 |
17.
מה עושים שהמוצר משופיע אזל?
דוד מבייביז,
מודיעין,
27/06/05 21:59
|
בבייביז לא פעם אחת נאלצנו ללכת ולהשפיל עניינו לעבר חנויות אחרות ולרכוש מהם מוצרים שאזלו מהמלאי, שיש לספק מחסור ואינו יכול לספקם. הלקוח הזמין, הלקוח יקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מה עודים שהמוצר משופיע אזל?
דוד מבייביז,
מודיעין,
27/06/05 21:59
|
בבייביז לא פעם אחת נאלצנו ללכת ולהשפיל עניינו לעבר חנויות אחרות ולרכוש מהם מוצרים שאזלו מהמלאי, שיש לספק מחסור ואינו יכול לספקם. הלקוח הזמין, הלקוח יקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אתר פצצה
koki,
חולון,
19/06/05 22:46
|
|
 |
14.
איזה אתרים טובים יש?
colu,
27/03/05 02:42
|
לקניות שאפשר לסמוך אליהם? והמחירים שלהם לא בשמיים... אם אפשר אז גם לשלם במזומן. מי שמכיר, בבקשה :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אולסייל השמינו ובעטו בלקוחות
דני שירן,
מודיעין,
10/02/05 19:29
|
בעבר אולסייל היו אתר קטן ואיכותי שבו יכולת למצא מוצרים במחירים טובים ובזמן אספקה הגיוני . כיום כמו שכתוב וישמן ישורון ויבעט הם אכלו טוב מהרווחים שנוצרו עקב אתר איכותי והתחילו לזלזל באוצר הכי יקר שלהם הלקוחות .אבל אם נקפיד לא להזמין מהם שום דבר אז הכל יחזור אליהם כבומרנג. זיכרו אנחנו בעלי הבית אנו נחליט אם אתר יחיה או ימות הכל תלוי בנו אם נקנה הם יחיו וישמינו אם לא נקנה הם ירזו ויתישרו או ימותו - חומר למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אולסייל, אין עשן ללא אש
מוטי חיפה,
29/01/05 11:28
|
לא יתכן וקראתי את כל התגובות, מילה טובה לא מצאתי, איפה המנכ''ל, למה לא מגיב באתר לכותבים, או שיתחיל למצוא עבודה אחרת אני ורבים גמרנו עים הסיפור לקנות מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חרם על אולסייל!!!
אולסייל הביתה!!,
לא לקנות מהם,
16/01/05 20:18
|
אם את/ה לא מצטרפים לחרם? יום יבוא וגם את/ה תיפלו ברשת שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מקוה שיפשטו רגל!
א,
מרכז,
16/01/05 19:27
|
המסקנה היא חד משמעית - אסור לקנות אצל אולסייל ואולי בכלל באינטרמט. הם לא מכבדים את לקוחותיהם. היחס מבזה ומשפיל! הם לא אחראים בכלל לכלום, רק לקחת כסף! הם פישלו איתי פעמיים. פעם ראשונה הם שיגעו אותי, אך בגלל המחירים הטובים החלטתי לנסות שוב. אחרי הפעם השנייה נשבעתי שזוהי הפעם האחרונה. רציתי מאוד לתבוע אותם, אך אין לי זמן להתעסק איתם. חוץ מזה גם ככה הם יפשטו רגל, הרי לקוח לא מטומטם, לומדים לא לקנות במקומות כאלה, כך שהפרסום הרע כבר עובד נגדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
על מה אתם מדברים -אולסייל
אמיר,
13/01/05 13:01
|
קניתי לפחות 30 פעם באולסייל ותמיד הייתי מרוצה !!!!
