 |
18.
לא תתנו שרות טוב לא נקנה
כחול צהוב בדם,
חיפה,
27/12/04 13:45
|
אצלכם ואז תחפשו...
אם לספק לא יהיו מספיק מכירות- לא יהיה לו במה לשלם את המשכורות!
אל תשכחו שלא הלקוח צריך את הספק אלא
הספק צריך את הלקוח
העבודה שלכם זה לתת שרות, וכמה שזה רע לומר זה לא מעניין את הלקוח אם החתול שלכם נדרס 5 דקות לפני העבודה - הלקוח לא אשם גם אם 30 הלקוחות הקודמים הם נבלות צווחניים. הוא אדם אחר ומגיע לו שירות טוב.
קפיש ?
אז...שלא ינסו לעבוד עלינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תירוצים
Bציג שירות,
27/12/04 14:57
|
גם אותנו לא מעניין שאתם יוצאים למילויאם אישתכם ילדה /יולדת ,עכשיו עם צירים ,אתם טסים לחו''ל ...ועוד מליון תירוצים שיש לכם ולקוח כמוך אף אחד לא צריך! ולא אני פה לתת שירות ולא להיות עבדים שלכם ושקי האגרוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
...
נציג שירות,
26/12/04 16:53
|
מידי כמה זמן כאשר יש כתבה מענינת אני מגיב ועכשיו זה ממש עיניין אותי כי על זה אני מדבר כבר כמה זמן. מתי תבינו שכאשר הלקוח באמת צודק ספק יהיה מוכן לתת לו הכל.אבל כאשר הלקוח סתם בכיין וצועק על זה שלא היה אישור מחברת האשראי לביצוע העסקה(ויש הרבה כאלה)אז אל תצפו שתתיקשרו בפעם הבאה ישוחחו איתכם באדיבות.זה שאתם צועקים צורחים צווחים לא ממש עוזר לכם רק מוריד לנו אנשי שירות לקוחות את החשק לעזור לכם ולא אנחנו לא עובדים אצלכם כי אתם לא משלמים לנו את המשכורות בסוף החודש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מתי 'שווה' לקנות ברשת:
כחול צהוב בדם,
חיפה,
24/12/04 18:04
|
אז למה אני לא מתיאש מקניה ברשת? 1. ספק שלא איכזב אותך בעבר 2. מחיר -במוצרים מסוימים בהם הדרישה נמוכה 1/2 ממחיר השוק (האמיתי לא ה''מבצעים'') במוצרים אחרים גם ב 3/4 מהמחיר 3. זמן האספקה מתאים לך 4. אין איזה קאטצ' שלא ראינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כקונה וותיק-קצת היסטוריה
כחול צהוב בדם,
חיפה,
24/12/04 17:57
|
נזכרים באתרים כמו 522 4sale המכרז הישיר
למה נפלו ומדוע נעלמו ???
שירות על הפנים היות והיו כמה חוכמולוגים שתחמנו אותם אז הרוב סבלו.
מוצרים לא הגיעו או הגיעו באיחור, משכו ב''תנסה בעוד שבוע''
הצרכנים הצביעו בעכבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
פיירלס שיווק
כחול צהוב בדם,
חיפה,
24/12/04 17:52
|
ניסיתם לחפש אותם ?
מצאתם את האתר שלהם לבסוף ?
יש טלפון ? אין. יש דו''אל ? אין יש כתובת ? אין
קראתם את התקנון שלהם ? בררר לברוח.
איפה כן תמצאו פרטים כדי להצליח לפנות אליהם? באתר של סקאל און ליין - פרטים לגבי הספק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
המשך --
כחול צהוב בדם,
חיפה,
24/12/04 17:49
|
זכית במוצר במחיר נמוך במיוחד ?
ב90%: 1. לא יסופק כלל 2. יסופק באיחור ניכר לאחר לחץ על אולסיל והספק 3. יסופק מוצר דומה או לא כולו
מכירות המועדון שלהם, כל ההצעות קימות במקומות אחרים (לאו דוקא תמצא עם זאפ) ללא הנקודות מועדון ובד''כ בהשוואת מחיר כולל הדמי משלוח תמצא גם ביותר זול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי...
נציג שירות,
26/12/04 16:50
|
שוב חזרתי... וכן לפירלס יש טלפון פקס ואפילו אי מייל שמופיע בכל אתר כולל נט אקשן וואלה שופס וכו'. טלפונים למי שחושב שאין: שירות לקוחות:04-6567111 פקס:046572051 תמיכה טכנית:1700-500-251. אז תספיק לומר שטויות פשוט התעצלת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חחח אולסיל ?!? אלודה ?? --חובה
כחול צהוב בדם,
חיפה,
24/12/04 17:46
|
חחח אולסיל ??? עדיין לא נפלת
עם ספקים שלהם כמו ציפרcheaper.co.il
מוצר הגיע לאחר 3 חודשים ללא התנצלות/פיצוי!
