 |
95.
must ignore
tali,
usa,
01/07/05 23:00
|
I disagree with the ''bottom line'' of the article. I think that the only thing we can do, as a society, is to generally ignore Yigal Amir, not to let the Media turn him into a ''poor human being'' and most of all not let him return into our lives and homes through a TV program about his life
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מכתב לאח הרוצח ימ''ש
עבד השם,
ירושלים,
28/06/05 21:21
|
בס''ד אחי היקר! אני כותב אליך לאחר היסוסים רבים, כי ברי לי שתמאן לרדת לסוף דבריי ולהבינם. אך, כאמור, לאחר מחשבה ארוכה, החלטתי לכתוב לך מספר מילים, אולי תתעשת, תתעורר מהתרדמה החשוכה שפקדה אותך ואת בני משפחתך, ותראה לנגד עיניך את העניין היהודי, המוסרי והישראלי, ורק אחר כך את ענייני משפחתך ואת דלת האמות בהן אתם חיים. אנוכי, יהודי מאמין, וכמוני רבים, שאהבו את יצחק רבין הי''ד והעריכו אותו על פועלו הכביר למען המדינה. ביום הרצח חשתי את אותן תחושות הצער והאובדן, בדיוק כפי שחשתי ביום פטירתו של אבי ז''ל, חמש שנים קודם ללילה המר והנמהר. משיחות עם מאות ואלפי יהודים כמוני, התברר לי שלא הייתי בודד בתחושותיי אלה. כל ניסיונותיך וניסיונות בני משפחתך להמעיט בערכו של יצחק רבין הי''ד רק מוסיפות על מעשה העוולה שביצע בן משפחתכם. מעשה שנוגד את כל חוקי התורה ועקרונותיה. מעשה זה, לעניות דעתי, למרות רחמנותו של הקב''ה, אין לו כפרה, אבל את נפשותיכם, שוב, לעניות דעתי, עוד ניתן להציל. זאת, ע''י כך שתלמדו את מורשת העם היהודי, ואת המקום הנכבד שיש לרבין הי''ד בתוכה, תפעלו לאזכור שמו ותתפללו לעילוי נשמתו, והחשוב מכל: גנו בכל הזדמנות את המעשה הנפשע שביצע בן משפחתכם. וכן, גם ידו של האח השני הייתה במעל! לא, העובדה שהוא לא האמין שאחיו יצליח לבצע את זממו באותו לילה ארור, אינה מנקה אותו מהפשע הגדול לו היה שותף. ושוב, זאת עליך להבין יקירי: אין כמעט אח ורע בתולדות האנושות היהודית, לפשע שביצע יחיד, אשר גרם לכל כך הרבה יהודים צער כה רב. כן, אני קורא לך אדם יקר, כי אני מבין את הדילמה בה אתה נתון: במבט הצר שלך, סבור הינך שמחובתך להישאר נאמן למשפחתך ובן אוהב להוריך, אך, לעניות דעתי, הנאמנות למוסר היהודי ולקב''ה קודמות לכל נאמנות אחרת. ולסיום, הרשה לי להציג בפניך שאלה שאולי תתחבט בה מעט לפני עלותך על יצועך: איזה אות טוב יותר יכול הקב''ה לשלוח לעמו, בדיוק עשר שנים לאחר הפשע הנתעב, אם לא זה: בה ו''המליך'' על עמו את שרון, אהוב הימין, שונא השלום, וזה הופך את עורו ומיישם את חזונו של יצחק רבין הי''ד. ובמילים אחרות: תודה לאל, לא השיג הרצח דבר ולא חצי דבר! ולסיום, הרשה לי לבקשך להיות מהיום איש רודף ואוהב שלום, כפי שמצווה עלינו התורה הקדושה. אנא קרא מדי יום את מזמור ק''כ בתהילים, לקירוב השלום ולזכרו של אהובנו יצחק רבין הי''ד. ומי ייתן, שייכנס בך הרצון הטוב והשכל הישר והקב''ה יסלח לך ולבני משפחתך, אלה אשר ידם לא הייתה במעל. אמן כן יהי רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
רק אצלנו
שלומי,
ת''א,
16/06/05 11:09
|
רק במדינה שלנו יש לרוצח אתר אינטרנט, מה עוד, יקראו לבית חולים על שמו. מפגרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
לא אדם. מפלצת!!!
אדם,
16/06/05 00:08
|
לא אדם. מפלצת!!! and whoever thinks differently is a monster itself
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
Deamonize the deamon
ל"ת
AMR,
15/06/05 03:19
|
|
 |
Perish the perished.
....,
15/06/05 18:55
|
|
 |
90.
לא הבנתם מה זה חופש דיבור
מביע דיעה,
14/06/05 14:21
|
קודם כל, לא נכנסתי לאתר, כי הוא לא מעניין אותי. אבל בכלל לא חשוב מה הדיעות של מי שמביע אותם. כל עוד הוא לא עובר על החוק, ובשביל זה יש רשויות, זה לגיטימי למרות שהדיעות קיצוניות. כל העקרון של חופש הדיבור הוא כאשר הדיעות מנוגדות לרוב. את זה צריך להבין. אם יש באתר הסתה או עבירה על החוק, רשויות החוק במדינה צריכים לטפל בזה ולא שכל אחד יקח את החוק לידיים.
.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
מי מתמודד ענינית עם התוכן?
נאיבי,
13/06/05 23:51
|
אתר רציני ועניני, עם המון מסמכים. מפליא לראות עד כמה רגשות מונעים דיון ענייני! אולי מקור הרגשות הוא בסילוף האסון?
http://www.yigalamir.com שווה בדיקה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אני רואה בו מפלצת ובמשפחתו....
אזרח,
13/06/05 23:34
|
|
 |
87.
כן מפלצת ועוד איך
redkfeer,
11/06/05 11:46
|
לו היה זה בני הייתי מתאבד. זוכרים את אייכמן, זה היה צריך להיות גם סופו של יגעל (לא יגאל כי רק גאולה הוא לא הביא)אמיר. במה הוא שונה מכל מרצח פלסטיני. ימח שמו ושם זכרו לעולמי עד.
חילוני ימני עם כבוד לדת לולא הדת לא היינו פה היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוני
אורי,
שומרון,
15/06/05 12:45
|
אם אתה לא רואה שוני בין יגאל למרצח ערבי - אתה מסקן. אם אתה משווה אותו לאייכמן - אתה פשוט טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראה קטע מצחיק:
אבשקור לום,
13/06/05 11:07
|
''יגעל'' אמרת? משעשע למדי.
עכשיו שים לב: לוקחים את הי' מה''יגאל'' והר' מה''עמיר'' (ראשי התבות של ''יצחק רבין'', למקרה שלא קלטת) מה נשאר?
''גאל עמי''!!
לך תתווכח עם עובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכלת פלפל שתה מיץ
עוגג,
14/06/05 15:09
|
|
 |
86.
יבוא יום ונדע את האמת על הרצח
ל"ת
בנצי-א,
10/06/05 09:54
|
|
 |
מי שרוצה יכול בקלות כבר היום
אנונימוס,
14/06/05 07:49
|
|
 |
85.
לא תרצח.
ל"ת
אלוהים,
10/06/05 09:40
|
|
 |
84.
לרגע אני מצטער שאין עונש מוות
ל"ת
נבל הכרמלי,
10/06/05 09:00
|
|
 |
83.
הדרך החוקית להוריד את האתר
איתי,
ת''א,
10/06/05 07:27
|
האתר מתארח על שרת של חברה בשם Liquid Web, קרוב לודאי שלא בידיעתם (הם אינם קוראים עברית, ואין להם אפשרות לבדוק תוכן של כל אתר שעולה אצלם). אני מציע לכל מי שאכפת לו מהעניין להכנס לכתובת הבאה - http://www.liquidweb.com/contact/request.htm ולמלא טופס תלונה (יש לבחור abuse) בו תביעו את גועל הנפש שלכם מהבמה שניתנת לרוצח מעל גבי שרתי החברה. נא לכתוב בנימוס - החברה אינה יודעת על תוכן האתר ואינה אשמה בו (כל תהליך ההרשמה הוא אוטומטי). מנסיון מבטיח לכם שאחרי 10 תגובות מנומסות כאלה שיתקבלו אצלם האתר כבר לא יהיה קיים. מבטיח לעדכן לגבי מיקומו החדש לאחר שיועבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרגע האתר ירד
איתי,
ת''א,
13/06/05 11:19
|
לא ברור אם בעקבות תלונות או שסתם כך.
בכל מקרה יישר כח לכל מי שנטל חלק ושלח תלונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתי היקר...
טורונטו,
טורונטו,
11/06/05 04:11
|
לידיעתך!!! במדינה דמוקרטית, זכות הפרט להביע את דעתו אף אם היא מנוגדת לדעתך!!! כל עוד הדבר נעשה בנימוס. כדאי שתדע, היו כבר תקדימים שאדם ישב ללא כל סיבה בכלא, למרות שהכל נראה על הסף נגדו, זכותו של מי שהעלה את האתר להמשיך בדרכו. (אנני מצדיק כל מעשה רצח ואלימות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק שלי...
איתי,
ת''א,
11/06/05 19:05
|
לא חלקתי על זכותו להביע דיעה. עם זאת זכותי לכתוב לספק האינטרנט שלו ולבקש שיוריד אותו. מה לעשות שדעת קהל משפיעה בעולמנו הדמוקרטית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בון בון שלי
שופט מושחת,
13/06/05 22:33
|
חובתו של הספק לאפשר לו לפעול בדיוק בשל אותה סיבה ששני הניכבדים מעלי תוענים! כלומר חופש הבעת דעה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוכריה...
איתי,
ת''א,
15/06/05 13:42
|
...הספק הוא גוף פרטי שאינו מחויב בשום דבר. מעבר לכך לכל ספק יש הסכם ארוך כאורך הגלות שמאפשר לו להוריד כל אתר שירצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מעניין
Avi Ecuador,
10/06/05 07:11
|
אם יגאל עמיר היה מוסלמי הוא היה זכאי לפחות ל 72 בתולות והשמאל אפילו היה מחזיר אותו בעתיד במשא ומתן לחיזבאלה אם היה בחיים. נו, היום כשאתה חיזבאלה יש לך קרדיט בעם ישראל, מותר לרצוח יהודים ואפשר לקבל פרסים. טוב, יש גם נרצחים שנענשים ומוציאים אותם מקיברם, אני לא מתכוון חס וחלילה לרבין שינוח על מישכבו בשלום. מזכיר לי בדיחה ואיתכם הסליחה על הסרקסטיות: יום אחד בין לאדן מצלצל לערפאת בשיחת קולקט (עם בזק) ושואל אותו, תגיד ''אבואי'' איך זה שאתה הורג כל כך הרבה ואפילו יותר ממני ואתה זוכה לכזה כבוד בעולם ואפילו פרס נובל? עונה לו ערפאת; שמע יא אחי; אני הורג רק יהודים וזו מצווה גם. טוב, אתם רשאים לצחוק. על עצמנו אני מתכוון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
משפחת רוצחים
חסר ארץ,
גליל,
10/06/05 06:14
|
הייתי מכניס את כל משפחתו לכלא כל אחד בתא בנפרד לכל החיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדימה, חבר!
אורי,
שומרון,
15/06/05 13:38
|
ככה עשהו קומוניסטים ברוסיה - והרגו 20 מיליון בני עמם. ומה לגבי ערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת למשפחתו של אבו-מאזן ש
החסר צבועים אני,
14/06/05 07:53
|
תיכנן ומימן את רצח עשרות הילדים במעלות ואת רצח הספורטאים במינכן? בעצם לא. הרי גם על ערפאת אמר המשנה פהרס כי ''הוא לא רצח במו ידיו אף אחד''. הגם אתה במשוגעים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
לא נשכח, לא נסלח את אלטלנה!!!!
ל"ת
מורשת רבין,
10/06/05 05:38
|
|
 |
79.
Srak, Rabin was kiled by mista
ל"ת
Srak,
10/06/05 05:30
|
|
 |
78.
היה צריך להוריד את רבין...אבל.
ימני קיצוני,
10/06/05 04:07
|
לא בדרך הזאת...לא ע''י רצח !!!
אנחנו מדינה דמוקרטית....וזה מה שמבדיל בינינו לבין החיות אדם הפלשתינים....
אני נגד ההתנתקות...מכיוון שזה פרס לטרור...ואני חושב ששרון עושה טעות גדולה....אבל....אסור לחסל אותו !!! גם אם זה יתבצע......יהודי לא מתנקש ביהודי...זאת הסיסמא האמיתית.....!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שילכו שרון ופרס
Avi Ecuador,
10/06/05 06:59
|
לבית אבות ויחיו שם באושר. ההצלחה של שרון בדרכו בשלטון הוא חידלון או קטסטרופה לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס צריך להיות הבא בתור...
