 |
73.
זה גאווה אמיתית ולא ההומואים
גורג,
ריו,
12/12/04 14:09
|
ההומואים המגעילים קוראים לעצמם גאווה ..אז ככשיו הם וכולם יודעים מהי גאווה אמיתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
פעם למדו כאן...
עירית,
ת''א,
12/12/04 02:13
|
בדור הבא ישראלי יוכל לקבל פרס נובל, אולי על אובססיה חולנית על כוכבי 'כוכב נולד'. או על משהו דומה. איך הפכנו לעם מטומטם שכזה. בחיי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
באיזו עיר נולד הרשקו
הרומנים,
בת - ים,
12/12/04 01:05
|
|
 |
70.
שבת
רפי,
תל אביב,
11/12/04 21:49
|
כל הכבוד לזוכים, אבל הם מייצגים את כל הישראלים, לפי דבריהם עצמם, והיה ראוי שהם לא יסכימו לקבל את הפרס בשבת. זה היה מביא כבוד גדול לעם שנתן את השבת לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
סוף סןף פרס נובל...
hgi,
11/12/04 21:29
|
|
 |
68.
רומני או לא
הרומנים,
11/12/04 17:21
|
|
 |
הרשקו הוא יהודי שנולד בהונגריה
ל"ת
Erez,
11/12/04 19:23
|
|
 |
67.
מאז 77 הבינוניות מחלחלת...
חיים,
11/12/04 17:07
|
מאז המהפך ובשם צמצום הפערים החברתיים כביכול (שקר אחד גדול), רמת החינוך בהדרדרות מתמדת, אלו שקיבלו את פרסי הנובל הם אלו שלמדו במערכת חינוך אחרת שלפני המהפך, מערכת חינוך שהמצוינות עמדה בראש מעיניה. אני זוכר שפעם עשו מבחן סקר בכיתה ח' ולפיו בתי ספר תיכון מיינו את התלמידים, כך שתלמידים מוכשרים ילמדו לפי תוכנית מוגברת תוך עידוד המצויינות. לצערי, כיום הבינוניות חוגגת, עוד 10 שנים הפערים בין ישראל לשאר העולם יגדלו ונהפוך למדינת העולם השלישי. ע''י כך הפוליטיקאים יישלטו בנו טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אין לך מה לדאוג''
Avi Ecuador,
11/12/04 20:45
|
אם דור עגל הזהב ימשיך בדרכו הפלסטינים ישלטו במי שישרוד, בטח לא יהיה שמאל, אז מה בדיוק הבעיה, ילמדו תורה. של מוחמד אני מתכוון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאז 1948 ...
משה,
11/12/04 18:39
|
צריך להיות כן החינוך הישראלי הרבה יותר גרוע מהחינוך היהודי בחו''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אפשר לענות
סתם,
אחד,
11/12/04 16:51
|
הם לא המציאו הם גילו את המערכת שנקראת פרוטואוזום, אברון האחראי על פרוק חלבונים המיועדים להשמדה ואת דרך הסימון להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
כולולולולולולולולולו'שששששש
ל"ת
העיראקי,
11/12/04 15:53
|
|
 |
64.
שלמה מ-53
הוגו,
שם,
11/12/04 15:49
|
אתה אידיוט אכול רגשי-נחיתות.אבל ההסבר ''המנמק'' שלך על שיקולי ''השמאל'' האירופי למקבלי הפרס,נשמע אידיוטי ,שהרי לישראלים ובמיוחד לאמריקנים אין חיבה יתרה אצל השמאל האירופי,אז סביר להניח שלא היו בוחרים שני ישראלים ועוד אמריקאי אחד. גם מבט על יתר הזוכים השנה בשאר הקטגוריות מראה את כושר החשיבה הלקוי שלך...שלא נדבר על נימוסים או פטריוטיזם,טמבל, מי שלך אותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
Proud to be a Technion alumni
Nuke,
Boston,
11/12/04 15:48
|
|
 |
62.
אפשר לישאול
אלון,
11/12/04 15:34
|
מה הם המציאו? סתם מעניין אותי. וזה לא כתוב בזום מקום בכתבה החובבנית הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית קורא את הכתבה
חמדה,
11/12/04 17:46
|
היית מבין שהם לא המציאו כלום. הם פשוט גילו מה מפרק חלבונים בגוף, ועב''ס התגלית הזו, הצליחו לפתח תרופות חדשות לסרטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
גאווה על שני המדענים הצנועים
ל"ת
אסף,
11/12/04 15:34
|
|
 |
60.
תזכרו את שנת 77 ! תחילת הסוף..
דן למדן,
11/12/04 13:17
|
|
 |
59.
תגובה לשלמה (53)
ערן,
11/12/04 12:57
|
יש שתי אפשרויות לפרש את תגובתך: או שאתה חוקר באקדמיה באחד מהתחומים: כימיה\ביוכימיה\רפואה שמכיר לעומק את המחקר של פרופ' הרשקו ופרופ' צ'חנובר ואז תגובתך נובעת מקנאה. או שאתה לא ואז תגובתך נובעת מבורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל59
מאיר,
11/12/04 16:34
|
|
 |
TO #59
NINS,
USA,
11/12/04 16:04
|
|
 |
58.
גאווה לאומית? חה חה חה!!!
ורד,
רמת אילן,
11/12/04 11:56
|
אין שום סיבה לגאווהלאומית על ההישג. ההישג כולו של החוקרים, ורק שלהם. למרות ההידרדרות ברמה בכל מישורי החיים במדינה. הם שייכים לדור שהתחנך כשהשמאל היה בשלטון והיה חינוך מצויין לכל ולא בורות שהביא אתו שלטון הליכוד. היכן שלא מסתכלים, רק בורות ואלימות. נקווה שזה לא פרס נובל האחרון למישהו מרפובליקת הבננות הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שלא תעברי לקובה או לצפון
בוריס,
חיפה,
11/12/04 16:43
|
קוריאה. שם יש שלטונות שמאל. לכולם יהיה טוב - את תוכלי לקבל שם חינוך טוב ואנחנו נתפטר מהטיפשה אחד. מעניין איך זה קרה שרוב פרסי נובל קיבלו מדענים מהמדינה הכי קפיטליסטית וימנית כמו ארצות הברית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תמשיך בשיטת ''ההבנה'' שלך
Avi Ecuador,
11/12/04 16:23
|
בהמשך תגיע למסקנה שאין שום טעם והגיון בחיים ובזמן הקצר שמוקצב לך. פשוט תבין שאתה צריך להתאבד. לא אומר שאולי אתה לא צודק ואם תתעמק אפילו תבין למה. אם תלמד לשמוח גם בהצלחת אחרים ודברים שלא בדיוק שלך אז אולי יהיה לך סיכוי להנות מהחיים והמתנה שניתנה לך. טוב, שתהיה בריא בחור, אתה ברוורס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם 58
יפרח,
חיפה,
11/12/04 15:23
|
צודק 58, עם הספר הפך לעם של בסטות ומותגים, החינוך על הפנים, במקום להתקדם הולכים כל הזמן אחורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אני סובל מפיצול אישיות
Avi Ecuador,
11/12/04 11:45
|
לכל המגיבים בשמי, וכל התגובות שכן נכתבו בשמי, אני מבקש להבהיר, סכיזופרניה היא לא נושא לבדיחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מומלץ לקרוא
Avi Ecuador,
11/12/04 16:12
|
|
 |
שכחתי לציין
Avi Ecuador,
11/12/04 15:41
|
|
 |
56.
