 |
194.
מעולם לא זכה אתר אינטרנט לכזה
שימי,
14/06/05 14:47
|
הפרסום שעשה אותו האקר היה עצום. כמות האנשים שנכנסו בזכותה לאתר היא עצומה, אלולא הוא מי היה שומע על האתר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
193.
למה?
יוסי,
חיפה,
14/06/05 14:17
|
|
 |
192.
מדוע לא פרסמו תגובה שלי מאמש?
טלי,
רחובות,
14/06/05 12:11
|
גם אני וגם חברה כתבנו את תגובתנו אך לא פרסמו תגובה??? לא כתבנו משהו שעשוי להעליב וכתבנו בצורה מאד מכובדת! מה קרה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
191.
כל הכבוד להאקר
כל הכבוד,
14/06/05 11:10
|
מישהו היה צריך להפיל את האתר, רק בישראל רוצח ראש הממשלה מקים אתר. מגיע להקאר פרס על זה שהפיל את האתר של המנייק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
190.
מגיע לו! רוציח!
אלכס,
14/06/05 09:03
|
|
 |
189.
חבל על כל התגובות שנכתבו פה
ריקי שטיינפלד,
הרצליה,
14/06/05 00:18
|
חבל על כל התגובות שנכתבו. כמה שיהיו יותר תגובות מש' אמיר תרגיש לגובה. פשוט לא צריכים להתיחס אליהם ולהחשיב אותם ואת בנם המפלצת למתים. צריך מיד לאטום ביתם ואת הרוצח להעמיד לגזר דין מוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל בטח לאטימת בתיהם של
מישהו,
אי שם,
14/06/05 02:05
|
|
 |
188.
מי מתמודד עם התוכן?
נאיבי,
13/06/05 23:52
|
אתר רציני ועניני, עם המון מסמכים. מפליא לראות עד כמה רגשות מונעים דיון ענייני! אולי מקור הרגשות הוא בסילוף האסון?
http://www.yigalamir.com שווה בדיקה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
187.
יימח שמו וזכרו אמן .אני פשוט
zez,
tlv,
13/06/05 23:35
|
שונא את המשפחה הזו ,פעם תכננו ליזרוק להם בקבוק תבערה על הביית. שלא ייתנו לא להיתחתן ושיישלחו אותו לצינוק כבר מחר בבוקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תעשה זאת אני מקווה רק
מישהו,
אי שם,
14/06/05 02:02
|
|
 |
186.
אני הייתי סותם לא את הגולל
שמואל,
13/06/05 23:29
|
ולא רק את הפה, הייתי מוציא אותו להורג, כמו את אייכמן, וחבל שבישראל אין עונש מוות על רצח, כמו במדינות בארה''ב המתקדמת.את משפחתו הייתי מגלה מן הארץ, באשמת יצירת מפלצות המסכנות את קיום המדינה הדמוקרטית הזו. לעיתים צריך להגן על החופש הביטוי, כמו למשל של רבין ז''ל ע''י סימת הגולל על מפלצות כמו משפחת עמיר המקוללת, ושאות קיין תחרט על מצחם לעולמי עד לדורות הבאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם הזמן אתה הופך למפלצת גרועה
מישהו,
אי שם,
14/06/05 01:59
|
|
 |
185.
כל הכבוד!!!
ל"ת
sem,
13/06/05 23:10
|
|
 |
184.
האתר עלה שוב, וטוב שכך. שיצליח
ל"ת
חופש הביטוי זה,
לא רק לשמאל,
13/06/05 23:08
|
|
 |
183.
הקקי שוב צף ברשת .
ל"ת
שטולץ,
13/06/05 22:30
|
|
 |
182.
אז תפיל את אתר החמאס!
ל"ת
רפאל,
13/06/05 22:21
|
|
 |
181.
לאפשר חופש ביטוי
אווה,
שרון,
13/06/05 22:17
|
וודאי שאיני חסיד של רוצח ראש הממשלה.אך חובה לחברה דמוקרטית לאפשר חופש ביטוי. ואף אם היא קשה ולא אהודה. לפיכך דוחה אני את הפלת האתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה היתם 181,177,
יעקב,
ניו יורק,
14/06/05 02:07
|
איפה הייתם מוקדם יותר הישארתם אותי לבד, ניסיתי להגיב(ראו תגובות ראשונות) והתקיפו אותי בלי לנסות אפילו להבין את דברי ,הכניסו אותי לקטגורית הרוצח,חלק אף ניבלו את הפה,באמת הרגשה של סתימת פיות,וכול זה בגלל שאמרתי שהאקר עבר על החוק.
יום טוב יעקב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
כל הכבוד להאקר- המשך בשליחותך!
כפיר האדום,
רג,
13/06/05 22:16
|
לו יכולתי לעשות כדבר הזה הייתי דואג שכל יום בבוקר הייתי מוודא שהאתר לא פעיל- האקר יקר- ראה במשימתך זו שליחות והמשך, אנחנו איתך! חזק ואמץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עושים עם רוצחים
אבו מאזן,
תל אביב,
14/06/05 08:10
|
לך תעשה שלום עם יגאל עמיר
תלחץ לו יד
ותנסה לגרש בשבילו אנשים מהבית ולהרוס לעצמך את הדמוקרטיה במדינה שלך
כמו שעשית עם הרוצח ההוא -- יאסר עראפת.
אה - סליחה הוא בכלל היה לוחם חופש - איך שכחתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
179.
שאלה לכל המגיבים נא לענות לי
רמי,
13/06/05 22:11
|
מי לדעתכם יותר גרוע ומפלצתי ?פדופיל שאנס ורצח בצורה מזעזעת, רצח מתוכנן של בעל כדי לזכות בדמי הבטוח, או רצח רבין מטעמים אידיאולוגים ללא שום רווח חמרי. את מי עלינו להוקיע יותר? את מי עלינו לשנא יותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותך..
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 23:56
|
|
 |
כמובן את יגאל עמיר!!!!!!!!!!!!
ל"ת
sem,
13/06/05 23:31
|
|
 |
178.
האתר עלה שוב!! החוצפה!
ל"ת
יעל,
13/06/05 22:07
|
|
 |
177.
למה אני חש רגשות מעורבים
רמי,
13/06/05 22:01
|
אני אישית מוקיע ומוחה בשאט נפש את רצח רבין. אני מאמין שגם 99 אחוז מאנשי הימין חשים כך.נשאלת השאלה למה אנחנו חשים רגשות מעורבים כל פעם שהנושא עולה? חשבתי על זה הרבה איך יתכן שעם כל שאט הנפש שאני חש כלפי יגאל עמיר קשה לי להזדהות עם כל אלה שמוקיעים אותו ? התשובה היא מאד פשוטה. רבין זל היה דמות פוליטית שנויה במחלוקת שבעיני הימין החליט החלטות הרות אסון למדינה ולכולנו ושאנחנו משלמים בדם בנינו ובנותינו עד היום, וגם נוסיף לשלם. למרות זאת 99.99 אחוז מאיתנו אנשי הימין לא היה מעלה בדעתו לרצוח ראש ממשלה יהודי שלנו למרות כל חילוקי הדעות. בא המטומטם הזה יגאל אמיר שאני מוקיע ודוחה כמו כל רוצח וגם הייתי מטיל עליו גזר דין מוות כמו כל רוצח, ורוצח את ראש הממשלה רבין.עד כאן הכל איום ונורא אבל פשוט. הבעיה מתחילה לאחר רצח רבין. בא השמאל ומנשא לצייר את כולנו אנשי הימין כתומכים ברצח על מנת להרוויח רווח פוליטי. וכך בין שארצה או לא השמאל שם אותי בקבוצה אחת עם יגאל עמיר. מה שמותיר לי שתי אפשרויות : להיכנע לשמאל ולהיות חלק מהם כלאמר להסכים שאנו אנשי הימין רוצחים פוטנציאלים ושיגאל עמיר הוא רק שליחינו ולכן אני חייב להצטרף למחנה השמאל כדי שבר מנן לא ידבק בי ריח רע של תומך ברצח רבין , או להתנגד לשמאל ולמצא את עצמי מוקע על ידם כתומך ברצח. שתי אפשרויות גרועות. זו הסיבה שבגללה אני תמיד מוצא את עצמי ברגשות מעורבים כשהנושא שב ועולה פשוט כל פעם שיגאל עמיר מותקף ומוקע אני חש שגם אני מואשם יחד אתו. וזה לדעתי פשע לא קטן שהשמאל עושה כאשר הוא מסרב לנקות את הימין( יותר ממחצית מעמינו) או לפחות 99.9 אחוז ממנו מאחריות לרצח רבין. וכל זה מטעמים פוליטים , שיצרו קרע יותר מידי חזק בעם בזמנים שאנו לא כל כך יכולים להרשות לעצמינו את הלוקסוס הזה. לדעתי הימין תמיד הוקיע את הרצח מהיום הראשון ולא על הימין להמשיך ולהוכיח את חפותו. על השמאל ומנהיגיו לנקות את עצמם מאשמת עלילת הדם הזאת. לטובתם, לטובת אנשי הימין ולטובת כלל עם ישראל. ימין, שמאל ומרכז. כולנו עם אחד גורל אחד , נרצה או לא נרצה חג שמח לכולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
אני מודה מודה מודה להאקר
שמאלני,
13/06/05 21:39
|
ופשוט לא מצליח להבין איך נותנים למפלצות לדבר בכלל, טמבלים כאלו, בלי בושה עומדים מאחורי אח רוצח, שכחו את אחת מעשרת הדברות ומציגים את עצמם כדתיים, בושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
עוד לא מאוחר
אמיר,
צפון,
13/06/05 21:32
|
עוד לא מאוחר להוציא את הנבלה להורג ולפוצץ את בית משפחתו המצורעת כמו שעושים לכל מחבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
163-צודק
עפר,
מפחד לומר,
13/06/05 21:29
|
מענין למה נותנים לנו כתובת שגויה ?????????או אולי!!!!!!!!!!!!!!
האתר פועל ומאוד מענין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
נכון לכתיבת הערה זו האתר תקין
מיכל,
תל אביב,
13/06/05 21:18
|
|
 |
172.
אני רוצה לדעת למה?
מישהו,
אי שם,
13/06/05 21:11
|
אני רוצה לדעת למה לחברי כנסת שתומכים בחיסול מדינת ישראל יש זכויות יתר? אני רוצה לדעת למה לעברייני צווארון לבן שעשקו ורימו את אלה שבקושי יש להם איך לחיות יש זכויות יתר ?