או סייל.איי.אל שאפילו אתר אין להם (דואר בוואלה)
חכה חכה (כמו אסייג בהופעה) תקיש שלוש פעמים בעץ...שלא תיפול על חלק מהספקים שלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
באולסייל-קנית בזול המוצר יאזול
דורון,
מודיעין,
24/12/04 07:44
|
תיזהרו מאולסייל כאשר אני קניתי מוצר במחיר זול במיוחד והלכתי לאסוף אותו מהספק,הספק הסתכל אלי גיחך ואמר לי מצטער המוצר אזל כשביקשתי ממנו מוצר חלופי שווה ערך הוא אמר לי שאינו חייב לספק לי כזה ושבתקנון של אולסייל כתוב בפירוש שאם המוצר אזל הספק רשאי לספק מוצר חלופי,הספק אמר לי שהוא זכאי אבל לא חייב ובמחיר שלי הוא לא מעונין יענו ישראבלוף. ובאולסייל טענו שאכן זהו ''התקנון'' ואין להם מה לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא לקנות יותר מהם....
dav,
22/12/04 20:59
|
בתור אחד שקנה את רוב הבית באינטרנט היום כבר לא שווה לקנות: 1. מחירים לא אטרקטיבים 2. בעיות בהספקה 3.חוסר אמינות של הרבה ספקים 4.אין עם מי לדבר במקרה של בעיות האתרים מתנערים מאחריות כמעט 5. שיחתמו על אמנה אחידה ( שתיהיה גם לטובת הצרכן לא רק לטובת בעלי האתרים) תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה שמעצבן זה גבית כסף בהזמנה
אלי,
22/12/04 11:12
|
ולא במשלוח.
בזמנו הזמנתי פריט לא יקר מחנות בשם אקסלנט, ברשת.
כמובן שבאתר הפריט הופיע וביום ההזמנה כרטיס האשראי חוייב.
עברו מספר שבועות, הפריט לא מגיע, מתקשרים אליהם, אין לנו במלאי, עוד מעט יגיע... כמובן שכדי לדבר עם מישהו לוקח לפחות שעה.
עובר חודש, חודשיים ואיו מוצר, מתקשרים לבטל את העסקה, שעה המתנה בטלפון, והתשובה - ''בסדר נבטל''. עוברים עוד שבועות ואין ביטול.
מתקשרים לחברת האשראי, מתברר שאי אפשר לבטל חיובים בארץ (!)
התקשרתי שוב לאקסלנט, שוב שעה על הקו, ''העברנו את הביטול להנהלת חשבונות...''
אגב, כל הסיפור הוא על כ 100 ש''ח
נמאס לי, הזמנתי מהם 5 מחשבים ברשת וביקשתי שיתקשר אלי סוכן לפרטים.
הסוכן יצר קשר תוך שעה, ביקשתי ממנו לפני הכל לבטל את החיוב ההוא ואח''כ נדבר.
החיוב בוטל, והוא עדיין מחכה שאזמין.
מהם יותר לא אקנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקנות רק מהאתרים הגדולים
אהרון,
ראש העין,
22/12/04 12:56
|
מקום ראשון אצלי - אולסייל אחריו וואלהשופ ונטאקשן כל השאר עובדים על הלקוחות בעיניים, הם רק רוצים למכור, על שירות לא ממש שמעו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח אולסיל ??? עדיין לא נפלת
כחול צהוב בדם,
חיפה,
24/12/04 17:44
|
עם ספקים שלהם כמו ציפר cheaper.co.il
מוצר הגיע לאחר 3 חודשים ללא התנצלות/פיצוי!
או סייל.איי.אל שאפילו אתר אין להם (דואר בוואלה)
חכה חכה (כמו אסייג בהופעה) תקיש שלוש פעמים בעץ...שלא תיפול על חלק מהספקים שלהם...
נ.ב: מכירות המועדון שלהם, כל ההצעות קימות במקומות אחרים (לאו דוקא תמצא עם זאפ) ללא הנקודות מועדון ובד''כ בהשוואת מחיר כולל הדמי משלוח תמצא גם ביותר זול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח אולסיל ??? עדיין לא נפלת
כחול צהוב בדם,
חיפה,
24/12/04 17:43
|
עם ספקים שלהם כמו ציפר cheaper.co.il
מוצר הגיע לאחר 3 חודשים ללא התנצלות/פיצוי!
או סייל.איי.אל שאפילו אתר אין להם: saleols@walla.co.il
חכה חכה (כמו אסייג בהופעה) תקיש שלוש פעמים בעץ...שלא תיפול על חלק מהספקים שלהם...