כל הכבוד למדענים הישראלים
גיא,
11/12/04 11:23
|
רק חבל שהפרס היוקרתי ניתן במדינה גזענית, נאצית, ואנטישמית כמו שבדיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You know nothing about Sweden
Mike,
Stockholm,
11/12/04 13:42
|
|
 |
אנחנו זוכרים שלגיה ואנה לינד
בוריס,
חיפה,
11/12/04 21:22
|
באף מדינה שפויה מפגרת כמו אנה לינד לא הייתה מגיע לתפקיד שרת החוץ. אני זוכר איך היא אמרה לאמריקאים שחברי אל-קאעידה יכולים להרגיש חופשי בשבדיה ולא לפחד שיעצרו אותם. החברים שלי שגרים בשבדיה ממש שמחו כאשר רצחו אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
עדיף פרס נובל בכימיה מזה בשלום
דוד,
11/12/04 11:08
|
לפחות בכימיה זה לא פרס מזויף כמו שפרס ורבין קיבלו ללא הוכחות בשטח. אני מעריך יותר את הפרופסורים בכימיה שקיבלו פרס נובל לשלום על הצלת חיי אדם מאשר את פרס ורבין שסתם קיבלו פרס נובל עם כסף ובשטח חיים של ישראלים לא ניצלו אלא להיפך יותר טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
האם יבוא אריק לברך אותם כמו שב
ש.לוין,
11/12/04 11:00
|
האם כל הפוליטיקאים והנהנתנים ואלה שעושים לעצמם יבואו לברך את שני המדענים בביתם כמו שעשה אריק שרון ואחרים לעזאם עזאם. בודאי שלא כי מה יצא להם מזה ? כלום הרי הם תמיד עושים הון פוליטי מכל דבר אבל כאן אין להם אז הם לא יבואו לכל היותר יפרסמו בתקשורת איזה ברכה. הבנתם את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לימור תגיע עם המדליות
לימי,
תל אביב,
11/12/04 14:43
|
|
 |
53.
תגלית היוביקוויטין היא שולית
שלמה,
11/12/04 10:08
|
ולא ראויה לפרס נובל. אז למה הם זכו? שתי אפשרויות.
1)מאחר וצריך לחלק את הפרס כל שנה,ותגליות ראויות יש פעם בכמה עשורים,בלית ברירה נוצנים פרס גם על קשקושים חסרי חשיבות כמו היוביקוויטין. 2)השמאל באירופה,רוצה להראות את ''הליברליות'' שלו ולכן מחלק את הפרסים לפי מפתח אתני-דתי ושיקולים פוליטיים בין מיעוטים אתניים שונים כדי שלא ירגישו מקופחים.. הדבר קורה גם באומנות,בספרות,בקולנוע ולא רק במדע.זה מוריד את הרמה בצורה רדיקלית,אבל גורם למיעוטים האתניים שמקבלים פרס שלא מגיע להם,להרגיש שייכים ורצויים. מדעית זה רע מאד,פוליטית זה רעיון נכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העצים מתים זקופים
זיו,
12/12/04 18:04
|
שלמה מ-53 אתה צודק.קח למשל את פרס נובל לרפואה ל-2004, מי זכה, בסה''כ מגלי המנגנון של חוש הריח, איזה מהפף בדיוק הם חוללו ברפואה?אולי תעשיית הבשמים תצא נשכרת מכך. ראו למשל מי קבלה את פרס נובל לספרות-אלפרידה ילינק, סופרת אפרורית ובלתי מעניינת, נגועה בפחד קהל, שהמבקרים לא התלהבו מספריה הפמיניסטיים חסרי הדמיון והמקוריות. גם פרס נובל לאיכות סביבה ושלום שניתן לאפריקאית, נראה יותר כנסיון עלוב של השבדים להיראות נאורים ורבי חסד המואילים בטובם להעניק פרס ל''ילידים'', על מה היא בדיוק קבלה את הפרס על מניעת גדיעת עצים? שמחת זקנתי, באמת מפעל חיים גדול. אכל העצים מתו זקופים, אולי הודות לפרס שפטרוניתם קבלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לו הייתי יוביקוויטין ליגאז
E3,
11/12/04 21:05
|
הייתי תופס יוביקוויטין אחד ומצמיד לאחד הליזינים שלך. אח''כ עוד אחד - לקודם ועוד אחד ועוד אחד, לפחות שמונה שיהיה בטוח. ואז, בשמחה ושביעות רצון הייתי רואה אותך מובל אחר כבוד לפרוטאזום, מיושר, נכנס מצד אחד כאידיוט שלא יודע לפרגן, ויוצא מהצד השני כחתיכות קטנות קטנות שאפשר למחזר ולבנות הפעם משהו מועיל. חג שמח לכל ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על זה שאתה שולי
Avi Ecuador,
11/12/04 16:02
|
ועל התהליך ה''שולי'' ספר לאלה שהיה להם מחלה וניצלו בזכות התהליך שהשתמשו להבראתם. ספר להם ולבני משפחתם שחייהם שוליים. כמה היה מוכן בן אדם לשלם ללא פרסים למדענים הגדולים האלה? כל הכבוד למדענים ואני שמח בשמחתכם ובשמחת עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט
הוגו,
שם,
11/12/04 15:46
|
אידיוט אכול רגשי-נחיתות.אבל ההסבר ''המנמק'' שלך על שיקולי ''השמאל'' האירופי למקבלי הפרס,נשמעת אידיוטית,שהרי לישראלים ובמיוחד לאמריקנים אין חיבה יתרה אצל השמאל האירופי,אז סביר להניח שלא היו בוחרים שני ישראלים ועוד אמריקאי אחד. גם מבט על יתר הזוכים השנה בשאר הקטגוריות מראה את כושר החשיבה הלקוי שלך...שלא נדבר על נימוסים או פטריוטיזם,טמבל, מי שלך אותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיד יש את מי שרק רוצה לעצבן
ל"ת
שלי,
11/12/04 15:32
|
|
 |
תגלית היוביקויטין אינה שולית
איילת,
11/12/04 15:17
|
נושא פירוק החלבונים הוא בעל חשיבות מכרעת לתפקוד התקין של התא, והבנת מנגנון זה וכמו כן הבעיות בו היוו פריצות דרך מדעיות. לפני שאתה פוסל, נא בדוק את הנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביש לך , לפרגן לא יזיק קצת
ל"ת
יואב,
11/12/04 12:58
|
|
 |
52.
לא יאומן ! התגובות ביחס לנושא?
ל"ת
אזרח,
11/12/04 10:03
|
|
 |
כן יאומן
מוני,
אשדוד,
11/12/04 14:19
|
|
 |
51.
המגבים המופרעים הם ערבים מלא ס
ל"ת
ממממ,
11/12/04 09:36
|
|
 |
50.
לכל הפסיכים שמגיבים בשמי
Yossi V,
11/12/04 09:14
|
1. לא כתבתי אותן.
2. אני בכלל גם לא מבין את משמעותן.
3. הרמה שלהן נמוכה מדי (לטעמי), וכל מי שמכיר את סגנון כתבתי יודע להבחין.
4 ראיתי כבר כמה פעמים שתגובות שכתבתי לפני שנים מתפרסמות משום מה שוב כיום שלא בעניינם בכלל.
5. הקללות וניבולי הפה של אבי אקוודור כלפי מיותרות ומייצגות דביליות. 6. בכלל לא איכפת לי מה אנשים כותבים בשמי. איכפת לי רק מה אני כותב בשם עצמי.
7. אני אף פעם לא מגיב לתגובות אחרים אלא כותב את תגובתי (המפורטת). מה ואיך אחרים רוצים להגיב אליה זה כבר לא ענייני, ואין לי שליטה על ניבולי הפה שלהם והגסויות למיניהם, כשם שאין לי שליטה על כך אם מישהו עושה זאת בשמי.
8. לכתבה הנ''ל לא הגבתי אפילו פעם אחת.