אני רוצה לדעת מדוע ולמה לאנסים שהישפילו והרסו את חייהם של נשים ילדים וילדות יש זכיות והקלות בדין? אני רוצה לדעת מדוע לחוטפי ילדים ומבוגרים ורוצחיהם בשל אי קבלת דמי הסחיטה או שלאחר שקיבלו את מבוקשם רצחו את חטופיהם מדוע לאנשים כאלה יש זכויות? מדוע לרוצחים בכלל יש זכויות? ומדוע למחבלים יש זכויות? מכיוון שלכל אלה יש זכויות אז גם לזבל יגאל עמיר יש זכויות. גם אם הוא רצח את ראש הממשלה ולא אין לכם שום זכות לבקר את משפחתו על תמיכתה בו משום שזוהי זכותה. אין לי אהדה איליו או למשפחתו אבל אני רואה את הצביעות שבכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
יגאל תעשה לי ילד !!! עכשיו !!!
ל"ת
גלית,
13/06/05 21:11
|
|
 |
תצא לך מפלצת שחורה
ל"ת
הדר,
הרצליה,
14/06/05 00:16
|
|
 |
ייצא לך ילד מכוער...
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 23:58
|
|
 |
170.
אולי ההאקר מהשב''כ, שמפחד מהאמת
אורי,
13/06/05 21:09
|
רבות נאמר על האפשרות של קונספירציה של השב''כ בנושא רצח רבין. אולי יש לשב''כ ממה לפחד. אבל לא יעזור יום אחד כל הג'יפה של השב''כ תתגלה, כך או אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
אני תומך במשפחת עמיר
התומך,
13/06/05 20:11
|
אני תומך גם ביגאל עמיר עצמו ובכלל הכל היה קונספיקציה של השב''כ בכל מקרה אני לא תומך בפיעיה של ''אלעק האקר'' המוסרי... הזה שבמסווה של צדקנות דון קישוטית מבצע עברות וכל העדר מריע לו בשמחה תתבייש לך עלוב מרחוק משפחת עמיר זאת משפחה יקרה וחביבה אנא פרסמו לאיפה אפשר להעביר כסף תעבירו את הדומין למקום יותר מאובטח אני אעזור לכם כספית תודה חיזקו ואימצו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח דוסלך,, חתיכת פינגוין
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 23:59
|
|
 |
168.
Freedom of speach for the
ל"ת
Smol only,
NY,
13/06/05 20:04
|
|
 |
167.
לאיזה רוצח יש דף באינטרנט?
שמחה,
13/06/05 19:59
|
|
 |
166.
כל הכבוד
ל"ת
roy,
n.y,
13/06/05 19:58
|
|
 |
165.
too little too late
ל"ת
erez,
here,
13/06/05 19:35
|
|
 |
164.
לרוצח אין דמוקרטיה ! חשוב כנסו
איזו כותרת,
זאת !,
13/06/05 19:34
|
לא רוצים לשמוע את גירסת המשפחה , מספיק נזק היא גרמה לעם ישראל , ולכל יהודי באשר הוא !
את יגאל עמיר ביום מותו ( יום שמחה לעם ישראל ) צריך לשרוף ולפזר בים מחוץ לגבולות ישראל !!!
חג שבועות שמח עם ישראל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
נקודה co.il לא פועל,נקודה com
ל"ת
כן פועל !!!!!!!,
13/06/05 19:18
|
|
 |
חבר'ה זה נכון! לפרוץ לאתר מייד
ל"ת
קדימה האקר,
13/06/05 19:48
|
|
 |
162.
ומה עם חופש הגלישה באינטרנט
ל"ת
אשר טויג,
13/06/05 18:58
|
|
 |
161.
ליגאל עמיר מסר חשוב
d ilan-the one,
13/06/05 18:58
|
|
 |
160.
תנו לי 5 דקות בחדר סגור
מדגדג באצבעות,
13/06/05 18:57
|
|
 |
159.
אני מעריץ את ההאקר הזה!!
האקר טוב,
13/06/05 18:53
|
בדרך כלל אני מתעב אותם, אבל כשהם מנסים לעזור לחברה, ולא סתם להתלהם, הם עושים להם שירות טוב! האקר יקר, לחיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
רשמתי בטעות שבת,צ.ל. הבוקר
ל"ת
(שני),
האתר פעל,
13/06/05 18:53
|
|
 |
157.
האתר לא נפרץ
דולף הוא הצדק,
מימוניה,
13/06/05 18:51
|
עם הוא היה באמת נפרץ אז ה''האקר'' היה שם פרופוגנדה נגדית כמו תמונה של רבין והשמצות נגד עמיר וכיו''ב.
בקשר לדוא''ל יכול להיות שהוא לא הכניס את הדואל הנכון (ומישהו ראה את הכתובת באתר ונרשם על שמו) או שהדואל נפרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
הבוקר (שבת) האתר פעל
ל"ת
?,
13/06/05 18:51
|
|
 |
155.
יגאל אני אוהבת אותך
ל"ת
דליה רבין,
13/06/05 18:51
|
|
 |
ילד, אין לך שיעורים לעשות?
ל"ת
אילה,
13/06/05 19:24
|
|
 |
154.
חזק ואמץ, כל הכבוד
ל"ת
גיא,
13/06/05 18:47
|
|
 |
153.
תודה רבה
ארז פרידמן,
קרית מוצקין,
13/06/05 18:44
|
אתר הזוועות הזה אינו ראוי להיות ברשת. תודה להאקר שהסיר אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
ימח שמך שתרקב בכלא
ל"ת
או,
13/06/05 18:44
|
|
 |
151.
להעמיד את ההקר לדין לאלתר
ל"ת
פושע מחשבים,
לבית הכלא,
13/06/05 18:44
|
|
 |
150.
י ג א ל א מ י ר אני אוהב אותך
ל"ת
שמעון פרס,
13/06/05 18:42
|
|
 |
149.
ימח שמו וזיכרו של עמיר הרוצח
מישהו,
13/06/05 18:22
|
|
 |
148.
כל הכבוד האקר - המשך ככה!
ל"ת
רמי,
באר-שבע,
13/06/05 18:18
|
|
 |
147.
amir ideology must fall down
ל"ת
nivin,
nagve,
13/06/05 17:58
|
|
 |
146.
ל 108
?,
13/06/05 17:44
|
|
 |
145.
האקר (פושע) רברבן וכלומניק
נבו,
13/06/05 17:41
|
פושע יקר שלי... אמרת: ''אני צריך לספר לך כמה מפלצות הם משפחת עמיר'' אתה באמת מכיר את משפחת עמיר, או שאתה פשוט בולע מה שהתקשורת לעסה בשבילך, בשביל הרייטינג ?
אמרת גם ש: ''אמנם דעותיי הפוליטיות דומות לדעותיו של רבין, אבל לא בגלל זה תקפתי את האתר'' ב-ר-ו-ר... הלא אתה מפיל אתרים של שמאל קיצוני, אנרכיסטים, וסרבני שרות צבאי כל יום וכל שעה. אם היית גר בבית אריה או במעלה אדומים גם היית מסתער על האתר.
ובכלל - אתה מבין שמה שעשית זה פשע, ללא כל קשר לאתר ??
ולמעריב - יופי שצינזרתם את התגובה הראשונה שלי... עבודה טובה בכיוון סתימת פיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שנראה כמו ברווז נשמע ומתנהג
כמו ברווז,
הוא כנראה,
13/06/05 18:50
|
|
 |
קוואק קוואק..
נבו,
13/06/05 23:32
|
|
 |
לנבו-לרוצחים אין זכות ביטוי.
d ilan-the one,
13/06/05 18:42
|
לא מתאים לך? יש לך בעיה. ככה זה ישאר. אם יגאל עמיר ישתחרר יום אחד יהיה מי שיפגע בו. זה לא איום, זו ידיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החוק טוען אחרת..
ל"ת
נבו,
13/06/05 23:33
|
|
 |
יגאל עמיר מצפצף על החוק.
d ilan-the one,
14/06/05 12:14
|
להתכסות בשמיכתו כשנוח זה בסדק מבחינתך?
ודרך אגב, אני החוק בעניין זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקבוצת תמיכה לא עזרה הא...
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 18:39
|
|
 |
פחדן - תענה לעניין :-)
ל"ת
נבו,
13/06/05 23:47
|
|
 |
ההבדל שהשמאל הקיצוני לא רצח
צדיק,
ישראל השפויה,
13/06/05 18:35
|
תפסיק להתבכיין שסותמים לכם פיות העיתון הגדול במדינה שייך לאנשי ימין (משפחת מוזס) ונראה לי שגם נמרודי לא מצביע מרצ אז תפסיק לבכות. ודווקא אתה עם שם כמו נבו צריך לדעת את ההפסד שלנו מרצח רבין כי גדולתו היא כגדולתו של משה רבינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא ביני ובינך
נבו,
13/06/05 23:43
|
אתה קיצוני, מתלהם - וזה לא משנה מאיזה צד של המפה הפוליטית. אני די מתון, לא נוטה לשום צד, ומסתכל על הצד השפוי של הדברים. ולעינייננו - החוק מתיר למשפחת עמיר לפתוח אתר, להביע את דעתם, כל עוד זה לא עומד נגד החוק. לעומת זאת - החוק בחלט רואה בחדירה לאתרים והפלתם עבירה פלילית. היום זה נראה לך לגיטימי, בגלל שזה לא האתר שלך. מחר זה כן יהיה האתר שלך, ומישהו אחר יראה בו מטרה לגיטימית - אפילו שלך זה יראה לא הגיוני. מישהו מגנה את הפשיעה של ההאקר ??? לא נראה לך האתר של עמיר - תגיש תלונה למשטרה, ותלך לבית משפט. אחרת, נגיע מהר מאד לסגירת חשבונות בסכינים ואקדחים.
בקשר לשמות שלנו - אני לא מתהדר בשם נבו, כמו שאתה מתהדר בשם צדיק. אצלי זה רק שם, אתה רואה בעצמך שליח... תלך להבדק!
