 |
90.
חייבים, חייבים, חייבים משאל עם
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
13/02/05 15:27
|
|
 |
89.
משאלי עם
יואב,
צפון,
13/02/05 07:25
|
לפני שמחליטים על משאל עם בנושא ההתנתקות (נושא המצריך ידע והתמצאות בעניני בטחון), יש מקום להרבה משאלי עם שנוגעים לכל אחד מאיתנו כגון: 1. משאל עם בנושא גיוס בני ישיבותץ 2. משאל עם בנושא תחבורה מלאה בשבת. 3. משאל עם בנושא פתיחת בתי עסק בשבת. ועוד כהנה וכהנה. דווקא בנושא ההתנתקות אין מקום למשאל עם, כי זה כרוך בהיבטים בטחוניים ודורש התמצאות בפרטים הנסתרים, מסיבות מובנות, מעין הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
בבקשה בבקשה תענו לי !!!!!
ספי,
13/02/05 00:01
|
אם בהקמת ההתנחלויות לא הלכו למשאל עם, אם אף אחד לא שאל את העם והחלטת ממשלה היתה מספיק טובה כדי להפוך את מפעל ההתיישבות ללגיטימי והקמת כל ההתנחלות ללגיטימית רק על סמך דעת ממשלה ולא על דעת העם,
למה בשביל להוריד התנחלות לא מספיקה הממשלה וצריכים משאל עם ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
אבל משאל עם באמת ימנע
אסף קירשנבום,
ירושלים,
12/02/05 19:28
|
|
 |
86.
שוב נסיון לדה לגטימציה של הימי
עמי,
מחנה יהודה,
12/02/05 19:26
|
מעניין שךא רק בתגובות לכתבות יש לימין רוב אלא גם בבחירות. בבקשה תבחרו ללכת למשאל עם או לבחירות. מובן שקל יותר יותר להציג מצגת של קונספירציות הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
'סמול' 'סמול' וטובעים בחול
קרנפי,
ת''א,
12/02/05 15:37
|
מועצת יש''ע פועלת כאחוזת אמוק, מציפה את התקשורת (השמאלנית כמובן) באין סוף שקרים ואחיזות עיניים. אך ככל שהשיירה עוברת הכלבים נהפכים ליותר ויותר אלימים. נכון לעכשיו (ע''פ התגובות) כל מי שלא בעד ביטול ההתנתקות הוא סמולן קטן ומוצץ לערבים. דבר שבעצם רק מקצין את החומה שבין המתנחלים לשאר העם. יש המון ימנים שדווקא בעד התנתקות, או לפחות אדישים אליה, יש אפילו מתנחלים (חילוניים כמובן) שכבר סגרו עיסקאות עם מנהלת ההתנתקות (גם הם סמולנים מוצצים?). בקיצור תמשיכו להתחפר בחול ולהמציא שטויות מתחת לאדמה- בסוף תפונו - אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
Right On!!! #71
ל"ת
Rena,
11/02/05 20:29
|
|
 |
83.
ה''סמול'' פוחד ממשאל הוא יודע למ
ל"ת
חילוני חרד.,
11/02/05 09:50
|
|
 |
82.
את לוחות המודעות כבר הצפתם.
אריה,
11/02/05 09:17
|
את כל לוחות המודעות כבר הצפתם. כל לוחות המודעות רק של אמא שלכם. שום מודעה אחרת לא נשארת. ''כולנו עם גוש קטיף''.''כולנו עם גוש קטיף''. ''כולנו עם גוש קטיף''. ''כולנו עם גוש קטיף''. ''כולנו עם גוש קטיף''.''כולנו עם גוש קטיף''.''כולנו עם גוש קטיף''.''כולנו עם גוש קטיף''. זה מה-זה גורם לי להיות בעדכם! אני אוהב אתכם ! (כמו צרעת...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
כאילו הם לא עשו את זה עד עכשיו
סוציאליסט,
11/02/05 03:21
|
|
 |
נו- זה כ''כ ברור!
א,
11/02/05 11:55
|
בכל כתבה יש 80 5 של תגובות שתומכות בהם. נו באמת... זה ממש שקוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
חוק פינוי פיצוי יתן מכה קשה
תושב אלי סיני,
בת הדר בקרוב,
11/02/05 00:13
|
למתנגדי ההתנתקות , ישובים ריקים יהיו התשובה לחולמי החלומות מהימין .
רוב העם לא רוצה לשמוע אתכם ולא מתיחס לכל מה שאתם אומרים או מיצגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
Referendum
shosh,
USA,
11/02/05 00:08
|
This is a sure-fire way to undermine the democracy at home. If you don't like the government, wait till the next elections and vote.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
רק משאל עם
אזרח,
10/02/05 23:42
|
הרי שרון גנב קולות ובין היתר גם את הקול שלי - לעולם לא הייתי מצביע בעדו ,אילו הייתי רק חולם שהוא יחליף את עורו ויהפוך למבין ומעודד טרור ועוד נותן להם פרסים - לכן נחוץ משאל עם... - כל כך פשוט, שאני לא מבין למה ההתנגדות, אלא אם כן שרון יודע שיפסיד - כי העם לא טיפש וחפץ חיים הוא - כל כך פשוט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני תיכף מתחיל לבכות
שרון שיקר,
כמה מפתיע,
12/02/05 15:18
|
שרון משקר כבר יותר משישים שנה, ואתה ידעת את זה כשהלכת לקלפי. רק שעד היום הוא שיקר לטובתך, ופתאום אתה מגלה שהוא יכול לשקר גם לצד השני. אז תפסיק לבכות על השטויות שאתה עושה, תכיר בכך שזאת הדמוקרטיה, ובבחירות הבאות, שיהיו בעוד פחות משנתיים, אתה מוזמן להצביע לאנשים ישרים. עושים את זה ככה: נכנסים לקלפי, לוקחים את הפתק שכתוב עליו ''מרצ'', ומכניסים לתיבה. כל כך פשוט....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למי היית מצביע? לברק?
ל"ת
יואב,
11/02/05 02:58
|
|
 |
Ikhud Haleuni
ל"ת
to Yoav,
11/02/05 20:31
|
|
 |
77.