דני עמיר,
הרצליה,
11/06/05 15:50
|
שיוצא מהממשלה. יצאו שינוי, יצאו האיחוד הלאומי, עכשיו תור פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
רוצח כזה צריך להתענות בכל רגע
זה בכלל לא,
העניין,
10/06/05 03:49
|
מחייו על הרצח שביצע .אין מדובר כאן ברוצח ''מן השורה'' שזוכה להטבות כלשהן במשך ימי מאסרו. כאן מדובר ברוצח של מנהיג מדינה שהיה באמצע תהליך שלום עם שכנינו ,והנתעב הזה שבר את כל הכלים ! אז לא בלמ''ד רבתי !לא מגיעות לו זכויות הנאה כמו לגלוש באינטרנט או להעביר סתם שיחת רעים במחשב. ואמנם כן, הוא לא מפלצת אלא משהו נתעב הרבה יותר שנברא רק לצורך השעה כדי לחבל בעם שלם ,משהו כמו שליחו של השטן בכבודו ובעצמו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מה עשיתה לנו
אסאד אבו ראן,
עזה,
10/06/05 02:39
|
אני רוצה לאגיד לזה שקוראים אותו יגאל אמיר שהמורה שלי אמר שבגללך בעזה אין לנו מדינה ,אם אתה לא הורג את רבן אז כל המדינה פאלאסטין נקבל מרבן ,אז היהודים הלכו מאיפה שבאו בגרנימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
האמת
זלמן ברנוביץ,
רעננה,
10/06/05 02:26
|
אם כבר מדברים אז יש לומר את האמת-הדברים המובאים הינם מיועדים לאנשים חכמים בלבד -במדינה שלכל אדם יש דעה - אז לדעתי האישית -שלא כמו רובנו -יגאל אמיר הוא יהודי ,יהודי אמיתי . יגאל אמיר הינו הקורבן של עם ישראל, ליגאל עמיר לא אכפת מה שאתם אומרים כי יגאל עמיר יודע את האמת . האומא עדיין לא בשלה לעכל את יגאל עמיר ,המדינה גם לא ראויה ליגאל עמיר .בעוד לא הרבה זמן כשהמדינה הזו תאבד לא רק את האדמה אלא גם את האזרחים אז כולנו נבין את יגאל עמיר ,כשערבי או נוצרי יכה את ילדכים בגולה אז תאמרו צדק יגאל עמיר .אם אני הייתי יגאל עמיר לא הייתי הורג אף אחד פשוט כי היום כבר לא הורגים -אף אחד לא ראוי לההרג בשבילו -אני אוהב את יגאל עמיר -כי אני חכם -כי אני נביא ואני רואה את הנולד ומי שלא רואה שהמדינה הולכת לאבדון הוא פשוט טיפש -הינה אני בורח לחול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל אלה שחושבים עצמם ''חכמים'' .
א.ח.,
כפר סבא,
30/10/05 23:05
|
אתם המצודדים את מעשהו הנפשע והמזעזע,אתם המזדהים עם בריאת השטן יגאל עמיר ימ''ש בזכרו ומצדיקים את מעשה הרצח והשיטנה, כנראה שאתם שייעים לסוג של יצירי השטן, אינכם ראויים לחיות בקהילת בני אדם השוחרים לכבוד הדדי, יחס אנושי, אהבת האדם באשר הוא. אני בכלל לא מצליחה לקלוט איך אתם מחזקים ידי פושע נתעב שהוא חלאת המין האנושי? כנראה שגם בגופכם זורמים רעלים במקום דם. אני מציעה לכל בני השטן הללו לארוז את הפקלאות שלהם ולחפש להם חיים במאורה מחוץ לגבולות ישראל, מדינת היהודים, כי במקורות מפורש כתוב ''אל תרצח''. מותר להביע דעה, מותר להתנגד למדיניות מסויימת, אבל כל יצור אנושי שהוא יודע גם כי ניחן בשכל ובחכמה כדי למצוא את הדרכים לדון על הדברים שלהם הוא מתנגד וכו' וכו' ובעיקר לא ללחוץ על ההדק לשם הרג ורצח. אפילו הבהמות כבר טובים מכם. איך אתם לא מתביישים להצדיק את הרצח הנתעב? אני מתביישת כיהודיה ישראלית לדעת שיש עוד מפלצות שטניות כמותכם בקהילתנו. אני גם מבינה שאתם מצדיקים את אשר נעשה לעם היהודי בגולה ע''י ימ''ש השטן הראשי היטלר. הלואי ולא הייתם נולדים בכלל, אתם פשוט מזעזעים ואף גרוע מכך. אין לי מילים להביע מה הן תחושותי שאני קוראת את שכתבתם באהבה גדולה על רב השטן יגאל עמיר ימ''ש. הוא צריך להירקב בכלא בלי שום רחמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב!
Avi Ecuador,
10/06/05 06:57
|
אבל יש עוד תקווה. לפעמים גם פרעה והמן ואינתיפאדה עוזרים. נס ערפאת והאינתיפאדה לדור עגל הזהב, חשוב על זה, יש גם מזל וערבים בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
He is a murderer stupid
ל"ת
AMR,
10/06/05 06:13
|
|
 |
74.
איך זה שהאתר עדיין למעלה?
השפוי,
מרכז,
10/06/05 01:42
|
איך זה שעדיין לא הפילו את האתר הזה? האתר הזה גרוע כמו הגיהאד האיסלמי ואף גרוע מכך כי זה בא מתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
גם את היטלר אני לא רוצה להבין
תדי,
10/06/05 01:24
|
תקראו את הביקורות על הסרט ''הנפילה'' ותבינו את המשגה האיום ונורא הזה יגאל עמיר יהודי, איננו ראוי להתייחסות, הדבר היחידי שרלוונטי הוא המעשה שהוא עשה והשיעור שצריך ללמוד (במיוחד עכשיו) איך למנוע את הזוועה הזאת.
ואני יודע שגודל פשעו של עמיר קטן משל היטלר ואינו בר השוואה, אני מתכוון לחוסר הלגיטימציה לנסות להבין מניעים של אנשים מעין אלו, ויגאל עמיר (וכל קורח ועדתו) שייכים לרשימה הזאת.
ומשהו לגבי יהדות, משפחתו התומכת של יגאל עמיר היא קורח ועדתו. חבל שה' לא קיים, זה יכול היה להיגמר אחרת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אתר ליגאל עמיר
שמחה,
בת ים,
10/06/05 01:01
|
|
 |
71.
ארור האיש וארורה אישתו
דניאל,
10/06/05 00:59
|
בכיותהם של הנבלים אפילו לא מעוררת זיק של חמלה יודו מנובלים אלו שהושארו בחיים ושירות בתי הסוהר צריך להתעלל בהם מידי יום
ביריקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה יופי!
שוש,
ירושלים,
11/06/05 23:21
|
ממש תענוג לקרוא! וכמובן, הכותב חדור רעיון דמוקרטיה ומלא חמלה לפלסטינים המתפוצצים באוטובוסים בלאית ברירה! הם, כמובן, לא ארורים, הרי הם נלחמים בעד החופש! וזה, שבדרכם ל72 בתולות לוקחים איתם עוד כמה יהודים ארורים - אז אותם אפשר להבין! ואת מי שלא הצליח מסיבה כלשהי - חובה לשחרר, שינסו שנית! אבל זיק של חמלה אין לא לאיש ולא לאשה, כל אשמתה בכך שבחרה להיות אשתו. תגיד משהו: לברגוטי לא מגיע שתתעלל בו מדי יום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
יגאל עמיר
יהושע,
תלאביב,
10/06/05 00:49
|
|
 |
69.
דעו שמי שמעצים אותו לצד אחד..
יגאל כהן,
רחובות,
10/06/05 00:41
|
גורם להצמתו לצד השני . ככל שתעשו ממנו ''מפלצת'' יותר גדולה ,כך תעשו ממנו ''ארור גולדשטיין'' יותר גדול. יגאל עמיר הוא רוצח. לא הראשון ולא האחרון. הפסיקו להתעלל בו והפסיקו להפוך אותו לישוע חדש. אל תשימו עליו צלבים ואל תשקצו אותו מעבר לנדרש. רק רוצח. והניחו לו לנפשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
יגאל עמיר עבר על ''לא תרצח''.
יגאל כהן,
רחובות,
10/06/05 00:38
|
בקוראן (איל כרים)כתוב :''אל תהרוג מי שהוא שלא בצדק''. אצלנו כתוב :''לא תרצח''. יגאל עמיר ,רוצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
כאדם אין בו עניין. כשליח - יש.
מתאבד שיעי,
מדינת ישראל,
10/06/05 00:04
|
יגאל אמיר הוא אדם, מפלץ או לא - כל אחד להגדרותיו, בעיני מדובר באדם מסדר גודל ירוד, חסר כוח, אחד מרבבות ירודים כמותו ששימשו ומשמשים וימשיכו לשמש בידי מניפולטורים שנמצאים כאן איתנו, באותן עמדות כוח בהן ניצבו אז. בובות על חוט שבבוא היום אחד מרבני מועצת יש''ע יפתח את פיו, והם - כאילו חוט בלתי נראה מושך בהם - ינועו לעמדותיהם הקבועות להם מראש, יוציאו את האקדח או ילבשו את חגורת הנפץ או יסיעו את המשאית הטעונה דינמיט לאן שצריך, ואולי לא יהיה זה מרדכי אליהו הפעם אלא בנימין נתניהו, או אפרים איתם, או בובן אחר שחוטיו הלא נראים מתיזים את ראשה של מדינת ישראל מעליה בחיתוך איטי, איטי ומייסר הרבה יותר מזה של מסורי רוצחי אל-קעידה בהם הם מנסרים את ראשי קורבנותיהם מול המצלמות, איטי לאין שיעור יותר מהגליוטינה הרחמנית, איטי עד כדי כך שעל רקע תנועתם הבלתי מובחנת נראית תנועתו של פיון כיגאל עמיר ממש כאילו היא שלו, יוזם יחיד, נטול קשר לסביבתו. אלא שמאחורי יגאל עמיר, על רקע הדמות הקטנה והלחלוטין לא מעניינת, מנחיתה אליטת המתאבדים את החרב על צווארה של המדינה, חסינת כלא, חסינת משפט, בלתי נראית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביעות!
אלטלנה 22,
12/06/05 14:25
|
כנראה יקח זמן (ועוד קצת דם של האינתיפאדות הבאות) עד להתעוררות של עוד כמה ''משיחיסטים'' שקידשו את מדינת-ישראל על כל עיוותיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
הרוצח
dalia,
09/06/05 23:18
|
מדוע יש לכתוב עליו מכל זוית שתהיה אדם ורוצח. יש להמשיך באדישות כלפיו כי הוא רוצח ומפלצת שעטפה את מעשיה באידאולוגיה דתית ]פוליטית? או איש טפש שנוצל ע''י הימין הקיצוני ועל זה צריך לשלם . טפשים צריכים לשתוק . האם נתן לרוצח להרויח כסף מאוטוביוגרפיבה שלו שתתפרסם ותאדיר אותו בעיני עצמו ואת כיסו? צריך לבודדו מהעולם שידבר עם עצמו . הוא לא אדם כי לא הביע חרטה על רצח שהדת היהודית אוסרת. רבין לא קם להורגו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
הלוואי ויצחק רבין היה פה לטפל
מפאיניק,
09/06/05 23:17
|
בצבועי בצל''ם ובג''ץ הדמוקטטורה שהשתלטה על המדינה. להזכירנו יוסי ביילין היה משך שנים ראש הוועדה לבחירת שופטי העליון!
הצבועים של מר''ץ מסכנים את ישראל. כל הכבוד לבוגי יעלון שרמז זאת בראיון עם ארי שביט בסופ''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביילין
לא סובל אותו,
10/06/05 01:53
|
האיש עבר על חוקי המדינה כאשר נפגש עם אנשי אשפ בשעה שהדבר היה אסור ע''פ חוק (שכמובן תוקן לאחר מכן). וברק מינה אותו לשר המשפטים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
בוקר טוב לשמאל ההזוי
ל"ת
אבי,
חלמיש,
09/06/05 22:58
|
|
 |
63.
מוזרה דרכה של ההסטוריה
Avi Ecuador,
09/06/05 22:40
|
לפעמים הברור והנכון היום הוא הטעות והשחור של המחר. ניקח מצב היפוטתי וכמובן הכל להבדיל: תארו לעצמכם שהיה רוצח את היטלר יהודי לפני שהוא שעלה לשלטון ולפני שהיה מביא לשואה של 6 מיליונים ביהודים, אם היה שמאל כשלנו היו מסבירים לכם על פשע נגד האנושות אולי והרוצח ואולי הרבה יהודים היו משלמים תשלום, בטח פחות מ 6 מיליון או ממספר אלפים של יהודים. טוב, ההסטוריה בעוד כמה עשרות שנים הפרספקטיבה שלה תהיה שונה. כמובן אני לא מצדיק רצח אבל ההסטוריה מנסה להבין למה ומה היה קורה אילו לדוגמה היטלר היה ''נרצח'', לא רוצה לבלבל אותכם יותר מידי אבל כנראה גם לא היתה קמה מדינת ''היהודים'' ולך תדע על ישרפלסטין בעתיד. נו, כמה יהודים היו שמחים שהשישה מיליון האלה ויוצאי חלציהם היו קיימים אולי בלי מדינת ישרפלסטין? אז בבקשה, ההסטוריה תנתח את עצמה ולנו אין את הכלים היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך-כך צודק!
פליט פוליטי,
10/06/05 04:54
|
|
 |
62.
