 |
34.
גם אצלי לא עובד
בוגי סן,
16/07/05 14:23
|
ברוב הפעמים הצפיה לא מתאפשרת בגלל ''תקלה''. אם תשאלו אותי, להוט יש בעיות bandwidth וממירים ישנים, והם מצפצפים על המנויים שלהם. אני בטוח שבחשבון הבנק של הבעלים הזחוחים אף פעם אין תקלות ותקיעות.
לא רק להתנתק, אלא לתבוע בבית משפט! אם השירות היה ניסיוני, לא היו מפרסמים אותו בעיתון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הממירים של HOT
נתי,
קריות,
04/06/05 12:59
|
בתור אחד שמבין עניין וטלויזיה זה תחביב נחמד, עליי להביא ידיעתכם את העובדה כי השירות הדיגיטלי של HOT בן 10 שנים (!!) וכי הממירים של HOT מיושנים עד מאוד. HOT נמצאת בקשיים כלכליים כתוצאה מניהול כושל של שלושת החברות המרכיבות אותה (תבל בראשן, מת''ב ורוצי זהב שבכלל מזלזלים בלקוחות שלהם..). הקשיים הכלכליים של HOT אינם משפיעים על מדיניות החברה בכל המנוגע להוצאת ציוד ישן מיידי הלקוחות והכנסת ציוד חדש לשימוש הלקוחות. מרבית הממירים בני 10 שנים ואינם עוברים בקרת איכות מינימלית. אני אסביר: כשללקוח מוחךף ממיר, הוא אינו חוזר למחסן אלא ממשיך ללקוח אחר, כך שהתקלה אינה נפתרת אלא עוברת לאחר - לי החליפו 7 ממרים עד שקיבלתי תמונה בלי ריצודים. אם תשימו לב - הממירים של HOT מתחממים עד מאוד גם כאשר הם כבויים - הם אינם נבדקים בשעות עומס, אינם עוברים תחזוקה כשהם חוזרים לחברה והם אינם מתוקנים אלא מוחלפים באחרים (ישנם לא פחות..). רק לידיעתכם.. להזכירכם, יס רק בת 4... קרי: הציוד שלה חדש יותר - ולכן איכותי יותר. למי שיכול, שיעבור ליס ושיקח בחשבון את העובדה שבחורף עדיין התמונה יכולה להתקע בגלל מיסוך של שבר ענן (תקלה שנפתרת אחרי דקה היות ואז מוגבר אות השידור מהלווינים -עמוס 1+2 הצולח לעבור את המיסוך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
פעם עוכבתי לחקירה על תקיפה
מישהו,
ת''א,
19/04/05 13:28
|
בגלל תלונת שוא - אני רציתי להחזיר את הממיר שלי ל''תבל'' - והפקידה סירבה לאפשר לי זאת - ולא רצתה לתת פרטיה.
מאז, כל פעם שהכבלים מפרסמים הצעה , אני מסתכל על פרקי ידי - מחליט נגד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא חבל על הכסף????
ל"ת
מה איתכם,
18/04/05 21:54
|
|
 |
30.
כבלים זה חרא מה אתם לא יודעים
רון,
18/04/05 13:12
|
כבלים זה חרא לכן הם מורדים את המחירים לרצפה כי כולם עזבו אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
היס מקס עובד מצוייו, אבל...
יוני,
17/04/05 20:47
|
גם היס מקס עשה בעיות של היתקעות ומחיקה של תוכניות. אבל אמרו שעשו עידכון לתוכנה ובאמת בחודשיים האחרונים אין בעיות...
זה שירות!
ובאמת תמיד יש מה לראות איתו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחו''ל זה עולה 500 בארץ 2,000+
חיעל,
18/04/05 00:13
|
אותו דגם, אותו חברה בחוץ לארץ - 100 דולר אז זין שאני ישלם לחברה הבריונית,שתלטנית שאני לא יכנה לה ועד שאני לא יקבל עיסקה משתלם זין, שקל יותר אני לא ישלם וגם להוט לא חסר, אבל אין מה להשוות למזימה המרושעת שייס עשו בייס מקס, פשוט בושה! ובאופן כללי המחירים שלהם בשמיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שאלה
עידן,
17/04/05 18:34
|
האם כשהטלוויזיה מבצעת פעולה בלתי חוקית צריך להזמין משטרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
השירות גם לא נתמך בכל הממירים
איציק,
פ''ת,
17/04/05 14:55
|
|
 |
26.