על המתנחלים להתפנות מיד!
שפוי,
עין הוד,
10/02/05 22:24
|
|
 |
76.
אלו רק עשבים שוטים...רובם של ה
משה,
תא,
10/02/05 20:49
|
אלו רק עשבים שוטים...רובם של המתנחלים הרי עדיני נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
שוב הימין הקיצוני
א,
10/02/05 20:22
|
|
 |
74.
מה החידוש?
מערכניק,
10/02/05 20:22
|
הרי ברור שאחוז התגובות התומכות במתנחלים עולה לאין שיעור על האחוז שלהם באוכלוסיה (ראה התגובות לכתבה זו). אז מה נשתנה? ראו גם תגובה 69.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
שאלה לכולכם
אזרחית,
רמת השרון,
10/02/05 20:06
|
לפני שאנחנו עושים צעד כל כך גדול, עלינו לזכור ולהזכיר לנציגנו, כי בהסכם השלום שעשינו עם המצרים לא השכלנו לדרוש פתרון לבעית מאות התושבים העזתים שהיו. אל לנו לחזור על משגה זה! עלינו לדרוש פתרון לבעיה. בצעד כזה ללא הסכם כולל נשאיר את הבעיה לנכדינו וניננו.
שאלתי ,איך יתבצע הניתוק מהם? האם נפסיק לדאוג לפרנסתם? האם תושב עזה יוכל לעבור ליריחו מבלי לעבור דרך ארץ ישראל? כדי ליצור רצף טריטוראלי , האם לא כדאי בחילופי שטחים? זאת לא שאלה של ימין ושמאל. הבעיה הזאת תרדוף אחרינו עד תל-אביב אם לא נשכיל ונדרוש פתרון כולל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגולם שקם על יוצרו= מתנחלים=פי
משה,
ת''א,
10/02/05 21:02
|
הגולם שקם על יוצרו= מתנחלים=פינוי. בכלל לא מעניין ולא קשור, הפינוי לא קשור לפלשתינאים, ההתנחלויות והמתנחלים הם בעיה שיש לפתור,ע''י פינוי, וכמה שיותר מהר, זו בעיה פנים ישראלית שלא קשורה לפלשתינאים. ההתנחלויות והמתנחלים הם הגולם שקם על יוצרו ומאיים על קיומה של מדינת ישראל - ולכן התנתקות (פינוי ) עכשיו, ושלום בבוא היום ואם ירצה השם. עלינו לקום ולבער את הרע אשר בקירבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
...A Pole to Get Rid of...
Ex-Likudnik,
10/02/05 19:06
|
Let us first conduct a public opinion pole on Ariel Sharon!!!!!!!!!
And let's get rid of the short-sighted, betrayer of his voters fool that we mistakenly elivated.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
משאל עם או משאל אזרחי ישראל?
-Son of Jacob-,
10/02/05 19:00
|
משאל עם או משאל אזרחי ישראל?
There is a huge difference between the two.
משאל עם: means to pole the Jewish nation, which means the WHOLE Jewish nation, perhaps even in the dispera.
משאל אזרחי ישראל: means to pole all the citizens, whether they are Jews, Arabs, or others.
Given that historically, culturally and religiosly, (and even according to international law if anyone cares to check the facts), Eretz-Israel belongs only to the Jews, then the right thing to do is to pole only Jews.
However, one should consider the fact that since Eretz-Israel belongs to ALL the Jews, past, present and future, then no one has the right to hand-over any part of it to anyone who is not a Jew!!!
Conclusion: משאל עם, או לא משאל....... Eretz-Israel belongs to the Jews, and thus it is not permitted to handed it to the Arabs, since this will deprive future generation of Jews from living anywhere in the Promise Land, which is their right !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שארץ ישראל היא רק
אלו הים,
10/02/05 22:53
|
ארץ ליהודים? זה אמור להיות מדינה ליהודים אך לא כתוב במגילת האצמעות שצריך להעיף את האוטוקטונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו הגדרה שלך
שונא מתחכמים,
10/02/05 20:25
|
מוזר שאדם שלשונו אינה עברית מתחכם ופוסק הלכות בדקויות של שפה שאינה שפת אמו.
אז שב לך בברונקס או בברוקלין, תתרום לישיבות אבל אל תתערב בחיים שלנו. אם אינך ישראלי ואינך גר בארץ אין לך שום זכות להתערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
???עברית???
-Son of Jacob-,
10/02/05 22:58
|
If Hebrew writing computer is your criteria, you are in trouble.
Just because someone's computer has been made in the US, does not mean that he has no voice in determinig his, his children and grandchildren's future.
I suspect that when I fought in the years 56, 67, and 73 people like you were still in dipers.
In any event, Eretz-Israel does not belomg only to the Jews of our generation (whether they were born in British mandate palestine or not), but to al the generations! Including those not yet born!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מתנחלים - נמאסתם
אורן,
בתוך הקו היר,
10/02/05 18:06
|
הרסתם את המדינה. אני שמח על ההתנתקות, רק חבל שיכניסו אתכם לגבולות המדינה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורן
אזרחית,
10/02/05 19:46
|
ואז מה? גם אחרי הניתוק נמשיך לדאוג לפרנסת העזתים . אם אין פיתרון כולל באיזור הבעיה נשארת. כמו שהיתה וגדלה כשפינינו את סיני. הטעות שעשה בגין שבהסכם השלום עם אנואר סדאת הוא לא דרש לפתור את בעית מאות הפליטים . עכשיו אנחנו מתמודדים עם מליונים ונכדינו עם יותר אם לא נעצור את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנחלויות=הגולם שקם על יוצרו ל
moshe,
ת''א,
10/02/05 20:56
|
בכלל לא מעניין ולא קשור, ההתנחלויות והמתנחלים הם בעיה שיש לפתור,ע''י פינוי כמה שיותר מהר, בכלל לא קשור לפלשתינאים, זו בעיה פנים ישראלית. הגולם שקם על יוצרו, ולכן התנתקות (פינוי ) עכשיו, שלום בא היום ואם ירצה השם. קום לבער את הרע אשר בקירבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה לא פרובוקטור! תחכה לנו
ל"ת
יומך יגיע!,
10/02/05 18:16
|
|
 |
תודה על האיומים
בעל זבוב,
10/02/05 20:27
|
אתה עושה יופי של שירות בתגובה האלימה שלך. למי שעוד לא מבין עם איזה סוג של פנאטים אלימים יש לנו עסק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
תנסו בשבת
א.א.,
צפון,
10/02/05 17:48
|
פעם קראתי כתבה על ההתנתקות שהתפרסמה בשבת, ולמרבה הפלא רוב התגובות היו בעד ההתנתקות. עכשיו אני מבין למה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלטת את התכמנים?ביבי הוא היועץ
יגאל כהן,
רחובות,
11/02/05 08:26
|
|
 |
68.
