 |
68.
Fuck You All
אור,
לא אומר,
28/03/05 14:31
|
אנחנו בסוף ננצח, אולי זה יקח הרבה זמן והרבה משאבים אבל אנחנו ננצח. שהפדרציה תמשיך ללחוץ עלינו, זה לא מעניין אותנו, אנחנו בסוף ננצח, אתם תיראו, אימויל ישראל תמשיך להתקיים לעולמי עולמים!. ודבר אחרון
שהפדרציה תלך להזדיין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מה אתם מזינים תשכל?
what de?,
משמו,
28/03/05 09:13
|
ליונטוורק לא הפסיקו לפעול ולא הפסיקו להפיץ סרטים!
גם במצב הנוכחי ליונטוורק ראשונים לכל סרט, בסך הכל במקום ללחוץ על הלינק צריך להעתיק אותו לחפש בתוכנה עצמה, ממש משנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אייל מרעננה צודק
..,
28/02/05 23:39
|
כל האדמינים האלה פותחים את האתר בשביל להשיג תוכנות מלאות ומשחקים מלאים, גונבים ולא אכפת להם מכלום, הם רק עושים הצגה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
יש לי שאלה
יניב,
21/02/05 01:25
|
מה עים הקאזה למה אותו לא מבטלים עוד כמה זמן יש לנו בשביל להוריד בחינם?
אים כל הצער שבכך אני חושב שכך צריך לנהוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
תפסיקו להשלות את עצמכם
אייל,
רעננה,
19/02/05 19:15
|
גם אני מוריד קבצים לא חוקיים מהאינטרנט ואני לא יוצא כנגד אלה שמורידים קבצים לא חוקיים בהודעה הזאת. אני יוצא נגד אנשים שכולם יודעים טוב מאוד שמה שאני ועוד מיליונים עושים הוא גנבה. גנבה. גנבה גנבה גנבה. אנחנו גונבים דברים. בואו נודה בזה. זה לא עושה אותנו אנשים רעים וזה לא עושה אותנו אנשים נאורים ולוחמי חופש לזכות הקיניין. כי אנחנו אנשים. אנשים שרוצים להוריד דברים בחינם. אל תשלו את עצמכם. אנחנו גונבים שירים, סרטים, משחקים ומה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצרכנים הם לא הגנבים !
the dude,
ירושלים,
21/02/05 12:06
|
תאמין לי שהגנבים האמיתיים הם חברות התקליטים ולא הצרכנים. כדי לקנות דיסק של איזה 7 שירים מסכנים אתה צריך לשלם 80 שקל?על מה ולמה? או על משחק מחשב שאתה גומר אותו אחרי כמה שבועות והוא עולה לך יותר מ 200 שקל? אם יורידו קצת את המחירים המופקעים האילו אז אולי נבקר בחנות התקליטים מדי פעם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
תוספת: מלחמת קודש או הונאה?
אנונימי,
חסוי,
18/02/05 23:28
|
במקרה שתחליטו לבדוק את עניין היושר של מנהל אתר אימיול ישראל תיווכחו לדעת כי לא קיים רישום חוקי לשם אמיר חיים ואם תשאלו בתחנות המשטרה את השם אמיר טסלר, תוכלו לראות את העבר העשיר בעבירות חמורות.
ולבסוף, אני הייתי חושב יותר מפעמיים לפני שהייתי שולח את הכספים שלי כתרומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מלחמת קודש או הונאת המאה?
אנונימי,
חסוי,
18/02/05 23:23
|
''תוהני למה אדם כאמיר חיים שמפרסם באתר שלו את שמו הבדוי אמיר חיים וכן בכתבה זאת, יוצא בהצהרות שפעילותו תהיה חוקית בלבד בעוד שבמציאות שמו אמיר טסלר והוא מסובך עם החוק עד מעל לראש, האין זאת הונאת הציבור התמים שבאמת מאמין בו עד כדי שליחת תרומות??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
סוף סוף
בעד,
18/02/05 13:52
|
בניגוד אל ליונטוורק ווארז שהם אתרי שיתוף קבצים די מפורסמים, לא עשו כלום חוץ מלהתחנן אך לא עדו על שלהם, מצד שני ללה שהוא אתר לא ברמה של האתרים האלו, עומד על שלו או שלפחות מנסה!!!!!!!!!!!!
REVOLUTIONְְְְֱֱֱֱֱ\\\\\\!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
בעד שיתוף
תלחמ ו עד הסוף,
הסב,
17/02/05 19:44
|
אני רוצה סרטים כחולים לראות בשקט !!!סתם תנו לנו להנות מספיק סובלים דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
טוב שנלחמים
שיתופ,
באר שבע,
17/02/05 17:56
|
גם ליינטווארק היו צריכים להילחם כל הכבוד שלא ניכנעו לאיומים! למה שנקנה דיסקים בהון? אני מאחל להם בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
סוף סוף אתר אחד שנלחם
אלי לוי,
אילת,
17/02/05 08:48
|
כל הכבוד לאתר של אימיול הישראל שנלחם על הזכויות שלנו , אף אחד לא מייצג את הזכויות שלנו אלא רק הם , תצריך לתמוך בהם ולעזור להם לנהל את המאבק צריך להציל את שיתוף הקבצים בישראל ומצוא הסדר הולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ליון וואז הומואים
דודו,
נתניה,
16/02/05 19:05
|
ליון ניטווק והאתר השני ווארז פו מנהלים הומואים פחדנים! אם היו קוראים תחוק היו מבינים שלפדרציה ולאליס אין שום יכולת לעשות כלום חוץ מלזיין במוח שיעשו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מ ל ח מ ה !! רק אמיול ישראל!!!
