 |
5.
מה זה התגובות האלה?
עוד סטודנט זועם,
באר שבע,
31/03/05 16:04
|
נראה לי ששמואל גרובר מגיב בעצמו תחת שמות פיקטיביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
tzipy@bgu.ac.il
ציפי,
דינוזאורית,
29/03/05 17:19
|
אני דינוזאורית כמו גרובר. זה נכון שהוא סבא וזה נכון שיש לו אחריות אדמיניסטרטיבית אבל אני מכירה אותו מאז שהגענו לעבוד באוניברסיטה באותה שנה (ואני מרוויחה הרבה פחות מ30 אלף) והדבר האחרון שאפשר להגיד עליו הוא שהוא לא מבין במחשבים! אגב, יותר קל ''להעיף'' דינוזאור מאשר מישהו צעיר שעובד באוניברסיטה ''רק'' 5 או 10 שנים. אותנו אפשר להוציא לפנסיה מוקדמת אבל עם מטומטמים כמו אלו שכתבו השמצות על הדינוזאורים נשארים תקועים עוד 20 שנה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הבעיה הגדולה
אלון,
באר-שבע,
29/03/05 09:50
|
הבעיה הגדולה ביותר באוניברסיטה היא שמקבלים אליה גם מטומטמים (כמו שרואים לפי חלק מהתגובות) . מי שלא יודע על מה הוא מדבר (ואני בטוח שהמגיבים פה לא יודעים להבדיל בין עכבר לבננה) שישמור את דעותיו לעצמו ולא ישתף את כולנו בשטויות שהמוח הקטן שלו פולטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
סטודנטים מצמצמים פעילות מוחית
ליאור,
באר-שבע,
29/03/05 09:42
|
אני בטוח שאף אחד מהמגיבים לא נמנה עם אף אחת מהקבוצות הבאות: 1. עבד אי פעם במקצוע כלשהו בעל זיקה למחשב וכמות של מעל 2 משתמשים. 2. עבד או מכיר מישהו מעובדי האוניברסיטה באגף המחשוב כדי לאמת את ההשמצות שהוטחו לעיל. 3. הפעיל את המוח לפרק זמן ארוך ממשך זמן ממוצע של בחינה בקמפוס.
אין ספק, ברגע שאתה חובש כובע של סטודנט, הפעילות המוחית מצטמצמת למינימום כדי לא לצרוך אנרגיה רבה מדי.
נסו פעם להעמיד את עצמכם במקום הגורמים הממונים על המערכת ולראות כיצד אתם הייתם מתפקדים.
אגב, עניינית התקלה סודרה והחומר שוחזר. בסך הכל היתה כאן הזדמנות נהדרת לרכב קצת על אופניים, לצאת לטיול ולהעשיר קצת את ההיכרות עם העולם השוכן מחוץ למסך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התוכנה גרועה
יוסי,
לא שיך למחשב,
31/03/05 00:09
|
התוכנה שאתם משתמשים היא גרועה. זו לא הפעם הראשונה שיש ברוך גדול שבו אין שירות משך כמה ימים וגם מכתבים מסוימים נעלמים, ואני לא מתכוון להתקפות של וירוסים. הפעם זה היה יותר מהפעמים הקודמות. הסטודנטים נתקעו עם תרגילים שהיו צריכים להגיש. הפרופסורים נתקעו עם הצעות מחקר שהיו צריכים לקבל. כל האנשים הלכו באוניברסיטה מעוצבנים נורא - לא נכון? וכשהשיחזור נעשה, חזרו לכולם כל המכתבים שמחקו במשך כל התקופה. גם כשהתוכנה עובדת, היא עובדת כל כך לאט שמתחשק לך לשבור את המחשב, וזה המצב הרגיל, לא כשיש תקלות. המצב גרוע ואתה יודע את זה יותר טוב ממני. ואם לא - אולי תחליט אתה לרכב קצת על אופניים ולהגיע למקום בו הדואר האלקטרוני עובד כהלכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני סטודנט בבג ואני רוצה להגיד
אנדרי,
באר שבע,
27/03/05 21:16
|
ששמואל גרובר הוא חתיכת סבא שאין לו מושג במחשבים. כבר היו לנו מיקרים של פריצות במדעי המחשב לספריות של מרצים שבהם נגנבו מבחנים. כשאתה בא למרכז המחשוב אין להם מושג בשיט במחשבים, ואתה רואה את זה. יש להם רק אוסף של תשובות סטנדרטיות - אבל הם פשוט לא מסוגלים לעזור לך.
בגלל זה אני לא אתפלא שהמטומטמים במרכז המחשוב דפקו איזה משהו במערכת הדואר, או פשוט לא יודעים ללחוץ על איזה כפתור שם כדי לתקן את זה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון, אבל אי אפשר לפטר
גלעד,
28/03/05 02:08
|
אי אפשר לפטר את הדינוזאורים שהתחילו לעבוד במערך המיחשוב עוד כאשר ניקבו כרטיסיות מיחשוב אי שם בשנות ה70 העליזות. עם וותק של 35 שנה ושכר של 30 אלף ש''ח בחודש + פנסינה תקציבית+לימודים חינם לילדים + עוד הטבות סודיות +הגב של ההסתדרות וארגון עובדי האוניברסיטה לא אתה ולא ברוורמן יזיזו את גרובר ודומיו מתפקידם.
אתה הבנת את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין פנסיה תקציבית באוניברסיטה
יוסי,
לא שיך למחשב,
28/03/05 22:24
|
ויתר הדברים נכונים באותה מידה. כשמישהו בא וקובע שכולם מטומטמים, הוא בד''כ רק מעיד על עצמו. יש להם בעיה, משום שהתוכנה שהאוניברסיטה רכשה (בעד המון כסף), שעבדה נפלא בניסויים לפני שקנו אותה, התגלתה לאחר מכן כתוכנה מזור... אבל זה לא אשמת האנשים שעובדים קשה בשביל לתקן את הליקויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השלמת את החסר בתגובה שלי
ל"ת
אנדרי,
באר שבע,
28/03/05 03:25
|
|