציע לי אפיק אחר דרכו אוכל לפרסם את התלונה (רק במידה וNRG לא ישיבו לפנייתי), נא להגיב לתגובה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלו, אתה בסדר?
בחייך,
31/10/04 23:47
|
פה זה תגובות. תשלח אימייל לכתב (תגלגל את הדף למעלה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אני קונה רק מ- eBay
לקוח מרוצה,
קנדה,
31/10/04 16:16
|
|
 |
3.
הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה
רביב,
חיפה,
31/10/04 14:26
|
בעניין הזה של אתרי המכירות.
כל נושא התיווך הזו הוא פשוט בדיחה. הצרכן הישראלי כרגיל מוכן לאכול את הקקה עם כפית, ונותן לגיטימציה מלאה לעוסקים במלאכה להרוויח עוד ועוד על גבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נכון בדיוק!
הקונה המפוזר,
מכפר אזר,
31/10/04 14:01
|
|
 |
1.
לקנות רק מחנויות ולא מפורטלים!
מתי תלמדו?,
31/10/04 13:25
|
לי אין כסף לקנות בזול. אני קונה ישירות מחנויות אינטרנט שהן בעלות אתר האינטרנט וגם בעלות העסק עצמו. בדרך כלל - כלל הזהב הזה עובד מעולה, בעיקר בציוד מחשבים. רק מהמקצוענים! קומפיוטרלנד, ליגד, וכו'. מי שקונה מחשב מספק מקררים, עשוי למצוא עצמו מחזיק קוביות קרח.
הגב לתגובה זו
|
|