לא יעזור. נמאס שמתים חיילים
אורן,
רחובות,
10/02/05 17:43
|
שהולכים לשמור על מתנחלים כפויי טובה. אני בעד שיתנו להם להשאר שם בזמן שהצבא חוזר אל תוך הגדר וסוגר אותה אחריו. הם הרי יכולים להסתדר בלעדיו, לא? לא צריך משאל עם שהוא טקטיקת עיכוב פשוטה (אין ספק קל שבקלים שבמבחן העם ההתנתקות תעבור) של גוש קטיף ושות' - כדי להחליט החלטות בטחוניות. היה צריך משאל עם על ההתחלה, אבל הרכבת הזו כבר עברה חלפה לה. משאל עם בשלב הזה יהיה עיכוב מיותר שיבזבז כמות עצומה של כספי ציבור (משמע, עוד מיסים, ועוד נטל). הפרדה תעבוד לטובתנו מכל הכיוונים. תמיכה עולמית, שקט איזורי, ואם ינסו משהו נגדנו, זה כבר יהיה ישות מדינית מול ישות מדינית, עם לגיטימציה מלאה לכל תגובה שצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף שימותו אזרחים?
ל"ת
יוסי,
10/02/05 19:06
|
|
 |
יצאו משם - לא ימותו
ל"ת
יואב,
11/02/05 03:00
|
|
 |
מה ההבדל????
הילה,
שם-פה,
10/02/05 21:21
|
אם חיילים או אזרחים מתים? אתה מעדיף שימותו חיילים ולא אזרחים? למה? חיילים הם לא אזרחים? אין להם הורים? לא יהיו להם ילדים? הם לא ישרתו במילואים אחרי שישתחררו מסדיר? מה אתה מקשרש בביצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
בעד מלחמת אזרחים
יוסי,
10/02/05 17:01
|
השמאלנים השפוטים על הטרוריסטים האיסלמים אינם אחים שליי!!! נראה אם הם פציפיסטים רק נגד חבריהם הטרוריסטים!!!! הגיע הזמן לפתור אתהסיפור במלחמה כמו שצריך!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו הדרך - כתום נגד ורוד (סמול)
ל"ת
וירוק (ערבים),
10/02/05 18:18
|
|
 |
טרוריסט זה אתה
ל"ת
אריק,
ת''א,
10/02/05 17:46
|
|
 |
לעריק- תא
יוסי,
10/02/05 18:30
|
אם אני טרוריסט אז אתה צריך לשאוף לשלום איתי- או שזה שמור רק לטרוריסטים האיסלמים!? נשבר הז... מכל החולרות הפציפיסטים השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
משאל רק אם הימין יתחייב לציית
מתנחל בעורו,
10/02/05 16:58
|
לתוצאותיו. יתנו כל הפנאטים נושאי הטלאים הכתומים הפתטיים התחייבות בשבועה להתחשב בתוצאות משאל העם, ונקיים משאל עם. כרגע, אין שום התחייבות כזאת, וה''משאל'' הזה הוא בסך הכל נסיון למשיכת זמן, כדי שמשהו נורא אולי יקרה ויעצור הכל - רצח ראש הממשלה, פיצוץ אל אקצה, או מאה יוזמות מתנחליות קטנות אחרות, יכולות לשבש את החיים פה לעוד עשרות שנים. על זה המתנחלים בונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב 100 אחוז !!!
ל"ת
שלמה,
ת-א,
12/02/05 14:40
|
|
 |
משאל העם הוא לא בשביל
אחמד,
10/02/05 17:59
|
ימין קיצוני וגם לא שמאל קיצוני הוא בשביל העם. לא צריך להיות ימני קצוני בשביל להתנגד להתנתקות, פשוט צריך להיות מעל הרף המנמלי של מנת מסכל ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השפל שהגיב לך
Avi Ecuador,
11/02/05 06:36
|
|
 |
מתנחל בור
Avi Ecuador,
10/02/05 19:02
|
אם היית ''מעל הרף המנמלי של מנת מסכל'' היית יודע שכותבים ''מנת משכל'' ולא ''מנת מסכל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שאלה לדיון. מה עדיף?
הילה,
10/02/05 16:56
|
אוהבי אדם או אוהבי אדמה? מי ישרוד בסופו של דבר? תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מלחמת אחים עכשיו !!!
ל"ת
יהודי,
יהוד,
10/02/05 16:43
|
|
 |
63.
נגד ההתנתקות.
דני,
לוד,
10/02/05 16:28
|
ולאלה אשר מתנגדים למשאל עם בטענה שצריך לעשות משאל עם גם בנושאים אחרים, אתם ממש פתטיים עד היום לא בקשתם משאל עם בנושאים הללו פתאום בא לכם, אי שוםן קשר בין הדברים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו פתאום העלתם רעיון נהדר.
אני,
כאן-שם,
10/02/05 16:43
|
אז פתאום כן בא לנו לעשות משאל בנושאים אחרים. יש לך בעיה עם זה? דמוקרטיה כמו בדמוקרטיה. רוצים משאל? אין שום בעיה. אבל שיהיה הוגן לכולם. רק אל תשתפנו לי עכשיו אחרי שגם לעמדות שלכם יש סכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל נושא
דני,
10/02/05 17:02
|
אפשר להעמיד למשאל עם, נושאי דת מדינה לא נתן להעמיד למשאל עם, אה כן אני חילוני והייתי מאוד מעוניין שכל החנויות יפתחו בשבת, אבל אתה יודע מה? הכל גם כך פתוח בשבת, לפחות בתל אביב(שם אני מבלה). בקשר לגיוס חרידים? מדובר בהפלייה פסולה כולם צרכים לשרת.