שמעון,
מעלה אדומים,
16/02/05 18:32
|
זה לא הזמן למריבות, זה זמן לאיחוד כל הכוחות, זה זמן לצאת למלחמה של להיות או לחדול. ליון ווארז כבר התקפלו וניסגרו !!! כולם ניקראים להתייצב באמיול ישראל www.lala.co.il ,היחיד שקורא לכולם לשכוח מהתחרות כרגע לעשות שלום בית להתאחד, ולהתאגד, לשמור על זכותינו הלגיטימית של חופש המידע הרי לשם כך נולד בכלל האינטרנט, ולצאת כנגד אותם חבורות רשע שמתיימרות לייצג כביכול את האומנים אבל דאגתם היחידה היא הכסף שיכניסו לכיסם!!!. לפדרציה ואליס - רק שתדעו שבלעדנו הגולשים (3,000,000 )אין לכם זכות קיום! לא לכם ולא לספקיות אינטרנט לא לבזק! לא לחברות הדיסקים! לא למכשירי די וי די לא חברות התקליטים ולא לאומנים שרובם השיתוף דווקא עזר. ביננו מי יפסיד ? מ ל ח מ ה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אל תריבו עכשיו איזה אתר עדיף!
מישהו,
16/02/05 08:48
|
כל אחד יכול ללכת לאיזה אתר שבא לו! אם נוח לו יותר באתר מסויים - שיישאר שם!!! לא צריך עכשיו להתווכח מי טוב יותר כי כל אתר של שיתוף קבצים נמצא עכשיו תחת סכנה (לא גדולה) אז קודם נצא מהבוץ הזה, ואז יהיה אפשר להתווכח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
חרם על קניית דיסקים - העם ינצח
המבקר,
15/02/05 23:49
|
לא ינצחו אותנו, ככל שילחמו ויסגרו אתרים, אנו נחרים אותם, לא נקנה דיסקים, ונצרוב לכולם שירים. במלחמה כמו במלחמה. לא תנצחו את העם. תפעלו נגד הזייפנים והמוכרים כבר עשרות שנים ואח''כ תתפלו לילדים בני עשר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
פוליטיקה? היכן שלטון הרוב?
שי,
הרצליה,
15/02/05 21:14
|
מה לעשות?! אני חייב לציין שאם זו מדינה דמוקרטית אז פוליטיקה פרושו של דבר, החלטת הרוב, ולא נראה לי שאנחנו 3.5 מליון, נשמעים בכנסת. וכי האם יעלה על הדעת שבעקבות הסנקציה, יפסיקו להפיץ קבצים? לא נראה לי, כמו כן לגבות מס, נראה לי יותר הגיוני ומפצה, וישאלו את הזמרים לפני שהם מחליטים עבור עצמם בלבד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
Shift.co.il
שיפט,
15/02/05 20:49
|
יש רק אתר אחד רציני שעדיין פועל בעברית, עזבו מלחמות - הם עושים את העבודה יותר מכולם בלי רעש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
xvoom...!!!
or007,
15/02/05 18:45
|
|
 |
50.
צריך להתאחד ולתרום
אחד שמבין,
15/02/05 17:47
|
|
 |
49.
אם כבר אז Www.EXtrEMulE.CoM
מישהו,
15/02/05 02:55
|
זה האתר הכי טוב שיש. אז אל תגידו שטויות וכאלה כי אנחנו האתר הכי טוב אימיול ישראל קהילה של מגעילים מרמים בכמות המשתמשים שלהם ואומרים עלק שאתמול נרשמו אליהם 1000 איש ביום אחד שזה שקר לעומת זאת אלי נרשמו 400 אנשים שזה נורמלי לחלוטין אז אל תגידו שטויות כי אנחנו האתר הבא אם אימיול ישראל ליונטוורק נופלים. וגם אם לא אנחנו בקרוב נהיה האתר הבא אז כדאי לכם להיכנס ולהיות חלק מהקהילה שבקרוב לא תראה אף אתר מקילומטר כי אנחנו מספר 1 לתמיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
קראו והחכימו
hasofer,
חיפה,
15/02/05 00:16
|
בין הדברים, יש לאמת כל דבר לאמיתה ולא לפרסם לגולשים דברי שקר. ראשית, אתר אימיול ישראל, הינו אתר ילדותי, המתרכז ב''גניבת לינקים'' אך לא תקצירים. הם לא מביאים שום דבר ראשון מלבד זאת שמנסים לזייף זאת ע''י תקציר שלקחו, שינו את המילים ו''תרגמו בלעדית''. כמו כן מנהל האתר מפרסם שטויות, אבל ממש נונסנס בדף המאמר, נדמה כאילו חווה ילדות קשה. אף אם לא הוא כותב מאמר זה, הרמה שם ירודה וכמות המשתמשים (לדעתי) מזוייפת. כמו כן העיצוב על הפנים, רמת הידע של האנשים בתיכנות רשתות ירוד (ומצבו של האתר מוכיח זאת). בקיצור, אין אתר חזק מ-www.shift.co.il. תיכנסו, תבינו ותראו ששווה להתפשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מנסה לחסל איחוד היסטורי ??