ולגבי ההפסד שלנו מרצח רבין... אני לא יודע כמה אתה בכלל זוכר את ההסטוריה - אבל רבין עמד להפסיד בגדול בבחירות, לבנימין נתניהו. יגאל עמיר דפק את הבחירות לימין. מי שמסר את הבחירות לימין בחזרה היה כבודו - שמעון פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק משפחה של פושעים
יואב,
13/06/05 18:31
|
אמא שהניקה 2 רוצחיםשינקו מילדות את הארס שלה וגם שאר בני השפחה מפלצות שתומכים ברצח . במקום להתבייש להגיד תודה שהם עוד חיים פה הם מגינים על הרומח ואחיו השני שעזר בתכנון הרצח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכיר אותם, אישית, מה ?
נבו,
13/06/05 23:46
|
אתה זוכר שרק אחד מהבנים יושב בכלא על רצח ? אתה זוכר את המוות שעושים למשפחה עד היום ? את האח הצעיר שמשפילים בכל פעם שקוראים בשמו בגלל שיש לו אח רוצח ? מי מגן עליו ? אתה צריך להתבייש שאתה עושה איפה ואיפה בין רוצחי ראש הממשלה - כבודו במקומו מונח, לאנסים ורוצחים של נשים, נערות, ילדים, וכו. בעצם ההבדלה בין הרוצחים אתה מצביע, כביכול, על זה שחיי רבין שווים יותר מחיי כל נרצח אחר במדינה. אחרת אין להסביר את ההבדלה שאתה עושה בין הרוצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל מי שמתעלל במשפחת עמיר
d ilan-the one,
14/06/05 12:15
|
|
 |
144.
האקר, אני מברך אותך
אבי,
מרכז,
13/06/05 17:41
|
תהיה על המשמר ואל תתן לשונאי ישראל אלה ומחללי עשרת הדברות מלהביע את דעתם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
למה החלטתם שהפילו את האתר?
Nוקיון,
13/06/05 17:34
|
אם לאתר יש bandwidth נמוך מאוד, משהו כמו 2gb, כפי שמציעות תוכניות אירוח זולות, אז היה נופל ממילא אחרי שבוע - התוצאה הבלתי נמענת של חשיפה באתרים כמו nana ו-NRG...
ואם האתר באמת היה תחת שליטה של האקר, הוא היה מחליף את תוכנו בתמונה של יצחק רבין ז''ל.
לגבי ההשתלטות על הדואר האלקטרוני, אני חושב שהדבר מוכיח עד כמה לא מאובטחת וואלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
היום הוא פורץ, מחר הוא גם ירצח
רודף צדק,
13/06/05 17:23
|
פושע הוא פושע ולא משנה מה המניע שלו. מי שמבין את האקר ומשבח אותו על שבירת החוק לא יכול לסלוד מאלו שמבינים את עמיר. אסור לנו לכבד רק חוקים שאנו מזדהים איתם. אם אנחנו בעד שמירת החוק - אז לכל אורך הדרך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה רודף צדק אז יש לך
Heat-Man,
13/06/05 18:38
|
עוד הרבה לרוץ עד שתתפוס אותו... ובכדי לתפוס אותו, לא יעזור לך לתפוס את הפושעים הקטנים...בשביל לתפוס אותו אתה צריך להושיב את הפושעים הגדולים על כסא, ולתת זרמים קטנים עד שהם כבר לא יהיו איתנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
להאקר:אני מוריד בפניך את הקובע
שלום עכשיו,
13/06/05 17:19
|
כל הכבוד איש ,,אני מחזיק ממך , אין לך מושג איך קפצנו מרוב שמחה כששמעתי את זה בחדשות , אתה תתותח , אבל בקשה קטנה ,,אנא ממך אל תתן לו עוד פעם לפתוח את האתר המחורבן שלו ,, אוהבים אותך איש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
מתי תבינו שכל הרצח
גיא,
מרכז,
13/06/05 17:16
|
הזה היה ביום אחד גדול?
תקראו את הספר של ברי חמיש תבינו על מה אני מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברי חמיש יכול גם להגיד
ג,
13/06/05 19:26
|
שהשואה היתה ביום ולהביא מספיק הוכחות מסולפות. זה לא אומר שזה נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
מה אתם שמחים שהאקר ישפרוץ את
תומך ביגאל עמיר,
רמת גן,
13/06/05 17:05
|
אתר משלכם? לא מספיק שיגאל עמיר שנשפט ויושב בבית הסוהר.אחיו אמיתי עמיר רוצה להציג את יגאל עמיר באור אחר... אני רואה שאתם ישראלים אכזרים ורעי לב שכחו שרבין כמעט מכר אותנו לערבים עבור נזיד עדשים... וזה נתקע באיבה (אני לא מצדיק את רצח). עכשיו שרון אריאל מוכר רצועת עזה ללא תמורה כלשהי,לא הבטחה בטחון,לא הבטחה כלכלית,שום דבר.סתם מגרש את יהודים שעמלו ובנו ביתיהם. למרות התנגדות חריפה בליכוד,בכנסת.אך שרון דיקטטור השתמש במשטרה,מערכת שיפוט שמאלני, ושב''כ נגד המתנגדים כמונו. התנגדות הזאת יחזיקו דווקא שבעתיים היסטוריה תשפוט ויוציא את יגאל עמיר כגיבור גדול. תחכו ותראו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והוא עדייין רוצח עלוב...
ל"ת
ההיסטוריה,
שפטתי אותו,
13/06/05 19:35
|
|
 |
אין לך חברים הא...
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 18:37
|
|
 |
138.
האקר שמקר
אזרחית,
13/06/05 17:05
|
זוהי עברינות לשמה. בגלל אנשים כמוכם , אני לא אהיה מופתעת אם ליגאל עמיר יהיו תומכים רבים והוא ישוחרר בקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
כיפאק להאקר...........היי הווו
פרינסס,
תל אביב,
13/06/05 17:02
|
כיפאק להאקר.....הייי....................הופ...............כיפאק להאקר .....הייי ..... הייי.....הייי.......תודה תודה תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
עלה וצלח
ל"ת
יוס,
לוד,
13/06/05 16:56
|
|
 |
135.
And will happen every time
ל"ת
Someone,
Somewhere,
13/06/05 16:53
|
|
 |
134.
כל הכבוד
יורם,
13/06/05 16:48
|
|
 |
133.
העונש הכי גדול-להתעלם ממנו
ל"ת
פרח,
13/06/05 16:43
|
|
 |
132.
great job !!!!
bel,
ny,
13/06/05 16:33
|
i was so upset to know that this shit has a website, I wish he will never have one and i wish nrg will never give the link to the new one!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
ימח שמו.......
לילי,
תל-אביב,
13/06/05 16:22
|
מי פה לא אהב את רבין אהבת-נפש שיגאל עמיר ינמק בכלא ושלא נישמע ממנו יותר ...... את ליבנו פצע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא אהבתי את רבין.
ל"ת
jj,
fff,
13/06/05 18:05
|
|
 |
מותר לא לאהוב את רבין
d ilan-the one,
13/06/05 18:43
|
|
 |
גם להפיל אתרים אסור..
ל"ת
נבו,
14/06/05 00:06
|
|
 |
בוא נעשה עסק נבו
d ilan-the one,
14/06/05 12:17
|
|
 |
130.
כל הכבוד
ל"ת
יוני,
13/06/05 16:21
|
|
 |
129.
'' דרכו של יגאל פסולה מבחינתי''.
זה מה שאמר..,
13/06/05 16:19
|
|
 |
פלטפוס-פיצול אישיות...
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 18:35
|
|
 |
128.
סוף סוף מישהו
ישראלי גאה,
13/06/05 16:10
|
עם שכל! אסור לתת לחלאות האלה פתחון פה. לקפד את ראשו של הנחש, ולסתום את הפה למשפחתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
לאקר היקר!
דורי,
13/06/05 16:07
|
תודה לך, הלוואי וידעתי לעשות זאת בעצמי אבל אין לי את הכישורים המתאימים ותודה לך על שעשית זאת עבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
דרך (חשובה) לנקום ביצור המתועב
ישראל ישראלי,
13/06/05 16:02
|
היום החל מבצע ''סרט כחול'' (כן, שם מצחיק..). תומכי ההתנתקות יצמידו סרטים כחולים לכלי הרכב שלהם.
תוך זמן קצר נהיה הרוב גם בכבישים.
אנא העבירו לחבריכם תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
בקרוב אפיל את אתר מרכז רבין!
ההאקר,
תת רמת אביב,
13/06/05 16:01
|
בקרוב אפיל את אתר מרכז רבין! דרכו של רבין ושל משפחתו המושחתת פסולה מבחינתי! זאת תהיה לשון ההודעה: ''האתר נפרץ. ולמען הסר ספק, אתה לא מדבר כרגע עם דליה, נועה ושאר הכנופיה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר? ואפילו באצבע אחת?
ל"ת
לך לישון ותחלום,
על כך,
13/06/05 19:44
|
|
 |
נניח שאתה מצחיק...בעצם לא...
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 18:34
|
|
 |
124.
שישו ושמחו במצוות החג
אחת שתיים שלול,
13/06/05 16:01
|
היצור עמיר תוצרת פס ייצור פגום, צריך ליפול מכל פיגום , שאפו האקר ידידי.!!! משפחת עמיר ראויה לכל גינוי ורדיפה. לא זו בלבד שייצרה רוצח ומ''מ רוצח , עוד מטיפה בזכויות אדם למפלצות. מפלצת היא מפלצה , היא מפלצת. חג שמח לנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
To: Menashe Nahmias
Hagit,
Canada,
13/06/05 16:00
|
You are convinced Yigal Amir didn't murder Rabin. Already something is severly wrong with you. Murdering Rabin was the same as murdering Democracy itself. That's how Hitler came to power, by killing democracy. If your political views are a minority, you cannot force them by murdering the chosen leader. If you still don't like how democracy works, you better go and live in a third world country and save us the agony of having you and the likes of you in a country which is already suffering from violence, intolerance and prejudice.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
להאקר-גם אתה פושע
משה,
רעננה,
13/06/05 15:57
|
אבל, אין אבל! עד שבמדינה שלנו לא ילמדו להיות ישרים, נשאר מדינת הדיסקט היחיד. מדינה של מושחתים, גנבים ופושעים. מה שעשית אינו מעשה קונדס. זה פשע כפול הכולל סתימת פיות במדינה דמוקרטית.
למען הסר ספק- גם אני מקלל את הרגע בו נולד יגאל אמיר וחבריו בשב''כ.
אני משוכנע כשאתה תגדל לא תרצה שבניך יגדלו במדינה מושחתת ולא דמוקרטית אז אנא אל תמשיך לתרום לעניין.
