|
|
עד כה: 15 תגובות, ב- 13 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
13.
וואלה שקרנים ולא אמינים!
עמיחי,
שילה,
27/12/04 15:57
| אמנת שירות או לא. כולנו חושבים (כנראה בטעות) כי וואלה היא חברה גדולה ואמינה, מה שמקרין על אמינות השירות במכירה שלה. ובכן, זהו שלא!
הנה סיפור, על סכום קטן, שגרם עוגמת נפש גדולה: בתאריך 6/10, ביקשתי לקנות לביתי מתנה ליום הולדתה – קורקינט. ניגשתי לאתר וואלה שופס וביצעתי הזמנה באתרם. בהערת אגב נכתב בעמוד ההזמנה כי החנות המספקת את הסחורה לוואלה היא ''פרידמן''.
ההזמנה התעכבה מעבר ל-14 ימי עבודה כמובטח, וקיבלנו את המוצר רק לאחר כ-3 שבועות. לאחר יום של שימוש רגיל (של ילדה בת 8 במשקל סביר), נקרע הקורקינט ( בצורה שסיכנה את הילדה. את המוצר הפגום תוכלו לראות ב: www.amix.co.il/bad.jpg
מיהרנו להחזיר לפרידמן את הקורקינט הפגום, כפי שנאמר לנו ע''י וואלה, כדי לקבל חדש עבורו. וכך, ביום 15/11, נשלח הקורקינט בדואר שליחים (שרק הוא עלה מחצית מהקורקינט), כדי לזרז את הטיפול, וכדי להביא לביתי המאוכזבת מתנה חלופית. חיכינו עוד כשבועיים, עד לקבלת המוצר החלופי, והנה, למרות שביקשנו מפורשות, לקבל מוצר מדגם אחר מהמוצר הפגום, נשלח אלינו שוב אותו מוצר באיכות ירודה אלא שהפעם גם התווספה לכך בעיה נוספת. לא ניתן היה להרכיב את המוצר מכיוון שהיה חסר בו חלק חיוני להרכבתו.
המום ונכלם כלפי ביתי המאוכזבת, נאלצתי להחזיר את המוצר לספק (בדואר רגיל הפעם) בבוקר שלמחרת (02/12/04) ולכתת רגלי לעיר הקרובה כדי לקנות לביתי קורקינט חלופי ואיכותי. באותו היום שלחתי מכתב לפרידמן ולוואלה, בו ציינתי את תאור המקרה, וביקשתי להחזר כספי מלא של ההזמנה (ע''ס 127 ₪).
לאחר כחודש, ב-27/12, ולאחר שלא הצלחתי לקבל תשובה ברורה מפרידמן, התקשרתי למוקד השרות של וואלה, וביקשתי לדבר עם מנהל המוקד. בחורה בשם ענבל, הסבירה לי בחוסר אדיבות כי ''אין לנו יכולת לטפל במקרה של קבלת מוצר פגום, במידה ולא נכתב במפורש שיש לו אחריות''. תמה, שאלתי שוב, לוודא, ''קיבלתי מוצר פגום לחלוטין ולא ראוי לשימוש, האם זו בעיה שלי?'' ענתה הבחורה ''כן, וכמו כן ראית שהמוצר זול, ממילא היית צריך להבין שהוא לא כ''כ איכותי''.
מתברר שוואלה, אינה אחראית על אתר וואלהשופס, הוא אינו שלה, אלא של ספק משנה איזוטרי, שמתפעל את האתר. וואלה טענו כי אין קשר ביניהם וכי אין באפשרותם לעזור. ובטלפון של וואלהשופס לא ניתן להגיע לגורם כלשהוא (ולו למזכירה..) מלבד אותו שירות לקוחות בעייתי.
