 |
18.
אין על האינטרנט
צפונבונית,
מרכז,
12/02/05 23:50
|
מקרה אמיתי מאמש.
ראיתי באנר בוואלה מהקמפיין של לאומי כארד,
השארתי שם ופרטים וחזרו אלי בתוך 24 שעות.
קיבלתי כרטיס (סליחה, יגיע עם שליח בתוך שבעה ימים). וקו אשראי של 20000שח.
הכסף הזה הוא אוויר לנשימה, שיחזיק אותי מעל פני המים בחודשיים שלושה הקרובים. עד שיסתיים הליך גישור נגד אקס מקום עבודה.
הכסף הזה הוא כסף שמלאכים שלחו לי , התוצאה תהייה שלא אמצמץ כלל במא ומתן .
שיהיה לי בהצלחה יחי האינטרנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
במלחמה הזאת כולנו חילים!
דוד כאילו,
12/02/05 22:13
|
אני בעל אתר מקוון למוצרי תינוקות, רק נולד, לא מתלונן, מכיר את האינטרנט לא מהיום. הבעיה היא שגם אנחנו כמפרסמים וגם המדיה המקוונת לא ממש מתיחסים ברצינות למצב הזה. אך יתכן שברוב בארצות המתקדמות האינטרנט היא מדיה עצמאית חיה ונושמת בזכות הפעילות שבה ואצלנו עדיין מגרדים את התקציבים (מדובר בפרסום). אולי הגיע הזמן שגם אנחנו נלחם במלחמה הזאת. קמפיין שאנחנו מריצים בפורומים של תפוז, המסר הראשון שאנחנו מעבירים: ''גם אני קונה באינטרנט''. אולי אנחנו אשמים במצב הנ''ל. אולי אם היתה התיחסות רצינית אל הגולש ומשדרים אליו מסר כי האינטרנט זה המקום שלו, חדשות, קניות, הכרויות, פורומים ועוד, אולי הוא היה חושב אחרת. למה שהאתרים הגדולים לא ירימו את הכפפה ויריצו קמפיין משותף? למה לא להגדיל את עוגת הפרסום באינטרנט על חשבון מדיה אחרת? הרי יש יותר גולשים מאשר קוראי עיתונים, אז איך זה שתקציבי פרסום כמעט ולא מגיעים לרשת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כן אתה צודק בכתבה הזאת
pcman,
ירושלים,
10/02/05 22:11
|
פשוט צודק... היום כדי לקבל 700 שקל צריך להשיג 100 אלף צפיות... לא מגיע לנו קצת יותר?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הכי טוב שיש ....
דוד הכי טוב,
10/02/05 10:05
|
חבר'ה הכי טוב שיש אנשים שאומרים לנו שאינטרנט הוא דבר טוב והכי טוב שהם אומרים שיש תוצאות לקמפיינים. אז גם שהכל הכי טוב זה לא נכון כי אני לקחתי קמפיין לאחד המותגים באתר נענע הובטח לי הרים וגבהות כי הכי טוב להבטיח אבל לאחר חודש הבנתי שאין כלל תוצאות. ושביקתי לצאת מהסכם שנתי פתאום אף אחד לא חזר אלי כי הכי טוב לא לחזור והכי טוב לא לתת שרות אבל הכי טוב לקבל לאחר ביטול שיקים מכתב זימון לבית משפט אבל הכי טוב שהשופט הבין בצדק הדברים. והסביר למר עו''ד של אתר נענע כי מחובתם לספק תמורה בגין השירותים שהובטחו אבל עו''ד ציין כי הכי טוב לא צודק כי הם חברת מדיה והם לא מתחייבים כלל לתוצאות כמו רכישת מדיה בעיתונות,טלוויזיה. אז חברים הכי טוב להקליט ואו לשמור את כלל ההבטחות הנישונות וכל התכתובות לפני עליה לאוויר קמפיין באתר נענע כי הכי טוב שעושים לנו בית-ספר.