7 . ותיקון קל לא. אקוודור: אומרים וכותבים 'איידס' ולא 'אייץ' כשם שכתבת בבורותך כי רבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הגיע הזמן אדון יוסי שתראה
מציאות עגומה,
11/12/04 15:55
|
בדיוק עם מי אתה בסירה אחת...זה שאתה כותב קבוע תגובות אנטי ישראליות נוטפות ארס, וגדושות זעם וחרון,מושיב אותך באותה נישה עם פרימיטיביים שונאי ישראל (ואתה יודע למי הכוונה בדיוק). ואם נעים לך לשוט בכאלו ספינות של החיים עם כאלו קיצוניים - אז שיערב לך. ביקורת בונה היא דבר חיובי בדמוקראטייה. מה שאתה כותב (לא תמיד) היא השתלחות לשם השתלחות. קתרזיס רוחני שאתה עושה לעצמך, ולא לוקח לשנייה אחת בחשבון מי קורא את זה, ומה הם יעשו עם זה. והנה, כאן בכתבה זו הוכחה אחת קטנה. הרי כל ההתכתבויות למטה לא קשורות לעניין הכתבה. את תגובה 30 שכתובה בשם אותו אבי אקוודור, ניתן למצוא בכתבה על השייטת חתומה בשם : נועמי פורטוגל. אז הגד לי מי חבריך ואגיד לך מי אתה - שנו חכמינו. וידעו מה הם אומרים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרחיבי, יותר מדי דברים סתומים
HR,
11/12/04 19:12
|
ולא מובנים / ברורים בדבריך. כמו למשל מי הם הפרימיטיבים השמאלנים. מה ז''א השתלחות לשם השתלחות. מי החברים של יוסי ו . מה ז''א לא לוקח בחשבון מי קורא את דבריו. וכו'. אישית אני דווקא חושב שהוא כותב נכון ויפה, אבל זה כבר דיון לפעם אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-HR
מציאות עגומה,
12/12/04 06:06
|
א.לא מוזכרת המילה שמאלניים ! זוהי אינטרפרטצייה שלך. (וזו לא היתה הכוונה). ב.שבטים פרימיטיביים על תרבותם, ומחולותיהם לקצב תופי הטם-טם סביב מדורת האש , הם עניין מרתק ונפלא. כשאי אלו שבטים מעתיקים את מחולותיהם לגגות עירם ולקצב יריות באוויר מחוללים ורוקדים לאחר כל פיגוע ביהודים, זה פרימיטביות נאלחת.
על כל השאר אין לי שום כוונה להרחיב את הכתיבה, כי זה לא נוגע לכתבה זו, וכי אדם אכול שנאה תהומית למדינת ישראל - לא שווה תגובה. אתה יכול להמשיך ולהתבשם לך בניחוחות השינאה - אם זה מה שעושה לך טוב בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתם טיפש
Yossi V,
11/12/04 20:00
|
|
 |
''אינשטיין'' אולי תסתום כבר.
שמאל מתון,
11/12/04 10:49
|
|
 |
49.
כבוד, יקר ואהבה. תרמתם לאנושות
אחינועם,
11/12/04 08:59
|
למדענים היקרים הרשקו וצ'חנובר, אנו מוקירים את הישגכם הנפלא. אנו מעריכים את כשרונכם ודבקותכם ועבודתכם הקשה. זכיתם בפרס, שמסמל את הכרת התודה של בני האדם על התרומה שתרמתם להם בקידום המדע, לתועלת האנושות! חיממתם את ליבנו! הלואי ותשמשו דוגמה לבני הנוער בישראל ובעולם, להמשך מחקר ותגליות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
למגיבים המופרעים
NY,
11/12/04 08:10
|
תשמחו בהישג הגדול של פיענוח מנגנון הפירוק של חלבונים, מהמרכיבים החשובים באיזון פעילות התא, רקמה, איבר. מה הקשר בין התגובות הפוליטיות שלכם לעיניין שהוא גאווה כל כך גדולה? פריצת דרך מדעית מהמעלה הראשונה. העין הצרה והרעה שלכם תחזור אליכם כחרב פפיות!!! אני מקווה שחתך המגיבים אינו התמונה הנכונה של הציבור הישראלי, אם כן יש לנו בעייה גדולה ביותר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד בבון ימני
Yossi V,
11/12/04 15:21
|
עכשיו פרס נובל לפירוק מתנחלים ובטח שרון ששופך דם פלסטיני לא מגיע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כל הכבוד!!!
ל"ת
עמי,
ים,
11/12/04 08:01
|
|
 |
46.
עניין מרכזי
יהודי,
austrlia,
11/12/04 07:41
|
עניין מרכזי עורך ראשי: רמי .............עיתון של ערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
Yishar Koach!!!!!
ל"ת
leCiechanover,
& Hershko,
11/12/04 05:30
|
|
 |
44.
לעזאזל אנשים....
Kenvelo....,
מרכז,
11/12/04 04:59
|
תסתכלו על ההתנהגות שלכם!!!! מה אכפת לכם אם הם ימניים או שמלאנים? מרכזניקים, דתיים או מסורתיים?? הם ישראלים? הם יהודים? זאת סיבה מספקת להתרגש!!! ותפסיקו כבר לרדת, לקלל או לעשות כל מיני דברים כי הם לא נראים לכם צריכים להיראות ככה!!! אתם עם! אתם מדינה! אתם כוח! אם לא טוב לכם, תשנו ביחד! אבל תמיד תזכרו, אנחנו חייבים אחד את השני, כי בלי אחד את השני, לא היה לנו עם ומדינה לחיות, והיינו מושמדים עוד בימי התנ''ך (למאמינים). ומה אכפת לכם למי ניתן הפרס קודם? הפרס עצמו חשוב, ואפילו אם לא! התגלית עצמה, שהולכת להציל יותר ממליונים ברחבי העולם, ובדור ההמשך!!! אז לעזאזל תפסיקו להיות רק מרוכזים בעצמכם או בשלולית שלכם, ותתחילו לדאוג קצת לאחרים! לזולת! תסתכלו על כל ההודעות פה, אנחנו נראים כמו חבורת של בהמות!!! ואחר כך אנחנו לא מבינים למה כל העולם נגדינו???? תסתכלו איך אנחנו מתנהגים!!!!! (ולכל אלה שחושבים שאני ימיני, שמלאני או לא יודע מה!, אני סה''כ בן 17 וזה עצוב, שילד בן 17 צריך ללמד גדולים וחכמים ממנו איך להתנהג!!! אז עם ישראל, בית ישראל, קבלו שכל, ותפסיקו להתנהג כאילו רק אתם בעולם הזה!!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!!!
ל"ת
רציונלי 777,
11/12/04 15:24
|
|
 |
43.
אתם לא ממש בסדר
פלוני,
אילת,
11/12/04 04:35
|
אני במקרה התעמקתי בתגובות של כולכם ואני רואה איזו חברה חולה יש לנו. אתם כותבים שטויות. תעשו משהו עם עצמכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
סוף סוף חדשות מזל טוב לכם
ל"ת
שושו,
11/12/04 04:32
|
|
 |
41.
נעמי מפורטוגל
אלינוער,
חיפה,
11/12/04 04:22
|
שכחה שהמרצח עראפת ימח שמו ושם זכרו קיבל פרס נובל לשלום. על זה היא לא הלינה אבל...כשמדובר במדינות עניות ועלובות כמו פורטוגל...כן כן הארץ הכי עלובה בכל האיחוד האירופאי (שהוא עצמו איחוד פשע מאורגן) אני לא מתפלא שההשכלה אינה מרקיעה שחקים ואפילו את המדע מודדים על פי מדד הפוליטיקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
Why are we proud
Assi,
Eilat,
11/12/04 03:46
|
Proud?, what do we have to be proud about? This is the same foundation that gave a Nobel prize to Arafat and Peres! It is a disgrace to receive any award from that foundation!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כל הכבוד מעריב
Yossi V,
11/12/04 02:27
|
|
 |
38.
