 |
25.
אז זו הסיבה שהתעלמת ממי ......
קובי2003,
מרכז,
17/12/04 18:18
|
ורק באיחור של שבועיים קבלתי מזל טוב ?
אגב יש לך כאן הצעת נישואין ממשהו אם לא שמת לב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
גם האח הגדול של הציפור, השועל
oz,
14/12/04 13:54
|
מאכזב לפעמים. אומנם הוא עובד מהר יותר, ויש לו סקינים חביבים, ואין סוף פלאגים - לפעמים הוא בעייתי עם אבטחת אתרים, ומעצבן בעברית לפעמים. סה''כ אני מרוצה ממנו. ניסיתי גם את ציפור הרעם, ובאמת חבל שאין עברית, ואני מסכים עם הכותבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כתיבה מימין לשמאל
BiDi Mail,
14/12/04 13:14
|
ההרחבה BiDi Mail UI מוסיפה אופציות ישור לימין וכתיבה מימין לשמאל . קטנה, אמינה ועושה את העבודה.
מומלץ ביותר למשתמשים בעברית (וגם ערבית ופרסית)
https://update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=thunderbird&id=310&vid=1044
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
יש עברית... ועוד איך ...
ברוך,
14/12/04 13:13
|
אם אדון ברקוביץ היה בודק את ה אתר http://www.mozilla.org.il/ , היה רואה שיש יש גרסה מעולה לעברית. מותקן ועובד נהדר ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
does'nt work with Gmail pop3
alon,
13/12/04 13:58
|
i tried and tried but it does'nt work with the Gmail pop3 service so i switched back to OE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sure it does
דוד,
14/12/04 09:44
|
בקרור שהפופ של גוגל עובד איתה. תבדוק את ההוראות באתר של ג'ימייל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
למה אין את תמונת הכותבת ?
ל"ת
ק,
13/12/04 10:11
|
|
 |
19.
יבוא כתובת מהאאוטלוק.
עידו,
מרכז,
13/12/04 04:43
|
לא נתקלתי בבעיה בשימוש בפונקציה הנ''ל. (נבדק גם בגרסאות קודמות יותר לאפליקציה). הנקודה החשובה היא שהודעות השגיאה נבעו ממערכת הפעלה ולא מתוכנת הדוא''ל. דבר זה חשוב להדגיש,יוזרים שהם לא בדיוק גיקים יצאו מנקודת הנחה שהציפורעם הוא הגורם לתקלה וחבל על הרושם המטעה.
thunderbird , thunderbird thunderbird oh!!!!!!
*ח''ח על העיברות של השם:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
Thunderbird הי תחליף ל- OE
אורן,
12/12/04 16:37
|
Thunderbird באה להחליף בעיקר את Oulook Express ולא את Outlook. לכן ברור שאין Calendar, Notes ו- Tasks. המקום שלהם אינו בתוכנת אימייל.
בכלל, Outlook טובה בעיקר לארגונים (סנכרון של יומני פגישות, משימות וכו'). בשביל שימוש פרטי יש תוכנות יותר טובות ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
את הפיצ'ר הכי חשוב לא ציינת
נו באמת,
12/12/04 16:16
|
וזו ללא ספק האפשרות למשוך רק headers משרת pop3 . בזה גם אוטלוק אקספרס לא תומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בניגוד למה שאמרת
shmueliko,
13/12/04 13:41
|
|
 |
16.
סוף סוף
Me,
12/12/04 14:15
|
|
 |
15.
לי הציפור העבירה..
