 |
5.
דורון, יאיר, דודי
barzilay,
מרכז,
07/01/05 11:12
|
וכל השאר אתם מוזמנים לבוא, לכתוב ולהגיב בפורום צרכנות
http://forums.nrg.co.il/index.php?act=forum&do=forum&forum=58
איתן ברזילי מנהל פורום צרכנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בסקאל רצית לבטל בקשיים לא תתקל
דורון,
מודיעין,
04/01/05 23:43
|
סקאל הם ממש טובים ניתן לבטל עיסקה ללא כל בעיות וללא כל חיוב. פשוט שולחים להם מייל וזהו. הם לא עושים בעיות מאחלים כל טוב ופשוט מבטלים את העיסקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתול של סקאל?
יאיר,
צפון,
05/01/05 09:34
|
בהתחשב במה שמתפקסם על סקאל ברשת ובעיתונים, הם לא קלים במיוחד בהחזרות וביטולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סקאל תשובה לתגובה
דורון,
מודיעין,
05/01/05 16:32
|
אני לא עובד סקאל תנסה ותוכח בעצמך מה עוד שבסקאל אין להם בכלל את מס.כרטיס האשראי שלך כך שאין להם כל אפשרות לגבות ממך תשלום ללא הסכמתך. תעיין בתקנון שלהם בעצמך ותראה שאם העיסקה עדיין לא בוצעה מול הספק היא ניתנת לביטול בחינם רק בהודעה שלך למוקד שירות הלקוחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
באולסייל זכית - יתכן וטעית
דורון,
מודיעין,
04/01/05 23:40
|
כשאני זכיתי באולססיל הספק הודיע לי שהמוצא אזל וזהו אין לו כל מחוייבות לרכישה שלי. בשירות הלקוחות של אולסייל אמרו לי שזהו התקנון ואין מה לעשות. למה שלא יקנסו ספק על ביטול עיסקה לפחות כמו את הלקוח ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי קרה דבר דומה באולסייל
מוקיון,
05/01/05 10:18
|
הספק החליט שהוא כבר לא עובד עם אולסייל. מה החוק אומר על עסקת מכר מרחוק שבה לא מגיע המוצר בכלל למזמין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראה תשובתי למספר 2
ל"ת
יאיר,
צפון,
05/01/05 09:33
|
|
 |
ראה תגובתי תתקדם בחיים אחי
ל"ת
דודי,
ירושלים,
05/01/05 16:33
|
|
 |
2.
באולסיל קנית בזול המוצר יאזול
יואל,
ירושלים,
04/01/05 23:34
|
אז מדוע כשאני קניתי באולסייל מוצר במחיר מעולה והלכתי לאסוף אותו מהספק (י.ג) הוא חייך אלי באדיבות ואמר לי ''מצטער המוצר אזל תבדוק בתקנון אולסייל ותראה בעצמך שאני לא חייב להביא לך מוצר חלופי'' (בדקתי וזה אכן כתוב בתקנון שהספק רשאי לספק מוצר חלופי כלומר רשאי אבל לא חייב) ואני שואל למה במקרה כזה החוק אינו מחייב את הספק לשלם ללקוח את אותו הקנס. כלומר החוק הזה מקפח את הצרכנים ומאפשר לספקים שמכרו בזול לצאת מהעיסקה בחינם בכל פעם שהם חפצים בכך. אודה מאוד על קבלת התיחסות מעו''ד לווינסון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תהיה מיושן אחי
דודי,
ירושלים,
05/01/05 16:27
|
העולם מתקדם כיום לא צריך ללכת לכל סידור (לבנק למשל) וגם קניות ניתן לעשות באינטרנט ולרוב במחירים יותר טובים בעיקר למי שיש קצת סבלנות. דרך אגב גם בחניות רגילות יש בעיות ואפילו חמורות יותר כגון ספקים שלא מספקים סחורהתספקים שפשטו רגל וכד'. דווקא בקניה של מכר מרחוק ניתן לקבל את הכסף חזרה במקרים הללו. בקיצור תתקדם למאה העשרים ואחת אחי ולא תתאכזב. (גם סוס לא צריך מוסך ודלק ובכל זאת הרוב נוסעים במכוניות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תהיה ישראלי...
יאיר,
צפון,
05/01/05 09:32
|
אם לא תתנהג כמו כל הישראלים שחושבים שדרך הרכישה באינטרנט הם ''דופקים את המערכת'', אלא תלך לחנות ותקנה (כן, במחיר מלא..) את המוצר, לא יהיו לך בעיות!\
אני אף פעם לא אבין את האנשים שמסתכנים וקונים דרך הרשת / חוברות למיניהם. אני אף פעם לא קניתי כך ולא היו לי בעיות - ממליץ לכם לעשות כמוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אבל למי שולחים את הודעת הביטול
ועוד שאלות,
04/01/05 21:26
|
לאתר האינטרנט שדרכו רכשתי או לספק שסיפק את המוצר ? ואיך מחזירים ?ולמי ? ומי מחזיר את הכסף ? ותוך כמה זמן ? ומה עושים עם לא ?
הגב לתגובה זו
|
|