 |
26.
טוקבקים=רייטנג לכן לא יבוטלו
דודו,
07/06/05 16:40
|
אתה מבין זה עניין כלכלי. והצעקה שלך פה היא רק פרסומת לטוקבקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מסקנה: התנתקות תשים קץ לאלימות
ל"ת
גג,
05/06/05 22:21
|
|
 |
24.
שים לב שכל אלה שעונים בלא קשר
תגובה ענינית.,
05/06/05 21:31
|
לכתבה הם ימנים מתנחלים דוסים פנאטים. לא המצאה שלי. תקרא מה כתבת. אני רוצה להרגיע אותך שחוץ מזה שמה שאתה עושה נקרא רצח סקטור שלם במדינה הזו שאוהב אותה לפחות כמוך ומשרת בצבא לפחות כמוך לא ראיתי שום דבר מבריק בכתבה הזו. מזל שהשמאל ההזוי אינו מגיב לא לענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו אחים!
מרדכי פולק,
מיאמי - שליח,
08/06/05 21:32
|
אם משהו שאינו יהודי היה כותב מילים אלו, היו מכניסים אותו לכלא על גזענות ואנטישמיות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
עוד טיפש מוחלט
redkfeer,
מדינת אבדון,
05/06/05 21:17
|
אתה וכותב המאמר אם רצונכם בדיקטטורה לכו למקום אחר. וכותב המאמר המטופש חכה מספר שנים שייבש החלב על שפתיך וחזור אלינו עם מרגליות חכמות יותר. מספיק שאנו סובלים מהשחיתות במדינה אז מניעת הציבור לכתוב שווה לחולה נפש ללא פסיכיאטור או מרפה. זו אי שפיות להפסיק את הצבור מלהתבטא וזו תהיה דקטטורה לשמה. צבר בגיל העמידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אבי אקוודור- מותג ולא איש
קוו-קווה,
קווקוה דור,
05/06/05 17:59
|
תמיד יהיו גימיקים נעמי פורטוגל אבי אקוודור דבורה מחיפה EHAD HA,AM אין מה לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בוש רוצה לבטל את חופש הדיבור!
נועם סמואל,
05/06/05 14:18
|
לפי כל הסימנים, הצעד הבא של בוש יהיה ביטול חופש הדיבור.
חייבים לעצור אותו!
(בסדר, בסדר, בדיחה מטופשת, אבל פשוט הייתי חייב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא צריך לבטל, רק לפקח.
מיכל,
05/06/05 13:32
|
פשוט לא לפרסם תגובות פוגעות או לא קשורות. זה הכל. הרי כתוב גם ככה שכל תגובה תתפרסם בכפוף לשיקולי המערכת, אז שיעשו את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זה מאיים בעיקר על האגו שלכם
א,
05/06/05 11:35
|
האיום העיקרי של הטקובק הוא האיום על האגו של העיתונאים. פתאום הפקיעו מהם את היכולת לכתוב מה שהם רוצים ולהתבשם בהערצת חבריהם וה''ברנז'ה''.
זן באמת חוצפה גדולה - מי נתן לציבור לדבר?!
האם צריך לערוך את הטוקבקים ולא להעלות סתם קללות וגידופים - ברור. האם צריך לסגור את הטוקבקים - חבר'ה תרגעו ותלמדו לחיות עם ביקורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אני חושב
תומר מביב,
04/06/05 14:46
|
שבמקרה הזה נסכים לא להסכים, בסדר? :) זכותך לחשוב כמו שאתה חושב, אבל לדעתי התגובות הם חלק מאוד חשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פשוט לא להאמין לחוצפה
אדוארד,
03/06/05 08:09
|
כל יום נרצחים פה אנשים כי המשטרה שלנו היא אימפוטנטית וכל ההנהגה מושחתת עד העצם, והחצוף הזה מתלונן על תגובות באינטרנט. אני מציע לכותב הכתבה לשתות כוס מים קרים, לשבת, להרגע, להסתכל סביב (מעבר למסך המחשב אליו הוא דבוק) ולהבין שהלוואי והצרה הכי גדולה של ישראל היתה התגובות באינטרנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אתה מתרומם עם כפית כסף בתחת
שונא סנובים,
03/06/05 08:04
|
מי אתה בכלל שתקרא לבטל את ה''טוקבקים''? אז קודם נבטל את ''קול העם'', כדי שסנובים מתרוממים כמוך לא ייללו ויתנשאו על ה''ברבר הישראלי'' שמפריע להם! אם מפריע לך הטוקבקים-אל תקרא, אתה ממש לא חייב לקרוא, לך תחפש את החברים הסנובים שלך, אדיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
T.B. genuine articles politica
AMR,
03/06/05 06:31
|
|
 |
14.