אייל,
15/02/05 10:04
|
כואב לראות.....איך במקום להתאחד כולם יחד...אתה שוב מקשקש שטויות...תפסיקו להיות ילדים קטנים...ותתחילו להתאחד תחת אתר אחד....אחרת ...הפדרציייה תחגוג עליכם ,טיפשים שכמותכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לא פוגע ביוצרים
אחד שאכפת לו.,
14/02/05 17:22
|
אם לא תהיה הורדה, אז אנשים יורידו תכנים אמריקאיים. ובסופו של דבר זה יתן יתרון הפצתי לאוןיבי התרבות העיברית.
אל תתנו לשיקולים כלכליים קיצרי טווח, להרוס את תעשית התרבות הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
חזק ואמץ
מאיר אדה,
ר''ג,
14/02/05 16:30
|
|
 |
45.
לא ליסגור את האתר!
תומר סידון,
14/02/05 16:16
|
|
 |
44.
WAREZFAW חוזר!
RS,
14/02/05 13:14
|
כן! כפי שמעתם אתר המצליח WAREZFAW.COM חוזר! האתר כנראה יחזור ביום רביעי-חמישי וזהו!
אז אל תדאגו... :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ellib21
אלי יפרח,
קריית שמונה,
14/02/05 23:39
|
אתה תותח על תוותר אני מחזיק לך אצבעות אני ידעתי שבסוף תחזור בך ותפתח את האתר ורק שתדע אני מאוד מאוד מהריץ אותך שאתה מביא לכולם סרטים עם תרגום מובנה ושתדע אתה המציל אותי שככה אני יוכל ליראות ת'סרטים בדי וינ די שלי תודה תודה !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מלחמה!
LIonet,
ת''א,
14/02/05 09:46
|
|
 |
42.
LaLa לעולם לא תרים ידים
CluBeR,
באר-שבע,
14/02/05 00:17
|
לכל מנהלי אימיול ישראל!!!!!! לא מוותרים אנחנו איתכם עד הסוף ואם צריך נעביר את השרים לקנדה!!!!!
ישראל זאת המדינה עם ההכי הרבה בולשיט מדינת ישראל מתפוררת ועל מי מתנפלים עלינו על החלשים שילכו יחפשו מישהו אחר להציק לו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
דיכאון-עצוב לי -חופש למידע!!!!
ניר בוסקאינו,
קרית שמונה,
14/02/05 00:13
|
אנשים אנחנו נקום ונעזור כי תמיד היה כיף ללחוץ קליק על לינק ערוך מובן ואיכותי נכון? אז תבינו שזהו אין יותר ומה אתם יושבים? לא!!!! בואו נתעצם ונצעד צעד צעד ותאמינו לי אנחנו ננצח בריצה!!!! כי אין דבר כזה בעולם!!!! חופש למידע ולשיתוף וכמו בכל סוף לינק לא לשכוח לשתף תמיד!!!! זה הבית שלנו האזרחים יותר משלושה מליון אנשים מעברים מידע אחד לשני ולשלישי וזה לא יסתיים לעולם אז תבינו לא תנצחו לעולם לעולם לעולם !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אל חשש אנחנו בלתי מנוצחים
כוח הטרור,
כל העולם,
13/02/05 23:40
|
אי אי אי אי אפשר לנצח אותנו אנחנו הטרור הכי אכזרי בעולם טרור בלתי ניתן לעצירה ברגע שסוגרים אתר אחד נגיד והיו לאתר 2 בעלים אז נוצרים עוד 2 אתרים נגיד והיה לאתר 10 בעלים אז נוצרים 100 אתרים בכל יום שעובר בכל שעה שעוברת מישהו איפשהוא בעולם מפתח אתר חדש מעלה קובץ חדש אי אפשר לעצור את המהפכה העולמית אנחנו לא 3 מיליון אנחנו בלי סוף!!! תמשיכו כך אי אפשר לעצור אותנו...... we are an stapoboll ha ha ha....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
חחחח קרעתם אותי
...,
...,
13/02/05 22:33
|
''שהביאו כבר לסגירת אתר Lionetwork.''
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
האתר לא נסגר,הוא רק הפסיק להפיץ סרטים... והאליס המזדיינים האלו עוד יקבלו בתחת על הפיגור הקשה שלהם...