יניב,
12/12/04 14:11
|
את כל הגוזלים מהאאוטלוק לקן החדש החמים והבטוח.. אני כבר הסרתי לחלוטין את האאוטלוק מהמחשב...הציפור מדברת עברית ללא בעייה וכל אלה שרוצים גם יומן..חכו עוד קצת ותקבלו את ''ציפור השמש''...שכבר ניתנת להורדה ונסיון.
http://www.mozilla.org/projects/calendar/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עומק הכתבה והתוכן
Eran L.,
Tel Aviv,
12/12/04 11:48
|
תם היקרה , סוף סוף כתבה ערוכה בצורה מקצועית , גם אם אינני מסכים עם כל סעיף , אני יכול להניח שעבודה יסודית נעשתה, תמשיכו כך..אשמח לקרוא עוד חומר דומה. ערן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לא צריך להתנצל-האוטלוק הוא הט
פסח,
פינלנד,
12/12/04 09:02
|
הטוב ביותר. את צודקת בכל מילה שלך.בכלל מייקרוסופט הם נהדרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם IE נהדר, אני כל־כך אוהב את הבעיות שהוא עושה לי…
ל"ת
rotemliss,
ת״א,
12/12/04 10:05
|
|
 |
12.
איזו כתבה משובחת
אוהד,
12/12/04 08:38
|
אולי הציפור היא לא מה שיוריד את מיקרוסופט על ברכיה, אבל זו התחלה (''הסנונית הראשונה'', סטגדש). כמו כל תוכנה, נחכה לפחות לסבב תיקונים ראשון. אח''כ נראה. כתבה מעולה. כותבת כלה. התנשאי לי תום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
Eudora
Eudora,
Kebinimat,
11/12/04 22:34
|
I am using Eudora ,some time ago I used Outlook but our Exchange server went down and we lost all mails , it was down for a whole week , then I choose Eudora. Now I will move to the new software as I already use Firefox.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אין על האייקונים של מוזילה!
תגידו מה,
שתגידו,
11/12/04 14:06
|
מת על האייקונים של השועל ושל הציפור ובכלל כל השילוב הפאנג-שוואי-לייק הזה עם אש ורעם... המחשב שלי כמעט מבסוט.
לא ניסיתי את THUNDERBIRD, כי אאוטלוק עושה לי נעים, אבל השועל כבר משתולל לי על הדסקטופ.
עכשיו נותר רק לחשוב עד דרך טובה לשכנע אתרים להשקיע במעבר לכתיבה עפ''י התקן ואולי יבוא גואל לציון.
נו NRG, מה עם להיות ראשונים ולעשות על זה קופה ? כל הגיקים יקראו NRG ואז YNET ישארו מאחור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
עברית נכונה: ''ציפורת'' = פרפר!
ל"ת
דע את לשונך,
11/12/04 11:32
|
|
 |
8.
דואר לקבוצות
yigal laviv,
tel-aviv,
11/12/04 07:25
|
עוד חיסרון גדול:אען אפשרות להרכיב קבוצות נמענים בצורה רבועה,ולדלוח לכולם הודעה בקליק אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מה זו העוינות לגבי ההשוואה?
רן,
רמצ'רון,
11/12/04 05:48
|
לא שמתם לב לעיקר! מה זה משנה מול איזה יריבה תכנותית עומדת הציפור? כל הכתבה זו לא עסקה בהשוואה בין אאוטלוק לציפור, זו הייתה סקירה של תוכנה חדשה, והאזכורים לתוכנת האאוטלוק כהשוואה לדעתי פשוט באים כי הכותבת משתמשת באאוטלוק בתור תוכנת דואר. מה גם שהציפור לא באה ואומרת: ''אני רוצה להחליף את האאוטלוק אקספרס, לא את האאוטלוק הרגיל'' זו לא ההצהרה של היוצרים של התוכנה הזו. הם יצרו תוכנה לדואר! ד-ו-א-ר! ומתמודדת כבדה בתור תוכנת דואר, זה האאוטלוק הרגיל, התרגלנו לשייך את הדואר האלקטרוני שלנו עם לוח שנה, תזכורות וכדומה, תראו את הדואר של יאהו כבר שנים עם לוח שנה ותזכורות, הוטמייל נותנים את השירות הזה גם הרבה זמן, למרות שרק לאחרונה זה בחינם. אז זה נראה לי מאוד לגיטימי לשפוט תוכנת דואר אחת חדשה מול אחרת שבשוק כבר הרבה הרבה זמן... אז כן, אאוטלוק לא שואפת להיות קלילה כמו הציפור אבל זה לא אומר שאי אפשר להשוות ביניהם... ההשוואה נראית לי יותר מבמקום... בסופו של דבר, אם אני יחליט להחליף תוכנת דואר, אתם חושבים שאני יעשה את זה כי היא יותר טובה מתוכנה אחרת שאני לא משתמש בה?