חג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
כל הכבוד
ל"ת
ארז,
באר שבע,
13/06/05 15:41
|
|
 |
120.
לא יפה להפיל אתרים ! זו פגיעה
משה,
הוד השרון,
13/06/05 15:25
|
ולא משנה איזה אתר !
תחשבו שזה יכול היה להיות כל אתר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
זו לא פריצה נקודה!
עאע,
13/06/05 15:04
|
|
 |
118.
או יפי נפש שמאלנים
שמשון,
13/06/05 15:03
|
לכם הכל מותר ? אתם מעל החוק זה כבר הוכח , חלאות,לדעתי אתם שוום ליגאל עמיר, האים זו מדינה דמוקרטית, האדם נשפט ומרצה את עונשו, ההסטוריה תעשה את שלה אולי יהיו גילויים אחרים אחרי מס' דורות, היו דברים מעולם ! במקום לתקוף את ההאקר הפושע תוקפים את יגאל עמיר , זה כמו לתקוף חיה פצועה , זה הכי קל וללא מאמץ , תתחילו להיות אנושיים בשביל זה המדינה שלנו אלימה בבית במשפחה וברחוב ,אין סבלנות לאיש ,רק להצתרף ולרקוד על הדם ולא משנה של מי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמשון - תזחל חזרה למחילה שלך
ל"ת
ותעזוב אותנו,
בשקט,
13/06/05 19:39
|
|
 |
שמשון מחמדי הפגוע
d ilan-the one,
13/06/05 18:45
|
גם אם לא היית כותב כך היינו יודעים שאתה ימני-קיצוני נחשל.
שאל איך? לפי שגיאות הכתיב העלובות.
באמת, לא איכפת לנו מהבכי שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בווווו אווווו
Heat-Man,
13/06/05 18:31
|
|
 |
117.
האקר יקר, המשך בפעולות הקודש
מסוננת,
13/06/05 14:55
|
ותפיל עוד כמה כאלה שמגיע להם ליפול... לא אציין את מי כי מעריב כדרכו מסנן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
כל הכבוד שהפילו את האתר
שוקי הליכודניק,
נתניה,
13/06/05 14:45
|
המדינה הפכה לבית זונות , אתר לרוצח רוה''מ מה נהיה פה?!
כל הכבוד להאקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
יבורך
ל"ת
יבורך,
13/06/05 14:41
|
|
 |
114.
גבר גבר, האם אתה יכול להצמד גם
מעריצה,
13/06/05 14:40
|
לעוד כמה נציגים פוליטיים מושחתים בעמדות הכוח ? תעשה טובה גדולה למדינת ישראל על כל יושביה המפולגים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
האקר יקר - מה עם אתר לעראפת?
יש עוד רוצח,
עם אתר,
13/06/05 14:37
|
ומה עם אתר הממשלה שלנו שמשחררת מחבלים תמורת כלום?
נא להפיל בקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
ישראל -מדינה לא נורמלית.אם
דוד,
13/06/05 14:35
|
לרוצח יש תנאים כאלה.לכל רוצח,לא רק לחרא הזה, אין שום זכות-חוץ מלרקוב.(רוצח -משתכנן לקחם את החיים מהאחר ויצליח ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
מספיק כבר לתת לו במה!!!!
ל"ת
ד,
13/06/05 14:32
|
|
 |
110.
טוב מאוד
r.d,
13/06/05 14:31
|
כל הכבוד וטוב מאוד שיש עוד אנשים שדואגים לתקן את המעוות במדינה זו . אסור לתת למשפחת המרצחים האלו להרים את הראש. כל הכבוד לך האקר יקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
כל הכבוד להאקר! תמשיך כך!!
כל הכבוד!,
ישראל,
13/06/05 14:31
|
|
 |
108.
גם אני מתפתה לומר ״כל הכבוד״
rotemliss,
ת״א,
13/06/05 14:30
|
״דרכו״ של יגאל אמיר פסולה בעיני בהחלט. זה שהוא לא מתחרט על מעשיו הוא דבר מגעיל, והוא ראוי לשבת בכלא עד עולם.
אבל זו לא הדרך. פריצה היא דבר לא חוקי, והצפה היא דבר לא חוקי. אסור להשתמש באמצעים לא חוקיים, גם נגד רוצחים עלובי נפש כמוהו. אם אתם מצדיקים פריצה לאתר מגעיל כזה, המדרון החלקלק ידאג לכך שתצדיקו כל פריצה אפשרית.
האנשים האלה, עם כל שנאתי אליהם, זכאים לאתר באינטרנט, ולו המשוקץ ביותר. (אם הם היו מסיתים לרצח ראש הממשלה, למשל, זה עניין אחר לגמרי, אבל גם במקרה זה צריך לפעול נגד האתר באמצעים חוקיים ומשפטיים.) על כן אומר: אל תצדיקו את הפריצה! הפריצה היא משוקצת, ואינה ראויה לחברה דמוקרטית.
****************************
ואגב: קראקרים (פורצים), ולא האקרים! ע״ע http://www.rootshell.be/~eg/faqs/hacker-howto.heb.html (צריך לשנות את הקידוד ל־UTF-8). ציטוט, שכן אולי לא תצליחו להגיע למדריך, בגלל הקידוד:
״ישנה קבוצה אחרת של אנשים שקוראים לעצמם בגאווה רבה האקרים, אבל הם לא. הם אנשים (בדרך כלל גברים מבוגרים) שהולכים לכלא בגלל פריצה למחשבים ובגלל שימוש לרעה במערכת הטלפון (נקרא גם פריקינג). האקרים אמיתיים קוראים לאנשים אלו 'קראקרים' ולא רוצים שום קשר איתם. האקרים אמיתיים חושבים שקראקרים הם עצלנים, לא אחראיים ולא כל כך מבריקים, וטוענים שפריצת אבטחה לא עושה אותך האקר יותר מאשר להתניע מכונית דרך החוטים עושה אותך טכנאי מכוניות. לרוע המזל, כתבים רבים ועורכי עיתונים הושלו להשתמש במושג האקר כדי לתאר קראקרים; זה הרגיז האקרים רבים עד אין סוף.
ההבדל הפשוט הוא זה: האקרים בונים דברים, קראקרים הורסים אותם.
אם אתה רוצה להיות האקר, תמשיך לקרוא. אם אתה רוצה להיות קראקר, לך תעבור על קבוצת החדשות 2600 ותתכונן להיכלא 5 ל-10 פעמים אחרי שתגלה שאתה לא כל כך חכם כמו שחשבת. וזה כל מה שאני מתכוון לומר על קראקרים.״
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יקרא את זה?!?!?
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 18:30
|
|
 |
את מה?
rotemliss,
ת״א,
13/06/05 20:52
|
|
 |
107.
להאקר - כל הכבוד.
איתי,
13/06/05 14:10
|
תודה לאל שעוד יש במדינה אנשים כמוך. בבקשה - אל תהפוך את זה לאירוע חד פעמי. כל פעם שהמשפחה המפלצתית הזו תנסה ''להאניש'' את המפלצתיות שלה, תגרום להם לקרוס. בתודה, מעריץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
שיחקת אותה אדון האקר
לאריסה,
הלללווו?!!?,
13/06/05 14:08
|
|
 |
105.
ניסיתי להכנס
בני,
13/06/05 14:07
|
לפני שקראתי את הכתבה, ניסיתי להכנס לאתר ולא הצלחתי. לא ידעתי למה. עכשיו אני יודע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה יופי שאתה מספר לנו את זה.
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 18:29
|
|
 |
104.
שאפו, הצדעה וכל הכבוד להאקר
אחד העם,
תל-אביב,
13/06/05 13:59
|
יצאת גדול - ענק!!! חוקי או לא חוקי - יש מעשים שהם מעל ומעבר לחוק ושוב - כל הכבוד על ניקוי התועבה המפלצתית של ימח שמו ושמם של בני משפחתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
מעולה!! לרוצח אין זכויות!!
ל"ת
אורית,
13/06/05 13:49
|
|
 |
102.
כל הכבוד
ל"ת
אלון,
13/06/05 13:42
|
|
 |
101.
ימח שם יגאל עמיר ושם משפחתו
ל"ת
אורן,
13/06/05 13:31
|
|
 |
אמן אמן ואימרו אמן
ל"ת
משה,
13/06/05 18:31
|
|
 |
אמן סלה.
ל"ת
מסכים איתך אורן,
13/06/05 14:08
|
|
 |
סלעעעעעעעעעעעעעעעע
ל"ת
אבשלום קור,
13/06/05 15:26
|
|
 |
100.
להפסיק לתת במה לרוצח!
אדיר,יו''רצעירי,
העבודה חולון,
13/06/05 13:18
|
התקשורת חוטאת כאשר היא ממשיכה לשתף פעולה עם משפחת הרוצח. תורידו את תמונתו של הרוצח מאתר NRG ותפסיקו לשתף פעולה עם כל הסיפור הזה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
כל הכבוד
מוקיעים רצח,
צפון,
13/06/05 13:14
|
כן ירבו האקרים כמותו אין מקום לרוצחים ולתומכייהם. רוצחי כל אדם , אין להם זכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
אעלק האקר!!
הפיקח,
מרכז,
13/06/05 13:08
|
|
 |
זה מישהו שהממשלה עובדת בשבילו
ל"ת
טיפש,
13/06/05 15:29
|
|
 |
97.
סוף סוף
ל,
13/06/05 13:02
|
הגיע הזמן שהאקרים ינצלו את הידע שלהם לדברים חיוביים - יישר כוח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
כל הכבוד להאקר
ימימה,
מעלה החורנים,
13/06/05 12:58
|
|
 |
95.
טוב מאוד, ישר כוח
ל"ת
לפרקון,
13/06/05 12:52
|
|
 |
94.
האקר חזק ואמץ! אלה מפלצות ללא
ל"ת
רונית,
13/06/05 12:46
|
|
 |
93.
שאפו להאקר - כל הכבוד!!!
ריקי,
תל-אביב,
13/06/05 12:40
|
|
 |
92.
הרוצח
המציץ,
מרכז,
13/06/05 12:35
|
תמשיכו להפיל לא את האתר הוא ראוי
לצינוק כל חייו.
סובארו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
מפלצות הם בני משפחת עמיר
רובי,
13/06/05 12:11
|
|
 |
90.
כל הכבוד להאקר
עודד,
המרכז,
13/06/05 12:10
|
|
 |
89.
תודה לכולם על התמיכה!