Talkback important then articl
AMR,
03/06/05 06:27
|
|
 |
13.
אני בעד, אבל זה שאני
טוקבקיסט,
03/06/05 04:18
|
אומר כטוקבקיסט שאני בעד לבטל את הטוקבקיסטים לא אומר דעתי בטלה בעצם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Cancel Internet due to viruses
AMR,
03/06/05 03:09
|
|
 |
11.
שהתגובות לא יופיעו באותו העמוד
גיל,
03/06/05 02:47
|
גם לדעתי התגובות הופכות למפגע אסתטי. כאילו מישהו בא וקישקש על דף העיתון, אנו קוראים את התגובות העילגות והמבזות כחלק אינטגרלי עם המאמר שנוסח בקפידה ובלשון צחה. הפתרון-פשוט: בסוף המאמר, לינק לתגובות שייפתחו בנפרד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשון נקיה וצחה - הצחקת!
צח,
06/06/05 17:08
|
האם כל המאמרים והידיעות כתובים בלשון צחה ונקיה? לא! לצערי חלה התדרדרות ברמת הכתיבה הן בעיתונות הכתובה והן בוירטואלית. רק דוגמאות מסוף השבוע בממעריב הכתוב. כותרת עם המילה ''גורה''. ''בתחת שלי'' - גיא מרוז בטורו.
תרומתו הצנועה של מעריב לאלימות המילולית. והענין הוא, שבעיני הצעירים ביטויים כאלה נחשבים כלגיטימיים, בדיוק כמו השתכרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון גדול!
חן,
03/06/05 04:15
|
אני בעד. link לתגובות, מה יותר נכון מזה? גם לא נפסיד את התגובות, גם נוכל להתעלם מהן אם נרצה, גם לא נשבש את היופי שיש למאמר שהוא, ורק הוא, מופיע לנגד עינינו.. נשמע לי מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תסלח לי פישר, כולך 22 וכבר אתה
זקן,
03/06/05 01:40
|
רוצה לסתום פיות? התגובות הם החלק הכי טוב בעיתון. יש כאלה עם חוש הומור נהדר. אני זקן, ונמאס לי מהקריאה לסדר הבולשביקית שקיימת פה במדינה מצד הכוחנים הצבועים. כל דרק שיש לו מרפקים ופרוטקציה יכול למרוח את שלשולו המילולי ועמך על שגיעותיו לא? יאללה, גיי שלופן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תסתפר
קלמזה,
רמת-גן,
03/06/05 01:21
|
|
 |
8.
הטוקבק היא תמצית הדמוקרטיה
רן,
03/06/05 01:15
|
הטוקבק הוא הכלי המרתק ביותר של התקשורת בת זמננו הפותח את העיתוונות והתקשורת לביקורת ולתגובה ומאפשר תיקון טעויות והצגת עמדות נגד או חשיפת ההטיה של הכותב העיתונאי. הציבור לומד - כמו שכל מדיה אחרת נלמדת לאחר זמן - מהו ערך האמת שיש ליחס לתגובות. גם אם ניתן לחשוד בזהות הכותב או בכנות כוונותיו, זהו מכשיר נפלא להציג דעות וקולות נוספים. אין כל סיבה לסנן. הציבור יודע לסנן בעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך גבולות.
קילרוי,
03/06/05 08:08
|
חופש הביטוי והדמוקרטיה אינם בלתי מוגבלים, גם הם אמורים לעצור בהוצאת לשון הרע ופגיעה באדם אחר. האנונימיות של הטוקבקים מאפשרת לאנשים להשתלח בכותבים או בקבוצות אוכלוסיה, בצורה שבעולם האמיתי היתה גורמת לתביעת דיבה או חקירה בעוון הסתה. מנהלי אתרים בכל רחבי האינטרנט יודעים לסנן ולמחוק הודעות פוגעניות כאלו ובמקרים מסוימים הם גם האחראים מבחינה חוקית לנושא ההסתה. כבר היו מקרים בעולם שמנהל האתר נתבע לדין על הסתה שהתרחשה באישורו.