*אין שום קשר בין הדברים הללו למשאל עם בקשר להתנתקות, ואם התרוץ היחיד שלכם הוא שנאה לדת אתם פתטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדני החילוני
זלצמן,
חיפה,
10/02/05 20:19
|
מאחר ולא הגבת בגידופים על תגובתו של ''אני'' אתה זכאי לתגובה ענינית: אם יש נושא שמצדיק משאל עם הרי זו הכפיה הדתית בנושאי אישות: נישואין וגירושין. מתי כספי התגרש בארה''ב אצל רב (אבל רב שהרבנות בארץ ''לא מכירה בו''), התחתן עם אשה אחרת, ובארץ דן אותו בית משפט (חילוני!) לעבודות שירות על ביגמיה! שלא לדבר על פסולי חיתון וחוסר אפשרות של זוגות מעורבים להנשא. מצב כזה הוא בזיון וכל חילוני רואה בו פגיעה קשה בעקרונותיו, לפחות כמו פינוי עזה לדתיים. משאל עם יפתור את הבעיה הזאת. לכן החרדים כבר מתנגדים למשאל בנושאי א''י מחשש שהשלב הבא יהיה משאל בנושאי דת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
Stubborn settlers
Alfassy,
10/02/05 16:26
|
Let them live where they are as enclaves outside Israel.They want to eternalise the Israelo/Palestinian conflict ,they make the world hate us because of their self interests .They have been offered generous compensation which surpasses many average American familes patrimony .I dont want to hold the same passport with them.They are not fighting for the real cause.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לא יהיה משאל עם
ee,
10/02/05 16:26
|
אולי צריך להיות ואולי זה צודק. אבל אנחנו החלטנו שלא יהיה ואתם האיכרים.... תמשיכו בדרככם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
טוב מאוד לא לוותר לשמאל הקיצונ
גדי,
תל אביב,
10/02/05 16:23
|
טוב מאוד שפרסמתם זאת גם אני יגיב לשמאלנים שגנבו את קולותינו בעזרת שרון ומשפחתו (שידוע שהיו צריכים להיות מורשעים בעברות שוחד חמורות אבל השמאל הוציא אותם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לפי דעת הקהל כאן אני רואה שאין
אלכס,
נתנייה,
10/02/05 16:16
|
לשמאל סיבה לחשוש ממשאל עם.
אלה אם כן משלמים פה לאנשים עבור תגובות, כמו ששלמו לסטודנטים בתל אביב בכדי שיעשו עצמם קוראים הארץ.... LoL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל מקרה אין סיבה לחשוש
ארז,
10/02/05 16:49
|
ממשאל עם, מפני שברור לחלוטין שההתנחלויות יפונו ברוב עצום. החשש הוא מפרק הזמן שבו ייסחב העניין, שיעלה לנו בדם, ושבו יוכלו ה''משאלניקים'' למיניהם לבצע עוד כמה פעולות ''מישאליות'' כמו למשל לחסל את שרון, לפוצץ את הר הבית כדי לגרום למלחמה, לפשוט על ערים פלשתינאיות ולהביא להתנפלות על התנחלויות שלא תאפשר לממשלה לזוז אחר כך, ועוד כהנה וכהנה משימות ''משאליות'' שהרבה מאוד אנשים בימין הפנאטי ישמחו לבצע. לכן, כדאי מאוד לפנות את ההתנחלויות מייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חושש שלא
אלכס,
10/02/05 18:09
|
|
 |
58.
השמאלנים מקבלים כסף מאירופה
כדי לכתוב,
תגובות!,
10/02/05 16:14
|
לפחות הימנים מתנדבים לכתוב תגובות, כי באמת איכפת להם מהמדינה שלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש! בדיוק הגיע הצ'ק מצרפת
שמאלני?,
10/02/05 16:28
|
אז כדאי להתחיל בעבודה: מתנחלים = קקה. בלה בלה בלה.
אתה אידיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה אומר
גלעד.,
ראש עיין,
10/02/05 16:50
|
|
 |
57.
אני רואה לפי התגובות כאן
אלכס.,
10/02/05 16:12
|
שלשמאל אין מה לחשוש ממשאל עם....
*אלה אם משלמים לאנשים להגיב, כמו ששלמו לסטודנטים בכדי שיקראו הארץ LoL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
יפה !
מישהו,
ישראל,
10/02/05 16:00
|
עם גם אחרי יוזמתם יש תגובות של שווה בשווה זה אומר ו מדגיש שוב כי הם המיעוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משלמים טוב בשביל התגובות?
אלכס,
10/02/05 16:20
|
|
 |
55.
לפנות אותכם לקיבינימאט
ל"ת
שקכ,
10/02/05 15:51
|
|
 |
54.
אלה שקרים של השמאל
אליהו,
חיפה,
10/02/05 15:43
|
תשאל אנשים שאתה מכיר - רובם מעוניינים במשאל עם.
הסיבה היחידה שחברי הכנסת מסרבים להעמיד את זה למשאל עם זה בגלל שהם טוענים שהם הריבונים:
מדינת ישראל אמורה להיות דמוקרטיה הם לא הריבון, אנחנו הריבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורא מוזר!
המציאותי!,
10/02/05 17:04
|
כל מכרי וחברי דווקא מתנגדים למשאל עם. יכול להיות שאתה הוזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכריך משינקין?
ל"ת
עמי,
מחנה יהודה,
12/02/05 19:28
|
|
 |
53.