ל"ת
spooky,
13/06/05 12:04
|
|
 |
88.
גבר גבר
יפה,
13/06/05 12:01
|
אולי ההאקר גם ידאג להשאיר את עמיר מאחורי סורג ובריח לנצח ולצרף את בני משפחתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
אין ספק שהשבכ מעורב
מתנחל מהערבה,
ערבה,
13/06/05 11:57
|
|
 |
87 אתה צודק...
איש הצללים,
ככר רבין,
13/06/05 17:20
|
יותר מידי סימני שאלה סביב הרצח. הנהג של רבין, לאה שנלקחה משם לפני הרצח, הצלם...שצילם את החניה...ובמקרה היה שם גם רצח. הצעקות סרק סרק... האח של יגאל שהכין לו כדורים אחרים (במקום כדורי הסרק..שהיו אמורים להיות לו, ומעניין מי סיפק לו אותם..אולי מי שצעק סרק, אולי השב''כ) וזה ממשיך...הם היו בטוחים שהתרגיל הצליח ובגלל זה לא הודיעו לבית החולים, ושמפניה...מה איתו ? אחים שלי, הכל מוזר...יותר מידי מוזר... תחשבו על זה ואל תטמינו את ראשכם בחול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אסור לתת לחלאת האדם הזו זכות
ללא זכויות,
13/06/05 11:56
|
|
 |
85.
רוצח תמות
אבא,
הרצליה,
13/06/05 11:46
|
צריך להוציא את החלאה האנושית שיש לה שם עמיר להשמיד אותם את כל אויבי הדמוקרטיה פשוט להשמידם תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
יפה.סתם ת'פה למייצגי סותם הפה
ל"ת
שני,
13/06/05 11:44
|
|
 |
83.
יש לנו מה ללמוד מהרשות הפלסטינ
מיכל,
13/06/05 11:44
|
מסתבר שיש לנו מה ללמוד מהם. עונש מוות לרוצחים ואנסים..... עונש מוות ליגאל עמיר !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ל"ת
לילוש,
13/06/05 13:08
|
|
 |
82.
משפחת עמיר
שי,
באר שבע,
13/06/05 11:44
|
עם היתה טיפת כבוד למדינה הזאת משפחת עמיר היתה כבר מזמן מחוץ לחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מש' עמיר מקומכם לא בארצנו
ל"ת
אלמונית,
נוה עמל,
14/06/05 00:14
|
|
 |
81.
יש להפיל באופן קבוע לרוצחים אי
הדס,
13/06/05 11:40
|
|
 |
80.
מעריב - עתון הימין המשיחי
ל"ת
דרור,
מרכז,
13/06/05 11:14
|
|
 |
79.
בכל מדינה נורמלית היו מזמן
ניב,
13/06/05 11:05
|
רוצחים אותו, או בצורה חוקית בעונש מוות או שמכניסים לתא שלו ''חבר'' שיעשה לו טוב!! ויעשה לנו טוב . חג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה רואים שאתה מושפע
אורי,
נתניה,
13/06/05 17:54
|
למה שיתנו ליגאל עונש מוות??? רבין היה בנאדם פשוט כמו כל בנאדם אחר. אם לגזור על יגאל עונש מוות, אז לגזור על כל רוצח עונש דומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מגיע למשפחת עמיר חופש ביטוי
סוזי,
י-ם,
13/06/05 11:02
|
כל האקר פורע חוק צריך להענש בהתאם . מעשה שלו -זה סוג של אלימות . ואלימות גורמת ליותר אלימות . נמאסתם שמאלנים עלובים אתם הופכים ישראל למדינת הפקר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה...תסתובבי במקום יא נעל...
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 18:26
|
|
 |
סוזי הנפוחה מחוסר חמצן במוח
פרינסס,
תל אביב,
13/06/05 17:10
|
לרצח של ראש ממשלת ישראל....איך את קוראת......אלימות...??? מקומך הוא בקרקעית הים.......סעודה לדגים......ואז תרגישי מה זאת אלימות.....אההה רגע!!!! אל תשכחי את הרוצח וכל משפחתו....אחד לאחד.....שלא יישאר פירור על פני האדמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחח חזק
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 18:25
|
|
 |
סוזי היא קוקסינל משיחי
ל"ת
אורן,
13/06/05 12:35
|
|
 |
יהודי לא מקלל יהודי
קובי,
13/06/05 12:07
|
|
 |
to koby
Di,
mercaz,
13/06/05 12:55
|
|
 |
חופש מאסר
יו,
13/06/05 12:01
|
|
 |
כנראה לא נכנסת לאתר
מיכל,
13/06/05 11:47
|
הוא מלא בשנאה והסתה... למש הזאת כבר מזמן צריך להוריד את הראש. כמו שצה''ל הורס בתים של מש' המחבלים.....גם בהם צריך לטפל.... הרוצח לא קיבל את דעותיו מהאויר... משפחתו חושבת בדיוק כמוהו, אמו התראיינה לא פעם לאמצעי התקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
כל הכבוד
הרצל,
הרצליה,
13/06/05 10:51
|
להאקר יש יותר שכל ואומץ מאשר לכל הרשויות שלנו אשר מפחדות לגעת במשפחת המפלצות שונאי ישראל יהי שמם לדראון עולם משפחה אשר מצדיקה רצח יהודי אין מקומם בקהל בימי קדם היו סוכלים אותם באבנים כיום אפשר רק למחוק את האתר שלהם למנוע את המשך הפצת הארס שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
המשך לפרוץ. משפחה איומה.
ל"ת
שולמית,
13/06/05 10:49
|
|
 |
75.
רוצח לא צריך לקבל חופש ביטוי
שגית,
13/06/05 10:49
|
רצח הוא מעשה שלא משתמע לשתי פנים. ההסבר לא משנה, המעשה לא היה צריך להעשות. יגאל וחגי עמיר הם רוצחים וכל ההסברים הרציונליים שלהם לא מעניינים אף אחד. הם פושעים אשר מקומם מאחורי סורג ובריח. ואתה האח אמיתי, שמנסה לעזור לאחיו,לגונן עליהם וכנראה להצדיק את מעשיהם, מקומך כנראה גם בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מה קורה לכם?
שושנת העמקים,
רכבת העמק,
13/06/05 10:42
|
לאיזה עוד רוצח יש ''אתר'' שמסביר את טענותיו???? השופטים החליטו שהוא אשם, הוא מודה באשמה אז מה צריך עוד להסביר??? אולי ניתן גם לכל רוצחי הנשים, אונסי הקטינות ושודדי הקשישים במה בשביל דעת קהל????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
כל הכבוד!!!!
ל"ת
טי,
13/06/05 10:41
|
|
 |
72.
מעשה חשוב
אאא,
מרכז,
13/06/05 10:39
|
כל הכבוד לך , עשית מעשה טוב . אם יעלו שוב את האתר תמשיך להפילו העם איתך אתה ענק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אלק האקר
מתלהבים קטנים,
13/06/05 10:38
|
כולה ניחש את הסיסמא למייל ובטח נתן למחשב שלו בבית להוריד מהאתר כל הלילה חומר כדי שיעבור את המכסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
צל''ש להאקר . חיזבאללה תיזהרו.
אריק האדום,
13/06/05 10:06
|
ובכלל , למה אין חוק נגד אתרים מזורגגים כמו זה . יגאל עמיר - בעזרת השם , לא תהיה לך תקומה . אמן כן יהי רצון . ברוך הנותן תשועה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מעריב,תתביישו. באמת תתביישו
גיא,
13/06/05 10:05
|
מה שאתם מציגים פה בשבוע ומשהו האחרונים בנושא של יגאל עמיר זה פשוט עיתונאות רעה. איפה הדיווח האובייקטיבי? תפסיקו לצדד בצד כלשהוא בכתבות שלכם,זה פשוט נראה רע. אתם עיתון גדול,אבל רע. עד שתפסיקו לקחת צדדים בכתבות,אני עובר לקרוא את החדשות שלי במקום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנס לי בשושונה
ל"ת
RUBH,
13/06/05 13:19
|
|
 |
אוקיי
גד,
13/06/05 10:38
|
|
 |
אין שני צדדים, יש רוצח
ל"ת
גיל אזולאי,
13/06/05 10:30
|
|
 |
68.
זו פגיעה בחופש הביטוי..
אחד,
13/06/05 10:03
|
אני מסכים איתך, אך אין מה לעשות, לכל אדם יש זכויות המוענקות לו כאדם, ולכן אסור לפגוע בזכויותיו להתבטאות וחופש הדעה והמצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרוצח אין זכויות
גילי,
אילת,
13/06/05 16:59
|
לרוצח הזה אין זכויות בכלל, שירקב בכלא עד יומו האחרון, וש ה' יעניש את כל משפחתו ואת אחיו חגי אמיר בעונשים חמורים. בושה למידינה הזאת שנותנים במה לרוצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפושעים יש לשלול זכויות.
אזרח,
13/06/05 10:32
|
יש מדינות כמו ארה''ב, שבהן מובן מאליו שלמעמד של עבריין מורשע, מתלווה באופן אוטומטי שלילה של זכויות מסויימות.
לכל אדם יש זכויות, אבל מי שפוגע בזכויות של אחרים, אינו יכול לבוא בטענות על פגיעה בזכויותיו. ישנן זכויות מסויימות שחשוב לשמור עליהן דוקא כשמדובר בעבריינים, כגון הזכות לייצוג משפטי. אבל ברור כי מי שנשפט על פשע חמור מאבד כמה זכויות כמו חופש התנועה, וגם הזכות להבעת דיעה פוליטת צריכה להיות ביניהן - בעיקר שאותה דעה היא הגורם לעבירה.
במיוחד נכון הדבר במקרה של אדם שרצח נבחר ציבור, ובכך מנע ממליוני אחרים שימוש בזכות הדמוקרטית שלהם לחופש דעה ומצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך !!!!!!!
ל"ת
דני,
הרצליה,
13/06/05 11:53
|
|
 |
67.
האקר אתה תותח!!!
ל"ת
אלמוג,
גבעתיים,
13/06/05 10:02
|
|
 |
66.
כל הכבודדדדדדדדדדדדדדדדדדד
ל"ת
חזק ואמץ.,
13/06/05 09:53
|
|
 |
65.
כעמיר סתם את הפה של רבין זה הי
עמי,
צפון,
13/06/05 09:52
|
היה בסדר? לא צריך לתת למשפחה הזאת במה בשום צורה. הם לא הביעו חרטה ולא רואים שום פסול בהעשה של הרוצח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אתר של רוצחים.