שיטת ההתחזות הרמאות...
Avi Ecuador,
11/12/04 01:05
|
כו, עכשיו אולי תבינו ללא קשר לכתבה וחבל שאני נאלץ לכתוב תגובות שהם בסך הכל היו צריכים להיות שמחה וברכה לחתני הפרס ולעם ישראל, שום דבר נוסף. איך השיטה של הערבים באו''ם ובעולם להתחזות לרמות ולשקר ולהעמיד פנים (כאן בקטן איך שהם עושים לי בכדי להכפיש) ולך תסביר שאימך לא זונה ותנקה את החרא שנדבק בך. היום ישראל עוברת תהליך דומה, תחשבו על זה לרגע. זו שיטה של ערבים!!! ישראל והיהודים מצטדקים במקום לזרוק אותם מפה ושהם יסבירו מדוע. ואפילו לאחסר מניפולציה ותאמינו לי שלא אכפת לי מרשעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi.......
tom,
u.s.a,
11/12/04 05:19
|
|
 |
כל הכבוד!!!
Yossi V,
11/12/04 16:50
|
|
 |
מה אתה רוצה, נודניק?
ג'ונג'ון,
11/12/04 03:45
|
|
 |
אתה דוגמה לסתום
ל"ת
Avi Ecuador,
11/12/04 05:13
|
|
 |
37.
Congratulations, this is great
ל"ת
Yanina,
New York,
11/12/04 00:50
|
|
 |
36.
הרשקו רומני
הרומני,
רחוק מרומניה,
11/12/04 00:43
|
לא הבנתי למה כתבו בכלי תקשורת רבים, שהרשקו הונגרי ואפילו דיווחו על ברכות שהגיעו מראש ממשלת הונגריה, כאשר הרשקו כידוע זה שם רומני למהדרין הרשקו, אנא כל השבט מחכה להודאה רשמית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
למה כימיה ולא ביולוגיה ???
נבו,
11/12/04 00:37
|
עד כמה שהבנתי המחקר שלהם הוא בתחום הביולוגיה, עם נגיעה לכימיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר בפתרון לימין וזה כימיה
ל"ת
נעמי,
פורטוגל,
11/12/04 03:26
|
|
 |
34.
כול הכבוד! ועכשיו...
מיקה,
10/12/04 23:33
|
|
 |
העיקר שאתם הורגים פלסטינים
Yossi V,
11/12/04 02:24
|
|
 |
לא הרגנו מספיק
ל"ת
עובדה,
אתה פה,
11/12/04 03:47
|
|
 |
33.
הכל באשמת הכיבוש האלים
ל"ת
אורי אבנרי,
המוקטעה,
10/12/04 23:27
|
|
 |
32.
וידוי
קובי, ונצואלה,
10/12/04 22:47
|
החלטתי להצטרף למועדון הדאראטות בראשות אבי אקואדור וצלף קוצני. רק רציתי להודיע לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוציא אותך כדארטה
Avi Ecuador,
11/12/04 01:06
|
|
 |
31.
wiat wait wait
the one,
10/12/04 22:42
|
His majesty you must wait!!! what about Sarit, i mean Hadad.she deserves one too !!!no???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
והגאווה האמיתית היא על כך ש:
Avi Ecuador,
10/12/04 21:42
|
1. רצחנו מאות פלסטינים חפים מפשע בשנים האחרונות, כולל ילדים רבים. 2. הרסנו מעל אלף בתים והותרנו אלפים ללא קורת גג. 3. חיסלנו, עצרנו, עקרנו, השפלנו, חסמנו, הרעבנו. 4. השחתנו את החברה הישראלית. 5. חיסלנו את מערכות החינוך והבריאות. 6. העשרנו את האלפיון העליון. 7. וגם נרדמנו בשמירה כשכל זה קרה. לשמחתנו, דברים כאלה קרו גם לעמים אחרים, אם כי הקורבנות במקרים כאלה היו לעתים קרובות יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מספר 30 מועתקת מהכתבה
על השייטת רק,
ששם השם הוא,
11/12/04 15:45
|
נועמי פורטוגל... ולא אבי אקוודור. כך שהגיע הזמן לצנזר את אותו אחד שמעתיק וכותב תגובות בשם אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אקוודור....חפש...
ל"ת
אלינוער,
חיפה,
11/12/04 04:23
|
|
 |
אפשר לדעת איך התגובה שלך קשורה
Adi,
Australia,
11/12/04 00:24
|
אפשר לדעת איך התגובה שלך קשורה לכתבה ? סוף סוף משהו שאפשר להתגאות בו , המדענים האלה עשו עבודה מעולה הם מצילים חיי אדם בכול העולם לא קשור לגזע דת ומין אז מה העניין ? במקום להגיד כול הכבוד ואת התגובות האלה לשמור לכתבות אחרות למה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, שמענו שאתה מתחתן עם נועמי
הרבי,
11/12/04 00:23
|
|
 |
כל הכיבוש לימנים הבבונים
Yossi V,
11/12/04 00:52
|
|
 |
avi you........
ofer friend,
amerika,
11/12/04 00:23
|
|
 |
you are stupid
ofer,
11/12/04 00:49
|
you took my name momnkey. i am not your frind baboon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מטורף יוסי
ל"ת
Avi Ecuador,
10/12/04 23:17
|
|
 |
You Are Sick
Zack USA,
USA,
10/12/04 22:44
|
sick, sick sick. Don't say ''WE'', if you feel YOU did something wrong, say I did this and that! You are a sick leftist, I suggest you move to Cuba or China.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעצבן חביבי
Avi Ecuador,
10/12/04 22:53
|
|
 |
המוח שלך מלא בכל כך הרבה זבל
קובי,
ונצואלה,
10/12/04 22:23
|
שאפילו שאתה רואה משהוא אופטימי אינך יכול לשמוח..אדם בזוי ושפל מלוכלך ומלכלך את הסובב אותך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את האופטימיות היחידה אני שואב
Avi Ecuador,
10/12/04 22:50
|
מכך שבבונים כמוך מתרגזים כששמים להם מראה מול התחת האדום שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל ....
אלינוער,
חיפה,
11/12/04 04:25
|
מי מתעצבן ממך? אתה משעשע דווקא אני נהנית לקרוא את התגובות שלך ככה שיש על מה לצחוק....אגב אקוואדור חחחחחחחח משעשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!!!
Yossi V,
10/12/04 22:57
|
|
 |
מתחזה בשם יוסי הבחור
Avi Ecuador,
10/12/04 22:48
|
אחד שפל שקורא לפעמים לעצמו אקוודור וחושב שהוא הופך לבן אדם- בדרך כלל כשאני מגיב לתגובה שלו הוא יוצא מגידרו, תמצא את התולעת במספר כתבות היום-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כהנמן איננו ישראלי
המתקן בע''מ,
10/12/04 21:25
|
להבדיל מהרשקו וצחנובר, כהנמן רק נולד בארץ. את כל מחקריו שעליהם זכה בפרס ביצע בארה''ב. הנובל של הרשקו וצחנובר הוא 100% מתוצרת הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בולשיט!! את התיאוריה הם פיתחו
אא,
10/12/04 23:22
|
בארץ ורק אח''כ הרחיבו אותה בחו''ל גם כי לא דואגים למספיק תקנים ומשכורות שלא מתקרבות למה שמציעים בחו''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהנמן ברח מהארץ
צלף קוצני,
10/12/04 22:09
|
הוא וטברסקי לא קיבלו תקן בירושלים, אז ברחו. כך עושה כל מי שיש לו משהו להגיד לעולם: בורח מהשלולית המצחינה. ומה היא מגדלת? צלפים קוצניים ואבי אקוואדורים. בקיצור: דאראטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכיום הוא נמצא
NY,
11/12/04 08:04
|
|
 |
28.
