 |
12.
מדליק לאלללה!
ל"ת
אייל,
24/11/04 17:36
|
|
 |
11.
חשבנו שאין להם כסף ושבגלל זה
ל"ת
מעלים תעריפים,
ב-30%,
24/11/04 16:31
|
|
 |
10.
שאפו !!
אייל,
24/11/04 15:40
|
|
 |
9.
תירוצים, פשוט תירוצים.
לירון,
תל אביב,
24/11/04 15:38
|
לכל ערוץ פרסום יש מאפיינים משלו. המאפיינים של הפרסום ברשת הם בין השאר; יצירתיות גדולה יחסית. אפשרות ליצור התאמה בין תוכן הפרסום לאופי הגלישה והגולש ובכך ליצור פרסם ממוקד יותר ונגיש יותר. מתן אפשרות בחירה (להבדיל מפרסומת כפויה, כמו למשל, פרסומות בקולנוע) שיוצרת סיכוי גדול יותר של הזדהות עם המוצר או קנייתו. ואחרון ולא פחות חשוב, מחיר קטן יותר. זהו פרסום שמאפשר למפרסמים קטנים יותר להגיע אל צרכנים רלוונטיים, זהו פרסום שמאפשר לגולש לבחור האם לצפות בפרסומת ובכך מגדיל את החשיפה ללקוחות רלוונטיים. הקמפיין המדובר פוגע באלמנטים האלו ומנמק זאת ב''יכולת להגיע לפוטנציאל האמיתי של אירוע רשת''. כלומר, משרד הפרסום הנ''ל והקמפיין הנ''ל רוצים להיות טלוויזיה, רוצים לחשוף את הכוח ''האמיתי'' של פרסום ברשת דווקא על ידי שלילת נקודות החוזק שלו: על ידי ביטול אפשרות הבחירה של הגולש, על ידי חסימת מפרסמים אחרים, והכי חשוב, ויתור על הניסיון ליצור התאמה לקהל היעד. קמפיין אינטרנטי אמיתי היה מצליח ליצור באזז בעזרת יצירתיות אמיתית ולא על ידי רכישת כל שטחי הפרסום.
קמפיין אינטרנטי אמיתי לא היה נזקק לצורך לפרסם מכתב הסבר/התנצלות למהלך.
קמפיין אינטרנטי אמיתי היה מגיע למקסימום גולשים רלוונטיים מבלי להזדקק לכל אלו, מבלי לגדוע את ענף עליו הוא יושב, ובעזרת ניצול תכונותיו הייחודיות של ערוץ הפרסום במקום התעלמות מהן.
זהו אקט כוחני וכפייתי המתאפשר בשל כוחו של המפרסם ותו לא. חבל שהמשרד והמפרסם מצדיקים זאת על ידי ניסיון לפנות לרצון של שאר המשרדים בענף להפוך למשפיעים יותר, חבל שהם לא הפנימו את תכונות הערוץ ויתרונותיו. עבורי כגולשת (ולצערי לא יהיו רבים כמוני), הם פוגעים במהות הפרסום הזה ובסיבה בשלה בחרתי עד היום כן לצפות בפרסומות מסויימות ברשת. התוצאה ב''הבנת יכולתו של המדיום'' פירושה במילים אחרות להפוך את הרשת לשדה קרב של המפרסמים הגדולים, הפגנת שרירים ושלילת הגישה למפרסמים קטנים יותר שהטלוויזיה אינה רלוונטית בגלל גודל הקהל ומחירי הפרסום ושהרדיו אינו רלוונטי להם בגלל אופי הצרכן הרלוונטי. בקיצור, זה מהלך ששכרו בהפסדו. מפרסמים קטנים, גולשים, יצירתיות והתאמה לקהל היעד נפגעים בשל הרצון לשחק במגרש של הגדולים. פשוט חבל. אני אשתדל להתעלם מהפרסומת של החברה שאני לקוחה שלה, אני אשתדל להבליג ולא להחזיק זאת נגדם, כולם טועים לפעמים, גם להם מותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת ארוך, אבל אהבתי!
ל"ת
גיא,
חיפה,
24/11/04 21:00
|
|
 |
8.
חברה עם כח
אדוור,
24/11/04 15:33
|
|
 |
7.
בלי להעליב - הבחור אפס
ניר ג.,
24/11/04 14:59
|
באמת לא משהו אישי... ממשלא אבל הייתי חיב לתת את תגובתי.
במקרה הנ''ל הוא אולי מתחיל לעשות מהלכים נבונים. שימשיך כך אז אולי לא אגיב בצורה כזאת בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערן גפן תותח
מיכאל,
25/11/04 19:08
|
עבדתי אצל ערן גפן והבחור תותח בן אדם קשה אומנם אבל שפיץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
orange תותחים
טל,
24/11/04 14:52
|
יש רק חברה אחת שיכולה להרים כזה דבר, אני מקנא בגפן שיש לו כזה לקוח ואני תקוע עם המכללות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בזבוז משאבים
ג'ו פלקונטי,
24/11/04 14:10
|
פרסום באינטרנט לא מועיל. הוא אפילו מזיק למפרסמים. אדיוט מי שמשקיע בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה לא מועיל לאינטרנט-קישתא
ל"ת
טיני,
ת''א,
24/11/04 18:29
|
|
 |
תגובה
איש מדיה ותיק,
24/11/04 15:22
|
אז מה אתה עושה פה ? גפן , כל הכבוד אתה מוזר וחרא טיפוס אבל ''עם כזה '' גדול שאפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליקוק הדדי
ג'ו פלקונטי,
24/11/04 22:41
|
יאללה, תלקק לו הוא ילקק לך ויחד תעבדו על המפרסמים המסכנים שמבזבזים הון תועפות על פרסום שלא מועיל אלא רק מזיק. ואומר את זה גדול הקופירייטרים שעבדו אי פעם בגרמניה - עבדכם הנאמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה, אני מפרסם?????????????
ל"ת
ג'ו פלקונטי,
24/11/04 19:26
|
|
 |
אתה עושה את עצמך?
מסביר לאט,
24/11/04 21:39
|
עובדה שטרחת להיכנס לאינטרנט פעמים היום לפחות כדי להכנס לכתבה הזאת. אז בכל פעם שאתה נכנס לאינטרנט אתה נחשף שוב לפרסום, אז איך אתה יכול לדבר על בזבוז משאבים???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה טובה
ג'ו פלקונטי,
24/11/04 22:08
|
|
 |
4.
ערן כל הכבוד לך
joint.co.il,
24/11/04 12:50
|
המהלך הזה היה חייב לקרות אי פעם של לקיחת כל המדייה למפרסם אחד פשוט נכון ומדליק אתה תותח על
שי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כולכם אוכלים את הלב
צדק פואטי,
24/11/04 12:40
|
כל הכבוד לערן , על הקריאטיוביות ,על העוצמה הייתם מתים ללקוח כזה זה הכל צביעות ואחיזת עיניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ממש ממש לא
דן,
תל אביב,
24/11/04 12:22
|
לא יודע אבל אני עוסק בפירסום באינטרנט כבר 5 שנים ולחברות אין ממש חזון פריסת באנרים זה לא מה שיגרום לחברות לשנות את הגישה ביחס לפרסום באינטרנט יש צורך בקמפיינים מהפכנים :) צרו קשר djtoonline@hotmail.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
גפן, אתה פשוט תותח
ל"ת
ארז,
24/11/04 11:58
|
|