לצערי השרות בלתי אפשרי
לקוח,
מאוכזב,
17/04/05 14:36
|
עד היום לא בצלחתי לצפות בסרט אחד באופן מושלם !
מאכזב, לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראיתי עשרות סרטים ו...
רוני,
ת''א,
17/04/05 15:26
|
|
 |
25.
תמהרו
מיכאל,
טבריה,
17/04/05 14:06
|
אני גר בטבריה וכמו שאתםיודעים לפירפריה הכל מגיע מאוחר אז יש לי אולטימטום אם השירות החדש שלכם לא מגיע לטבריה בקרוב אני יעזוב את חם ויעבור לקר אמנם אני לא רוצה אבל אם לא תיהיה לי ברירה אני יעשה את זה מי שרוצה ליהיצטרף ליוזמה תכתבו תכנסו ותגיבו בעיקר לתושבי הפירפריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצים VOD במודיעין
ל"ת
יש ביקוש,
17/04/05 17:24
|
|
 |
ומבשגב
משגבניק,
17/04/05 19:47
|
מישהו יודע איפה זה (זה מאיפה שבאו שני המטורפים של כוכב נולד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשדוד
א מאשדוד!,
19/04/05 13:37
|
|
 |
24.
סוד מעניין על HOT
ניצן,
רעננה,
17/04/05 13:32
|
ניסיתם להכנס פעם לערוץ מספר 2 - האינטראקטיבי? לא כדאי לכם. כדי לצאת משם חייבים לכבות את הממיר. לא לדבר על ערוץ 1, שנדמה שלא משנ על איזה כפתור תלחץ - תמיד תגיע לערוץ, שלצאת ממנו זו משימה קשה עם הממיר האיטי של HOT.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כן עובד !
עובד תמיכה טכני,
השרון,
18/04/05 00:39
|
אחרי שלחצת על ESC יצא לך מהאפליקציה של הערוץ בלבד . כדי לעבור לערוץ שאתה רוצה פשוט תלחץ את המספר שלו וזה יעבור מיד בלי שום דבר שיכול להיתקע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא
ניצן,
רעננה,
18/04/05 17:14
|
אפשר להשוות את הממירים של HOT למחשב שעבר זמנו. פשוט הם חשבו שבגלל שהם (היו) סוג של מונופול מותר להם להביא טכנולוגיה ''מתקדמת'' כביכול שהיא למעשה ממירים פשוטים וזולים, בניגוד לממירים המתקדמים של YES, שמעבירים ערוצים ומראים ת כל מה שנחוץ - בלי ''תקיעות'' ושיטות מוזרות כמו לחכות הרבה זמן, ללחוץ על רצף של כפתורים וכו'...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בושה וחרפה - היכנסו
ירון,
חיפה,
17/04/05 13:27
|
הרעיון מצויין אבל הביצוע זוועה. אתמול ניסיתי בפעם המי יודע כמה לצפות בסרט. כמובן שהסרט לא עלה ולאחר שהוא כבר התחיל הוא לא הפסיק לקרטע. פעם יש קול פעם אין. פעם יש תמונה ופעם אין. בקיצור, לאחר 30 דקות פשוט התייאשתי והפסקתי לצפות. למרבה החוצפה כאשר התקשרתי למוקד התמיכה הם סרבו לזכות אותי בעלות הסרט. הם מודים שיש תקלות והשירות בנסיון אבל אנחנו צריכים לשאת בעלות של הנסיון הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בולשיט !!!