ענקים! תותחים! מלכים! כן ירבו.
ל"ת
י,
10/12/04 21:22
|
|
 |
27.
האם לימור היתה שם?
מורה,
10/12/04 21:21
|
לא הצלחתי לברר אם שרת-החינוך-שלא-גמרה-תיכון נסעה לטקס. הרי לטקס המדליה באולימפיאדה היא מצאה זמן לנסוע. אז היא נסעה? או שאולי היא עסוקה מדי בלהרוס את מערכת החימך בארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
גם ליאיר פרץ מש''ס מגיע נובל
אבנר,
חיפה,
10/12/04 21:12
|
|
 |
אני שולח לו ווטרינר
Yossi V,
11/12/04 02:31
|
|
 |
25.
''פרס נובל'' פג ערכו.
מופאסה,
ניו יורק,
10/12/04 21:11
|
מאז שערפאת י''שו (ימח שמו וזיכרו) קיבל את הפרס .ערכו של פרס נובל ירד לתחתונים.הערך הנעלה שהיה לפרס הזה בעיני עד לפני ערפאת..הלך אבד לו. וחבל שאותם ישראלים גאונים בתחום שלהם ..עם באמת כל הכבוד על התרומה שלהם לאנושות.גאים בפרס שעד לפני כמה שנים ניתן ל''יצרן הטרור''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר בין פרס נובל למדע לפרס
אא,
10/12/04 23:20
|
נובל לשלום. אחד פרס פוליטי לחלוטין והשני מתבסס על תגליות ומחקר. את יכול להתבייש (או לא) בפרס נובל לשלום אבל זה לא מוריד כלום מההישג שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הם בטח ''שמאלנים''... כי לימין
שמאלני גאה,
10/12/04 20:58
|
אין שמות להתגאות בהם. מגיע לימין פרס נובל על טימטום, גזענות, כפיה דתית ובורות.... עכשיו שימו לב לתגובות שיגיעו ותבינו בעצמכם למה אני מתכוון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמאל מגיע פרס
שאול,
הרצליה,
11/12/04 04:27
|
נובל על הניסיון הבלתי פוסק אומץ ועזות המצח לנסות לרצוח את עם ישראל בארצו. ניסיון שאפילו הנאצים לא העלו על דעתם...מהפכני:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שולח את דוקטור דוליטל
ל"ת
Yossi V,
11/12/04 05:04
|
|
 |
מה שנכון נכון
ל"ת
ימני מתנחל,
בבון,
11/12/04 02:22
|
|
 |
''לגאון'' השמאלני
ימין שפוי,
חיפה,
11/12/04 00:29
|
מסקר שנערך בקרב אקדמאים מתחום המדעים המדויקים התברר שלימין יש רוב. בניגוד למדעי החברה והרוח (בקיצור בלה בלה) מהיכרותי את אנשי הטכניון, רובם ימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדענים מהימין?
רועי,
חיפה,
11/12/04 12:18
|
אתה קצת מצחיק אותי, יש אולי כמה, אבל המובחרים שבהם הם אנשי שמאל, זאת עובדה, לא משאלת לב. את האיכויות של הימין אתה רואה בטלוויזיה, כשמצלמים אירוע של מרכז הליכוד. וכל המוסיף גורע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש בבונים שפויים?!
ל"ת
Yossi V,
11/12/04 04:12
|
|
 |
נמאס מהמתנחלים
נעומי,
פורטוגל,
11/12/04 00:15
|
|
 |
כל הכבוד!!!
Avi Ecuador,
11/12/04 02:20
|
|
 |
כל הכבוד
Yossi V,
11/12/04 00:12
|
|
 |
שיטה מעניינת
levos,
11/12/04 00:09
|
להעליב בבוטות ציבור שלם, ואז לומר שהתגובות הזועמות על העלבון שלך מראות את נחיתות אותו ציבור, כשלמעשה ההודעה המקורית שלך היא הבזוייה.
השם היחיד שקשור לפרס נובל והשמאל יכול להתגאות בו הוא ערפאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפתיע אותך
Avi Ecuador,
10/12/04 21:51
|
|
 |
23.
Ze Gadoool Ze Atzuuum
ל"ת
Moises,
Chicago,
10/12/04 20:56
|
|
 |
22.
כל הכבוד למדענים
Avi Ecuador,
10/12/04 20:50
|
ולאלה שאיפשרו להם להגיע להשגים אלה, אני שמח בשמחתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק רגע, אל תיסחף
ידיד,
10/12/04 21:50
|
ידידי אבי, הפרס הזה ניתן לישראלים בפוקס. אנא זכור: 1. שליש מזוכי פרס נובל מאז 48 הם יהודים. 2. שליש מהעם היהודי חיים בישראל. סטטיסטית, היית מצפה לכך ששליש מזוכי הפרס היהודים יבואו מישראל. לא כי כן היא, ולא בכדי. השלולית המרקיבה (בין השאר אתה ההוכחה לכך) שקוראים לה ישראל חיסלה את הגניוס היהודי. במקומו היא הולידה את הוואחש המצוי, בז להשכלה ולמשכילים, רדוד, אלים, שחצן, גזען, נפוח ובעיקר צדקן (מזכיר לך מישהו?).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
אבנר,
ארה''ב,
11/12/04 15:30
|
אם זה כל מה שיש לך לאמר בנוגע לפרס לא רק שאתה טיפש אתה גם מסריח את השלולית שבה אתה שורץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Statistics 101
Romy,
NY,
11/12/04 03:58
|
If one third of the winners is Jewish, and if one third of the Jewish population lives in Israel, than there's only a 1/9 (11.1%) chance that the winner would be an Israeli Jew.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רומי, טעית בסטטיסטיקה
ידיד,
11/12/04 12:11
|
לא אמרתי ששליש מהזוכים היו אמורים להיות יהודים ישראלים, אלא ששליש מהזוכים היהודים היו אמורים להיות ישראלים. גם את צודקת, אבל זה חשבון אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז שמע בחור
Avi Ecuador,
10/12/04 22:46
|
קודם אתה לא ידידי ואתה יודע זאת אז תתחיל בזה שתכנה את עצמך צבוע. חוץ מזה, מצא לך תגובה ותגיב לגופו של עניין ואל תכליל ונדע על איזה טמטום אתה בדיוק גאה, ממה שאני מבין אתה גאה שאתה שמאלי. אז נו באמת? תכבד לפחות את עצמך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, תפסיק לגבב
ידיד,
10/12/04 23:00
|
במקום לגבב, יש לך משהו נבון להגיד? אין עסקינן בשמאליותי או בצביעותי אלא בטענה על הפוקס שבפרס ההוא ועליך בתור מגיב סידרתי טיפש. הבנת? תתייחס לגופו של עניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להתעצבן?
''ידידה'',
11/12/04 17:18
|
ולמה לנסות ולהראות שאתה חכם מבין כולם? פשוט קבל את המצב ואת האדם שאמר דברי טפשות.. תן חיוך- בסופו של דבר כולנו כאן אבל לא כולם יודעים ''לחשוב''.. צחק על זה במקום להתעצבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מחממת לי את הקטן
ידיד,
11/12/04 20:22
|
|
 |
מה הפריע לך בתגובתי?
Avi Ecuador,
10/12/04 23:57
|
שהבעתי שמחה שהבחורים קיבלו פרס? רוע לב בחור. ובקשר לתגובות על איזה תגובה אתה רוצה שאגיב לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hi guys
the real ofer,
11/12/04 04:51
|
missing me lets be a little happy for this guys we can fight later -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תודה ויישר כח
דויד, ליברפול,
10/12/04 20:41
|
באמת שלא מבין את כל המלעיזים וכל אלה היוצאים חוצץ. מה הבעייה שלכם? כאשר מכבי מביאה גביע, כאשר מדען מביא נובל וכאשר יונתן זוכה בפרוייקט Y באיטליה - זה עושה טוב. סוף-סוף שומעים על ישראל במובן החיובי. מגיע לנו קצת נחת. ולכל אלה שעינם צרה - לא חבל? רוע - רק מביא צרות לרע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כמה מלכים יש לשוודיה?