משאל עם ימנע מלחמת אחים
ל"ת
פרחיה,
10/02/05 15:41
|
|
 |
די להתחזות
אאא,
10/02/05 16:10
|
פרחיה תתמוך במשאל עם? היא פאשיטסית סמולנית שמאמינה כי האשכנזים הסמולנים הם גזע עליון ולכן צריכים לשלוט בכל מקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה כל כך שונא אשכנזים
ג',
11/02/05 14:52
|
אולי תחזור לחור שממנו הביאו אותך, אני בטוח שקהילת הטרוריסטים הפנאטים האיסלמים שנמצאים בה יתנו לך להרגיש כמו בבית. שהרי יש לך אותן דעות, ואותה צורת מחשבה. רק שבמקרה נולדת יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אאא...
אני,
פה,
10/02/05 16:29
|
הערך העצמי שלך כנראה כל כך נמוך שאתה כנראה באמת מגזע תחתון, כמו שאתה חושב על עצמך. בהצלחה בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
נפתחה תקופת זוהר חדשה לשמאלנים
אזרחית,
מרכז,
10/02/05 15:38
|
כבר מזמן לא זקפתם ראשכם. לאמיתו של דבר הלכתם די שפופים לפני ארבע וחצי שנים. כעת שרון (צחוק הגורל), החזיר לכם את הצבע ללחיים, ושוב אתם פושקים שפתיים על כל מה שיהודי וציוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתם ימנים????? או דוסים?
הילה,
כאן-שם,
10/02/05 16:27
|
שתגדירו מי יהודי? מי אתם שתחליטו מה חשוב יותר? ההגדרה פה היא ברורה. מעדיפים יהודים חיים, מאשר אדמת טרשים ריקה של שדה קרב ומוות. ברור לחלוטין מה אתם מעדיפים. אתם מעדיפים שכל מי שלא מסכים איתכם ימות. רק דם ורעל יש לכם בעיניים.
יש לך חוצפה אזרחית מהמרכז. מי שם אותך לאלוהים, אה??? יכולת לעמוד ולעשות את הסלקציות בגרמניה הנאצית. זה תפקיד שהיה הולם אותך. טיפשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
חבל רק שהתגובות שלהם תת רמה
סולו,
10/02/05 15:31
|
רוב הטוקבקים שלהם הם או קללות ל''סמולנים'' או קישורים מופרכים ומזיקים לשואה. תוציאו עוד מכתבים, תכתבו עוד טוקבקים, ככה נוודא שההתנתקות תתבצע במהרה וללא התנגדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
משאל עם ימנע מלחמת אחים!!!
ל"ת
גיא,
עלי,
10/02/05 15:17
|
|
 |
49.
התקשורת מזייפת העם מתקן
ל"ת
זאב,
10/02/05 15:03
|
|
 |
48.
ממטה ערים חיפה נמסר שאין מושג
ירון,
חיפה,
10/02/05 14:44
|
ולא שמעו על הסיפור הזה - ומטה חיפה הינו המטה הכי גדול ופעיל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירון בקש מציגלמן שיעביר לכל הפ
פעיל מהדרום,
10/02/05 16:07
|
ירון אם לא קבלת פשוט תבקש מציגלמן שיעביר לכל הפעילים כל הכבוד לכם מטה חיפה על ההתמדה בצמתים דרך אגב אתם גדולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
משאל עם ימע מלחמת אחים
ל"ת
אריאל,
10/02/05 14:39
|
|
 |
46.
ל NRG - ישר כח על פרסום הרעיון
ל"ת
אחד העם,
תל אביב,
10/02/05 14:37
|
|
 |
45.
תקראו את התגובות - הכל מתוכנן!
ריאלי,
ישראל,
10/02/05 14:36
|
גם כאן כל התגובות נכתבו על ידי 2-3 אנשים. כל מה שצריך זה זמן פנוי, ומכיוון שרבים בימין הסהרורי אינם עובדים אלא חיים על חשבון משלמי המיסים (השמאל), הרי שהעניין די פשוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי השריץ אותך יצור?
דווד,
10/02/05 16:08
|
|
 |
''דווד'' עלק.. אחד משני המגיבים
אליהו,
רמלה,
10/02/05 16:52
|
אחד משני המגיבים שמזדהים בשמות שהם אפילו לא יודעים לאיית, כדי לייצג את שלושת המתנחלים שמביאים את המדינה האומללה הזאת למאבק עקוב מדם כבר עשרות שנים, מאבק חסר תוחלת, שאין בו שום תועלת לאיש ושעלה לנו באלפי מעשי זוועה נוראים בשנים האחרונות ובשנים שקדמו להן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן....
דוד,
10/02/05 17:15
|
לא יכול להיות שקוראים לי דוד פשוט טעתי, ממש מדע בדיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה דווד???
אני,
פה,
10/02/05 16:39
|
אפילו את השם שלך אתה לא יודע לכתוב. לנו אין זכות להעמיד למשאל עם נושאים נוספים שחשובים לנו מלבד ההתנתקות? אם רק יכולתם הייתם הופכים להיות הדיקטטורים הגדולים בעולם. אפילו מהדמוקרטיה אתם מנסים לעשות דיקטטורה (מזכיר לי איזה מישהו פעם בגרמניה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
* מתבקש משאל לגיוס חרדים לצה''ל
סטודנט מכוער,
אונ' תל אביב,
10/02/05 14:34
|
האם ייתכן שלהתנתקות ''כן'' למשאל, בעוד שלגיוס ''לא'' למשאל?
לא מקובל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק. אני בעד משאל עם כזה
ל"ת
הילה,
לונדון,
10/02/05 16:40
|
|
 |
43.
תנאי ''שמאלני'' לקיום משאל עם
מיכאל,
תל אביב,
10/02/05 14:32
|
שגם הפלישתנאים ישתתפו בו כי הרי הם אלו שהכי מושפעים ממנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תגור במדינות ערב
ל"ת
מתגלגלת מצחוק,
10/02/05 16:09
|
|
 |
42.
