|
|
עד כה: 7 תגובות, ב- 6 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
6.
מגיע לו!!!
מישהו,
23/07/05 19:56
| |
 |
5.
תפסיקו לחפש זול
מבין_שמיכות,
22/12/04 04:16
| |
 |
4.
יא אללה איתכם
הלקוח החכם,
ירושלים,
15/12/04 10:36
| אתם תמיד מחפשים זול, לכן כל המדינה נהיית 3 ב- 10. כל המותגים בורחים מהארץ אף חברה לא מוכנה לעשות עסקים איתנו. העיקר שהיה זול. תחפשו איכות מי שקונה מוצר איכותי משלם רק פעם אחד. בלי להחליף בלי כאב ראש. רוצה מוצר טוב תלך למומחה. רוצה שמיכת פוך איכותים לכמעט כל החיים תקנה אותה ב''אחים פריד''. עוד ילדים שלך יהנו ממנה. (פרסומת חינם. מניסיון אישי עשיר מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'' לקוח חכם '' יקר
נעמה,
תל אביב,
15/12/04 13:51
| |
 |
3.
israelis
doron,
ny,
15/12/04 03:55
| r piece of shit
we and i repeat we are the worse customers
he try to buy cheap and he complain.......
what i have learned is that u get what u pay for....
payed cheap got cheap !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
גם אני נתקלתי בבעיה בוואלה
נעמה,
תל אביב,
14/12/04 21:46
| שופס . לפני כחודש קנה לי אבי מצלמה בוואלה שופס דרך ספק שנקרא ''קליקס'' , מצלמה זולה מאוד , דיגיטלית ( והסתבר בדיעבד שהיא ממש גרועה ) , אבי הדגיש בפני הפקידה מפורשות שהוא אינו מעוניין בדמי מישלוח ( בסך 50 ש''ח ) ושאני , ביתו , אאסוף אותה מכפר סבא , כשהתקשרתי למחרת לתאם את הגעתי , אמרה לי אותה פקידה שההזמנה יצאה לדרכה , לאחר וויכוחים רבים שבה היא לא הפסיקה לגמגם לנוכח האשמותי שהיא לא רשמה את ההזמנה כראוי וניסיון כושל לשכנע אותי שזה רק 50 ש''ח , הבנתי שאני צריכה לפנות אל המנהל שלא הסכים לדבר איתי , לאחר שגורם שלישי התערב בשיחה , הועבר המנהל שאמר שההזמנה יצאה , אין מה לעשות והתנער מכל אחריות !!!! יצאנו מאוד מאוכזבים מהיחס המזעזע ובסופו של דבר גם מהמוצר עצמו . ידוע שאת הכסף הגדול עושים הספקים מהמשלוחים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני חושב שוואלה שופס יצאו פסדר
לא יודע,
אתכם,
14/12/04 20:12
| הרבה פעמים אני קורא מדורים כאלו וחושב ''יו, הלוואי וסוף סוף העסקים האלו ילמדו משהו ויפסיקו להתייחס ללקוח כאל עפר''
והנה, הכתבה הזו רק ממחישה שזה באמת עוד עלול לקרות. נכון שבגלל הפרסומים בזמן האחרון על אתרי מסחר אלקטרוני והסכנות שבהן (וכולן מוצדקות) כנראה שוואלה לקחה את זה קשה, אבל זה בצדק, והנה למרות שלפי התגובות כנראה שהלקוח העדיף פניה ישירה לעיתון ועוד אחרי הרבה זמן, החברה ''יצאה'' בסדר גמור.
כל הכבוד וואלהשופס! לשמש דוגמא זה לא פחות חשוב מלהיות הוגנים! עכשיו רק תוסיפו גם תמיכה ב- FIREFOX לאתר שלכם ויהיה לכווווווווולם (וזה באמת כולם) משהו לשאוף אליו...
סתם, כי בא לי לדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|