עובד תמיכה טכני,
השרון,
17/04/05 14:21
|
אם אתה באמת התקשרת והיו לך תקלות צפיה בשירות הVOD אין שום סיבה שבעולם שלא יזכו אותך עבור אותו הסרט . אף נציג בחיים לא נכנס לעימות על נושא של זיכוי של סרט מסויים כמובן זה בתנאי שנשלח לביתך טכנאי שיטפל בתקלה שלא תחזור בעתיד .
בכתבה לא מוצויינת אף לא מילה אחת מכל אותם הלקוחות שכן נהנים מהשירות הזה וממש מרוצים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי קרא של זיכו. אני עזבתי ל
עופר,
מרכז,
18/04/05 11:03
|
|
 |
אתה צודק אין מצב שהוט לא זיכו
לקוח מרוצה,
17/04/05 15:23
|
אותו בסרט נוסף חינם לי קרה מקרה דומה ובלי לבקש קיבלתי חמישה סרטים חינם אז תפסיק לדבר שטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לא רק שזה לא עובד הם גם לא מוכ
מושון,
מרכז,
17/04/05 13:25
|
נים לתקן!!!!
לפני כבר הרבה זמן דיווחתי להם שזה לא עובד ויש כל הזמן תקלות והם אמרו לי שצריך להחליף ממיר רק מה שאין להם ממירים כרגע אז אי אפשר להחליף.
אם זאת חברה טובה שיודעת לתת שירות אז אני צנצנת, אני מאחל להם שיקרה להם בדיוק כמו שקרה לפאלפון בזמנו, שימשיכו לנוח על זרי הדפנה ובקרוב יס יעברו אותם, אני בטוח יעבור אחרי שיגמר החוזה שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מקשקש?
מושון קושקושון,
18/04/05 14:34
|
''לפני הרבה זמן'' ????? השירות רץ בקושי חודשיים. וכן יש ממירים ללא ערוץ חזור ששם לא ניתן להזמין VOD (ממירי ג'וניור או זאפ) ואם תתקשר לשירות לקוחות יש לזה פיתרון (או החלפת הממיר או הוספת רכיב) אז אל תשמיץ בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
לב,
22/04/05 01:41
|
אין ממירים !! אני מחכה 3 חודשים לממיר והתשובה שאין ואם ברצוני להתחבר לערוצי הכדורגל אני צריך להתקשר בכדי לקבל קוד
להזנה במסך. כמובן ששרות ה VDO אינו פועל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לא רק שזה לא עובד הם גם לא מוכ
מושון,
מרכז,
17/04/05 13:22
|
נים לתקן!!!!
לפני כבר הרבה זמן דיווחתי להם שזה לא עובד ויש כל הזמן תקלות והם אמרו לי שצריך להחליף ממיר רק מה שאין להם ממירים כרגע אז אי אפשר להחליף.
אם זאת חברה טובה שיודעת לתת שירות אז אני צנצנת, אני מאחל להם שיקרה להם בדיוק כמו שקרה לפאלפון בזמנו, שימשיכו לנוח על זרי הדפנה ובקרוב יס יעברו אותם, אני בטוח יעבור אחרי שיגמר החוזה שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תלונות וקיטורים את זה הישראלי
יניב,
ראשון לציון,
17/04/05 13:17
|
יודע לעשות הכי טוב. אני מחובר ל-vod בערך חודש ואני מאוד מרוצה ,אפילו שיש הרבה תקלות שאת רובם אני מאמין שיסדרו השירות ממש מצויין הסרטים טובים במיוחד סרטי האיכות את כל זה אני רואה מתי שבא לי עוצר מתי שבא לי ומריץ קדימה אם לא בא לי. פשוט מדהים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הוט זה זבל
aaui,
17/04/05 13:12
|
|
 |
18.
HOT -- (Hole OF Trouble)
ל"ת
תמיר,
פתח תקווה,
17/04/05 13:04
|
|
 |
17.
רק יס הם הכי הכי
ל"ת
אלי,
17/04/05 12:50
|
|
 |
16.
זה לא HOT זה COLD
ל"ת
לקוח מתוסכל,
17/04/05 12:46
|
|
 |
15.