משאל עם.
shurik,
מרכז,
10/02/05 14:29
|
כדי להיות הוגנים (לצערי המנהיגות של הגרים בשטחים לא כאלה)יש לקבוע מספר נושאים למשאל עם ולא רק החזרת שטחים . למשל, פתיחת חנויות בשבת,נישואין אזרחיים,פטור משרות צבאי למי שחושב שמדבר עם אלוהים ,כשרות,הפרדת עסקי ממון של רבנים מפוליטיקה ,ועוד אז אולי רוב העם ילחץ למשאל עם,ואולי גם הקמת ועדת חקירה ממלכתית איך קיבלו הגרים בשטחים את בתיהם באיזה מחיר וכמה עלה לצבא לשמור עליהם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולה!!!! אני איתך. שווה לקרוא
הילה,
כאן-שם,
10/02/05 16:22
|
אתה צודק. אם כבר משאל עם, אז למה לא להוסיף עוד כמה נושאים חשובים שעומדים על הפרק? כשלאורך כל ההיסטוריה של ראשי המדינה המלקקת והמלוקקת הזו ברחו מהם בסללום, והתחמקו מהנושאים. מעניין אם זה יהיה מקובל על הימנים ועל הדתיים שאם כבר משאל עם, אז משאל עם מלא עם כל השאלות הרלונטיות לשני הצדדים. עכשיו נראה מי משתפן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
נגד ההתנתקות
ל"ת
שמאלני,
צפון תל אביב,
10/02/05 14:29
|
|
 |
40.
מיליון+ תגובות בעד, לא ישנו .
ל"ת
יהודה,
10/02/05 14:27
|
|
 |
39.
התקשורת התגיסה לעזור לשרון בתו
זאב,
10/02/05 14:25
|
התקשורת התגיסה לעזור לשרון בתוכנית המטומטמת של כניעה לטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מה קרה?
עוזי,
10/02/05 14:23
|
האם אתם מודאגים בתקשורת מכך שישנה דרישה אמיתית בעם למשאל? ברור שזה נוגד את האג'נדה הפוליטית שלכם. ולכן אתם עושים הכל להכפיש את אוהבי הארץ ושומרי הבטחון האמתיים. אבל לא יעזור לכם, תכניתו האכזרית של הדיקטטור לא תעבור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
דה לגיטימציה. גם לכתוב תגובות
אסור?,
10/02/05 14:17
|
|
 |
36.
עדיף להתנסח בשפה עממית
אוהד,
תל אביב,
10/02/05 14:17
|
|
 |
בול! אתה חמוד אתה :-)
ל"ת
מערכניק,
10/02/05 20:33
|
|
 |
גדול, אהבתי
ל"ת
ערן,
10/02/05 14:24
|
|
 |
35.
עוד פרובוקציה של התקשורת
קובי,
מרכז,
10/02/05 14:15
|
במאבקם נגד הדמוקרטיה. סתימת פיות של רוב העם!!!!! למה אתם כל כך מפחדים מהמשאל???? מה כ''כ איכפת לרוה''מ שיהיה מושאל אם הוא בטוח שיש לו רוב???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מטות ערים זה פיקציה, די לשקר!
חנן,
ירושלים,
10/02/05 14:15
|
מטות ערים היו קיימים בזמן אוסלו והיום מדובר בבן אדם אחד פחות או יותר ( אישה למען הדיוק, חביבה ורצינית ), שאף אחד לא ישלה את עצמו שתוכן המייל הזה הגיע לאיזה כמות של פעילים מלבד המיילינג ליסט של הגב' הנ''ל. אף אחד לא באמת מקשיב ל''מטות ערים''. תתחילו להבין שהעם רוצה משאל וזה לא פעילי ימין ו/או קיצונים. אני נמנה על אותם אנשי מרכז-ימין שמשוכנעים שזהו רצון העם וטרחתי אכן להגיב על כך באינטרנט בשבועיים האחרונים. לא יזום, לא מגמתי, לא באופן מוסדר ובטח לא בגלל שקבלתי אי מייל סהרורי... אגב הצעה לבעלי חוש בלשי, בדקו ברשם העמותות \ חברות \ הקדשים \ אגודות וכו' האם יש גוף שנקרא מטות ערים??? הכל פיקציה, התקשורת שוטפת ושוטפת ושוטפת... אם מישהו מכיר עוד שביב של מטה ערים מלבד הגב' הנ''ל שיקום ( ויצביע נגד במשאל... )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להם פי 10000 יותר מ-4 אמהות
ל"ת
הערת אגב,
10/02/05 16:10
|
|
 |
33.
המשאל יביא שלום מבית
איתן בכר,
בת ים,
10/02/05 14:14
|
שלום מבית, אחדות ואהבת חינם יביאו לחוסן מדיני לפני כל משא ומתן. משאל עם ימנע שפיכות דמים. תנו לעם להחליט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה- מטה ערים ישלח לך 20 שקלי
ל"ת
באבא טמבולי,
10/02/05 16:05
|
|
 |
32.
תנאי להסכמה למשאל-העם
דב נאור,
נתניה,
10/02/05 14:14
|
כמתנגד למשאל-העם וכתומך בהתנתקות, אני מוכן להסכים, בכל זאת, למשאל, בתנאי אחד בלבד: שתהליך ההכנות למשאל יהיה קצר ככל האפשר, ושתיאסר כל תעמולה שתקדם למשאל. אם העילה לדרישה למשאל-העם היא החשש מקרע בעם, הרי זאת בדיוק הסיבה שבגללה יש לאסור כל תעמולה. שאם לא כן, הזמן שיוקצה לתעמולה יאפשר לימין הקיצוני להטיל טרור ופחד על העם, ואז הקרע יהיה איום שבעתיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים יש רק תעמולה בעד ההתנת
ל"ת
צביקה,
ת''א,
10/02/05 18:19
|
|
 |
31.
29, שום דבר במיתנחלים אינו לגי
moshe,
TelAviv,
10/02/05 14:09
|
|
 |
30.
אני נגד התנתקות - כי זה לא רק
לאו,
מרכז,
10/02/05 14:01
|
דבר מטופש, אלא זאת פרובוקציה נגד העם והמדינה היודית!!! ואף לא אחד ביקש ממני להגיב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
עכשיו גם התגובות שלנו לא לגיטמ
רונן,
ימני נרדף,
10/02/05 14:01
|
|
 |
שום דבר במיתנחלים אינו לגיטימי
Moshe,
TelAviv,
10/02/05 14:16
|
שום דבר במיתנחלים אינו לגיטימי, הישובים שלהם, הכבישים (רק שלהם), התוצרת החקלאית שלהם, ועכשיו גם התגובות שלהם. צאו לנו מהוריד, לא רוצים לחזור למדינת ישראל, לא צריך(אבו מאזן דווקא בסדר, יהיה לכם רוה''מ טוב). אוכאן או שם, מה שאתם רוצים, רק תעופו לנו מהעניים ומהאזניים, וצאו לנו מהורידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתי גדות לירקון וכל השאר....