שומר נפשו ירחק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אז תפסיקו לעבוד גם עם ברימאג
איתי,
07/12/04 20:55
| חברה שנותנת שרות איום ונורא ללקוחות לטלפון שם לעולם לא היה מענה אנושי בת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה קורה לתגובות
אורי,
חיפה,
02/12/04 00:12
| לכל המגיבים כאן שהעולם נגדם והקונספירציה מסועפת - זה תחביב אצלכם להתלונן ? לא חשוב על מי ועל מה ? אין לכם מושג קלוש על מה אתם מדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שיכור
המום מהתגובה,
02/12/04 10:00
| אים אין לך מה להגיד כדאי שתשתוק ואל תתעסק בנושאים שאתה לא מבין בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בוואלה שופס עוברים על החוק
הכנעני,
02/12/04 00:05
| על פי החוק, כאשר אין אפשרות לבחור במכירה באינטרנט באופציה של איסוף עצמי, חובה להציג את מחיר המוצר כאשר הוא כולל דמי משלוח. בוואלה החליטו להתחכם, ואמרו ש''מכירה פומבית'' זה לא מכירה... פניתי למועצה לצרכנות והם כתבו לי שאני צודק. לאחר חליפה אי-מיילים ארוכה (ולדעתי הם הטעו אותי) המועצה לצרכנות גרסה שיש ''הוראה'' של ''הממונה'', והיא אומנם מחייבת, אך למרות שהיא פורסמה כבר לפני הרבה זמן, היא ''עדיין לא בתוקף''... כך שאינני יכול לפנות בנושא לבית המשפט... כך או כך, גם אם אינני יכול לפנות לבית המשפט, וואלה מטעה צרכנים ביודעין, עוברת על הוראות החוק ותקנותיו, וממשיכה לעשות זאת גם כיום. אני אישית מחרים אותם. אני מציע לכל אחד לפני שהוא רוכש באתר, לבדוק את הסוגיה הזאת לפני שהוא רוכש באתרים הגדולים. אם ישנם מוצרים במכירה פומבית (למשל: טלוויזיות גדולות) שאין בהם אפשרות לאיסוף עצמי, ובכל זאת דמי המשלוח אינם כלולים במחיר, הרי שאתר זה אינו מכבד את החוק, ובוודאי שלא אתכם, ומומלץ בחום שלא לרכוש מוצרים דרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אבנט מוכרת תחת השם HP2004
דרור,
01/12/04 21:05
| |
 |
8.
כדאי שבאמנת שירות יהיה כתוב:
הצעת יעול,
01/12/04 10:48
| |
 |
7.
כל הכבוד לכם!!!
מבין ענין,
אילת,
01/12/04 08:40
| אני שמח לקרוא שקוראי האתר מבינים ענין ויודעים שחברת נטאקשן לא מוותרת על אף ספק בשביל הכיף! רק כזה שפשט רגל... ואגב, הם מגיעים למחזור של 220 מיליון שקל כמו שאני מקבל מחזור (ואני גבר!!!). הרי הם הצהירו כבר בעבר שהם נעים סביב 10 מיליון שקל לחודש, לא מזמן. אז פתאום זה הוכפל? מוזררררררררררררררררררררר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הגיע הזמן
ל"ת
dav,
01/12/04 07:03
| |
 |
5.
נטאקשן לא מורידים ספקים בגלל
שונא שקרים,
01/12/04 06:33
| בעיית שרות רק אם הם פושטים את הרגל וגם אז לא תמיד.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שקר וכזב חובה לקרוא!!!
עובד בענף,
01/12/04 05:21
| החברות האלה שכביכול ''הפסיקו לעבוד איתם'' פשטו את הרגל ולכן פשוט לא נשאר עם מי לא מספיק שבנטוויזן התנערו מהלקוחות שקנו מחברות אלה (בניגוד לוואלה שופס) הם עכשיו טוענים שהם הפסיקו לעבוד איתם כל הכבוד לנטוויזן שמפסיקים לעבוד עם חברות שפשטו את הרגל גם זו התקדמות לחברה המגעילה הזאת שכל מה שחשוב לה זה רק למכור היום ואם מחר הלקוח נדפק או לא קיבל את המוצר פשוט להתנער ולהגיד שהם לא הספק בניגוד לוואלה שופס ששם לא מתנערים מאחריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
האם הספקים הללו קיימים???
אבישי אחיהוא,
חיפה,
01/12/04 02:27
| ממידע שיש ברשותי, רוב הספקים אותם ''הורידה'' נטאקשן מהאתר, הם ספקים שפשטו רגל בעצמם! כל שנותר לנטאקשן לעשות הוא לדאוג שהלקוחות יקבלו את כספם בחזרה, מה שקורה בד''כ, ולכן כל הפופוליסטיקה הזו לא לעניין!!! הרי לא ייתכן שזו תהיה הדרך שלהם להיראות טוב בעיני הקהל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הגיע הזמן-היה צריך לקרות מזמן.
ל"ת
אגב,
01/12/04 02:07
| |
 |
1.
יופי, נטשתי אותם ואולי אחזור
ירון,
חיפה,
30/11/04 22:32
| פעם הייתי קונה דרכם עד שנתקלתי בבעיות ומוצרים שלא עבדו. עתה אולי נחזור ונבדוק אותם :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירון איפה אתה עובד
ל"ת
סתם מחשבה,
08/12/04 04:13
| |
|
|
|
|
|