צפריר,
13/06/05 09:49
|
כאלה שרוצחים את הדמוקרטיה ואת מנהיגיה אבל מוגנים היטב על ידיה ומשתמשים בה למטרתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
כל הכבוד להאקר !!! יישר כוח
ל"ת
רחלי,
13/06/05 09:46
|
|
 |
62.
פעם ראשונה שאני מריעה להאקר
דפנה,
13/06/05 09:43
|
כל הכבוד. ואם המשפחה של היגעל הזה תעלה שוב את האתר, לפרוץ ןלהפיל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
האקרי העולם יתאחדו ויפילו את
ישראלי,
13/06/05 09:29
|
|
 |
60.
כל הכבוד
הנורמלי,
13/06/05 09:29
|
אני חושב שצריך גם לקחת לחקירה את אלו שעומדים מאחורי האתר. על דברי הסתה הפרועים שלהם, והקריאה לרצח והצדקת רצח הם צריכים לשלם מחיר. אנשים כמותם מטיפים לאנרכיה וחוסר צדק דמוקרטי, וטוב שטיפלו באתר שלהם באותו האופן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
כל הכבוד! לסתום לעמיר את הפה
ל"ת
לעד יושתקו,
13/06/05 09:28
|
|
 |
58.
יופי, מעולה, כל הכבוד.
ל"ת
redkfeer,
13/06/05 09:27
|
|
 |
57.
כל הכבוד
ל"ת
יהודי,
13/06/05 09:25
|
|
 |
56.
שימו לו תמונה של טרימבובלר
ל"ת
יוחנן המטביל,
13/06/05 09:20
|
|
 |
55.
עמיר כבר אמר הכל בשלוש יריות
פרחיה,
13/06/05 09:18
|
לו היה יגאל עמיר פותח אתר אינטרנט במקום לרצוח את ראש הממשלה הנבחר, לא היה פסול בדבר. אך את דעתו על דמוקרטיה ודעת הקהל הוא כבר הביע בשלוש יריות בכיכר. עכשיו שישתוק עד יום הדין האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק!!!!!
ל"ת
פיצ,
13/06/05 10:39
|
|
 |
54.
הרבה תודה ויישר כח לשפוי שביצע
לא רגוע,
13/06/05 09:13
|
|
 |
53.
האקר - כל הכבוד, לשם שינוי
ישראלית,
13/06/05 09:08
|
יש לשלול זכויות אדם מתת אדם שירק בפניה של המדינה, שבחרה ראש ממשלה בדרך דמוקרטית, זכות שהרוצח המתועב שלל מהמדינה . מי שתומך בו ובצורך להעניק לו זכויות איננו טוב יותר ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כל הכבוד
ל"ת
שחר,
13/06/05 08:58
|
|
 |
51.
כל ההאקרים בעולם חייבים להפיל
ל"ת
יום יום את האתר,
של המפלצת !!,
13/06/05 08:44
|
|
 |
50.
לא רוצים לשמוע עליו
ל"ת
לא נשכח,
ולא נסלח,
13/06/05 08:16
|
|
 |
49.
כל הכבוד להאקר
ימין אמיתי,
13/06/05 08:14
|
|
 |
48.
חבל שההאקר לא שם דיוקן של רבין
אמיר סולן,
תל-אביב,
13/06/05 08:07
|
... והוסיף מילות חרטה (נזויפות, אלא מה, כנות ?) ''בשם'' משפחת עמיר על מה שהם עוללו לכולנו, ועוד מעיזים להגיד שיש ''צד אחר'' לסיפור הרצח. גם האתר הזה צריך ליפול ולא לקום עוד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון גדול!!!!
ל"ת
איתי,
13/06/05 14:14
|
|
 |
47.
גועל עמיר
אלדד,
חולון,
13/06/05 07:49
|
החולרה הזאת הרסה את המדינה,מיום הרצח ועד היום אנחנו רק מדרדרים. לקשור אותו לעמוד בכיכר רבין ,ולסקול אותו למוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
'' דרכו של רבין פסולה מבחינתי''.
יגאל עמיר,
13/06/05 07:26
|
|
 |
תגובה ל46
יהודה,
חולון,
13/06/05 09:49
|
בכל לילה ולילה שתנסה לישון יופיעה לך יצחק חי ותסביר לו למה עשיתה את זה ,למה יריתה לו בגב כי לא הייה לך אומץ להתווקח במילים פשותות על דרכו של רבין. לו הייה דרך , נכונה או לא ?ההיסטוריה תישפוט. מה היה לך???????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה ל46
פיפס,
אין,
14/06/05 18:50
|
בכל לילה שתלך לישון המורה שלך לעיברית בבית הספר היסודי יופיע לך וישאל למה קיבינימאט ישנת בשיעורים שלו?!!?!?! לך לאיבחון יא עילג לא היו לך 5 מילים רצופות בלי שגיאות כתיב. ומה קשור לא היה לך אומץ להיתווכח ונגיד הוא היה מתווכח, מישו היה מקשיב? טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אמן ואמן
המאושרת,
חול,
13/06/05 07:22
|
כן ירבו כל האקרים שרק ימשיכו לפרוץ ולהפיל את האתר. האיש לא רק רצח את רבין גם גרם נזק בלתי הפיך לרמת המוסר בארץ. מי יתן והאתר של המשפחה ימשיך ויפרץ ויהרס. אמן ואמן. כל הכבוד וכה לחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אם ברגותי ישוחרר למה יגאל לא
ל"ת
h,
h,
13/06/05 07:20
|
|
 |
מסיבה פשוטה :
א,
13/06/05 10:35
|
הפלסטינאים לא דרשו את שחרורו. אם הם ידרשו, אפשר להעביר גם אותו לידיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה...למגיב תגובה 44
פרינסס,
תל אביב,
13/06/05 17:19
|
חחחחחחחחחחחחח אהבתי......הצחקת אותי לאללה.....נחמד מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואוו נכון. בואו נשלח אותו לשם
ל"ת
ברי,
13/06/05 11:47
|
|
 |
43.
מגעיל אמיר
שלמה,
חיפה,
13/06/05 06:36
|
|
 |
אכן. להקיאאאאאאאא
ל"ת
גועל,
13/06/05 11:55
|
|
 |
42.
נמאס
נמאס,
מינסוטה,
13/06/05 06:26
|
מעריב די מפתחון פה לרוצח הוא רוצח הקורבן לא יכול להגיב והרוצח מתוקשר בצורה מוגזמת די
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
יעקב מניו יורק,
נוני,
דימונה,
13/06/05 06:17
|
אולי תזמין את מנשה נחמיאס שיעבור לגור איתך? ככה שניכם תהיו רחוקים מפה ויפה שעה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק\ת ב100%, אחלה תגובה.
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 18:19
|
|
 |
נוני מדימונה
יעקב,
ניו יורק,
13/06/05 09:56
|
אנני תומך במעשיו של אמיר כלל וכלל מקומו מאחורי סורג. ואנני מאמין בקונספרציה כמו מנשה נחמיאס , רק היבהרתי את חשיבות שמירת החוק. לגבי מקום מגורי,לאדם אין תמיד שליטה על הדינמיקה של החיים שמובילה אותו למחוזות אחרים. אומנם אני במערב אך לבי בירושלים. ניפגעתי מדבריך.
יום טוב יעקב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמירת חוק?אפילו בצמרת לא
ל"ת
יודעים מה זה,
13/06/05 11:52
|
|
 |
40.
מצוין, יישר כוח!!!
ל"ת
ינשופית,
13/06/05 06:08
|
|
 |
39.
יופי !!!!!!!
יוסי,
13/06/05 06:02
|
ללמוד איך אפשר לשים רגליים לבני העוולה בכל תחום אליו יפנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
Way to go
ל"ת
Leon,
13/06/05 05:58
|
|
 |
37.
זה האקר השנה!
ל"ת
אד,
13/06/05 05:54
|
|
 |
36.
כך נאה וכך יאה
ל"ת
ענת,
13/06/05 04:23
|
|
 |
35.
Thank you from the US
ל"ת
John Smith,
USA,
13/06/05 03:38
|
|
 |
34.
לשם שינוי כל הכבוד :)
ל"ת
ישר כח,
13/06/05 03:31
|
|
 |
33.
כ ל ה כ ב ו ד
אסף וונסה,
שפיות זמנית,
13/06/05 03:23
|
ואם יחזור האתר, מוזמנים כל ההאקרים למינהם להפיל ולרוצץ ולהעלים את האתר, לא לתת לו להמשיך!!! אנחנו כאן בישראל לא יכולים להרשות שלרוצחו של רבין (זוכרים שהוא רצח את רבין???) יחזיק אתר שמצדיק את מעשיו ברשת.
האקרים, קבלו חיזוקים והמשיכו במלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ל-21
בני,
13/06/05 03:19
|
סתימת פיות? מי בדיוק סתם את הפה לרבין?
נמאס כבר מהדמגוגיה של אנשים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חופש הדיבור הוא לא סלקטיבי
כפיר,
ירושלים,
13/06/05 03:18
|
הרצח הנתעב הוא דבר אחד. לסתום פיות זה דבר אחר. מי שמפחד להקשיב שיאטום את האוזניים. אבל בחברה פלורליסטית לכולם יש את הזכות להביע דעה. אני מגנה את הפריצה לאתר בכול לשון. הפגיעה באתר היא פגיעה בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד חופש דיבור למחבלים
ל"ת
לא נשכח,
ולא נסלח,
13/06/05 08:17
|
|
 |
סתימת פיות
המאושרת,
חול,
13/06/05 07:26
|
גם אני בעד חברה פלורליסטית אבל צריך לדאוג לגבולות מסויימים שיאפשרו את החברה הפלורליסטית. במקרה הזה אנשים אנטי דמוקרטיים משתמשים בדמוקרטיה בכדי להפכה לאנרכיזים ולכן חייבים להציב לזה גבולות שיאפשרו את המשכה של הדמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לא יודע איך לאכול את זה
מרק,
13/06/05 03:16
|
לא ראיתי את האתר,ואינני מזדהה עם החלאה,
ובכ''ז-אם האתר פועל כחוק,אז האקר הוא האקר,בדיוק כמו החיזבאלה.