מעבר לכך, אני מוצא שזה מעניין שהכותב אבי דותן בחר להציג את הטוקבקיסטים כאנשי ימין דווקא. בעוד שאני מוצא טוקבקיסטים רבים דווקא מבהצד השני של המפה הפוליטית: ''מתנחבלים'',''להעלות את כולכם למשאיות'',''זו הסיבה שאני שונא אתכם'' וכ''ו. האם כל אחד רואה רק את שמפריע לו? או שמא זו אשמתי שאני מסתובב יותר מדי בNRG יהדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יודעת אם זאת אשמתך
יערה,
05/06/05 16:07
|
אבל בכל מקרה NRG יהדות זאת דוגמה לכך שגם ימין וגם משמאל יש תגובות בהמתיות לחלוטין בטוקבאק שאני תוהה עד כמה הן מתאימות לאורח חיים יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ואני מבקש לבטל את קול העם
מיכאל ברגמן,
03/06/05 01:14
|
מי שלא אוהב טוקבקים שפשוט יתעלם. לא חייב לקרוא! אני נורא נהנה מהם כי בהרבה מקרים הם נורא מצחיקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פתרון אפשרי - שמות משתמש
C-cyclist,
02/06/05 19:50
|
שם משתמש שחייבים להכנס אליו דרך סיסמה היה יוצר אחריות אישית לבעליו, ומסרבל את ההגבה המיידית עבור מי שרק רוצה להפציץ את האתר בגסויות, הסתה, ופרסומות.
שיטת שם משתמש יכולה לאפשר לבעלי האתר לתת תשומת לב רבה יותר למשתמשים חדשים, ולאחר שבוע עד חודש ירכוש המשתמש החדש את אמון האתר, או יחשף כפרסומאי/תעמולן/מסיט.
אתרים כמו תפוז מחייבים את מי שמגיב בפורומים להרשם. חידוש גדול זה לא.
מה גם שכאשר משתמש ''חדש'' יגיב בדיוק כמו משתמש שנפסל האתר יוכל לגלות דרך השוואת 3-4 תגובות של המשתמש ה''ישן'' וה''חדש'' שמדובר באותו אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בטוח ששם משתמש יעזור
חיים,
גבעת שמואל,
02/06/05 21:19
|
אבל צריך שדה חובה, פרט אישי כלשהוא. מי שחושש לחשוף את פרטיו, שימשיך לחשוש ולא יכתוב מיד את כל העולה על רוחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הטוקבקים מרתקים, הרוע ממכר
פרחיה,
02/06/05 19:17
|
רעיון הטוקבק הפחיד אותי בתחילה, בעיקר כשגם עיתוני ''הארץ'' החל לתת במה לקוראים, לאו דווקא מינויי העיתון. תגובות הקוראים מרתקות, לפעמים אפשר ללמוד מהן יותר מאשר מהכתבה או המאמר, משקפות הלכי רוח בציבור שכלל לא ידעתי שקיימים, ומאכזבות, כי אלו בני עמנו, שכנינו לבלוק או למילואים, ונורא לקרוא את הגידופים, את השפה העילגת, ללמוד על שנאת הזרים, השנאה בין העדות, ביi דתיים לחילוניים, בין ימין ושמאל, ובעיקר לערבים. כמובן שאין לדעת מי המגיבים, ואי אפשר להשתמש בסטטיסטיקת התגובות כבברומטר ולהוציא מסקנות מה רוצה העם. נכון, מוטב לסנן התבטאויות מפליצות במיוחד, אך בסה''כ, זה אנו, לטוב ובעיקר לרע, וחשוב שנדע שאנו רחוקים מלהיות עם סגולה. ותודה לכותב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
וידוי
חומוס,
02/06/05 17:44
|
אני בתולת טוקבקים. עד לרגע זה! קבלתי השראה מהמאמר שלך. תודה שנתת לי לי את ההזדמנות, אפילו אם היא לא עניינית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
פפאיות אינן גדלות בשבדיה......