נ.ב: מכירות המועדון שלהם, כל ההצעות קימות במקומות אחרים (לאו דוקא תמצא עם זאפ) ללא הנקודות מועדון ובד''כ בהשוואת מחיר כולל הדמי משלוח תמצא גם ביותר זול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח אולסיל ??? עדיין לא נפלת
כחול צהוב בדם,
חיפה,
24/12/04 17:42
|
עם ספקים שלהם כמו ציפר cheaper.co.il
מוצר הגיע לאחר 3 חודשים ללא התנצלות/פיצוי!
או סייל.איי.אל שאפילו אתר אין להם: saleols@walla.co.il
חכה חכה (כמו אסייג בהופעה) תקיש שלוש פעמים בעץ...שלא תיפול על חלק מהספקים שלהם...
נ.ב: מכירות המועדון שלהם, כל ההצעות קימות במקומות אחרים (לאו דוקא תמצא עם זאפ) ללא הנקודות מועדון ובד''כ בהשוואת מחיר כולל הדמי משלוח תמצא גם ביותר זול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח אולסיל ??? עדיין לא נפלת
כחול צהוב בדם,
חיפה,
24/12/04 17:42
|
עם ספקים שלהם כמו ציפר cheaper.co.il
מוצר הגיע לאחר 3 חודשים ללא התנצלות/פיצוי!
או סייל.איי.אל שאפילו אתר אין להם: saleols@walla.co.il
חכה חכה (כמו אסייג בהופעה) תקיש שלוש פעמים בעץ...שלא תיפול על חלק מהספקים שלהם...
נ.ב: מכירות המועדון שלהם, כל ההצעות קימות במקומות אחרים (לאו דוקא תמצא עם זאפ) ללא הנקודות מועדון ובד''כ בהשוואת מחיר כולל הדמי משלוח תמצא גם ביותר זול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח אולסיל ??? עדיין לא נפלת
כחול צהוב בדם,
חיפה,
24/12/04 17:42
|
עם ספקים שלהם כמו ציפר cheaper.co.il
מוצר הגיע לאחר 3 חודשים ללא התנצלות/פיצוי!
או סייל.איי.אל שאפילו אתר אין להם: saleols@walla.co.il
חכה חכה (כמו אסייג בהופעה) תקיש שלוש פעמים בעץ...שלא תיפול על חלק מהספקים שלהם...
נ.ב: מכירות המועדון שלהם, כל ההצעות קימות במקומות אחרים (לאו דוקא תמצא עם זאפ) ללא הנקודות מועדון ובד''כ בהשוואת מחיר כולל הדמי משלוח תמצא גם ביותר זול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח אולסיל ??? עדיין לא נפלת
כחול צהוב בדם,
חיפה,
24/12/04 17:41
|
עם ספקים שלהם כמו ציפר cheaper.co.il
מוצר הגיע לאחר 3 חודשים ללא התנצלות/פיצוי!
או סייל.איי.אל שאפילו אתר אין להם: saleols@walla.co.il
חכה חכה (כמו אסייג בהופעה) תקיש שלוש פעמים בעץ...שלא תיפול על חלק מהספקים שלהם...
נ.ב: מכירות המועדון שלהם, כל ההצעות קימות במקומות אחרים (לאו דוקא תמצא עם זאפ) ללא הנקודות מועדון ובד''כ בהשוואת מחיר כולל הדמי משלוח תמצא גם ביותר זול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
נאיבי - אתם (אלודה) מדברים?!
ronen,
22/12/04 09:27
|
רכשתי באלודה מצלמה של אולימפוס ופלא ופלא אין להם במלאי ומר ''דוד'' בשיא חוצפתו מזהיר מפני ספקים שמוכרים מוצרים שלא במלאי... מעניין, לא?! אז מר דוד נשארו לכם עוד 3 ימי עסקים לספק את המוצר ונראה מה תעשו אז.
נ.ב. נעדכן בהתפתחויות ולו רק בגלל תגובתו של מר ''דוד'' הנכבד אני מבטיח ללכת עד הסוף עם הדבר הזה ואפילו לתבוע אותם במידה וצריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק בשביל זה יש את אתר
כחול צהוב בדם,
חיפה,
24/12/04 17:34
|
www.hirisk.co.il + פורום צרכנות בתפוז
מוזר שמר אלודה ה''נכבד'' שכח לציין את מכירות המוצרים המחודשים... שמעתי מספיק סיפורים על כך שאפילו לא אמרו ללקוח שהמוצר מחודש
אז...שלא יעבדו עליכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
''נאיבי''- מי שמדבר!
ל"ת
רונן,
22/12/04 09:23
|
|
 |
6.