ל"ת
סטלן קטן,
שמיים סגולים,
10/12/04 20:39
|
|
 |
1 מי יודע?
מינן בר,
שוודיה,
11/12/04 13:46
|
1 שהוא מלך או מלח הארץ. ליהודים יש את מלך מלכי המלכים שזה 3 לא? או כמו שהאיטלקים אומרים: כאפו די טוטי כאפי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה זה פרס נובל לרבין ופרס
Erez,
10/12/04 19:57
|
אסור לספור את השניים... החברותה עם הרוצח ערפאת מבטל את הכבוד המפוקפק ,מספר ההרוגים מאז אוסלו מחייב מחיקת השניים מהרשימה כדי שהיא לא תזוהם. אני יודע שהרבה יכעסו אבל לפני שתענו חישבו פעמיים. עם עובדות לא מתווכחים במיוחד שהמדובר ברצח יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין גבול לטימטום האנושי
ל"ת
J.R.,
10/12/04 21:14
|
|
 |
מה אתה רוצה מקופיקו ימני?!
ל"ת
Yossi V,
11/12/04 02:33
|
|
 |
18.
גאווה ישראלית????
ארז,
רמת השרון,
10/12/04 19:32
|
מה השטות הזו? מה עשינו אני ומוישה וריבקה הישראלים שאנחנו צריכים להיות גאים? רק בגלל שזוכי הפרס ישראלים אז הפרס גם שלי ואני צריך להיות גאה? עוד פעם הטימטום הישראלי השיבטי. אז יש לי עוד כמה גאוות מטופשות באותה מידה:
גאוות אלו שגובהם 180 (גובהו של פרופ' צ'חנובר), גאוות אלו ששמם מתחיל באות ה (פרופ' הרשקו), גאוות מרכיבי המשקפיים, ואולי גאוות אלו המאוננים בלילה לפני השינה (אני בטוח שהזוכים עושים זאת מידי פעם...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני שותף
חילוני חרד,
מרכז שפוי,
10/12/04 21:26
|
אתה ואני שותפים, אם נרצה או לא, במידה כזו או אחרת באחריות למה שהמדינה שלנו עושה לטוב ולרע. במקרה זה עשתה טוב ! מה בדיוק ? אולי החינוך שקיבלו. אולי התנאים שעזרו להוריהם לתת להם סביבה תומכת. אולי תנועת הנוער שדחפה למצוינות, אולי הצבא שלימד לעבור קשיים ומכשולים. כלומר, הרבה דברים קטנים כגדולים שאתה ואני והרבה אזרחים במדינה תומכים בהם כלכלית ופוליטית אפילו שאין לנו קשר עין ישיר לדברים. יש דברים שאני לא גאה בתוצרים של המדינה כמו ואענונו, טננבאום גולדשטיין ויגאל אמיר הרוצח. במקרה זה של פרס נובל אני שותף ואני גאה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חילוני מטומטם-לא חרד
ל"ת
קובי,
ונצואלה,
10/12/04 22:25
|
|
 |
אבל...
בובין,
10/12/04 21:16
|
כש''מכבי'' זכתה (בעזרת 5 כושים אמריקנים) בגביע אירופה, קפצת לבריכה בככר העיריה (אל תכחיש - כולם שם היו מהסוג שלך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש אבל ממש מטומטם!!!
ל"ת
ישראלי,
נתניה,
10/12/04 21:08
|
|
 |
Eres, You are an IDIOT
Eli,
New york,
10/12/04 20:42
|
you are a complete idiot, you are the essence of stupidy at its worst
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאווה ישראלית
גיל,
צפון,
10/12/04 20:40
|
עובדה שבישראל שני מדענים הצליחו לפענח את מה שלא הצליחו בעולם נותן כבוד לרמת האקדמיה, רמת המשתלמים , מסורת הספרות המקצועית שישנה כאן,רמת המכשור בו השתמשו, וכו - הרבה מערכות ו מכלולים שנבנו במלואם כאן - כלומר המחנה משותף הרבה יותר מאשר נראה לכבודו צר העין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסביך הנחיתות שלך לא מענין
שחר,
איפושהו,
10/12/04 20:37
|
בטח לא היום. אני גאה בזה שיש מקסימום עוד 2-3 קוקסינלים כמוך בארץ ולא יותר מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סייג לחכמה, שתיקה.
רונית,
10/12/04 20:31
|
|
 |
אתה צריך פסיכיאטר
מ.,
10/12/04 20:07
|
|
 |
ארז אתה כותב בלי לחשוב
ישראלי גאה,
10/12/04 20:07
|
אני לא מאחל לך או למי מבני משפחתך או סתם חברים להיות חולים שהתרופה למחלתם תתבסס על ההמצאה/פיתוח של שני החוקרים הישראלים. אז לא רק שתהיה גאה אלה גם כפוי טובה. ארז אתה לא רמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
if u r not proud...
Yael,
10/12/04 20:03
|
if being an Israeli does not mean anything to you then why are you still here. because it's so easy to live here?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד איך גאווה
אלפרד נובל,
סטוקהולם,
10/12/04 20:03
|
למה אתה כזה ציני? הצבענו למפלגות שמוציאות את כל הכסף בקופה על חרדים ובטחון, לא? מכאן שנשאר פחות כסף למחקר באוניברסיטאות. לא? מכאן שהיו לשני החוקרים המכובדים תנאי פתיחה קשים יותר מעמיתיהם באירופה ובארה''ב. לא ככה? וזה רק מעצים את גודל ההישג שלהם. אז, בבקשה, היינו שותפים מלאים. רק לא להיות ציני בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
thanks
ל"ת
shay,
10/12/04 19:24
|
|
 |
16.
הכל מהקב''ה
מנחם מנדל,
אלון -מורה,
10/12/04 19:24
|
זכו במיליון דולר רק כדי לגלות שהם לא מבינים כלום -והכל כולל הדנ''א והחלבונים נבראו ע''י הקב''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כשמתחזים, שכל לא מזיק
אירית,
11/12/04 11:06
|
בשעה שבה כתבת כל דוס מצוי נמצא בעיצומו של הצ'ולנט המסיבי. שום אינטרנט ושום עניינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תצא מימי הביניים !?
חילוני חרד,
מרכז שפוי,
10/12/04 21:32
|
או לחילופין תעזוב אותנו מימי הביניים. רק אל תגרור אותנו לחשכה המוחלטת שאתה רוצה להפיל עלינו. יש בתרבות היהודית הרבה דברים חכמים ויפים, אמונה עוורת אינה אחת מהם. אמונה קנאית כזו מביאה רק נסיגה, יוצאת נגד כל קידמה ומעכבת מודרניזציה ע''י שמטילים את הכל, כולל המדע, על אלוהים המסכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו תשאל מי ברא אותו
כן,
10/12/04 20:53
|
|
 |
אכן, אפילו אלוהים טועה לפעמים,
דני,
10/12/04 20:30
|
עובדה הוא ברא אותך!!!! בושה למדינה שאלו הם אזרחיה. כל הכבוד לזוכי הפרס, כן ירבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מתי
אורן,
10/12/04 20:29
|
מעניין מתי אתה כותב דברים אלה- כבר נכנסה השבת ואתה עדיין מול המסך! אפרופו- לפי הדת- אין כל בסיס לדנא ולפיה זו המצאה של החילונים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
When you will be sick
Gil,
10/12/04 20:27
|
|
 |
15.