ד''א: - את ספריות החיפוש יש גם באאוטלוק 2003. - הכותבת מעולה! זו הכתבה השניה אם אני לא טועה וזה ממש נחמד לקרוא את הניסוחים שלה, שאני חושב שגם אם לא הייתי מבין דבר או שניים במחשבים הייתי נהנה לקרוא כמו שנהניתי עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אני נשאר עם Excel
תומר,
11/12/04 03:36
|
מה הקשר ל-Excel? כמו הקשר בין ציפורעם ל-Outlook - אין קשר. ציפורעם (אהבתי את השם העברי) מתמודדת מול Outlook Express ולא מול Outlook. אם גברת ברקוביץ' רוצה לדחות עוד קצת את השיעורים בחדו''א היא יכולה להכין את הכתבה מחדש והפעם לעשות השוואה מול Outlook Express.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת רחמים עליה. בכל זאת חדו''א.
TSR,
12/12/04 12:52
|
|
 |
5.
נו שויין
efrat,
10/12/04 22:28
|
אני האחרונה שאגן נמרצות על מיקרוסופט. אני בעד כל חברה שתקום ותתחרה ותוריד למיקרוסופט את האף....אבל...העובדה (המצערת) היא שמיקרוסופט שולטת. רוב האנשים בפלנטה הקטנה שלנו משתמשים במיקרוסופט ובמוצרים שלה.ברגע שחברה יוצאת עם תוכנה מתחרה היא חייבת לקחת בחשבון את העובדה הזאת ולהתאים את עצמה כשירות לקוחות.אותי לא מענין באיזה קוד\פורמט מיקרוסופט משתמשת. אם התוכנה נותנת אפשרות לייבא מתוכנה אחרת היא חייבת לעשות את זה בצורה נוחה, קלה וללא סיוט החלפת פורמטים והורדת מתאמים למיניהם. (את אותה הבעיה יש בפיירפוקס שמתעקשת לא להשתמש בקוד אתרים שהיה בשימוש עד עתה ולכן ישנה בעיה בצפייה באתרים במיוחד בשפות זרות). ואם בשפות עסקינן...כל פעם יש בעיה אחרת עם תוכנות ושפות שנכתבות מימין לשמאל...הלו...אנחנו על המפה ונמאס לי שמתעלמים ומקשים עלינו. אני כמו הכותבת נשארת עם אאוטלוק (לא אאוטלוק אקספרס) במיוחד בגלל לוח השנה, משימות ורשימות. אם תוכנה אחת נותנת לי את כל האפשרויות הללו בקליק אחד מדוע עלי להחליף אותה. ולמי שיעיר על ענין הבטיחות...נו באמת...אתם באמת חושבים שישנה תוכנה שאי אפשר לפרוץ אותה? מיקרוספט בגלל הפופולריות שלה הייתה יעד להאקרים זדוניים ...אבל אם מוזילה תצבור משתמשים ותגדל כמו שהיא מצפה, היא תהיה היעד הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ביקורת כתבה
ישראל ישראלי,
10/12/04 16:25
|
מכיוון שהכותבת משתמשת בסגנון כתיבה יפה פיוטי ומושכל נתחיל המחלק הטוב
אין ספק שהכותבת בחורה כישרונית שמתמצאת באינטרנט ואף יודעת לכתוב למעשה היא יודעת לכתוב כל כך יפה שמותר לתהות מדוע היא נאלצת ללמוד משהו יבש ומשמים כמו מדעי המחשב מצד שני חבל לבזבז כישורים אנליטייים טובים ואין ספק שגם את זה יש לה