שלכם. דוד הכי טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לפמפם את היתרונות של הפרסום במ
ש,
תל אביב,
10/02/05 09:01
|
צריך לפמפם את יתרונות המדיה למפרסמים,הם עדיין לא הפנימו אותן,ביום שיפנימו יעלו המחירים ואז יבכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לא כל כך זול !
ניר,
מרכז,
10/02/05 08:36
|
יופי של יחצנות, הצלחתם לעורר דיון כאילו ענייני. קמפיין הכי בסיסי עולה כ 10000 שח וגם הוא מוגבל לשבועיים במקרה הטוב. חשבתם שהקמפיין של פרטנר ימצב את האינטרנט ועכשיו מי שלא משתמש בזה הוא דינוזאור. תורידו את המחירים ובואו ללקראת עסקים קטנים ואז תמכרו פרסומות בסכום של קמפיין אני מפיק פליירים ומשלם לטלמרקטינג ומקבל תמורה גבוהה יותר לכספי. אל תהיו חזירים ואל תחלקו ציונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה זהב.
בארי,
10/02/05 09:30
|
האתרים ומשרדי הפרסום צריכים להפנים את הפוטנציאל הגלום בעסקים הקטנים, להוריד את מחירי הקמפיינים ואז כולם ירוויחו בגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חו''ל
סיגל,
ת''א,
10/02/05 05:05
|
אני רוצה לפרסם באתרים בינלאומיים למי אני צריכה לפנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרסום באתרים בחו''ל
Alon,
12/02/05 23:18
|
|
 |
מה את רוצה לפרסם?
ל"ת
יזם,
אינטרנט,
10/02/05 17:36
|
|
 |
11.
אחלה כתבה
תודה לך שארם,
ירושלים,
10/02/05 01:24
|
אחלה כתבה, על נושא מאוד מעניין שלא זכה משום מה להתיחסות כמעט, עד עכשיו. מי יודע, בקצב הזה עוד יכתבו במעריב על הכיבוש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אחלה כתבה
תודה לך שארם,
ירושלים,
09/02/05 22:55
|
סוף סוף מישהו כותב (ובצורה איכותית) על העניין החשוב של הפרסום באינטרנט. אולי בסוף עוד יכתבו במעריב על הכיבוש, מי יודע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
2 עניינים (בינתיים)
גיא לירן,
תל אביב,
09/02/05 21:11
|
1) זה נכון שיש באנרים ויש באנרים - מבחינת איכות המסר, עיצוב כולל ותפוקת הקלקות - וכך גם לגבי קמפיינים אינטרנטיים, ולכן לאורך זמן הצטברה ביקורת לא מעטה לגבי איכות הבאנרים והפרסום ברשת (מרצדים, מטרידים וכו') - אבל אין ספק שכבר היום ניתן למצוא ניצני פרסום איכותי (לא בהכרח כשלב אבולוציוני חדש, סתם בידול) - השאלה אם זה אכן משתלם להם ו/או נראה בעיני הגולש כערך מוסף כלשהו (מי שמכבד אותי...אני מכבד אותו)
2) בהמשך להיבט האיכותי - השאלה היא האם יש בארץ אתרים שנמצאים במצב שבו ביכולתם להגביל את הפרסום לאיכותי בלבד (בהנחה שזה יעמוד במבחני הממונה על ההגבלים העסקיים). זו סוגיה מעניינת - ולא פחות מכך, בעייתית (סוגיה נוספת: מי שרוצה לפנות לקהל איכותי הוא מפרסם אינטרנטי איכותי? לא בהכרח, עדיין לא).