ולהלה-OMG,האתר הכי דפוק שקיים!!!כאלו מסכנים!!תפסיקו לחיות באשליות שאתם תצליחו,כי היחידים שבאמת יכולים לעשות משהו הם LH ;)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל39
חופשיה,
14/02/05 14:09
|
ראיתי איך LH יכולים, ברגע שאמרו להם הם הפסיקו להפיץ כמו פחדנים והוכיחו לגולשים כמה הם פארשים! העיקר אנשים תרמו כסף שהשרתים ירוצו מהר יותר ומה הם מקבלים בתמורה???? אז תסתום כי אין לך מושג על מה אתה מדבר, לך תקרא ''תקצירי סרטים'' מהליונטוורק יא פארש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
גם אני מצטרף למאבק
לביא,
ישראל,
13/02/05 21:58
|
אני יתרום לאתר ואני חושב שכולכם צריכים לתרום , אימיול ישראל אף פעם לא אכזב אותי , ואני מאמין שיש להם סיכוי , אבל יש להם סיכוי רק אם אנחנו נעזור להם - רק אם כולם יצטרפו למאבק כי בלי עזרה זה בחיים לא יצליח האתר מפוצץ גולשים כרגע ואפילו שאני לא מצליח להכנס אני יודע שמישהו דואג לאינטרס שלי אתם גברים אימיול ישראל תמשיכו ככה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
חסר טעם ותועלת
יונתן,
דרום,
13/02/05 21:58
|
עוד אתר מעפן שחושב את עצמו מעל כולם, חבל על הזמן. Warezfaw וליון היו הכי טובים, אין מה לדבר. זה שהקהילה הקטנה (והמזוייפת בכמות המשתמשים) הציצה, זו לא סיבה להתרגש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא
מיכה,
13/02/05 22:29
|
כן? אם ''ליון'' וWAREZ'' כל כך יותר טובים אז למה הם נסגרו ישר והאתר הזה ממשיך לפחות לפעול ולהתנגד לפדרציה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדשעהשכדה
כרעדנדשגכנ,
14/02/05 15:58
|
כי לווארז לא היה כסף היו לו יותר מ-40000 כניסות ביום וצריך שרתים יקרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
חחחחח מי אמר שליונטוורק נסגר
aaa,
13/02/05 21:37
|
|
 |
אלי המריץ אותך
אלי,
קריית שמונה,
14/02/05 23:44
|
אני חולה על האתר שלך אין אין כמותך אני רוצה שתחזור ואיןם מצב שתפשוט רגל אל תוותר כי אין לי מאיפה להוריד סרטים עם התרגום מובנה עם האיכות שאתה מביא ושוב פעם אין אין עלייך אתה מספרה אחד אחי ותמשיך ככה בתודה אלי המהריץ ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא...
מיכה,
13/02/05 22:27
|
הוא לא נסגר רשמית... הוא פשוט כבר לא נותן לינקים של סרטים או שירים אלא רק ''תקצירים'' פחחחח עדיף כבר שיסגרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''נסגר'' -בדיחה
אריק,
14/02/05 00:26
|
עשו copy paste והעתיקו לחיפוש הemule וזהו לא נסגר ולא נעלים שניה יותר של עבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו זה טוב מה שקרה
א,
14/02/05 10:47
|
|
 |
35.
שיתוף
sh,
מרכז,
13/02/05 21:21
|
ואים יצלחו לסגור את כל אתרי שיתוף הקבצים האים נקנה דיסק במחיר מופקע או שנלך לשוק ונקנה דיסק מוסיקה סרט דוד במחיר 20 עד 25 שח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אתר פירסומות להורדות חינם
toni,
אשקלון,
13/02/05 21:11
|
יש אפשרות ליבנות אתר חוקי בילעדי או שניים שיורידו חינם שירים וסרטים כל הגולשים אבל ברקע האתר ירוצו פירסומות שיממנו את כל האומנים ואת האתר הפיצוי יהיה לפי כמות הורדות של כל אומן או סרט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
להכנס ומהרררר
גלעד,
13/02/05 19:18
|
הלוו אנשים גם אם הפדרציה יעשו את מה שהם כביכול מאיימים לעשות (לחוקק חוק מפורש נגד שיתוף קבצים) זה בלתי אפשרי!!!!! גם אם הם סגרו כמה אתרים אז מהה????? זו תעשייה ענקית שאף אחד לעולם לא יצליח להפסיק ויש עוד מיליון אתרים גם טובים בדיוק ויותר מהאתרים שנסגרו בשפות שונות וכל מי שיש לו חצי שכל יוכל למצוא אותם... אז כולם להרגע אבל למרות זאת גם אני מתכוון להשתתף במאבק של האתר EMULE-ISRAEL בגלל שהם באמת עשו בכסף שתרמנו להם שימוש טוב לא כמו אתרים אחרים (שאת שמותיהם אתם יודעים) ודרך אגב למגיב שקרא לעצמו ''טט'' תקרא טוב... הם כן יכולים לחוקק חוק נגד שיתוף הקבצים והם יכולים לעלות את זה ''לסדר היום'' ואין אך ורק מה להפסיד, שמעת פעם על המשפט להקדים תרופה למכה?? אז תחשוב טוב לפני שאתה כותב ומנסה להרגיש חכם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים איתך בסמא אחוזים.