עמי,
מחנה יהודה,
12/02/05 19:32
|
|
 |
משה צודק לא מדובשם ולא מעוקצם
משה,,
פתח תקווה,,
10/02/05 15:31
|
|
 |
28.
13צודק, העם כבר התנתק מהמתנחלי
ערן,
10/02/05 14:00
|
13צודק, העם כבר התנתק מהמתנחלים ממזמן, ההתנחלויות מאוכלסות ע''י: דתיים, סהרורים, אמריקקים, דוסים מהתפוצות, משיחיים, ועוד. המתנחלים כבר מזמן לא מחוברים לכלום, בעלי ראיה ושמיעה סלקטיבית. לכו תחפשו, ותעזבו את הרוב קצת בשקט, לא לחינם אנחנו הרוב הדומם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מועדדים אנשים להביע את דעתם?
רונית,
10/02/05 13:58
|
|
 |
26.
משאל עם ימנע מלחמת אחים!!!
ל"ת
קורא,
10/02/05 13:55
|
|
 |
25.
עלוב ביותר...
ל"ת
אבג,
10/02/05 13:54
|
|
 |
24.
צריך לסמן התגובות שלהם בכתום
ל"ת
אל העורכים,
10/02/05 13:52
|
|
 |
חשבתי שתציע לסמן בטלאי צהוב
ל"ת
חושש משמאלנים ק,
10/02/05 16:12
|
|
 |
23.
התנתקות עכשיו שלום אח''כ
ל"ת
יניב,
תא,
10/02/05 13:52
|
|
 |
22.
ימנים-לא יעזור לכם! לא יהיה מש
ל"ת
דני,
10/02/05 13:51
|
|
 |
21.
ביג דיל... כבר יצאנו מסיני
יוד,
10/02/05 13:51
|
והעם לא התמוטט בגלל זה...
מישהו בכלל זוכר שישבנו שם פעם? לאף אחד זה לא חסר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
רוב העם הם אנשים שעסוקים
מההה,
10/02/05 13:49
|
בלפרנס את עצמם ומשפחתם על מנת שיוכלו לזרוק את כל משכורתם על אחזקת צה''ל והמתנחלים בשטחים. אם הם היו נהנים ממימון כמו שהמתנחלים נהנים ממנו אז אני מבטיח לכם שהייתם רואים הפגנות ענק בעד ההתנתקות. אני מעדיף שכספי המיסים ילכו לחינוך, לתרבות, לבריאות, לזקנים ולנכים שאין להם כסף לתרופות, למשפחות חד הוריות שהגיעו לחרפת רעב! בושה מה שהולך כאן במדינה! כמה דם וכסף מיותר נשפכים על גבעות מוות של עזה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוות מקורו מאוסלו -- לא מיש''ע
ל"ת
חובב ארץ החיים,
10/02/05 16:14
|
|
 |
PARAZITIM FROM THE KIBUTZIM
ALON,
10/02/05 15:59
|
YOU FORGOT THE PARAZITIM SMALLANIM FROM THE KIBUTZIM.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה איתם?
מוזס,
10/02/05 16:26
|
אני לא רואה בקיבוצים נטל על המדינה... תקן אותי אם אני טועה, הם גם נמצאים בתחומי הקו הירוק שאושר ומאושר על פי כל חוק בינלאומי כשטח של מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הבהרה
פרחיה,
10/02/05 13:48
|
אני מביעה את דעתי האישית בלבד ואת תובנותי הפרטיות על המצב. מעולם לא הוצע לי תשלום, אפילו שמגיבים רבים מהימין, שכנראה מתקנאים בכושר הביטוי שלי, משוכנעים שאני קופירייטרית של ארגון שמאלני. איני שייכת לשום תנועה ואיני פועלת על פי פקודות של מטה פעולה כלשהו. ועצתי למגיבי הימין. אל תזנו את אתרי התגובות ואל תהפכו אותם לבמת תעמולה בשרות גוף מאורגן. שיפרסמו מודעות בתשלום ואל ינפחו את כוחם במצגי שווא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פירחיה אנחנו באותה סירה ישר כח
משה,,
פתח תקווה,,
10/02/05 17:05
|
אכן יש לך את כושר הביטוי ההיגוי וההתנסחות על פי השקפת עולם שדוגלת ואומרת שלום כן ואמתי ולמורת רוחם של הימין הקצוני , המשך יום נעים לך,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
משאל עם - הפתרון הדמוקרטי!
ל"ת
רק משאל עם ימנע,
מלחמת אחים,
10/02/05 13:47
|
|
 |
17.
תגידו, המשאל עם יכלול
מישהו,
10/02/05 13:45
|
גם ערבים בעלי אזרחות ישראלית? כי הרי ברור שאם המשאל יראה שהעם רוצה התנתקות המתנחלים יגידו שזה בגלל קולות הערבים ויתעלמו לחלוטין מהתוצאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
משאל עם ימנע מלחמת אחים
ל"ת
שלומי,
10/02/05 13:38
|
|
 |
15.
משאל עם עכשיו
ל"ת
מוטי,
10/02/05 13:37
|
|
 |
14.
משאל עם כסולם לירידה מהעץ
דור,
השפלה,
10/02/05 13:33
|
יש רק מצב אחד שבו הייתי מוכנה לשקול תמיכה במשאל עם: אם הייתי משוכנעת שמשאל כזה, שיסתיים בתמיכה בהתנתקות, ללא ספק, יהווה את הסולם שבאמצעותו ירדו המתנגדים לפיצוי מהעץ. הבעיה היא, שגם אין לי ספק שהמתנגדים לא יקבלו תוצאת משאל עם התומכת בפינוי. כך שחבל על המשאבים שיושקעו במשאל עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הם מפחדים!!! העם כבר התנתק ובי
Moshe,
TelAviv,
10/02/05 13:31
|
|
 |
12.