תותחים!!
אימפריאליסט,
10/12/04 19:22
|
אלופי עולם! כל כך מחמם את הלב וממלא בהשראה, אוהבים אותכם מאוד מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כבוד רב הבאתם לנו.
ל"ת
בוגר הטכניון,
10/12/04 19:19
|
|
 |
13.
ישראל לא יודעת לבחור את המיטב!
צלף קוצני,
10/12/04 19:18
|
מדינה שיש בתוכה מיטב המוחות והכשרונות, לא יודעת לבחור למוסדות השלטון, ההנהגה, החקיקה שלה, אלא את הבינוניים ומטה.
ברכות לאנשי-המדע הישראלים - פרופסור אברהם הרשקו ופרופסור אהרון צ'חנובר, מהפקולטה לרפואה בטכניון - על זכייתם בפרס נובל היוקרתי בכימיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מרגש ויפה
מ.נאמן,
10/12/04 19:13
|
אין יותר יפה מזה, אין יותר חשוב מזה
כל הכבוד והיקר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבוד!
צפוני,
צפון,
10/12/04 19:08
|
מעניין מה שיעור חתני פרס נובל שלנו בהשוואה לארצות מתקדמות אחרות. כמו ארה''ב ושווייץ. שיעור=אחוז בהשוואה לאוכלוסיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
דני הטיפש
דודלי,
10/12/04 19:05
|
דני הטיפש אולי אותך מעניין לתת פרס כזה לכדורגלנים טפשים דוגמניות רגע וחברי ליכוד מושחתים .? כל הכבוד להם אם הם היו בשלטון אולי כל המדינה הזו היתה נראית אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
Proud to be Israeli
Josh,
10/12/04 19:04
|
|
 |
8.
הם שייכים לרשימה מכובדת
איתן,
ירושלים,
10/12/04 18:59
|
כל הכבודד לצ'חנובר והרשקו. אמנם הרשימה של זוכים ישראלים עדיין קצרה, אך רשימת היהודים שזכו בפרס הנובל ארוכה מאד ומכובדת. אני גאה שהם הצטרפו אליה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
jehudim ???
jehudi,
haolam hase,
10/12/04 20:54
|
Ma le Israel we la Jehudim shekiblu Pras Nobel ??? Nikach rak echad meem: Albert Einstein - hu sam Sajin al Israel wehajom hu bichlal lo haja roze lehejot muskar bemishpat echad im medina gisanit weposhaat kemo Israel. As le Israel welaisraelim ein haschut lehitgaot bemekablei Pras Nobel Jehudim.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נהדר ומרגש!
עלמה,
10/12/04 18:56
|
איזה כיף לקרוא על ידיעות כאלו! כל הכבוד לפרופסורים המכובדים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יום עצוב ומבזה לקהילה הבינלאומ
נועמי,
פורטוגל,
10/12/04 18:51
|
במקום להוקיע את מעשי הזוועה של ''מדינת'' ישראל בשטחי פלשתין הכבושה, עסוקים באירופה להעניק לנו פרסים.
האירופאים עיוורים? איפה הצדק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנעמי מפורטוגל-הפעם באמת הגזמת
אורן,
11/12/04 11:20
|
גם אם היית חולת סרטן שהתרופה שפותחה על ידי הרשקו ושות' הייתה מצילה את חייך, גם היית כותבת שזה יום עצוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה הערבים והפלסטינים עשו...
דוד,
11/12/04 07:59
|
בשביל העולם הזה? רק שינאה רשע ורצח מגיע להם כל מה שקיבלו מישראל ויותר כל הכבוד למוחות היהודים הדגולים רק מהם תיצמח ישועה לעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Nobel Prize
Tsvi,
Be'er Sheva,
11/12/04 06:33
|
The Europeans are indeed blind - they gave Nobel Prize for ''Peace'' to Arafat ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ערבי יכול לכתוב דבר כזה
ל"ת
ג,
11/12/04 00:47
|
|
 |
כל דבר לגופו
חנן,
תל אביב,
10/12/04 23:31
|
על הרע שאנו עושים אפשר להלקותינו. אין זה מונע מלקבל דברי שבח או פרס נובל על הטוב שיוצא מארצנו. ויש גם הרבה הרבה טוב כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן יום עצוב וכל זה כי כך
כל לחי למדענים,
10/12/04 23:18
|
|
 |
נועמי, כל מילה בסלע
משקל נגד,
10/12/04 21:55
|
סחתן לשני המדענים, אבל פרט לכך, כל מילה שלך נכונה לחלוטין. המגיבים ההיסטריים מהשוליים הסהרוריים של הימין הקיצוני יכולים לקפץ ולצווח. זה לא משנה כהוא זה את העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע הינך חושב שהמגיבים
מישל,
10/12/04 23:16
|
ההיסטריים מהשוליים הסהרוריים של הימין וכו'... הם דווקא מהימין ??? אני מצביע לשמאל שנים ולא מסכים לחלוטין עם תגובתו/ה או תגובתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף פעם לא אמרתי
משקל נגד,
10/12/04 23:32
|
שמי שמצביע לשמאל (בטח אתה קורא לביבי הזה שקוראים לו ברק או פרס, שמאל) הוא חכם. הסבירות גבוהה יחסית, אבל אין הכרח. ולגופו של עניין: לפרס נובל אין דבר וחצי דבר עם השגי המדע. זהו פרס פוליטי מובהק. עכשיו קרא את נועמי שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משקל, כמו כל אידיוט אתה חושב
שאתה חכם,
11/12/04 12:53
|
מה זה לא ברור שתגובה של נועמי זאת פשוט פרודיה?
נועמי הוא אינטלקטואל מוסלמי ויש לו סיגנון שונה לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישי לך
אחד העם,
פינלנד,
10/12/04 21:43
|
שבי בפורטוגל שלך אם כל כך בא לך אבל אל תעזי להעביר כזאת ביקורת . בגללך מכתימים את כל הישראלים החיים בחו''ל. אם אין לך כל קשר לארץ ואת כל כך שונאת אותה אל תכנסי לאתרים הישראלים בכלל. ברצוני להבהיר שכרגע אני לומד וחי בפינלנד אך לא איבדתי את זיכתי למדינת ישראל ואני לא שולל חזרה לארץ לאחר סיום לימודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבונים יצאו מהכלוב
Yossi V,
11/12/04 02:34
|
|
 |
הארופים עוורים! - עובדה את/ה
צודק/ת,
10/12/04 21:15
|
חי/ה בינהם ולא גילו אותך עדיין... מעניין מה היתה תגובתם במידה והיו מגלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה התגובה שלך יוסי
Avi Ecuador,
10/12/04 21:13
|
באה להרגיז. הוכחת רוע לב. אתה ממש רשע בחור. אומרים לך שהם מצילים בני אדם, גם פלסטיני יוכל להינצל, גם עם חיות זה עובד, הבנת עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לי לכולם
תרנגול,
הודו,
10/12/04 20:05
|
האם ''נועמי, פורטוגל'' זה משקל נגד ל''אבי, אקוודור'' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר לך
Avi Ecuador,
10/12/04 21:58
|
אני משקל נגד לנועמי לא רק במובן שהיא/הוא הומניסט/ית ואילו אני פשיסט, אלא גם שהוא/היא אדם, ואילו אני בבון אדום-תחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי המתחזה
Avi Ecuador,
10/12/04 22:54
|
אתה הוא מל''זיין רשעים, פשיסט אמיתי, ראה את הכינויים שהכנסת ועוד כמתחזה. אתה מהשפל שבשפל, ולכן חייב להיות מושפל. קבל עוד מנה של מיים שרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''למדת'' להעתיק
Avi Ecuador,
11/12/04 03:37
|
בלי להוסיף שגיאות כתיב. לומר לך יפה?! עוד אוריד עליך הרבה מיים, רק שנעלמת לי ואתה מופיע בשמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi.....
shimshon,
rishon,
11/12/04 00:17
|
avi. stop beeing stupid. start talking to ofer not yossi.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי בחיאת זה לא אני
Yossi V,
10/12/04 23:22
|
אמה מה, מה הבחור אומר עליך, זה אמת לאמיתה. נראה לי הוא וטרינר. על כל פנים, גם הוא וגם אני מבסוטים מהעצבים שלך. לך לישון יא גורנישט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאקוודור יש הרבה גזים
נעמי,
פורטוגל,
10/12/04 23:51
|
|
 |
תתביישי לך
יעל,
חיפה,
10/12/04 19:49
|
|
 |
ולך נקשור כתרים (נועמי מפורט')
צלף קוצני,
10/12/04 19:41
|
לא כדאי שהכותב ''נועמי מפורטוגל'' יזדהה בשמו - אפילו נסתפק במינו - הנכון, ואז נדע עם מי יש לנו הכבוד?