אורי,
שומרון,
13/02/05 20:39
|
אני מצהיר בזאת שאני ועוד מלא חברים שלי מסכימים עם האתר ומה שהוא מפרסם ומי שלא מסכים עם האתר הזה הוא פשוט-אתום!-אותם את עצמו מחופש הידע. בשורה התחתונה: כולם חייבים לעזור ולתמוך(לתרום אפילו מי שיכול) כמה שיותר נ.ב. מישהוא יכול אולי להגיד לי איך חותמים על העצומה הזאת(ל-''מס עוגמת נפש'' מי שיכול שיגיד לי בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אתר שלא נכנע!!!!!muleline.net
muleline,
ארץ ישראל,
13/02/05 19:16
|
אנחנו לא lionetwork ולא xvoom אנחנו השולטים באמת!!!!! www.muleline.net!!!!!! האתר היחיד שנלחם בפדרציה ולא יסגר לעולם!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אתר מס' 1
שי,
13/02/05 19:11
|
אני מצביע זה שאסור לסגור את אימיול או lionetwork זה חוצפה של הפדרציה שמבקשת לסגור אותו הם סוחטים מאתנו כל כך הרבה כסף על כלום ועוד חושבים שזה מגיע להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
WWW.XVOOM.CO.Il האתר הכי טוב
XVOOM,
XVOOM.CO.IL,
13/02/05 18:45
|
|
 |
מצחיק אבל...
אדם,
תל אביב,
14/02/05 20:59
|
xvoom הוא פשוט אתר שהעתיק הכל, ופשוט הכל מאתרים אחרים, הוא גונב תקצירים שעמלו עליהם אתרי שיתוף אחרים, גנב את הודעת הפתיחה שלו(בתחילת העמוד) מאתר שיתוף קבצים שנסגר כעת...(הוכחה- תאריך פתיחת האתר אינו זהה לתאריך פתיחת האתר שלהם.. זהו התאריך המדויק שנפתח אתר -2share אתר קטן אך הגון שאגב גם נסגר בעקבות פניתם של אליס, ועדיין הם לא טרחו לשנות אותו), וכמובן לוקח לינקים מאתרי שיתוף קבצים אחרים. בקיצור.. ''אתר זבל'' כמו הרבה אחרים. קח לדוגמא את emule israel- אתר שיתוף קבצים לא טוב במיוחד אבל אני מכבד אותו, כל התכנים בו הם שלו ולא נגנבו, למיטב ידיעתי, הכל מתוקצר שם על ידם ועכשיו גם עם המאבק שעורר- מעולה......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל הכבוד ,אני איתכם
ל"ת
ט,
13/02/05 18:24
|
|
 |
28.
lala.co.il שולטים!
oriiz,
פ''ת,
13/02/05 18:20
|
אימיול ישראל הוא האתר לפי דעתי הכי טוב ברשת, אומנם אין לי שמה הרבה הודעות אבל תמיד שהשארתי הודעה השיבו לי תשובה תוך זמן מאוד קצר. לכולם שם איכפת ממך ואף פעם לא יפנו לך גב. אתרים אחרים כמו ווארז-פאו וליונטוורק לא היו נלחמים אבל אימיול ישראל לא הפנה גב לגולשיו והמשיכו להיאבק לטובתינו. לאימיול ישראל לא איכפת שתיכנסו גם לאתרי שיתוף אחרים ואף הם דואגים גם לאתרים אחרים ולא רק לעצמם. הם משחררים המון קבצים משלהם ולא קבצים כמו סרט אמריקאי שיש בכל אתר.
לדעתי אחרי כל מה שהם עשו בשבילנו אנו צריכים לעזור להם! אפילו לתרום 10 אגורות!!! אנחנו 3.5 מיליון גולשים אם כל אחד מהגולשים יתרום 10 אג' יהיו לנו 350 אלף שקל!! אם כל גולש יתרום שקל יהיו לנו 3.5 מיליון! אם כל אחד יתרום 10 יהיה לנו 35 מיליון!!! אז הירתמו למאבק של אימיול ישראל- כי אל תשכחו כמה הם עזרו לנו!! אפילו תתרמו 10 אגורות! גם אני מתכוון להצטרף למאבק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה דפוק???
moryo,
warezfaw,
14/02/05 15:55
|
|
 |
איזה נלחמו , התקפלו התכוונת.
רם,
תל אביב,
23/02/05 17:45
|
ממש לא נלחמו הטיפשים , הם פשוט החליטו לבד ומבליי שאף אחד יתבע אותם , שהם פשוט לא חוקיים , במקום להלחם , נבהלו והתקפלו , ןמבטיח לך שלא תראה אותם יותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
אלפקה,
13/02/05 19:17
|
|
 |
27.