דווקא כן מפלצת. אין שם אדם
ג,
מרכז,
09/06/05 22:18
|
די כבר עם הפסטיבל לרוצח. למה התקשורת לא נותנת לנו לשכוח אותו ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מאמר טוב ונכון!!
יהל,
09/06/05 21:29
|
נכון הוא רוצח אבל כמו כל רוצח אחר ומגיע לו כמו לרוצחים אחרים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
שכחתם את מקרי הרצח האחרונים???
נעמי,
קסריה,
09/06/05 20:58
|
האם הרצחה של הנערה מרחובות לפני שבוע הייה פחות כואב/מזעזע? כי יצחק רבין הייה ראש ממשלה והנערה המסכנה הייתה רק ''סתם נערה/ סתם בן אדם''?! תפסיקו להאדיר את הרצח של יצחק רבין, היו עוד הרבה מקרי רצח מזעזעים כואבים ומדממים של אנשים ''עמך'' והם לא פחות טובים וחשובים מיצחק רבין. כן אני כואבת את הרצחו של רבין יללתי כמו חתול אשפתות . כואב הלב, ולא פחות כואב המקרים האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
יגאל עמיר מסמל את השואה לישראל
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
09/06/05 20:54
|
יגאל עמיר האדם לא מעניין אותי. הדבר המאיר כתמרור אזהרה הוא היכולת של אדם להישטף מוחית עד כדי רצח ראש הממשלה בישראל, שהוא נסיון לרצח הדמוקרטיה בישראל (שבלעדיה אין קיום למדינת ישראל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד-עם מתחזה לציוני מסמל את
בארץ אהבתי,
09/06/05 23:21
|
|
 |
פושעי אוסלו מסמלים את שואת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
09/06/05 22:30
|
היהודים מאז הקמת מדינת יהודים. לא היית מלחמה שבו נהרגו יותר אנשים מאשר מאז ''שלום אוסלו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פושעי אוסלו לדין!
ל"ת
פליט פוליטי,
10/06/05 04:56
|
|
 |
58.
he is like any ather murderer
yuval,
u.s.a,
09/06/05 20:48
|
there is no qustion he did ateribble thing but he is deasrove to rights like any ather murderer so what if it was prim minister he needs to pay is punishment and to be realse when it is done (20.30 or 50 years)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ALTELENA VICTOMS!!!!!!!!!!
ל"ת
a jew,
09/06/05 20:33
|
|
 |
56.
הבדידות זה משהוא רצחני
דש,
09/06/05 19:41
|
רצח ראש ממשלת ישראל היה היום שבוא מדינת ישראל עיבדה לא רק מנהיג .אלא גם היום שבוא מדינת ישראל חדלה להיות מדינה יוצאת דופן .זה היה יום שתושבי ישראל פכחו את העינים לתפנית בחברה .נפרץ הסכר עכשיו מותר לבשל תינוקות .לחסום כבישים .להשתמש בילדים כבני ארובה למטרות אידאולוגיות .לאנוס ילדות ולשלוח ילדים לבתי הספר חמושים בסכינים. לא עוד עם נבחר. לא עוד אור לגוים. אלה חברה של מהגרים ופליטים מכל רחבי תבל אם תרבויות מארץ מוצאם .אם מנהגים שהביאו איתם .וחוויה משוטפת של מלחמות ואסונות. יגאל עמיר ומשפחתו במחי יד הרגה את החלום שבוא הינו שבוים והפך את המדינה למקום להתגורר בו. ולא עוד ארץ חלומות .והבדידות חזרה לשכון בלב היהודי שמתגורר בציון. שגם האינטרנט לא יוכל לבטל ולמחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילא השטויות שכתבת...
עולה,
כיתה,
09/06/05 21:21
|
אבל למה כל כך הרבה שגיאות כתיב? נכשלת בבחינות כניסה לכיתה דלת? ואל תספר לי שאתה עולה חדש. אתה סתם אנלפבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לכל מאמיני רבין.
יעקב,
09/06/05 19:28
|
מה עם רצח גנדי? רוצחיו עושים חיים ביריחו...ואף אחד לא אומר מלה. מה עם רצח הרב מאיר כהנא, שהסמול הסית נגדו והתיר את דמו?
רק ''הקודוש'' שלכם חשוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם רצח...
ירון,
09/06/05 21:19
|
|
 |
You are right:
Joe,
09/06/05 22:21
|
He was lynched by the Arab mob.
If it were a Palestinian killed by Jewish would-be victims, the would have been charged with murder. But here the murderers went scott-free.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מבלבל את השמאל
Avi Ecuador,
09/06/05 21:13
|
עם שכל ישר, עובדות הגיון ויושר, הם עוד יגידו שצריך לעצור אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
גם ליגאל מגיעה התחשבות
גיא,
נקבת השילוח,
09/06/05 19:22
|
יגאל נכלא באשמת רצח מזעזע של אחד מגדולי האומה שלנו. אדם זה מתייסר מאוד בכלא, ייסורים קשים ובלתי אנושיים. לכן מתוך הומוניזים יש לתקוע לו כדור בראש ולהפסיק את הסבל ואת בזבוז כספי הציבור. בנוסף יש להרוס את ביתו למען יראו ויראו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להרוס את ביתו
שלומית וייל פיצ,
רדמונד, ארהב,
10/06/05 00:15
|
לכל חרא יש היום אתר!!! אני חושבת האם להראות את הימח שמו וזכרו הזה לבנותיי. אני מספרת להן על יצחק רבין כשמאלנית נאמנה ואוהבת המדינה. יש לי ספרים בבית ואני שרה שירים שקשורים לרבין ז''ל ביום הירצחו. קשה לי להסביר למה לא הרגו אותו ולמה לא הרסו את בית גידולו? כמה שנים הוא עוד יהיה בכלא? מי יודעת מה יעלה בגורלם של השמאלנים - איך הם ייראו כשהוא יצא מהכלא? מה יהיה מצבם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך שמאלני טיפוסי!
שוש,
ירושלים,
11/06/05 23:33
|
תגידי, גבירתי, ואת לא דורשת עונש מוות לברגוטי, ששלח את אנשיו לרצוח יהודים? ולא לזביידי? ולזה, שיתפגר לא מזמן, ושבמו ידיו רצח יהודים - לא היה צריך להרוג אותו? או שזה לא הומני ולא דמוקרטי? תספרי לבנותייך על אוטובוסים שהתפוצצו ועל יותר מאלף יהודים , מתוכם 150 ילדים שנעשו ''קורבנות השלום''? צביעות לשמה! ממש דוחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
רבין היה המשיח של השלום!
יצחק וודקה,
השתגעתם לגמר,
09/06/05 19:17
|
|
 |
גדול!!!!!
ל"ת
פפ,
10/06/05 05:04
|
|
 |
52.
איראן
סתם אחד,
09/06/05 18:40
|
הבעייה אינה יגאל עמיר, בחור צעיר ומבולבל אשר חונך לשילוב של בורות ופנאטיות. מקרה אחד יכול להיות והוא אמור להיות מחקר לקרינולוגים. העניין הגדול הוא כל חנה אוהדיו בגלוי ובסתר אשר מיישמים את תורת האיסלאם המובהקת שלפיה קדושת האדמה קודמת לקדושת חיי אדם. זו אינה יהדות ! זוהי תנועה איסלמית קיצונית ! היהדות לעולם קדשה חיי אדם על אדמה, היהדות שרדה בזכות כך אלפי שנים ללא אדמה. אוסף של ערסים דתיים מנסה להכתיב את המציאות הפוליטית של כולנוץ ללא שום מחויבות לחברה ככלל. יושבים על הקלות מס וקצבאות ומענקים במשך עשרות שנים והוכים את המדינה מאחר וקדירת הזהב הזו עומדת להעלם. חורבן בית רביעי בפתח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חורבן בית שלישי.. אם כבר....
חיימקה,
09/06/05 18:55
|
אדוני טועה, לעם ישראל נחרבו רק שני בתי מקדש, בית ראשון ושני.
אם כבר חלילה ייחרב לנו בית לאומי- הוא בית שלישי ולא רביעי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בית שלישי ייחרב בקרוב בעזה.
ימני,
גוש-קטיף,
09/06/05 21:37
|
כל חורבן גוש קטיף בשביל רובינו הוא חורבן הבית השלישי. בושה וחרפה למדניה ששלחה את מיטב בניה לחיות בארץ לא זרועה להפריח שממה ועכשיו תחת הטרור מתקפלת וכורעת תחתיו. ומחריבה כל חלקה טובה ויפה שנבנתה בעמל ודם.
זהו חורבן בית שלישי!!!
מצידי שחורבן בית רביעי יבוא, אולי זה ימחיש לשמאלנים והעיוורים שבתוכינו איפה אנו חיים, ומה שווה ''השלום'' המדומה שלהם.
נאווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ישראל שכחה
סיין,
צפון,
09/06/05 18:12
|
אתם שואלים במה דינו של יגאל עמיר שונה מדין כל רוצח אחר. ובכן, לפני פחות מעשור יגאל עמיר ירה בראש ממשלת ישראל למוות. אומה שלמה נותרה המומה מצער...שכחתם את הבכי? שכחתם את הנרות? יגאל עמיר במעשה נבלה ניסה לרצוח את הדמוקרטיה הישראלית - את דרך החיים שבחרנו, ואין להקל ראש ולקחת כמובן מאליו את הזכות האדירה שיש לנו להחליט על גורלנו בדרך דמוקרטית. עמיר לקח מאיתנו את הזכות הזאת והחליט שבמדינת ישראל הוא לבדו זה שיבחר מי ינהיג אותנו. אסור לנו להתייחס לאדם(?) שכזה בסלחנות. ומי שימהר לקפוץ ולומר ששוב השמאלנים האלה מקשקשים אני מבהיר שאני לא הייתי בעד דרכו של רבין... אינני בטוח שהתגובות התומכות בהקלת עונשו אינן באות ממקור בעל עניין, אבל אם זה באמת מדגם מייצג של הדעות במדינה, אז אני אומר בכאב רב שפשוט שכחנו מהר מדי מה האיש הזה עשה לנו כעם. לא למדנו כלום , כך מסתבר, ומי שלא לומד מטעויות העבר, הרי שהוא נידון לעשות אותן שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו ספר לנו
Avi Ecuador,
09/06/05 19:25
|
על המהפכה הצרפתית ועל לואי ה 16 ועל משפחתו וילדיו שנרצחו ועל האצולה ועוד אלפים. לא מצדיק רצח אבל ראה את ההסטוריה, רואים את הרוצחים והמהפכה כאבי תורת הדמוקרטיה. לא מצדיק רצח ולא את שעשה יגאל עמיר אבל אם מדינת ישראל תזכה להתקיים למרות השמאל לא אתם תיכתבו את ההסטוריה. תחשוב על זה. משיחים רוצחים ושמאל יראו אחרת בדורות הבאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אתה חזק -כל הכבוד על
פפ,
10/06/05 05:08
|
הסבלנות לענות לכל שפלי הרוח וזבי החוטם שמלכלכים על יגאל שהרג בן-אדם אחד וקדשים את רבין שהביא לרצח אלפים רבים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
zebel,zebel tirdof!!!
matty zwaig,
kikar rabin,
09/06/05 17:51
|
lachen u be maatzar, ve tzarich leishaer sham ad sof iamav!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
שונאי עמיר אהבו את ערפאת
המאיר עיניים,
09/06/05 17:40
|
בין כל יפי-הנפש הצדקנים, שונאי יגאל עמיר, יש המון כאלה שמזמן סלחו לערפאת על כל מעשי הרצח הנוראים שלו. בשביל כל יפי-הנפש הללו, רצח של סתם אלפי אזרחים ישראליים זה דבר נסבל ונסלח, אבל רצח של פוליטיקאי אחד שנוי במחלוקת, בכיר ככל שיהיה, זה משהו שאסור לסלוח לדורי דורות.
רבים מבין כל יפי-הנפש הללו רצו פעם בשימחה לחבק את רב-המרצחים ערפאת. אבל לראות באופן וירטואלי תמונה של הרוצח יגאל עמיר שרצח אדם יחיד, זה בשבילם אם כל החטאים.
רחמים על בני-אדם שמסוגלים לשבור את כל שיאי הצביעות כמו יפי-הנפש שלנו הסוגדים לקדוש המעונה רבין. עכשיו מה שרק נשאר להם זה להכריז על דת חדשה בשם רבין, כמו שעשו מייסדי הנצרות בשם ישו בימי הביניים החשוכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הזעקה על רצח אלטלנה???
שמואל,
09/06/05 20:44
|
איפה הזעקה על רצח 22 עולים חדשים על ידי התותח הקדוש של רבין? במו עיני ראיתי איך יורים על יהודים שקפצו לים !!! השמאל יודע לסלף את ההיסטוריה!!השמאל מסוכן לעצם קיומנו יותר מאשר אויבנו מבחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגילך לגלוש באינטרנט (-:
ל"ת
סחטן אחי,
09/06/05 23:08
|
|
 |
אני מצרף לך את הזעקה
Avi Ecuador,
09/06/05 21:24
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על הדת שאתה מדבר
Avi Ecuador,
09/06/05 17:59
|
עותק הסבר מהעבר: מדע דת ושמאל
מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''. ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ומימה אתה מפחד?