Ehad Haam-Zioni,
חברה בריאה??,
02/06/05 16:53
|
התופעה הגרועה הרבה יותר (אך המעניינת מבחינה סוציולוגית) הן דווקא התגובות לענין-החושפות את הפן הכוחני וה''רק לנו מגיע כי.....'' בחלקים לא קטנים בחברה הישראלית, שבדרך כלל אינן נחלתם של הציבור של מעמד הבינים המשכיל(ואולי האנונימיות מוציאה מאנשים התבטאויות כוחניות שלא היו מעיזים להביע כמוה בחברה מהוגנת-בעיקר לאומניות קיצוניות, אך לפעמים גם אלימות שמאלנית קיצונית)
הרבה פעמים אנו רואים תגובה לענין כואב (כפי שאני מגיב), החורגת לנושאים אחרים כתוצאה מתגובות על התגובה המקורית-וזה סביר, כדי לא להתעלם מטיעונים של המתנגד לדעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה לא ציוני
ל"ת
אתה פרו-ערבי,
02/06/05 19:42
|
|
 |
מישהו דיבר על תגובות לא לענין?
Ehad Haam-Zioni,
לחברה בריאה!,
02/06/05 20:16
|
ואגב: אני פרו-שלום הוגן ובטחון יציב, ודעותי בנושא (כמו בנושאי דמוקרטיה ושלטון החוק, הגינות חברתית והפרדת הדת מהמדינה) הן הדעות המרכזיות של אותו רבע העם הציוני-סוציאל-ליברלי-דמוקרטי-חילוני שמשמש את קבוצת הייחוס שלי (ואת ערכיו האוניברסליים הנאורים אני שואף להציג באופן שקול ובהשלכה על הבעיות הספציפיות של הלאום היהודי בארצו ישראל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yours SMALL is not my Left
ל"ת
AMR,
05/06/05 22:58
|
|
 |
2.
במקום לבטל - לסנן!
אבי אקווקואק,
02/06/05 15:27
|
כרגיל - הפיתרון הישראלי לכל בעיה: לסגור, לבטל, לחסל..
נחוצה גישה מתונה - יש לסנן לפי קריטריונים מחמירים: שגיאות כתיב, קשר לעניין, תגובות ללא תוכן, עילגות קשה ומסרים פרסומיים.
משום מה אתרים בארץ חושבים שכל המרבה הרי זה משובח (כמו באתר זה - ההתפארות ב-2,000 תגובות למאמר מרגלית-דנקנר) ולכן אף אחד לא ייקח ברצינות את הצעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד טיפש מוחלט
redkfeer,
מדינת אבדון,
05/06/05 20:52
|
אתה וכותב המאמר אם רצונכם בדיקטטורה לכו למקום אחר. וכותב המאמר המטופש חכה מספר שנים שייבש החלב על שפתיך וחזור אלינו עם מרגליות חכמות יותר. מספיק שאנו סובלים מהשחיתות במדינה אז מניעת הציבור לכתוב שווה לחולה נפש ללא פסיכיאטור או מרפה. זו אי שפיות להפסיק את הצבור מלהתבטא וזו תהיה דקטטורה לשמה. צבר בגיל העמידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסנן שגיאות כתיב ?? -
Jehova,
02/06/05 21:53
|
Stupid people/dislectics or immigrants have the same right to express their opinions (as long as they have relevant one) This is up to teh reader to compete/ignore the contents and to decide how does he let the ignorance of the writer affect him. For example (I don't read any comment signed by Avi Ecuador)
Wether you like it or not that is part of the democratic rules . Like we no lnger discard the right to vote from ignorant people do not prevent them from the right to speak
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי יקירי.
נופית.,
02/06/05 15:37
|
להזכירך. הכתבה של מרגלית את דנקנר.לא ספגה כל-כך הרבה תגובות ככה סתם. עצם העובדה שהכתבה גרמה להדיים ותגובות רבות אומר הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לאורן. אתה צודק. אבל..........
צ,
02/06/05 15:17
|
כאדם שעוקב באופן קבוע אחר מדור זה. אני רואה שיש אנשים שאיכפת לה ממה שקורה במדינה שלנו.וגם מתגובות הגולשים שגם הם תגובות עניניות. ואני מסכים איתך שיש מגיבים שסתם שולחים תגובות.וחבל. אני חושב שהיוזמה של ''nrg'' הינה יוזמה ברוכה. וטוב שהם נותנים במה לעם.
הגב לתגובה זו
|
|