רק לאחרונה קניתי מסך למחשב והיה מצויין יומיים וקיבלתי אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תזכה במחיר טוב במיוחד ותוכח
יוסי,
גבעת זאב,
13/01/05 18:25
|
הביטול על ידי הספקים מותנה לדעתי בשני דברים האחד ספקים כמו ישפאר וכד' עומדים מאחרי הממכירה והמוצרים בכל מקרה וגם אם קניתה בזול או המוצר אזל הם ידאגו לך ולא יבטלו את הרכישה אני למשל קניתי דיסקמן שאזל וקבלתי מוצר יקר בהרבה (עם MP3 ושלט) לעומת זאת ספקים קיקיוניים כמו י.ג.שיווק למשל יבטלו את המכירה כאשר המחיר לא יתאים להם. דבר שני גם אם תקנה 50 מוצרים במחיר שטוב לספק אין סיבה שהוא יבטל הרי הוא מעונין למכור כאשר הוא מרויח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
התירוצים שאולסייל מוכרים ללקוח
טל,
קריות,
13/01/05 11:20
|
התירוצים שאולסייל מוכרים ללקוחות שלהם, כלומר, באמצעות הספקים שלהם, ללקוחות, מגוחכים. מה זאת אומרת, ''אין לי במלאי''??? אז אל תוציא למכירה פומבית את המוצר אם אין לך אותו. זאת גניבת-דעת מפורשת לאור יום. רק כשהמחיר המוצע במכרז מתאים להם, והרווח על המוצר מסתדר להם, הם יספקו?????????????? צריך לתלות את הספקים של אולסייל על העץ הכי גבוה בסביבה, ומומלץ שזה יהיה בסביבת מגדלי עזריאלי, שם שוכנים המשרדים וההנהלה המושחתת של אולסייל. שישקיפו מחלונות המשרדים המפוארים שלהם, ששכורים בכסף של אלפי לקוחות מרומים, ויראו את הספקים שלהם תלויים. צריך לעשות להם ''לינץ''' פירסומי במדיה לכלבים האלה. רק במדינה שלנו נותנים לרמאות ושחיתות של חברות מסחריות לעבור בשקט!!! הפעם אסור לשתוק וצריך לטפל בהם בכל האמצעים שהחוק מאפשר. לקרוע להם ת'צורה לרמאים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אולי תתבגרו כבר?!
אבי,
USA,
13/01/05 08:44
|
לא נמאס לכם מכל המבצעים, המכרזים, המתנות, הנקודות והמועדונים? הרי הכל בלוף, אין מוצר שיימכר בשקל, במכרז אמיתי יש מחיר פתיחה סביר. דומה שגיליתם את הצרכנות והשיווק באיחור של 40 שנה ואתם מתפתים כמו בחלם. בשטח הזה אתם בפיגור של 50 שנה אחר ארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אולסייל - אסור לקנות
יניב,
תא,
13/01/05 08:09
|
הם פשוט צוחקים על הלקוחות בפנים קניתי שם מכשיר חשמל בשווי של 3100 שח שזה מחיר טוב וכשבאתי לקבל המוצר דחו אותי כחודש ואז אמרו לי שהמוצר אזל - פשוט חוצפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אם אולסייל לא ישנו את התקנון ה
גיל,
קריות,
13/01/05 02:36
|
אם אולסייל לא ישנו את התקנון המעוות שלהם לטובת ציבור הלקוחות שלהם. ויישארו עם תקנון הנוקט עמדה חד-צדדית לטובת הספקים שלהם, אני מציע לכולנו לא להיכנס לאתר שלהם, ובטח שלא לקנות אצלם. רק חרם צרכני שכזה, ולאורך תקופה ממושכת, יגרום להם להבין (אם לא דרך השכל הישר, אלא דרך הכיס שלהם), לטובת מי הם צריכים להיות, ולצד מי הם צריכים לעמוד - הספקים שלהם, או ציבור הלקוחות שלהם. לדעתי, תוך זמן לא רב הם יתעשתו, שם באולסייל, ויבינו מהר מאוד מהיכן מגיע מקור המימון העיקרי למשכורות העובדים שלהם. אבל עד שזה יקרה, כאמור, צריך לנקוט נגדם חרם צרכנים כולל (ללא יוצאי דופן מקרב הצרכנים), ממושמע וממושך. הכי חשוב שהחרם נגדם יהיה לאורך זמן, שיבינו, שציבור הלקוחות כאן, בארץ, הוא לא טיפש, או לחילופין, פראייר, ושלציבור הזה פשוט נמאס, נמאס, נמאס!!! לכסף, שכולנו עובדים מאוד קשה עבורו, מגיעים יחס ותמורה הולמים הרבה יותר. שילמדו מארה''ב וממדינות אירופה המתקדמות, שירות לקוחות מהו, ויחס הוגן ונאות (כמו גם, גילוי נאות) מהו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