אינני מוצא הרבה הבדל בין טריפה למארה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיוקים
יעקב,
ניו יורק,
13/06/05 06:09
|
שלום מרק יש רגעים שבהם נימדדים, עשה חושבים והחלט אם ואך לאכול כשר או לא או רק שלטון החוק כשר לי אין הירהור אגב ,שלטון החוק קודם כמו נר לרגלנו. דבר נוסף לא מסכים אם הפורץ (האקר) אך לא הייתי משווה אותו לחיזבאלה
יום טוב יעקב
לא אבוש ואשאל מה פרוש : מארה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעקב-מארה פרושה קללה,משהו רע
ל"ת
ראובן,
13/06/05 09:54
|
|
 |
תבורך
ל"ת
יעקב,
ניו יורק,
13/06/05 11:03
|
|
 |
29.
ישוחרר יגאל אמיר!
פליט פוליטי,
13/06/05 03:08
|
|
 |
יש לי את הIP של המחשב שלך,
זרועו הארוכה,
13/06/05 10:08
|
|
 |
אתה פשוט אידיוט גוי
טוטו,
13/06/05 09:17
|
אתה מוזמן להצטרף איתו לכלא לעוד כמה שנים טובות. אתה בדיוק כמוהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק.. ישוחרר יגאל עמיר.
ל"ת
a,
13/06/05 13:58
|
|
 |
האקר סתם עלוב,כל אחד יכול
צוחק על האקר,
רשת,
13/06/05 17:10
|
להפיל..זה לא חוכמה גדולה. מאחל ליגאל עמיר שיחרור מוקדם.. כולם על ז..... מבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שמאלני פורע חוק!
חיים,
ירושלים,
13/06/05 03:01
|
|
 |
אפילו לא ראוי לתגובה
rotemliss,
ת״א,
13/06/05 14:42
|
אך היורשה לי לשאול, מנין לך שנאה כה עזה כלפי קבוצה מוגדרת, שלא פגשת חלקים ניכרים ממנה מעולם? האם היא עשתה לך משהו? או שהחלטת לשנוא כי הדעות מנוגדות לשלך?
NRG לא יפרסמו את התגובה שלך? ראיתי תגובות ראויות לסינון, הן מימניים והן משמאלנים, והן לא סוננו. ״לא יפרסמו משהו ימני״? זה בהחלט לא ראוי לתגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
על חופש הדיבור שמעת
גל,
NYC,
13/06/05 02:39
|
מה עם האתר של בין לאדן ורוצחים אחרים - ? להם מותר??? יפה נפש עלוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על עונש מוות שמעתם
אבא ללוחם,
13/06/05 06:30
|
זה דווקא קיים אצל שכננו וגם חלק אצלכים וחבל שלא אצלנו, לגופו של עיניין, חופש הדיבור כ''טיוח'' הרצח לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עונש מוות? אסור, אסור, אסור!
rotemliss,
ת״א,
13/06/05 14:40
|
במדינה מתוקנת, אין עונש מוות כלל. במדינת ישראל, יש עונש מוות רק כעונש על שני דברים מוגדרים: ריגול (או בגידה, אני לא זוכר בדיוק, נדמה לי שריגול), ונאציזם. וגם אלה לא צריכים להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזכות לחיות קודמת לחופש הדיבור
ל"ת
משפחת אדאמס,
13/06/05 03:30
|
|
 |
הזכות לחיות, הזכות לאמת
אפללו השלישי,
13/06/05 08:00
|
בסדר הזה, לחיות מעל לכל. אבל הזכות לאמת קיימת מייד לאחר מכן, אין אמת ללא חופש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
KOL HAKAVOD
ל"ת
DAVID,
MEXICO,
13/06/05 02:35
|
|
 |
25.
תודה להאקר
אחת,
13/06/05 02:30
|
|
 |
24.
כל הכבוד!
גיא,
13/06/05 02:00
|
אם הייתי האקר,הייתי עושה את זה בעצמי. אני שמח שיש אנשים שעשו מה שצריך. רק חבל שNRG,מעריב,עיתון שאמור להיות אובייקטיבי,כבר בפעם הרביעית כותב על האתר של הרוצח השפל בצורה אוהדת וסובייקטיבית. זאת לא עיתונות טובה ולא עיתונות הוגנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בכלל לא כל הכבוד
יעקב,
ניו יורק,
13/06/05 05:45
|
האתר הוא באחריות אמיתי עמיר ופריצה לאתר היא פגיעה ברכושו מה מסובך פה, ואל אנשי החוק,תפקידכם לשמור על זכותם של אותם , שאינם יכולים לשמור עליו בעצמם . כמו שמגינים אתם אלינו מרוצחים ושולחים אותו מאחורי סורג (יגאל) הגנו אלינו משוברי חוק אחרים כמו האקרים למשל, (אתם יודעים היום אתר מחר חשבון הבנק של כותבי ''כול הכבוד'' חברי, שילטון החוק צריך להיות אור לרגלנו
יום טוב יעקב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיפה היית כשרבין נרצח? צבוע.
ל"ת
d ilan-the one,
13/06/05 16:16
|
|
 |
כשרבין נרצח...
אורן,
נתניה,
13/06/05 18:02
|
ממש לא בכיתי, ועד היום אני לא מתאבל על הרצח שלו. שלא לדבר על זה שאני בז לטקסים שנערכים לזכרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורן, הבעיה שלך
d ilan-the one,
13/06/05 18:49
|
היא שאתה טיפש מדי או צעיר מדי או שניהם יחד. בגלל זה לא בכית, כי לא הבנת למה אנחנו הולכים. תסתכל מי יושב היום בכנסת,בממשלה, חבורת אפסים חדלי אישים,מושחתים ומטומטמים. אין היום אנשים בסדר הגודל של רבין (מלבד פרס).
המשך לצחוק, רחוק לא תגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האקר עבריין
יעקב,
ניו יורק,
13/06/05 04:43
|
אולי האקר אבל שובר חוק אנני מכיר אותו אבל מזכיר לי את אותם גאונים אם יצר הרסני, היום תומכים בוא הרבה, מחר תעלה לא היכולת לראש ויעשה מעשה נבלה. שיכור מכוח ולא מאהבה
יום טוב יעקב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל הכבוד!!!
אלעד,
13/06/05 01:57
|
|
 |
22.
כל הכבוד לו (((:
ל"ת
אסף,
13/06/05 01:42
|
|
 |
21.
סתימת פיות...!!!
מנשה נחמיאס,
מרכז,
13/06/05 01:34
|
''האקר'' ההוא, עם הדעות של רבין, פשוט קינא בהצלחה של האתר ועשה, מה שכל אדיוט שמקנא ויכול לעשות... ואתם, במקום לתקוף את העוול שנעשה כאן, אתם תומכים - כאילו שהאתר הזיק לכם, גם אתם מקנאים בהצלחה של משפחת עמיר... יש מלא אתרים שאני ממש לא הייתי רוצה שהם יהיו, אבל מה לעשות? יש עוד דעות חוץ מהדעה שלי ואני וכולם צריכים לקבל את הפלורליזם המבורך!!! אני זכיתי לראות את האתר, וגם קראתי את הספר של ברי חמיש (כדאי גם לכם) ואני משוכנע שיגאל עמיר לא רצח את רבין - תקראו את הספר ''מי רצח את יצחק רבין'' וגם אתם תחשבו כמוני!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה כבר שטויות
rotemliss,
ת״א,
13/06/05 14:38
|
חבל שלא רואים כאן תגובות שפויות. או קיצוניות לצד אחד (תמיכה מוחלטת בהאקר בלי שימת לב למדרון החלקלק), או לשני (הצדקת הרוצח הנאלח יגאל עמיר).
יגאל עמיר בעצמו הודה, מה עוד אתה רוצה? אתה חושב שה״גיבור״ הזה שיקר?
ב״הצלחה של משפחת עמיר״? אם זו הצלחה, אני לא רוצה להצליח. ״קינא בהצלחה של האתר״? ☺ בדיחה טובה. ״עם הדעות של רבין״? אני מבין שצריך להיות שמאלני כדי להבין את העובדה שהרצח משוקץ? גם מתנגדים לרבין צריכים להבין את זה.
כל הכבוד, יגאל עמיר. כל הכבוד ששיבשת את תהליך השלום. לו לא תדע מנוחה וחופש לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד איפה אפשר לקנות את הספר?
ל"ת
a,
13/06/05 13:57
|
|
 |
מסכים איתך.
ל"ת
a,
13/06/05 13:55
|
|
 |
סתימת הפה של רבין היתה חמורה
בהרבה !!!,
13/06/05 11:59
|
תגיד תודה שההאקר לא סתם לגועל את הפה באותו אופן שגועל סתם ליצחק את הפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אידיוט אחד
אבי,
13/06/05 09:19
|
לולא יגאל אמיר לא ירה ברבין הוא לא היה משחזר את הרצח ולא היו מצלמים אותו בזירת הארוע עם רובה בדיוק ברגע שרבין כבר היה על הרצפה.
אז תשתוק ולך לכלא יחד איתו
עונש מוות ליגאל אמיר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחמיאס, אתה אדיוט
ל"ת
אאאאאאאאאאאאאאא,
חחחחחחחחחחחח,
13/06/05 09:00
|
|
 |
באמת?אז מי ירה ברבין?
רון,
13/06/05 08:17
|
|
 |
לא קראתי. אבל יש לי הרבה שאלות
אורי. ב,
13/06/05 07:31
|
וכמובן שלא יווצר הסיכוי לקבל תשובות. כל הנושא של הפרשה, שמפניה דיסאיפורמציה, דלגטימציה להתנגדות להסכם אוסלו ע''י השב''כ (בפקודו של רבין) יצירת פרובקציות של השב''כ, לא יחקרו לעולם ואף לא ינתנו תשובות לעולם. למה? הם מ פ ח ד י ם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עוד עבד נרצע של הממשל החולה...
אוליוח,
אלפא ק,
13/06/05 01:21
|
במקום לבזבז את כישרונו העלוב על אתרים של המחבלים הוא פורצת לזה האתר. עוד משרת של האליטות הפן ערביות, כמובן הוא עיוור וחושב שהוא משרת את הטובים... חה חה חה האירוניה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לאקר
ל"ת
משה,
13/06/05 03:53
|
|
 |
ויגאל עמיר הוא לא מחבל??
ל"ת
נתי,
13/06/05 03:16
|
|
 |
לנתי-הוא גרוע ממחבל ובהרבה
ל"ת
רון,
13/06/05 09:55
|
|
 |
19.