היחס של המוקדנים של הוט זוועה
ל"ת
רונן,
17/04/05 12:38
|
|
 |
14.
אצלי כל הזמן יש תקלות בVOD
רונן,
17/04/05 12:34
|
בחיים לא קרה מצב שרציתי לראות סרט וזה לא רשם לי יש תקלה תפני למוקד חרטה ברטה עם חלקיקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עצוב מאוד שהם אלה שמתחרים בבזק
ל"ת
רועי,
17/04/05 12:27
|
|
 |
12.
YES , YES, YES !!!!
לקוח YES מרוצה,
17/04/05 12:26
|
תעזבו אותכם משטויות, הכבלים מנסים לנער מעצמם את התדמית המיושנת וללא הצלחה. אז תעברו כבר לYES ותהנו מטלויזיה שלא מרגיזה אותכם. דן מת''א אתה בטח עובד ב''קר'' לכן אצלך זה עובד מצוין!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
סרט אירוטי בחינם? הזהרו...
דפוק,
17/04/05 12:25
|
בעודי מדפדף ברשימת הסרטים האירוטיים שבשירות VOD, רק כמשחק מקדים, עיני האחת על שם הסרט ועיני השניה על המחיר המופיע לכל סרט, קלטתי את צמד המילים: '' המחיר - חינם'' על אחד הסרטים. חיכיתי מספר שניות כדי לראות שאכן עיני אינן מהתלות בי, ואז, עשיתי את הטעות. לחצתי OK מיד החל להציג איזה סרט ''מוצצת 3'' או ''חושנית 4''... עדיין לא האמנתי שזה בחינם ולכן חזרתי לתפריט כדי לבדוק שנית. להפתעתי, הופיע שם הסרט, אך הפעם עם המחיר אמיתי. ולא בחינם. בהיותי איש תוכנה במקצועי, ניסיתי למצוא את הבג, והריהו לפניכם: אם אתה מגיע לסוף הרשימה או לתחילתה, ומאחר וערך ברירת המחדל של המערכת הוא ''חינם'' והממיר עדיין לא הספיק להטען בכל הנתונים הדרושים, יופיע לך המחיר ''חינם'' לכמה שניות. כמובן שזהו אינו המחיר האמיתי ותדרש לשלם את המחיר במלואו למרות מה שראית על המסך בזמן שלחצת OK
למי יש רעיון איך להסביר לאשתי את החשבון כשהוא יגיע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי יד בנושא!
ל"ת
המחתרת הסגולה,
19/04/05 16:13
|
|
 |
בשביל זה יש ילדים
נבו,
17/04/05 19:17
|
|
 |
10.
לא הוט, לא יס רק eMule
ל"ת
בעל ניסיון,
17/04/05 12:23
|
|
 |
9.
HOT עובדים עליכם בעניים.!!!!!!
לא ל HOT,
17/04/05 12:23
|
חברת הוט היא תת רמה בשירות הלקוחות ובאדיבות המוקדנים שלה כמו כן איכות התכנים ירודה בקיצור למי שאין YES לא יודע מה זו טלויזיה במיטבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כ''כ ברור וצפוי..
גל,
חיפה,
17/04/05 12:09
|
|
 |
7.
עבדתי במקרה ל YES..
בני,
תל אביב,
17/04/05 12:05
|
ופתאום אני מבין שהממירים של HOT ממש איטיים!! לא זז!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אגב, YES MAX עובד נהדר
עפרה,
17/04/05 11:54
|
כבר שלושה חודשים שיש לי יס מקס והוא ממש לא עושה את הבעיות האלה. פעם אחת הייתי צריכה לנתק אותו מהחשמל ולהחזיר וזה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אצלי עובד מצויין
ל"ת
בר,
17/04/05 11:53
|
|
 |
4.
גם אצלי השירות עובד פצצה!
חיים,
הרצליה,
17/04/05 11:49
|
בשבוע הראשון היו אצלי קצת תקלות, התקשרתי והסבירו לי שהחודש הראשון הוא בחינם וכמות התקלות יורדת מהר מאד. היום אני רואה כמעט כל יום משהו. מלא תוכן! מלא תוכן בחינם!!!!!!!!!!!