3) סעיף בונוס ) אתרים שאני אוהב - אני מקליק בהם, כמדיניות. בין היתר כדי להעביר להם ולמפרסמים את המסר. וגם מסקרנות אמיתית באשר לטיב העמודים התדמיתיים הנגלים למקליקי באנרים בלבד (יש שיפור מסוים גם בכך. אני חושב שאחד הקמפיינים המעניינים כרגע הוא של HP, נדמה לי שגם מעוצב סביר). כך גם לגבי באנרים - באנר שנראה באמת טוב, זוכה עד מהרה להקלקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכשאתה מקליק אתה מגיע לכלום..
michael,
tel aviv,
09/02/05 23:04
|
בדיוק הבאת את הדוגמה של הקמפיין האחרון של שרתי HP. אז אני כעיקרון כבר כמה שנים מדלג על מוצרי HP וממליץ ללקוחות לא לרכוש אותם. אבל אני כרגע דוקא בעניין של שרתי XEON, ומהקמפיין שלהם אי אפשר להימלט. אז התפתיתי ולחצתי. רציתי לראות יותר אינפורמציה טכנית, מחירים, כל האינפורמציה שאפשר להעביר בקלות ובלי כסף באינטרנט אבל לא: כדי לקבל קצת יותר תוכן תן להם פרטים תיכנס למאגר המידע שלהם ואולי בעוד שבועיים יתקשר אליך איש מכירות. שימשיכו לשכוח ממני. זה פיספוס. אם הקמפיין לא יניב מכירות הם יכולים לבוא בטענות רק אל עצמם. מי שמקליק מצפה למצוא בקצה הדרך את מירב האינפורמציה ולא טופס לרישום פרטים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והנה דוגמא לאתר שדווקא יש לו
גיא לירן,
תל אביב,
09/02/05 22:57
|
מדיניות פרסום מקיפה למדי - רק שהוא לא לגמרי עומד בה:
http://www.all1.co.il/about1.htm
מבטיחים בלי אנימציה ויש אנימציה. אבל לפחות עומדים ב''לא יהיה ריבוי מפרסמים ומסרים פרסומיים''. שזאת גישה מעניינת סה''כ, אם באמת רוצים לחדד מסר.
אבל חוץ מזה, דווקא יופי של פורטל..יעיל וכל זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שלא יעבדו עליכם
אור,
אינטרנט קפה,
09/02/05 20:06
|
עוד סיבה זה שהאתרים עצמם מוכרים את עצמם הרבה פעמים בצורה שקרית, עם נתונים לא נכונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כתבה מעניינת
רן ש.,
צפון,
09/02/05 20:03
|
לשם שינוי כתבה שיש בה גם תחקיר וגםתשומת לב לכתיבה מעניינת. ואורנג' זה עוד טוב, תאמינו לי, הם הרי כל הזמן מפרסמים ברשת, אבל איפה המפרסמים הגדולים (כביסה, מזון, עוד כאלה). טמבלים היו ונשארו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
דווקא הספאם עובד!
אמיר גנס,
09/02/05 20:03
|
תיקון טעות לגדי שמשון: מה שאתה קורה ''ספאם'', שזה בעצם פירסום בדואר אלקטרוני, ויראלי או ישיר, עובד ועוד איך עובד. אני משתשמש במדיה כל יום, ומבטיח לך שזה עובד נהדר. אני מבטיח לכל מפרסם: לפחות פי-2 תוצאות, בלפחות חצי מחיר מכל באנר/פופ-אפ או כל אמצעי אחר של פרסום באינטרנט. אני מוכן להחזיר כסף לכל לקוח שיוכיח לי אחרת. אז אל תרשמו דברים שלא בדקתם, לפחות תבררו לפני זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם יומך יגיע. פרזיט!
ל"ת
michael,
tel aviv,
09/02/05 23:05
|
|
 |
5.
בושה למעריב!
צבי לנדו,
ירושלים,
09/02/05 19:58
|
אני לא מאמין! אתר מעריב שרעב מאוד לכסף... כותב ''מאמר'' שבוכה על המחירים הנמוכים שהוא מקבל מהמפסמים....
אני עוסק באינטרנט כמצקצוע מאז 1992 ולא פחות מייעץ.. והפרסומות על דפי האינרנט כמעט ולא נראים לקורא הרגיל... קוראים מה שמעניין אותם ופשוט לא שמים לב לפרסומות.
בטלויזיה.. היינו עושים אותו הדבר אלא שהתוכניות כל כך גרועות עד שהפרסומות הרבה יותר מבדרים.