מי נתן להם בכלל אתר
אבי יריב,
ירושלים,
13/06/05 01:02
|
|
 |
18.
כל הכבוד!
חייל מרפיח,
13/06/05 00:58
|
כל הכבוד למי שהפיל את האתר! אומנם אני נגד האקרים בכללי, אבל ביחס לתתי-אדם כמו הרוצח יגאל עמיר ושותפיו אין מה לומר חוץ מכל הכבוד להאקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד להאקר
חיים,
דרום,
13/06/05 00:57
|
|
 |
16.
כל הכבוד ! ממני ימני שפוי.
ל"ת
עדי,
13/06/05 00:48
|
|
 |
שמחה לשמוע שיש גם כאלה
ל"ת
אגי,
13/06/05 11:49
|
|
 |
15.
טוב שמישהו עושה את העבודה
כל הכבוד,
13/06/05 00:41
|
|
 |
14.
תודה-
CaliforniaBoy,
LA,
13/06/05 00:40
|
|
 |
13.
סוף סוף ידיעה חיובית
ל"ת
דני,
13/06/05 00:20
|
|
 |
12.
כל הכבוד לך .........
קובי,
13/06/05 00:20
|
אני מקווה שבאותה החלטיות ,תפיל גם את האתרים של ארגוני הטרור הפלסטינים ושאר שונאי ישראל ,עם אותה מוטיבציה ,יגאל עמיר יושב בכלא ,משפחת עמיר לא אשמה ,בשפה פשוטה יהודית זה נקרא שנאת חינם ,העם שלנו אם יש דבר כזה בכלל' גדוש באנשים כאלה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פרסי גאה,
13/06/05 00:18
|
|
 |
כל הכבוד
אורי,
מודיעין,
13/06/05 08:27
|
|
 |
אתה דמוקרטי משהו משהו!!!
תל אביבי עייף,
תל אביב,
13/06/05 01:25
|
אין שום הצדקה לרצח!!! אבל במדינה דמוקרטית שבה פועלים נאו נאצים קטנים ומושתנים מתחת לאף שלך, ואף אחד לא עוצר אותם. בדיוק מאותה סיבה מחורבנת שאתה גר במדינה ----- ד מ ו ק ר ט י ת . נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
להאקר - כל הכבוד
טל,
ארה''ב,
13/06/05 00:18
|
|
 |
9.
בוא'נה אנשים..תרדו מהבן אדם
אני,
13/06/05 00:01
|
לאנסים וכל הג'יפה בעולם מתייחסים יותר יפה..תרדו ממנו.גם הקטע של החתונה מה איכפת לכם??זו זכותו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שתומך ברוצח... משהו אצלו גם
ל"ת
לא בסדר,
13/06/05 12:00
|
|
 |
צודק...
מנשה נחמיאס,
מרכז,
13/06/05 01:37
|
העונש שלו זה להיות בכלא, לא מוות! האיסור שלו להתחתן פשוט גומר לו את החיים, במובן מסויים... נגיד שהוא באמת אשם, והוא לא, הוא עכשיו מרצה את העונש שלו במאסר - זה אמור להספיק!!! לא צריך ''לתבל'' את העונש עם תוספות לא לעניין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך צודק
ל"ת
a,
13/06/05 13:55
|
|
 |
לרוצח אין זכויות
שירה,
ארה''ב,
13/06/05 01:17
|
אין מה להוסיףת לא נניח ולא נישן, לרוצח אין זכויות, נקודה! לא אתר, לא הסבר, לא כלום. אין לו לגיטימציה ליצור קשר עם העולם החיצון, הוא בכלא ושישאר שם ללא הוצאת מילה מחוץ לכתלים הללו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היו לו זכויות...
מנשה נחמיאס,
מרכז,
13/06/05 03:14
|
הוא היה מקבל עונש יותר חמור!!! כמו שציינתי למעלה, אני משוכנע שהוא לא אשם - וגם אם הוא אשם מגיע לו לתקן את השטויות שהתקשורת ממציאה עליו!!! ועוד, כמו שציין אחד מתחתיי, המשפחה שלו הקימה את האתר ולמשפחה שלו יש זכויות מלאות, לא פחות מכל אזרח אחר במדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחמיאס, תיזהר.
ל"ת
שב''כ,
13/06/05 18:54
|
|
 |
חתיכת אפס....לא אשם?!?!
ל"ת
Heat-Man,
13/06/05 18:11
|
|
 |
אבל למשפחה שלו יש זכויות...
טל,
13/06/05 02:30
|
אני באמת ובתמים לא ''אוהד'' של הבחור, הוא עשה מעשה נפשע ומגיע לו להענש על כך, כמו כל רוצח! אבל במקרה של יגאל עמיר הוא לא נענש כמו כל רוצח, הוא נענש הרבה מעבר למחבלים עם הרבה מאוד דם על הידיים! אנסים שאנסו את בנותיהן במשך שנים ועוד חלאות המין האנושי וזה לדעתי לא הוגן ולא מוצדק.
יש להתיחס אליו כמו אל מחבל, אבל לא מעבר, אם למחבלים יש זכויות גם לו יש, ואם למחבלים יש אתר אז גם למשפחה שלו מותר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בית בהרצליה
לפי דבריך צריך,
לאטום לו,
13/06/05 06:12
|
לפי דבריך צריך לאטום לו את הבית בהרצליה כי זה מה שעושים למחבלים. ואני בעד. אז אחרי שיאטמו להם הבית יהיו להם זכויות כמו למחבלים האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yes
ל"ת
you are right !,
13/06/05 05:47
|
|
 |
8.
באיזה זכות פתחתם אתר במחשב
שכנה של גאולה ע,
נוה עמלהרצלי,
12/06/05 23:59
|
רוצח שפל שכמותך - איזה זכות יש לך עוד לפתוח אתר במחשב הגם רצחת וגם התפרסמת?????????????...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מפחדת מהפירסום???
מנשה נחמיאס,
מרכז,
13/06/05 03:16
|
התקשורת מספיק מפרסמת אותו, על מה שהוא עושה בחיי יום-יום ויותר מזה, אפילו על מה שהוא לא עושה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כל הכבוד להאקר הזה-לא צריך אתר
שכנה מנוה עמל,
הרצליה,
12/06/05 23:57
|
למפלצות לא כדאי לפתוח אתר במחשב. בלי כל קשר לדעות פוליטיות - כל הכבוד להאקר הזה - כי זו חוצפה מצד רוצחי רבין ז'ל בכלל להביע את דעתם ולתת להם אתר במחשב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד!!
איה,
תל אביב,
12/06/05 23:52
|
|
 |
5.
כל הכבוד!!!
ל"ת
asaf,
12/06/05 23:52
|
|
 |
4.
כל הכבוד להאקר.
ל"ת
.,
12/06/05 23:49
|
|
 |
3.
כל הכבוד!!!!
ל"ת
רונן,
12/06/05 23:47
|
|
 |
2.
היה צפוי ותמשיכו כך...
עם ישראל,
12/06/05 23:46
|
כל הכבוד לך . חיכינו לך שתעשה את המעשה הנ''ל. תשגיח שבמידה וזה יעלה תפילו אותו מחדש. תודה רבה עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמירת חק
יעקב,
ניו יורק,
13/06/05 04:57
|
מאד מתאים לאופי הישראלי לא לתת לדבר, לא להקשיב, אכשיו לא לתת לכתוב. האקר פשוט עברת על החוק אינך החוק, אינך מעליו
יום טוב יעקב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I hope to see U in CSI....
ל"ת
John Landless,
Britain,
13/06/05 14:38
|
|
 |
יורד חלאה תסתום ועל תתערב
כל הכבוד,
13/06/05 12:58
|
|
 |
מה זה הסגנון הזה?
ל"ת
מתי,
ירושלים,
14/06/05 11:03
|
|
 |
ליעקב
דני,
13/06/05 08:23
|
נכון שטכנית הוא עבר על החוק,אבל מוסרית המעשה הנכון.לא צריך לתת במה לאדם שרצח ראש ממשלה ו/או בני משפחתו. אם מחר אלי פימשטיין יפתח אתר-גם זה בסדר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעקב אתה צודק...
טורונטו,
טורונטו,
13/06/05 07:17
|
בלבנט כמו בלבנט. סתימת פיות,צנזור, שקר ומירמה(מאות מגיבים והמערכת מפרסמת רק מה שהיא רוצה ובמי שהיא חושקת).אולי תתבגרו שם, ותבינו כי מה שאתם עושים לאחרים יחזור בצורה זו אליכם, לא קשור לעמיר, בכל הנושאים בא לידי ביטוי....ואם זה ע''י הרשויות, חמור שיבעתיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנפולת הנמושות
ישראל הגאה,
13/06/05 16:07
|
לאפסים שבחרו לאכול מסיר הבשר שבניכר. עליכם אמר יצחק רבין ז''ל,:נפולת נמושות ! אמר וגם צדק. תשארו במקומותיכם ואל תתערבו לנו בחיים.ואל תתנשאו עלינו, עם הלבנט שלכם. אתם מלבנט באתם, ולבנט תשארו. אפסים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בסדר
אורן,
טורונטו,
13/06/05 20:05
|
גם ככה אתה תבוא כל שנה למסע התרמות מיהודי וישראלי צפון אמריקה. עוד תחנת הסעה לחיילים, אולי שיפוץ של איזה מחלקה בבית חולים. הרי אתם כמו קבצנים בפינת הרחוב... בשביל שנור אנחנו בסדר אבל להביע דעה (לגיטימית לחלוטין! זו מדינת היהודים שצריך כסף ומדינת הישראלים שבאים אליה בביקורת) אסור לנו? יש לנו משפחה, רכוש ואינטרסים בארץ. איננו יכולים לבחור לכנסת אבל חד משמעית מותר לנו להביע דיעה, גם אם היא לא נעימה לאוזניך ממעלי הבאסטה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמוק מטורונטו,תתעשק בחראות
ישראל,
13/06/05 09:53
|
|
 |
אז השאר בניו יורק
עיברית,
שפה קשה,
13/06/05 06:08
|
פשוט הישאר שם ושיהיה לך רק כל טוב רק עזוב אותנו בבקשה
ואם אתה מתעקש לכתוב עיברית לך ללמוד לכתוב בלי שגיאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם למי שבחו''ל
יוסי,
לונדון,
13/06/05 18:46
|
|
 |
1.
טוב מאוד
ל"ת
nhheh,
12/06/05 23:43
|
|