* ושאלה טכנית (מסקרנת): איך מי שיושב - לטענתו/תה - בפורטוגל, ובדבריו סלידה ושנאה כה עמוקים למדינה העברית, מחזיק מקלדת עברית? עצה: לא כדאי לזרוק אותה לפח (תוך אמירה ורצוי בהרמת-קול: איחס...)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צלף טיפש שכמוך
Yossi V,
10/12/04 23:43
|
האם לא העלת בדעתך שניתן בימינו להטיס מקלדות מארץ לארץ בלי קשר לשפת המקלדת? אפילו בתור ימני אתה אהבל. תאמין לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צלף טיפש שכמוך
Avi Ecuador,
10/12/04 23:04
|
האם לא העלת בדעתך שניתן בימינו להטיס מקלדות מארץ לארץ בלי קשר לשפת המקלדת? אפילו בתור ימני אתה אהבל. תאמין לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת את הנקרא- מתחזה פרימיט
צלף קוצני,
לפרימט מתחזה,
10/12/04 23:58
|
יבי.
שפתך - שפת-ביבים.
ההתחזות שלך ל-Avi Ecuador וגם לי בתגובה נוספת - תסביך נחיתות של אדם מעורר-רחמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!!!
Yossi V,
10/12/04 23:49
|
|
 |
למעריב
שחר,
ממש משנהי,
11/12/04 02:56
|
אם זו לא ההוכחה שצריך מדיניות של שם אחד=IP אחד, אז אני לא יודע מה כן. מספיק עם כל היוסים הנעומים וכל שאר הלוזרים שמבלבלים פה את המח לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא לי, להקשיב לשחר!
צלף קוצני,
ל-NRG מעריב,
11/12/04 16:56
|
גם תגובה זו, תצנזרו?
רוב ה'דיונים' בכתבה הזו הם התלהמויות עם מתחזים. לא הבנתם שהעסק עם המתחזים הוא חיסולי-חשבונות פרטיים? מה זה בכלל צריך לעניין את הקוראים? כמו שחר, גם רבים אחרים כבר מגלים מיאוס... אם זו הרמה ותופעת המתחזים תימשך - קרוב - מאוד - היום שבו אפסיק כליל להגיב. תישארו עם בעלי הרמה הבינונית ומטה...
המטרה (- העיקרית) של המתחזים, להוריד מהאתר את הטובים והמוכשרים. במחשבה שנייה, מדוע בעצם שלא ניתן להם?
גם אני, וגם שחר אתאר לעצמי, נגיע לאותה מסקנה: בשביל מה בכלל לטרוח (כשהזמן יקר), ולנסח רשימות ותגובות!
אגב: הגיע הזמן שתבדקו לפי ה-IP את האפשרות ששיגור הודעות מתחזות למערכת התגובות שלכם היא לוחמה של אתרים אחרים (לא אציין מי אבל לכם ולי ידוע) כדי לפגוע בפעילות אתרכם, לשבש אותה, וכך להוריד (לתחתית של מיאוס) את הרמה ואת הפופולאריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריב משתמשים בקוקיס
Avi Ecuador,
11/12/04 04:33
|
|
 |
עירוב פוליטיקה
קורא,
10/12/04 19:28
|
גברתי, את ממש סטיריאוטיפ של קנאות.
מה קשר בין מדע וכיבוש?! שני הנכבדים חקרו נושא שמציל חיים בעולם כולו.
אולי יש ביניהם אחד או שניהם שגם הם אינם מאושרים מהכיבוש? מה הקשר בין מחקר מדעי טהור לבין הטפשות--שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחח איזה פראיירים
אבי,
קולומביה,
11/12/04 10:12
|
אתם לא קולטים שהיא מסובבת אתכם על האצבע הקטנה או שזה הוא בכלל מה שבטוח זה לא נעמי ולא מפורטוגל זה בחור משועמם מהארץ ימני שמשעמם לו ורוצה למשוך תשומת לב.וזה די עצוב לראות אתכם ככה עדיף שתתעלמו ממנו כי כשאתםם מגיבים לו אתם מסםקים את רצונו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
israeli pride
n.y boy,
new-york,
10/12/04 18:43
|
|
 |
4.
מזל טוב גברים!!
ל"ת
רן,
10/12/04 18:41
|
|
 |
3.
congreatulations and thank you
ronit,
10/12/04 18:37
|
|
 |
****** congratulations
ל"ת
A/B,
10/12/04 19:40
|
|
 |
nice comment, but......y
Galit,
NY,
10/12/04 18:58
|
your English sucks!!! you need some one on one tutoring. good luck
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
We are very PROUD of you
Mor,
NY,
10/12/04 18:27
|
Kol Hakavod!!!! Your contribution to science and to the medical world is greatly appreciated. We need to have more people like you. Simply FANTASTIC. i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
את מי זה מעניין ?
דני,
10/12/04 18:27
|
כול עוד זו לא כתבה ביטחונית או כתבה על עופר שכטר אז זה לא מעניין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שב בשקט ערס - ותלמד
ל"ת
בנינין,
10/12/04 19:22
|
|
 |
you are a gurnisht
zeev,
brazil,
10/12/04 19:15
|
It's very dificult to discuss with an ignorant like you.On the other hand this is a great day for the cientific comunity in Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
**difficult ,scientific
ל"ת
A/B,
10/12/04 19:44
|
|
 |
מה זה פרס נובל?
ליכודניק,
מרכז הליכוד,
10/12/04 18:57
|
|
 |
ha pachdan
sheli,
n.y,
11/12/04 01:33
|
you thing you are smart. you just a i d i o t. and you afraid to say your name p a c h d a n
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרים את הכפפה! ובכן:
צלף קוצני,
10/12/04 19:53
|
כימיה: התהליך, שבו שמים לחבר-מפלגה (לא חייב להיות ליכוד!) אוכל מלמעלה, ומתחת יוצא מה שיוצא.
פרס ''נובל'': הפרס שיינתן למי שיצליח להפוך את התהליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tzalaf boolshit
dani,
n.y,
11/12/04 00:13
|
tzalaf. you do not have a name. what is the boolshit about tzalaf kotzani
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הבוטה-פרסמתם. תגובתי, מחקתם
צלף קוצני,
עוד דוגמה!,
11/12/04 15:48
|
מה דעתכם, אם את תגובתי שהיא תרבותית - יחסית ללשונו הבוטה - תפרסמו עכשיו (אם היא עדיין שמורה אצלכם)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100++++++
ג.ל,
אטלנטה,
11/12/04 02:17
|
פיטפוטי סרק תפרגנוווווווווווווווווו ותפרגנווווווווווווווווווווווווווווו כל הכבודדדדדדדדדדדדדדדד
הגב לתגובה זו
|
|