בקיצור... שעסק מפרסם באינטרנט... הוא יודע - בצדק - שרק אחוז קטן ביותר בכלל ישים לב .. אז.. למה לו לשלם?
הדיסק שצריך להתחלף הוא לא אצל העסקים.. הם יודעים מה שווה ומה לא... אלא אצל וואלה ונענע וכל יתר שמכריחים את המשתמש ללחוץ על הכפתור 3-4 פעמים רק להגיע למאמר שרוצה לקרוא.
כאשר הכסף הוא המטרה היחידה.. אין פלא שאחרים יתנהגו כמוך.. אז.. מעריב וואלה וכל היתר.. תפסיקו לבכות ותתחילו לחשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
שי,
תא,
27/02/05 10:03
|
ממש נכון הגולשים פיתחו את שיטת ההתעלמות המוחלטת מבאנרים ופרסומות קופצים
זה יכול לעבוד בטלויזיה שם הרבה פחות שונאים את הפרסומות מאשר באינטרנט מכיון שהן מפריעות פחות יש הפרדה בין תוכן לפרסום בניגוד לאינטרנט שזה הכל ביחד
שיטת הפרסום באינטרנט היעילה ביותר מבוססת על השיטה בטבעית הבסיסית של האינטרנט אתר באינטרנט + קידום במנועי חיפוש
לגבי הספאם זו גם דרך שמעוררת אנטגוניזם אבל יחסית עובדת יותר מכל קמפיין אחר לדעתי צריך להגיע ל''פשרה'' בנושא הספאם מה שנקרא רשימות חוקיות
שי onflash.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המפרסמים
ש.,
פתח תקווה,
09/02/05 22:12
|
כמנהל פרסום באתר אינטרנט, אני שם לב כי מפרסמים מכוונים אקדח לרקת המדיה בסיומו של קמפיין , ומצפים לתוצאות מידיות. חברת קוקה קולה לא באמת מצפה שלמחרת פרסום בעיתוני סוף השבוע ,יעלה גרף המכירות. אולי בשל ההבטחות שלנו על פרסום ממוקד ויעיל ברשת, מצפים גם המפרסמים לתוצאות ממוקדות ולא מפנימים את השירות שעשה הקמפיין לתדמית. לדעתי הפרסום ברשת יעבור מהפכה של ממש כאשר הגולש יהיה במרכז ולא המדיה, באמצעות פרסום על פי פרופיל משתמש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
האינטרנט הוא המוביל
Arik Lev,
USA,
09/02/05 19:14
|
כתבה מצויינת. יקח לזקנים שלא מלכלכים ידיים בעיון בעיתון נייר הרבה זמן להבין או שהם ימותו מזקנה וסניליות לפני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הסיבה בגוף הטקסט
ע.ש,
09/02/05 18:33
|
הנה זו למשל כתבה שצריך לכתוב
אלה דברים שצריך לומר
והסיבה למצב, גם היא בגוף הטקסט
מאיריס בק אין לצפות לדעה אחרת
מכלכלה ישנה באה ולכלכלה ישנה (עמוסת קונספציות, לא חופשית) תלך. השינוי לא יבוא משם.
מהגולש גדי שמשון הייתי מצפה ליותר. עוד דעות כאלה ואבדנו. אינך מבין שאתה מנציח כך את הבורות??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
קשקוש בלבוש
רונן,
09/02/05 17:57
|
הבעיה היא שלמרבית המפרסמים את אסטרטגיית שיווק מבודלת ואינם פונים בצורה ממוקדת לפלחי שוק ייחודיים. כמו כן אתרי האינטרנט מוכרים את עצמם בצורה מגוכחת ומדברים רק על כמויות ומספרים. זה פשוט שיח בין חרשים.
עם כל הכבוד לאינטרנט יש מיליון אתרים. שימו מיליון ערוצים בטלוויזיה ותראו מה יקרה למחירי הפרסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הכי טוב לפרסם ממוקד :
יונתן,
09/02/05 17:43
|
במנועים כמו: גוגל, netex וכו' זה מביא את התוצאות הטובות ביותר עבור עלויות שוות לכל כיס
הגב לתגובה זו
|
|