משהו מעניין ביותר..כנסו ותגיבו
אליק,
13/02/05 17:40
|
אז בבקשה...הגענו למצב שלינק לסרט נחשב כפיראטי...זה מוזר לא? למשל באתר של lionetwork הלינקים לא שייכים לשרת של האתר אלה רק לתוכנה עצמה...בחוק קובע שאם יש תוכנה/סרט/משחק לא חוקי על השרת של האתר אז אפשר לשפוט וכו וכו וכו אבל כל עוד אין דבר כזה באתרים האלה אז הכל חוקי וכשר למהדרין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חבורה של מטומטמים!!! לקרא
טט,
13/02/05 17:15
|
אף אחד בארץ לא באמת התכוון לעלות את זה לסדר היום מאחר שגם לאף אחד אין את המשאבים להילחם בבעיה וגם כרגע החוק מתיר שיתוף קבצים. להכריז מלחמה כאשר אתה בצד המנצח זה דבר מטומטם בטרוף.... יש אך ורק מה להפסיד. מה אם איזה ח''כ יחוקק חוק נגד הורדה בגלל שהחבורה של המטומטמים העירו כלבים ישנים? תנו להם לישון ותמשיכו לשתף פשוט סתמו את הפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חשוב..תקראו...
אמיוליסט,
13/02/05 17:13
|
גם אני בעד המאבק של אמיול ישראל למען חופש המידע!...ולדעתי לא רק חופש המידע ינתן כן באם שיתוף הקבצים יעשה חוקי.. אלא גם חופש התרבות! כיום, במצב הכלכלי החמור של המדינה לי ואני בטוח שלעוד אלפי (ואולי יותר) אזרחים אין כסף לקנות תקליטי מוזיקה מקוריים..אין כסף לקנות משחקי מחשב...ואין כסף ללכת לקולנוע.. וגם לנו מעמד הביניים או העניים.. מגיעה הזכות לראות לשמוע ולחוות תרבות...ולכן לדעתי הפתרון שמציעה אמיול ישראל הינו פתרון מצוין....ככה שני הצדדים ירוויחו.... בנוסף, גם אם שיתוף הקבצים בישראל יהיה לא חוקי..אני לא בטוח שזה ימנע מהרבה אזריחם להשתמש בתוכנות נוספות בלתי חוקיות ובאתרים בלתי חוקיים..ולהעביר ביניהם משחקים סרטים מוזיקה ועוד דרך הדואר האלקטרוני..ובדיסקים..בשכפול מהיר של הצורב...למצב זה בחיים לא יוכל להיות פיקוח ממשי ויציב... בבקשה אל תתנו לשיתוף הקבצים ליפול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת!!!
מאמינה גדולה,
13/02/05 18:21
|
מילים כדורבנות!!! נגעת בנקודה חשובה והיא המצב הכלכלי של המון אנשים במדינה הזאת. המון ילדים ובני נוער גם כאלה שמגיעים במבתים במצב כלכלי מעולהההההה מורידים מהרשת אז קל וחומר כאלו שמצבם לא מאפשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מילים כדורבנות..
אפי,
ר''ג,
13/02/05 17:03
|
אולי ספקיות האינטרנט יתחילו לעשות משהו כי זה רוב קהל הלקוחות שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יש לי רק שאלה אחת....
דינו,
13/02/05 16:46
|
איך אתם מצפים שאני אתן לכם אפילו אגורה שחוקה אחת אם כל אתרי שיתוף הקבצים נראים אותו הדבר , פשוט אותו GUI אותו הממשק ואותם הפונטים ואותם מקומות לפרסומות המפוברקות שהם שמים שם , זה נותן הרגשה והשראה לזה שעושים עלינו מניפולציה עם כל האתרים האילו שדומים אחד לשני ובעצם זה אותו האתר ואותו ה''מנהל'' במירכאות כפולות ומכופלות (''מנהל'' בן 17 חחחח יאללה לכו לכו...יש לכם עוד שנים טובות עד שתגיעו למשרת מעצב אתרים...'') לתסומת לבכם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר לטענה של דינו
תומר,
13/02/05 19:01
|
דינו שלום! הסיבה שכל האתרים הללו נראים אותו הדבר היא מכיוון שכולם מתבססים על ממשק קוד פתוח זהה. זה בדיוק כמו שיש לך תוכנות emule רבות (מודים שונים) המתבססות על אותה ליבה של תוכנה. מקווה שעניתי לשאלתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניראה לי שאתה ילד טמבל בן17
א.ג.,
13/02/05 17:54
|
|
 |
22.
כל הכבוד !!!!! אתם מס' 1 !!
אוראל,
13/02/05 16:25
|
כל הכבוד על המאמץ ועל זה שאתה לאומת אתרי שיתוף אחרים, נילחם ולא ישר סוגר תאתר!! כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מה פתאום?!