דולפי בנש,
אוסטרליה,
10/06/05 09:31
|
אני מבין שלערבים יש יכולת צבאית אדירה שצבא אדיר עומד מולנו שמעולם לא יכולנו להיתמודד איתם? תתחיל לרדת לשטח תתחיל להבין שמדובר בחבורת פירטים עניים מרודים שכל חלומם הוא למות-מוכר לך?ואין שום קשר בין הערבים לרצח רבין מדובר בחיסול על רקע דתי מתוך אמונה דתית-משעונה להגדרה-חולה נפש לא מוצא חן בעינך ? אז רק רציתי לעדכן אותך שאין שום יכולת צבאית משמעותית לערבים באשר הם למעט הפחד שלך מהם ואתה באמת יכול להיתבייש בפחד הזה עיין ספר דברים כ הילכות מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אין הבדל בן רבין וקורבן רצח
יהואש,
גדות הירקון,
09/06/05 17:19
|
אחר . תכניסו לראש ! זה שמנסים להכניס לכלא ו לכל ימי חייו בעוד שמחבלים רוצחים אחרים לא , רק מעיד על זה שאין אצלנו דין צדק אלא דין אחר לגמרי שלא שונה במהותו מגזרי דין ששייכים לציויליזציה אחרת בה למשל כורתים את ידיו של הגנב או חותכים את איבר מינו של האנס . הויכוח על עונשו של רוצח נתון לויכוח אבל לא למשמעויות כפולות . יתבייש לו השופט שלא הלך עפ''י הקודקס ומאחל לו להיות קורבן של נסיבות דומות כדי להבין שדם קרובו אינו שונה מדמו של רבין . עדת טיפשים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
ל"ת
יצחק וודקה,
09/06/05 19:12
|
|
 |
47.
מדינת חוק, מתנהלת לפי החוק.
משה מינץ,
עורך דין,
09/06/05 17:11
|
החק, אסור לו שיפלה בין אדם לאדם. ליגאל עמיר מגיע אותו היחס כמו לכל אדם אחר שהורשע ברצח. האפליה הבוטה נגדו, גורמת לי להטיל ספק בשלטון החוק במדינה. כאשר אני קורא את התגובות הרגשניות והמתלהמות כאן, אני מבין שאנחנו בסך הכל, מדינת העולם השלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה בסך הכל פלצן מתנשא
ל"ת
גיא,
09/06/05 17:37
|
|
 |
You just proved his point...
ל"ת
Moshe,
09/06/05 19:18
|
|
 |
46.
אני רק לא מבינה
מריה,
09/06/05 17:00
|
איך רצח נעצר בעזרת רצח? והאם יגאל השיג את מבוקשו להפסיק הרג הפלשתינים? הוא(האתר) עוד בגאווה כותב שלפני רצח רבין היו רציחות ?להמשיך מכאן? מה עם הפיגועים ןכו? האם הוא עזר למשהו מכם? ולריסה טרימבובלר בכלל חתיכת חיה מטונפת איך אפשר להסתכל על רוצח גם אם הוא ''טהור ותמים'' אנחנו לא רוצים שתהיה דיסאינפורמציה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפיגועים היו הרקע לרצח
את קורבן,
למידע מוטעה,
09/06/05 19:27
|
אינני מתכוון להגן על הרוצח ימ''ש, אבל יש עניין שבו המידע שלך כנראה מוטעה כתוצאה מסיקור תקשורתי מעוות:
פיגועי ההתאבדות הראשונים החלו באפריל 1994, והיו חלק מהרקע לרצח רבין.
התשקורת העולמית מנסה לפשט או לעוות את ההסטוריה על ידי התמקדות בגל הפיגועים של מרץ 1996, תוך הדחקת הפיגועים של טרום רצח רבין. ראיתי מספר שידורים דוקומנטריים ששיבצו את רצח רבין אחרי חתימת הסכם אוסלו, ולפני הפיגועים. המסר השיקרי הוא שאין קשר בין הפיגועים לרצח רבין.
אני תגובה 19. לדעתי ההתעסקות ברוצח נובעת מאותו מקום שיש לו סימפטיה לרוצחי החמאס, האשמה עצמית ונטייה אובדנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
צביק, אתה כותב מבריק
דנה,
09/06/05 16:50
|
|
 |
44.
רוצח
גלר יעקב,
פתח תקווה,
09/06/05 16:46
|
עצם הפרסומת על העטר של הרוצח עלול לחנך רע את הנוער הצעיר העיתונות צריכה מה שפחות להזכיר את שם הרוצח ועם כן רק לגנאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין זכויות לרוצח?
חיים,
פ''ת,
09/06/05 19:01
|
לרוצחים ערבים מותר לז*** וליגאל עמיר אסור.
לכל הרוצחים יש זכויות והוא הכי גרוע?
היגזמתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי חיים אתה מתחיל לקלוט
\מיה,
10/06/05 00:43
|
בדיוק. ליגאל אין זכויות ומבחינתי שיתקעו את הנבלה באמצע עזה וייתנו לפלסטינים לעשות עליו לינץ'. זה שאנחנו מתחיייסים לרוצחים אחרים ברחמים הינו דוחה באוצה המידה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הקרים - בהצלחה!!
הכועס,
09/06/05 16:40
|
|
 |
42.
כנראה
Avi Ecuador,
09/06/05 16:38
|
שההסטוריה תראה את יגאל עמיר ואת דורנו בצורה אחרת מאשר אנו רואים היום. הרבה תלוי אם ישראל תחדול תבוטל חס וחלילה או תתקיים כשהסיכויים הקרובים לוודאיים אם השמאל ''ינצח'' היא שישראל תחדול או תבוטל. במקרה זה יגאל עמיר לצערי יחשב לגיבור או קדוש בימין ואם ישראל תזכה להתקיים כמדינה יהודית ולא ישרפלסטין גם אז הימין הוא שישרוד ויהיה לו את ההגיון וההסברים שלו לגבי יגאל עמיר. כך שהשמאל שעושה את כל הניתוחים שלו ינתחו אותו בעתיד ולא עם סימפטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אני אשמח לראות אותו מזדקן בכלא
אני,
תל אביב,
09/06/05 16:35
|
עד שהחיוך שלו יעלם מהפנים. החברה ישראלית עוד כואבת את מותו של יצחק רבין זה לא ייתכן שבן אדם ירצח מישהו כי זה לא נראה לו . זה לא גו'נגל. הוא לא רק רצח מישהו אלא ניסה לרצוח דיעות פוליטיות של רוב העם. ולכן הוא נענש בחומרה ע''י העם , לא רוצים לגעת בו כי עדיין מחרימים אותו . אני מאמינה שיגעו בדמותו מתי שהוא ואולי ישחררו אותו עוד 20 שנה עד שיהיו משוכנעים שהוא שילם מחיר יקר, כמו החיים של מי שלקח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
השתגענו??
גיא,
נתניה,
09/06/05 16:31
|
מה קורה לכתב???? למה לקשר לאתר של שונאי אדם ושונאי ישראל כמו משפחת עמיר המטונפת!!!! יגאל עמיר הוא מחבל!!! וכמו שאר המחבלים הוא לא זכאי לחופשות ובגלל שאין עונש מוות למחבלים הוא עדיין בחיים. אז שהמשפחה המבחילה שלו תפסיק להתבכיין ותראה איזו שהיא הסתייגות מהרוצח ועוזרו, בניהם המקסימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך!!!
מיה,
10/06/05 00:47
|
אני מאמינה שצריך בכלל לגרש אותם מישראל ולהחזיר במקומם אחת מהמשפחות המקסימות, שעובדות קשה ושומרות על כללי המוסר, מהפיליפינים או אפריקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
There is nothing humman in him
AW,
NY,
09/06/05 16:21
|
|
 |
38.
עדיין רוצח נשאר רוצח
בעז,
גליל,
09/06/05 16:18
|
בסוף כל הדיונים יגאל היינו אדם ש''שומר מסורת'' דיברי אלוקים מטיף- אך שבר את הכלל הראשון וזהו רצח!! אז לא מגיע לא כלום מאשר מאסר לנקות את ראשו, ואולי לקרוא קצת יותר בתורה.. הוא פיספס כמה דברים בדרך כנראה.. וזה לא משנה מי הוא רצח ובמקרה זה למה. פאקינג מרדרר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
קראו
סוטי,
לא ידוע,
09/06/05 16:12
|
http://www.barrychamish.com/html_he/yitzhak_yitchak_rabin_files.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לא אדם- מפלצת !
ל"ת
לא אדם- מפלצת !,
09/06/05 15:54
|
|
 |
35.
לא אדם- מפלצת !
ל"ת
לא אדם- מפלצת !,
09/06/05 15:53
|
|
 |
34.
רוצח עלוב שיירקב בכלא כל ימי
גבי,
חיפה,
09/06/05 15:52
|
|
 |
33.
חנינה ליגאל
אילן,
09/06/05 15:48
|
רוצחי יהודים רבים מקבלים חנינה כרגע יש שרצחו יותר מאחד סליחה הם הרבה יותר טובים הם ערבים להם מותר לרצוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנינה לגוף שלך
אי''ש,
מרכז,
09/06/05 16:04
|
איזה פשע נורא הוא ביצע שהוא צריך לחיות עם מוח כל-כך דפוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תגובה
דודי,
ירושלים,
09/06/05 15:32
|
מבקש תגובה רצינית ללא אמוציות. מישהו יכול להסביר לי, למה יגאל אמיר אינו זכאי להטבות כמו כל רוצח אחר, כמו למשל חנינה לאחר ריצוי עונשו, במה הוא גרוע מרוצח אחר? שוב אני מבקש תגובה עניינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוגמא
משה,
נוה דוד,
09/06/05 22:54
|
בשירות הסדיר שלי נתפסנו חמישה חיילים מעשנים ג'וינט ארבעה נשפטו ל-3 חודשי מאסר ואני ל-4 חודשי מאסר משום שהייתי הדרגה הבכירה בחדר (טר''ש)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי יש סכנה להסתה עם שחרורו
גיא,
09/06/05 17:35
|
הוא בן אדם מסוכן,והפך לאליל של קיצונים. אם הוא ישתחרר,עלול להיווצר פה מצב מסוכן,ולכן משאירים אותו בכלא. וגם ככה עם כל השנים שהוא קיבל,גם אם הוא היה מקבל חנינה הוא כבר היה מת בכלא,אז אין טעם בכל מקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך ולמשה בערבה
מריה,
09/06/05 17:03
|
אולי כדאי שתעשו סדר עדיפויות זה כמו שמשהו ירצח את קופי ענן
זה לחא בסדר שום רצח אינו בסדר אבל כאשר זה רצח של אדם שכל המדינה הייתה תלויה בו ...
צריך היה לחשמל אותו כמה שעות טובות להשאיר אותו חי ואז לתת לו זריקת רעל איטית... לו ולכל רוצח מטורף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה תלוי מי הנרצח...
יןדע דבר,
09/06/05 16:13
|
אומנם החוק אמור להיות שווה לכל - אבל יש שווים יותר! לא על פי החוק, אבל לפי ראות עינהם של המוציאים לפועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה עניינית ככל האפשר
שירה,
09/06/05 16:09
|
אם זה היה תלוי בי, לא רק יגאל עמיר לא היה זוכה בחנינה אלא גם הרבה מאוד רוצחים אחרים. אני אישית חושבת שרוצחים, אנסים או פדופילים צריכים לקבל עונשים הרבה יותר כבדים מאלה הקיימים כיום בחוק. לא מגיעה להם חנינה, לא מגיע להם שיקצבו את עונשם או יעניקו להם שום זכויות שהן. שישבו בכלא למשך שארית חייהם. ולשאלתך למה יגאל עמיר גרוע מרוצחים אחרים. לכל מעשה שאדם עושה יש השלכות, ולכל מעשה יש תגובה והשפעה. אני חלילה לא אומרת שיש חיים ששווים יותר ויש חיים ששווים פחות, אבל בוודאי שכאשר ג'ון לנון נרצח למשל, היתה לכך השפעה על הרבה, הרבה, הרבה יותר אנשים בעולם מאשר כאשר חיים לוי מקרית אונו נרצח (ואני מבקשת סליחה אם מישהו בשם חיים לוי מקרית אונו קורא במקרה את התגובה הזו). תחשוב מה היה קורה לו רצחו את תומס אדיסון, אלכסנדר בל או אלברט אינשטיין בטרם היו מספיקים לתרום לאנושות מהכשרון ומהחוכמה שלהם ! אני לא אומרת שכאשר רוצחים אדם ''פרטי'' זה פחות גרוע, אבל בוודאי שההשלכות על כל שאר העולם הן פחותות מאשר אם מדובר ברצח של מנהיג למשל. שאלת מה ההבדל ? זה ההבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקא
דודי,
ירושלים,
09/06/05 20:56
|
דוקא לגבי איינשטיין מסתבר שלו היה נרצח היו היום כמה מליונים של אנשים יותר על כדור הארץ, אם זה טוב או רע תחליטו אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאי אפשר...
יודע דבר,
09/06/05 16:32
|
אז באמת לפי הנוסחה שלך העונש על רצח של פועל מובטל יכל למשל להסתכם בחמש שנים לעומת נניח 15 שנים על רצח של מרצה באוניברסיטה... אבל מה לעשות שחוק העונשין בישראל אינו מבדיל בין דם לדם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליודע דבר (רק דבר אחד ?)