עכשיו לחלק הביקורתי שבביקורת לפני שמסתגרים הכוונה שלי היא רק טובה ציפורעם כפי שקראת לה בלשונך הפיוטית היא פרוייקט חשוב שהולך ראש בראש אל מול הסטנדרט השולט של מיקרוסופט ''אאוטלוק'' ונדמה לי כי יותר נכון מול ''אאוטלוק אקספרס'' וכיוון שיש פרוייקט מוכן ביד שיכול להתחיל לנגוס בנתח שוק והוא למעשה טוב יותר מהמקור ראוי לשחרר אותו וכך אכן נעשה בהמשך יש סיכוי טוב שיתווספו שאר הפונקציות והציפורעם תתמודד ראש ברש ישירות מול האאוטלוק עוד סטנדרט שולט של מיקרוסופט שראוי ליצור לו תחליף טוב
אולי היה מאוחר אולי היו לך שיעורים אולי סתם חוסר תשומת לב אבל החידוש המסעיר בציפורעם הוא החיפוש המובנה סטייל גוגל מהיר ואיכותי ולגמרי לא בנמצא באאוטלוק כיוון שפיספסת את זה הטעית קצת את הקוראים אם היית משווה מראש את ציפורעם לאאוטלוק אקספרס היית אולי מסכימה איתי שציפורעם כבר בגרסה הראשונה טובה יותר.
אני כבר לא מדבר על מניעת הטרדות לא רצויות של המשתמש כמו סינכרון האאוטלוק עם המסנג'ר בכפייה
בכל מקרה אחת הכותבות הטובות. לתגובה: hifi7@walla.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עברית
asdf,
10/12/04 16:21
|
חפשי תוסף שנקרא BIDI. זה תוסף נפלא שנותן לך לקבוע את כיוון הקריאה (LTR/RTL). לגבי האינקודינג, נשמע מוזר. מעולם לא נתקלתי בבעיה כזו. ניסית יוניקוד UTF-8?
בסה''כ אני חייב להודות שגם אני מצאתי הרבה באגים, כאלה שבילבלו אותי אותי בנוגע לאיזו גירסה זו, כי זה לא נראה עמו גירסה בשלה להקרא 1ץ0.
כמו לדוגמא החיפושים השמורים, שאגב לא הזכרת כאן והם מווים שיפור עצום לעומת אווטלוק אקספרס אם תשחקי קצת עם התכונה הזו. אני, בכל אופן, אהבתי אותה מאוד, רק חבל שהיא כ''כ שורצת בחיפושויות קטנות ומעצבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
חבל שלא בדקת את התוכנה
תומר,
חיפה,
10/12/04 10:43
|
חבל שלא בדקת את התוכנה קצת יותר לעומק. היא תומכת בעברית בצורה מלאה, וכל אותן הבעיות עם הקידוד נובעות מחוסר תמיכה מצד ספק שרות הדואר הוובי, ולא בתוכנת הדואר כלל.
בקשר לתוכנה סטייל אאוטלוק, תעשי הפרדה - מייקרוסופט משווקים את אקסצ'ינג'+אאוטלוק כפתרון Groupware, בעוד Thunderbird הינה תוכנת דואר/חדשות. אם כבר משווים לתוכנה של מייקרוסופט, לפחות ההשוואה צריכה להיות בקטגוריה זהה - לאאוטלוק אקספרס, ואת התוכנה הזו לוקחת Thunderbird ובגדול.
באם מישהו נתקל בבעיות או בשאלות לגבי התוכנה, הוא יותר ממוזמן לשאול אותן בפורומים של מוזילה ישראל, בכתובת http://mozilla.org.il/board.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אי אפשר לקבל מיילים מאאוטלוק
איציק,
פ''ת,
10/12/04 10:29
|
כל מייל שנשלח אלייך מאווטלוק יתקבל כקובץ בשם winmail.dat די בעיה כשרוב האנשים משתמשים באאוטלוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא ב-outlook
מקש רווח,
10/12/04 17:55
|
את winmail.dat מייצר outlook, מדוע ואיך להמנע כאן:
http://www.pchell.com/support/winmaildat.shtml
הגב לתגובה זו
|
|