יוסי,
תל אביב,
13/02/05 16:20
|
אני לא משתף קבצים. מדוע שיעלו לי את מחיר הדיסקים/קלטות וכו' כ''מס'' בגלל מי שמשתפים קבצים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
טוב
א,
13/02/05 16:12
|
נניח שיסגרו את אימיול וביטורנט אז מה? יש את מירק וftp ותיהיה בטוח עוד שיטה לגנוב סרטים אז מה.... אני מוכן לשלם רק לספק האינטרנט על הגלישה לא יותר מזה אני ועוד מיליוני אנשים כמוני אז מי ינצח החוק או הכסף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בשוק מהתגובות ככה לא בונים חמה
ילד פלא,
דימונה,
13/02/05 16:06
|
מכל המגיבים כאן...לא ראיתי אף אחד שמוכן לתרום....ככה אתם רוצים להצליח ???? ככה לא יזוז כלום!! תתחילו לתרום =לעשות במקום לדבר כלכך הרבה...רק ככה יזוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אני בצוות אתר אימיול ישראל
elior904,
מרכז,
13/02/05 16:04
|
ואני חייב להגיד ששם אף פעם לא איכזבו אותי תמיד הייתה עזרה תמיד יש שמה חום בחיים לא ישאירו דבר פתוח באוויר ועוד יש להם כוח בעוד שכולם נכנעו הם עומדים ונלחמים כמו גברים זה מראה שאיכפת לו מהגולשים שלו ולא רק בגלל הכסף כמו הבאתרים האחרים.... נסו אותו ותווכחו לאמת...elior904!! כתובת אתר: www.lala.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נמשיך לשתף קבצים
איציק,
13/02/05 15:54
|
ואין מה לעשות נגד זה.תמיד ימצאו פתרונות.ד''א למה אם אני קונה דיסק זה עולה 50 ש''ח ואם אני קונה את אותו הדבר בקלטת זה עולה 20 ש''ח.כשדיסק כמדיה עולה הרבה יותר זול?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכות
ל"ת
6,
13/02/05 16:11
|
|
 |
16.
אף אחד לא דואג לזמרים הישראלים
מיקה,
13/02/05 15:41
|
ניחא חברות התקליטים שלא מקבלות חלק משכרם זה באמת לא מזיז לי ובטח ובטח חברות התקליטים הזרות שהן בכלל מפלצות. אבל מה עם הזמרים הם צריכים לקבל פיצויים מהם גונבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שלא קראת טוב
אוהד,
13/02/05 22:14
|
הזמרים והאומנים רק אומרים שזה רק עוזר להם כי הם לא מקבלים כסף בגלל הזכויות יוצרים החברות לוקחות את רוב הכסף הכסף האמיתי של האמנים זה הופעות תוכניות וכאלה לא הדיסקים שהם מוציאים כי כל הכסף הולך לחברות והזמרים אפילו אומריםן שזה טוב להם כי ככה יותר מכירים אותם ויותר אוהבים אותם ומזמינים אותם למסיבות והופעות ותוכניות אז פעם הבאה תקראי יותר טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מלחמה עד הסוף
מיון מן,
13/02/05 15:40
|
|
 |
14.
אי מיול עשיתם תרגיל מבריק
מעתיק בכיף,
13/02/05 15:20
|
כל הכבוד!!!!!! בלי שיתוף קבצים אין עתיד לחברות האינטרנט. ואני מקוה שחברות האינטרנט יילכו בעקבות אי מיול ויתנגדו לחדירה לפרטיות. זה לא חוקי לחדור למחשבים אישיים ואני מקווה ששום בית משפט לא יתן לזה יד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כולם מורידים סרטים/שירים
סימה,
13/02/05 15:20
|
אז תפסיקו להתחסד לי כאן, אני לא מוכנה להוציא שקל נוסף על דיסק / סרט וכל המלחמה הזאת לא תעזור בכלל כי נגיד שסוגרים את EMULE אז מחר תפתח תוכנה חדשה, ככה זה בחיים... תמשיכו להוריד כמו כולם אל תיכנעו לסחטנות הזאת !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כל הכבוד
ל"ת
סומך,
13/02/05 15:12
|
|
 |
11.
כל הכבוד לו!
mmm1,
רמת גן,
13/02/05 15:07
|
|
 |
10.
האתר הזה כלום לעומת אקסוום
slim shady,
xvoom,
13/02/05 15:04
|
האתר אקסוום מכיל פי 5 יותר לינקים ותכניםמאשר אימיול ישראל אז תיכנסו ותירשמו לאקסוום האתר הכי טוב ברשת www.xvoom.co.il
אל תישכחו להצביע לאתר בתחרות האתרים!!!!
אימיול ישראל זונות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתגובה לדבריך הנלוזים
עוז,
13/02/05 16:36
|
מה שבטוח שאחרי כל כתבה כזו שמנסה פחות או יותר להעמיד את אותנו על הרגליים קמים כמה אנשים כמוך שמנסים לראות בכתובות כאלו מוקד רב להתעניניות ציבורית באתר שלהם טוב תקשיב טוב כמו תמיד לא תצליחו ואף פעם לאהצלחתם האתרים הטובים תמיד ישארו קדימה ואתם תפלו ביי לך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להתלכלך על אתרים אחרים?
ל"ת
איציק,
13/02/05 15:55
|
|
 |
פחחחח פחחחח פחחחח
אביב,
13/02/05 15:50
|
טמבל! במקום שכל האתרים הקטנים יצטרפו אלינו... רוב המשתמשים נמצאים אצלנו! יש תוכנית מסודרת,יש אנשים שעוזרים... הכל מוכן! השיתוף האמיתי עומד למבחן. אז תפסיקו להיות ילדותיים, ותירשמו!! lala.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראו תגובה 30.........