שירה,
09/06/05 16:53
|
אין לי שום ''נוסחה'' כפי שהתבטאת. ואם תקרא את דבריי שוב, תשים לב שאמרתי שאני בעד שרוצחים ישבו בכלא למשך שארית חייהם, גם מי שרצח פועל מובטל כהגדרתך, וגם מי שרצח פועלת לא מובטלת. אל תסלף את דבריי רק כדי ליצור את הפרובוקציות שלך בבקשה. ההסבר שלי לגבי רצח של מנהיגים או רצח של אנשים ''פשוטים'' התייחס לשאלה למה היחס של הסביבה הוא גרוע יותר כאשר מדובר באיש כמו יצחק רבין. יתכן שההסבר שלי לא מקובל עליך, וזו זכותך, אבל די ברור שאם אתה כותב שאני מבדילה בין דם לדם - יש לך בעיה קלה בהבנת הנקרא כי בפירוש כתבתי שלא זו כוונתי ולא זו עמדתי. קרא שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין
ט,
09/06/05 15:47
|
|
 |
אולי
...,
09/06/05 15:45
|
כי לפני כמה שנים הוא החליט לשים ז** על הדמוקרטיה ולהרוג את רבין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא פחות גרוע
משה,
ערבה,
09/06/05 16:06
|
יגאל עמיר רצח את רבין מסיבות אידיאולוגיות קיצוניות. ככל שהוא מגונה ומוקצה בעיני, הוא פחות - הרבה פחות גרוע מכל רוצח ילדים או רוצח שודד זקנות חסרות ישע או רוצחי דרק רוט וכיו''ב. ולכן אם יש לכל אלה יש איזה זכויות כגון קציבת עונש מאסר עולם ו\או חופשות או זכות להקים משפחה-אזי ליגאל עמיר ואחיו מגיע יותר. כך גם לערבים ישראלים פלסטינאים שרצחו ישראלים על רקע של מאבק לאומי (לשיטתם)- גם אלה הרבה פחות גרועים מרוצחי דרק רוט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
קדימה האקרים, תפגיזו אותו בזבל
ל"ת
המומה,
09/06/05 15:32
|
|
 |
את סבתא שלך נפגיז בזבל
ל"ת
יגאל רוצח כמו,
כל רוצח אחר,
09/06/05 17:49
|
|
 |
30.
לאן הידרדרתם במעריב?
צובט לחיים,
09/06/05 15:28
|
אם עיתון רציני בארה''ב היה מעז לפרסם מאמר אוהד על סירחן סירחן רוצחו של מועמד לנשיאות ארה''ב הנמק בכילאו עשרות שנים ולא זוכה לראות אור יום {גם לא יזכה עד יומו האחרון}היה עיתון שכזה נעלם מהמפה תוך ימים ספורים.
מה קרה לכם במעריב לכתוב באהדה על חלאת המין האנושי,רוצח מתועב ימח שמו ושם זיכרו מעתה ועד עולם, מה לכם שם במערכת שאינכם מבינים את הסלידה ,הגועל שאתם מעוררים באלה שעדיין כמוני מנויים על עיתונכם.
אולם,לא להרבה זמן,מיד שתפקע התחיבותי אליכם יבוטל המנוי ובטוחני שרבים אחרים ילכו בעיקבותיי.
אין לי ספק מנסיון העבר שתגובתי זו לא תפורסם,אני את שלי אמרתי ועוד בעדינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה זהב!!!
ל"ת
תגובה,
לצובט לחיים,
09/06/05 20:32
|
|
 |
בדיוק
מריה,
09/06/05 17:04
|
איזה מן דבר לתת לאתר של רוצח שהרג ראש ממשלה לבנות אתר שמעודד ומנסה לעשות ממנה קדוש מעונה? מה קורה לכם אנשים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
PK,
מרכז,
09/06/05 16:03
|
אדם (כפי שקראתם לחיה הזאת) לא רוצח אדם אחר ובטח לא כי דעותיו שונות משלא.ולכל הפלצנים שלא מבינים למה לנבלה הזאת,חלאת המין האנושי לא מגיעה חנינה תעשו היטב בדק פנים טוב טוב עם עצמכם כי לא נראה לי הגיוני שאתם באמת מגינים עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביטול
שלום,
09/06/05 15:48
|
אני הרגע ביטלתי את המנוי לעיתון !!! אחרי יבואו עוד רבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מנוי בכלל, קשקשן
ל"ת
איזידור,
תל אביב,
09/06/05 16:14
|
|
 |
29.
תגובה
דודי,
ירושלים,
09/06/05 15:23
|
אינני מבין למה רק מיגאל אמיר נשללת הזכות לחנינה, כמו כל רוצח שפל אחר. אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי. אבקש תגובה רצינית, ללא אמוציות מיותרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל עמיר לא זכאי לחנינה מפני
גיא,
09/06/05 17:33
|
שיש סכנה להסתה ולהפיכתו למנהיג של תנועות קיצוניות. תלמד קצת אזרחות וחוקים,ואחרי זה תתבכיין על כמה שהעולם לא הוגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיננינ
טל,
09/06/05 15:50
|
רצית תגובה עניינית, קבל ! עמיר רצח חף מפשע ועד היום לא הוא ולא משפחתו מבינים מה לא בסדר במה שהוא עשה. הם חולים. זה מספיק עינייני ? עד היום הם מסיתים וגאים. על כך ורק על כך מגיע להם הרע מכל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך היא לא לעניין
יודע דבר,
09/06/05 16:22
|
הסיבה לכך שעמיר אינו בר חנינה היא מפני שחוקק חוק מיוחד לשם כך! אחרת - הנשיא היה אמור לקצוב את עונשו כפי שהדבר נהוג על פי חוק בכל מקרה של מאסר עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כתב קטן,עלוב ומתוסכל
גיא,
09/06/05 15:22
|
האדם? המשפחה? אבל את העובדה שבעמוד ה''יזכור'' אין שום חרטה על הרצח,ואפילו יש הצדקה והמשך הסתה נגד הסכם אוסלו. וכמה נוח למשפחה שלו להמשיך לקרוא לו ''צדיק'' ויהודי'',למרות שהוא עבר על אחד מעשרת הדיברות. ממש יופי. מגיע לו שירקב בכלא,ושיכניסו לשם גם את כל המשפחה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסכם אוסלו שלך רצח יותר מ-1000
ל"ת
יהודים! זו האמת,
לא ''הסתה''...,
09/06/05 15:56
|
|
 |
הסכם אוסלו לא שלי,והסכם
גיא,
09/06/05 17:32
|
הסכם,לא אדם,אז אל תקשקש. מי שהורג אלה לא הסכמים,אלא אנשים. רוצחים שפלים משני הצדדים,ויגאל עמיר לא רק שהוא רוצח שפל,הוא גם צבוע,כמו כל הדתיים התומכים שלו. אתם צבועים,אתם פחדנים,אתם שקרנים,ואתם מנסים לכפות את עצמכם על ישראל-אתם בסך הכל אנסים פשוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לחוצפה של משפחת עמיר אין גבול!
יעל,
09/06/05 15:16
|
למה יגאל עמיר צריך לעניין אותנו? אולי הכתב המלומד מעוניין גם שניתן ליגאל עמיר חנינה?!? מדובר ברוצח שפל, למה שנתייחס אליו כגיבור לאומי? איפה נשמע כזה דבר- אתר שמקדיש להאדרת שמו של רוצח ומנסה לעשות לציבור שטיפת מח. אולי נקים אתרים לכבוד פדופילים ואנסים כדי לראות אותם גם ''באור שונה''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
טליה,
09/06/05 15:52
|
|
 |
הצעה
אורי,
חולון,
09/06/05 15:48
|
אני לא מבין איך נותנים לכזה חלאה חדר כל כך גדול צריך להכניס לחדר כל חודש סוטה אחר ככה נתפוס שני ציפורים במכה גם מקום נוסף וסוף סוף איזה זיון בשביל יגאל החמוד עדיף לו שיקרעו לו את השושנה ככה הוא יוכל לישון בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יגאל עמיר לא רצח את רבין
עוזי,
09/06/05 15:14
|
רבין נרצח ע''י השב''כ.השב''כ חיסל את רבין כדי שתהליך אוסלו יעצר ואיתו כל הבעיות הבטחוניות שכולנו חיווינו בשנים האחרונות. מי שמסרב להאמין לזה שיקרא את הספר מי רצח את יצחק רבין. פעם שאלתם את עצמכם איזה צלם הגיוני יצלם צילום חשוך שלא רואים בו כלום ממרחק רב במשך זמן רב ו''בדיוק'' רצחו את יצחק רבין? הצלם הוא מהשב''כ והוא צילם כדי שכולם יחשבו שיגאל עמיר הוא הרוצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודו שהקטע עם הצלם היה מוזר..
גליה,
10/06/05 00:02
|
עומד בן אדם ומצלם כלום. אם הוא היה רוצה לצלם את הארוע הוא היה הולך לצלם את הבמה ולא את השום דבר שמאחוריה. והוא צילם במשך זמן רב, כאילו ידע שמשהו הולך לקרות כאן. ו''פתאום במקרה'' הוא הצליח לתפוס את הרצח? למה שיצלם בכלל שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם הנסיעה לבית חולים? טוב
ל"ת
שלא הלכו ברגל,
10/06/05 21:23
|
|
 |
אידיוט
ל"ת
וינה,
09/06/05 16:01
|
|
 |
עיעכי
כעעכא,
09/06/05 15:53
|
עוזי, אתה באמת גאון. יודע הכל !!! צר לי שאתה ואחרים שכמותך מדברים כל כך הרבה שטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שניה... השב''כ חיסל את רבין
סטודנט,
09/06/05 15:48
|
כדי למנוע את הבעיות הבטחוניות שכולנו חווינו? אז למה בדיוק חווינו את הבעיות הבטחוניות הללו, הרי אין רבין ואין אוסלו...
ודווקא כשרבין ואוסלו היו, לא היו בעיות בטחוניות, ועל רבין אני סומך שהיה עושה לא חומת מגן, אלא שואה גרעינית לפלסטינאים אם היו מבצעים פעולות טרור במשך שלטונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על רבין אתה סומך ?
שרון,
09/06/05 18:40
|
איפה היית בתקופת אוסלו כשהתעופפו פה אוטובוסים באויר ?
ואז רבין אמר שממשיכים בתהליך המדיני כאילו אין טרור, ונלחמים בטרור כאילו אין תהליך מדיני, אבל קיים רק את החצי הראשון.
איפה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוזי היקר
שירה,
09/06/05 15:43
|
אני מגיעה מהתחום הרפואי. אני יכולה להמליץ לך על מספר פסיכיאטרים מעולים מאזור המרכז, נראה לי שאתה זקוק לאחד בדחיפות. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני נחטפתי על ידי חייזרים
ל"ת
אלי,
09/06/05 15:37
|
|
 |
וה- FBI רצחו את קנדי
ל"ת
אלי,
09/06/05 15:36
|
|
 |
והמוסד הוריד את מגדלי התאומים
ל"ת
אלי,
09/06/05 15:36
|
|
 |
ואלביס חי וקיים בראש העין
ל"ת
אלי,
09/06/05 15:35
|
|
 |
והיטלר הוא לא אמיתי
ל"ת
מריה,
09/06/05 17:06
|
|
 |
25.
מדוע ישראל צריכה ''לגעת ''בו?
ל"ת
ד,
09/06/05 15:13
|
|
 |
24.
איזה צד אנושי איזה נעליים?
ל"ת
א,
09/06/05 15:12
|
|
 |
23.
למה הזבל מקבל במות??????
משה59,
09/06/05 15:11
|
אין לכם מה ליכתוב רק על הזבל הזה שמעורר בי בחילה כל פעם מחדש . בושה למדינה שהוא מקבל במה כל פעם .איך נותנים למישפחה הזאת להקים אתר .בושה למדינה ולחוקותיה ולעומדים בראשה..תנו לו להירקב בכלא כמו כל רוצח מתועב!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תלמדו קצת היסטוריה
ישראל,
09/06/05 15:08
|
הרצח הפוליטי הראשון לא היה של רבין אלא של ד''ר ישראל דהאן שנרצח על ידי הנהגת היישוב בשל דעותיו הפוליטיות שלא עלו בקנה אחד עם אלו שהיו מקובלות על הנהגת היישוב.
על רדיפת והסגרת אנשי אצ''ל ולח''י ע''י ההגנה בשם ההצדקה הפוליטית גם במקרה של הוצאתם למוות של המוסגרים - ידועה היטב.
פיצוץ אוניית המעפילים ''פטרה'' על 200 היהודים הרצוצים בה היה שוב מעשה של ההגנה ושוב מתוך מטרות פוליטיות.
הפצצת אלטלנה על ידי ההגנה מתוך ידיעה ברורה שיקופחו חיי יהודים נעשתה גם ממניעים פוליטיים.
אז תפסיקו לבלבל את המוח על זעזועים מדומים ועליית מדרגה. השיטה לחיסול אויבים פוליטיים לא הומצאה ע''י יגאל עמיר וחבריו אלא עמדה ביסודה של התנועה הציונית מערש היוולדה. רצח רבין אם כן לא יותר מאשר המשך טבעי של ההיסטוריה היהודית בארץ ישראל וכלל לא ברור מדוע ישראלים מאבדים את עשתונותיהם כל פעם שמוזכר השם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אתה והוא מגעילים לי את התחת
ל"ת
תחת,
09/06/05 15:07
|
|
 |
אדוני גאה?...