כאילו שהשמאל לא עושה ככה
ל"ת
סיפורי סבתא,
10/02/05 13:27
|
|
 |
11.
כאילו שבשמאל לא עושים את זה!
ל"ת
אייל,
10/02/05 13:24
|
|
 |
10.
דיי לבלבל לנו את המוח
שיר,
רעננה,
10/02/05 13:23
|
תפסיקו לחפש תשובה לכל דבר שקשור לימין, גם אלי אף אחד לא פנה ואני לא יודעת אם יש אדם מיש''ע שמכיר אותי, אני כותבת בסופנטניות נגד גירוש יהודים מבתיהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע את לא כותבת בספונטניות
ג',
10/02/05 13:50
|
על גירוש משפחות יהודיות שלמות שחצו את קו העוני בגלל שכל התקציב של המדינה הולך לאחזקת השטחים? מדוע אין שום רב שמתקומם נגד הגירושים הללו של משפחות מסכנות שאין להן כסף ללחם?? מדוע המתנחלים לא פוצים את פיהם? צבועים נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדרבה!
יובל,
10/02/05 14:48
|
התכנית האיומה הזאת עולה שבעה מליארד שקל. אל תבצעו אותה, ותנו את הכסף לנזקקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צריך להסתכל לטווח הרחוק
שובי דובי,
10/02/05 16:24
|
הרי ברור שהכסף שייחסך יחזיר את העלויות תוך שנה-שנתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התוכנית חצתה את ה-10 מיליארד
ל"ת
אפי,
נתניה,
10/02/05 15:40
|
|
 |
וכמה עןלה אבטחת הגוש?
מילואימניק,
10/02/05 15:27
|
אני מבטיח לך שיותר. חבל שהימין לא מקפיד על האינטליגנציה של הטוקבקיסטים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מתי יש להם זמן לעבוד
גיורא,
חיפה,
10/02/05 13:23
|
מתי הם עובדים החבורה הסהרורית הזאת. שוב הם מנסים לטמטם אותנו ?? - מה אנחנו לא יודעים שהם מתכננים ושולחים את הסהרורים להגיב באינטרנט ?? - כל השיטות וכל המניפולציות - מוכרות היטב. אין להם שום סיכוי לעבור - העם רוצה שפיות - לא משיחיות שקר !!! ( אולי גם על המשפט האחרון נעשה משאל עם ?? - מה דעתכם סהרורים הזויים ??)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצער לראות שמאלנים שטופי שנאה
ל"ת
תושבת ראשלצ,
10/02/05 16:15
|
|
 |
מתי אתה עובד?
ל"ת
אזרח עובד,
10/02/05 14:26
|
|
 |
8.
פשרה הוגנת
פקקתנועה,
קרית ביאליק,
10/02/05 13:22
|
צריך להיתנתק רק מכפר דרום נצרים ומורג וביתר נישובים להכיל את ריבונות ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גליקמן, בחייך
חיפאי,
חיפה,
10/02/05 13:22
|
גליקמן, זה עדיף מהמצב שכתבים בכירים פולטים ברצינות תהומית את מוצא פיו של שרון. שרון לא צריך טלפנים. יש לו אנשים שעובדים בעיתונים, טלויזיה ורדיו והם נקראים עיתונאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
ל"ת
סולד משופרות,
10/02/05 16:16
|
|
 |
6.
לכם השמולנים לכל דבר יש כתבה
ל"ת
שמנאצת ימניים,
10/02/05 13:22
|
|
 |
5.
דה-לגיטימציה לתגובות משאל העם
אדם ישר,
10/02/05 13:18
|
האם מטרת הכתבה היא לעשות דה-לגיטמציה לתגובות שתומכות במשאל העם?
עד לאן הגענו????
וגם אם זה נכון, אז עכשיו שרון יכול לצחוק בנחת - כל מי שתומך, ואינו מתנחל אלא גר במרכז הארץ, יהפוך אוטומטית לחשוד בזיוף תגובות!!!
מה זה העליהום הזה על הימין? זו הופכת להתנכלות אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מי מממן את ההוצאות העתק של המת
משלם מיסים,
10/02/05 13:16
|
המתנחלים והימין הקיצוני(כולל סילבן, ריבלין ונוספים) מי?כנראה שאני ו-80% ממחייבי הניתוק.עד שלא נקום ונעצור את שערורית הכספים שההתנחלויות ופוליטיקאים מבזבזות,נאשים רק אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! לייבש אותם כספית!מתנחלים
ל"ת
אוכלי חינם,
וסובסידיות,
10/02/05 20:29
|
|
 |
3.
היתנתקות חלקית
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
10/02/05 13:15
|
להיתנתק רק מכפר דרום אלמוג ונצרים את גוש קטיף וישובי צפון הרצועה להשאיר תחת ריבונות ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
יופי, מסע דה לגיטימציה לימין
שי,
10/02/05 13:12
|
שוב התקשורת מנסה להתחמק מהמציאות. בשעה שהאינטרנט מוצף בתגובות שמייצגות את דעת העם, התקשורת מייחסת זאת לכמה אנשים משועממים שאין להם עבודה שהחליטו להגיב .
אתם מרמים רק את עצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אליי לא פנו לכתוב ,אבל..
מוטי,
רמת-גן,
10/02/05 13:05
|
אני מצטרף מיוזמתי לכתוב תגובה נגד ההתנתקות ,כי....אני נגד ההתנתקות..... השמאל מרגיש מאוים????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי נראה לי שאתה מרגיש מאוים
ל"ת
שמאלן,
10/02/05 13:30
|
|
 |
למה השמאל צריך לחוש מאויים?
נדב,
צוללת צהובה,
10/02/05 13:30
|
|
 |
התנתקות כאן ועכשיו
ל"ת
Moshe,
TelAviv,
10/02/05 13:27
|
|
 |
מנניק
ל"ת
yuyt,
,mn,
10/02/05 18:18
|
|
 |
כנ''ל
ל"ת
שלומי,
10/02/05 13:23
|
|