ל"ת
חיים,
אשקלון,
14/02/05 22:05
|
|
 |
9.
כל הכבוד!!
1,
13/02/05 14:58
|
|
 |
8.
בהצלחה! כל הכבוד!
אסף,
13/02/05 14:50
|
|
 |
7.
אהבתי את הרעיון שלהם
גולש מצוי,
------------,
13/02/05 14:49
|
אבתי את הרעיון שלהם.... זה פותר כמה בעיות , ויכול לשים סוף לרדיפה אחר משתפי הקבצים . האתר הזה יצטרך הרבה עזרה מגולשים , אני יעזור לו וגם אתם צריכים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אנטי מיול ומלחמתו בהורדות
אנטי מיול,
13/02/05 14:33
|
|
 |
5.
לא אראה סרטים ישראלים בקולנוע!
חיים,
13/02/05 14:14
|
עד היום סרטים ודיסקים ישראלים לא הייתי מוריד מתוך כבוד ליוצרים הישראלים (מהאמריקנים לא אכפת לי ואני מוריד מהם חופשי). עכשיו כשהם באים לפגוע בקהילת משתפי הקבצים כי הם רואים שלאחים הגדולים שלהם באמריקה זה הולך, אני אתייחס אליהם בצורה שווה. גם ככה ההפקות העלובות שלהם מגיעות לטלויזיה חצי שנה אחרי שהסרט סיים להציג בקולנוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אין להם שגיאות כתיב, זאת תקלה
מישהו,
איפהשהו,
13/02/05 14:12
|
בכל הכתבות באתר יש להם איזושהי תקלה שמילים חוזרות על עצמן או משתבשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
תתחילו להאמין
Strife_D,
LaLa.Co.iL,
13/02/05 14:02
|
אני בין הגולשים הפעילים באתר, ובין המנהלים שם, אני מוכרח להגיד.. האתר לא עובר על החוק ואף פעם לא אכזב אותי.. כנסו כולם!! eMule-Israel, כי את חופש המידע אי אפשר לעצור!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
גם לך יש שגיאת כתיב עיתונאי חמ
יוחאי,
תל אביב,
13/02/05 13:26
|
שהגינו בשיתוף ????
צריך לרשום שהכינו בשיתוף!!! אתה מדבר על שגיאות כתיב שלהם??? גם לך יש שגיאות כתיב חמוד שלי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הומווווווו
משה,
תל אביב,
13/02/05 14:51
|
אתה הומווווווווו מתוק שלי... חחח... סתם אנשים! אימיול ישראל שולט!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה לא יודע עברית
אתה,
נודניק,
13/02/05 14:13
|
|
 |
1.
נו, באמת...
ירון,
נס-ציונה,
13/02/05 12:56
|
מה אתם כבר יודעים אודות חופש המידע? מישהו מכם טרח לקרוא ולו מניפסט אחד בנושא? חופש המידע הוא עניין הרבה יותר מהותי מה''זכות'' המפוקפקת להוריד סרט מהרשת, אבל למרבה הצער רבים אינם מבינים אותו.
חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירון אתה יהיר ומתנשא
ramu,
תל אביב,
23/02/05 18:08
|
עם היית קורא ולו מניפסט אחד בנושא שיתוף הקבצים , אוליי גם אתה היית מבין ששיתוף קבצים הוא עיניין הרבה יותר מהותי מה''זכות'' בכלל למנוע אותו . אבל למרבה הצער, אתה, ועוד רבים אינם מבינים אותו .
(אגב גם אני מוכן לשים כסף על כך שיש לך תוכנות , שירים , סרטים , או אפילו מערכת ההפעלה שלך ,צרובים או שהושגו באופן לא חוקיי לדברייך. )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע לא אומרים
דשגדש,
גג,
14/02/05 00:17
|
|
 |
אבל אתה לא יכול להכחיש שגם
גיא,
13/02/05 14:38
|
|
 |
לא, היא לא
ירון,
נס-ציונה,
13/02/05 17:04
|
העובדה שחוקי זכויות-היוצרים בימינו מעוותים להפליא לא הופכת את שיתוף הקבצים לסעיף באג'נדה של לוחמי חופש המידע. אני מוכן לשים כסף על כך שלכל אותם ''לוחמים'' בגרוש לא אכפת כהוא-זה מנושאים מהותיים באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זחתן
קוטל קנים,
דרום,
14/02/05 21:14
|
מילים יורדות חדרי בטן אך עם זאת גם מתנשאות . דברים ברומו של עולם - גם הם סוביקטיביים. מה שנראה תפל בעניך ישמש עולמו של אחר. אל לך להקל ראש במלחמה זו , שהרי העובדות מדברות בעד עצמן והיא הנותנת שהיא לא תהווה ''עוד'' סוגיה ארעית בחיינו אלא תיצור תקדים ותשאיר חותם לימים יבואו.
הגב לתגובה זו
|
|