ל"ת
סתם הומו,
09/06/05 20:45
|
|
 |
20.
לסיים את העניין
גדי עמיר,
הרצליה,
09/06/05 15:05
|
ישרק דרך אחת לסיים את הדבר הנורא שנקרא יגאל עמיר וזה פשוטו כמשמעו לתלות אותו על עץ הכי גבוה שאפשר למצוא בקרבת כיכר רבין עץ כזה שלא יוכלו להגיע ולהוריד אותו משם .אולי ענין יסגור את הדיבורים סביב המפלצת הזו אחת ןלתמיד ולזה שכתב את המאמר אין אנו מפחדים מהמפלצת הזו אנחנו מתחילים לפחד מאנשים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע, הוא יותר מפלצת מחמאסניק
ל"ת
שרצח תינוקת?!,
אותו לא תלו.,
09/06/05 15:58
|
|
 |
19.
מהבנה לחמאס לסימפטיה לעמיר
סמול מזוכיסט,
09/06/05 15:03
|
הכתבה הזו היא ההוכחה שכשמקצינים לכיוון אחד סוגרים מעגל לקיצוניות ההפוכה.
מי שמגלה הבנה למתאבדי החמאס פתאום גילה שגם יגאל עמיר הוא רוצח, ולכן ראוי לאותה סימפטיה חולנית של אותם מזוכיסטים בעלי נטייה אובדנית.
עצתי לבני כת המוות היא להתאבד, לבד, בבית. העצה הזו שימושית גם למתאבדי החמאס, גם לרוצחו של יצחק רבין הי''ד, וגם לעדר הכתבים האובדניים.
תתאבדו, ותתנו לנו לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כל הכבוד NRG
חיים,
ירושלים,
09/06/05 14:58
|
כל התקשורת בכוונה לא נתנה את הלינק ורק אתם עמדתם על זכות הציבור לדעת ולא הייתם ככלי ביד כנופית הפשע של שרון שמשחקת בתקשורת איך שהיא רוצה. נ.ב. למרות נושא הכתבה העידוד הוא כמובן לNRG על שמירת חופש הביטוי וזכות הציבור לדעת ולא ליגאל עמיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הגזמתם
שוקי,
תל-אביב,
09/06/05 14:56
|
כתב יקר, האם אתה עושה השוואות בין יגאל עמיר, לשואה??? לא הגזמת קצת. יגאל עמיר רצח את רבין, על-כך נעשה לא משפט. אך די לדיבורי נאצה כאשר אין לך מה לכתוב. חוץ מזה לא ראינו שום משפט הוגן ופתיחות כלפי הציבור בפרשה. תגידו בבקשה את כל העובדות לעם, כגון: מי צעק סרק סרק ולמה ועוד הרבה שאלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בווווווווווווווווווז
נמאס!!!!!,
09/06/05 14:55
|
בוז לכתב המחפש פרובוקציות ובעיקר לעורך המקדם מדור אזוטרי כמו ''אמש באינטרנט'' לקידמת האתר כדי להעצים את הסנסציה. נשבר ה*** מהכתבות האלה. האם היטלר היה ירוק והאם סדאם חוסיין הניק גורי חתולים מיותמים. פושעים הם פושעים ורק חולי נפש מתרפסים בפניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לא מפלצת - רק עוד רוצח
אורי ברייטמן,
תל אביב,
09/06/05 14:54
|
יגאל עמיר איננו רוצח מיוחד או רוצח בעל דם כחול. הוא גם לא רוצח חסר תקדים ולא רוצח אחרון. הוא לא רוצח גאון ולא רוצח משוגע. הוא לא בלתי-שפוי והוא לא ראוי לתיעוד יוצא דופן. יגאל עמיר רצח אדם - שווה בין שווים, לא אלוהים ולא אליל. נרצח אדם. העונש על רצח אדם הוא 25 שנות מאסר. אחרי תום ריצוי מאסרו, יחזור עמיר לחיק החברה הישראלית. אם יפשע שוב - ייכנס שוב לכלא. אין הוא שונה, באופן מהותי, מכל רוצח אחר. לפי דעתי, יגאל עמיר הוא אדם בעל חינוך פרימיטיבי ורקע משפחתי פרימיטיבי. הוריו אנשים פשוטים מאוד, ההבנה שלו בפוליטיקה ובמדעי המדינה מוגבלת למינימום, והרצח שביצע מעיד על בורותו. ועדיין הוא פושע רגיל שדינו מאסר ושיחרור בתומו. זה הכל, ואני לא צריך אתר יגאלעמיר.קום בשביל לדעת משהו אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מה מפלצת, מי מפלצת?
סטודנט,
09/06/05 14:54
|
|
 |
13.
תקללו אותו עד מחר-הוא לא רצח
יוני,
09/06/05 14:54
|
הוא אמנם מטורף, על עצם הרצון שלו לרצוח, אבל מי באמת עמד מאחורי הרצח?
הרבה שאלות יש בקשר לרצח, צפו בהם באתר ''ברי חמיש''
http://chamish.inopsys.com/
מי באמת עמד מאחורי העניין הפושע הזה.
למעריב: בקשה אל תצנזרו את התגובה שלי. אני חושב שהשאלות שמובאות באתר ההוא לגיטימיות לחלוטין. ושווה להתמודד במדינה דמוקרטית גם עם שאלות נוקבות ככל שיהיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתר מעולה
מיה,
10/06/05 00:52
|
וגם אלביס מגדל קנאביס בדרום אמריקה עם היטלר, ומוכר את הסחורה לטו פאק, שעושה עיסקה טובה לג'ים מוריסון....אוי לא!!!! סיפרתי יותר מידי והחייזרים באו לחטוף אותי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התמודדת עם השאלות שבאתר שם?
רציני,
10/06/05 05:09
|
לזלזל גם אני יודע. אבל קודם עונים לשאלות: למה רבין הגיע רק לאחר 22 דק' לבית חולים במקום 2 דק' שזה המרחק הסביר מהכיכר לאיכילוב? אם ירו ברבין רק בגב, מאיפה הדם שנשפך על הדף של השיר, הדף היה בכיס הקידמי בכלל? למה על הריצפה בכיכר לא נשפך דם אם ירו בו קליע אימתני ששפך את דמו מבפנים? מי צעק סרק סרק, ולמה? למה בהתחלה נכתב בדוח נתיחה על 3 יריות, ואח''כ תיקנו בדו''ח שרק 2 יריות נורו (ע''י עמיר) ועוד ועוד שאלות מפחידות.
אם נענה על כל השאלות ששם והכל יתבהר לך, אז אני ואת נצחק עד מחר מכל השטויות שכתוב שם.
אבל קודם לקרוא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוני- תמים תהיה עם ה' אלוקיך
טלייה,
09/06/05 18:30
|
ולא עם עצמך.
אתה באמת מאמין לגיבובי מילים דוחות ומיסמכים שמופיעים באתר הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוני, אמיר, אלי וליאת, זה אותו
ל"ת
הדביל,
09/06/05 18:22
|
|
 |
תפסיקו להסית נגד השב''כ
שמעון פרס,
ישראל,
09/06/05 18:20
|
הכל גיבוב של שטויות.
בית המשפט פסק את דברו וזהו.
למה לעורר עניין ישן מחדש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו הבעייה-שמסתירים את האמת
יוני,
09/06/05 18:43
|
מהציבור.
למה מפחדים לעשות אייטם רציני ולברר סוף סוף את כל השאלות שעולות מהרבה מיסמכים שמובאים שם באתר של אדון ברי חמיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האומנם יגאל עמיר לא הרוצח?
אמיר,
09/06/05 18:13
|
נראה לכם נכון הקטע הזה של האתר הזה???
מה שברור מהאתר הזה שיש המון פרטים מוזרים ברצח של יצחק רבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השתגעתם???? או מה
בטי,
09/06/05 18:29
|
|
 |
למה לברוח משאלות רציניות???
דעתן,
תא,
09/06/05 18:41
|
מי רצח באמת את רבין?
זו שאלה רצינית?
הפרטים שם מאוד רציניים.
כנסו ושיפטו בעצמכם
http://chamish.inopsys.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בורח מהשאלות?
אלה,
חיפה,
09/06/05 18:53
|
למי יש הכוח לשאול שאלות כאלו ולברר את התשובות?
אתה יכול?
אני יכולה?
הממסד הוא בית המשפט והוא קבע שיגאל עמיר הוא הרוצח הבילעדי.
מעבר לכך יש לנו עוד כתובת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפתיע מאוד..... כנסוווווווווו
אלי,
09/06/05 18:10
|
יש איזה אתר שהיו פה קישורים אליו
אם מה שכתוב שם נכון אז לא רק עמיר אשם ברצח רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוני צודק! אני בשוק אני בהלם
ליאת,
09/06/05 18:09
|
קראתי מה כתוב באתר ההוא של ''מי רצח את רבין'' ויש שם שאלות רציניות ביותר לגבי מי הרוצח האמיתי.
כנסו שם דחוףףףףףףף
http://chamish.inopsys.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי רצח את רבין באמת?
ארבטמן,
ת''א,
09/06/05 18:19
|
יש תשובות באמת למי רצח את רבין?
זה רק יגאל עמיר?
או עוד מטורף מהמימסד שהחליט לחסל את יצחק רבין?
בכלל- למה אין אייטם תקשורתי שמתמודד עם כל השאלות הרציניות שמובאות באתר ההוא?
איפה התקשורת ההוגנת כמו דנקנר ודן מרגלית? שווה לחטט בעניין ולא רק בשביל להתיר ספקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי רצח את רבין? אתה רציני?
אלי,
09/06/05 18:47
|
ראית פעם את הסרט המצחיק ''נשיא המדינה'' ??
שם רואים כיצד מועמד של מפלגה מנסה להריץ כושי לנשיאות כדי שהכושי יכשל אבל בבחירות שאחריהם יבוא המועמד ה''ראוי'' הלבן וינפנף בזה שהנה אנחנו מפלגה לא גיזענית ואפילו מועמד שחור היה לנו.
הפדיחה של המועמד הלבן היא שהכושי מצליח, ואז הלבן מנסה בכל דרך להכשיל את המועמד הכושי של מפלגתו, ועל כל דבר שחשפו על הכושי, הוא אמר: אנחנו הממשלה, אנחנו יודעים הכל.
ככה זה פה- הממשלה יודעת הכל, ועושה הכל!
רק שמעדיפים להפיל הכל על הכושי.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר. לא הבנת את הסרט בכלל
הצופה,
ני-יורק,
09/06/05 21:31
|
הלבן אמר שהממשלה יודעת הכל על הכושי, ובסוף הכושי נבחר והוא עצמו אמר: אני יודע הכל כי אני הממשלה.
מה הקשר לפה בכלל? תאמין לי בגלל אנשים חמורים כמוך לא שווה לחזור לארץ. הרסתם את החשק לחיות בה. העיקר אתם מנפנפים ארץ ישראל בכל מקום והיא מזמן כבר לא שלנו, אלא של ימנים דפוקים שגם פה באמריקה עושים פדיחות מול התקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה קרועים אתם
ל"ת
חחחחחחחחחחחחחחח,
חחחחחחחחחחחח,
10/06/05 03:40
|
|
 |
12.
מה שבאמת צריך לעשות
דם יהודי,
אינו הפקר,
09/06/05 14:51
|
זה לחתום על עצומה של מיליון איש להוצאת יגאל עמיר להורג (רצוי במרכז רחבת כיכר רבין ורצוי באמצעות שלוש יריות בגב).
כלב מסריח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז נוציא להורג את כל המחבלים
babygirl,
09/06/05 16:00
|
שרצחו עשרות יהודים חפים מפשע כי דם יהודי אינו הפקר! או שאז כל פעילי השמאל יקפצו לרחבה ויצילו אותם בגופם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בסה''כ עוד רצח, מה קרה?
ישראלים צבועים,
09/06/05 14:47
|
במה יגאל עמיר שונה מהרוצחים שמציפים את המדינה בכמויות? למה הרגישות הראויה לנטילת חיי אדם באה לידי ביטוי רק במקרה של רצח ראש ממשלה? וכי דמו אדום יותר מדמם של אזרחים אחרים הנשחטים כתרנגולות ברחובותיה של המדינה? או אולי המסקנה שעלינו להסיק ממקרה יגאל עמיר שעדיף להירצח כראש ממשלה מאשר כסתם ירקן או אשה שאיתרע מזלה להתחתן עם פרא?