כבר חודש לא הייתי בוידאומט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מסכים לחלוטין עם 1.
ל"ת
אסף,
ב''ש,
17/04/05 11:42
|
|
 |
2.
אצלי ה VOD עובד מצויין
דן,
ת''א,
17/04/05 11:42
|
חבל על הזמן! מאז שהושק השירות כל החיים שלי השתנו. אני כל היום רואה סרטים ואת הטלנובלה.
אתמול סגרתי את המנוי של בספריית הוידאו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אצלי עובד פצצה
ל"ת
עובד הוט,
26/04/05 12:22
|
|
 |
לפחות תכתוב שאתה עובד של הוט!
ל"ת
לא יפה,
17/04/05 12:20
|
|
 |
כמה כיף לעבוד ב''הוט''...
בטח,
ובטח,
17/04/05 12:13
|
|
 |
אתה עובד של הכבלים?
ל"ת
shy,
tel aviv,
17/04/05 12:09
|
|
 |
1.
הוט תקלה אחת גדולה.
אורן,
17/04/05 11:28
|
איכס של שרות אפילו מספר חינם אין וזמני המתנה גבוהים למענה (בטח מה איכפת להם השיחה על חשבונך )ואניטיפתיות של מוקדנים שנותנים לך את ההרגשה שאתה מפריע להם. תוכן משעמם עד מוות. איכות צפיה ירודה ביחס לשידור דיגיטלי . אני בייס ומרוצה ,אליי הוט כבר לא יכנסו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק. רק יס.
ל"ת
בנימין,
הצפון,
17/04/05 14:12
|
|
 |
תגובה
מנוי מרוצה,
17/04/05 12:15
|
אם אתה כבר רושם משהו אז לפחות תבדוק את עצמך להוט יש מספר חינם שמפורסם בכל מקום 1-800-38-36-36
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-גם אני ברחתי ליס!!!!
ל"ת
אלי,
17/04/05 12:02
|
|
 |
מספרי חינם של כל חברות הכבלים
מספרי חינם,
של הוט,
17/04/05 11:54
|
HOT- *6900 ערוצי זהב- 1-800-38-36-36 תבל דיגיטל- 1-800-35-02-18 מתב דיגיטל- 1-800-30-14-19
מפורסם באתר שלהם www.hot.net.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספרי החינם זה לא של התמיכה
אני,
17/04/05 19:53
|
|
 |
מתי בדקת לאחרונה את מס' הטלפון
קוקו,
18/04/05 14:41
|
מספרי הטלפון החינמים מובילים למכירות,שירות לקוחות,תמיכה טכנית לטלויזיה ותמיכה טכנית לאינטרנט, ויש גם מספר חינם למוקד העיסקי (תמיכת אינט',טלפוניה ושירות לקוחות) - אבל בגלל שאתה חוצפן אני לא אפרסם אותו אלא אעשה לך חיים קשים ואשלח אותך לחפש אותו. עם טיפשות אסור להתווכח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרות מעולה (של YES)
א,
באר שבע,
18/04/05 15:10
|
זה לא משנה אם המס' חינם או לא, כשאתה ממטין 20 שניות ב YES ומחכה 5 דקות ב HOT זה ההבדל! אני מעדיף לשלם על 20 שניות מאשר לא לשלם על 5 דקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד.
נבו,
17/04/05 11:54
|
אני לקוח הוט מתוסכל לגמרי, מחכה שהמנוי יגמר. איכות השידור התחיל בינוני והתדרדר לזוועה, והשרות התחיל לא משהו ונהיה ממש גרוע.. על חשבוני, כמובן. התקשרתי לפחות 50 פעם, והם כל פעם שולחים לכבל הקצר הזה מאחורי הממיר. גועל נפש. אפילו פיצוי על חוסר קליטה כרוני הם לא שוקלים. תתרחקו מהם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
ל"ת
מ,
17/04/05 11:48
|
|
 |
צודק
ל"ת
ש,
17/04/05 11:39
|
|