ראו הוזהרתם !!!!
רועי,
21/12/04 23:20
|
ישנם אתרים כמו LASTPRICE SALESHOP ועוד שמופיעים במקום הראשון באתרי השוואת מחירים אבל אין להם את המוצר זו סתאם שיטה למשוך את הלקוח לקנות משהו אחר.
והכי מצחיק שאם מתקשרים לספק של המוצר שהם מפרסמים הם טוענים שאתרים אילו לא מוכרים להם.
אני ממליץ על אלקטריק סיטי דיילי סייל GIZMO P 000
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
נתי סקאל
יורם,
21/12/04 22:18
|
גם לי היתה בעיה איתם. ביזבזתי שעות בטלפון כדי לקבל את המוצר שהזמנתי. אבל, בסוף קיבלתי בנוסף למוצר פיצוי הולם. למרות הטרטור, אני מרוצה מהם כי מה שקובע זה ההשקעה תמורת התמורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יש לשנות את חוק המכר, תיכנסו
ירוני,
מרכז,
21/12/04 22:06
|
יש לשנות את החוק כך שהספקים לא יהיו רשאים לחייב את כרטיסי האשראי לפני משלןח הסחורה. הם כמובן יוכלו לקבל מחברת האשראי אישור עקרוני שיהיה תקף לזמן קצוב כגון 7 או 10 ימים מעבר לתקופה בה התחייבו לספק את המוצר, אך את החיוב עצמו יהיו רשאים לבצע רק עם משלוח המוצר. כאשר עברה על החוק תהיה עבירה פלילית עם העונשים המתאימים. כך לא יהיה מצב שהחברה מחייבת עבור מוצר שאינו במלאי ויש לרוץ אחריה לקבל החזר. נכון שתמיד יהיו רמאים אולם מספרם יקטן משמעותית בפרט אחרי שהראשונים יקבלו עונשי מאסר בפועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה תכנסו מה ?!
נבו,
22/12/04 10:33
|
לא מספיקה לך הכותרת שאתה מחלק הוראות ? אם לא תכתוב ''תיכנסו'' לא נכנס ? מה הקטע של כל משתמשי ה''תכנסו'' ? דווקא לא נכנס! ד וו ק א !!
ועכשיו לעינייננו - אתה רשאי לבטל חיובים בויזה - זה חלק מהבטחון שחברות האשראי מעניקות לך כהטבה בזכות. אם מבטלים לספק יותר מדי חיובים, חברת האשרי תמשוך ידה ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תגובה מ''לקוח נאיבי''.
מוטק'ה,
21/12/04 18:35
|
הבעייה היא דווקא אצל הספקים. רק באינטרנט (ואני מדגיש - רק באינטרנט) יכול להיווצר מצב בו הספק מוכר משהו שבכלל אין לו במלאי - וגם לא יהיה לו במלאי.
אחרי שלושה ארבעה שבועות חודשים הוא יפנה ללקוח ויעדכן אותו שהמכולה במכס / שהחתולים אכלו לו את היוגורט ולכן אי אפשר עדיין לספק, אבל אם הוא רוצה אפשר בתשלום מינימלי (סה''כ 2000 שקל, נו באמת) לשדרג לדגם מתקדם יותר. לא התכוונת מלכתחילה לקנות את המשודרג ? סליחה, לא בכוונה. לא ידענו שנגמר המלאי, לא שמנו לב. אבל כמובן שבוע הבא נפרסם שוב. יש עוד פראיירים למכור להם.
** תגובה זו לא נועדה לנגח אף חברה, אין לי שום עניין לא סגור עם אף אחד **
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נתי סאקאל צריכים לשבת בכלא
לקוח אמין,
דרום,
21/12/04 18:21
|
שלא תזמינו אצלם חלילה! את הכסף שילמתי .לא קיבלתי מוצר, לא שירות,סיפרו לי את כול הסיפורים שיש בעולם.3 חודשים עד שקיבלתי את הכסף,בזכות ביטול על ידיי חברת האשריי תיזהרו!!! עשרות טלפונים שאלתי מה עם המחשב. ניסו לדחוף לי מוצר אחר ...מה לא... תיזהרו מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בתגובה על ''הלקוח נאיבי''
מאור,
אי שם בעולם,
21/12/04 18:04
|
זה שזה נעשה בארץ, מראה עד כמה החנויות מלאות נוכלים שרק מחפשים דרכים עקלקלות לרמות את הלקוחות...וזה לא ש''הלקוח נאיבי'' - הלקוח פשוט מרומה. קחו אתרי השוואות בחו''ל כמו: KELKOO - מאוד נפוץ להשתמש בהן להשוואה עקב כמות החנויות רשת שקיימות כיום..
הגב לתגובה זו
|
|