ערך החיים הוא אבסולוטי ולא תלוי במעמדו החברתי של הנרצח. החברה הישראלית מגיבה בדיוק בצורה הפוכה, כביכול ערך החיים הנו ביחס ישר למעמד החברתי קודם הרצח. זו מדיניות מטופשת שבמקום למנוע הישנות מקרי הרצח דווקא מעודדת אותם (אלא אם כן הקרבן הוא ראש ממשלה...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כתב מתוסכל
בטי,
ראשלצ,
09/06/05 14:39
|
מי שאין לו חומר לכתבה לא צריך להטיף לאומה איך להתיחס לרוצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תתבייש לך כתב עלוב
רומי,
09/06/05 14:37
|
כל נסיון לערוך משוואה בן הרוצח המתואב ביותר בתולדות ישראל למילה בנאדם נועדה להקניט ולא שום דבר אחר. אני מייחל ומקווה שלא יעברו עוד ימים רבים והשרץ העלוב יומת ויזרק לבאר נטוש. גועל נפש הוא ומשפחתו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
PRICE PEACE VICTIM
VEN,
09/06/05 14:36
|
IT IS INTERESTING HOW MAARIV CENSORS SOME STATEMENTS BASED ON FACTS. THE FACT THAT WHILE 500 ISRAELIS WERE MURDERED ,OVER A ONE YEAR PERIOD, BY ARAB TERRORISTS WHILE A PRIME MINISTER DECLARTES THAT THATS THE PRICE WE HAVE TO PAY FOR PEACE, AFTER LETTING THESE TERRORISTS IN AND IS NOT DOING A THING TO PROTECT THE COUNTRYS CITIZENS, MAKES HIM A MONSTER. THE QUESTION WHO IS WORSE THE MURDERER OF THAT PRIME MINISTER WHO SAVED THE LIVES OF OTHERS BY REMOVING THAT POLITICIAN, OR THE PRIME MINISTER THAT FAILS/BETRAYS THE TRUST THE PEOPLE GAVE IN HIM BY NOT DOING A THING TO DEFEND THEIR LIVES. RABIN WAS WORSE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כמה פרסומת אתם עושים לאתר.נמאס
די,
נמאס!,
09/06/05 14:35
|
כבר חודש שכל הזמן אתם (ושאר האתרים) מלכלכים את דפי האתר עם היצור הזה. המשפחה שלו משלמת לכם על פרסומת? למה אתם חודש שלם כל פעם מחדש מפרסמים את האתר של המטונף הזה? נמאס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יגאל אני מאחל לך
יצחק,
ממעמקים,
09/06/05 14:25
|
שלא תראה שעת אור אחת בחייך יא כלב בן כלב.
כאדם מאמין, אני בוטח שאלוהים לא ייתן לך רגע אחד של מנוח עד שתאסף אליו ותשובץ לגהינום.
עד אז, תחשוב על לריסה ותעשה ב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אכן, אדם.
רתם,
09/06/05 14:24
|
''רשתות הטלוויזיה צריכות לשלוח את היוצרים התיעודיים הרגישים והנבונים ביותר כדי לעשות סדרה על חייו.'' צביקה סליחה, אבל לא נסחפת קצת ?? אני לחלוטין מסכימה איתך שלא מדובר במפלצת כי אם באדם, ואחד הדברים העצובים יותר בכל הסיפור הזה הוא באמת קבלת העובדה שמדובר בבן אדם שביצע את המעשה המתועב והנפשע הזה. גם ברוך גולדשטיין לא היה מפלצת אלא אדם, וגם היטלר דרך אגב, ואתה יודע מה ? מפלצות, ידידי, קיימות כנראה רק במיתוסים ובאגדות, כך שהבה ונצא מתוך נקודת הנחה בסיסית שכל מבצעי ההרג והטבח לאורך שנות ההיסטוריה היו, מה לעשות - בני אדם. האם זה אומר שעלינו לעשות עליהם כתבות תחקיר המנסות לפענח את המסתורין של נפשם...? האם מותר להם לפרסם ספרים ולהרוויח על פשעיהם, האם מותר להם להעלות אתר ברשת בו הם מציגים את הצד שלהם למעשה הרצח ובעצם מנסים להצדיק את המעשה ולספק את ההגיון מאחורי האקט המחריד של נטילת חיי אדם ?! האיש ביצע את המעשה הנורא מכל, מעשה שאין גרוע ממנו. מבחינתי, אין לי כל עניין להכיר אותו או את משפחתו. מבחינתי, זו שערוריה שמאפשרים את פעילות האתר שלו ולא אוסרים זאת בחוק. הרוצח קובל שוב ושוב על היחס ה''בלתי הוגן'' שהוא מקבל ועל תנאי מאסרו. הוא מלין על כך שלא מניחים לו להתחתן ולהתייחד עם בחירת לבו, כיוון שמדובר ב''זכויות יסוד''. זכויות יסוד ?? סליחה, אבל ממתי קיום יחסי מין זה זכות יסוד ?! חשבתי לתומי שזכויות יסוד קשורות לקיומו הפיזי הבסיסי ביותר של האדם (מזון ושתיה, נשימה ושינה). האיש מעולם, מעולם לא הביע חרטה על מעשיו (להיפך, הוא רק מנסה להסבירם כל הזמן). הוא לקח חיים של אדם אחר וגזל מאותו אדם את כל זכויותיו הבסיסיות שלו. אין שום סיבה בעולם להקדיש לו תכניות טלויזיה, ספרים או אפילו דקה אחת מיותרת של מחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי צבועים יעלוזו?
אורי,
09/06/05 14:57
|
כל מה שאת אומרת מתאר גם במדויק את מה שעשינו לעם הפלסטינאי.
כמה שאנו אוהבים להתיפף ולשכנע את עצמנו שאנו צדיקים גדולים.
מזה למעלה מ 50 שנה אנו מתעללים בעם אחר וכמובן לא שוכחים להטיף מוסר ליגאל עמיר על התנהגותו האנטי מוסרית כאילו אנו שונים ממנו.
הלאה הצביעות המגעילה. נמאס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צבועה ולא ממש עליזה
רתם,
09/06/05 15:39
|
ככל שאני מתנגדת לכיבוש וככל שאני תומכת ברעיון שתי מדינות לשני עמים, וככל שאני מסכימה איתך שיש הרבה מאוד חוסר צדק משווע בהתייחסות שלנו לפלסטינים ולערבים אזרחי ישראל, תסלח לי אבל אני לא ממש מבינה מה הקשר של כל זה לנושא המדובר...? אתה יודע, גם כאשר רוצים להביע מחאה כלשהי, מן הראוי להביע אותה במקום המתאים לה, דהיינו - כאשר יש לה קשר עם הנושא בו אנו דנים ! ודרך אגב, העובדה שחוץ מהפושע יגאל עמיר יש עוד אי אלו פושעים בעולם, לא מקטינה כהוא זה את הפשע שהוא ביצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי ומה הפלסטינאים עשו לנו?
babygirl,
09/06/05 15:57
|
או שמזה ממש לא אכפת לך שאלפי ''שהידים'' רצחו בדם קר ללא שום חרטה או טיפת רחמים ילדים קטנים שהם ריסקו באבנים... ירו בילדים מחובקים עם אימם. פוצצו תינוקות, ילדים, נשים וגברים חפים מפשע ללא שום גבולות. אתה באמת כנראה הורעלת מהטלוויזיה הפלסטינאית עד שהתנתקת באופן מוחלט מהמציאות וההיסטוריה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לא ביקורת אלא מסכת שקרים
שריה בן-ארץ,
09/06/05 14:15
|
רשימה משונה זאת לכאורה ''הומניסטית,, חוזרת ומבליטה עיוותים גם אצל בעלי דעה ככותב הזה. במלה עדינה, האיש משקר. אנחנו לא ידענו מיהו יגאל עמיר. עכשיו נדע שלרוצח הנתעב יש צד אנושי... ליצן שכמוך, אל תבוא ללמד אותנו את מה שלא רצינו ללמוד ולמדנו. לא היה מילימטר אחד מחיין העכורים של הרוצח מהרצליה כולל בני משפחתו מעוררי הסלידה שהציבור לא נחשף אליהם. אז שלא תשקר שלא ידענו. יתר-על-כן, הצדדים האנושיים של רוצח נקלה לא חייבים לענין אותנו - אלה שמותר להם גם לשנוא וגם לראות בכליאתו הרחקמה מאזור של אזרחים שוחרי מדינתם. האתר הזה הוא עדות לאיזה סוג של משפחה אנחנו מתייחסים. ארורים יהיו עם רוצחם - וילמד הכותב עובדות לפני שהוא ממציא אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את באמת ''מזדעזעת'' מרוצחים?!
אורי,
09/06/05 15:01
|
הישראלים רצחו עדרות אלפי פלסטינאים בשם המטרה הקדושה של הקמת מדינה עצמאית דווקא בחבל ארץ של המזרח התיכון שהיה מאוכלס בבני עם אחר.
רצח הוא רצח והרוצח הנו מתועב נקלה ובזוי לא רק כאשר הוא רוצח ראש ממשלה אלא כאשר הוא רוצח בכלל, גם אם הקרבן שלו הנו במקרה בן לעם הפלסטיני.
הגיע הזמן שנפסיק לטמון את ראשינו בחול ונתחיל להתמודד באומץ מול הסוגיה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לאורי, תגובה 4
אייל,
אילת,
09/06/05 16:40
|
'':הישראלים רצחו עשרות אלפי פלסטינאים בשם המטרה הקדושה של הקמת מדינה עצמאית דווקא בחבל ארץ של המזרח התיכון שהיה מאוכלס בבני עם אחר.'' תגיד לי אורי אתה שפוי ?! אתה מדבר על ה 140 שנה אחרונים? היהודים רק התיישבו בארץ אבותיהם ששייכת להם לפי כל קנה מידה היסטורי. ולא לעם אחר - ערבי ולא פלסטינאי- שהיגר לכאן או מרצון או ע''י מנהיגים ערבים ששלחו אותו לכאן. ובכל אותה תקופה יהודים מעולם לא רצחו ערבים סתם כך, אלא תוך כדי מגננה, לאחר שאלה ביצעו פוגרום, או פתחו במלחמה. אז הגיע הזמן שתפנים את האמת. ואל תתפס ממקרה חריג פה ושם, כדוגמת ברוך גולדשטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
murderers dont have a human
avi,
09/06/05 14:13
|
|
 |
2.
כבר הרבה זמן רציתי לומר את זה
עמי ז,
ת''א,
09/06/05 14:13
|
אני דווקא דיי שמאלני בדעותי וכמובן מגנה את רצח רבין ואפילו אני משתייך לזרם שבעד ההתנתקות למרות שאני מתנגד לדרך שהיא נעשת.
אבל אם יבקשו ממני לדרג רוצחים מהרשימה הזאת:
רצח סתמי - ראה ערך מעיין ספיר רצח על רקע רומנטי רצח על רקע מיני רצח פללי רצח על רקע לאומני רצח על רקע פוליטי\אידיאולוגי(רבין)
התשובה שלי תהיה- שרצח על רקע פוליטי זה הרצח הכי פחות שפל בעני.
אני חושב שהיחס שיגאל עמיר מקבל הוא יותר מידי קשה וצריך להראות גם מידה של סלחנות והבנה.
אני מקווה שמה שאני כותב כאן חוקי כי כל מה שקשור לסיפור הזה גורם מיידי לאנטגוניזם מוחלט.
אבל בכל זאת זה מה שאני חושב ואני סתם מישהו שמייצג את ה- ''מיין סטרים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים!
מישהו,
09/06/05 16:01
|
אם אנחנו צריכים לעבור מספר מסוים של רציחות בשביל להיחשב נורמליים, עדיף שהנרצחים יהיו פוליטיקאים.
גם אני מקווה שמה שכתבתי חוקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מיין סטרים'' בתחת שלי
גיא,
09/06/05 15:25
|
אתה בעצם אומר שרצח על רקע דיעות שונות הוא בסדר,הוא לא רצח כמו סיבות אחרות לרצח,אפשר לקבל אותו. תחי הדמוקרטיה,אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הדיון ייפתח...
נוני,
מרכז,
09/06/05 14:39
|
אתה לא מייצג את ה''מיין סטרים''! לא נראה לי שאתה שמאלן!! החברה הישראלית עדיין לא נגעה ביגעל אמיר, כיוון שהיא כנראה עדיין לא בשלה. כמו השחלו לנבור באירועי השואה רק כמה עשרות שנים לאחר התרחשותם. ה''המיין סטרים הישראלי'' לא שכח, לא ישכח ולא יסלח. הנזק שגרם השפל הזה לעם ישראל הוא בלתי נתפס כרגע. ועדיין לא דיברנו על נואמי המרפסת המסיתים עדיין לא באנו חשבון עם הרבנים מגלגלי העניים. בקיצור הפצע עדיין פתוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח הכי פחות שפל ??