באולסייל זכית-יתכן שטעית
דוד,
ירושלים,
12/01/05 23:57
|
אני קניתי באולסייל ג'יפ במחיר מעולה כאשר באתי לקחת אותו לא רצו לתת לי את המוצר בטענה שהמוצר אזל (יום לפני כן תאמתי את איסוף המוצר וואף אחד לא טרח לומר לי שהמוצר אינו במלאי) הספק טען שהמוצר אזל והוא אינו מעונין לספק לי מוצר חלופי. בשרות הלקוחות של אולסייל אמרו לי שהם מצטערים אבל הבעיה שלי היא עם הספק ולא איתם. למרבה החוצפה של אולסייל הם הוסיפו בתקנון שלהם שהספק רשאי לבטל את העסקה אם המוצר אינו במלאי במקום לדרוש מהספק לתת ללקוח במקרה הזה מוצר חלופי שווה ערך או יקר יותר. לאולסייל יש תו תקן אז מה?? תו התקן ISO מדבר בעיקר על אחידות ופחות על איכות יתכן וובאולסייל אכן קיימת אחידות והם תמיד נוקטים עמדה לטובת הספקים וומאפשרים להם לרמות את הלקוחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני נפגעתי
אמיר,
כפר סבא,
06/03/05 16:42
|
|
 |
3.
באולסייל קנית בזול-המוצר יאזול
דורון,
מודיעין,
12/01/05 23:45
|
כשאני קניתי באולסייל מוצר במחיר מעולה והלכתי לאסוף אותו מהספק (י.ג) הוא חייך אלי באדיבות ואמר לי ''מצטער המוצר אזל תבדוק בתקנון ותווכח שאיני חייב לספק לך מוצר חלופי'' בדקתי גם בשירות הלקוחות של אולסייל והבחור צודק בתקנון כתוב כי אם הספק רוצה באפשרותו לספק מוצר חלופי - רשאי אבל לא חייב כלומר בכל פעם שלקוח רוכש מוצר במחיר טוב באפשרות הספק לבטל את הרכישה (לפי תקנון אולסייל לא לפי החוק). ברצוני לציין כי העברתי תלונה מפורטת לרשות להגנת הצרכן אך עד כה לא קיבלתי מהם תגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
דבריו של הו''ד לא עומדים במבחן
יאיר,
צפון,
12/01/05 22:12
|
למשל: אתר NetAction מפרסם את התנאי הבא בכל המכירות הקבוצתיות (מה שמכונה ''מכירת פיצוץ מיוחדת''):
''המכירה תסגר ב: Thursday, January 13th, 16:00 או מוקדם יותר, כאשר נמכרים כל הפריטים!
אם לא נמכרים כל הפרטים - המכירה מבוטלת!''
כלומר, הספק / אתר יכול לבטל את כל הטור של המכירה (שלפעמים כוללת עשורת ומאות של קונים) בגלל שנותר עוד מוצר אחד שלא נקנה!
האם זה לא נקרא הפרת חוזה ועוגמת נפש לקונים? בניתי על מוצר מסויים במחיר מסויים ובגלל שנותרה עוד יחידה אחת - ביטלו את כל המכירה.
ככלל, ממליץ לא לקנות כלום ברשת - בחנות תקבלו את המוצר מייד או בהובלה תוך כמה ימים (מהר יותר מאשר ברשת) ובכל מקרה יש לכם למי לפנות אם יש בעיות. באינטרנט דברו לקירות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אולסייל משגעים לקוחות
לא לאולסייל,
12/01/05 18:36
|
הייתי לקוח ותיק של אולסייל והם פשוט אחרי זמן שידרגו את המערכת ופשוט מחקו את של הלקוח שלי מהאתר שלהם כך שהייתי צריך להרשם מחדש. כל הנקודות באתר שהיו לי נעלמו וכך הם הרוויחו. המלצה: לא לקנות מאולסייל!!!!!!!!! פעם הביאו לי גם מוצר חדש שהיה פתוח ולא רצו להחליף! מסקנה: לא לקנות מאולסייל!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, השירות שלהם התדרדר פלאים
ל"ת
Nוקיון,
12/01/05 22:27
|
|