אבישג,
09/06/05 14:30
|
אז רצח על רקע פוליטי הוא הכי פחות שפל בעיניך. אני מבינה. אז אני מניחה שאם נניח אתה בעל דיעות שמאלניות לדבריך, ובעת ויכוח פוליטי סתמי בפאב השכונתי, כאשר הרוחות יתלהטו ומישהו מהמחנה הנגדי ירים עליך בקבוק וישבור אותו על ראשך ויגרום לך למוות (חלילה) - על פי התיאוריה המוזרה שלך, אני מניחה שזוגתך שתחיה צריכה לנחם את עצמה בכך שזה בעצם הרצח הכי פחות שפל בסקאלה שלך, כי מדובר ברצח על רקע פוליטי ?... עמי, תתבגר ותקבל פרופורציות. רצח הוא ר צ ח . תאמין לי שלאדם שחייו נגדעו באמצע, האדם שלעולם לא יראה שמש ולעולם לא יטעם אהבה או יזכה לצחוק או ליהנות - את אותו אדם ממש לא מעניין אם רצחו אותו על רקע פוליטי או רקע רומנטי. לקחו לו את החיים, נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל יגאל עמיר לא קיבל עונש
ami,
09/06/05 16:35
|
|
 |
אבישג, דומני שלא הבנת את עמי
קרימינולוג,
09/06/05 15:36
|
כוונתו של אבי, אם יורשה לי לבאר את דבריו, היא שישנן רציחות שפלות הרבה יותר. אלי פימשטיין רצח את בתו הקטנה כדי לנקום בגרושתו, מעיין ספיר נרצחה ללא כל סיבה, נערים דוקרים למוות בשביל 50 שקלים או בגלל שפגעו בכבודם, גברים רוצחים את נשותיהם בגלל קנאה, אחים רוצחים את אחיותיהם בשל חילול כבוד המשפחה. אלו הרוצחים השפלים באמת. חגי עמיר רצח מתוך אידאולוגיה, תוך נכונות להקריב את חייו, כצעד אלטרואיסטי להצלת העם (בהתאם לתפיסת עולמו המעוותת). המניע לא היה אישי אלא לאומי, הוא ידע שישלם מחיר כבד (בחייו או במאסר עולם) וכוונתו היתה טובה (על כך כבר נאמר שהדרך לגיהנום מלאה בכוונות טובות). להבדיל אלף אלפי הבדלות, כיצד היה מתקבל בעולם עירקי שהיה מחסל את סדאם? או (ואני נותן דוגמא קיצונית זו רק על מנת להמחיש את הכוונה) כיצד היה נתפש גרמני שהיה מחסל את היטלר? היינו רואים באנשים אלו אות ומופת. יגאל עמיר ראה ברבין את מה שאנשים מהשורה רואים בצוררים ודיקטטורים, ועשה את מעשהו מתוך כוונה מוסרית גבוהה. הסיבה לשנאה כלפיו בציבור נובעת מכך שרבים חשים פגיעה אישית. מכיוון שרצח ראש ממשלה, רבים מרגישים כמו ''משפחת הקורבן'' ולכן רוצים נקווה עיוורת ולא צודקת. יגאל עמיר צריך לשבת בכלא עד תום ימיו, אם היה נהוג עונש מוות בארצנו היה ראוי לשלוח אותו אל כסא החשמל, אל אסור בשום אופן להפלותו לרעה. היחס אליו צריך להיות בהתאם לחוק, ובדומה לכל רוצח אחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרימינולוג
אבישג,
09/06/05 15:59
|
תודה על ביאור דבריו של עמי, אבל כפי הנראה לא תשכנע אותי שיש לי בעיה בהבנת הנקרא... הבנתי היטב את דבריו של עמי בדיוק כשם שהבנתי את דבריך, אבל (מה לעשות) אני עדיין חולקת על דעתו ועל דעתך. החלוקה שאתה עושה וההבדלה בין רצח ''שפל באמת'' לבין רצח ''שפל פחות'' (? שפל חלקית אולי ? או שמא שפל בקושי ?... או אולי טעון שיפור ברמת השפל ?) החלוקה הזו לא מקובלת בעיניי. אתה טוען שיגאל עמיר ביצע את הרצח מתוך כוונה טובה כפי שהוא ראה אותה. לצורך השוואה לרצח ''שפל באמת'' אתה מזכיר רצח על חילול כבוד המשפחה. סליחה, אבל האם אינך חושב שגם במקרה הזה, אותם רוצחים בטוחים ומשוכנעים שהכוונה שעומדת לנגד עיניהם היא לא רק טובה אלא אף מקודשת ?! כל רוצח, כ-ל רוצח לו רק תינתן לו ההזדמנות, יוכל לפרט לך לפחות תריסר סיבות ''טובות'' למעשהו. הזכרת את אלי פימשטיין שרצח בדם קר את בתו, ובוא באמת נבחן את הרצח הזה. שמענו על מקרים בהם אמהות שסובלות ממצב חמור מאוד של דיכאון אחרי לידה רוצחות את ילדיהן. רבות מאותן אמהות מעלות בדיוק את אותה טענה שלך: הן בטוחות שהן למעשה מצילות את הילד שלהן מעולם רע ואכזרי, מחיים שלמים של סבל ושל דיכאון, הן למעשה משחררות את הילד שלהן. לעניות דעתי, אם ועדה פסיכיאטרית קובעת שאותן נשים אינן כשירות מבחינה נפשית ואינן יודעות להבחין בין טוב ובין רע - אז יש להתחשב בנתון זה בגזר הדין. אבל, לא כך הדבר במקרה של רצח ראש הממשלה. אידיאולוגיה אינה סיבה לרצח, ולא משנה כמה משפטים תוסיף ותכתוב כאן, זה עדיין לא משנה את העובדה הזו. הזכרת את היטלר ? יפה, גם היטלר השתמש באידיאולוגיה כדי לרצוח מליונים. הוא בפירוש היה משוכנע שהוא הופך את העולם לטוב יותר. נו אז מה ?? אם כך אתה מדרג את חומרת הרצח, על פי מניעים אידיאולוגיים או אישיים (כאשר המניע האישי הוא השפל ביותר) אז מבחינתך היטלר הוא הכי פחות שפל מכולם, כי מניעיו היו לחלוטין לא אישיים אלא לגמרי לאומיים - הוא רצה להציל את כל עמו, הוא לרגע לא חשב על טובתו האישית שלו ! מצטערת, אבל ההסתכלות שלי על רצח היא קצת שונה כנראה. מעניין את זקנתי (וכנראה שגם אותה לא) שיגאל עמיר ביצע צעד אלטרואיסטי מבחינתו. המציאות המעוותת שלו, עולמו הפנימי המבחיל אמור להישאר בתוך תוכו ולא להשפיע על מדינה שלמה ובוודאי שלא לגרום להפסקת חייו של ראש מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשיטתך צריך להתייחס אליו כאל
אבי,
חיפה,
09/06/05 14:42
|
כל רוצח כי טענת ''רצח הוא רצח'' ואז יש לאפשר לו בדיוק מה שכל רוצח מקבל ואם לסמיר קונטר נתנו להתחתן אז גם לו אפשר לתת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי
אבישג,
09/06/05 15:19
|
אכן רצח הוא רצח, וההתנגדות שלי לדירוג המוזר שעשה עמי התייחסה לכך שהוא מתיימר לשפוט איזה סוג רצח הוא שפל יותר מהאחר. רצח הוא אכן רצח, ולא נראה לי סביר להיכנס לדיון מה יותר שפל ממה. אפשר כן לדון על חומרת העונש. אני חושבת שיש דברים שכולנו נסכים עליהם, ואדם שרוצח מישהו אחרי שנים של התעללות (כמו החייל שירה באביו לאחר שהאיש התעלל שנים באשתו ובילדיו) לא נראה לי סביר שיקבל את אותו גזר דין כמו הנער שרצח את מעין ספיר לאחרונה. בוודאי שרצח הוא רצח, אבל ישנן נסיבות והנסיבות הן אלה שאמורות להיכנס למכלול השיקולים כאשר בית המשפט מחליט על חומרת העונש. לפי אותו קנה מידה, אני בהחלט חושבת שאדם שרצח ראש ממשלה רק כי דיעותיו הפוליטיות לא התאימו לו ולא מצאו חן בעיניו, ראוי לעונש בנסיבות הכי מחמירות שיכולות להיות. (דרך אגב, זה לא אומר שאת אותו עונש לא הייתי רוצה להחיל על אנסים, למשל, או על פדופילים). אני חושבת שאחת ולתמיד, צריך לכונן במדינה הזו ''מאסר עולם'' של ממש, דהיינו - בלי שחרור לאחר עשרים ומשהו שנה, אלא כשמו כן הוא - לעולם. אני מתנגדת נחרצות לעונש מוות מתוך הכבוד שאני רוחשת לחיי אדם, אבל אני חושבת שאדם כמו יגאל עמיר לא זכאי להיות חופשי כל זמן שהוא חי, ובוודאי שהוא אינו זכאי לחיי אהבה וזוגיות ו(אלוהים ישמור) להעמיד צאצאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה שלי
עמי,
ת''א,
09/06/05 17:33
|
רצח זה רצח זה רצח
מה שרק רציתי להגיד שמתנהגים ליגאל עמיר כאילו הוא הרוצח הכי שפל בעולם.
למרות שלעתי יש במערכת רוצחים הרבה יותר שפלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא נשכח, לא נסלח !!!!!!!!
דניאל,
09/06/05 14:09
|
אין הצדקה.
לא מגיע לו לראות אור יום אחד לא מגיע לו שאנשים יראו בו כצלם אנוש
ראיתי את הדברים שכתבו על רבין באתר שלו, חלקם נכונים אבל זה לא נותן לאדם לקחת את החוק ביידים שלו, הוא רוצח ודינו מוות !!!
לא נשכח, לא נסלח !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל עמיר
טל,
טורונטו,
14/06/05 03:45
|
בהחלט לא מגיע לאיש כזה לחיות. חשוב להבהיר כי במידה ודעה של אגם ואף מנהיג אינה נראת לך לחסל את האדם זה לא הפתרון כי הרעיון, הדעה לא מת. אדם כמוך יגאל, בהחלט לא ניתן להתחייס כאדם ואין לתת לו כבוד או התחחיסות כלשהי ולאשפר לו לומר את דבריו באתר. יצחק זכרונו לברכה שותק, כך יעשה גם לרוצחו שישתוק ולא נשמע אותו יותר. יגאל בקש עין תחת עין והוא קבל אותה. יצחק שותק שישתוק גם הוא. אין לתת לו פרס ולאפשר להשמיע את דבריו. הוא בחר בדרך השתיק בכך שהשתיק את רבין והוא חייב לקבל את זה על עצמו. שתק ממנו עד יום מותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את האלטלנה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
יהודי,
09/06/05 15:12
|
|
 |
מה עם רוצחים אחרים ?
שרון,
09/06/05 14:56
|
להם אתה כן סולח ? כן שוכח ?
מוכן שהם יראו אור יום ?
אם התשובה שלך היא שגם להם אתה מתייחס כמו אל יגאל עמיר, נו, אפשר להתווכח, אבל אפשר להבין.
אבל אם אתה חושב שדמו של יצחק רבין אדום יותר מדמם של נרצחים אחרים, כאן אני חולק עליך, ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדובר בדם של רבין
דויד דורון יעקב,
חיפה,
09/06/05 15:54
|
אלא מדובר בפגיעה אנושה בדמוקרטיה הישראלית. שעוסקים ברצח רבין ניתן לעסוק ברבין כאדם, אבל מרבית העיסוק הוא ברבין כראש המדינה. רצח רבין הוא (וסליחה על המילים) השתנה בפנים של כל החברה הישראלית השפויה, זו שמאמינה בדמוקרטיה, זו שמקבלת החלטות לכאן ולכאן גם אם אינן תואמות את הרצון האישי. לכן, אסור לחון רוצח שפל שביד גסה ומזוהמת ירה בגבה של הדמוקרטיה הישראלית. החברה המשוסעת שלנו אומנם החלה להקרע עוד הרבה לפני אותו לילה אפל, אבל גבולות הפולמוס הציבורי נפערו אז. קירוב חורבנו של הבנין היהודי שעלול לבוא מהעדר הסולידרות בישראל מוטל על כתפיו של הרוצח המתועב.
ולמפרסם הטור, בשורה אחת - אתה אדיוט. ליגאל אמיר אין זכות להיות אדם, הוא ומשפחתו ואיתם כל חבר מעריצו עדר נבלות שראוי - כמו שנכתב באחת התגובות לתלותם על העץ הגבוה ביותר בקרבת כיכר רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכים
שרון,
09/06/05 18:33
|
''פגיעה אנושה בדמוקרטיה'' - לא נכון בעליל. זה היה יכול להיות נכון אילו כתוצאה ממעשהו היתה סכנה קיומית לדמוקרטיה, כגון נסיון הפיכה כלשהו, שינוי שיטת המשטר, וכד'.
בפועל מה שקרה, ששמעון פרס נהיה ראש הממשלה, ועסקים כרגיל מבחינת שיטת המשטר, ואני מדגיש - מבחינת שיטת המשטר בלבד.
אתה בוודאי מתכוון לפסול שבנסיון להשפיע על ההחלטות הדמוקרטיות באמצעות פשיעה. אבל אז גם השחיתויות הפליליות האחרות שאינן רצח - כגון השפעה פסולה של חברי מרכז על חברי כנסת, שוחד שנותן ראש הממשלה לחבר כנסת כדי שיצביע איתו בכנסת, וכו' - גם הן תקיעת סכין בגבה של הדמוקרטיה, וגם הן משפיעות על החלטות באופן פסול.
ואתה לא עושה רושם של מתרגש גדול מהדוגמאות הנ''ל.
ואז חשש קל מתגנב ללבי - שמא העובדה שרצח רבין יצר סיטואציה שבה עמדה שמאלנית נפגעה לטובת עמדה ימנית, היא אשר גורמת לך התרגשות ? במילים אחרות, לא דאגה צרופה לדמוקרטיה, אלא דאגה לשרידותן של עמדות השמאל בקרב נבחרינו ?
הגב לתגובה זו
|
|